Ik heb de Airport Shuttle naar Liverpool Street genomen. Die is 6,50 pond, voor een ritje van een half uur. Prima te doen. De DLR gaat vanaf December tot LCA rijden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zolang de DLR nog niet naar London City rijdt, kost de bus of taxi je ook nog minimaal 5 pond naar het dichtsbijzijnde metrostation. Maar dat is nog altijd goedkoper dan de 13 pond vanaf Stansted
Ikzelf ben gaan lopen vanaf de DLR, is iets van 15 minuten, maar is niet aan te raden met veel bagage...
Ja of je nou naar Rotterdam of naar Eindhoven moet, maakt voor mij iig niet zoveel uit qua tijd (en met OVkaart ook nog gratis) Bovendien gaat het inchecken etc (en zeker met de zomerdrukte!!) veel sneller en beter vanaf Eindhoven dan bij schiphol.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je kan inderdaad voor 50 euro retour vliegen, maar dan moet je wel nog eerst in Eindhoven terecht komen, en van Stansted naar London. En dat kost toch echt meer dan 20 euro (het verschil met Stena).
Onduidelijk? Nee joh, het is heel makkelijk. Je hebt zo'n website waarop je dat kan uitzoeken. Hier is het adres:quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:52 schreef Almighty het volgende:
weet trouwens iemand hoe je makkelijk vanaf finsbury park naar lewisham kan? Die rit moet ik nl begin september gaan maken, alleen is het nog wat onduidelijk via de underground.
Hier doet hij het ook niet meer? Zal wel iets met de server aan de hand zijn, gisteravond werkte het nog perfect namelijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:28 schreef Almighty het volgende:
thanks, om de een of andere reden werkt die plannerfunctie niet echt goed. Hij wil maar niet laden
Maar dit helpt al wel bij het maken van een plan.
nee, boot is vanaf 70 euro retour van elk station in NL naar hartje London. Dat betaal je bijna alleen al vanuit Nijmegen naar Schiphol en van een willekeurige Londonse luchthaven naar de stad, dan moet je nog vliegen voor minimaal 73 euro... (zie www.londonexpress.nl)quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Heb je al eens aan alterntieven gedacht? Vliegtuig is waarschijnlijjk stukken goedkoper
vanuit Nijmegen dus ook niet te doen, kost anders minimaal 99 euro voor een retourtjequote:De treinverbinding is ook goed, als je een beetje in de buurt van Brussel woont. Met als voordeel dat eurostar stopt in het midden van het centrum van Londen.
Staat op de website van www.stenaline.nlquote:Over parkeren weet ik verder helaas niets..
je bent geweldig, thanks, wordt voor ons dus 25 euro.. best veel geld..quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Staat op de website van www.stenaline.nl
Lang parkeren
1 dag ¤ 7,50
2 dagen ¤ 15
Elke extra dag ¤ 5
bron
ok, als je nog meer tips hebt, laat maar wetenquote:Op maandag 26 september 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
eten kun je het best in SOHO , zo is mijn ervaring, erg goedkope en goede chinese restaurants. Fish & Chips in de pubs is ook goedkoop. Een Engels meisje dat ik ontmoette in Egypte maakte me attent dat de arabische wijken van Londen erg leuk zijn.
Ik was er voor mijn werk, dus ik had niet erg veel tijd voor siteseeing, maar ik vond het cafe van charles dickens erg leuk en vooral ook vergadering bijwonen van het Britse Lagerhuis en natuurlijk BH palace, rondlopen in Soho, uitgaan rond Leicester square, lekker wat eten in de pub, chillen in een exclusieve club, . Is echt een leuke stad voor een weekje.quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok, als je nog meer tips hebt, laat maar wetenben nog een programmatje aan het maken namelijk.
Vlucht naar Londen & verblijf daar, deel 2quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok, als je nog meer tips hebt, laat maar wetenben nog een programmatje aan het maken namelijk.
erg goed, dankjequote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[offtopic] Hoe is het met Kwekkie?
tof, ik ga je fotos wel even bekijkenquote:Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik was er voor mijn werk, dus ik had niet erg veel tijd voor siteseeing, maar ik vond het cafe van charles dickens erg leuk en vooral ook vergadering bijwonen van het Britse Lagerhuis en natuurlijk BH palace, rondlopen in Soho, uitgaan rond Leicester square, lekker wat eten in de pub, chillen in een exclusieve club, . Is echt een leuke stad voor een weekje.
ik heb wat foto's op www.fokforum.be
20 pond voor een enkeltje met de trein, helaas geen goedkope busservice vanaf Harwich.quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef -moi- het volgende:
nu nog even uitzoeken hoeveel een retourtje harwich - londen is.
djee wat lastig allemaal..quote:Op maandag 26 september 2005 23:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
20 pond voor een enkeltje met de trein, helaas geen goedkope busservice vanaf Harwich.
Goedkoper is het dus om gebruik te maken van de aanbieding van Stena als die nog beschikbaar is via www.londonexpress.nl ; dan heb je voor 70 euro meteen je treinkaartjes en zou je er nog voor kunnen kiezen om een dagje eerder naar Rotterdam te gaan en daar een nachtje hostel / hotel te doen. Vanuit de Randstad kun je namelijk wel op tijd komen bij de boot met de trein, maar je mag dat treinkaartje ook een dag eerder al gebruiken.
Waarom zet je hem niet gewoon in het winkelcentrum?quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef -moi- het volgende:
[..]
je bent geweldig, thanks, wordt voor ons dus 25 euro.. best veel geld..
nu nog even uitzoeken hoeveel een retourtje harwich - londen is.
is dat in de buurt? hoeveel kost dat? de auto moet natuurlijk ook wel een beetje veilig staan..quote:Op maandag 26 september 2005 23:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zet je hem niet gewoon in het winkelcentrum?
klopt.. ik dacht 82.50, maar das enkel, je komt normaal op 130 euro uit, en bij een aanbieding op 100.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, boot is vanaf 70 euro retour van elk station in NL naar hartje London. Dat betaal je bijna alleen al vanuit Nijmegen naar Schiphol en van een willekeurige Londonse luchthaven naar de stad, dan moet je nog vliegen voor minimaal 73 euro... (zie www.londonexpress.nl)
[..]
vanuit Nijmegen dus ook niet te doen, kost anders minimaal 99 euro voor een retourtje
[..]
Staat op de website van www.stenaline.nl
Lang parkeren
1 dag ¤ 7,50
2 dagen ¤ 15
Elke extra dag ¤ 5
bron
Da's aan de andere kant van het spoor, eigenlijk.(ene kant, de terminal, de andere kant huizen waarachter het centrum begint).quote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef -moi- het volgende:
[..]
is dat in de buurt? hoeveel kost dat? de auto moet natuurlijk ook wel een beetje veilig staan..
ok, dankje, ik zal het in ieder geval in overweging nemen.quote:Op maandag 26 september 2005 23:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's aan de andere kant van het spoor, eigenlijk.(ene kant, de terminal, de andere kant huizen waarachter het centrum begint).
Volgens mij is dat gratis en of dat veilig is: er wonen ook gewoon mensen(met auto's)
VIa www.thetrainline.com kom ik op 19,90 voor een enkeltje en dat lijkt mij ook de juiste prijs. Treinen in Engeland zijn niet bepaald goedkoop.quote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef -moi- het volgende:
[..]
djee wat lastig allemaal..
las hier Vlucht naar Londen & verblijf daar, deel 2 dat een enkeltje 6 pond is.. dat is 9 euro, klopt dit niet?
20 pond is wel heel erg veel, 30 euro!! voor een enkeltje..
maar ik vind het ook zonde om de latere boot te nemen..
metro's tot 23.30, nachtbussen hele nacht doorquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef -moi- het volgende:
cool, ik ga morgen boeken, en gelijk een gids kopen van londen.
weet jij tot hoe laat de metro's rijden??
ik ga nu trouwens met de trein.. dom dom dom, dat was dus ook gewoon mogelijk via d-reizen, en het scheelt dus niet veel in prijs, en dan zit ik dus een stuk langer de 1e en 4e dag in londen zelf.
heb er zin inhopelijk zit het nog niet vol...
Ja dat snap ik, maar ik hoopte dus dat iemand zou gaan zeggen: "ik ben laatst in museum x geweest met tentoonstelling y, en dat was geweldig, moet je ook doen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef k_man het volgende:
Eén van de gratis musea dus.Welke is natuurlijk totaal afhankelijk van je smaak.
Altijd leuk natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:20 schreef Breuls het volgende:
Sfeer proeven. Ergens een leuke winkel opduiken en erin snuffelen, of gewoon een keer door een onbekend deel van de stad struinen.
Waar dan ook, London isquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Altijd leuk natuurlijk.
Als ik dat doe, wordt het Brixton trouwens.
volgens mij een groot aantal wel tussen 12 en 18u.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:56 schreef Aarti het volgende:
Ik zoek me suf op internet, kan iemand me misschien vertellen of de winkels op zondag open zijn in Londen?
Metro rijdt tot een 23:30-01:00, afhankelijk van de lijn en halte. Uitgaan doe je dus per taxi (een neem dan een normale black cab, geen minitaxi) of nachtbus. Nachtbussen rijden de hele nacht door, maar kunnen bij het naar huis gaan nogal vol zitten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef -moi- het volgende:
[..]
volgens mij een groot aantal wel tussen 12 en 18u.
weet iemand hoe het zit met de metro? rijden die gewoon op zondag? en tot hoe laat rijden ze sowieso?
want als je 's nachts ergens heen wil, hoe doe je dat dan? nachtbussen?
Je 7de bezoek en je bent alleen naar Tate Modern en British museum geweest?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:03 schreef marsterretje het volgende:
Om het stressvolle Nederlandse leven te ontlopen ga ik vrijdag een weekendje naar Londen. Ik heb geen geld, maar wel vriendinnen daar. Maar... die werken nog tot vrijdag, uurtje of 7, en ik kom om 12 uur aan.
Dus dan de vraag: wie weet een aardige tijdsbesteding van 12 tot 7?
Voorwaarden:
- het mag niet duurder zijn dan -pakweg- een pond of 5.
- Dit is mijn.... denk.... 7e bezoek aan de stad, dus een stadswandeling is geweldig, maar reeds vaak gedaan.
- Musea en galeries zijn zeker een optie, ben naar Tate Modern en Br. museum geweest. Aanraders welkom dus!
Merci d'avantage.
Ja erg hequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Je 7de bezoek en je bent alleen naar Tate Modern en British museum geweest?
Als dat zo is zou ik het V&A maar eens bezoeken.
50 euro? Daar wisselen is namelijk sowieso niet handig... Gewoon daar pinnen, dat werk het makkelijkst...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:31 schreef -moi- het volgende:
en wat is het handigst qua geld?
ik ben van plan om in ieder geval 50 euro cash mee te nemen, maar de rest gewoon daar pinnen?
Hm, schrap eerst Canary Warf, wie heeft er nou zin om dat te zien? Dodelijk saai, architectonisch ook niet echt de moeite waard. Ik ben zelf geen enorme Brixton fan. Portobello is grappig en je kunt altijd wel lekker lunchen ergens in Notting Hill.... Ik vond Brick Lane Market ook niet echt top... Terwijl ik ook best van markten hou...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef marsterretje het volgende:
Pin automaten zijn in Engeland zo dik (of dun) gezaaid als in Nederland. Ook hier geld natuurlijk: als je hem nodig hebt, zijn ze ineens nergens te vinden.
Oja, het plan voor aankomende vrijdag is als volgt, ik ga kiezen uit:
* Victoria en Albert Museum
* National Galery
Een rondgang langs:
* Portobello market
* Brixton market
* Brick Lane market (ja markten zijn leuk om te kijken, vind ik dan he)
* Canary Warf
* Little Venice/Camden Lock buurt.
Dat prop ik nooit in 5 uur...
Wel interessant qua kunst hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:08 schreef Drive-r het volgende:
Hm, schrap eerst Canary Warf, wie heeft er nou zin om dat te zien? Dodelijk saai, architectonisch ook niet echt de moeite waard.
Hm, wat vind jij er interessant?quote:
Als je vertelt waarom Greenwich, dan neem ik het acuut op in het te bezoekern programmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Kontiki het volgende:
Als je toch naar Canary Wharf gaat, reis dan gelijk even door naar Greenwich. Canary Wharf vond ik erg saai, maar we waren er ook op een doodse zondag. Geen mens te zien, en die Millenium Dome ligt er ook maar verlaten bij. Wordt dat ding eigenlijk nog gesloopt?
Waar heb dat nou voor nodig?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Kontiki het volgende:
Als je toch naar Canary Wharf gaat, reis dan gelijk even door naar Greenwich. Canary Wharf vond ik erg saai, maar we waren er ook op een doodse zondag. Geen mens te zien, en die Millenium Dome ligt er ook maar verlaten bij. Wordt dat ding eigenlijk nog gesloopt?
Als je daar echt bij stil wilt staan, dan kun je overal in London wel mooie dingen vinden. Om nou helemaal naar Canary Wharf te gaan... tenzij je er een specifiele interesse in hebt natuurlijk. Maar anders bezoek je een van de meer centrale musea en zie je een hoop meer in een leukere buurt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Big Blue van Ron Arad, de Traffic Light Tree, de brug van Future Systems, etc, etc.
Wat bedoel je hiermee?quote:
Ik heb het toch helemaal niet over een museum?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als je daar echt bij stil wilt staan, dan kun je overal in London wel mooie dingen vinden. Om nou helemaal naar Canary Wharf te gaan... tenzij je er een specifiele interesse in hebt natuurlijk. Maar anders bezoek je een van de meer centrale musea en zie je een hoop meer in een leukere buurt...
Precies wat ik zei: waarom zou dat gebouw gesloopt moeten worden?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:40 schreef Kontiki het volgende:
Wat bedoel je hiermee?
Met de pont terug? Of voor een pond terug?quote:Er ligt in Greenwich ergens een heel oud VOC-achtig schip, daarnaast kun je kaartjes kopen voor de pond terug.
Beklimmen? Met de lift bedoel je zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:08 schreef superhero87 het volgende:
*We gaan de Tower Bridge beklimmen tot een hoogte van 140 voet boven de Thames, echt gaaf
Je moet vooral doen wat je leuk vindt, maar ik mis ook de cultuur (musea, architectuur, e.d.).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:08 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb even een planning gemaakt voor mijn weekend London. Ik ben blij met tips en opmerkingen dus kom maar op.
Je zei 'Waar heb dat nou voor nodig?' en dat begreep ik niet. Is ook niet echt correct Nederlands volgens mijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:25 schreef k_man het volgende:
Precies wat ik zei: waarom zou dat gebouw gesloopt moeten worden?
Nee, maar ik zal het nog duidelijk uitleggen:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb het toch helemaal niet over een museum?
Wat denk je dan? Dat ze in Engeland euro's uit de automaat halen en allemaal bij de bank wisselen? Natuurlijk haal je ponden uit de pinautomaat. Bij de bank krijg je sowieso een slechtere koers en bij wisselkantoren al helemaal. Dus gewoon pinnen zodra je aan komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef superhero87 het volgende:
Thanx voor al jullie reacties,
We willen de bus pakken vanaf Heatrow, omdat het ons is aangeraden door ons reisbureau, omdat je dan ook leukere uitzicht hebt... Maar is het zo'n prijsverschil?? dat moet ik ff uitzoeken.
Met de lift in de Tower BridgeIk dacht trappen.
Ik wil geld wisselen in een bank, omdat dat ons is aangeraden voor de beste koers. Je kan toch geen ponds uit de automaat halen![]()
Haha, Ik bedoelde dat ik als Nederlander geen Ponds uit de automaat kon halen... hoe gaat het van mijn rekening af... ik begrijp heus wel dat britten geen euro's uit de automaat halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:13 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat ze in Engeland euro's uit de automaat halen en allemaal bij de bank wisselen? Natuurlijk haal je ponden uit de pinautomaat. Bij de bank krijg je sowieso een slechtere koers en bij wisselkantoren al helemaal. Dus gewoon pinnen zodra je aan komt.
Verder vraag ik me af wat voor een bus er zolang over doet? Normaal loop ik op Heathrow binnendoor direct naar de Heathrow Express. Die kost voor een retour 26 pond en staat in 16 minuten op Paddington. Wil je goedkoper zijn, kun je altijd nog de metro nemen. Die doet er wel een dik uur en kwartier over, maar goed, ben je helemaal goedkoop.
Ik zocht trouwens net je hotel op en dat ligt minder dan 1 km hemelsbreed van Paddington. Als je gewoon de Heathrow Express neemt, ben je dus in 16 minuten bijna bij je hotel. Vandaar kun je het eigenlijk makkelijk lopen, anders even een halte op de metro nemen (Circle of District line) naar Bayswater. Vandaar is het echt nog maar een paar honderd meter lopen...
Ik begrijp dat zo'n express iets duurder is, maar zie het maar als meer tijd in London, meer waar voor je geld!...
Echt? Ik dacht juist dat bij een wisselkantoor de beste optie was! Weer wat geleerd voor over een maandjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:13 schreef Drive-r het volgende:
Bij de bank krijg je sowieso een slechtere koers en bij wisselkantoren al helemaal. Dus gewoon pinnen zodra je aan komt.
Je meent het echt hè?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Haha, Ik bedoelde dat ik als Nederlander geen Ponds uit de automaat kon halen... hoe gaat het van mijn rekening af...
DIt meen je toch niet? Ben je ooit in het buitenland geweest? Nooit gepind? Je kunt bijna overal ter wereld gewoon pinnen, je bank rekent het gewoon wel om in de juiste valute...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Haha, Ik bedoelde dat ik als Nederlander geen Ponds uit de automaat kon halen... hoe gaat het van mijn rekening af... ik begrijp heus wel dat britten geen euro's uit de automaat halen![]()
Thanx voor de tip over de bustrip![]()
In Londen kun je het natuurlijk in allerlei kleine tentjes doen, maar ik denk dat Fortnum and Mason toch wel het leukst is. Dit is een groot warenhuis voor voornamelijk etenswaren, nog een paar tandjes mooier dan Harrods (wat enigzins in verval is geraakt, helaas). Hier kun je een mooie high tea doen, verder zou ik het niet weten. In London zitten natuurlijk enorm veel leuke dingen, maar echt engelse zaken zijn natuurlijk relatief minder aanwezig dan in andere engelse steden (let op, relatief!).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef Aarti het volgende:
Heeft iemand weleens een High tea gedaan in Londen? Dat schijnt wel super te zijn,iemand nog aanraders? Is misschien wel leuk om te doen op de zondag?
Na jullie doorgaande twist over de kanarie werf WIL ik er gewoon bijna heen om te kijken wie er nu gelijk heeftquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:47 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk ga je ook naar Tate Modern, de Saatchi Gallery, de Hayward Gallery, etc, etc. Én naar Canary Wharf.
Als je naar Canary Wharf gaat, dan wel op vrijdag. In het weekend zijn de kantoren bijna leeg en is er echt niemand meer te bekennen... Ik werd daar (ik werkte bijna elk weekend) altijd zo depressief van...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:20 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Na jullie doorgaande twist over de kanarie werf WIL ik er gewoon bijna heen om te kijken wie er nu gelijk heeft
Saatchi heb ik even gegoogle'd gisteren, maar 9 pond is me wat te veel voor mijn budget. Later als ik een baan heb weer.
Enniewee: Het ziet ernaar uit dat ik helemaal niet alleen ben op vrijdagmiddag, dus alle plannen ten spijt denk ik dat ik hooguit een Portobello market meepak. Om 5 uur heb ik een pub meeting in de planning staan![]()
Nee, alleen Engelsen mogen ponden pinnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:47 schreef superhero87 het volgende:
Haha, Ik bedoelde dat ik als Nederlander geen Ponds uit de automaat kon halen... hoe gaat het van mijn rekening af... ik begrijp heus wel dat britten geen euro's uit de automaat halen![]()
Héérlijk rustig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:30 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als je naar Canary Wharf gaat, dan wel op vrijdag. In het weekend zijn de kantoren bijna leeg en is er echt niemand meer te bekennen... Ik werd daar (ik werkte bijna elk weekend) altijd zo depressief van...
Waar denk je dat ze die mensen achter dat loketje van betalen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht juist dat bij een wisselkantoor de beste optie was! Weer wat geleerd voor over een maandje![]()
*buigt haar hoofd vol schaamte en berouw van onwetendheid*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:19 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die mensen achter dat loketje van betalen?
De meeste clubs in Londen zijn gratis voor een bepaalde tijd (meestal een uurtje of negen). Ben je wel vroeg binnen maar een gemiddelde entreeprijs is 10 pond dus dat is best prijzig. Het ligt er natuurlijk aan van wat voor soort muziek je houdt maar als je van R&B/Urban houdt dan zijn Tiger Tiger (Regent Street), Attica (off Regent Street) en Opium (Dean Street) wel leuk. Als je er op een woensdag bent moet je naar Cheapskates gaan (Greek Street). Entree is volgens mij 5 pond maar ALLE drankjes zijn 70 cent (dus ook bier, wijn en mixdrankjes!!!) Neem wel je ID mee, anders kom je bijna nergens binnen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:36 schreef -moi- het volgende:
oh, en weet iemand ook nog een echt leuke discotheek? die ook geen al TE hoge entree heeft?
Tot wanneer blijf je? Misschien kom ik je nog tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef -moi- het volgende:
ok thanks voor de info
ik ga vanavond, en ik denk dat ik ter plaatse even informeer naar leuke discotheken.
Dan zou ik voor Attica of Opium gaan. Tiger Tiger wordt niet echt als hip gezien maar de muziek is wel lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:25 schreef -moi- het volgende:
dankje! we blijven tot dinsdag middag
maar we willen het liefst naar een discotheek waar ze gewoon commerciele muziek draaien, en waar ook gewoon normale/leuke mensen komengewoon een hippe tent eigenlijk.
jij ook veel plezier!
Of neem een van de echt grote clubs, als je toch in Londen bent? Even een belletje en jezelf op de lijst zetten bij Movida ofzo? Tiger Tiger vind ik persoonlijk erg vervelend...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Attica of Opium gaan. Tiger Tiger wordt niet echt als hip gezien maar de muziek is wel lekker
Niet direct vanaf die discotheken nee. Heb je enige idee hoeveel clubs londen heeft? Dan zou je aardig wat bussen nodig hebben. Overal rijden verder wel nachtbussen, ik pakte altijd een taxi... bussen zitten propvolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef -moi- het volgende:
rijden er altijd nog nachtbussen vanaf die discotheken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |