abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22006999
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Het CBR is een van de smerigste ambtelijke tenten die ik ken.
Een verzamelbak van versleten rijleraren, die alleen nog geschikt zijn om dit "werk" te doen.

Een bureau wat al tientallen jaren miljoenen medeburgers heeft bestolen op een schandalige wijze.

En als je nu nog resultaten zag in het verkeer ??? Nergens wordt zo slecht gereden als in Nederland !

Opruimen die handel, open gewoon een circuit waar je je familie of vrienden wat kunt laten oefenen in je eigen auto, en daarna "ff een tessie"
en hoppa de straat op !!

Vergeet niet: alle aso's en drankrijders hebben een rijbewijs op zak ! Goedgekeurd door het CBR !!!

Als ze aan de deur staan te morrelen bij het vagevuur van de hel, zal ik ze de laatste trap naar binnen geven..
Moet je nagaan, jij bent nog slechter in het verkeer als hen. Ben benieuwd waar je jezelf dan heentrapt.
Their eyes opaque.
pi_22007264
Soms hebben ze gewoon een reden nodig om iemand te laten zakken...
ik ben bijvoorbeeld een keer gezakt op... tja je raadt het niet: keren op de rijbaan
ik raakt namelijk niet met mijn voorwielen de stoeprand aan....

*grom*
1. je KAN niet zakken op het verkeerd uitvoeren van een speciale handeling (tenzij het een kijk-fout is ofzow)
2. je HOEFT de stoeprand niet aan te raken. Ik kan het gewoon beter dan het hoort... en dan laat die kl***tzak mij daar op zakken? echt be-la-che-lijk!
pi_22007265
Volgens mij kan je beter bij het leger gaan en daar proberen, dan is het gratis en net zo makkelijk als het staatsexamen!
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_22009187
Irritant mannetje,die Cage333.

Snel weg hier...
pi_22010652
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:26 schreef Litening het volgende:
Soms hebben ze gewoon een reden nodig om iemand te laten zakken...
ik ben bijvoorbeeld een keer gezakt op... tja je raadt het niet: keren op de rijbaan
ik raakt namelijk niet met mijn voorwielen de stoeprand aan....

*grom*
1. je KAN niet zakken op het verkeerd uitvoeren van een speciale handeling (tenzij het een kijk-fout is ofzow)
2. je HOEFT de stoeprand niet aan te raken. Ik kan het gewoon beter dan het hoort... en dan laat die kl***tzak mij daar op zakken? echt be-la-che-lijk!
Das onzin, dat je daar op zakt, dan had je ook andere dingen fout moeten doen. Het is en blijft een optelsom. Dat staat heel mooi op dat formuliertje, en als daar alleen dat keren op stond, had je dat mee moeten nemen en in beroep moeten gaan. Aangezien je dat niet gedaan hebt (althans, zo klinkt je verhaal), lijkt het mij zo dat er wel meer op stond...

Ik ben in één keer geslaagd, en, zoals de examinator zei "met een voldoende". Daarmee bedoelde hij dat er nog iets bijgeschaafd moest worden voor het een goed was, namelijk mijn voorsorteren. Ik reed verder prima, alleen bij het links- en rechts afslaan wilde ik nog wel eens midden op de weg blijven staan in plaats van de kant van de rijbaan kiezen. Dat leverde verder geen gevaarlijke situaties op, het was alleen onhandig, dus ben ik wel geslaagd. Had ik verder ook maar één foutje gemaakt, al was het alleen maar optrekken in zijn twee of de auto van de zenuwen af laten slaan, dan was ik gezakt, zo simpel is dat.

ow, en mochten mensen gaan zeiken dat ik vrouw ben en dat het daardoor komt dat ik ben geslaagd omdat ik "vast" een kort rokje aan had oid, ik ben er in mijn oude spijkerbroek en coltrui naartoe gegaan. Ik wilde me vooral comfortabel voelen in die auto...
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:03:50 #281
83951 rashudo
project 2501
pi_22011179
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 07:44 schreef innovative het volgende:
Ik wilde me vooral comfortabel voelen in die auto...
Mmmm comfortabele vrouwen

Soms kan het wel voorkomen dat een examinator je nodeloos laat zakken. In dat geval moet je er natuurlijk wel wat aan doen, in plaats van alleen maar boos worden.

Mijn instructeur heeft een keer het CBR aangeklaagd omdat hij er het niet mee eens was dat 1 van zijn kandidaten was gezakt. Hij had gewonnen en de kandidaat kreeg zijn rijbewijs. Die rijschool heeft ook een slagingspercentage van 60+% op het eerste examen, dat is dus 2 keer zo hoog als het gemiddelde.

Hij reed bij mijn examen ook mee en zat lekker te kletsen met de examinator. Ik vind trouwens dat de tussentijdse toets mij heel erg geholpen heeft. Ik heb het ook in 1 keer gehaald.

En dat terwijl ik een fout maakte! Ik kreeg zelfs een ingreep en ik dacht de rest van de rit dat ik gezakt was. Ik zag een verboden-in-te-rijden bord niet omdat ik keek of er rechts van me achter een huisje geen fietsers aan kwamen.

De examinator vertelde dat het niet erg was omdat ik gewoon veilig gereden had, en omdat dat bord gewoon op een domme plek stond.
Their eyes opaque.
pi_22011905
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 07:44 schreef innovative het volgende:

[..]

Das onzin, dat je daar op zakt, dan had je ook andere dingen fout moeten doen. Het is en blijft een optelsom. Dat staat heel mooi op dat formuliertje, en als daar alleen dat keren op stond, had je dat mee moeten nemen en in beroep moeten gaan. Aangezien je dat niet gedaan hebt (althans, zo klinkt je verhaal), lijkt het mij zo dat er wel meer op stond...
TIs geen onzin. hij zei letter lijk : "Je laat hele mooie dingen zien, maar dat keren op de rijbaan ging zo slecht, dat ik je daar niet op wil laten slagen." mijn fout daar was denk ik dan ook dat ik daar tijdens direct na het keren met hem in een discussie ging of het nu moest of mocht. En waarschijnlijk voelde hij zich daardoor disrespectvol behandeld ofzow...
pi_22012915
Dit soort mensen moeten gewoon zo'n mooie sticker L op hun auto krijgen als ze na hun 5+x te keer hun rijbewijs pas halen. Dan begrijp je iets niet en vorm je een gevaar op de weg.

Weet je in iedergeval als je er ooit een tegenkomt.. Let op kan aLle kanten op gaan
pi_22013419
Zeg Cage333 hebben ze bij je laatste bezoek bij de dokter het wel eens gehad over levensbeëindiging? Nee zal toch tijd worden. Nog nimmer heb ik iemand van volwassen leeftijd met zulke kinderachtige argumenten een betoog zien voeren.
pi_22013465
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:22 schreef 1299 het volgende:
Zeg Cage333 hebben ze bij je laatste bezoek bij de dokter het wel eens gehad over levensbeëindiging? Nee zal toch tijd worden. Nog nimmer heb ik iemand van volwassen leeftijd met zulke kinderachtige argumenten een betoog zien voeren.
doodsverwensing
Carpe diem
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:36:53 #286
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_22013698
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:22 schreef 1299 het volgende:
Preventief ruimen, die hap!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_22014471
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:54 schreef Cage333 het volgende:

[..]

Ik ben allesbehalve gehandicapt, misshien ben ik meer "blacklisted".
Om jou een plezier te doen, ga ik lekker door blijven rijden zonder rijbewijs.
Stop me if you can....
Beetje dom, als je een ongeluk veroorzaakt waarbij een eventuele andere partij letsel veroorzaakt kun je voor de rest van je leven betalen.
pi_22014586
Inderdaad een beetje dom. En dat je steeds zakt? Tsja het CBR is inderdaad niet altijd even nconsequent. Maar als ik zo lees wat voor fouten je maakt dat ben je terecht gezakt. Op een examen hoor je geen fouten te maken. Als je ze in dat kleine uurtje, en zo te horen na tig lessen en 7 examens, nog fouten kunt maken... Tsja misschien moet je het eens bij jezelf zoeken?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:52:44 #289
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_22015307
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:01:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_22016015
Keyboardhero

Volgens mij ben je echt zo'n kansloos figuur die altijd gelijk wilt hebben.

Geen opvoeding van je ouders gehad? Kwam je iets tekort als pubertje?

Nee volgens mij zal jij never nooit alleen in een rijdende auto zitten.

Ga fietsen

papventje
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:45:58 #291
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22016467
Verwacht hier verder ook geen antwoord meer van Cage333 ofzo hoor...

Meneer heeft gewoon gisteren in een bibliotheek internet ontdekt, in een rush dit topic geopend en goed lopen rellen en is nu gewoon weer aan 't werk (lees: hangen op een bezem, bij de plantsoendienst)

pi_22017161
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:45 schreef BrauN het volgende:
Verwacht hier verder ook geen antwoord meer van Cage333 ofzo hoor...

Meneer heeft gewoon gisteren in een bibliotheek internet ontdekt, in een rush dit topic geopend en goed lopen rellen en is nu gewoon weer aan 't werk (lees: hangen op een bezem, bij de plantsoendienst)

Die gaste kunnen tog behoorlijk knappe dingen:
Gistere zag ik er 1 hangend op een hark een sjekkie draaien, zonder te morsen met zijn sjek
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:25:34 #293
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_22017388
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:

[..]

Als ik zo sommige profielen lees van sommige forumleden.
Dan hebben die duizenden posts al hier geplaatst!!
En dan denk bijmezelf, zitten die iedere dag urenlang op dit forum???
Hebben die gene priveleven ofzo of geen werk ofzo?
Jaar in dag uit?
Het is heel simpel, de tijd die jij bij het CBR doorbrengt spenderen wij op fok
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_22017426
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:20 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik was niet zenuwachtig voor mijn rijexamen maar toen ik de examinator zag wél
Lekker ding ! Spoelstra, CBR Leeuwarden Pfew, daar zou ik wel eh .. bij af willen rijden.
Toch nog in één keer gehaald gelukkig.
Leeuwarden, goedzo!
pi_22017493
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Het CBR is een van de smerigste ambtelijke tenten die ik ken.
Een verzamelbak van versleten rijleraren, die alleen nog geschikt zijn om dit "werk" te doen.

Een bureau wat al tientallen jaren miljoenen medeburgers heeft bestolen op een schandalige wijze.

En als je nu nog resultaten zag in het verkeer ??? Nergens wordt zo slecht gereden als in Nederland !

Opruimen die handel, open gewoon een circuit waar je je familie of vrienden wat kunt laten oefenen in je eigen auto, en daarna "ff een tessie"
en hoppa de straat op !!

Vergeet niet: alle aso's en drankrijders hebben een rijbewijs op zak ! Goedgekeurd door het CBR !!!

Als ze aan de deur staan te morrelen bij het vagevuur van de hel, zal ik ze de laatste trap naar binnen geven..
Examinatoren zijn mensen die minder werk willen doen, voor meer geld.. Lijkt me een redelijk mensenlijke keuze. Examinatoren rijden geregeld minder goed dan instructeurs, maar hebben (meestal!) een betere kijk op hoe jouw inzicht is en dergelijken, en gezien jouw 'treffende' vergelijkingen hier, lijk je me niet de intelligentste.. Denk je serieus dat dat testje van je, na les van familie, beter succes zal opleveren?! België is een land waar dat zo werkt, super laag slagingspercentage en hoog in het ongelukken-cijfer..
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:45:40 #296
102713 alice_in_oz
niet in wonderland dus...
pi_22017869
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Cage333 het volgende:

[..]

Ik heb geen nederlands gestudeerd!
Dat is al helemaal een kansloze taal!
we moeten engels praten in Nederland vind ik...
en omdat je geen nederlands gestudeerd hebt kun je niet foutloos schrijiven?
hihi
Je bent gewoon tegen de dingen waar je niet goed in bent alleen jammer voor je dat de rest van de mensen wel mee kunnen komen

vrijdag 17 september 2004 @ 14:48:02 #297
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22017922
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:15 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Die gaste kunnen tog behoorlijk knappe dingen:
Gistere zag ik er 1 hangend op een hark een sjekkie draaien, zonder te morsen met zijn sjek
Hier in de stad is er zelfs eentje, en die kan hangen op zijn riek, shag draaien met 1 hand, praten over zijn pensioen en prullenbakken legen tegelijk

Maar dat lijkt me geen type Cage333... die kan nog niet eens autorijden, kun je nagaan wat voor waardeloze gemeentewerker dat is.
pi_22025811
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:39 schreef Cage333 het volgende:
Ik ga gewoon 6de keer nu aanvragen en nu gewoon autootje kopen en lekker zelf wat karren.
Dat is het beste dan je doen kan. Ik heb in de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog geen 1 keer dit papiertje hoeven laten zien. Gewoon je aan de regels houden, rij 5% langzamer dan is toegestaan, blijf niet onnodig links rijden.
Er zijn volgens voorzichtige schattingen 800.000 "nederlanders" die zonder rijbewijs rijden.

Als je 1 keer in de tien jaar wordt aangehouden is de boete altijd nog lager dan vier keer per jaar (*10) examens doen.

Ik zou zeggen doen
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_22025891
Genoeg geflame voor deze keer .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')