abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:46:15 #1
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012645
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar goed.. Hier komt een poging...
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt moeite mee begin te krijgen...
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts... We zien elkaar regelmatig en zoenen erg veel ,erg verliefd doen enzo... maar zodra ik ook maar met mn hand in de buurt kom van haar riem zeg maar, dan drukt ze mn hand al weg... en dit gaat al een dikke 3 weken zo! Nou ben ik dit helemaal niet gewend dit soort gedrag en weet ook niet of ik dit wel wil..... ik bedoel even wachten voor je sex met elkaar hebt lijkt me vrij normaal en elkaar eerst verkennen lijkt me ook niet meer dan normaal. Maar in het tempo waar in het nu gaat kan ik echt niet aan wennen en het ergste is... ik weet ook niet of ik wel aan dit tempo wil wennen. Nou voel ik wel genoeg voor haar om te zeggen: ik heb respect voor je en wil best wachten... maar in het tempo waarin het nu gaat kan dat nog wel even duren!! En om heel eerlijk te zijn.... zo lang kan ik echt niet zonder sex.... En als ik nu 15/16 was geweest kan ik er nog inkomen.. maar zij is 22... en ik 25
Mijn vraag dus.... Wat zouden jullie in mijn geval doen.. graag alleen serieuze reacties aangezien ik er toch best wel mee zit..
pi_22012732
Je moet er eens met haar over praten ipv met ons.
pi_22012739
Zo, drie weken en ze wil nog niet....Nou zeg, dat is raar. Tuurlijk niet man.....Ik wacht graag minstens een maand en ik ben 25. Kom op zeg, je wilt toch eerst een beetje zekerheid over de relatie voordat je met iemand het bed induikt. En zeker omdat ze nog maagd is. Kan jij haar lekker ontmaagden en dan daarna uitmaken zeker. Zoals ik het nu zie, wil jij alleen maar neuken en begrijp ik haar reactie volkomen!
pi_22012759
Ten eerste gefeliciteerd. Wanneer te beginnen met sex hangt puur van jullie beiden af, maar waarom eigenlijk meteen naar d'r riem grijpen? Als je gewoon bij het zoenen eens begint met het strelen van d'r nek en je werkt langzaam naar beneden naar d'r borsten. Ik zou iig niet meteen naar d'r kruis grijpen in een nieuwe relatie... Bouw het langzaam op, kan soms nog spannend zijn ook!
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:50:58 #5
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012761
Ja maar hoe.. ik ben niet zo'n tactisch type... en ben bang dat het heel bot overkomt, ik bedoel, ik wil haar niet afschrikken.
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:52:28 #6
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012795
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:50 schreef fratsman het volgende:
Ten eerste gefeliciteerd. Wanneer te beginnen met sex hangt puur van jullie beiden af, maar waarom eigenlijk meteen naar d'r riem grijpen? Als je gewoon bij het zoenen eens begint met het strelen van d'r nek en je werkt langzaam naar beneden naar d'r borsten. Ik zou iig niet meteen naar d'r kruis grijpen in een nieuwe relatie... Bouw het langzaam op, kan soms nog spannend zijn ook!
Ja ik weet het.. en de spanning is er ook wel en zo.... en meteen overal bijgrijpen doe ik niet hoor.
Waar het misschien gewoon aan ligt is dat ik normaal makkelijkere meisjes gewend ben.
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:52:52 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22012804
in mn eerste relatie duurde het bijna 3 maanden
Gewoon nog afwachten dude... zulke dingen met je niet haasten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_22012821
Ik zou er helemaal niet over beginnen zelfs. Als een kerel na drie weken zo aan mijn hoofd zou zeuren dat meneer geen sex in het verschiet ziet, dan zou hij een hele grote bek van me krijgen. Kop op zeg, waar is de tijd gebleven dan men niet meteen met elkaar het bed in dook en even wachtte? Dan is voor mij de spanning er ook meteen vanaf. Alles al gezien in de eerste maand......
pi_22012822
Je moet eerst laten zien dat jij het verdient om haar te ontmaagden. Zij wil zekerheid dat je echt iets voor haar voelt en dat het niet zomaar een tussendoortje is.
Spreek momenteel uit ervaring, mijn vriendin en ik hebben nu 3 maanden iets met elkaar.

Heb wel het voordeel dat ze niet erg preuts is, we doen zo'n beetje alles al met elkaar alleen de laatste stap wil ze nog even mee wachten. Ik geef haar die tijd.
Erover praten is lastig in het begin, maar maakt veel duidelijk en zorgt ervoor dat je er beter over kunt praten in de toekomst.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_22012837
Weet je ook waarom ze nog maagd is? Heeft ze bewust gewacht of is het er gewoon nog niet van gekomen?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22012839
Oh ja, je komt ook heel bot over......Dan ga je voortaan toch weer van die makkelijke wijven naaien en laat haar met rust.....
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:54:49 #12
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012848
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:52 schreef Jumparound het volgende:
Gewoon nog afwachten dude... zulke dingen met je niet haasten
Dat bedoel ik.... ik wil haar echt niet haasten... ik denk ook dat het echt serieus wat kan worden, dus blijft er niks anders over dan wachten.
pi_22012875
Je hebt pas een maand iets met elkaar...Het is heel logisch dat ze wil wachten. En ook zeker omdat ze nog maagd is...
Misschien is ze er over 2 of 3 maanden wel klaar voor, je moet gewoon wat meer geduld met haar hebben. En je zegt dat je genoeg voor haar voelt om te wachten, nou doe dat dan ook!

Als je haar nu gaat pushen om sex met jou te hebben, dan loopt ze dalijk bij je weg omdat ze denkt dat het jou alleen maar om de sex gaat.

Iedereen wil eerst zeker van de relatie zijn voordat ze sex hebben (tenminste, in de meeste relatie's is dat wel zo.) Zij is maagd, dus wil ze nog meer zekerheid hebben dan iemand die al ontmaagd is. Je moet gewoon wat meer geduld met haar hebben en eigenlijk ook geen pogingen doen om haar broek uit te doen o.i.d. Je moet haar het initiatief laten nemen, want dat zal ze echt wel doen als ze daar klaar voor is
pi_22012924
gewoon relaxt doen als zij eraan toe is laat ze je het vast wel merken
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:58:21 #15
74075 qizl
--just live --
pi_22012930
Blijkbaar telt zij meer dan alleen sex, daar mag je blij mee zijn. Ikzelf heb ruim half jaar gewacht en langer ook als dat nodig was geweest. Sex is ontzettend tof en ik zou niet zonder kunnen. Een relatie echter is zoveel meer, daar valt sex bij in het niet.
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:59:05 #16
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22012942
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:54 schreef Jo79 het volgende:
Oh ja, je komt ook heel bot over......Dan ga je voortaan toch weer van die makkelijke wijven naaien en laat haar met rust.....
Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:00:29 #17
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_22012966
Pff 1 maandje, en dan al sex verwachten. Toen nog met mijn x had 9mnd gewacht voordat het zover was, echt vrijen begon ook pas na 3,5 mnd.

Tja als jij niet wil langer dan 1 mnd wil wachten dan ben je haar gewoon niet waard simpel as that
stuur haar in dat geval maar naar mij toe
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_22013043
bij mij was het binnen eigenlijk meteen toen we voor het eerst zoenden haha wat nou maand!!! binnen 5 minuten.

Maar ok hangt van de situatie, meisje en jezelf af maar ja. Jongens (zoals ik en 80% van alle jongens) wil gewoon neuken. En dat moet een meisje gewoon accepteren.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:07:56 #19
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_22013112
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:53 schreef Jo79 het volgende:
Ik zou er helemaal niet over beginnen zelfs. Als een kerel na drie weken zo aan mijn hoofd zou zeuren dat meneer geen sex in het verschiet ziet, dan zou hij een hele grote bek van me krijgen. Kop op zeg, waar is de tijd gebleven dan men niet meteen met elkaar het bed in dook en even wachtte? Dan is voor mij de spanning er ook meteen vanaf. Alles al gezien in de eerste maand......
Valt me dan nog mee dat je hem de deur niet wijst
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:08:26 #20
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22013122
Dan heb ik het wel wat anders:P
K heb nu sinds een maand een vriendin, en ze is ook nog maagd.
Zij is 14 en ik ben 18, maar ze is best volwassen, en ze gaat nou aan de pil
(wel omdat zij dat wil )
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_22013191
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:08 schreef Tique het volgende:
Zij is 14 en ik ben 18, maar ze is best volwassen
[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18 [/offtopic]

Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_22013196
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:59 schreef Dubs het volgende:

[..]

Ja kijk dat bedoel ik.... echt elke vorm van tact ontbeer ik... dus vandaar dat het allemaal wat kort door de bocht overkomt. Echt geloof me ze is echt bijzonder en als ik dat niet had gevonden had ik haar nu toch wel gedumpt of niet? Maar in plaats van dat ik dat doe vraag ik hier eerst om hulp en vraag wat ervaringen van anderen zijn hierin. nogmaals, sorry dat ik erg bot overkom.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
pi_22013283
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef Jo79 het volgende:
Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
Nou nou moet dat nou..??
Ik zou ook even vreemd staan te kijken als ik na drie weken niets anders mocht dan zoenen..
Niet omdat ik dat niet zou respecteren, maar omdat ik anders gewend ben. En ik zou wel even achter mijn oren krabbelen..
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:16:13 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22013284
Koop een string met tijgermotief en wacht haar op met alleen die string en een badjas aan.

Succes gegarandeerd
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:16:43 #25
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22013299
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

[offtopic]Lekker standaard... ze is "volwassen" omdat ze nu stoer is tegenover d'r vriendinnen met een vriend van 18 [/offtopic]

Ontopic:
Als je respect hebt voor die meid dan doe je ff rustig aan... ze wilt waarschijnlijk voorkomen dat jij d'r ontmaagd en dan de relatie afkapt o.i.d.
ze is qua gedrag en gedachtengang heel volwassen.
En aan de dingen die ze doet/zegt kan ik wel merken dat ze echt om me geeft duzz
|
pi_22013315
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef 3rdStrike het volgende:

[..]

Ontopic:
die meiden van 14 zien eruit tegenwoordig als 18. tja als ze stoer willen zijn tov de vriendinnetjes en jij kunt een maagdelijk kutje krijgen .... tja anders pakt die meid wel een andere 18+er
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:19:29 #27
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22013352
iig beter als zown uitgezakt oudje:P
|
pi_22013361
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef Dubs het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden maar goed.. Hier komt een poging...
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt moeite mee begin te krijgen...
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts... We zien elkaar regelmatig en zoenen erg veel ,erg verliefd doen enzo... maar zodra ik ook maar met mn hand in de buurt kom van haar riem zeg maar, dan drukt ze mn hand al weg... en dit gaat al een dikke 3 weken zo! Nou ben ik dit helemaal niet gewend dit soort gedrag en weet ook niet of ik dit wel wil..... ik bedoel even wachten voor je sex met elkaar hebt lijkt me vrij normaal en elkaar eerst verkennen lijkt me ook niet meer dan normaal. Maar in het tempo waar in het nu gaat kan ik echt niet aan wennen en het ergste is... ik weet ook niet of ik wel aan dit tempo wil wennen. Nou voel ik wel genoeg voor haar om te zeggen: ik heb respect voor je en wil best wachten... maar in het tempo waarin het nu gaat kan dat nog wel even duren!! En om heel eerlijk te zijn.... zo lang kan ik echt niet zonder sex.... En als ik nu 15/16 was geweest kan ik er nog inkomen.. maar zij is 22... en ik 25
Mijn vraag dus.... Wat zouden jullie in mijn geval doen.. graag alleen serieuze reacties aangezien ik er toch best wel mee zit..
Ik zou het met haar bespreken en als ze niet enigzins een compromis wil sluiten op zo'n leeftijd, laat het vooral. Grote kans dat als je je zin krijgt, ze niet meer binnensdeurs dingen gaat verkennen...maar buitenshuis. Net niet meer maagden willen allemaal namelijk weten hoe het met een ander is en daar komen ze snel genoeg achter. Ze kan wel aardig zijn enzo, maar zonder sex wordt je relatie op een gegeven moment platonischer dan jij zou willen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tranceptor op 17-09-2004 11:33:44 ]
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:20:20 #29
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22013378
quote:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een foute houding. Als een vrouw niet snel genoeg met je het bed wil induiken, dan dump je haar......En deze is toevallig iets meer speciaal dus gebeurd dat nog even niet. Ik hoop voor haar dat je nooit het bed met haar induikt. Zou zonde zijn als jij haar zou ontmaagden. Je komt over als een lul en zij verdient wel beter!
Oh echt, ik zeg toch niet dat ik haar alleen in't bed wil hebben?? Waarom denk je dat ik de moeite neem hier iets te posten en mijn vraag op tafel te leggen (hoe die dan ook geformuleerd is)??
Het feit dat ik dat hier doe was al een stap voor mij op zich dus wie ben jij dan om over mij te oordelen dat ik een lul ben??
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:23:11 #30
15600 BB-King
Long live the King!
pi_22013437
Tja, als je zo nodig wil... ga dan naar de hoeren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_22013523
TS, ik zou koesteren wat je hebt. Je hebt nu nog iets magisch, iets prils. Sex is niet het belangrijkste. Al lijkt de huidige maatschappij niet meer zonder te kunnen... Probeer je niet zo te focussen op het - vluchtige - sexuele aspect. Je bent een vent van 25 en geen pubertje meer.
Wanneer de tijd rijp is dan komt het vanzelf. hmm, klinkt dubbel

Een goede test voor jezelf om je hormonen onder bedwang te houden en echt karakter te tonen.
En wanneer je het niet meer trekt: ga mediteren
pi_22013584
Vooral gewoon lekker blijven proberen je hand in haar broekje te krijgen, terwijl ze duidelijk aangeeft dat niet te willen, zal ze waarderen! Maak het maar uit, ze verdient wel beter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:37:50 #33
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22013720
tsk, adners lees je ook even de andere recties van TS en niet alleen de OP (dit geld voor meer mensen, le-zen)
Ecosia
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:43:39 #34
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22013842
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:37 schreef Jumparound het volgende:
tsk, adners lees je ook even de andere recties van TS en niet alleen de OP (dit geld voor meer mensen, le-zen)
Thanks Jumparound
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:44:55 #35
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22013872
Ik vind zelf 3 weken wel behoorlijk lang. En maagd zijn op je 22e een tikje 1900. Maar goed, je hebt die mensen... en als je haar de moeite waard vind moet je helaas blijven wachten, hopen en proberen.

Ik zou haar in ieder geval vragen op welke termijn ze wel seks in het verschiet ziet. Voor hetzelfde geld wil ze nog een halfjaar wachten, en een halfjaar droogstaan op je 25e lijkt me een schier onmogelijke taak. Ik trek het zelf nog geen week, dan word ik gruwelijk chagrijnig en vervelend. Je moet je toch ergens mee afreageren....

Als ik gek ben op iemand duik ik er eigenlijk het liefste a la minute het bed mee in. Dan wil ik zijn lijf voelen! Voor de vorm wacht ik nog wel eens een date, maar je wordt sowieso toch geil van iemand waar je je tot aangetrokken voelt. En om dan wekenlang de sex af te houden rijmt daar voor mij niet mee.

Het lijkt me absoluut geen zeiken als je haar vraagt hoe wat waar en wanneer zij de seks in de relatie ziet verschijnen. Je wil toch weten waar je aan toe bent?
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22013879
Een vrouw van 22 die nog maagd is.. daar moet wel wat mis mee zijn trouwens
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:56:04 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22014098
Mannen zijn denk ik gewoon wat flexibeler.... wat? neuken, sure....
Vrouwen / meisjes misschien niet.
Als zei wil wachten is ze toch niet gek ofzo... kijk, je kan op iedereen wel je slet-rolpatroon projecteren, maar niet alle vrouwn / meisjes willen gelijk sex.
Ecosia
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:04:26 #38
74075 qizl
--just live --
pi_22014244
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef Fly-or-Die het volgende:

[..]

die meiden van 14 zien eruit tegenwoordig als 18. tja als ze stoer willen zijn tov de vriendinnetjes en jij kunt een maagdelijk kutje krijgen .... tja anders pakt die meid wel een andere 18+er
Echt sublieme argumentatie.....voor een egoistische klootzak dan he.
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:06:30 #39
74075 qizl
--just live --
pi_22014303
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:45 schreef Frenkie het volgende:
Klopt die denkt na, handelt naar haar gedachte en niet naar het geijkte patroon, heeft zelfrespect, loopt haar kut niet achterna............... schande
pi_22014402
Zeg wat je hier in je topic schrijft, tegen haar! Zeg wat jou gevoelens daarover zijn, en vraag naar die van haar, en dan komen jullie er met z'n tweeen best uit denk ik zo!

Niet te overhaast doen, schrikt nog wel eens af bij een meisje/vrouw. Gewoon lekker alles z'n gang laten gaan kan ook, en na 3 weken kan ik me best voorstellen dat zij nog niet zo heel vrij is met die dingen, maar naar mate je elkaar beter leert kennen, zal zij zich ook beter op haar gemak bij je voelen, denk ik zo

succes ermee
pi_22014414
quote:
wat een kotsopmerking
Wil je mijn toekomstige ex zijn?
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:11:47 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22014421
Ze is maagd, dus voor haar is seks nog iets engs, waarschijnlijk. En dan vibnd ik het helemaal niet raar dat ze niet binnen een maand (of twee, drie) het bed met je induikt.
Om haar nu out of the blue te gaan vragen wanneer ze denkt er klaar voor te zijn, lijkt mij de daad alleen maar enger maken voor haar.
Ik denk dat geduld in deze een schone zaak is.

Keywoord is natuurlijk respect, sowieso.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22014429
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:56 schreef Jumparound het volgende:
Mannen zijn denk ik gewoon wat flexibeler.... wat? neuken, sure....
Vrouwen / meisjes misschien niet.
Als zei wil wachten is ze toch niet gek ofzo... kijk, je kan op iedereen wel je slet-rolpatroon projecteren, maar niet alle vrouwn / meisjes willen gelijk sex.
Ik denk niet dat het wat met man-vrouw-issues te maken heeft. Maar meer met dat ik zelf de eerste maanden plat gezegd het behang van de muren neuk. Dan ben je zo hevig verliefd, dan verlang je allebei naar elkaar en dat uit zich bij mij in sex
pi_22014442
En er is helemaal niets mis mee hoor! Die denkt goed na bij wat ze doet, en doet het niet met iemand waar ze niet echt van houdt, en zijn ook nog mensen die niet elke x met iedereen het bed in duiken! En of je dan 22 bent of je hebt die gene waar je het bed mee wilt delen pas gevonden als je 30 bent, iedere zijn eigen keus daarin
pi_22014456
quote:
Ze valt eigenlijk op vrouwen...
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:13:49 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22014468
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:12 schreef Frenkie het volgende:
Maar meer met dat ik zelf de eerste maanden plat gezegd het behang van de muren neuk. Dan ben je zo hevig verliefd, dan verlang je allebei naar elkaar en dat uit zich bij mij in sex
Maar jij bent dan ook geen maagd meer... toch... ?
pi_22014497
Waarschijnlijk wil het meisje 'zekerheid', misschien heeft ze erg grote verwachtingen van haar 'ontmaagding' en wil zeker zijn dat het met 'de juiste' is ...

Misschien is ze daarin een beetje doorgeslagen, maar als jij graag voor haar de juiste wil zijn, is het misschien ook goed om het geduld te hebben dat duidelijk te maken.
Op dit moment kun je het beste er zelf voor proberen te zorgen om een sfeer van 'openheid' te creeeren, probeer gewoon soms 'open' over sex te praten, over wat zij ervan verwacht, wat voor deel het uitmaakt van haar leven.

Wees nieuwsgierig naar haar motvieven en wees open tegenover haar over jouw motieven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:15:41 #48
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_22014516
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:11 schreef Miss-S het volgende:

[..]

wat een kotsopmerking
Ben je nog maagd of zo?
I'm getting too old for this....
pi_22014525
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef 8op het volgende:

[..]

Dan is er in mijn optiek niets mis mee...
pi_22014564
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef 8op het volgende:

[..]

Best een kut opmerking eigenlijk
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:20:10 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22014606
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:18 schreef XemmyX het volgende:

[..]

Best een kut opmerking eigenlijk
Onbedoeld (?) best een grappige reply .
pi_22014619
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:44 schreef merdeka het volgende:

Ik zou haar in ieder geval vragen op welke termijn ze wel seks in het verschiet ziet.
..
Het lijkt me absoluut geen zeiken als je haar vraagt hoe wat waar en wanneer zij de seks in de relatie ziet verschijnen. Je wil toch weten waar je aan toe bent?
En dan een adventkalender kopen?
pi_22014629
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:13 schreef Copycat het volgende:
Maar jij bent dan ook geen maagd meer... toch... ?
geen idee. kan ik dat ergens checken

Ik snap wel dat het wat meer spannend is omdat het de eerste keer is. Maar als je 22 bent, dan brand je toch al minstens 6 jaar van nieuwsgierigheid hoe het zal zijn.
Zo byzonder is die eerste keer nou ook weer niet. Leuk, iets om te onthouden, maar dat zijn wel meer bedpartners denk ik zo...
pi_22014647
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:20 schreef Roönaän het volgende:
En dan een adventkalender kopen?
met dropjes.. die remmen de zin in sex zeggen ze
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:23:00 #55
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22014672
Volgens mij moet jij een heel naar voorgevoel krijgen, ze wil gewoon maagd blijven tot het huwelijk:P
|
pi_22014678
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:

met dropjes.. die remmen de zin in sex zeggen ze
Met Cyalis. Want na zó lang wachten zal het vast veel moeite kosten om hem overeind te krijgen. Na 3 weken is erectie toch al wel een zware lichamelijke opgaaf.
pi_22014680
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:

Zo byzonder is die eerste keer nou ook weer niet. Leuk, iets om te onthouden, maar dat zijn wel meer bedpartners denk ik zo...
En hoe ga jij dat een meisje van 22, die dat idee vanef d'r 15e aanhangt, dat ze 'wacht op de juiste', zo eventjes vertellen (ik vermoed dat jij niet 'de juiste' zal zijn bij haar )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:24:22 #58
81237 releaze
best of both worlds
pi_22014698
3 weken pas.
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:24:56 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22014708
Maar jij en ik, beste Frenkie, weten uit ervaring hoe die eerste keer was... en hoeveel leuker en lekkerder het mettertijd wordt.
Ik kan me best voorstellen dat sommige vrouwen hun maagdelijkheid als een groot goed zien en dat ze die pas willen 'weggeven' als ze er echt zeker van zijn dat de relatie serieus genoeg is.

Als maagd denk je lijkt me niet zozeer in termen als 'is deze niet goed, dan de volgende maar'.
pi_22014724
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:23 schreef RM-rf het volgende:
En hoe ga jij dat een meisje van 22, die dat idee vanef d'r 15e aanhangt, dat ze 'wacht op de juiste', zo eventjes vertellen (ik vermoed dat jij niet 'de juiste' zal zijn bij haar )
Ik dacht dat wachten op de juiste iets was voor mensen die niemand konden krijgen
Hun eigen excuus om zich minder kut te voelen over het uitblijven van die eerste keer

Overigens kan de TS gewoon aan haar vragen hoe zij er over denkt. Niet om een tijdschema aan te geven, maar om te vragen hoe zij over sex denkt. Dat lijkt me niet meer dan normaal..
pi_22014746
Is het geen traverstiet en heeft 'ze' eigenlijk een piemel i.p.v. een poes?

Even serieus dan, besteed eerst eens aandacht aan de bovenkant voordat je verder gaat, zij bepaald het tempo en niet jij.
En als je niet weet of je het geduld er wel voor hebt dan kun je beter de relatie verbreken.
Een relatie is nl niet gebaseerd op sex alleen.............
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:27:07 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22014763
Dat, frenkie, is een top opmerking!
Ecosia
pi_22014797
quote:
Sinds een klein maandje heb ik een nieuwe vriendin... ze is echt geweldig lief en alles en ze ziet er ook nog eens goed uit, kortom... echt iets wat ik zoek
dus je bent nog steeds op zoek?

anders had je 'zocht' moeten neerzetten

dus je geeft zelf al aan dat je verder moet zoeken, jullie passen niet bij elkaar

geile beer/onschuldig meisje
pi_22014820
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:25 schreef Frenkie het volgende:

Ik dacht dat wachten op de juiste iets was voor mensen die niemand konden krijgen
klopt, maar na 5 jaar ga je daar toch echt gewoon in geloven, dan gooi je je overtuiging van de afgelopen 5 jaar niet ineens overboord, maar zoek je toch een 'zachte' overgang ..
wnl. is dat meisje ook boter-geil, maar het kutte van vrouwen is dat die dat rustig maanden kunnen 'uitzetten' om maar niet toe te geven dat ze fout zaten ...
je zou gewoon enkel en alleen al uit principe homo willen worden.
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:30:56 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22014839
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:28 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:

[..]

dus je bent nog steeds op zoek?

anders had je 'zocht' moeten neerzetten

dus je geeft zelf al aan dat je verder moet zoeken, jullie passen niet bij elkaar

geile beer/onschuldig meisje
Hoe bedoel je, dom geblaat
Ecosia
pi_22014873
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:30 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dom geblaat
dom & geblaat klinken ongeveer hetzelfde
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:34:36 #67
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22014919
XemmyX, Jumparound, RM-rf, CopyCat en toch wel Frenkie.... dank voor jullie reacties..
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:35:10 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22014935
ja mooi he?

Anders lees je eerst even een topic door voor dat je alleen reageerd op de OP (= openings post) van TS (= topic starter)
Ecosia
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:35:41 #69
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22014944
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Dubs het volgende:
XemmyX, Jumparound, RM-rf, CopyCat en toch wel Frenkie.... dank voor jullie reacties..
yw
Ecosia
pi_22015094
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Dubs het volgende:
dat van dat 'homo worden' was maar een licht grapje hoor
(de rest was wel gemeend)
pi_22015153
ja, en dat op vrouwen vallen en zo ook hoor.... dat het een licht grapje was dan, he?
pi_22015201
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:44 schreef 8op het volgende:
ja, en dat op vrouwen vallen en zo ook hoor....
Jammer!

Ik dacht al dat je ging zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:47:48 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22015216
in het album... mn vriendin en mn voetbal elftal
Ecosia
pi_22015219
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jammer!

Ik dacht al dat je ging zeggen 'gelukkig hebben we de foto's nog'
Geile, ouwe bok
pi_22015221
oke zullen we de onzinreplies nu achterwege laten...
pi_22015269
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:47 schreef Frenkie het volgende:
oke zullen we de onzinreplies nu achterwege laten...
Nee, dat laten we aan jou over. Dat mag alleen JIJ....

Ik denk dat ie dr gewoon moet dumpen, hij is te jong om nu al te settlen met een frigide trut. In het begin hoor je de oren van elkaars hoofd te neuken of althans iets te doen. Ze duwt hem alleen maar weg zonder rekening te houden met zijn gevoelens of om er over te beginnen. En dan moet hij respect op gaan brengen?
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:58:11 #77
90273 merdeka
pi_22015428
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:26 schreef Kajalevi het volgende:
Even serieus dan, besteed eerst eens aandacht aan de bovenkant voordat je verder gaat, zij bepaald het tempo en niet jij.
Waarom zou alleen de vrouw het tempo van een relatie bepalen
Een relatie heb je met z'n 2en hoor, en seks ook! Dat er 1 toevallig maagd is wil nog niet zeggen dat ze dan automatisch het tempo in haar eentje bepaalt.....
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:58:40 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22015436
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:50 schreef Tranceptor het volgende:

Ik denk dat ie dr gewoon moet dumpen, hij is te jong om nu al te settlen met een frigide trut. In het begin hoor je de oren van elkaars hoofd te neuken of althans iets te doen. Ze duwt hem alleen maar weg zonder rekening te houden met zijn gevoelens of om er over te beginnen. En dan moet hij respect op gaan brengen?
Ik dacht dat er geen onzinreacties meer geplaatst zouden worden?

Sorry hoor, Tranceptor, maar wat je hier schrijft vind ik echt walgelijk. Ik hoop dan ook dat het een misplaatste en mislukte grap is...
pi_22015487
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik dacht dat er geen onzinreacties meer geplaatst zouden worden?

Sorry hoor, Tranceptor, maar wat je hier schrijft vind ik echt walgelijk. Ik hoop dan ook dat het een misplaatste en mislukte grap is...
Dan vind je dat maar walgelijk. Iedereen reageert hier alsof alles van die maagd af moet hangen, terwijl zij geen ene fuck rekening met die gozer houdt. Zij bepaalt het tempo ...daar kan ik inkomen.
Maar ze kan ook zelf het gesprek erover openen in de zin van 'ik weet dat het je pijn doet als ik je afwijs, maar.. op het moment bla bla bla'. Nu stuurt ze em met een hard kluitje het riet in en gaat vervolgens zeuren als ie eruitkomt. Ik kan me heel goed voorstellen dat TS het zat is weggeduwd te worden. Je doet het uiteindelijk niet eens zozeer nog om jezelf te plezieren. Het lijkt me gewoon duidelijk dat er iets gebrekkigs is aan haar communicatie. Ze weet dat HIJ dat gewend is.

Ze heeft geen enkel respect voor zijn gevoelens en er constant op wijzen dat ze nog maagd is, helpt ook niet. Het is toch niet zo gek dat een gezonde meid van 22 dat ook zelf wil ontdekken. Als ze dat blijft weigeren, passen ze gewoon niet bij elkaar. Geduld is een schone zaak, maar TS wacht op iets wat er niet inzit naar mijn mening. Als hij dan toch 'zijn zin' krijgt, doet ze het alleen maar om hem te plezieren. Nee, dat geeft natuurlijk TS een lekker gevoel. Dat soort dingen hoort natuurlijk te gaan, niet met een gebruiksaanwijzing van twintig delen en voorzichtigheid is 1 maar dit
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:02:01 #80
90273 merdeka
pi_22015504
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

klopt, maar na 5 jaar ga je daar toch echt gewoon in geloven, dan gooi je je overtuiging van de afgelopen 5 jaar niet ineens overboord, maar zoek je toch een 'zachte' overgang ..
wnl. is dat meisje ook boter-geil, maar het kutte van vrouwen is dat die dat rustig maanden kunnen 'uitzetten' om maar niet toe te geven dat ze fout zaten ...
je zou gewoon enkel en alleen al uit principe homo willen worden.
Je hebt me er zojuist treffend van overtuigd absoluut NIET lesbisch te worden

Volgens mij is er iets mis met je als je botergeil bent maar er maanden niets mee doet. Daar word je ook niet gezelliger op. Ik denk dat je dat alleen maar uithoudt als je niet echt op de persoon in kwestie geilt, of een supercollectie aan tarzans hebt (hebben maagden wel vibrators? Of valt dat ook onder ontmaagding?)
pi_22015560
quote:
Nee hoor, die heeft mannetjes zoals jij kunnen ontlopen...

Dubs! Wachten is het antwoord, ze komt er zelf mee...
Zacht dwingen komt niks ten goede.

Als de nood hoog is kan je toch even zelf doen? (nee, geen geintje)
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:07:19 #82
90273 merdeka
pi_22015613
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:04 schreef Oblivion het volgende:
Ik kan me zo indenken dat je rechterhand je niet echt fatsoenlijk meer van je nood afhelpt als je constant geconfronteerd wordt met een lekker wijf voor je neus, waar je ook nog eens een relatie mee hebt. Dan wil je wel iets anders dan je vijfvingerige vriendje
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:09:14 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22015646
Wat een aannames, Tranceptor.
Waarom zou ze het uiteindelijk alleen doen om hem te plezieren? Dat ze maagd is betekent niet meteen dat ze frigide is.
Ze wil gewoon haar maagdelijkheid niet aan de eerste de beste geven. Springt daar voorzichtig mee om en dat is haar goed recht.
Als je nooit seks hebt gehad is het onderwerp naar mijn mening ook niet zo makkelijk om uit jezelf te bespreken.
pi_22015660
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:07 schreef merdeka het volgende:

[..]

Ik kan me zo indenken dat je rechterhand je niet echt fatsoenlijk meer van je nood afhelpt als je constant geconfronteerd wordt met een lekker wijf voor je neus, waar je ook nog eens een relatie mee hebt. Dan wil je wel iets anders dan je vijfvingerige vriendje
Waar is dan toch het geduld gebleven, en het antwoord nee is nee?

Enne op 15 jarige leeftijd is je rechterhand (voor de rechtse mannen ) je beste vriend.
Waarom nu dan niet, om de druk van de ketel af te halen?
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:10:42 #85
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22015673
Je vijfvingerige vriend is idd beter geschikt voor ff tussendoor, maar als natte klets nog ff wil wachten, dan zal lange jan nog maar ff vriendjes moeten blijven met vijfvingerige vriend
Ecosia
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:11:51 #86
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_22015694
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:04 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee hoor, die heeft mannetjes zoals jij kunnen ontlopen...

Dubs! Wachten is het antwoord, ze komt er zelf mee...
Zacht dwingen komt niks ten goede.

pi_22015705
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een aannames, Tranceptor.
Waarom zou ze het uiteindelijk alleen doen om hem te plezieren? Dat ze maagd is betekent niet meteen dat ze frigide is.
Ze wil gewoon haar maagdelijkheid niet aan de eerste de beste geven. Springt daar voorzichtig mee om en dat is haar goed recht.
Als je nooit seks hebt gehad is het onderwerp naar mijn mening ook niet zo makkelijk om uit jezelf te bespreken.
Als je al 22 bent, betwijfel ik uberhaupt of je wel lekker bent of in deze wereld staat
Je hoeft toch ook seks niet te bespreken, al was het maar dat ze hem iets vertelde ... maar wegduwen, hoe oud zijn we nu? 11/12???

Ik denk dat weinig mensen hier in hun oordeel meenemen hoe frustrerend het voor TS is dat ie aan zijn eigen meisje waar ie gek op is niet mag zitten. Vervolgens wordt hij weggeduwd en voor zijn gevoel in de zeik genomen. Hij wil serieus sex met dr en is bloedserieus over haar en zij behandelt hem zonder het respect en geduld dat hij haar wel geeft. Het is misschien nu nog te vroeg, maar als er helemaal geen actie in zou zitten voor een aantal maanden, zou ik er toch echt een eind aan maken hoor.
pi_22015727
ik zou het initatief aan haar overlaten, als je nog maagd bent is 3 weken echt niet idioot lang hoor, en met het initatief aan haar overlaten bedoel ik niet dat je helemaal niks mag doen, maar probeer is wat anders om dr "op te geilen" dan idd gelijk naar dr broek graaien
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:14:55 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22015770
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:12 schreef Tranceptor het volgende:

Als je al 22 bent, betwijfel ik uberhaupt of je wel lekker bent of in deze wereld staat
Je hoeft toch ook seks niet te bespreken, al was het maar dat ze hem iets vertelde ... maar wegduwen, hoe oud zijn we nu? 11/12???
De ene 22-jarige is de andere niet. Zoals ook jij weet uit het andere maagdentopic.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:16:39 #90
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_22015805
heb gewoon geduld.. je moet der niet pushe, dan schrik je der ontzettend af..

geduld is een schone zaak..!

maagd of niet, it doesn;t matter
pi_22015808
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

De ene 22-jarige is de andere niet. Zoals ook jij weet uit het andere maagdentopic.
Dat zijn allemaal gozers en geen van hen heeft dit soort 'problemen'...

Er is meer aan een vrouw dan alleen dat gedeelte bij haar broekje
pi_22015848
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:04 schreef Kletz het volgende:
Maar ok hangt van de situatie, meisje en jezelf af maar ja. Jongens (zoals ik en 80% van alle jongens) wil gewoon neuken. En dat moet een meisje gewoon accepteren.
jaja, leuk. Wil je als meid vrijwel meteen sex, dan ben je een slet- wil je daarentegen wachten dan ben je een een kouwe kikker of iets wat synoniem is....
Kortom, nooit goed.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar ze zijn wel alvast een aardige indicatie...
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:19:18 #93
90273 merdeka
pi_22015853
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:12 schreef Tranceptor het volgende:
Nou inderdaad. Mevrouw kan op zijn minst de moeite nemen om hem te vertellen dat ze wil wachten, en misschien ook nog een tijdsindicatie geven...
Als ik een man zonder iets te zeggen zou wegduwen dan mag ik hem gewoon niet, want ik vind het te bot voor woorden om zoiets in een relatie te doen, zeker als je uit je puberteit bent. Dan zeg je maar dat je nog niet wil, en waaromje nog niet wil. Maar wegduwen
En we hebben het hier ook niet over neuken, maar over betasten. Het allerallerallereerste stapje.... hij heeft haar niet proberen te bespringen ofzo!
pi_22015897
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef SuusjePluusje het volgende:

[..]

jaja, leuk. Wil je als meid vrijwel meteen sex, dan ben je een slet- wil je daarentegen wachten dan ben je een een kouwe kikker of iets wat synoniem is....
Kortom, nooit goed.
In mijn ogen is een vrouw die ik echt oprecht leuk vind nooit een slet. Een meisje wat ik toch al niet zie als serieuze partner kan dat worden ja...
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:22:27 #95
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22015931
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef merdeka het volgende:
En we hebben het hier ook niet over neuken, maar over betasten. Het allerallerallereerste stapje.... hij heeft haar niet proberen te bespringen ofzo!
Klopt.... en niet meteen onwijs zitten graaien ofzo... Ik ben echt niet zo dat ik meteen overal bijzit ofzo... tja als je niks serieus er van verwacht (one-night-stand ofzo) ja dan gaat het nergens over... maar bij dit meisje ben ik gewoon serieus bezig en denk ik serieus dat er toekomst inzit... Maar klopt inderdaad dat dat wegduwen best irritant is... Zal van't weekend wel eens heel voorzichtig een balletje opgooien...
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:23:21 #96
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_22015953
Misschien heeft ze wat te verbergen dat je niet in haar broekje mag zitten.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:25:18 #97
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22015997
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:23 schreef White_Wolf het volgende:
Misschien heeft ze wat te verbergen dat je niet in haar broekje mag zitten.
opmerking was al gemaakt, niet grappig
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:28:08 #98
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_22016040
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:25 schreef Dubs het volgende:

[..]

opmerking was al gemaakt, niet grappig
Nah, dan maar een serieuze opmerking.

Ieder mens is gewoon anders. Als je echt om haar geeft, geef haar dan wat tijd. Vooral niet aandringen want dat werkt (meestal) averechts.

Suc7!
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_22016077
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:22 schreef Dubs het volgende:

[..]

Klopt.... en niet meteen onwijs zitten graaien ofzo... Ik ben echt niet zo dat ik meteen overal bijzit ofzo... tja als je niks serieus er van verwacht (one-night-stand ofzo) ja dan gaat het nergens over... maar bij dit meisje ben ik gewoon serieus bezig en denk ik serieus dat er toekomst inzit... Maar klopt inderdaad dat dat wegduwen best irritant is... Zal van't weekend wel eens heel voorzichtig een balletje opgooien...
Zou je ballen nog maar even in je broek houden..

Je kan toch gewoon vragen of ze er bang van is?
Want misschien weet ze wel als maagd, dat als een man eenmaal in het broekje zit, hij dan ook graag wat anders wil.
Is niet altijd zo, toegegeven.
Maar vragen staat vrij.

Is ze niet bijzonder genoeg, dat je niet meer zou kunnen wachten?
pi_22016093
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:13 schreef Moja het volgende:
ik zou het initatief aan haar overlaten
Ik niet. Omdat je beter dingen die je bezig houden zelf ter tafel kan brengen, dan te wachten op een ander. Een normaal gesprek over sex en verwachtingen is voor een goede relatie toch niet heel gek ofzo??

En aangezien zij weinig ervaring heeft, lijkt me juist dat de TS een balletje op zal moeten gooien. Als oudste en meest ervaren
pi_22016098
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef merdeka het volgende:

.. en misschien ook nog een tijdsindicatie geven...
over dat 'tijdsindicatie', dat geeft me een beetje kriebels, alsof je een formulier in drievoud moet gaan invullen en dan moet wachten op een stempeltje.
Bovendien geeft dat enkel een hogere druk, tot 'Het Moment' .
uiteindelijk gaat het niet enkel om 'het moment' voor haar, maar ook dat de weg daarnaartoe een beetje plezierig verloopt.

Ik zou eerder haar aangeven dat je best bereid bent een beetje te wachten, haar niet al te zeer te forceren, maar wel dat vrijen en elkaar ontdekken, wat jou betreft bij een relatie horen.
Dat je graag wil dat er een beetje geexperminteerd wordt, zonder dat er direkt al tezeer 'verboden zones' zouden moeten zijn...
als je haar iig het vertrouwen geeft dat je ook wel degelijk haar grenzen respecteerd, is haar neiging om 'verboden zones' aan te geven wnl. ook minder.

Ook is het belangrijk dat sex niet enkel bestaat uit het fysieke 'op-en-neer', maar voor een groot deel ook in het 'praten erover', de openheid erover tussen twee personen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:31:44 #102
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22016124
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:29 schreef Oblivion het volgende:
Is ze niet bijzonder genoeg, dat je niet meer zou kunnen wachten?
Jawel hoor, ze is erg bijzonder voor me en ik denk dat ik ook wel zou kunnen wachten, denk ik... maar zoals ik al zei... dit ben ik gewoon niet gewend.. heb volgens mij nog nooit een meisje gehad die nog maagd was.... dus voor mij is dit dan ook nieuw
pi_22016132
maar hij zou ook gewoon even vriendelijk kunnen vragen wat ze verwacht, wil. Geeft een hoop meer duidelijkheid voor beide partijen.
Of zeg haar dat je respect hebt voor haar wensen/grenzen en dat je graag zou willen dat ze het zegt als ze iets niet prettig vind. Dat laat zien dat jeom haar geeft, dat je niet als een soort horny humper staat te popelen om haar te bespringen en het maakt het geheel bespreekbaar.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:39:04 #104
98646 SuusjePluusje
Gokje wagen....?
pi_22016311
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef merdeka het volgende:

[..]

Een relatie heb je met z'n 2en hoor, en seks ook! Dat er 1 toevallig maagd is wil nog niet zeggen dat ze dan automatisch het tempo in haar eentje bepaalt.....
Mee eens! Meestal wordt het initiatief qua tempo en stappen bij de vrouw neergelegd, maar daarmee hou je wel de tendens is stand van: de vrouw is voorzichtig, de vrouw wil geen "gewone" sex, de vrouw is kwetsbaar etc. Aaarrrghhhh

Ik ben wel van mening dat je iemand die nog maagd is moet respecteren, als het voor die persoon belangrijk is om het rustigaan te doen en zo. Maar standaard een vrouw te laten beslissen, nee. Maar ja, tegelijkertijd ook wel lekker verwarrend voor de mannen die nu net "leren'" dat ze wat gevoeliger moeten worden....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar ze zijn wel alvast een aardige indicatie...
pi_22016339
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Dubs het volgende:

[..]

Jawel hoor, ze is erg bijzonder voor me en ik denk dat ik ook wel zou kunnen wachten, denk ik... maar zoals ik al zei... dit ben ik gewoon niet gewend.. heb volgens mij nog nooit een meisje gehad die nog maagd was.... dus voor mij is dit dan ook nieuw
Ik ben ook vrouw, en ook ooit eens maagd geweest...

Ik moest er niks van hebben, was er als de dood voor, en heb mijn toenmalig eerste vriendje lang laten wachten.
Maar het was niet een kwestie van hem te moeten laten wachten, ik was er zelf niet klaar voor.
Ik was toen 16. Ik geef toe, een hele andere leeftijd, maar als iemand niet wil, dan wil ze het nog niet.
En ben blij dat hij het geduld heeft gehad.

pi_22016351
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:39 schreef SuusjePluusje het volgende:

Maar standaard een vrouw te laten beslissen, nee.
kijk, hier komen we verder mee
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:41:53 #107
90273 merdeka
pi_22016381
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:30 schreef RM-rf het volgende:

[..]

over dat 'tijdsindicatie', dat geeft me een beetje kriebels, alsof je een formulier in drievoud moet gaan invullen en dan moet wachten op een stempeltje.
Bovendien geeft dat enkel een hogere druk, tot 'Het Moment' .
uiteindelijk gaat het niet enkel om 'het moment' voor haar, maar ook dat de weg daarnaartoe een beetje plezierig verloopt.
Nee joh, zo bedoelde ik dat ook niet. Maar stel dat zij het idee heeft dat ze minstens een halfjaar wil wachten? Of dat ze aangeeft dat ze een bepaalde mate van veiligheid/vertrouwen wil binnen de relatie voordat ze aan seks begint? Dat zou toch kunnen? Dan kan TS daar rekening mee houden!

Als je op je 22e nog maagd bent zou dat trouwens best kunnen komen doordat je er een beetje vreemde ideen over die zaken op nahoudt. Zo heb ik wel eens gehoord van een meisje dat dacht dat ze een slet was als ze binnen een jaar seks had met haar vriendje. Met als lullig maar logisch gevolg dat geen enkel vriendje lang genoeg in de buurt bleef om dat moment te kunnen meemaken
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:39 schreef SuusjePluusje het volgende:
Maar ja, tegelijkertijd ook wel lekker verwarrend voor de mannen die nu net "leren'" dat ze wat gevoeliger moeten worden....
Ach, de hele gevoelige mannen belanden toch al niet bij mij in bed
pi_22016389
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:40 schreef RM-rf het volgende:
kijk, hier komen we verder mee
Lijkt mij niet meer dan normaal..
Hoewel iedereen zijn eigen grenzen mag en moet aangeven, vind ik het nogal dom om standaard een vrouw het initiatief te laten. Een beetje ballen tonen hoor...
pi_22016459
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:42 schreef Frenkie het volgende:
Lijkt mij niet meer dan normaal..
Hoewel iedereen zijn eigen grenzen mag en moet aangeven, vind ik het nogal dom om standaard een vrouw het initiatief te laten. Een beetje ballen tonen hoor...
Pffff, alsof alle vrouwen die hier een woord in hebben niet hetzelfde had gezegd als de vrouw in kwestie een man was...

Andersom had ik hetzelfde advies gegeven. En jij?
pi_22016485
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:45 schreef Oblivion het volgende:
Andersom had ik hetzelfde advies gegeven. En jij?
Dan had ik gezegd praat er met hem over.. hetzelfde dus
pi_22017008
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:58 schreef merdeka het volgende:

[..]

Idd een relatie heb je met zijn 2en, maar als de vrouw nog maagd is en de man niet dan lijkt het mij niet wenselijk dat de man dan zegt: ok je bent nog maagd, maar het is nu tijd voor mijn tempo omdat ik zin heb.

Er over praten is natuurlijk logisch, maar ik vind dat in dit geval het gevoel van de maagdelijke vrouw voorrang heeft op het gevoel van de ervaren man.

Dus als zij er nog niet aan toe is, dan gebeurt het gewoon niet, laat haar dus het tempo maar bepalen en de tijd nemen........ de man past zich maar aan.
pi_22017075
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:09 schreef Kajalevi het volgende:
Dus als zij er nog niet aan toe is, dan gebeurt het gewoon niet, laat haar dus het tempo maar bepalen en de tijd nemen........ de man past zich maar aan.
pfew, dat is exact de reden dat je niet wil dat vrouwen beslissingen gaan nemen, dan gebeurt er nooit wat ...dan sterft dat meisje op dr 80e vol trots in de gedachte dat ze toch mooi haar heilige maagdelijkheid heeft weten te beschermen ..
pi_22017076
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:46 schreef Frenkie het volgende:
Dan had ik gezegd praat er met hem over.. hetzelfde dus
Zonder ballen?
pi_22017098
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

pfew, dat is exact de reden dat je niet wil dat vrouwen beslissingen gaan nemen, dan gebeurt er nooit wat ...dan sterft dat meisje op dr 80e vol trots in de gedachte dat ze toch mooi haar heilige maagdelijkheid heeft weten te beschermen ..

Tuurlijk...
pi_22017139
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:12 schreef Oblivion het volgende:

Tuurlijk...
Frigiditeit is volgens jou geen veelvuldig voorkomende psychische aandoening bij vrouwen? (bij mannen komt het erg weinig voor)

niet dat ik zeg dat dat meisje eraan leidt, maar het kan wel helder zijn eens op een rijtje te krijgen waarom ze haar 'maagedelijkheid' zou beschermd,
dat ze misschien niet al te snel in bed duikt met een jongen is nog best begrijpelijk, maar dat idee van 'verboden zones', dat de TS niet eens met zijn hand onder haar riem mag komen, komt wel een beetje restrictief over.
pi_22017142
quote:
met zo'n reactie denk ik niet dat jij haar verdient. Ga dan wat rukken als de nood te hoog is.
Als we maar gelukkig zijn...
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:18:44 #117
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22017220
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:14 schreef Jyrun het volgende:

[..]

met zo'n reactie denk ik niet dat jij haar verdient. Ga dan wat rukken als de nood te hoog is.
Anders lees je het complete topic eerst door voordat je gaat reageren... pffff...
pi_22017342
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:18 schreef Dubs het volgende:

[..]

Anders lees je het complete topic eerst door voordat je gaat reageren... pffff...
chill, ik wou reactie nog editten
volgens mij moet je gewoon wat geduld hebben, en jezelf eens in haar plaats stellen
(ja, ik heb te vlug gereageerd zojuist )

en misschien heeft ze wel dingen meegemaakt?
Als we maar gelukkig zijn...
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:31:13 #119
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22017519
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:23 schreef Jyrun het volgende:
[..]
en misschien heeft ze wel dingen meegemaakt?
Ja misschien is dat het wel... zoals ik al eerder zei .. ga ik dit weekend ff heel voorzichtig een balletje opgooien hoe ze er precies over denkt, niet met bijbedoelingen ofzo.. maar om maar gewoon eens te weten te komen waarom ze zo lang maagd is gebleven (geen relaties gehad/niet leuk genoeg/slechte ervaringen enz.. ) Gewoon even een open gesprek.... Moet lukken, aangezien ik goed met haar kan praten..

OT: Ik was ook inderdaad iets te snel met jou te quoten..
  vrijdag 17 september 2004 @ 14:38:09 #120
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22017682
Het ligt er ook aan om wat voor soort vriendin het gaat he.

Als het voor een serieuze relatie is wacht je 2 maanden ofzo.
Is het gewoon een meisje die je wel ziet zitten, maar meer niet, kun je ook meteen de eerste avond al.
pi_22018476
laat je het nog even weten wanneer je van bil bent gegaan
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:14:12 #122
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_22018538
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:27 schreef 8op het volgende:
TS, ik zou koesteren wat je hebt. Je hebt nu nog iets magisch, iets prils. Sex is niet het belangrijkste. Al lijkt de huidige maatschappij niet meer zonder te kunnen... Probeer je niet zo te focussen op het - vluchtige - sexuele aspect. Je bent een vent van 25 en geen pubertje meer.
Wanneer de tijd rijp is dan komt het vanzelf. hmm, klinkt dubbel

Een goede test voor jezelf om je hormonen onder bedwang te houden en echt karakter te tonen.
En wanneer je het niet meer trekt: ga mediteren
Of geef af en toe eens een flinke slinger aan je klokkenspel! Kan je het lang volhouden!
Die zoute stokjes...
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:15:49 #123
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22018565
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:11 schreef Moja het volgende:
laat je het nog even weten wanneer je van bil bent gegaan
Haha is goed, doe ik... [flauwe modus] hopen dat fok nog bestaat dan [/flauwe modus]
pi_22018628
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:15 schreef Dubs het volgende:

[..]

Haha is goed, doe ik... [flauwe modus] hopen dat fok nog bestaat dan [/flauwe modus]
Ik hoop voor je dat de flauwe modus niet de realistische modus wordt....
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:24:54 #125
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_22018784
Kijk als je toch zo blij met er bent en ze alles is hoeft het toch niet zo snel
het groote Smiley stappen plan,:
Zo begin je. Maar dat had je al gedaan
Dan deze ( heb je ook al gehad )
Dan deze! daar ben jij nu!
Dan deze.
Dan pas deze.
En dan krijg je dit.

dan de foto's op fok plaatsen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_22018798
3 weken... ik zou zeggen wacht nog 10 keer zo lang en maak er dan een topic over...kom op man...3 weken is nog hartstikke vers...hoe vaak heb je haar al gezien 5 keer??
death is just another state of mind
pi_22019014
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:14 schreef RM-rf het volgende:
Frigiditeit is volgens jou geen veelvuldig voorkomende psychische aandoening bij vrouwen? (bij mannen komt het erg weinig voor)

niet dat ik zeg dat dat meisje eraan leidt, maar het kan wel helder zijn eens op een rijtje te krijgen waarom ze haar 'maagedelijkheid' zou beschermd,
dat ze misschien niet al te snel in bed duikt met een jongen is nog best begrijpelijk, maar dat idee van 'verboden zones', dat de TS niet eens met zijn hand onder haar riem mag komen, komt wel een beetje restrictief over.
Het zou kunnen ja, maar vind het erg ver gezocht.
pi_22019425
Ik ben het met de TS eens dat zoiets best wel vervelend is. Nu is 3 weken niet lang, maar wie zegt dat ze over 3 maand wel sex wil? Ik heb zoiets ook eens meegemaakt. We waren toen al 2 maand verder en nog niks. Toen was voor mij de lol er wel af.
Het punt is dat relaties en sex bij elkaar horen. Wil je geen sex? Begin dan ook niet aan een relatie.
pi_22019864
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:52 schreef kriele het volgende:
Ik ben het met de TS eens dat zoiets best wel vervelend is. Nu is 3 weken niet lang, maar wie zegt dat ze over 3 maand wel sex wil? Ik heb zoiets ook eens meegemaakt. We waren toen al 2 maand verder en nog niks. Toen was voor mij de lol er wel af.
Het punt is dat relaties en sex bij elkaar horen. Wil je geen sex? Begin dan ook niet aan een relatie.
dat jij dat heb meegemaakt zegt niet dat het nu ook zo is. en wie zegt dat ze het over 3 maanden nog niet wil

geduld doet wonderen, al willen sommige dat hier maar niet begrijpen
als ze over 3 maanden nog niet wil ok..dan open je er weer een topic over ofzo
  vrijdag 17 september 2004 @ 16:15:37 #130
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_22019981
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:10 schreef Moja het volgende:

[..]

dat jij dat heb meegemaakt zegt niet dat het nu ook zo is. en wie zegt dat ze het over 3 maanden nog niet wil

Idd gewoon geduld hebben..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_22020872
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:10 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik kan opmaken uit de reacties van de TS dat "het" er nog niet binnen aanzienlijke tijd aan zit te komen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:41:03 #132
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_22021703
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze per se haar maagdelijkheid wil beschermen uit principe. Misschien durft ze gewoon niet verder te gaan omdat het voor haar onbekend terrein is. Het initiatief aan haar overlaten zal in dit geval waarschijnlijk ook niet werken en zul je haar een beetje over de drempel moeten trekken. (misschien is het minder intimiderend wanneer jij haar hand in jouw broekje stopt? just a thought ) Het lijkt me inderdaad in ieder geval handig om het gesprek eens te laten komen op het feit dat ze nog maagd is/ geen vriendjes heeft gehad en wat de reden hiervan is.

(moet wel zeggen dat je een beetje erg vroeg begint te mekkeren maarja je zal ze zo misschien niet gewend zijn)
pi_22025046
quote:
Tap tap tap
pi_22027769
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:57 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik kan opmaken uit de reacties van de TS dat "het" er nog niet binnen aanzienlijke tijd aan zit te komen.
daar kun je vanuit gaan ja. net als je er vanuit kunt gaan dat het uiteindelijk wel komt
pi_22038758
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:48 schreef Moja het volgende:

[..]

daar kun je vanuit gaan ja. net als je er vanuit kunt gaan dat het uiteindelijk wel komt
dan rest ons de vraag hoeveel geduld de TS nog denkt te hebben!
pi_22039285
Volgens mij moet je niet zo zeuren. Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad zonder zelfs te zoenen en dat ging prima.
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 18 september 2004 @ 17:07:42 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22039405
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgens mij moet je niet zo zeuren. Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad zonder zelfs te zoenen en dat ging prima.
Hoezo dat dan?
Had hij een ziekte, of hadden jullie zo'n cyberrelatie, of moest hij heel lang naar het buitenland ofzo.
pi_22040385
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Had hij een ziekte, of hadden jullie zo'n cyberrelatie, of moest hij heel lang naar het buitenland ofzo.
Dat was in groep 3 denk ik...
pi_22041167
quote:
en wat is dan het verschil met vriendschap?
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:05:14 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22041915
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:50 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat was in groep 3 denk ik...
Oja dat kan ook nog.
pi_22059336
quote:
Ach, doe toch niet zo hypocriet! Jij hebt een vriendschappelijke relatie gehad(of die persoon zou een ziekte ofzo moeten hebben), maar zeker geen intieme relatie.
  zondag 19 september 2004 @ 16:04:49 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22059629
Volgens mij willen vrouwen ook gewoon neuken hoor, of zeg ik nu iets heel banaals?
  zondag 19 september 2004 @ 16:05:51 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22059656
quote:
waar was dat? In a galaxy far, far away ?
  zondag 19 september 2004 @ 18:15:53 #144
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_22062370
quote:

[..]

Ik hoop dat ik jou nooit tegenkom. Wat een frustratie...
quote:
Op zondag 19 september 2004 16:04 schreef SHE het volgende:
Volgens mij willen vrouwen ook gewoon neuken hoor, of zeg ik nu iets heel banaals?
Een groot gedeelte wel ja. Maar ik weet wel zeker dat er meer vrouwen dan mannen zijn die moeilijk doen over sex. En idd, straks heb je te maken met een meisje die sex helemaal niet boeiend vind. Daar is TS dan mooi klaar mee...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 19 september 2004 @ 18:47:14 #145
78918 SeLang
Black swans matter
pi_22063043
3 weken is helemaal niet lang
Ik heb weleens 5 maanden moeten wachten
Zo'n sletje dat meteen met je in bed duikt daar is toch helemaal niks spannends meer aan. Die kun je in elke kroeg oppikken. Dat heeft geen enkele stijl of exclusiviteit
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 19 september 2004 @ 19:11:19 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22063633
Oh, dus als je haar na 5 maanden uitwoont is ze exclusief?

Nerd, je hebt gewoon 5 maanden heel exclusief moeten wachten; dus maak er niet iets prachtigs van. Het maakt een mens niet minder wanneer deze ervoor kiest een ander lief te hebben. Of dat nu na een dag, een seconden of 6 jaar is..
pi_22064067
Kheb 7 maand gewacht, en toen ging het uit. Als ze niet wil, direct dumpen.
pi_22083549
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:29 schreef Doagere het volgende:
Kheb 7 maand gewacht, en toen ging het uit. Als ze niet wil, direct dumpen.
Misschien was je het wel niet waard

Kinderachtige opmerking, gelijk dumpen als ze geen sex wil
  maandag 20 september 2004 @ 17:29:35 #149
67978 HenryHill
pi_22085507
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:05 schreef XemmyX het volgende:

[..]

Misschien was je het wel niet waard

Kinderachtige opmerking, gelijk dumpen als ze geen sex wil
Mwoah, vanuit praktisch oogpunt: beter na 7 maanden de relatie stoppen en op zoek gaan naar een ander, dan eerst 4 jaar droogstaan en er dan achterkomen dat je toch echt geen sex zult hebben met haar...
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 20 september 2004 @ 18:00:26 #150
51562 Fen
Life's just a playground
pi_22086245
quote:
Op zondag 19 september 2004 18:47 schreef SeLang het volgende:
3 weken is helemaal niet lang

Zo'n sletje dat meteen met je in bed duikt daar is toch helemaal niks spannends meer aan. Die kun je in elke kroeg oppikken. Dat heeft geen enkele stijl of exclusiviteit
I agree.

Als je van iemand houdt, dan wacht je. Tot zij er klaar voor is.
Everybody's talking, but they don't say a thing
  maandag 20 september 2004 @ 21:07:28 #151
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_22091035
quote:
Yeah right.
Die zoute stokjes...
pi_22096041
man man. Ik heb 4 maanden mogen wachten en jij gaat mekkeren na 3 a 4 weken. Ga jezelf een schamen sexist
  dinsdag 21 september 2004 @ 08:40:26 #153
103883 Mupsie
"have the guts to go mups
pi_22098890
Lees hier vanalles en we leven in een andere tijd natuurlijk.
Maar vaak is voor het wachten meer liefde nodig als het meteen doen.

Je moet altijd werken aan een relatie, dus ook aan de seks.
Tijdens je relatie kan je ook wel eens door andere omstandigheden een tijdje moeten
wachten, maar je moet het zelf ook spannend zien te houden.
En daar zijn genoeg leuke variaties op te vinden .

Kan zelfs na een 20 jaar nog spannend zijn hoor!
Groetjes van

Een uhhhhhhhhh oud uitgezakt wat was t ook alweer????
Met als motto ze smaken zoals ze kraken????
My name is Mups james Mups with a lisence to thrill!!
pi_22099142
quote:
Ze is namelijk nog maagd.. Nou hoor ik jullie denken: hey een maagd, leuk, helemaal naar je vormen en alles.. maar het feit is ze is ook nog eens erg preuts.....
Misschien is ze niet preuts maar onzeker. Ze weet zelf ook best dat ze een laatbloeier is en waarschijnlijk weet ze ook dat jij wel al de nodige ervaring hebt. Ze is wellicht gewoon bang dat ze er nix van bakt (en misschien wil ze wel helemaal niet gevormd worden, maar zichzelf blijven )

Ik zou zeggen praat met elkaar, want wij kunnen wel van alles verzinnen, maar zeker weten doen we niks.
Kortom, the usual.
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:12:24 #155
103919 Dubs
Rollin On Dubs
pi_22103199
OMG wat zijn er veel mensen die het topic niet doorlezen...
Maar goed! Even een update...
Ik heb vant weekend (zaterdag) er met haar over gepraat en ik moet zeggen dat het een heel goed gesprek was.. Ze bleek dus zelf angst te zetten om de eerste "fase" in te gaan.. .d.w.z het "handwerk".... Omdat ze daar ook nog haast geen ervaring in had. Nu sprak ze zichzelf wel in haar hoofd toe dat ze nu zichzelf wel heel graag helemaal wou laten gaan, maar iets hield haar toch elke keer tegen en zag ze er huizenhoog tegenop zeg maar... Dus concludeerde ze hieruit dat het gewoon een kwestie was dat haar de eerste drempel te hoog leek... maar ze had er wel onwijs zin in zei ze.. alleen was ze er erg voorzichtig mee... en daar kan ik uiteraard erg goed mee leven en biedt uiteraard de nodige perspectieven... Ik heb haar ook verteld wat mij dwars zat en verteld dat het niet het feit was dat we geen sex hadden wat me dwars zat, maar dat ze mijn hand wegdrukte op het moment dat ik nog helemaal geen "kwade" bedoelingen had.. Dit kon ze goed begrijpen en legde het dus op bovenstaande manier uit.
Zaterdag avond zijn we samen naar een feest geweest en dat was onwijs gezellig... nog even tot in de late uren wezen stappen en is ze zaterdag ook bij me blijven slapen... Toen we uiteindelijk behoorlijk aangeschoten in bed lagen te zoenen en te strelen en ik gewoon over haar lichaam streelde duwde ze zelf mn hand in de goede richting zeg maar....
Nou ik moet zeggen... voor een eerste stap was dit een behoorlijk goeie...
Dus tja... op sex wachten is het probleem nu niet.. kan me ook niet schelen hoe lang als het duurt.... er gebeurt tenminste íets
pi_22103792
Ach ja bij de ene vriendin duurde het een half jaar en bij de ander weer twee weken. Het verschilt per meisje, maar het probleem is dat hoe ouder je zelf wordt hoe moeilijker het is om te wachten en hoe slechter je jezelf kan inleven in de situatie. Als je zelf terug kijkt denk je zo'n grote stap was dat toch niet?
Als ik jou was zou ik er zeker over praten. Zeg dat je best wilt wachten en dat je wel duidelijkheid wil. Je moet toch wel even weten of ze tot het huwelijk wil wachten (dan heb ik medelijden met je) of dat ze nog gewoon een maandje wil wachten om te kijken of jij het niet alleen voor de seks doet maar echt voor haar. Je hebt recht op duidelijkheid, wat zij wil dat ligt verder aan haar. Dan kun je altijd nog kijken of jij dat wilt c.q. volhoudt.

Oh nevermind. Ik had de update nog niet gelezen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:19:03 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22107155
Goed aangepakt, Dubs!
pi_22107270
Idd gefeliciteerd:) nu wordt het nog spannender
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:32:11 #159
51562 Fen
Life's just a playground
pi_22107447
jeej
Everybody's talking, but they don't say a thing
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:00:54 #160
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22108115
neuken is oke ole ole, neuken is oke, neuken is oke, neuken is oke ole ole
dan moet je je pas zorgen gaan maken, als ze dit 's nachts in bed zingt ':')

Maareh, goed gedaan dubs. Communicatie is zo slecht nog niet dus
Ecosia
pi_22109213
okeeee dan
pi_22112377
Ik zou nog 2 maanden wachten.
Naar mijn idee kan je na 3 maanden een relatie te hebben zeggen dat het "serieus" is. En dan kan je fijn de liefde gaan bedrijven.
En wees blij dat ze maagd is en geen afgelebberde boterham die al met 26 van je vrienden heeft liggen rollebollen.
pi_22112852
Jullie zijn gewoon zulke seksistische denkers... Ik was 16, 17.... En het was serieus liefde. Dat jullie nu zo vreselijk narrowminded zijn om dan per se te moeten neuken... Voor mij hoeft dat niet in een relatie :S
pi_22113017
Ik neuk altijd eerst en kijk dan of er een relatie in zit!!
pi_22113054
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie zijn gewoon zulke seksistische denkers... Ik was 16, 17.... En het was serieus liefde. Dat jullie nu zo vreselijk narrowminded zijn om dan per se te moeten neuken... Voor mij hoeft dat niet in een relatie :S
Je had het over niet zoenen.
pi_22113940
Klopt. Maar dit topic gaat nu even over neuken, vandaar dat ik daar naar verwijs. Kussen vind ik ok, maar zoenen hoeft voor mij ook niet.
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:59:21 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22113976
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik was 16, 17....
Je had het inderdaad over zoenen en daarbij was jij toen ook een stuk jonger dan TS en zijn vriendin zijn.
Slechte vergelijking dus.
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:00:19 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22114001
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Kussen vind ik ok, maar zoenen hoeft voor mij ook niet.
Waarom niet?
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:44:02 #169
21157 sioux_
lost in space
pi_22115202
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef merdeka het volgende:

[..]
Volgens mij is er iets mis met je als je botergeil bent maar er maanden niets mee doet. Daar word je ook niet gezelliger op.
ok. ik ben botergeil en ik word er niet gezelliger op. bied jij je aan? nee dus. zo makkelijk is het voor sommige mensen heus niet om een relatie te krijgen.
pi_22122806
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik er helemaal niets aan vindt... Ik snap de lol er gewoon niet van...
pi_22122866
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij een lastige bent in een relatie..

Zoals iemand hiervoor al zei, geen sex? Ik word er inderdaad niet gezelliger op
  woensdag 22 september 2004 @ 09:55:42 #172
90273 merdeka
pi_22123403
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:44 schreef sioux_ het volgende:

[..]

ok. ik ben botergeil en ik word er niet gezelliger op. bied jij je aan? nee dus. zo makkelijk is het voor sommige mensen heus niet om een relatie te krijgen.
Misschien krijg ik dan wel heel gemakkelijk seks en dat heus niet allemaal binnen een relatie...

Ik sta op springen als ik een maand niet geneukt heb (maar dat is de afgelopen 10 jaar slechts een keer of 2 voorgekomen, en toen was ik 1x nog net geopereerd ook ) Ik houd het zelfs nog geen week vol zonder chagrijnig te worden. Ik heb seks echt nodig, ook al was het maar om me mee af te reageren. Ik heb nooit begrepen wat er zo moeilijk aan is om een man te krijgen, maar dat het lastig kan zijn om sommige vrouwen te krijgen heb ik zo langzamerhand wel door ja....
  woensdag 22 september 2004 @ 10:20:56 #173
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22123804
Hmmz, die discussie is al 30.000 keer gevoerd, vrouwen kunnen nou eenmaal makkelijker sex krijgen :')

(een maand? pff, thats peanuts )
Ecosia
pi_22124247
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:06 schreef qizl het volgende:

[..]

Klopt die denkt na, handelt naar haar gedachte en niet naar het geijkte patroon, heeft zelfrespect, loopt haar kut niet achterna............... schande
uit een aspergernest
  woensdag 22 september 2004 @ 11:22:29 #175
90273 merdeka
pi_22124964
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:46 schreef wendytje het volgende:

[..]

Nou, want het is zo slecht om af en toe je kut achterna te lopen he... dan ben je per definitie al een ongevoelige nymfomane En natuurlijk kan je dan ook niet nadenken, je behoefte aan seks en de mate waarin je daar gewoon lekker aan toegeeft zegt ook al wat over je intelligentieniveau

ietsje meer ontopic: TS, heel goed dat je erover gepraat hebt! Da's toch altijd weer het beste! Go boy!
pi_22126557
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dan heb jij de verkeerde. Ik zal bij jezelf wel even heel goed nadenken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 22 september 2004 @ 13:05:38 #177
21157 sioux_
lost in space
pi_22127071
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:55 schreef merdeka het volgende:

[..]

Misschien krijg ik dan wel heel gemakkelijk seks en dat heus niet allemaal binnen een relatie...
daarvoor ben je ook vrouw. zodra een vrouw het wil kan ze seks krijgen, maakt niet uit hoe ze er uit ziet. daar ben ik van overtuigd. voor ons mannen is het wat lastiger, en ja, zoals Jumparound al zegt, deze discussie is al 1000x gevoerd.
  woensdag 22 september 2004 @ 13:46:31 #178
67978 HenryHill
pi_22128043
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:05 schreef sioux_ het volgende:

[..]

daarvoor ben je ook vrouw. zodra een vrouw het wil kan ze seks krijgen, maakt niet uit hoe ze er uit ziet. daar ben ik van overtuigd. voor ons mannen is het wat lastiger, en ja, zoals Jumparound al zegt, deze discussie is al 1000x gevoerd.
I know, maar ik doe er graag een schepje bovenop

...see, it's easy for women to turn down sex, it ain't shit for y'all to turn down sex. They ask "Why can't you turn down sex, I do it all the time - why can't you say no to sex". Well it's easy for y'all, and I'll tell you why:
Because for every woman in here, every guy she met since she was 13 has been trying to fuck you! That's right. Women are offered dick at least three times a week. What, at least 3 times a day!
And every time a man is being nice to you, all he's doing is offering dick. That's all it is. When he asks "Uh, can I get that for you?", he's really saying "How about some dick?". He says "Uh, can I help you?", but he means "Can I help you with some dick? Do you need some dick?"
And nobody offers us shit! We can't believe when we get an offer, we go "Damn, this must be my lucky day!"

van Chris Rock, "Bigger and blacker"
  woensdag 22 september 2004 @ 14:25:26 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_22128938
Laat ik hier als in dit opzicht manelijke versie van dat meisje op reageren.

Zelf zou ik denk ik als ik een vriendin zou krijgen zo snel mogelijk seks willen hebben. Zo snel mogelijk is natuurlijk variabel, maar al te lang zou ik niet willen wachten. Daarvoor ben ik inmiddels toch te nieuwsgierig en heeft het al veel te lang geduurd. Ik begrijp haar dan ook niet helemaal.

Maar dat is de theorie, want hoe ik in de praktijk zou zijn weet ik niet. Kan best zijn dat ik heel nerveus zou zijn, dat ik langzaamaan zou willen doen of dat het onbewust meer tijd kost. Bij haar is dat waarschijnlijk net zo, gezien jullie gesprek van afgelopen weekend.

Kortom: stel je niet zo aan en geef haar de tijd. Drie weken is niets, helemaal niets!
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_22137262
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:43 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dan heb jij de verkeerde. Ik zal bij jezelf wel even heel goed nadenken.
waarom verkeerd? Leg uit?
pi_22145833
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

waarom verkeerd? Leg uit?
dat je zoenen niet lekker vind, omdat je zoenpartner er misschien niks van bakt?
pi_22164216
gewoon seks op de 1e avond... Bakt ze er niets van dan......
pi_22167071
Nu is het 4 weken later, is er al wat gebeurd? Je kunt preuts zijn, maar dit is belachelijk...
quote:
Ik heb nooit begrepen wat er zo moeilijk aan is om een man te krijgen, maar dat het lastig kan zijn om sommige vrouwen te krijgen heb ik zo langzamerhand wel door ja....
Duh, vrouwen hebben het voor het uit kiezen, selectieve emancipatie, ze durven zelf niet naar een gast toe te stappen (uitzonderingen daar gelaten). Mannen bieden zich vanzelf wel aan. Discussie die al tig keer gevoerd is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_22168665
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 07:33 schreef Pheno het volgende:
Nu is het 4 weken later, is er al wat gebeurd? Je kunt preuts zijn, maar dit is belachelijk...
of je leest het topic door:
Nieuwe vriendin nog maagd....hoe lang wachten?? of niet?

oftewel, ja er is wel degelijk wat gebeurt en als je meer wil weten, moet je de topicstarter maar een mailtje sturen en vragen of je erbij mag zijn, de volgende keer...
pi_22168818
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

of je leest het topic door:
Nieuwe vriendin nog maagd....hoe lang wachten?? of niet?

oftewel, ja er is wel degelijk wat gebeurt en als je meer wil weten, moet je de topicstarter maar een mailtje sturen en vragen of je erbij mag zijn, de volgende keer...
quote:
Nou ik moet zeggen... voor een eerste stap was dit een behoorlijk goeie...
Dus tja... op sex wachten is het probleem nu niet.. kan me ook niet schelen hoe lang als het duurt.... er gebeurt tenminste íets
Ik had het er dus over de ontmaagding, betweter. En als TS zo'n topic start, dan mag ik toch meer willen weten hoe het ervoor staat, ik hoef er niet bij te zijn hoor. Anders start je zo'n topic niet.
Reageer even normaal ofzo.
pi_22168995
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:33 schreef Pheno het volgende:

Ik had het er dus over de ontmaagding, betweter. En als TS zo'n topic start, dan mag ik toch meer willen weten hoe het ervoor staat, ik hoef er niet bij te zijn hoor. Anders start je zo'n topic niet.
Reageer even normaal ofzo.
Hecht je veel waarde eraan te weten of de vriendin van de topicstarter ontmaagd is?
'moet' de TS dat nu publiekelijk gaan vertellen?

Als je die laatste update gelezen had, lag het probleem helemaal niet bij de ontmaagding, eerder bij 'de weg erheen', daarom is het nu erg dom om enkel waarde te leggen op een stukje maagdenvlies.
pi_22169081
als een user de moeite neemt om een verhaal neer te plempen, dan is het dus logisch dat mensen wel eens willen weten hoe het verder gaat (zelfs mensen die niet goed kunnen lezen en dus dingen missen ), daar is niets vreemds aan en ik vind ook niet dat daar zo vreemd op gereageerd hoeft te worden

maar goed, wie ben ik...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22169607
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hecht je veel waarde eraan te weten of de vriendin van de topicstarter ontmaagd is?

Als je die laatste update gelezen had, lag het probleem helemaal niet bij de ontmaagding, eerder bij 'de weg erheen', daarom is het nu erg dom om enkel waarde te leggen op een stukje maagdenvlies.
Sorry dat ik benieuwd ben of die immense preutsheid voorbij is, echt voorbij bedoel ik dan. Ik ben eerder benieuwd wat de vriendin van TS van haar zelf vond, of het echt zo erg was als ze zelf eerst dacht. En dan bedoel ik als ze nuchter is Dus nee, ik hoef geen homevideo of bedverhalen, meer the day after
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:14:01 #189
21157 sioux_
lost in space
pi_22169674
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik geloof niet dat de TS daar zo'n problemen mee heeft, aangezien in de topictitel al staat dat zijn vriendin maagd is/was.
pi_22169717
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:46 schreef DarkElf het volgende:
als een user de moeite neemt om een verhaal neer te plempen, dan is het dus logisch dat mensen wel eens willen weten hoe het verder gaat (zelfs mensen die niet goed kunnen lezen en dus dingen missen :') ), daar is niets vreemds aan en ik vind ook niet dat daar zo vreemd op gereageerd hoeft te worden

maar goed, wie ben ik...
Je bent mod, dus je geeft aan waar de grenzen liggen...

Ik zie mijn reactie niet als 'abnormaal', de poster leest een topic niet goed door, en mag daarop gewezen worden, ik heb hem verder niet negatief betiteld (hooguit een kortaffe formulering benut)

Mijn geergerde toon was voornamelijk gericht op de formulering: "Je kunt preuts zijn, maar dit is belachelijk..."
als je gaat hard definieren wat hier belachelijk is, moet je ook niet miepen als iemand daar wat scherper en harder op ingaat, misschien heeft die wel andere normen over wat deze belachelijk vind (en is deze daarin van mening dat buitenstaanders die via een derde een verhaal horen, zich beter kunnen weerhouden van al te strakke waardeoordelen over persoonlijke keuzes zoals een ontmaagding)
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 11:14 schreef sioux_ het volgende:

ik geloof niet dat de TS daar zo'n problemen mee heeft, aangezien in de topictitel al staat dat zijn vriendin maagd is/was.
een topic is meer dan enkel zijn titel (al hebben kennelijk veel fokkers daar andere gedachtes over)
pi_22169773
ik definieer niet wat belachelijk is, ik vond alleen de toon nogal onnodig scherp en dáár reageer ik dan op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22170271
Mijn "belachelijk" kwam door de update van de TS. Als ze zo graag wilt maar de boot afhoudt. Wat jij dacht dat ik niet gelezen had. Sorry als je over mijn woorden valt, maar zeg dat gewoon, want ik kan pas op jouw laatste reactie zien dat dat het geval was. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen die meteen gillen dat men een topic niet geheel doorlezen. Wat denk je? Ik ga reageren op de titel in een topic 150+ reacties staan? Natuurlijk lees ik dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')