jah dat denk ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:00 schreef Youssef het volgende:
Aha, gewoon iemand die voor de lol een fikkie steekt in iets wat toch tegen de vlakte gaat of niet?![]()
Ha , ik ga weer ff kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:03 schreef Youssef het volgende:
Morgenochtend voor het bezorgen van de zondagkrant even kijken dan
Oude gebouwquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Me zusje zit daar op school...
Het oude of het nieuwe gebouw? Ze hebben net een nieuw gebouw..
Een aanslag op een leegstaand schoolgebouw?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:50 schreef Meki het volgende:
dit is een aanslag , geen brand
Zal me zussie blij mee zijnquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Oude gebouw
De Nieuwe Gebouw heeft mischien lichte schade
In welke klas zit die dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zal me zussie blij mee zijn
Ja, het is echt een aanslag. Geloof me.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:17 schreef nietzman het volgende:
Een aanslag op een leegstaand schoolgebouw?
Die Fundi's zijn nog dommer dan ze er uitzien dus.
3 Atheneum..quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
In welke klas zit die dan?
Ik heb één van de foto's gebruikt voor de FP: Grote brand in Amsterdam-Westquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:44 schreef dp81 het volgende:
Er is een vrij grote brand gaande in Amsterdam-Osdorp.. ik weet niet precies wat er in de fik staat,
maar ik heb met me telefoon 2 pics kunnen schieten.. nightshots
[afbeelding]
[afbeelding]
en 10 minuten voor de brand liep ik er doorheenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, het is echt een aanslag. Geloof me.![]()
ik woon daar vlakbij in de buurtquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:27 schreef Glatze het volgende:
Naar Pieter Calandlaan 176 - 190, AMSTERDAM (NL, 1068NT)
Afstand 7,9 km.
hmnm, is me iets te ver fietsen, zie wel een rooie gloed...verder niks.
welke klas zit je?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ik woon daar vlakbij in de buurt
ik zat daar in de klasquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
welke klas zit je?
Hoe kan er een brand komen , de school was helemaal afgesloten geen gas enzoquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:34 schreef Kozzmic het volgende:
Meki, wat bedoel je met een aanslag? 'Simpele' brandstichting door wat kwajongens, of meer? En waarom kom je tot die conclusie?
Kerel, dat was al wel duidelijkquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
ik woon daar vlakbij in de buurt
Een brand stichten is niet bepaald een aanslag Mekiquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe kan er een brand komen , de school was helemaal afgesloten geen gas enzo
dus ik denk dat er een brand is gesticht
Achterstandsbuurt?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop Fok!kers daar uit de streek zeg, en nog kwalitatieve ook: Meki en Youssef
quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Achterstandsbuurt?.
Ik ga zometeen ook maar eens een aanslag plegen op de container van mijn buren.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Een brand stichten is niet bepaald een aanslag Meki
Hey, kom op, inkoppen is een vies karweitje, maar iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:
ga ergens anders trollen
quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een hoop Fok!kers daar uit de streek zeg, en nog kwalitatieve ook: Meki en Youssef
Ha Nietz!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hey, kom op, inkoppen is een vies karweitje, maar iemand moet het doen.
Ik was gisteren nog in die moskee daar voor het vrijdagsgebed. Die Imam is echt kewl, hele goede Khotba, en dan die recitatie, dat doe zelfs ik hem niet naquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik woonde er tot een jaar geleden, maar alles wordt daar gesloopt. Dus Meki zal ook wel binnenkort weg moeten [afbeelding]
Ik kom er gelukkig nog elke dag
Jij opent dit topic toch ook?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:48 schreef PARAJunk het volgende:
Sensatielijers... :p
Nu die school toch al is afgebrand, kan er geen moskee voor in de plaats komen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in die moskee daar voor het vrijdagsgebed. Die Imam is echt kewl, hele goede Khotba, en dan die recitatie, dat doe zelfs ik hem niet na
Ik denk het wel. Ik heb net al een petitie opgesteld, het moet kunnen denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu die school toch al is afgebrand, kan er geen moskee voor in de plaats komen?
Ik haat 2 dingen: racisme en negers !quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:58 schreef Sidekick het volgende:
Hier in Sneek ziet het ook al zwart van de rook.
Of een Aldi.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:57 schreef Meh7 het volgende:
Nu die school toch al is afgebrand, kan er geen moskee voor in de plaats komen?
Ah, bedoel je moskee Al-Islaam? Met die ruime grote hal bij de ingang en ook wel een mooie, frisse ruime gebedsruimte?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in die moskee daar voor het vrijdagsgebed. Die Imam is echt kewl, hele goede Khotba, en dan die recitatie, dat doe zelfs ik hem niet na :')
Ja die moskee inderdaad. Die gast reciteert inderdaad net als Sudais (oude stijlquote:Op zondag 19 september 2004 00:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ah, bedoel je moskee Al-Islaam? Met die ruime grote hal bij de ingang en ook wel een mooie, frisse ruime gebedsruimte?Dat is inderdaad een mooie moskee met een goede imam
Vooral als je dromerig bij Fadjr daar het gebed verricht denk je aan Sudaish
Sinds 5 september geeft Abdul Jabbar van der Ven overigens elke zondag lessen om 14:30 in moskee Badr. Misschien iets voor jou?quote:Op zondag 19 september 2004 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja die moskee inderdaad. Die gast reciteert inderdaad net als Sudais (oude stijl). Maar ik ben daar al een keer eerder geweest, toen was onze broeder Boushta daar om lezingen te geven. En ik mag mezelf ook gelukkig prijzen dat ik zowel Sudais als Shuraim irl heb mogen zien en horen ;')
Luister trouwens naar de volgende link : http://quran.islamway.com/nabawy1423/024.ram
Jonge Imam uit Madina (De moskee van de Profeet vrede zij met hem )
Moskee Badr is ook in Amsterdam toch ? Ik heb regelmatig lezingen van Abdul Jabar v/d Ven bij gewoond in o.a. Eindhoven en tijdens 3-daagse bijeenkomsten, een echte Moujahidquote:Op zondag 19 september 2004 00:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Sinds 5 september geeft Abdul Jabbar van der Ven overigens elke zondag lessen om 14:30 in moskee Badr. Misschien iets voor jou?Je bent naar Mekka geweest
Mooi
quote:De brandweer is met twintig brandweerwagens uitgerukt en heeft inmiddels het sein brand meester gegeven. Dat betekent dat de brand zich niet verder verspreid. Bij de brand zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen.
BSB, kun je een stukje vertalen voor ons?quote:Op zondag 19 september 2004 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gast reciteert inderdaad net als Sudais (oude stijl). Maar ik ben daar al een keer eerder geweest, toen was onze broeder Boushta daar om lezingen te geven. En ik mag mezelf ook gelukkig prijzen dat ik zowel Sudais als Shuraim irl heb mogen zien en horen ;')
Luister trouwens naar de volgende link : http://quran.islamway.com/nabawy1423/024.ram
Jonge Imam uit Madina (De moskee van de Profeet vrede zij met hem )
24. Het Licht (An-Noer)quote:Op zondag 19 september 2004 01:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BSB, kun je een stukje vertalen voor ons?
Samenvatting van die 22 minuten?
(De brand is nu toch meester)
Ja joh, aanslag op een moskeequote:Op zaterdag 18 september 2004 22:50 schreef Meki het volgende:
dit is een aanslag , geen brand
Live : ik zie het nu gewoon live
quote:Op zondag 19 september 2004 03:09 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik vind dit wel een geinige foto, en een duidelijke omschrijving van de student die er zat,
[afbeelding]
ik quote het onderschrift van de foto:
Wie in de pauze de schoolzaal betrad en naar links keek, zag altijd een groep jongens met hun achterste tegen de muur aan schuren. Dat is de witte waas op de muur. De vieszwarte band daaronder zijn de schoenafdrukken van dezelfde jongens, die - berustend als ooievaars - met een opgetrokken poot tegen de muur leunden.
Nouja, rioolbuizen en moskee's.. opzich zie ik daar wel een verband in jaquote:Op zondag 19 september 2004 03:39 schreef Geertsema het volgende:
Is er een causaal verband tussen het een en het ander?
omdat het is aangestokenquote:Op zondag 19 september 2004 02:15 schreef Ro-Maniak het volgende:
Maar, waarom is het nou een aanslag??? Kan ik ook wel roepen, stoer, spannend, maareh...???!?
Schoolpyromaan , het is opzet . de brand is aangestokenquote:Op zondag 19 september 2004 09:20 schreef Harry_Sack het volgende:
ik blijf het raar vinden dat dit al de 3e school in Osdorp is dit jaar dat aangestoken wordt. Van de eerste ging het om een ongeluk, waarbij de school ook nog eens onderverzekerd was, bij de 2e was dat al wat beter geregeld en was de suggestie dat er opzet in het spel was wat meer aanwezig.
Ik ben benieuwd naar de reden van het Pieter Callandlyceum.
Balkenende 2 bezuinigt zo hard op het onderwijs, dat onderhoud van het pand niet meer te betalen valt. Het zou echt van de gekke zijn als blijkt dat afbranden voordeliger is dan opknappen..
Ken je 'm?quote:Op zondag 19 september 2004 09:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Schoolpyromaan , het is opzet . de brand is aangestoken
neequote:Op zondag 19 september 2004 09:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ken je 'm?
ik ook nietquote:Op zondag 19 september 2004 09:33 schreef Meki het volgende:
[..]
nee![]()
Naar mijn weten zou de oude school gesloopt worden en niet opgeknapt.quote:Op zondag 19 september 2004 09:20 schreef Harry_Sack het volgende:
(...) Het zou echt van de gekke zijn als blijkt dat afbranden voordeliger is dan opknappen..
Omdat het aangestoken is, is het een aanslag? G-e-t a l-i-f-e...quote:Op zondag 19 september 2004 09:11 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het is aangestoken
Is een waardebepaling moeilijk te schatten na zo'n fik?quote:Op zondag 19 september 2004 09:49 schreef pos het volgende:
[..]
Naar mijn weten zou de oude school gesloopt worden en niet opgeknapt.
heb er nog wel een paar van de brand maar ze lijken allemaal een beetje op elkaar.quote:Op zondag 19 september 2004 00:31 schreef Flying het volgende:
Meer foto's..
Als je goed kijkt heeft de witte waas de vorm van een kameel. Toeval?quote:Op zondag 19 september 2004 03:09 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik vind dit wel een geinige foto, en een duidelijke omschrijving van de student die er zat,
[afbeelding]
ik quote het onderschrift van de foto:
Wie in de pauze de schoolzaal betrad en naar links keek, zag altijd een groep jongens met hun achterste tegen de muur aan schuren. Dat is de witte waas op de muur. De vieszwarte band daaronder zijn de schoenafdrukken van dezelfde jongens, die - berustend als ooievaars - met een opgetrokken poot tegen de muur leunden.
Islam is tot daar aan toe maar dit lijkt verdacht veel op een topic hijack....
quote:
Oude Calandcollege volledig in as
Zaterdagavond omstreeks 22.10 uur kreeg de brandweer de melding dat de oude leegstaande school aan de Pieter Calandlaan (Osdorp)in brand stond.
De brandweer is met vier tankautospuiten uitgerukt en heeft assistentie gekregen van de brandweer Badhoevedorp. Omdat het een slooppand betreft is vorige week het asbest verwijderd. Na meting bleek dat er geen stoffen vrijkwamen in een dusdanige concentratie dat dit gevaar opleverde voor de gezondheid.
Omstreeks 23.45 uur gaf de brandweer het sein brand meester. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.
wel geinig die gasflessen hadden voor die voor de aanslag moeten dienen???quote:Op zondag 19 september 2004 11:06 schreef pos het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja wij hadden het er ook al over dat dat zo raar wasquote:Op zondag 19 september 2004 17:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
wel geinig die gasflessen hadden voor die voor de aanslag moeten dienen???![]()
daarom denk ik voorbereiding voor aanslagquote:Op zondag 19 september 2004 23:20 schreef pos het volgende:
[..]
ja wij hadden het er ook al over dat dat zo raar was
Jij hebt toch wel een alibi hoop ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:15 schreef Meki het volgende:
Net GEBEURD
Een school naast Oude Caland Lyceum was ook in brand ( alleen de deur is uitgebrand )
daarmee kom ik tot conclusie dat er een Brandstichter in Osdorp is
De nieuwe school of de wat verderop gelegen basisschool?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:15 schreef Meki het volgende:
Net GEBEURD
Een school naast Oude Caland Lyceum was ook in brand ( alleen de deur is uitgebrand )
daarmee kom ik tot conclusie dat er een Brandstichter in Osdorp is
Montessori Schoolquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
De nieuwe school of de wat verderop gelegen basisschool?![]()
Jah ik hoorde hem ookquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:59 schreef pos het volgende:
Vandaar die sirenes net.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |