quote:Fajah Lourens vertrekt uit GTST. De actrice wil niet eeuwig bekend blijven als Yasmin uit de populaire soap. Maar ze wil niet te vroeg stoppen. Ze blijft nog een jaar te zien in de soap. "Ik vind het nog hartstikke leuk. Maar na drie jaar is het wel tijd voor iets anders. Ik denk dat ik het ook ontzettend ga missen. Ik weet ook nog niet echt wat ik hierna ga doen. Dat heb je niet zelf voor het zeggen," aldus Fajah.
De actrice blijft in ieder geval wel in Nederland. Ze vertelt: "Voor mij is het heel moeilijk om naar het buitenland te gaan. Ik heb namelijk een dochtertje. De vader woont ook in Nederland dus dat is iets moeilijker. Ik zou wel een keer naar Engeland willen om een workshop te volgen. Maar ach, ik zie het allemaal wel."
Behalve acteren houdt Fajah zich met meer dingen bezig. Vorig jaar is ze een eigen zaak begonnen. "Ik exploiteer spraycabines in salons van andere mensen. Ik ga er nu één in Alkmaar neerzetten en één in Utrecht dus het gaat hartstikke goed," vertelt Fajah trots.
Sindskort is de actrice ook weer helemaal gelukkig in de liefde. Ze wil echter nog niet al te veel kwijt over haar nieuwe lover. Het enige wat ze erover wil zeggen is: "Ik ken hem al langer, maar sinds een paar maanden is het pas echt serieus."
Leer eens lezen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:33 schreef Bioslock het volgende:
Wie?
puur natuur plasticquote:
Puur natuur dus, ze heeft ze laten verkleinenquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
puur natuur plastic
Nou ja... beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Nog een jaar te zien?
en weer laten vergroten etc etc... als er een vaak aan haar tieten heeft laten rommelen is het onze Fajah wel... was zelfs nog een heel item over...quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Puur natuur dus, ze heeft ze laten verkleinenHier denk niet zichtbaar op de foto
Volgens mij waren ze eerst vergroot, hoewel ze al aardig groot waren en toen weer verkleind en euhh...ja, wat hij zegt: check mokkels.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en weer laten vergroten etc etc... als er een vaak aan haar tieten heeft laten rommelen is het onze Fajah wel... was zelfs nog een heel item over...
check anders Mokkels.nl eens
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Een actrice met diepgang.![]()
Hoe langer hoe beterquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:54 schreef Foo_niks het volgende:
jezus nog een jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |