Die DBA's van tegenwoordigquote:Op donderdag 16 september 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Vanavond, kort na middernacht, zal er in de database van de Frontpage een kleine wijziging worden aangebracht. Dit heeft echter als gevolg dat de Frontpage tijdens deze werkzaamheden gesloten moet worden, omdat het werk anders niet correct kan verlopen.
Daarnaast bestaat de verwachting dat de andere onderdelen door de druk op onze databaseserver kort na het starten van het onderhoud ook buiten gebruik zullen moeten worden gesteld.
Het onderhoud duurt naar verwachting een uurtje of 2, 3, maar je kunt tussen 1 en 2 ook alvast even proberen of we al klaar zijn. Je weet immers maar nooit.
Het onderhoud omvat het wijzigen van een databaseveld. Dit veld, wat essentieel is voor het loginsysteem dat over heel FOK! draait, moet een stuk vergroot worden, om het stijgende aantal bezoekers en users aan te kunnen. Omdat de tabel waarin dit veld zich bevindt tijdens de handeling geblokkeerd wordt voor gebruik van buitenaf, kan het zijn dat er in de database een wachtrij ontstaat. Is dat het geval, dan zal heel FOK!, zoals hierboven vermeld, even plat gaan.
Tijdens deze periode is deze weblog wel beschikbaar, en indien nodig zal daar ook informatie over de werkzaamheden verschijnen.![]()
voor een hoop fokkers betekend dit dat ze ernstig vroeg op bed liggen.......quote:Op donderdag 16 september 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Vanavond, kort na middernacht, zal er in de database van de Frontpage een kleine wijziging worden aangebracht. Dit heeft echter als gevolg dat de Frontpage tijdens deze werkzaamheden gesloten moet worden, omdat het werk anders niet correct kan verlopen.
Daarnaast bestaat de verwachting dat de andere onderdelen door de druk op onze databaseserver kort na het starten van het onderhoud ook buiten gebruik zullen moeten worden gesteld.
Het onderhoud duurt naar verwachting een uurtje of 2, 3, maar je kunt tussen 1 en 2 ook alvast even proberen of we al klaar zijn. Je weet immers maar nooit.
Het onderhoud omvat het wijzigen van een databaseveld. Dit veld, wat essentieel is voor het loginsysteem dat over heel FOK! draait, moet een stuk vergroot worden, om het stijgende aantal bezoekers en users aan te kunnen. Omdat de tabel waarin dit veld zich bevindt tijdens de handeling geblokkeerd wordt voor gebruik van buitenaf, kan het zijn dat er in de database een wachtrij ontstaat. Is dat het geval, dan zal heel FOK!, zoals hierboven vermeld, even plat gaan.
Tijdens deze periode is deze weblog wel beschikbaar, en indien nodig zal daar ook informatie over de werkzaamheden verschijnen.![]()
Hup Maccabi Petach Tikva!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:10 schreef SCH het volgende:
HUP HEERENVEEN
Zag het inderdaad op het nieuws. Zal nog wel even duren voordat alles daar hersteld is en jullie weer wat contact kunnen leggen.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Shit ..... heb je een heerlijke avond met de FC, hoor je net dat de familie van mijn vriendin door orkaan Jeanne getroffen is op Puerto Rico ..... geen water, geen electriciteit en dat is alles wat we tot nu toe hebben kunnen uitvinden.....
jakkes ei!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Shit ..... heb je een heerlijke avond met de FC, hoor je net dat de familie van mijn vriendin door orkaan Jeanne getroffen is op Puerto Rico ..... geen water, geen electriciteit en dat is alles wat we tot nu toe hebben kunnen uitvinden.....
feliquote:Op donderdag 16 september 2004 22:48 schreef pascalheister het volgende:10000e post
snel een rondje hier en direct naar bed
truste hools![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Effe een update ... via via via en via de mobiele telefoon contact gehad met haar familie en inderdaad geen water en electriciteit, maar de familie is OK
*Opgelucht*![]()
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Effe een update ... via via via en via de mobiele telefoon contact gehad met haar familie en inderdaad geen water en electriciteit, maar de familie is OK
*Opgelucht*![]()
staat dat ook ergens in een topic bijvoorbeeld aangegeven? want mijn hersens slaan dat soort dingen niet zo makkelijk op...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:18 schreef rubbereend het volgende:
cheerleader is * O * maar dan aan elkaar
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:05 schreef rubbereend het volgende:
vuur in Griekenland:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Geen idee eigenlijk, misschien dat in het archief van FB wat te vinden is?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
staat dat ook ergens in een topic bijvoorbeeld aangegeven? want mijn hersens slaan dat soort dingen niet zo makkelijk op...![]()
Bron: Ajax firequote:Ajax neemt een sterke positie in de markt in door het brede assortiment brandbeveiligingsproducten en -systemen, waarmee voor iedere situatie een passende oplossing geboden kan worden. Van een 'eenvoudige' thuissituatie tot een complexe beveiliging van industriële objecten: Ajax is de meest professionele partner die met u meedenkt op ieder niveau.
Ik heb gelukkig nog wel wat op de video staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Nog even en we liggen eruit terwijl ik nog geen slaap heb.
Ik heb nog zes banden vol materiaal. Van Dit was het nieuws tot de docu over Theo Koomen. Maar ik wil fokken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog wel wat op de video staan.
Zeg dat nou niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:26 schreef rubbereend het volgende:
t forum leeft nog
Ik niet meer, ik ga slapen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:26 schreef rubbereend het volgende:
t forum leeft nog
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:43 schreef tong80 het volgende:
Doe maar een kratje champagne.
Nét voor 2 uur thuisquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:32 schreef tong80 het volgende:
Is altijd stil op dit tijdsstip. Na 2en komen de zatlappen thuis op donderdag en wordt er weer onsamenhangend gepost.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:39 schreef just me het volgende:
[..]
Nét voor 2 uur thuis
JustZatlap gaat slapen!
Met PH die er om 5 uur uitmoet?quote:Op vrijdag 17 september 2004 03:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten hools. De krantenjongens moeten er al bijna uit.
Zou Legolas eens wel de eerste zijn ?
Niet iedereenquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waarom heeft iedereen vroeger weekend dan dat het voor mij begint?
Even de slaap uit m'n ogen wrijven hoor, lees ik dit goedquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:58 schreef Bjoro het volgende:
toch wel lekker wakker worden, met de klanken van Maudop de achtergrond !
ben altijd wel gecharmeerd van Hockeymutsjes !quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Even de slaap uit m'n ogen wrijven hoor, lees ik dit goed![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben altijd wel gecharmeerd van Hockeymutsjes !
Ach, winnen door een vrije trap, zo hebben ze die cup ook al eens ooit gewonnen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:15 schreef Bjoro het volgende:
"Gluiperig Feyenoord mazzelt zich naar zege"
ach ja...als ik haar stem hoor, denk ik haar gezicht erbij !quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar zingen, pff viel niet mee (op het grote Postcodeloterijspelfeestmiddagje).
Dat is geen hockeymuts!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Een mutsje voor Bjoro [afbeelding]
Wel!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is geen hockeymuts!
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:39 schreef Eilanden het volgende:
Afgelopen nacht een paar keer telefonisch contact gehad en gelukkig is alle familie veilig en wel de orkaan doorgekomen. Men had geen water en electra en sommige dorpen/steden zijn onbereikbaar geworden door overstromingen, maar al met al is men alles goed doorgekomen. De orkaan had een hele onverwachte route, waarbij hij veel meer van het eiland 'meenam' dan verwacht.
En Bjoro denkt 'Als ze een Flugeltje slikt, dan .....quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
doe toch maar deze
ze schijnt wel te slikken
Dank je - ik hoop dat wij de Hollandse UEFA-victoriereeks voltooien, want van de CL moet Nl. het duidelijk niet hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:41 schreef Eilanden het volgende:
Enne SCH .. ik gun jullie volgende week ook wel een paar 'mazzelgoaltjes'![]()
met 3 overwinningen in de UEFA-cup en 2 krappen nederlagen tegen Arsenal en Juventus,quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je - ik hoop dat wij de Hollandse UEFA-victoriereeks voltooien, want van de CL moet Nl. het duidelijk niet hebben
als SCH dat zou zeggen, denk ik...ja, maar een bij jou Suijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:58 schreef Suijk het volgende:
En zelfs dan houd ik liever mijn ogen dicht.
Ik zou m'n ogen ook dichthouden hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als SCH dat zou zeggen, denk ik...ja, maar een bij jou Suijk![]()
![]()
Dat 2e dan natuurlijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:00 schreef just me het volgende:Gisteren eindelijk een leuk kadootje voor Glenn gezien en gekocht
wat zal ik doen digger, opsturen naar jullie of volgende zaterdag meenemen?
Niet zo gepikeerd hè!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:10 schreef SCH het volgende:
Als dat gezeur over die pijpende hockeyslet niet ophoudt, plaats ik hier straks weer een blote piemel
http://www.domcity.nlquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:12 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Shit m'n ouders komen zo thuis en ik moet het hele huis nog schoonmaken
Dat zit bij mij om de hoekquote:
jij bent toch van Vom&Dreesmanquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zit bij mij om de hoek![]()
Jammer dat ze alleen bedrijfspanden doen![]()
*bestelling plaatstquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:37 schreef ErikT het volgende:
Mogguh!
Vrijdag en niet eens een kater. Waar gaat het heen met de (mijn) wereld
Op EIlanden z'n eilandje gelukkig alles okee
ErikT gaat eitjes bakken
doennemequote:Op vrijdag 17 september 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat 2e dan natuurlijk
je hebt toch wel het licht uitgedaan ??quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Dikke vette kater (van de slaap): stapte gisteren pas om 01:00 uur van de tennisbaan af
Met welke dame heb je staan tennissen to zo laat dat de douches (en de rest van het clubhuis)helemaal voor jullie alleen waren?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Dikke vette kater (van de slaap): stapte gisteren pas om 01:00 uur van de tennisbaan af
Dit is nog nietsquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:44 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Tis wel een teringzooi Vom
Gelukkig ben ik hier alleen en ziet niemand dat ik om zulke slechte grappen toch hard moet lachenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij bent toch van Vom&Dreesman
Dikke vette eigen schuld.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Dikke vette kater (van de slaap)
maar dat lachje komt omdat ik het maak, niet door de kwaliteit van de grapquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier alleen en ziet niemand dat ik om zulke slechte grappen toch hard moet lachen![]()
publiek weer de grote winnaarquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:00 schreef Dylan Dog het volgende:
We werden om 22:00uur verwacht, stapten om 22:45 pas de baan op, stonden 1 set en 2-0 30-0 voor en jawel hoor...
Kutzooi. En het was niet eens mix dubbel...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*bestelling plaatst
The expert has spokenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Dikke vette eigen schuld.
Moet je maar niet gaan slapen.
1 van de vrouwen misschien?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:06 schreef ErikT het volgende:
Iemand anders nog een eitje voor Bjoro?
met 1 van de openingszinnen.....quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:09 schreef DIGGER het volgende:
1 van de vrouwen misschien?
komt Rafael nog goed weg met "slechts" spreekkoren in Den Haagquote:Jongen (14) knuppelt 12-jarige bijna dood
DEN HAAG - Een 14-jarige jongen uit Den Haag heeft donderdagmiddag een 12-jarig plaatsgenootje bijna doodgeknuppeld op straat. De jongen was vrijdagmorgen pas buiten levensgevaar, na behandeling in twee ziekenhuizen in Den Haag en Utrecht. De dader is aangehouden en heeft inmiddels bekend, meldde een woordvoerder van de politie vrijdag.
Het slachtoffer werd kort na drie uur 's middags in de Hertzogstraat in de wijk Transvaal in elkaar geslagen door de 14-jarige. De aanleiding is volgens de politie niet geheel duidelijk.
*snel wegrent*quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:13 schreef Bjoro het volgende:
Hoe wil jij je eitje morgenochtend ???
....of bevrucht.......
Eindelijk ... die middenmoot posities in de andere toto's voelden na de overwinning in de FOK! VBL-toto een beetje vreemdquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:37 schreef PyTh het volgende:
Je staat fier aan kop bij de Euro Toto Eilanden
Voor die positie ga ik dit jaar erg mijn best doen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik werd trouwens vorig jaar laatste in de Europacup toto![]()
Rondje om de kerk zekerquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De IBG is overstag, ik krijg eindelijk een OV-kaart
* Rondje geeft
En waarom is dat dan wel?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De IBG is overstag, ik krijg eindelijk een OV-kaart en Studie Financiering
Dat scheelt jou zeker 40%quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:TM
En goedemorgen
Zolang je maar niet gaat zingenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Rondje om de kerk zeker
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat scheelt jou zeker 40%
Net wakker TM? Spellingscontrole in bed laten liggen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat scheelt jou zeker 40%
En DIGGER, de IBG vond dat ik er geen recht op zou hebben om onduidelijke redenen. Zei waren mij iets vergeten door te geven en dat was mijn schuld. Als luie student heb je hier namelijk recht op gratis reizen en geld om bier van te kopen. Nu heb ik het niet direct nodig, maar als ik er wettelijk recht op heb, wil ik er ook misgebruik van kunnen maken.
een principe kwestie dus
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zolang je maar niet gaat zingen
In m'n weekend doe ik niet aan dat soort onzinquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Net wakker TM? Spellingscontrole in bed laten liggen?
Spreekkoren mogen niet meer helaasquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]wou net inzetten:
Tony heeft oooveee...ole..ole![]()
dan niet
je hebt ook hele leuke studenten hoor, een hele boel hockeyen ook in het weekendquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
Studenten
alleen op de derde vrijdag in Septemberquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:38 schreef tong80 het volgende:
Hé Hools blijkt 's middags ook open te zijn.
Het is alleen voor leden. Dus wacht maar buitenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:38 schreef tong80 het volgende:
Hé Hools blijkt 's middags ook open te zijn.
volgens http://www.netonline.be/ondernemen/landcodes.aspquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:44 schreef Vom het volgende:
DIGGER, wat is de landencode van Ierland?
Van de telefoonnr's zeg maar...
Alsof ik naar binnen wil met dit mooie weer. Meisjes kieken op het terras.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is alleen voor leden. Dus wacht maar buiten
corretja is een tenniser en geen keeperquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:54 schreef DIGGER het volgende:
353 is corretja (waar blijft de keeper in dit spel systeem?)
Zal ik uw rolstoel dan even omdraaien, u staat nu met de rug naar de straatkantquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik naar binnen wil met dit mooie weer. Meisjes kieken op het terras.
waar bewaar jij je lid-maat-schap ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:42 schreef SCH het volgende:
Het is alleen voor leden. Dus wacht maar buiten
Hij heeft achteruitkijkspiegeltjes (mooi scrablle-woord) aan zijn rolstoel gemonteerd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:59 schreef SCH het volgende:
Zal ik uw rolstoel dan even omdraaien, u staat nu met de rug naar de straatkant
Laten monteren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft achteruitkijkspiegeltjes (mooi scrablle-woord) aan zijn rolstoel gemonteerd.
Dat gevoel heb ik hier ook al ff jaquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
ikwilnaarhuuuuiiis
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand het dekentje gezien?
Uiteraard, met die twee linkerhanden van jou laat je zoiets door een ander doen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:35 schreef tong80 het volgende:
Laten monteren.
* fruithapje geeftquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
ikwilnaarhuuuuiiis
* SCH legt het dekentje over de benen van Tong, wie trekt er nou ook een korte broek aan met dit weerquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze lag voor op de stoep !!
Daar heb ik personeel voor.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo ik ga de hel die keuken heet hier maar eens opruimen en schoonmaken...
wat is er anders aan dan bij een normale dag danquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog geen fuck gedaan vandaag -
Heel veel Bjoro. Heel veel Bjoro. Heel veel Bjoroquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat is er anders aan dan bij een normale dag dan
Ow.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee Tong, dat heet geen personeel... Dat zijn verzorgers...
Zal ik je weer even in bed stoppen. Het is echt te vroeg voor je.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow.
Het is inderdaad wel even wennen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik je weer even in bed stoppen. Het is echt te vroeg voor je.
Het licht is nog schel en de gesprekken gaan nog ergens over.
Niks voor jou
Wat verdiend dat voor mij, dat jou aan het werk (en van de straat af) houden?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog geen fuck gedaan vandaag - behalve een beetje tegen DIGGER aan geouwehoerd over spreekkoren
DIGGER is de hoer van heel Gorcuuuuuuuuuuuuum (x5)quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat verdiend dat voor mij, dat jou aan het werk (en van de straat af) houden?
jawel !!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:25 schreef Suijk het volgende:
Is het met mijn beurt om met de oudjes te gaan bingo-en vandaag?
die foto's heten zeker gore-cum-shotsquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
DIGGER is de hoer van heel Gorcuuuuuuuuuuuuum (x5)
Dat zijn eigenlijk best wel weinig vrouwen bij elkaar, gun je me niet meer en beter?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
DIGGER is de hoer van heel Gorcuuuuuuuuuuuuum (x5)
Jij hebt met EW al zoveel vrouw toch? Maar ik gun je het beste en beter dan wat er in Gorinchem woont eigenlijik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk best wel weinig vrouwen bij elkaar, gun je me niet meer en beter?
Ik ben zo benieuwd of jij op de meet ook in dit soort one-liners praat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die foto's heten zeker gore-cum-shots
* just me rolt een vat naar binnen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:10 schreef tong80 het volgende:
Rondje op kosten van Justmuts.
Kan SCH niet zelf lopen ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
* tong80 rolt een vat naar binnen!
ah dat wordt gratis drinken volgende weekquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:09 schreef just me het volgende:
2220,-- terug van de belasting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mensen kennis is niet jouw zwakste punt zekersquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of jij op de meet ook in dit soort one-liners praat.
Je bent vast zo'n verlegen muurbloempje![]()
Kan je eindelijk iets aan die barrekening van je hier doen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:09 schreef just me het volgende:
2220,-- terug van de belasting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou niet weten hoe het voeltquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Heeeeerlijk zo'n vrije vrijdag.
Geen idee, bespaar me de details!quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:50 schreef Ajaxno1 het volgende:
Heeeeerlijk zo'n vrije vrijdag.
Jordan misschien ook weg => 3 auto's per team => Ferrariquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:53 schreef DIGGER het volgende:
Jaguar![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee, bespaar me de details!
Het was afgelopen week wel lachen om die neusjes jaquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het was afgelopen week wel lachen om die neusjes ja
Bjoro - heb een reactie gegeven maar alles valt en staat met je eigen smaak.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was ik vergeten te vermelden in OP, maar die heb ik ook !!quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:05 schreef VoreG het volgende:
Bjoro ik kan je Jochem Meijer echt aanraden!
roze geverft ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe haartjes
3 bietjes voor rubberquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
middag allen, bietje graag het is weekend
A la Gerard Joling?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe haartjes
Je donsschaamhaartjes komen eindelijk door?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe haartjes
quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
middag allen, bietje graag het is weekend
je was weer een minuut sneller als mij.........quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:26 schreef SCH het volgende:Slome
Same.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee, bespaar me de details!
heb je korte stekeltjes nu?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:26 schreef just me het volgende:
* rubbereend is terug van de kapper![]()
kapper heeft het niet goed gedaan, kapper moest het overdoen, het kan er nu mee door...
dan nu als een speer douchen, omkleden en met ex-schoonzusje gaat eten in Den Haag
welke kleur krijgt de kelder?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:53 schreef Bluezz het volgende:
LIEVE HOELEBOELIES,
ATTENTIE:
uw aller paaldanseres heeft 2 weken vakantie.
ze zal het rustiger aan gaan doen, de paal kan in het vet.
de kelder zal opnieuw ingericht en geschilderd gaan worden, tot die tijd kan daar geen enkele aktiviteit in plaats vinden helaas.
als er toch personen zijn die zich niet in kunnen houden, de kelders in Bommel zijn pas schoongemaakt, en voorzien van nieuwe vloeren.
EINDE MEDEDELING.
heeeel belangrijk die arbeids rust verhouding !!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:53 schreef Bluezz het volgende:
LIEVE HOELEBOELIES,
ATTENTIE:
EINDE MEDEDELING.
Zou tijd worden ook! De vrek!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van tong, die wilde eens betalen zei hij.
Nieuwe buurman ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:29 schreef SCH het volgende:
Rondje op Brian Vandenbussche
Nee, hij is de man die morgen voor Heerenveen onder de lat staat, en wellicht woensdag in de UEFA-cup ook nog welquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuwe buurman ?
Welke?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Franky, hoe is het met de vrouw?
De derde keeper is nu tweede keeper en die komt van ajax en die Sven Taberima - zo'n jongen moet je mascotte maken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:
Maar SCH dat kan toch nooit goed gaan met zo'n naam.
Zijn vrouw of zeg ik nu iets verkeerds?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:38 schreef VoreG het volgende:
Zeg Erik, ik zou stoppen met drinken geen alcohol meer :').
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
[..]Ik heb nog geen bloed gekotst.
Bovendien doe ik t al veel rustiger aan de afgelopen week. Afgelopen zaterdag, zondag,... O dat was tgeen bier op. Maandag 2, dinsdag 2, woensdag 1, gisteren 5 geloof ik en vandaag 1.
Nou, dat is toch niet zo veel?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben ook gestopt met bier drinken door de week.
Kwam er alleen achter dat ik nu bijna een fles Bacardi Limon opdrink door de week!
Okee, gezellig. Ga je nog naar een voetbalwedstrijd met d'r?quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
MethodMich, met de vrouw is alles prima! Ze komt morgen weer logeren!
Ze gaat mee naar Nederland-Finland en ze wilt dus een keer mee naar Feyenoord (ff wedstrijdje uitpikken)quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Okee, gezellig. Ga je nog naar een voetbalwedstrijd met d'r?
Voor een alcoholist is het vrij normaal idd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
Nou, dat is toch niet zo veel?
Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze gaat mee naar Nederland-Finland en ze wilt dus een keer mee naar Feyenoord (ff wedstrijdje uitpikken)
Dat zal zeker goed zijn voor de relatie!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze gaat mee naar Nederland-Finland en ze wilt dus een keer mee naar Feyenoord (ff wedstrijdje uitpikken)
En dat wil zich opwerken naar AC Fok! United ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
Ik ben traag.
Ik werk aan mijn snelheid!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat wil zich opwerken naar AC Fok! United ?
Dank je.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een alcoholist is het vrij normaal idd.
Doe maar een Hoegaarden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Drankje.
Ik ga het iig zeker kijken!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:13 schreef VoreG het volgende:
Straks om 9 uur op nl2 een nieuw programma met de caberatiers van Kopspijkers (Owen Schumacher en die andere). Ben benieuwd of het wat wordt.
Roze is voor homo'squote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey SCH, je hebt me nog geen complimentje gegeven over mijn roze poloshirt!
Denk het wel, al zou SCH het ook wel kunnen spelen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ben ik nou de enige Hool die Sims speelt (Loek is ex-hool dus die kan ik niet mee tellen)
Wij doen allemaal Sims in het echt, geloof ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ben ik nou de enige Hool die Sims speelt (Loek is ex-hool dus die kan ik niet mee tellen)
Ik ben stoerder ik doet het in het echt en achter de pc ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij doen allemaal Sims in het echt, geloof ik.
Zo, 2 x sim = dubbel sim!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik ben stoerder ik doet het in het echt en achter de pc ofzo.
I Know!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
Roze is voor homo's
Happy "..........."quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Roze is voor homo's
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
I Know!
Racist!quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]Jij hebt nog niks over mijn Lonsdale shirt gezegd
De rechter?quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Schud me de hand![]()
Je mag alles van me zeggen maar vergelijk me niet met een Limboquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:SCH is de Wilders van Hools!
Je bent wel zo'n relnicht als Wilders en Fortyunquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je mag alles van me zeggen maar vergelijk me niet met een Limbo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |