Moet je nagaan, jij bent nog slechter in het verkeer als hen. Ben benieuwd waar je jezelf dan heentrapt.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Het CBR is een van de smerigste ambtelijke tenten die ik ken.
Een verzamelbak van versleten rijleraren, die alleen nog geschikt zijn om dit "werk" te doen.
Een bureau wat al tientallen jaren miljoenen medeburgers heeft bestolen op een schandalige wijze.
En als je nu nog resultaten zag in het verkeer ??? Nergens wordt zo slecht gereden als in Nederland !
Opruimen die handel, open gewoon een circuit waar je je familie of vrienden wat kunt laten oefenen in je eigen auto, en daarna "ff een tessie"
en hoppa de straat op !!
Vergeet niet: alle aso's en drankrijders hebben een rijbewijs op zak ! Goedgekeurd door het CBR !!!
Als ze aan de deur staan te morrelen bij het vagevuur van de hel, zal ik ze de laatste trap naar binnen geven..
Das onzin, dat je daar op zakt, dan had je ook andere dingen fout moeten doen. Het is en blijft een optelsom. Dat staat heel mooi op dat formuliertje, en als daar alleen dat keren op stond, had je dat mee moeten nemen en in beroep moeten gaan. Aangezien je dat niet gedaan hebt (althans, zo klinkt je verhaal), lijkt het mij zo dat er wel meer op stond...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:26 schreef Litening het volgende:
Soms hebben ze gewoon een reden nodig om iemand te laten zakken...
ik ben bijvoorbeeld een keer gezakt op... tja je raadt het niet: keren op de rijbaan
ik raakt namelijk niet met mijn voorwielen de stoeprand aan....
*grom*
1. je KAN niet zakken op het verkeerd uitvoeren van een speciale handeling (tenzij het een kijk-fout is ofzow)
2. je HOEFT de stoeprand niet aan te raken. Ik kan het gewoon beter dan het hoort... en dan laat die kl***tzak mij daar op zakken? echt be-la-che-lijk!
Mmmm comfortabele vrouwenquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:44 schreef innovative het volgende:
Ik wilde me vooral comfortabel voelen in die auto...
TIs geen onzin. hij zei letter lijk : "Je laat hele mooie dingen zien, maar dat keren op de rijbaan ging zo slecht, dat ik je daar niet op wil laten slagen." mijn fout daar was denk ik dan ook dat ik daar tijdens direct na het keren met hem in een discussie ging of het nu moest of mocht. En waarschijnlijk voelde hij zich daardoor disrespectvol behandeld ofzow...quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Das onzin, dat je daar op zakt, dan had je ook andere dingen fout moeten doen. Het is en blijft een optelsom. Dat staat heel mooi op dat formuliertje, en als daar alleen dat keren op stond, had je dat mee moeten nemen en in beroep moeten gaan. Aangezien je dat niet gedaan hebt (althans, zo klinkt je verhaal), lijkt het mij zo dat er wel meer op stond...
doodsverwensingquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:22 schreef 1299 het volgende:
Zeg Cage333 hebben ze bij je laatste bezoek bij de dokter het wel eens gehad over levensbeëindiging? Nee zal toch tijd worden. Nog nimmer heb ik iemand van volwassen leeftijd met zulke kinderachtige argumenten een betoog zien voeren.
Preventief ruimen, die hap!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:22 schreef 1299 het volgende:
Zeg Cage333 hebben ze bij je laatste bezoek bij de dokter het wel eens gehad over levensbeëindiging? Nee zal toch tijd worden. Nog nimmer heb ik iemand van volwassen leeftijd met zulke kinderachtige argumenten een betoog zien voeren.
Beetje dom, als je een ongeluk veroorzaakt waarbij een eventuele andere partij letsel veroorzaakt kun je voor de rest van je leven betalen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:54 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve gehandicapt, misshien ben ik meer "blacklisted".
Om jou een plezier te doen, ga ik lekker door blijven rijden zonder rijbewijs.
Stop me if you can....
Die gaste kunnen tog behoorlijk knappe dingen:quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:45 schreef BrauN het volgende:
Verwacht hier verder ook geen antwoord meer van Cage333 ofzo hoor...
Meneer heeft gewoon gisteren in een bibliotheek internet ontdekt, in een rush dit topic geopend en goed lopen rellen en is nu gewoon weer aan 't werk (lees: hangen op een bezem, bij de plantsoendienst)
Het is heel simpel, de tijd die jij bij het CBR doorbrengt spenderen wij op fokquote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Als ik zo sommige profielen lees van sommige forumleden.
Dan hebben die duizenden posts al hier geplaatst!!
En dan denk bijmezelf, zitten die iedere dag urenlang op dit forum???
Hebben die gene priveleven ofzo of geen werk ofzo?
Jaar in dag uit?
Leeuwarden, goedzo!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik was niet zenuwachtig voor mijn rijexamen maar toen ik de examinator zag wél![]()
![]()
![]()
Lekker ding ! Spoelstra, CBR Leeuwarden Pfew, daar zou ik wel eh .. bij af willen rijden.
Toch nog in één keer gehaald gelukkig.
Examinatoren zijn mensen die minder werk willen doen, voor meer geld.. Lijkt me een redelijk mensenlijke keuze. Examinatoren rijden geregeld minder goed dan instructeurs, maar hebben (meestal!) een betere kijk op hoe jouw inzicht is en dergelijken, en gezien jouw 'treffende' vergelijkingen hier, lijk je me niet de intelligentste.. Denk je serieus dat dat testje van je, na les van familie, beter succes zal opleveren?! België is een land waar dat zo werkt, super laag slagingspercentage en hoog in het ongelukken-cijfer..quote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Het CBR is een van de smerigste ambtelijke tenten die ik ken.
Een verzamelbak van versleten rijleraren, die alleen nog geschikt zijn om dit "werk" te doen.
Een bureau wat al tientallen jaren miljoenen medeburgers heeft bestolen op een schandalige wijze.
En als je nu nog resultaten zag in het verkeer ??? Nergens wordt zo slecht gereden als in Nederland !
Opruimen die handel, open gewoon een circuit waar je je familie of vrienden wat kunt laten oefenen in je eigen auto, en daarna "ff een tessie"
en hoppa de straat op !!
Vergeet niet: alle aso's en drankrijders hebben een rijbewijs op zak ! Goedgekeurd door het CBR !!!
Als ze aan de deur staan te morrelen bij het vagevuur van de hel, zal ik ze de laatste trap naar binnen geven..
en omdat je geen nederlands gestudeerd hebt kun je niet foutloos schrijiven?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik heb geen nederlands gestudeerd!
Dat is al helemaal een kansloze taal!
we moeten engels praten in Nederland vind ik...
Hier in de stad is er zelfs eentje, en die kan hangen op zijn riek, shag draaien met 1 hand, praten over zijn pensioen en prullenbakken legen tegelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:15 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die gaste kunnen tog behoorlijk knappe dingen:
Gistere zag ik er 1 hangend op een hark een sjekkie draaien, zonder te morsen met zijn sjek
Dat is het beste dan je doen kan. Ik heb in de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog geen 1 keer dit papiertje hoeven laten zien. Gewoon je aan de regels houden, rij 5% langzamer dan is toegestaan, blijf niet onnodig links rijden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:39 schreef Cage333 het volgende:
Ik ga gewoon 6de keer nu aanvragen en nu gewoon autootje kopen en lekker zelf wat karren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |