quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Weet ik veelquote:Op zondag 19 september 2004 16:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat is ons ding?
quote:Op zondag 19 september 2004 17:03 schreef Xlarge het volgende:
wat een mooie TT bij deze
even wachten op FD ,quote:Op zondag 19 september 2004 17:07 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn nieuwe icoon mag dus ?.
Ik vind dit ook humoristischquote:Op zondag 19 september 2004 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
Door Imam Khoumeinie..
[afbeelding]
Nee, daar beledig je lezers van debiele columns mee.quote:Op zondag 19 september 2004 17:07 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn nieuwe icoon mag dus ?.
Your welcome.quote:Op zondag 19 september 2004 18:00 schreef gfree het volgende:
Hang hier de sarcastische racist uit
Mag rasist, racist worden?
thanx
OMG Boequote:Op zondag 19 september 2004 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
Door Imam Khoumeinie..
[afbeelding]
Kut.quote:Op zondag 19 september 2004 18:32 schreef Martijntj het volgende:
[..]
You're
Even daarover : Ik vind wel (gezien de slotjeslijst) dat het modereren van onzin de laatste paar maanden wel heel erg op de schouders van inso en inso alleen aankomt. Check de slotjeslijst maar eens, daar staan doorgaans 2x zoveel slotjes van haar in dan de 3 mods bij elkaar sluitenquote:Op zondag 19 september 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
Graag wil ik mensen nog even attenderen op dit topic in FB
Al dat gebagger
Misschien dat meer mensen geinteresseerd zijn..
Vergeet niet dat slotjes niets zeggen over aanwezigheid. Jogy en PR plaatsen vaak een paar leuke posts is een kansloos topic, waardoor het soms toch leuk wordt. Ik gooi het genadeloos op slot.quote:Op zondag 19 september 2004 23:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Even daarover : Ik vind wel (gezien de slotjeslijst) dat het modereren van onzin de laatste paar maanden wel heel erg op de schouders van inso en inso alleen aankomt. Check de slotjeslijst maar eens, daar staan doorgaans 2x zoveel slotjes van haar in dan de 3 mods bij elkaar sluiten
Naja, als inso hier een probleem mee heeft dat dit zo is, kan er tzt misschien naar een oplossing gezocht worden
Morgen ben je de eerste, ik ben nu niet helder genoeg om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 19 september 2004 23:23 schreef Oversight het volgende:
nog niet beantwoord in de vorige.....
[FB] Denk mee met je modjeskan iemand het ff uitleggen ?
Vind je daadwerkelijk dat je jogy & PR in kan delen als smaakmakers, en jijzelf meer een slotjesmachine bent?quote:Op maandag 20 september 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vergeet niet dat slotjes niets zeggen over aanwezigheid. Jogy en PR plaatsen vaak een paar leuke posts is een kansloos topic, waardoor het soms toch leuk wordt. Ik gooi het genadeloos op slot..
Misschien was mijn formulering niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 20 september 2004 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vind je daadwerkelijk dat je jogy & PR in kan delen als smaakmakers, en jijzelf meer een slotjesmachine bent?
En hoe komt knut uit deze vergelijking?
quote:Op maandag 20 september 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Morgen ben je de eerste, ik ben nu niet helder genoeg om er iets zinnigs over te zeggen..
OVERSIGGIE!quote:Op maandag 20 september 2004 00:42 schreef Oversight het volgende:
[..]okeej dan.....
ik blijf dat boek voor je zoeken maar heb het nog niet gevonden......
quote:Op maandag 20 september 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OVERSIGGIE!
Je hoeft niet te wachten, ik neem jouw zaak *nu* in behandeling.
Okay, de zaak honden van maten. Als jij de hond van je maat kwijt bent, mag je daar geen topic over openen in ONZ. Dit omdat het een mededeling is welke niet grappig is en zaaddodend werkt. Als je wel zo'n topic opent zal de apocalyps dra aanvangen en je penis verschrompelen.
Vandaar dus.,
Ben erg benieuwd, maar doe maar rustig aan..
![]()
INSOquote:Op maandag 20 september 2004 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
OVERSIGGIE!
Voorkom rampspoed en doe het niet..
.
Wat als je geen penis hebt?quote:Op maandag 20 september 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OVERSIGGIE!
Je hoeft niet te wachten, ik neem jouw zaak *nu* in behandeling.
Okay, de zaak honden van maten. Als jij de hond van je maat kwijt bent, mag je daar geen topic over openen in ONZ. Dit omdat het een mededeling is welke niet grappig is en zaaddodend werkt. Als je wel zo'n topic opent zal de apocalyps dra aanvangen en je penis verschrompelen.
Vandaar dus.,
Ben erg benieuwd, maar doe maar rustig aan..
![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 22:17 schreef Tessje het volgende:
Potentieel TTT?
Neerlands meest bijzondere restaurants
Ik vind hem in ieder geval wel leuk
quote:Op maandag 20 september 2004 09:55 schreef gfree het volgende:
Goeiemorgen
Wil een lief iemand mijn topic schoonpoetsen?
Hang hier de sarcastische racist uit
thanx
Inso for president!quote:Op maandag 20 september 2004 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Heeft potentie idd.quote:Op zondag 19 september 2004 22:17 schreef Tessje het volgende:
Potentieel TTT?
Neerlands meest bijzondere restaurants
Ik vind hem in ieder geval wel leuk
Topquote:Op maandag 20 september 2004 11:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heeft potentie idd.. Ik heb m even geschopt, even afwachten of er meer users mee gaan doen en dan gooi ik m in de TTT.
TTT staat voor TopTipTopic, en is een pareltje dat je op de blubberige oceaan der bagger vindtquote:Op maandag 20 september 2004 11:58 schreef Robertje het volgende:
Wat is TTT?
Precies, en een non-crew-voorlichtingspost schrijven en sticky geplaatst krijgen staat dan gelijk aan in de adelstand verheven worden.quote:Op maandag 20 september 2004 12:31 schreef Maanvis het volgende:
Als je zelf in de TTT staat met 1 van je topics is dat hetzelfde als een lintje krijgen van de koningin. Eindelijk erkenning voor al die jaren zwoegen!
Dat je hem schreef voor een kloon die deed alsof ie newbie was, is al helemaal geweldigquote:Op maandag 20 september 2004 12:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Precies, en een non-crew-voorlichtingspost schrijven en sticky geplaatst krijgen staat dan gelijk aan in de adelstand verheven worden.
Dat moet ik ff bookmarken...quote:Op maandag 20 september 2004 12:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TTT staat voor TopTipTopic, en is een pareltje dat je op de blubberige oceaan der bagger vindtDie halen onze slavenduikers naar boven en zetten het in de sticky, de TTT!
Als je zelf in de TTT staat met 1 van je topics is dat hetzelfde als een lintje krijgen van de koningin. Eindelijk erkenning voor al die jaren zwoegen!
Dan wil ik die bisschop zijn op je usericonquote:Op maandag 20 september 2004 13:26 schreef Tessje het volgende:
Inso for Pope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |