Niet vergeten moest snel zijn ...quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:06 schreef ZX9R het volgende:
Je bent het superman tekentje vergeten
welkom ook lid worden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:07 schreef Romius het volgende:
smiddags
Fok Moterclub ?![]()
Tsjek dis maar is: [sc] Fok Motorclub wannabee's] Nieuwe leden welkom]quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:07 schreef Romius het volgende:
smiddags
Fok Moterclub ?![]()
wat is een moter ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
welkom ook lid worden ??
Wanneer moet je die kansloosheidtest gaan doen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:09 schreef Makster het volgende:
Tering wat wat er veel geouwehoerd..........
Zie jouw Avatar.....da's Honda vinden ze niets bij Fok motor clubquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:09 schreef Romius het volgende:
[..]
wat is een moter ?
En wil jij serieus "genomen" worden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Moterclub???
Enne.... jullie nemen mij nooit serieus he
Hoeft ook niet..quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
En nee, ik ga mn zeepje niet laten vallen
en hoe wilde jij morgen Dynorun gaan doen dan ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hou maar bij je
en betaling in natura daar?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Met de motor?
http://forum.fok.nl/topic/603510quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[sc] Fok Motorclub wannabee's] Nieuwe leden welkom]![]()
Je durft niet te zeggen dat je graag daar lid wil worden ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[sc] Fok Motorclub wannabee's] Nieuwe leden welkom]![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Je durft niet te zeggen dat je graag daar lid wil worden ?![]()
Om 3 uur wordt ik verwacht aanwezig te zijn, dus om 3 uurquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer moet je die kansloosheidtest gaan doen?
Ok zal ik je even helpen,quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ok zal ik je even helpen,
OPM is lid geworden van de Fok moter club en daar is ie heel blij mee![]()
![]()
Ach hij is er stil vanquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Psstt .. hij mag gratis wegens het aanbrengen van 6 nieuwe klanten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
en betaling in natura daar?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach hij is er stil van![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach hij is er stil van![]()
gaa't eens snel een nieuw toetsenbord halen lui varken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
gaa't eens snel een nieuw toetsenbord halen lui varken.![]()
Aan het weer kan het niet liggen..![]()
Heej!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga zo een nieuw toetsenbord halen![]()
kopieeren/plakkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:38 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heej!
Hij kan toch typen!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga zo een nieuw toetsenbord halen![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zie jouw Avatar.....da's Honda vinden ze niets bij Fok motor club
bij ons ben je superman daarmee...![]()
![]()
![]()
Kun je je fascinatie met je originele demper eens uitleggen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga morgen niet op de Dynorun...... pa is nog ziek en is dus niet gaan werken vanavond en dus zit mijn originele demper er morgen niet op .......
En dus heeft het weinig zin !
wie komener precies allemaalquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga morgen niet op de Dynorun...... pa is nog ziek en is dus niet gaan werken vanavond en dus zit mijn originele demper er morgen niet op .......
V-power erin en kijken of er verschil is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan beter zeggen: wie komen er niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie komener precies allemaalMisschien dat ik kom, ligt aan het weer en wie erallemaal precies komen en of er nog gereden wordt erna of voor
heeft het zin
![]()
En ik morgen: 98 pk > 92 pk ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Wat een setje andere dempers, K&N filter en PowerCommander al niet kan doen
127 > 146pk
Verbeter mij niet telkens wil jequote:Op vrijdag 17 september 2004 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
V-power erin en kijken of er verschil is.![]()
En die andere run was toch juist met de originele demper.
Volgens mij draai je dingen om.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie komener precies allemaalMisschien dat ik kom, ligt aan het weer en wie erallemaal precies komen en of er nog gereden wordt erna of voor
heeft het zin
![]()
Volgens mij zei ik ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Verbeter mij niet telkens wil je
quote:Waarom denk jij dat ze met de vingers in de oren staan op die foto.....
maar das appels met peren vergelijken, 127 pk is op het achterwiel en 146 is op de krukas. Of ben ik scheel?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Wat een setje andere dempers, K&N filter en PowerCommander al niet kan doen
127 > 146pk
Nee, de blauwe lijn is een standaard FJR, de rode lijn met andere dempers, K&N en Powercommander (dat laatste weet ik niet zeker)quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:07 schreef Romius het volgende:
[..]
maar das appels met peren vergelijken, 127 pk is op het achterwiel en 146 is op de krukas. Of ben ik scheel?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:07 schreef Romius het volgende:
[..]
maar das appels met peren vergelijken, 127 pk is op het achterwiel en 146 is op de krukas. Of ben ik scheel?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:Dat doen ze altijd toch.
Je staat op 1-2 meter van een voluit accerelerende 25 kw'er .. doe je normaal nooit.
![]()
D'r staat Crankshaft DIN bij de rode en bij de blauwe Wheel DIN, 20 pk op het achterwiel is ook wel erg veel voor alleen een demper en pc. Volgens mij is dat iets van 8 pk max ofzo, afhankelijk van de kennis vd tuner.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, de blauwe lijn is een standaard FJR, de rode lijn met andere dempers, K&N en Powercommander (dat laatste weet ik niet zeker)
Kom je nou morgen of nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik heb zin om te [afbeelding]
Ik ben scheel?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Weet je, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:12 schreef Romius het volgende:
[..]
D'r staat Crankshaft DIN bij de rode en bij de blauwe Wheel DIN, 20 pk op het achterwiel is ook wel erg veel voor alleen een demper en pc. Volgens mij is dat iets van 8 pk max ofzo, afhankelijk van de kennis vd tuner.
Maar wie komen er precies allemaalquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom je nou morgen of niet
Best vaag als je twijfelt om te komen
Ik ook. Zelfs als het op de lesmotor is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik heb zin om te [afbeelding]
iedereen die ooit op meet 2 t/m laatst geweest is excl. Gerako dan. (wie is dat?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maar wie komen er precies allemaal![]()
Lucquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:17 schreef RB het volgende:
[..]
Luc
Ik
Riet
Pepijn
Pat
Mercy
One_Punch_Mickey
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
IS echt ver hoor zo'n DynorunKrijg je geen spijt van.......
Heb een keer een Busa met Duotech pijpjes op de Dynobank gezien![]()
:0 Man man man wat een geweld
Je hebt toch in Mach2 gezien hoe dat gaat op t begin?
Je vergeet Larsquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:17 schreef RB het volgende:
[..]
Luc
Ik
Riet
Pepijn
Pat
Mercy
of ik meedoe ligt eraan hoeveel ik vanavond kwijt ben voor mijn motor,quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:17 schreef RB het volgende:
[..]
Luc
Ik
Riet
Pepijn
Pat
Mercy
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben [afbeelding]en een nieuw toetsenbord halen
![]()
Waarom jij niet dan ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
IS echt ver hoor zo'n DynorunKrijg je geen spijt van.......
Omdat ie geen geld heeft voor zoveel big tasty'squote:Op vrijdag 17 september 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Waarom jij niet dan ?
Omdat ik al een uitdraai hebquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Waarom jij niet dan ?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Omdat ie geen geld heeft voor zoveel big tasty's![]()
20 euroquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef klaus_beyer het volgende:
Hoeveel kost zo'n dynorun?
* Rietvaerder heeft weekend!
Kockengen bij Motorxtra.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef klaus_beyer het volgende:
Waar gaan jullie dat doen?
MotorXtra in Kockengenquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:28 schreef klaus_beyer het volgende:
Waar gaan jullie dat doen?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kockengen bij Motorxtra.
Ik verbeter je toch nooit?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
IS echt ver vet hoor zo'n DynorunKrijg je geen spijt van.......
20 euro is minder dan wat ik verwachte! Waar ligt Kockengen nu weer???quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MotorXtra in Kockengen
www.motorxtra.nl
Boven Woerden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:36 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
20 euro is minder dan wat ik verwachte! Waar ligt Kockengen nu weer???
Is een actie namelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:36 schreef klaus_beyer het volgende:
20 euro is minder dan wat ik verwachte! Waar ligt Kockengen nu weer???
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik verbeter je toch nooit?![]()
Hoe ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef ZX9R het volgende:
zoiets ziet de mijne eruit:
[afbeelding]
Ik denk dat ik na afloop nog ff naar Schiphol gaquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een actie namelijk.
[afbeelding]
Lekker door de files rijdenquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een actie namelijk.
[afbeelding]
Ohhhhh hohhhhh je mag niet scheldenquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:43 schreef ZX9R het volgende:
ff op server kankeren
He wie heeft jullie er op gewezen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Jij komt ook toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, rijden we samen naar Kockengen?
Zo rijd ik :
[afbeelding]
Pimpin' Pepquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je slaat de nieuwe trajectcontrole over op de A-2.
Ik denk wel dat we samen kunnen rijden, mits ik niet eerst naar Kaatsheuvel ga voor dit.
Camera's staan nu aan zag ik vorige week op de televisie .. stonden er al een tijdje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe trajectcontrole A2![]()
Die traject controle begint 2 of 3 afslagen verder pas hoor volgens mij,quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Camera's staan nu aan zag ik vorige week op de televisie .. stonden er al een tijdje.
Ik ben er de laatste meet doorheen gereden onderweg naar Arie Molenaar 2 weken geleden.
Hopelijk reed ik even netjes..
Can't help it .. kom er iedere keer weer op uit..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:02 schreef ondeugend het volgende:
Pimpin' Pep![]()
Is nu ingesteld .. en die staan op het stuk waar ik overheen moest.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die traject controle begint 2 of 3 afslagen verder pas hoor volgens mij,
en die camera's staan er al jaren.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet toch zeker wel of de Viper of originele demper eronder zat
Waarom denk jij dat ze met de vingers in de oren staan op die foto.....
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je
Reetje reageert niet en misschien weet jij het wel, waarom moet met alle geweld de originele pijp er weer op bij hem?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie geen demper ..
25 kw'er volgas....herrie
Kleine ruimte: ..... herrie
Korte afstand........herrie
som:..................------------- +
.........................vingers in de oren ..
Is volgens mij toch bang dat ie de big spender bij de mac mag zijn ....quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Reetje reageert niet en misschien weet jij het wel, waarom moet met alle geweld de originele pijp er weer op bij hem?
Eerst moest en zou hij een vervangingsdemper hebben en nu moet de originele er weer op?![]()
Hij heeft zich al een paar keer tegengesproken maar onkent dat ook weer..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
Reetje reageert niet en misschien weet jij het wel, waarom moet met alle geweld de originele pijp er weer op bij hem?
Eerst moest en zou hij een vervangingsdemper hebben en nu moet de originele er weer op?![]()
en nu ???quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft zich al een paar keer tegengesproken maar onkent dat ook weer..![]()
Zoals het nu is:
Omdat hij het verschil wil weten.. run met de Viper is al geweest.
Nu voegt het niets toe.
En er moest iets gelast worden voor die nieuwe demper omdat er iets weggeroest was o.i.d.
/ gesloopt met het erop zetten van de Viper.
Dus de originele kon er niet zomaar op.
Viper is ook niet helemaal mooi meer, originele misschien wel.. i.c.m. het over laten spuiten van de motor wil hij hem netjes hebben..
Sterkte allemaal...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
We zullen allemaal een cursus nederlands gaan volgen.
hey dat was bewust gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef MutZ het volgende:
Uit het feedbacktopic:
[..]
Sterkte allemaal...
Hoezo dat dan??quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey dat was bewust gedaan![]()
We zullen het nodig hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef MutZ het volgende:
Uit het feedbacktopic:
[..]
Sterkte allemaal...
als je deze doorleest dan word het wel duidelijk,quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan??
Precies!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals het nu is:
Omdat hij het verschil wil weten.. run met de Viper is al geweest.
Nu voegt het niets toe.
En er moest iets gelast worden voor die nieuwe demper omdat er iets weggeroest was o.i.d.
/ gesloopt met het erop zetten van de Viper.
Dus de originele kon er niet zomaar op.
Viper is ook niet helemaal mooi meer, originele misschien wel.. i.c.m. het over laten spuiten van de motor wil hij hem netjes hebben..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey dat was bewust gedaan![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
dam'n hollander als ik het eerder gezien had dan had ik ook eerder geprotesteerd,quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij waren het er niet mee eensz.![]()
Ik zag de melding al staan enkele uren geleden van Hollander.![]()
ik had em toch geopend ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:23 schreef MutZ het volgende:
Moet die terugveranderd worden of niet??
At least.........quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij waren het er niet mee eensz.![]()
Kon er niks aan doen, sorry.quote:Ik zag de melding al staan enkele uren geleden van Hollander.![]()
Ik heb toch best wel vaak gelijk he ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies!
Wil hem weer netjes hebben (de Bandit) en de VIper ligt helemaal aan puin aan de binnenkant....
Ik ben toch toen onderuit gegaan waardoor de Viper niet meer mooi is, daarom wil ik de originele demper er weer op.......quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb toch best wel vaak gelijk he ..![]()
![]()
![]()
Gisteren ook al met die Dyno run en je topsnelheid terwijl de noobs er geen soep van konden koken.![]()
![]()
Nu al? Hoelang heb je die demper nou al?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Precies!
Wil hem weer netjes hebben (de Bandit) en de VIper ligt helemaal aan puin aan de binnenkant....
En idd leek het alsof ie met de originele demper iets feller was. Ach, is weer iets wat anders, beetje rustig aan de oren is ook wel weer eens leuk.
Daar heb je mijn toestemming niet voor nodig, doe wat je niet laten kan.quote:Maar hee Hollander, alleen als jij het goed vindt zet ik de originele demper erop hoor!
Maar leg dit eens uit Pepijn...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ok je heb een punt ik doe een consessie er inquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
At least.........
[..]
Kon er niks aan doen, sorry.![]()
Moest er gewoon iets van zeggen, tenenkrommend vond ik het staan in de index.
Naast dit werd er een traditie verbroken en dat mogen we natuurlijk niet laten gebeuren.![]()
Ja nou boeie, voor dat jaartje..... heeft ook met de verkoop te makenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu al? Hoelang heb je die demper nou al?
[..]
Daar heb je mijn toestemming niet voor nodig, doe wat je niet laten kan.
Ik voorzie dat er zo weer een andere demper op zit nav het stofzuigergeluid van het origineel.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wilde daar niet gaan slowchatten zoals het een goed Fokker! betaamd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:23 schreef MutZ het volgende:
Moet die terugveranderd worden of niet??
Nee hoor, toon ik eens oprechte belangstelling is het ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms kan je je ook tè druk maken om andermans zaken
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
Nee hoor, toon ik eens oprechte belangstelling is het ook weer niet goed.
Toen jij op vakantie was is Riet gecrasht.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, even waarschuwing.......
Vermogensbank vreet wel rubber.... je ziet het rubber er gewoon vanaf komen in poedervorm
Dus degene met nieuwe banden...... wees gewaarschuwd
ik heb nu al bijna geen banden meer...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Vermogensbank vreet wel rubber.... je ziet het rubber er gewoon vanaf komen in poedervorm
Ach stel je niet aan, die van mij zijn ook nog steeds niet vervangen dus ik ga morgen ook op slicks naar huis.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nu al bijna geen banden meer...
en Raus nieuwe![]()
![]()
gaat niet iets worden dus.
kom wel alleen kijken...
Mietjequote:Op vrijdag 17 september 2004 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben morgen verhinderd ..![]()
Zachte hi-sport banden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Mietje
Ga je dr echt niet op ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zachte hi-sport banden.![]()
![]()
Verdomme, er word nu net een andere band onder gezetquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, er gaat heus niet opeens een halve milimeter af hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Verdomme, er word nu net een andere band onder gezet
Als ik met de nieuwe ook de 20.000 maar haalquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, er gaat heus niet opeens een halve milimeter af hoor
Is dit de ontmaagding van een nieuw toetsenbord?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
London baby
zie lap tekst als 2e postquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dit de ontmaagding van een nieuw toetsenbord?![]()
![]()
Ook lekker uitgebreid voor de eerste keer.
![]()
Beterquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Randstad belde: voor 2 vacatures gaat ze voor mij informeren, 1 is bij een Hogeschool in Nijmegen. dit is een functie op MBO niveau waarbij alles vrij standaard is, recht toe recht aan zeg maar. Die ander is bij een bouwbedrijf in Arnhem waarbij ik een projectadministratie zou gaan kunnen doen.
Ze vertelde mij de werkzaamheden en ik het was zo interessant en afwisselend en eigenlijk best hoog gegrepen voor een MBO-er dat ik vroeg of het wel een functie is voor een MBO-er. Toen ze verder las zag ze inderdaad dat het profiel iemand omschreef die op HBO niveau kan werken (hetzij behaalt door studie, hetzij door werkervaring).
Die laatste lijkt mij wel watvooral omdat het waarschijnlijk iets boven mijn niveau zit alhoewel, mijn werk bij Deloitte kon je ook geen MBO-niveau noemen. Hoe dan ook, ze had niemand anders voor die functie en gezien mijn CV en ervaring maakte ik een goede kans, volgens haar.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga je dr echt niet op ?
Eeehhhh... ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik met de nieuwe ook de 20.000 maar haal![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, er gaat heus niet opeens een halve milimeter af hoor
Ik had nog niet ge'F5't..quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:zie lap tekst als 2e post![]()
![]()
boeiendquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
En dan nog .. voor de eerste post is het lekker veel..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boeiend
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Inderdaad de lap tekst ook niet ..
Ik ken je verder niet goed genoeg dus ik ga alleen op bovenstaande in.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat iedereen anders in het echt is dan hier op Fok!
Het kan wel een verschil geven waarin vooraangenomen (voor)oordelen bevestigt worden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt ja, maar tijdens meets spreek je vaak ook maar erg kort met elkaar, dus ook in t echt leer je elkaar niet goed kennen
eens (uitgebreid over gehad op msn)quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat iedereen anders in het echt is dan hier op Fok! Je creeërt toch altijd een beeld van iemand, die vrijwel altijd anders is dan in het echt
Wat vind jij OPM?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Nette kd!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:09 schreef ploderus het volgende:
He allemaal, ben er weer kort ff
Was gister nog best lekker weer!Dus nog ff stukje gereden:
[afbeelding]
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/up/moto.avi
Wat denk jij, hij zal wel moeten werkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nette kd!
Kom je morgen ook naar Kockengen?
Ow jah.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat denk jij, hij zal wel moeten werken
Jammer dat ze die Carmina Burana zo opeens afkappen....quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn
http://www.snackfoam.pwp.blueyonder.co.uk/gaytest1.html
Moet werkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nette kd!
Kom je morgen ook naar Kockengen?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat denk jij, hij zal wel moeten werken
Is idd oude Gixxer SRADquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ff downloaden Plo !!
Das zeker een oude Gixxer waar die camera onboard zit?
Lijkt net alsof jij op een streetfighter/naked rijdt, gezien je zithouding
Vrij nemen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Moet werken![]()
Lijkt me ook......quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vrij nemen!
kan toch wel een keertje?
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:22 schreef ploderus het volgende:
Maar had ik dan vol achter mijn kuip moeten hangen anders?We rijden niet allemaal constant illegale snelheden 25kw
Misschien had ie zijn kuipdelen wel eraf gehaald.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, ik dacht dat een ZX6R een veel sportievere zit hadAnder stuur ?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Een Kusuzi Kawabusa
Daar ga je idd een stuk meer rechtop van zittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Misschien had ie zijn kuipdelen wel eraf gehaald.
Gewoon veel ta lange armenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Serieus, ik dacht dat een ZX6R een veel sportievere zit hadAnder stuur ?
Zo begon het bij mij ook, 2 mnd later lag ik op mn smoelquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:29 schreef ploderus het volgende:
Heb gisteren trouwens ook mijn steppie aan de grond geredenWas niet helemaal de bedoeling..
op mun eigen Zixxerquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke niet snap
Reed je nu echt op je ZX6R gewoon of op een ztriet faaigter of een neeket?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook, 2 mnd later lag ik op mn smoel
Op dat plaatje lijkt het echt net een tourmotorquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
op mun eigen Zixxer
Plo is kapotquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk sta op het randje van de afgrond
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:29 schreef ploderus het volgende:
Heb gisteren trouwens ook mijn steppie aan de grond geredenWas niet helemaal de bedoeling..
Als je d'r maar niet in dondert!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat bedoel ikIk sta op het randje van de afgrond
Die uitstekende punten heeft de vorige eigenaar al een stukje ingekortquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dan ga je wel erg plat
of heb je van die (hoe noem je die dingen ook alweer) uitstekende punten eraan (dan nog, ga je nog erg plat
)
Ik zal het proberenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als je d'r maar niet in dondert!
De grens kan je niet beter leren kennen door te vallen zeggen ze weleensquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:35 schreef ploderus het volgende:
Die uitstekende punten heeft de vorige eigenaar al een stukje ingekort![]()
Maar ik schrok wel een beetjeMaar ja, de tweede keer schrok ik al niet meer
![]()
Dit smaakt naar meer
op schiphol heb je een paar mooie bochten toch?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Is er al een vluchtschema bekend voor morgen ?
Of gaan we niet meer rijden daarna ?
Afrit schiphol vanaf amsterdam afquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh, waar dan
Ik zei alleen dat ik nog wel ff ging spotten daarna....
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, griep heerst zwaar op het moment
ik lees regelmatig op MF dat daar mooie bochten zijn...quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh, waar dan
Ik zei alleen dat ik nog wel ff ging spotten daarna.... ik ken geen mooie bochten daar, maar wel iets dat net zo mooi is
jammer...kb is altijd goedquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, maar ik ken ze niet en kom ook niet op MF !
ik ben bestemd om aan de andere kant van de cams te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ga jij er ff staan OPM![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga mee dan [afbeelding]
Moeten is er niet bij hoor.......quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:53 schreef ploderus het volgende:
[..]graag, maar ik moe werken
![]()
Omdat je er niet mee kan omgaan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben bestemd om aan de andere kant van de cams te zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn
http://www.snackfoam.pwp.blueyonder.co.uk/gaytest1.html
Wat voor motor..... ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:12 schreef stinkie het volgende:
Iemand een prijsindicatie van nieuw balhoofd, voorwiellagers en achterwiellagers?
DIe gasten in de werkplaats konden niet zeggen wat het ging kosten
Ik weet ze wel, ook nog een klaverblad tussen Zaandam en Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik lees regelmatig op MF dat daar mooie bochten zijn...
What's newquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De uitslag is gay.
Waarom nieuw? http://www.motorsloperij.nl bijvoorbeeld. Mag het ook een krom balhoofd zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:12 schreef stinkie het volgende:
Iemand een prijsindicatie van nieuw balhoofd, voorwiellagers en achterwiellagers?
DIe gasten in de werkplaats konden niet zeggen wat het ging kosten
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
What's new![]()
![]()
fijn. DIe sukkels weten morgen psd wat het gaat kosten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat voor motor..... ?
Nieuw balhoofd is duur grapje..... geen idee wat het precies kost!
Reken op meer dan 350 euro ?
Lesbianquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En wat is jouw uitslag?
quote:Knooppunt Gouwe en aansluiting Gouda in 1938.
De aansluiting Gouda was een halfklaverblad, in een vorm zoals deze toendertijd ook in Duitsland veelvuldig voorkwam: met een vloeiende beweging kon men van en naar het onderliggend wegennet rijden.Later zou men inzien dat dit niet de meest verkeersveilige vorm is.
De aftakking van rijksweg 3 (latere A20) richting Nieuwerkerk/Rotterdam heeft gelijktijdig met de aanleg van rijksweg 12 plaatsgevonden.
quote:Knooppunt Laagraven (rw12/rw22) bij Utrecht in 1955, in dezelfde toestand als na gereedkomen hiervan in 1942. De boog vanuit Oudenrijn richting Berekuil (op de foto van linksonder naar linksboven) was zo scherp, dat je welhaast een engelenbewaarder nodig had om op de weg te blijven.Vandaar dat dit punt bij velen bekend stond onder de naam “Engelenbocht”
Het huidige verkeersplein dat op deze locatie ligt ontsluit de vroegere rijksweg 22, thans gemeentelijke Waterlinieweg, met de parallelbanen van de A12.
das me broer, van de bekende dijk-filmpjesquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je er niet mee kan omgaan?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:55 schreef Makster het volgende:
Ben weer terug van een eneverend ritje met de MF jongens van de HOLEC.
Stukje wezen blazen vanaf de HOLEC, richting rotterdam en weer terug. Aansluiting met de A15, denk dat we 170 reden in ene keer een motorwout naast me. Ik reed achteraan en die wout geef volop gas naar Waterratje ( Voor de kenners R1, en compleet waus). Wout gaat met ik gok 210 achter ratje aan en zet hem blijkbaar een stuk verder op langs de kant. Hoorde dat Ratje 75 kilometer te hard reed, maar de dat vond meneer Wout niet erg, Zijn kentekenplaat daarentegen was meer een probleem
![]()
Vervolgens zijn ratje en wout met 180 door de Noordtunnel gegaan naar de Holec om ons te laten schrikken
Sommige wouten zijn blijkbaar aardig relaxed
Volgens mij ben je nog meer gefrustreerd dan ik !quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan ontkennen dat je het alleen maar over seks kan hebben.......
BMWquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wat voor motor reed Woutje>?
Goed man !!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
COMPETENTIESCAN GEHAALD, MAKSTER OP NAAR VOLGENDE SOLLICITATIERONDE![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:55 schreef Makster het volgende:
Ben weer terug van een eneverend ritje met de MF jongens van de HOLEC.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:05 schreef ondeugend het volgende: (we mochten niet in het openbaar wippen van Ralf)
De masseur is niet blijven hangen?quote:Ondeugend nu moe is, zere kont heeft en met een brakke rug belast is..... maar ze had het weer niet willen missen
Bepaalde humor over sex heeft soms helemaal niets met sex te maken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan ontkennen dat je het alleen maar over seks kan hebben.......
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:25 schreef Makster het volgende:
COMPETENTIESCAN GEHAALD, MAKSTER OP NAAR VOLGENDE SOLLICITATIERONDE![]()
Nee was zeker een agent. Ratje kreeg 60 euro voor zijn kentekenplaatquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Motorforummers .. ?
Als je gisteren niet gereden had en vanavond had je morgen niet hoeven te werken qua geld en had je met ons meegekunt.
Maar je hebt er dus een "witte pornokleding"maat bij.
was het niet gewoon een K1100LT rijder met witte kleding en dat jullie dachten dat het een agent was.
Dank u Dank uquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat het kon .. het moest er alleen nog uitkomen ..![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
als ik morgen nou gewoon niet ga, wat willen ze doen dan![]()
En hij schat in dat makster niet zomaar wegblijft van the job.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:50 schreef Makster het volgende:
Wat is het toch een sociale man heh die Pepster![]()
Het is toch weer een bepaalde verwijzing ernaar he......quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Bepaalde humor over sex heeft soms helemaal niets met sex te maken.![]()
Kom dan gewoon morgen !!quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee was zeker een agent. Ratje kreeg 60 euro voor zijn kentekenplaat![]()
Maar het geld is het probleem ook niet, echter wel dat ik verplichtingen heb, damnit. Liever ga ik gewoon mee. In principe sta ik met 1 been binnen bij Randstad, als ik morgen nou gewoon niet ga, wat willen ze doen dan![]()
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat er nog iemand mee naar Schiphol morgen ?
Je ziet zo heel wat nieuws:quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik ga spotten
Bij de Polderbaan sta je mooi![]()
![]()
Bij wie maakte jij ook alweer je eerste burnoutquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Mark, wat is dat nou...... met MF-ers rijden
Niet bij MF-ers....quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:08 schreef Makster het volgende:
Bij wie maakte jij ook alweer je eerste burnout![]()
![]()
Nee hoor, komt van alles voorbij, 757's, 737-800's, 737-900's, oudere 737's, 747-400's, Fokker 100's, Fokker 70's, 767's, MD-11's, DC10's, 777's enz enz enz...quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je ziet zo heel wat nieuws:
Heee een 737
heee een 737
heee een 737
heee ..![]()
Er zijn er nog wel meer denk ik ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Friettent is bij de Kaagbaan.
22:00 wastie afgelopen Luc!quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:25 schreef ZX9R het volgende:
Is het geen leuke film Riet?
Begint ie weer...... meneer komt nooit op Schiphol, ik zowat elke week, en TOCH zeggen dat er wel meer friettenten zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn er nog wel meer denk ik ..
Heb jij die gemaakt?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer denk ik ..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
en wat voor commentaar dat ze erbij hebben _0-quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:47 schreef ondeugend het volgende:heerlijke humor dat Topgear
Hamster Hammond
Grappige filmpjes, ziet er uit als een gelikte bochtquote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Grappige filmpjes, ziet er uit als een gelikte bocht
Volgens mij ging het later wat harder waaien is het niet
Een negatief WAT?quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ja.
Was een best lekkere bocht alleen zat er een negatief camber in. dat was wel vreemd.
Wattuh mot ik vretuh? Ikke vreet helemaal noppus heh ;Pquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Alee ge zijt ene zottekop Mark !!!!
HEbbie goestin an pannenkoeken eten in de Baarle Nassau?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |