De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.quote:Op maandag 20 september 2004 15:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=1023443&c=10
quote:Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed. Hij komt rond achten altijd aanzetten
Is dit een grapje ofzoquote:Gekke gast slaat gasten in gare Gasthofs tot gort
Misschien staat 'ie bij jou nog in de cache ofzo... Doe eens CTRL F5 op die pagina?quote:Op maandag 20 september 2004 15:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Da's gek. Bij mij doet ie het wel.
Eens even doorshiften en intunen op die file. Ja, verrek, ik geloof dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 20 september 2004 15:50 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Misschien staat 'ie bij jou nog in de cache ofzo... Doe eens CTRL F5 op die pagina?
Heb je nog meer "oud nieuws"?quote:Op maandag 20 september 2004 15:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Eens even doorshiften en intunen op die file. Ja, verrek, ik geloof dat je gelijk hebt.
icm titel een leuk literair grapjequote:Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed. Hij komt rond achten altijd aanzetten, meestal ongewapend.
Misschien is ie inmiddels gepakt? maar toch opmerkelijk genoeg voor een vermelding zou ik zeggequote:Op maandag 20 september 2004 15:55 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Heb je nog meer "oud nieuws"?
Hebbes :quote:Op maandag 20 september 2004 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zou gaan om een ronde man van rond de vijftig jaar, met een rond gezicht en een ronde bolhoed.
Hoe oud is Arnold Schwarzenegger eigenlijk...quote:Op maandag 20 september 2004 16:14 schreef Roellio het volgende:
Een kerel van 50 hoek je toch zo neer!
Maar waar is zijn bolhoed dan?quote:
Now what exactly are you trying to say here?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Broekhoest is de eerste Fok!ker die een toegestane manier van trollen heeft ontwikkeld en ook gebruikt: het verzinnen van nieuws
Dat rode ding dat achter hem aan stuitert.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar waar is zijn bolhoed dan?
Wat, is die kerel al 50 jaar?! Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat rode ding dat achter hem aan stuitert.
Plastische chirurgie doet soms wonderen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat, is die kerel al 50 jaar?! Dat geloof ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |