Ja ik weet het.. en de spanning is er ook wel en zo.... en meteen overal bijgrijpen doe ik niet hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:50 schreef fratsman het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd.Wanneer te beginnen met sex hangt puur van jullie beiden af, maar waarom eigenlijk meteen naar d'r riem grijpen? Als je gewoon bij het zoenen eens begint met het strelen van d'r nek en je werkt langzaam naar beneden naar d'r borsten. Ik zou iig niet meteen naar d'r kruis grijpen in een nieuwe relatie...
Bouw het langzaam op, kan soms nog spannend zijn ook!
Dat bedoel ik.... ik wil haar echt niet haasten... ik denk ook dat het echt serieus wat kan worden, dus blijft er niks anders over dan wachten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:52 schreef Jumparound het volgende:
Gewoon nog afwachten dude... zulke dingen met je niet haasten
Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef Jo79 het volgende:
Oh ja, je komt ook heel bot over......Dan ga je voortaan toch weer van die makkelijke wijven naaien en laat haar met rust.....
Valt me dan nog mee dat je hem de deur niet wijstquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:53 schreef Jo79 het volgende:
Ik zou er helemaal niet over beginnen zelfs. Als een kerel na drie weken zo aan mijn hoofd zou zeuren dat meneer geen sex in het verschiet ziet, dan zou hij een hele grote bek van me krijgen. Kop op zeg, waar is de tijd gebleven dan men niet meteen met elkaar het bed in dook en even wachtte? Dan is voor mij de spanning er ook meteen vanaf. Alles al gezien in de eerste maand......
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:08 schreef Tique het volgende:
Zij is 14 en ik ben 18, maar ze is best volwassen
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:59 schreef Dubs het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.
Nou nou moet dat nou..??quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef Jo79 het volgende:
Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
ze is qua gedrag en gedachtengang heel volwassen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18[/offtopic]
Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
die meiden van 14 zien eruit tegenwoordig als 18. tja als ze stoer willen zijn tov de vriendinnetjes en jij kunt een maagdelijk kutje krijgen .... tja anders pakt die meid wel een andere 18+erquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18[/offtopic]
Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
Ik zou het met haar bespreken en als ze niet enigzins een compromis wil sluiten op zo'n leeftijd, laat het vooral. Grote kans dat als je je zin krijgt, ze niet meer binnensdeurs dingen gaat verkennen...maar buitenshuis. Net niet meer maagden willen allemaal namelijk weten hoe het met een ander is en daar komen ze snel genoeg achter. Ze kan wel aardig zijn enzo, maar zonder sex wordt je relatie op een gegeven moment platonischer dan jij zou willen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Dubs het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar goed.. Hier komt een poging...
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt moeite mee begin te krijgen...
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts... We zien elkaar regelmatig en zoenen erg veel ,erg verliefd doen enzo... maar zodra ik ook maar met mn hand in de buurt kom van haar riem zeg maar, dan drukt ze mn hand al weg... en dit gaat al een dikke 3 weken zo! Nou ben ik dit helemaal niet gewend dit soort gedrag en weet ook niet of ik dit wel wil..... ik bedoel even wachten voor je sex met elkaar hebt lijkt me vrij normaal en elkaar eerst verkennen lijkt me ook niet meer dan normaal. Maar in het tempo waar in het nu gaat kan ik echt niet aan wennen en het ergste is... ik weet ook niet of ik wel aan dit tempo wil wennen. Nou voel ik wel genoeg voor haar om te zeggen: ik heb respect voor je en wil best wachten... maar in het tempo waarin het nu gaat kan dat nog wel even duren!! En om heel eerlijk te zijn.... zo lang kan ik echt niet zonder sex.... En als ik nu 15/16 was geweest kan ik er nog inkomen.. maar zij is 22... en ik 25
Mijn vraag dus.... Wat zouden jullie in mijn geval doen.. graag alleen serieuze reacties aangezien ik er toch best wel mee zit..
Oh echt, ik zeg toch niet dat ik haar alleen in't bed wil hebben?? Waarom denk je dat ik de moeite neem hier iets te posten en mijn vraag op tafel te leggen (hoe die dan ook geformuleerd is)??quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
Thanks Jumparoundquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:37 schreef Jumparound het volgende:
tsk, adners lees je ook even de andere recties van TS en niet alleen de OP (dit geld voor meer mensen, le-zen)
Echt sublieme argumentatie.....voor een egoistische klootzak dan he.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
die meiden van 14 zien eruit tegenwoordig als 18. tja als ze stoer willen zijn tov de vriendinnetjes en jij kunt een maagdelijk kutje krijgen .... tja anders pakt die meid wel een andere 18+er![]()
Klopt die denkt na, handelt naar haar gedachte en niet naar het geijkte patroon, heeft zelfrespect, loopt haar kut niet achterna............... schandequote:Op vrijdag 17 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
Een vrouw van 22 die nog maagd is.. daar moet wel wat mis mee zijn trouwens
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
Ik denk niet dat het wat met man-vrouw-issues te maken heeft. Maar meer met dat ik zelf de eerste maanden plat gezegd het behang van de muren neuk. Dan ben je zo hevig verliefd, dan verlang je allebei naar elkaar en dat uit zich bij mij in sexquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:56 schreef Jumparound het volgende:
Mannen zijn denk ik gewoon wat flexibeler.... wat? neuken, sure....
Vrouwen / meisjes misschien niet.
Als zei wil wachten is ze toch niet gek ofzo... kijk, je kan op iedereen wel je slet-rolpatroon projecteren, maar niet alle vrouwn / meisjes willen gelijk sex.
Ze valt eigenlijk op vrouwen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
Maar jij bent dan ook geen maagd meer... toch... ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:12 schreef Frenkie het volgende:
Maar meer met dat ik zelf de eerste maanden plat gezegd het behang van de muren neuk. Dan ben je zo hevig verliefd, dan verlang je allebei naar elkaar en dat uit zich bij mij in sex
Ben je nog maagd of zo?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:11 schreef Miss-S het volgende:
[..]
wat een kotsopmerking
Dan is er in mijn optiek niets mis mee...quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef 8op het volgende:
[..]
Ze valt eigenlijk op vrouwen...![]()
Best een kut opmerking eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef 8op het volgende:
[..]
Ze valt eigenlijk op vrouwen...![]()
Onbedoeld (?) best een grappige replyquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:18 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Best een kut opmerking eigenlijk![]()
En dan een adventkalender kopen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef merdeka het volgende:
Ik zou haar in ieder geval vragen op welke termijn ze wel seks in het verschiet ziet.
..
Het lijkt me absoluut geen zeiken als je haar vraagt hoe wat waar en wanneer zij de seks in de relatie ziet verschijnen. Je wil toch weten waar je aan toe bent?
geen idee. kan ik dat ergens checkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef Copycat het volgende:
Maar jij bent dan ook geen maagd meer... toch... ?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:20 schreef Roönaän het volgende:
En dan een adventkalender kopen?
Met Cyalis. Want na zó lang wachten zal het vast veel moeite kosten om hem overeind te krijgen. Na 3 weken is erectie toch al wel een zware lichamelijke opgaaf.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:met dropjes.. die remmen de zin in sex zeggen ze
En hoe ga jij dat een meisje van 22, die dat idee vanef d'r 15e aanhangt, dat ze 'wacht op de juiste', zo eventjes vertellen (ik vermoed dat jij niet 'de juiste' zal zijn bij haarquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:
Zo byzonder is die eerste keer nou ook weer niet. Leuk, iets om te onthouden, maar dat zijn wel meer bedpartners denk ik zo...
Ik dacht dat wachten op de juiste iets was voor mensen die niemand konden krijgenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:23 schreef RM-rf het volgende:
En hoe ga jij dat een meisje van 22, die dat idee vanef d'r 15e aanhangt, dat ze 'wacht op de juiste', zo eventjes vertellen (ik vermoed dat jij niet 'de juiste' zal zijn bij haar)
dus je bent nog steeds op zoek?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Dubs het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar goed.. Hier komt een poging...
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek
klopt, maar na 5 jaar ga je daar toch echt gewoon in geloven, dan gooi je je overtuiging van de afgelopen 5 jaar niet ineens overboord, maar zoek je toch een 'zachte' overgang ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:25 schreef Frenkie het volgende:
Ik dacht dat wachten op de juiste iets was voor mensen die niemand konden krijgen
Hoe bedoel je, dom geblaatquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:28 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[..]
dus je bent nog steeds op zoek?
anders had je 'zocht' moeten neerzetten
dus je geeft zelf al aan dat je verder moet zoeken, jullie passen niet bij elkaar
geile beer/onschuldig meisje
dom & geblaat klinken ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 17 september 2004 12:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dom geblaat
ywquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Dubs het volgende:
XemmyX, Jumparound, RM-rf, CopyCat en toch wel Frenkie.... dank voor jullie reacties..
dat van dat 'homo worden' was maar een licht grapje hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Dubs het volgende:
XemmyX, Jumparound, RM-rf, CopyCat en toch wel Frenkie.... dank voor jullie reacties..
Jammer!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:44 schreef 8op het volgende:
ja, en dat op vrouwen vallen en zo ook hoor....
Geile, ouwe bokquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jammer!
Ik dacht al dat je ging zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'
Nee, dat laten we aan jou over. Dat mag alleen JIJ....quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:47 schreef Frenkie het volgende:
oke zullen we de onzinreplies nu achterwege laten...
Waarom zou alleen de vrouw het tempo van een relatie bepalenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:26 schreef Kajalevi het volgende:
Even serieus dan, besteed eerst eens aandacht aan de bovenkant voordat je verder gaat, zij bepaald het tempo en niet jij.
Ik dacht dat er geen onzinreacties meer geplaatst zouden worden?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat ie dr gewoon moet dumpen, hij is te jong om nu al te settlen met een frigide trut. In het begin hoor je de oren van elkaars hoofd te neuken of althans iets te doen. Ze duwt hem alleen maar weg zonder rekening te houden met zijn gevoelens of om er over te beginnen. En dan moet hij respect op gaan brengen?
Dan vind je dat maar walgelijk. Iedereen reageert hier alsof alles van die maagd af moet hangen, terwijl zij geen ene fuck rekening met die gozer houdt. Zij bepaalt het tempo ...daar kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen onzinreacties meer geplaatst zouden worden?
Sorry hoor, Tranceptor, maar wat je hier schrijft vind ik echt walgelijk. Ik hoop dan ook dat het een misplaatste en mislukte grap is...
Je hebt me er zojuist treffend van overtuigd absoluut NIET lesbisch te wordenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, maar na 5 jaar ga je daar toch echt gewoon in geloven, dan gooi je je overtuiging van de afgelopen 5 jaar niet ineens overboord, maar zoek je toch een 'zachte' overgang ..
wnl. is dat meisje ook boter-geil, maar het kutte van vrouwen is dat die dat rustig maanden kunnen 'uitzetten' om maar niet toe te geven dat ze fout zaten ...
je zou gewoon enkel en alleen al uit principe homo willen worden.
Nee hoor, die heeft mannetjes zoals jij kunnen ontlopen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
Ik kan me zo indenken dat je rechterhand je niet echt fatsoenlijk meer van je nood afhelpt als je constant geconfronteerd wordt met een lekker wijf voor je neus, waar je ook nog eens een relatie mee hebt. Dan wil je wel iets anders dan je vijfvingerige vriendjequote:Op vrijdag 17 september 2004 13:04 schreef Oblivion het volgende:
Als de nood hoog is kan je toch even zelf doen?(nee, geen geintje)
Waar is dan toch het geduld gebleven, en het antwoord nee is nee?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:07 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik kan me zo indenken dat je rechterhand je niet echt fatsoenlijk meer van je nood afhelpt als je constant geconfronteerd wordt met een lekker wijf voor je neus, waar je ook nog eens een relatie mee hebt. Dan wil je wel iets anders dan je vijfvingerige vriendje![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft mannetjes zoals jij kunnen ontlopen...![]()
Dubs! Wachten is het antwoord, ze komt er zelf mee...
Zacht dwingen komt niks ten goede.
Als de nood hoog is kan je toch even zelf doen?(nee, geen geintje)
Als je al 22 bent, betwijfel ik uberhaupt of je wel lekker bent of in deze wereld staatquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een aannames, Tranceptor.
Waarom zou ze het uiteindelijk alleen doen om hem te plezieren? Dat ze maagd is betekent niet meteen dat ze frigide is.
Ze wil gewoon haar maagdelijkheid niet aan de eerste de beste geven. Springt daar voorzichtig mee om en dat is haar goed recht.
Als je nooit seks hebt gehad is het onderwerp naar mijn mening ook niet zo makkelijk om uit jezelf te bespreken.
De ene 22-jarige is de andere niet. Zoals ook jij weet uit het andere maagdentopic.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
Als je al 22 bent, betwijfel ik uberhaupt of je wel lekker bent of in deze wereld staat![]()
Je hoeft toch ook seks niet te bespreken, al was het maar dat ze hem iets vertelde ... maar wegduwen, hoe oud zijn we nu? 11/12???
Dat zijn allemaal gozers en geen van hen heeft dit soort 'problemen'...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ene 22-jarige is de andere niet. Zoals ook jij weet uit het andere maagdentopic.
jaja, leuk. Wil je als meid vrijwel meteen sex, dan ben je een slet- wil je daarentegen wachten dan ben je een een kouwe kikker of iets wat synoniem is....quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:04 schreef Kletz het volgende:
Maar ok hangt van de situatie, meisje en jezelf af maar ja. Jongens (zoals ik en 80% van alle jongens) wil gewoon neuken. En dat moet een meisje gewoon accepteren.
Nou inderdaad. Mevrouw kan op zijn minst de moeite nemen om hem te vertellen dat ze wil wachten, en misschien ook nog een tijdsindicatie geven...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
Als je al 22 bent, betwijfel ik uberhaupt of je wel lekker bent of in deze wereld staat![]()
Je hoeft toch ook seks niet te bespreken, al was het maar dat ze hem iets vertelde ... maar wegduwen, hoe oud zijn we nu? 11/12???
In mijn ogen is een vrouw die ik echt oprecht leuk vind nooit een slet. Een meisje wat ik toch al niet zie als serieuze partner kan dat worden ja...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef SuusjePluusje het volgende:
[..]
jaja, leuk. Wil je als meid vrijwel meteen sex, dan ben je een slet- wil je daarentegen wachten dan ben je een een kouwe kikker of iets wat synoniem is....
Kortom, nooit goed.
Klopt.... en niet meteen onwijs zitten graaien ofzo... Ik ben echt niet zo dat ik meteen overal bijzit ofzo... tja als je niks serieus er van verwacht (one-night-stand ofzo) ja dan gaat het nergens over... maar bij dit meisje ben ik gewoon serieus bezig en denk ik serieus dat er toekomst inzit... Maar klopt inderdaad dat dat wegduwen best irritant is... Zal van't weekend wel eens heel voorzichtig een balletje opgooien...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef merdeka het volgende:
En we hebben het hier ook niet over neuken, maar over betasten. Het allerallerallereerste stapje.... hij heeft haar niet proberen te bespringen ofzo!
opmerking was al gemaakt, niet grappigquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:23 schreef White_Wolf het volgende:
Misschien heeft ze wat te verbergen dat je niet in haar broekje mag zitten.![]()
Nah, dan maar een serieuze opmerking.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:25 schreef Dubs het volgende:
[..]
opmerking was al gemaakt, niet grappig![]()
Zou je ballen nog maar even in je broek houden..quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:22 schreef Dubs het volgende:
[..]
Klopt.... en niet meteen onwijs zitten graaien ofzo... Ik ben echt niet zo dat ik meteen overal bijzit ofzo... tja als je niks serieus er van verwacht (one-night-stand ofzo) ja dan gaat het nergens over... maar bij dit meisje ben ik gewoon serieus bezig en denk ik serieus dat er toekomst inzit... Maar klopt inderdaad dat dat wegduwen best irritant is... Zal van't weekend wel eens heel voorzichtig een balletje opgooien...
Ik niet. Omdat je beter dingen die je bezig houden zelf ter tafel kan brengen, dan te wachten op een ander. Een normaal gesprek over sex en verwachtingen is voor een goede relatie toch niet heel gek ofzo??quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:13 schreef Moja het volgende:
ik zou het initatief aan haar overlaten
over dat 'tijdsindicatie', dat geeft me een beetje kriebels, alsof je een formulier in drievoud moet gaan invullen en dan moet wachten op een stempeltje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef merdeka het volgende:
.. en misschien ook nog een tijdsindicatie geven...
Jawel hoor, ze is erg bijzonder voor me en ik denk dat ik ook wel zou kunnen wachten, denk ik... maar zoals ik al zei... dit ben ik gewoon niet gewend.. heb volgens mij nog nooit een meisje gehad die nog maagd was.... dus voor mij is dit dan ook nieuwquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:29 schreef Oblivion het volgende:
Is ze niet bijzonder genoeg, dat je niet meer zou kunnen wachten?
Mee eens! Meestal wordt het initiatief qua tempo en stappen bij de vrouw neergelegd, maar daarmee hou je wel de tendens is stand van: de vrouw is voorzichtig, de vrouw wil geen "gewone" sex, de vrouw is kwetsbaar etc. Aaarrrghhhhquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Waarom zou alleen de vrouw het tempo van een relatie bepalen
Een relatie heb je met z'n 2en hoor, en seks ook! Dat er 1 toevallig maagd is wil nog niet zeggen dat ze dan automatisch het tempo in haar eentje bepaalt.....
Ik ben ook vrouw, en ook ooit eens maagd geweest...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Dubs het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze is erg bijzonder voor me en ik denk dat ik ook wel zou kunnen wachten, denk ik... maar zoals ik al zei... dit ben ik gewoon niet gewend.. heb volgens mij nog nooit een meisje gehad die nog maagd was.... dus voor mij is dit dan ook nieuw
kijk, hier komen we verder meequote:Op vrijdag 17 september 2004 13:39 schreef SuusjePluusje het volgende:
Maar standaard een vrouw te laten beslissen, nee.
Nee joh, zo bedoelde ik dat ook niet. Maar stel dat zij het idee heeft dat ze minstens een halfjaar wil wachten? Of dat ze aangeeft dat ze een bepaalde mate van veiligheid/vertrouwen wil binnen de relatie voordat ze aan seks begint? Dat zou toch kunnen? Dan kan TS daar rekening mee houden!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
over dat 'tijdsindicatie', dat geeft me een beetje kriebels, alsof je een formulier in drievoud moet gaan invullen en dan moet wachten op een stempeltje.
Bovendien geeft dat enkel een hogere druk, tot 'Het Moment' .
uiteindelijk gaat het niet enkel om 'het moment' voor haar, maar ook dat de weg daarnaartoe een beetje plezierig verloopt.
Ach, de hele gevoelige mannen belanden toch al niet bij mij in bedquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:39 schreef SuusjePluusje het volgende:
Maar ja, tegelijkertijd ook wel lekker verwarrend voor de mannen die nu net "leren'" dat ze wat gevoeliger moeten worden....![]()
Lijkt mij niet meer dan normaal..quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:40 schreef RM-rf het volgende:
kijk, hier komen we verder mee
Pffff, alsof alle vrouwen die hier een woord in hebben niet hetzelfde had gezegd als de vrouw in kwestie een man was...quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:42 schreef Frenkie het volgende:
Lijkt mij niet meer dan normaal..
Hoewel iedereen zijn eigen grenzen mag en moet aangeven, vind ik het nogal dom om standaard een vrouw het initiatief te laten. Een beetje ballen tonen hoor...
Dan had ik gezegd praat er met hem over.. hetzelfde dusquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:45 schreef Oblivion het volgende:
Andersom had ik hetzelfde advies gegeven. En jij?
Idd een relatie heb je met zijn 2en, maar als de vrouw nog maagd is en de man niet dan lijkt het mij niet wenselijk dat de man dan zegt: ok je bent nog maagd, maar het is nu tijd voor mijn tempo omdat ik zin heb.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Waarom zou alleen de vrouw het tempo van een relatie bepalen
Een relatie heb je met z'n 2en hoor, en seks ook! Dat er 1 toevallig maagd is wil nog niet zeggen dat ze dan automatisch het tempo in haar eentje bepaalt.....
pfew, dat is exact de reden dat je niet wil dat vrouwen beslissingen gaan nemen, dan gebeurt er nooit wat ...dan sterft dat meisje op dr 80e vol trots in de gedachte dat ze toch mooi haar heilige maagdelijkheid heeft weten te beschermen ..quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:09 schreef Kajalevi het volgende:
Dus als zij er nog niet aan toe is, dan gebeurt het gewoon niet, laat haar dus het tempo maar bepalen en de tijd nemen........ de man past zich maar aan.
Zonder ballen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:46 schreef Frenkie het volgende:
Dan had ik gezegd praat er met hem over.. hetzelfde dus
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
pfew, dat is exact de reden dat je niet wil dat vrouwen beslissingen gaan nemen, dan gebeurt er nooit wat ...dan sterft dat meisje op dr 80e vol trots in de gedachte dat ze toch mooi haar heilige maagdelijkheid heeft weten te beschermen ..
Frigiditeit is volgens jou geen veelvuldig voorkomende psychische aandoening bij vrouwen? (bij mannen komt het erg weinig voor)quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:12 schreef Oblivion het volgende:
Tuurlijk...![]()
met zo'n reactie denk ik niet dat jij haar verdient. Ga dan wat rukken als de nood te hoog is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Dubs het volgende:
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt moeite mee begin te krijgen...
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts... We zien elkaar regelmatig en zoenen erg veel ,erg verliefd doen enzo... maar zodra ik ook maar met mn hand in de buurt kom van haar riem zeg maar, dan drukt ze mn hand al weg... en dit gaat al een dikke 3 weken zo! Nou ben ik dit helemaal niet gewend dit soort gedrag en weet ook niet of ik dit wel wil..... ik bedoel even wachten voor je sex met elkaar hebt lijkt me vrij normaal en elkaar eerst verkennen lijkt me ook niet meer dan normaal. Maar in het tempo waar in het nu gaat kan ik echt niet aan wennen en het ergste is... ik weet ook niet of ik wel aan dit tempo wil wennen. Nou voel ik wel genoeg voor haar om te zeggen: ik heb respect voor je en wil best wachten... maar in het tempo waarin het nu gaat kan dat nog wel even duren!! En om heel eerlijk te zijn.... zo lang kan ik echt niet zonder sex.... En als ik nu 15/16 was geweest kan ik er nog inkomen.. maar zij is 22... en ik 25
Mijn vraag dus.... Wat zouden jullie in mijn geval doen.. graag alleen serieuze reacties aangezien ik er toch best wel mee zit..
Anders lees je het complete topic eerst door voordat je gaat reageren... pffff...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:14 schreef Jyrun het volgende:
[..]
met zo'n reactie denk ik niet dat jij haar verdient. Ga dan wat rukken als de nood te hoog is.![]()
chill, ik wou reactie nog edittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:18 schreef Dubs het volgende:
[..]
Anders lees je het complete topic eerst door voordat je gaat reageren... pffff...![]()
Ja misschien is dat het wel... zoals ik al eerder zeiquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:23 schreef Jyrun het volgende:
[..]
en misschien heeft ze wel dingen meegemaakt?
Of geef af en toe eens een flinke slinger aan je klokkenspel! Kan je het lang volhouden!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:27 schreef 8op het volgende:
TS, ik zou koesteren wat je hebt. Je hebt nu nog iets magisch, iets prils. Sex is niet het belangrijkste. Al lijkt de huidige maatschappij niet meer zonder te kunnen... Probeer je niet zo te focussen op het - vluchtige - sexuele aspect. Je bent een vent van 25 en geen pubertje meer.
Wanneer de tijd rijp is dan komt het vanzelf. hmm, klinkt dubbel
Een goede test voor jezelf om je hormonen onder bedwang te houden en echt karakter te tonen.
En wanneer je het niet meer trekt: ga mediteren
Haha is goed, doe ik...quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:11 schreef Moja het volgende:
laat je het nog even weten wanneer je van bil bent gegaan
Ik hoop voor je dat de flauwe modus niet de realistische modus wordt....quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:15 schreef Dubs het volgende:
[..]
Haha is goed, doe ik...[flauwe modus] hopen dat fok nog bestaat dan
[/flauwe modus]
Het zou kunnen ja, maar vind het erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:14 schreef RM-rf het volgende:
Frigiditeit is volgens jou geen veelvuldig voorkomende psychische aandoening bij vrouwen? (bij mannen komt het erg weinig voor)
niet dat ik zeg dat dat meisje eraan leidt, maar het kan wel helder zijn eens op een rijtje te krijgen waarom ze haar 'maagedelijkheid' zou beschermd,
dat ze misschien niet al te snel in bed duikt met een jongen is nog best begrijpelijk, maar dat idee van 'verboden zones', dat de TS niet eens met zijn hand onder haar riem mag komen, komt wel een beetje restrictief over.
dat jij dat heb meegemaakt zegt niet dat het nu ook zo is. en wie zegt dat ze het over 3 maanden nog niet wilquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:52 schreef kriele het volgende:
Ik ben het met de TS eens dat zoiets best wel vervelend is. Nu is 3 weken niet lang, maar wie zegt dat ze over 3 maand wel sex wil? Ik heb zoiets ook eens meegemaakt. We waren toen al 2 maand verder en nog niks. Toen was voor mij de lol er wel af.
Het punt is dat relaties en sex bij elkaar horen. Wil je geen sex? Begin dan ook niet aan een relatie.
Idd gewoon geduld hebben..quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:10 schreef Moja het volgende:
[..]
dat jij dat heb meegemaakt zegt niet dat het nu ook zo is. en wie zegt dat ze het over 3 maanden nog niet wil![]()
geduld doet wonderen, al willen sommige dat hier maar niet begrijpen![]()
als ze over 3 maanden nog niet wil ok..dan open je er weer een topic over ofzo
Ik kan opmaken uit de reacties van de TS dat "het" er nog niet binnen aanzienlijke tijd aan zit te komen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:10 schreef Moja het volgende:
[..]
dat jij dat heb meegemaakt zegt niet dat het nu ook zo is. en wie zegt dat ze het over 3 maanden nog niet wil![]()
geduld doet wonderen, al willen sommige dat hier maar niet begrijpen![]()
als ze over 3 maanden nog niet wil ok..dan open je er weer een topic over ofzo
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
daar kun je vanuit gaan ja. net als je er vanuit kunt gaan dat het uiteindelijk wel komtquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik kan opmaken uit de reacties van de TS dat "het" er nog niet binnen aanzienlijke tijd aan zit te komen.
dan rest ons de vraag hoeveel geduld de TS nog denkt te hebben!quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:48 schreef Moja het volgende:
[..]
daar kun je vanuit gaan ja. net als je er vanuit kunt gaan dat het uiteindelijk wel komt
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgens mij moet je niet zo zeuren. Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad zonder zelfs te zoenen en dat ging prima.
Dat was in groep 3 denk ik...quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Had hij een ziekte, of hadden jullie zo'n cyberrelatie, of moest hij heel lang naar het buitenland ofzo.
en wat is dan het verschil met vriendschap?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgens mij moet je niet zo zeuren. Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad zonder zelfs te zoenen en dat ging prima.
Oja dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat was in groep 3 denk ik...
Ach, doe toch niet zo hypocriet! Jij hebt een vriendschappelijke relatie gehad(of die persoon zou een ziekte ofzo moeten hebben), maar zeker geen intieme relatie.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
waar was dat? In a galaxy far, far away ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
Een groot gedeelte wel ja. Maar ik weet wel zeker dat er meer vrouwen dan mannen zijn die moeilijk doen over sex. En idd, straks heb je te maken met een meisje die sex helemaal niet boeiend vind. Daar is TS dan mooi klaar mee...quote:Op zondag 19 september 2004 16:04 schreef SHE het volgende:
Volgens mij willen vrouwen ook gewoon neuken hoor, of zeg ik nu iets heel banaals?
Misschien was je het wel niet waardquote:Op zondag 19 september 2004 19:29 schreef Doagere het volgende:
Kheb 7 maand gewacht, en toen ging het uit. Als ze niet wil, direct dumpen.
Mwoah, vanuit praktisch oogpunt: beter na 7 maanden de relatie stoppen en op zoek gaan naar een ander, dan eerst 4 jaar droogstaan en er dan achterkomen dat je toch echt geen sex zult hebben met haar...quote:Op maandag 20 september 2004 16:05 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Misschien was je het wel niet waard![]()
Kinderachtige opmerking, gelijk dumpen als ze geen sex wil![]()
I agree.quote:Op zondag 19 september 2004 18:47 schreef SeLang het volgende:
3 weken is helemaal niet lang![]()
Zo'n sletje dat meteen met je in bed duikt daar is toch helemaal niks spannends meer aan. Die kun je in elke kroeg oppikken. Dat heeft geen enkele stijl of exclusiviteit
Yeah right.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Misschien is ze niet preuts maar onzeker. Ze weet zelf ook best dat ze een laatbloeier is en waarschijnlijk weet ze ook dat jij wel al de nodige ervaring hebt. Ze is wellicht gewoon bang dat ze er nix van bakt (en misschien wil ze wel helemaal niet gevormd worden, maar zichzelf blijvenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Dubs het volgende:
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts.....
Je had het over niet zoenen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie zijn gewoon zulke seksistische denkers... Ik was 16, 17.... En het was serieus liefde. Dat jullie nu zo vreselijk narrowminded zijn om dan per se te moeten neuken... Voor mij hoeft dat niet in een relatie :S
Je had het inderdaad over zoenen en daarbij was jij toen ook een stuk jonger dan TS en zijn vriendin zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik was 16, 17....
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Kussen vind ik ok, maar zoenen hoeft voor mij ook niet.
ok. ik ben botergeil en ik word er niet gezelliger op. bied jij je aan? nee dus. zo makkelijk is het voor sommige mensen heus niet om een relatie te krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef merdeka het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met je als je botergeil bent maar er maanden niets mee doet. Daar word je ook niet gezelliger op.
Omdat ik er helemaal niets aan vindt... Ik snap de lol er gewoon niet van...quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet?
Duidelijk dat jij een lastige bent in een relatie..quote:Op woensdag 22 september 2004 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat ik er helemaal niets aan vindt... Ik snap de lol er gewoon niet van...
Misschien krijg ik dan wel heel gemakkelijk seksquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:44 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ok. ik ben botergeil en ik word er niet gezelliger op. bied jij je aan? nee dus. zo makkelijk is het voor sommige mensen heus niet om een relatie te krijgen.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:06 schreef qizl het volgende:
[..]
Klopt die denkt na, handelt naar haar gedachte en niet naar het geijkte patroon, heeft zelfrespect, loopt haar kut niet achterna............... schande![]()
Nou, want het is zo slecht om af en toe je kut achterna te lopen he... dan ben je per definitie al een ongevoelige nymfomanequote:Op woensdag 22 september 2004 10:46 schreef wendytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb jij de verkeerde. Ik zal bij jezelf wel even heel goed nadenken.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat ik er helemaal niets aan vindt... Ik snap de lol er gewoon niet van...
daarvoor ben je ook vrouw. zodra een vrouw het wil kan ze seks krijgen, maakt niet uit hoe ze er uit ziet. daar ben ik van overtuigd. voor ons mannen is het wat lastiger, en ja, zoals Jumparound al zegt, deze discussie is al 1000x gevoerd.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:55 schreef merdeka het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan wel heel gemakkelijk seksen dat heus niet allemaal binnen een relatie...
I know, maar ik doe er graag een schepje bovenopquote:Op woensdag 22 september 2004 13:05 schreef sioux_ het volgende:
[..]
daarvoor ben je ook vrouw. zodra een vrouw het wil kan ze seks krijgen, maakt niet uit hoe ze er uit ziet. daar ben ik van overtuigd. voor ons mannen is het wat lastiger, en ja, zoals Jumparound al zegt, deze discussie is al 1000x gevoerd.
waarom verkeerd? Leg uit?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:43 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde. Ik zal bij jezelf wel even heel goed nadenken.
dat je zoenen niet lekker vind, omdat je zoenpartner er misschien niks van bakt?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
waarom verkeerd? Leg uit?
Duh, vrouwen hebben het voor het uit kiezen, selectieve emancipatie, ze durven zelf niet naar een gast toe te stappen (uitzonderingen daar gelaten). Mannen bieden zich vanzelf wel aan. Discussie die al tig keer gevoerd is.quote:Ik heb nooit begrepen wat er zo moeilijk aan is om een man te krijgen, maar dat het lastig kan zijn om sommige vrouwen te krijgen heb ik zo langzamerhand wel door ja....
of je leest het topic door:quote:Op vrijdag 24 september 2004 07:33 schreef Pheno het volgende:
Nu is het 4 weken later, is er al wat gebeurd? Je kunt preuts zijn, maar dit is belachelijk...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
of je leest het topic door:
Nieuwe vriendin nog maagd....hoe lang wachten?? of niet?
oftewel, ja er is wel degelijk wat gebeurt en als je meer wil weten, moet je de topicstarter maar een mailtje sturen en vragen of je erbij mag zijn, de volgende keer...
Ik had het er dus over de ontmaagding, betweter. En als TS zo'n topic start, dan mag ik toch meer willen weten hoe het ervoor staat, ik hoef er niet bij te zijn hoor. Anders start je zo'n topic niet.quote:Nou ik moet zeggen... voor een eerste stap was dit een behoorlijk goeie...
Dus tja... op sex wachten is het probleem nu niet.. kan me ook niet schelen hoe lang als het duurt.... er gebeurt tenminste íets
Hecht je veel waarde eraan te weten of de vriendin van de topicstarter ontmaagd is?quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ik had het er dus over de ontmaagding, betweter. En als TS zo'n topic start, dan mag ik toch meer willen weten hoe het ervoor staat, ik hoef er niet bij te zijn hoor. Anders start je zo'n topic niet.
Reageer even normaal ofzo.
Sorry dat ik benieuwd ben of die immense preutsheid voorbij is, echt voorbij bedoel ik dan. Ik ben eerder benieuwd wat de vriendin van TS van haar zelf vond, of het echt zo erg was als ze zelf eerst dacht. En dan bedoel ik als ze nuchter isquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hecht je veel waarde eraan te weten of de vriendin van de topicstarter ontmaagd is?
'moet' de TS dat nu publiekelijk gaan vertellen?
Als je die laatste update gelezen had, lag het probleem helemaal niet bij de ontmaagding, eerder bij 'de weg erheen', daarom is het nu erg dom om enkel waarde te leggen op een stukje maagdenvlies.
ik geloof niet dat de TS daar zo'n problemen mee heeft, aangezien in de topictitel al staat dat zijn vriendin maagd is/was.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hecht je veel waarde eraan te weten of de vriendin van de topicstarter ontmaagd is?
'moet' de TS dat nu publiekelijk gaan vertellen?
Je bent mod, dus je geeft aan waar de grenzen liggen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:46 schreef DarkElf het volgende:
als een user de moeite neemt om een verhaal neer te plempen, dan is het dus logisch dat mensen wel eens willen weten hoe het verder gaat (zelfs mensen die niet goed kunnen lezen en dus dingen missen :') ), daar is niets vreemds aan en ik vind ook niet dat daar zo vreemd op gereageerd hoeft te worden
maar goed, wie ben ik...
een topic is meer dan enkel zijn titel (al hebben kennelijk veel fokkers daar andere gedachtes over)quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:14 schreef sioux_ het volgende:
ik geloof niet dat de TS daar zo'n problemen mee heeft, aangezien in de topictitel al staat dat zijn vriendin maagd is/was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |