Verander je post (bagger) gedrag. Daar gaat de beoordeling naar uit. Een avater speelt slechts een kleine rol. Al ben je wel makkelijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:40 schreef The_Langolier het volgende:
Hoi,
op zich jammer dat mensen op hun icoontje worden beoordeeld. K ga maar eens op zoek naar een andere.
Lees het eens na dude. Mijn bagger staat alleen in echte bagger topics. Goeie topics zul je mij niet zien verbaggeren. En met het openen van topics houd ik me maar sporadisch bezig.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verander je post (bagger) gedrag. Daar gaat de beoordeling naar uit. Een avater speelt slechts een kleine rol. Al ben je wel makkelijk herkenbaar.
Topics volbaggeren. Etc. rouw hier om de maandban van cerrorquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Lees het eens na dude. Mijn bagger staat alleen in echte bagger topics. Goeie topics zul je mij niet zien verbaggeren. En met het openen van topics houd ik me maar sporadisch bezig.
In dat topic heb ik niet gepost hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Topics volbaggeren. Etc. rouw hier om de maandban van cerror
En genoeg andere voorbeelden.
Waarom zou je überhaupt lopen baggeren
neem een andere avatarquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef The_Langolier het volgende:
hoe kom ik nou weer van dat stigma af![]()
Baggeruser cerror geeft aan dat hij topics volbaggert, oa met jouquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
In dat topic heb ik niet gepost hoor.
Ik bagger echt niet zoveel hoor. hoe kom ik nou weer van dat stigma af![]()
Work in progressquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef gfree het volgende:
neem een andere avatar
Zeg, wie heeft jou mod gemaakt?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verander je post (bagger) gedrag. Daar gaat de beoordeling naar uit. Een avater speelt slechts een kleine rol. Al ben je wel makkelijk herkenbaar.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft jou mod gemaakt?
Jij baggerde vroeger ook
Langolier is nog lang niet zo erge als cerror, als ze andermans topics gaan lopen vergallen pleur ik ze eraf,
quote:maar je moet users wel een kans geven te veranderen,
DAT is het kenmerk van een goede mod...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, ik zal het proberen te vergeten.
Dats correct.. Ik geef Yvonne ook nog elke dag een nieuwe kansquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft jou mod gemaakt?
Jij baggerde vroeger ook
Langolier is nog lang niet zo erge als cerror, als ze andermans topics gaan lopen vergallen pleur ik ze eraf,
maar je moet users wel een kans geven te veranderen,
DAT is het kenmerk van een goede mod...
Was dat ironisch of zelfs sarcastisch bedoeld van je?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:20 schreef Tessje het volgende:
of Inso toevallig nog met haar overweldigende humor
Ik meende het hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was dat ironisch of zelfs sarcastisch bedoeld van je?
Dan is hetquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik meende het hoor![]()
Ik lach vrolijk mee.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Het FOK! Ganzenbord
Ik moest lachen. Hardop.
Niet om het één of ander Insomaniac maar ik vind dat je erg selectief bezig bentquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:13 schreef paddy het volgende:
[edit ; kssst]
Dank jequote:Op dinsdag 21 september 2004 23:39 schreef Tessje het volgende:
Dan moet je mailen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Het FOK! Ganzenbord
Ik moest lachen. Hardop.
quote:Op woensdag 22 september 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
Fucking goeje TTT CW. Dat soort topics mag je er ook gewoon zelf in gooien..
Niet te moeilijke vragen stellen hier.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:55 schreef Stranger het volgende:
Hoe komt het toch dat elke keer als ik wil reageren op een robh topic, dat topic steeds gesloten is.
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef DaMart het volgende:
Duo's die het net niet haalden.
Ik wil even de aandacht vestigen op bovenstaand topic met mogelijke TTT potentie
Bupatih for presidentquote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Dankje.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Geheel terecht Bupitah.
Sorry men.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje.
En dat uit de mond van dé TTT-meester.
Oh ja...misschien een pietepeuterig saillant detail
IK HEET GEEN BUPITAH
Whehehe...maakt niet uit.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Sorry men.
Bier enzo.
De tekst in het icoontje deed ook geenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Nu moet ik ook even iets doms bekennen
VAC, toen ik net een post over jou (en je icoontje) maakte, zag ik dat het brit1.jpg heette.
Ik wist helemaal niet dat dat Britney Spears was
branden?
Ik zie het ook nu pasquote:Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De tekst in het icoontje deed ook geen [afbeelding] branden?
Sinas met Colaquote:Op woensdag 22 september 2004 20:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dronk je toen ook bier?

Neequote:Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De tekst in het icoontje deed ook geen [afbeelding] branden?
Meesterlijk topic!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef DaMart het volgende:
Duo's die het net niet haalden.
Ik wil even de aandacht vestigen op bovenstaand topic met mogelijke TTT potentie
Bedankt Knut!quote:Op donderdag 23 september 2004 12:21 schreef Knut het volgende:
Voor de duidelijkheid.
Voor Hazes grappen is het nog te vroeg
dat meen je nietquote:Op donderdag 23 september 2004 16:54 schreef Maanvis het volgende:
André dood = meer bier voor mij. is een geniaal topic mbt de dood van onze volkszanger.
Andre zou hier zelf erg hartelijk om kunnen lachen, als ze in de hemel ook Fok hebben
Ik draag dit topic dan ook formeel voor voor de TTT, uit naam van alle Andrefans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |