Dat is ter eigen invulling.quote:Op zondag 19 september 2004 20:56 schreef VoreG het volgende:
Wie hebben het nu weer gedaan?
quote:Op zondag 19 september 2004 20:58 schreef pfaf het volgende:
Kutpaars.
En dit kabinet is beter, right.quote:Op zondag 19 september 2004 20:58 schreef pfaf het volgende:
Kutpaars.
Over een paar jaar ook een coalitie van VVD en de PW.quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En dit kabinet is beter, right.Nu zijn het alleen gelovigen Waar is de scheiding van kerk en staat gebleven. in plaats van de Partij van de Arbeiders, of zoals mensen op de FP nog al eens zeggen, Partij van de Arabieren/Allochtonen.
Oh mooi, REVOLUTIE!quote:Op zondag 19 september 2004 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Over een paar jaar ook een coalitie van VVD en de PW.
quote:Op zondag 19 september 2004 21:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Let op Pim leeft nog en komt terug
Weer eens wat anders.quote:Op zondag 19 september 2004 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Over een paar jaar ook een coalitie van VVD en de PW.
Pim = Tupac?quote:Op zondag 19 september 2004 21:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op zondag 19 september 2004 21:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nee 2pac was zwart en ik geloof niet dat Pim dat leuk vond.quote:Op zondag 19 september 2004 21:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pim = Tupac?
Nee, maar even in het opzicht dat mensen ook niet geloven dat Tupac dood is.quote:Op zondag 19 september 2004 21:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee 2pac was zwart en ik geloof niet dat Pim dat leuk vond.
Niets nieuws in sommige werelddelen hoor, dit scenario.quote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens een vraagstuk voor de Hools.
"Wat als Hitler in 45 gewonnen had, hoe had de wereld erdan uitgezien"
Ik zelf denk niet echt bepaald rooskleurig, heel Europa onder 1 dictator...
Inderdaad, heel Oceanië wordt formeel geregeerd door Elisabeth. Het is een schande.quote:Op zondag 19 september 2004 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niets nieuws in sommige werelddelen hoor, dit scenario.
In Hools is het ook niet op zijn plek, met al die dweilen hierquote:Op zondag 19 september 2004 21:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens krijg ik de rillingen van dat soort discussies.![]()
Lekker op tijd.quote:Op zondag 19 september 2004 21:30 schreef VoreG het volgende:
Als Hitler had gewonnen in 1945 dan had ik hem nu omgelegt
Ik bedoel daarme de geallieerden waarin ook genoeg Nederlanders zaten plus de ondergrondse. Maar misschien is onze opa's en oma's een betere omschrijving.quote:Op zondag 19 september 2004 21:30 schreef Bluezz het volgende:
We, we, we, we...
jochie, waar heb je het over
Duits biertje?quote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef Suijk het volgende:
Kan ik ook gewoon een biertje krijgen, zonder moeilijke discussie's?
Ik wist het niet zeker en zat erop te wachten :'). Maar linkse mensen zijn toch lief voor de bevolking?quote:Op zondag 19 september 2004 21:31 schreef SCH het volgende:
En dan had ik jou weer moeten vermoorden vanwege je gruwelijke spelfout
*gooit bier over dit kind, in opperste wanhoop, NIET HIER, we gaan met ze alle naor NIVO NIEHIEL, dat is pas onderduiken*quote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik bedoel daarme de geallieerden waarin ook genoeg Nederlanders zaten plus de ondergrondse. Maar misschien is onze opa's en oma's een betere omschrijving.
Jahoor, ik ben best vergevingsgezind.quote:Op zondag 19 september 2004 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Duits biertje?
*kwam net uit de douchequote:Op zondag 19 september 2004 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*gooit bier over dit kind, in opperste wanhoop, NIET HIER, we gaan met ze alle naor NIVO NIEHIEL, dat is pas onderduiken*
of 74 misschienquote:Op zondag 19 september 2004 21:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dan hadden ze hem in "88 verslagen !!
You never met me, obviously.quote:Op zondag 19 september 2004 21:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker en zat erop te wachten. Maar linkse mensen zijn toch lief voor de bevolking?
Nou is die crimineel weg. Jammer.quote:Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
Expeditie Robinson was weer genieten.
ja, daarom juistquote:Op zondag 19 september 2004 21:36 schreef Ajaxno1 het volgende:
*kwam net uit de douche
Hadden we dan ook een WK finale verloren van de duitsers, of zouden er dan geen WK's gespeeld worden met de verschillende europese landen ?quote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef Ajaxno1 het volgende:
Idd jammer. Maar kan wel leuk worden met Klaar samen.quote:Op zondag 19 september 2004 21:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou is die crimineel weg. Jammer.
Is het niet steeds maar voortborduren?quote:Op zondag 19 september 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
Expeditie Robinson was weer genieten.
quote:Op zondag 19 september 2004 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, daarom juist
Nee de Formule is veranderd en verbeterd.quote:Op zondag 19 september 2004 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het niet steeds maar voortborduren?
Mijn zusje kijkt het altijd, zag het vandaag voor het eerst en het viel niet tegen eigenlijk.quote:Op zondag 19 september 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de Formule is veranderd en verbeterd.
Blijven kijken, als je de personen een beetje leert kennnen en de lijntjes die er lopen is het echt genieten.quote:Op zondag 19 september 2004 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn zusje kijkt het altijd, zag het vandaag voor het eerst en het viel niet tegen eigenlijk.
dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 19 september 2004 22:00 schreef jpzegthallo het volgende:
Die Klaar is echt een bitch
idemquote:Op zondag 19 september 2004 22:50 schreef rubbereend het volgende:hallo Hools
zo beetje weinig geweest dit weekend, beetje druk gehad.
Proostquote:nu even tijd dus bier op koppositie van PSV
veel prik voor tong80quote:Op zondag 19 september 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Doe mij maar een prik dan.
er zitten hele zachte maar ook heel venijnige tussenquote:Op zondag 19 september 2004 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Er zitten wat mooie exemplaren tussen JustPrik
Minder dan dat nog eigenlijk. Ik haak geloof ik echt af, Het Blok is dan weer leuker.quote:Op zondag 19 september 2004 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het niet steeds maar voortborduren?
het Blok isquote:Op zondag 19 september 2004 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Minder dan dat nog eigenlijk. Ik haak geloof ik echt af, Het Blok is dan weer leuker.
dat is geen verrassing, als jouw kruk na 12en leeg zou zijn zouden we ons zorgen gaan makenquote:Op zondag 19 september 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Tong niet.
geen normen en waarden meer tegenwoordig..quote:Op zondag 19 september 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
Zit je een hele tekst te MSNen naar SCH voor de kat z'n kut. Zegt niet dat ie of line gaat.
Altijd leuke "wat-als-dan" discussiesquote:Op zondag 19 september 2004 21:15 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik ben nog even mijn cognac aan het opdrinken, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 19 september 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:againzender, biertje?
Dan had hij toch nog in de laatste minutt gewonnen?quote:Op zondag 19 september 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Als Hitler voetballer zou zijn geweest ipv kunstschilder.
Je weet de uitslag toch al ?quote:Op zondag 19 september 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
Afzakkertje komt halen voordat ik Rydercup op BBC ga kijken.
Maakt niet uit, gaat om de beelden en de mooie slagen die er af-en-toe tussen zitten en natuurlijk het heerlijke commentaar van o.a. Peter Allys.quote:Op zondag 19 september 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
Je weet de uitslag toch al ?
Of moet gewoon vroeg op z'n werk zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 08:10 schreef just me het volgende:
Of Speed is een vroege voegel
Hij heeft ook een nieuwe baan waarvoor hij om 6:00 moet beginnen.quote:Op maandag 20 september 2004 08:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ik slaap bijna nooit uit en al helemaal niet op maandagmorgen. Maar ik moest idd erg vroeg op mn werk zijn. Maar Pasacl was er wel heel vroeg bij vandaag......
dat hoor je zo welquote:Op maandag 20 september 2004 08:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Met of zonder scanner?
Plaatje enzo.quote:Op maandag 20 september 2004 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is allemaal de schuld van....
en dan de eerste naam is Carmen
Niet waar!
quote:Op maandag 20 september 2004 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
dat hoor je zo wel
Ik dacht dat jij al 'voorzien' was???quote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef tuindwerg het volgende:
Goedemorgen Hools!
Wauw, wat weer een weekend. Druk druk druk druk druk.... Maar wel super tof.![]()
In de categorie "zondagmorgenverhalen": Zaterdagavond maar eens uitgeweest met 2 vriendinnen van me, maar er waren echt ontzettend veel collega's. Ik sta te dansen met een jongen die ik niet kende, als opeens een collega me aantikt... Ik ga met hem dansen en 5 minuten later sta ik met 'm te zoenen. Nouja, anderhalf uur later bracht ie me netjes thuis.Klinkt erg lief, leuk en aardig, maar het enige dat ik van hem weet is z'n voornaam en waar hij ongeveer woont. Ik weet niet eens hoe oud hij is, of z'n telefoonnummer, of z'n emailadres ofzo. Maar goed, ik moet donderdag pas werken, daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Nu kunnen ze alvast even roddelen, dan is iedereen er donderdag wel over uitgepraat... denk ik. Nadeel is wel dat ik hem donderdag pas weer zie.
![]()
Ik heb het wel weer lekker makkelijk gemaakt voor mezelf, waarom zoen ik nou weer met een collega? En ook echt voor de neus van andere collega's?![]()
Slet.....!quote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef tuindwerg het volgende:
Goedemorgen Hools!
Ik ga met hem dansen en 5 minuten later sta ik met 'm te zoenen.
quote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef tuindwerg het volgende:
In de categorie "zondagmorgenverhalen":
ik ben wel goed bij mijn hoofd hoorquote:Op maandag 20 september 2004 09:12 schreef Suijk het volgende:
Leg je hoofd er even op en post die dan in hools. Dan zien wij wel of ie het doet!
en??? Doet tie het???quote:Op maandag 20 september 2004 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
er staat er een.. nu kijken of hij het ook doet
Dat is het betere werk!quote:Op maandag 20 september 2004 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:ylan Dog telt af: over een week zit ie op Tenerife!
![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef tuindwerg het volgende:
knip
misschien die collega van Tuindwerg?quote:Op maandag 20 september 2004 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Ivo?
Vriend van golferquote:Op maandag 20 september 2004 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is Ivo?
quote:Op maandag 20 september 2004 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Vriend van golfer
golfer te gast in de TV-show van Ivo Niehe
quote:Op maandag 20 september 2004 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Vriend van golfer
golfer te gast in de TV-show van Ivo Niehe
gewoon zn rollator aan de grond vastlijmen, kan hij je niet achtervolgenquote:Op maandag 20 september 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
Hij vermoordt me
zal even medoen, maar de beste zal lastig wordenquote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
FOK-verkiezing Beste en Slechtste Minister
Wat een werk, doen jullie mee?
BIERquote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef tuindwerg het volgende:
Ik heb het wel weer lekker makkelijk gemaakt voor mezelf, waarom zoen ik nou weer met een collega? En ook echt voor de neus van andere collega's?![]()
De beste minister is de 1e die nu opstaat en een kabinetscrisis veroorzaakt waardoor de boel in elkaar klapt.quote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
Dan zijn ze bij Den Bosch eindelijk van die spreekkoren van je af!quote:Op maandag 20 september 2004 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
* DIGGER telt af: over een week zit ie op Tenerife!
![]()
[makkelijkegrapmodus]quote:Op maandag 20 september 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2004 13:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij Den Bosch eindelijk van die spreekkoren van je af!
Ken je vast wennen voor over 3 dagen.quote:Op maandag 20 september 2004 14:45 schreef golfer het volgende:
Het lijkt wel herfst.
Dat heb je wel eens met herfst.quote:Op maandag 20 september 2004 14:45 schreef golfer het volgende:
Het lijkt wel herfst.
quote:Op maandag 20 september 2004 14:55 schreef just me het volgende:
* Dylan Dog heeft liever Riders on the Storm
echt nietquote:Op maandag 20 september 2004 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]De Doors is echt de grootste k*tband aller tijden.
Zoek je ruzie?quote:Op maandag 20 september 2004 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]De Doors is echt de grootste k*tband aller tijden.
quote:Op maandag 20 september 2004 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
De Doors is echt de grootste band aller tijden.
Komop man: de Doors! En dan helemaal dat Riders on the Storm...quote:Op maandag 20 september 2004 15:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?
Ze bestonden maar uit 3 man.quote:Op maandag 20 september 2004 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, je zoekt dus ruzie. ff m'n vrouw bellen....quote:Op maandag 20 september 2004 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man: de Doors!
OK daarvan geef ook ik toe dat dat 1 van de minst goede Doors nummers is.quote:En dan helemaal dat Riders on the Storm...
Pfff
Tja.. iedere gek zijn gebrekquote:Op maandag 20 september 2004 15:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man: de Doors! En dan helemaal dat Riders on the Storm...
Pfff
Ik heb nog een hele zooi McLaren oordopjes, kopen?quote:Op maandag 20 september 2004 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
* DIGGER duwt de oordopjes nog verder aan...
Ja heerlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 15:26 schreef just me het volgende:
geniet je er een beetje van Bluezziebeeb ?
k hoop dat ze beter werken dat de wagens van het gelijknamige, prutsende F1 teamquote:Op maandag 20 september 2004 15:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele zooi McLaren oordopjes, kopen?
@ eendje: Ik vrees dat het heel erg ongemakkelijk doen wordt... Bovendien ben ik ook echt weer zo slim geweest dat ik niet even z'n telefoonnummer of z'n msn heb gevraagd,quote:Op maandag 20 september 2004 11:16 schreef rubbereend het volgende:
lekker gedaan tuintjeen dan donderdag ongemakkelijk tegen elkaar doen? of even 5 minuten vakkenvullen en dan weer zoenen?
quote:Op maandag 20 september 2004 16:04 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zo, dat waren alle reacties geloof ik.![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 16:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]Ik zal nog eens reageren...
O, dus jullie vonden/vinden elkaar ECHT leukquote:Op maandag 20 september 2004 16:04 schreef tuindwerg het volgende:
@ DIGGER: Als ik nou gewoon de drank de schuld kon geven... maar ik had bijna niets op, en hij was ook behoorlijk nuchter.![]()
Weer wat geleerd, en dat voor een maandagmiddagquote:Op maandag 20 september 2004 16:04 schreef tuindwerg het volgende:
@ Suijk & Speed1971: ik ben geen slet.En ook geen discosletje
Je bent pas een slet als je met meerdere mensen zoent op 1 avond, of elke week een ander.
![]()
ach zo nu en dan een klasgenoot of collega...ik heb er nooit zo'n heel erg groot probleem van gemaakt !quote:Op maandag 20 september 2004 16:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O, dus jullie vonden/vinden elkaar ECHT leuk
Ik heb in me hele leven nooit een collega/klasgenoot oid versierd, heb het altijd veraf gezocht, buiten de mensen met wie ik als vaste prik altijd contact had, zo heb je het minste gezeik van anderen tijdens de relatie (en als het uit gaat kom je mekaar ook niet automatisch dagelijks tegen).
welke?quote:Op maandag 20 september 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Veraf is altijd beter DIGGER!
Rondje op kosten van mij, heb toch ADV.
Goede dag. 's Ochtends CD's gekocht, daarna boodschappen en huis verzorgd, nu even ontspannen, niet koken en vanavond Voetbal Insite.
Morgen ga ik langs Plato....quote:Op maandag 20 september 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Allemaal aanraders, Pfaf.
Timmeeeehhhquote:Op maandag 20 september 2004 18:42 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad.
Nu is Timmy sowieso de beste uitvinding sinds de serie begonnen is.![]()
Die aflevering dat hij voor het eerst in de klas zit.quote:Op maandag 20 september 2004 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Timmeeeehhh
Deze dus. http://www.southparkstudi(...)/404d_small.mov&dl=1quote:Op maandag 20 september 2004 18:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die aflevering dat hij voor het eerst in de klas zit.![]()
![]()
Ik zag gisteren een sprintnummer waarbij er drie de verkeerde kant op liepen. Paralympics okay, maar dit ging wel ver. Kappen met die onzin zeg ik.quote:Op maandag 20 september 2004 17:48 schreef tong80 het volgende:
Net een mooie sport gezien op tv. Rolstoelrugby.
Geen beeld?quote:Op maandag 20 september 2004 18:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Deze dus. http://www.southparkstudi(...)/404d_small.mov&dl=1
[afbeelding]
Is een scetch van Mony Phyton van.quote:Op maandag 20 september 2004 18:59 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een sprintnummer waarbij er drie de verkeerde kant op liepen. Paralympics okay, maar dit ging wel ver. Kappen met die onzin zeg ik.
je gaat weer een weekje weg?quote:Op maandag 20 september 2004 19:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag!
De Soap continues bij ons op het werk!
Nee, was het maar!quote:Op maandag 20 september 2004 19:08 schreef pascalheister het volgende:
je gaat weer een weekje weg?
had die Cleese een vooruitziende blik !quote:Op maandag 20 september 2004 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een scetch van Mony Phyton van.
Even fit worden voor de meet van volgende week...quote:Op maandag 20 september 2004 19:35 schreef pascalheister het volgende:
ik ben fitnessen
Staan soms best leuke dingen op!quote:Op maandag 20 september 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Vage site is dat.
Wat ben je toch ook een eikel....quote:Op maandag 20 september 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net deze smilie op MSN _ O- even kijken wat ie is.ah een leuke.
quote:Op maandag 20 september 2004 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een eikel....
Shit....zit ik nou echt in dat klote-voetbal-forum te posten ?
@456; je hebt niets gezien...begrepen ?!
quote:Op maandag 20 september 2004 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
deze week zelfsquote:Op maandag 20 september 2004 19:42 schreef manny het volgende:
[..]
Even fit worden voor de meet van volgende week...
Ik prefereer toch BBC 1 op dat tijdstip, ware het niet dat het programma een uur duurt, de video flut is en ik om 22:30/22:45 geacht word om te gaan slapen. Zeker aangezien ik morgen voor de verandering eens geen eerste uur vrij heb.quote:Op maandag 20 september 2004 21:46 schreef Againzender het volgende:
Videoband aangegooid voor Enterprise, en straks om 22:00 uur op BBC2 eindelijk weer een nieuwe Never mind the buzzcocks
mischien kan hij wel rukken en typen tegelijkquote:Op maandag 20 september 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Legolas hoe kom je aan zoveel vrijetijd op jouw leeftijd deed ik niks anders dan rukken.
Praat jij ook in het echte leven met woorden als prefereerquote:Op maandag 20 september 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik prefereer toch BBC 1 op dat tijdstip, ware het niet dat het programma een uur duurt, de video flut is en ik om 22:30/22:45 geacht word om te gaan slapen. Zeker aangezien ik morgen voor de verandering eens geen eerste uur vrij heb.
Legolas is de eerste die blind rukt.quote:Op maandag 20 september 2004 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mischien kan hij wel rukken en typen tegelijk
Every once in a while.quote:Op maandag 20 september 2004 22:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Praat jij ook in het echte leven met woorden als prefereer
Hij doet het wel keurig met een pinkje omhoog en komt netjes met twee woorden klaar.quote:Op maandag 20 september 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
Legolas is de eerste die blind rukt.
And what might those words be?quote:Op maandag 20 september 2004 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij doet het wel keurig met een pinkje omhoog en komt netjes met twee worrden klaar.
Gezien je voorkeur om het zoveel mogelijk in het Engels te doen zal het wel zijn: I come.quote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
And what might those words be?
Ja shitquote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zit wat vuil op, maar dat is niet wit.quote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Eilanden het volgende:
Dan wil ik niet weten hoe het toetsenbord er van Legolas uit ziet![]()
Ja mama!quote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2004 22:20 schreef VoreG het volgende:
Ja mama!
Met tien vingers!quote:Op maandag 20 september 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legolas is de eerste die blind rukt.
I'm coming zou je dan ook nog kunnen gebruiken.quote:Op maandag 20 september 2004 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien je voorkeur om het zoveel mogelijk in het Engels te doen zal het wel zijn: I come.
Stel dat, dan zou ik toch niet kunnen typen.quote:Op maandag 20 september 2004 22:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Met tien vingers!
Met je leuter op het toetsenbord rammen duuuhuuuuhquote:Op maandag 20 september 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Stel dat, dan zou ik toch niet kunnen typen.
Right.quote:Op maandag 20 september 2004 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met je leuter op het toetsenbord rammen duuuhuuuuh
Beetje niveau buzzcocks inderdaadquote:Op maandag 20 september 2004 22:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat een niveau weer.
Trusteh!quote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga maar eens m'n nest in, trusten.
Ga je rukken Legolas ?quote:Op maandag 20 september 2004 22:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga maar eens m'n nest in, trusten.
Legokwak in overvloedquote:Op maandag 20 september 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
valt er hier nog wat te zuipen ??????
Die reactie was te verwachtenquote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
Ben ik even blijj dat ik geen MTV heb.
jij hebt gewoon KleurenTVquote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
Ben ik even blijj dat ik geen MTV heb.
met de trein, maar de vraag is of k kan, kan waarschijnlijk geen vrij krijgen zaterdag, tis beetje druk op het werkquote:Op maandag 20 september 2004 23:14 schreef pascalheister het volgende:
heb ik weer geen mtv
he rubber hoe ga jij naar de meet trouwens?
quote:Op maandag 20 september 2004 23:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
Legokwak in overvloed
Het was maar een tip, ik zelf hoef ook niet. Maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 20 september 2004 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]laat maar
dan zeg ik " bedankt voor het aanbod" maar sorry...ik bedankquote:Op maandag 20 september 2004 23:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
Het was maar een tip, ik zelf hoef ook niet. Maar je weet maar nooit.
Heb ik al gezien, maar blijft een topprogramma natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2004 23:21 schreef rubbereend het volgende:
voor de coldplay haters, k zie nu dat Top Gear aan de gang is op veronica
quote:Op maandag 20 september 2004 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, maar blijft een topprogramma natuurlijk
Wat moet ik nou, ik wil ze allebei zienquote:Op maandag 20 september 2004 23:21 schreef rubbereend het volgende:
voor de coldplay haters, k zie nu dat Top Gear aan de gang is op veronica
zelfde probleem, heb voor Top Gear gekozen, Coldplay zenden ze nog wel een keertje uit (bovendien heb k ze al eens live gezien en ze warenquote:Op maandag 20 september 2004 23:27 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Wat moet ik nou, ik wil ze allebei zien![]()
ah okquote:Op maandag 20 september 2004 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met de trein, maar de vraag is of k kan, kan waarschijnlijk geen vrij krijgen zaterdag, tis beetje druk op het werkmorgen weet ik dat zeker.
maar als ik ga neem ik de trein vanuit tiel en die rijdt direct naar Utrecht.
ja, ongeveer 50 minuten omquote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah okvia nijmegen is natuurlijk ook een beetje om
![]()
denk eraan "schuin afsnijden en lauw water" dan blijven je croissantjes het langste vers !!!quote:Op maandag 20 september 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
Trusten Tong gaat even ontbijten.
Tong heeft geen messen die eet z'n vlees rauw. Geeft alleen maar vaatquote:Op maandag 20 september 2004 23:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk eraan "schuin afsnijden en lauw water" dan blijven je croissantjes het langste vers !!!
en je weet .....quote:Op maandag 20 september 2004 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong heeft geen messen die eet z'n vlees rauw. Geeft alleen maar vaat
helaasquote:Op maandag 20 september 2004 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ongeveer 50 minuten om
Ik heb ook voor Top Gear gekozen. En ik had gelijk want er zit een lekker wijf in en ze houdt nog van auto's ookquote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde probleem, heb voor Top Gear gekozen, Coldplay zenden ze nog wel een keertje uit (bovendien heb k ze al eens live gezien en ze waren)
biertje verdient zeker ???quote:Op maandag 20 september 2004 23:54 schreef just me het volgende:
justme heeft genoten vanavond!!
heerlijk staan golfen!
quote:Op maandag 20 september 2004 23:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
biertje verdient zeker ???
kijk da´s lekker !!quote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef just me het volgende:
[..]heb net een heerlijke grolsch opengetrokken en op de club 2 biertjes genomen!
trustenquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:07 schreef rubbereend het volgende:weltrusten Hools
top gear afkijken, dan nog even south park en dan kan k eindelijk gaan slapen.
Moet ik misschien na bijna 2 maanden van inactiviteit ook maar weer eens gaan doen om mij af te reageren?quote:Op maandag 20 september 2004 23:54 schreef just me het volgende:
just me heeft genoten vanavond!!
heerlijk staan golfen!
*medelijden heeft met Bluezz*quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik misschien na bijna 2 maanden van inactiviteit ook maar weer eens gaan doen om mij af te reageren?
ik heb zaterdag lekker gespeeld (27 punten en dat is goed voor mij) en ik voelde me gewoon in een swinging mood vanavondquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik misschien na bijna 2 maanden van inactiviteit ook maar weer eens gaan doen om mij af te reageren?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:13 schreef Bjoro het volgende:
*medelijden heeft met Bluezz*
XQ6 dan !!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
golfen ja!
als je zaterdag ook zo gezellig bent.....quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:22 schreef just me het volgende:
JustGolf gaat swingend slapen!!
Zaterdag.. wat is er danquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je zaterdag ook zo gezellig bent.....
beverwijk -hbc om 14:30uquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Zaterdag.. wat is er dan
Lijkt mij leuk je dan eens IRL te zien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:23 schreef Bjoro het volgende:
als je zaterdag ook zo gezellig bent.....
zondag moek wel weer fris en fruitig zijn, we hebben een uitwedstrijd waar we met de bus naar toe gaan maar dat komt wel goed!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beverwijk -hbc om 14:30u
ja...da´s het nadeel als je zover van elkaar woont hequote:Op dinsdag 21 september 2004 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk je dan eens IRL te zien.
Heeeee. jij hier?quote:Op maandag 20 september 2004 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik ooit eens helemaal vanuit Bloemendaal naar Hoofddorp/Heemstede/Beverwijk/Haarlem ga om jou te meeten?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:26 schreef Bjoro het volgende:
ja...da´s het nadeel als je zover van elkaar woont he
goed plan !!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik ooit eens helemaal vanuit Bloemendaal naar Hoofddorp/Heemstede/Beverwijk/Haarlem ga om jou te meeten?
Dat doen we dus gewoon in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |