ook lid worden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ze praten tegen elkaar .. gezellig hoor ..
wil je graag moter rijden ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:28 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb geen motor
wel een fiets met boodschappenmand!
nee wij zijn geen stel bonkige leernichten die elkaar aftrekken in een blokhut,quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:36 schreef super-muffin het volgende:
Zijn jullie een stel afgewezen hells angels?
als het niet klinkt als een paar aangereden katten vind ik het al prima,quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Pff.. lichamelijke kwaliteiten.
Geen idee. Ik kan gitaar spelen? is dat wat?
Doen we alleen als niemand het zietquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar jullie vermoorden elkaar wel in het weiland?
Wij zijn zeker geen voetbal hooligansquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar jullie vermoorden elkaar wel in het weiland?
Wannabeequote:Op vrijdag 17 september 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wij zijn zeker geen voetbal hooligans![]()
![]()
kijk als je oversteekt met je looprek netals wij op moter aankomen rijden we wel gewoon over je heen, remmen doen we niet,![]()
En wat heb jij toe te voegen hier om lid te mogen worden ?????quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wannabee![]()
Nee, je moet strippen op de BBQquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:48 schreef super-muffin het volgende:
ok begrepen.
Krijg ik nog een introductie of zo? Met bier enzo
Ja indrinken hoort er zeker bij, en dan gaan we kijken hoe je presteert op de openbare weg met zeer schnelle moter ene hajabusa of zoiets...quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:48 schreef super-muffin het volgende:
ok begrepen.
Krijg ik nog een introductie of zo? Met bier enzo
Een wannabee moter.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En wat heb jij toe te voegen hier om lid te mogen worden ?????
Van 2 walletjes etenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Een wannabee moter.
Blijf ik met de ZX9R lid van het echte kluppie en word ik met de Z 750 hier lid![]()
Hij kan heeeel hard.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Van 2 walletjes eten? en daar lekker pochen dat je hier wel gewoon aanvaard word als lid ?
kan jou z750 hard rijden? want dat doen we hier alleen maar he heb ik afgekeken van MF![]()
dus wheelies zijn bijna verplichte kost![]()
![]()
en wandelschoenen als moterlaarzen
ik vind het al goed genoeg klinken om lid te mogen worden, we zijn gek op verantwoorde leden die het goede voorbeeld laten zienquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij kan heeeel hard.
Zo hard zelfs dat het frame instabiel wordt
Wheelies maken is een eitjedat kan iedere miet!
En beschermende kleding is toch alleem maar voor mietjes dus daar doe ik niet aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |