Ik hoop het welquote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je na 6 keer afrijden nog geen rijbewijs hebt kan je gewoon niet rijden.
-edit-
en ow, wat is dat 'waar ik nog nooit hebt gereden' voor een gezeik. Je moet OVCERAL kunnen rijden. Of blijf je wanneer je wel je rijbewijs gehaald zou hebben alleen in je plaatselijke dorp rijden?
same herequote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef Aeroxie het volgende:
Ik heb mijn Brommercertificaat, Theorie voor de auto en het autorijbewijs allemaal in 1 keer gehaald. Ik heb dus totaal geen moeite met het CBR.
HAHAHAHA die is goed!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:39 schreef Jyrun het volgende:
volges mij zitten die examinators in het weekend samen op café, te bespreken wie ze door gaan laten, en wie ze wel eens gaan pesten. En ik denk dat ze jou gewoon willen pesten. Misschien een facelift laten doen zodat ze je niet herkennen.
Wat heb je daar nou weer aan?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Redmer het volgende:
Kameraad heeft eens zo'n geweldige excaminatrice lekker in d'r autootje laten zitten na een ingreep. Aangezien ze toen toch al stil stonden kon ie mooi uitstappen. Wou dat ik erbij was geweest. hehe!
Misschien een tip voor je volgende examen!
Dus na die ingreep is hij dus gewoon uitgestapt en gaan lopen ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Redmer het volgende:
Kameraad heeft eens zo'n geweldige excaminatrice lekker in d'r autootje laten zitten na een ingreep. Aangezien ze toen toch al stil stonden kon ie mooi uitstappen. Wou dat ik erbij was geweest. hehe!
Misschien een tip voor je volgende examen!
Een psychopaat misschien?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef Tarrel666 het volgende:
als je zelfs al voor het staatsexamen niet slaagt, wat voor randdebiel ben je dan!!!!
De gestapo functioneerde ook goed tijdens de 2e W.O.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef Toodles het volgende:
Ik ben blij dat het CBR nog steeds gewoon goed functioneert
Nou jij nog tijdens het autorijden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef Cage333 het volgende:
[..]
De gestapo functioneerde ook goed tijdens de 2e W.O.
qua $$$ kan je dan beter bij het cbr werken.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:41 schreef Cage333 het volgende:
[..]
HAHAHAHA die is goed!
Weet je wat het ook is?
Die CBR mensen zijn allemaal zo lelijk als de nacht en geen vrouw die naar ze kijkt.
Misschien zijn ze jaloers op mijn uitstraling.
Wie kiest er nou zo'n baan bij het CBR?
Ik leef nog liever van de staat dan zo'n baan te hebben.
Dat lijkt me heel verstandig joh... als je dan een ongeluk krijgt (wat me niet zo onwaarschijnlijk lijkt na je verhaal) dan kun je dat allemaal zelf gaan betalen, omdat je zonder rijbewijs niet verzekerd bent. Scheelt echt een stuk met wat je kwijt bent aan een aantal lessen en een nieuw examen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:39 schreef Cage333 het volgende:
Ik ga gewoon 6de keer nu aanvragen en nu gewoon autootje kopen en lekker zelf wat karren.
Les kost 40 euro per uur, gewoon examen kost 170 euro en een BNOR examen kost nu 205 euro.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:31 schreef Kuupke het volgende:
Ga eerst nog maar wat lessen pakken, uit je verhaal komt wel naar voren dat je nu nog een gevaar op de weg bent.
Dan emigreer je toch lekker, worden de nederlandse wegen ook weer een stuk veiliger vanquote:Op donderdag 16 september 2004 15:38 schreef Cage333 het volgende:
In ieder ander land had ik al lang mijn rijbewijs gehaald!
Prachtig, miljoenen mensen hebben het rijbewijs prima gehaald bij het CBR en nu zit jij te huilen omdat je het niet haalt. Je doet net alsof ze jou net moeten hebben, here comes the logic train, last stop is for you: je kunt gewoon (nog) niet goed genoeg rijden, toot toot.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef Cage333 het volgende:
[..]
De gestapo functioneerde ook goed tijdens de 2e W.O.
Ik ben allesbehalve gehandicapt, misshien ben ik meer "blacklisted".quote:Op donderdag 16 september 2004 15:52 schreef staaltje het volgende:
Luister eens: als je dat staatexamen al niet haalt, dan ben je wel enorm gehandicapt.
Ik verheug me dus buitengewoon over het feit dat je niet bent geslaagd en derhalve nog geen gevaar kan vormen voor mijn gezondheid.
Soms moet je maar eens leren inzien dat je bepaalde dingen echt niet kan. Dat het een slecht idee is om iets na te streven, omdat je pogingen gedoemd zijn te falen. Iedereen met een beetje hersens snapt dat wel.
Als jij nog een keer op gaat voor het examen dan is dat vergelijkbaar met het inschrijven van Erica Terpstra voor een Miss-verkiezing.
Doe jezelf (en ons) een plezier en DOE HET NIET!
Psies! Dat doe ik al!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:52 schreef pierce het volgende:
[..]
Dan emigreer je toch lekker, worden de nederlandse wegen ook weer een stuk veiliger van![]()
Koop een fietsquote:Op donderdag 16 september 2004 15:54 schreef Desensitized het volgende:
Ja, vijf keer zakken moet toch wat zeggen, ofniet dan.
Hoe weet jij dat? heb je weleens bij mij in de auto gezeten?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:54 schreef MikeyMan het volgende:
Eensch...
Zeker de mensen die vinden dat ze goed kunnen rijden en vervolgens zakken zijn een gevaar op de weg...
nee, maar de mensen van het cbr al 5 keer en die vonden het niet goed genoegquote:Op donderdag 16 september 2004 15:56 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? heb je weleens bij mij in de auto gezeten?
En goed hard, er ff wat logica inrammenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus hopen maar dat je een boom raakt![]()
Mijn huisarts heeft er 6 over gedaan en een kenis van me ook, allebei HBO en academisch, gelukkig kan ik mij daar ook bij scharen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Prachtig, miljoenen mensen hebben het rijbewijs prima gehaald bij het CBR en nu zit jij te huilen omdat je het niet haalt. Je doet net alsof ze jou net moeten hebben, here comes the logic train, last stop is for you: je kunt gewoon (nog) niet goed genoeg rijden, toot toot.
Daarom ligt het aantal verkeersdoden in nederland ook zo laag.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:38 schreef Cage333 het volgende:
Zijn dat mensen dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar de mensen van het cbr al 5 keer en die vonden het niet goed genoeg![]()
Toch fijn om te zien dat ook academici wel eens moeite hebben met zinsopbouw en spelling.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:58 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft er 6 over gedaan en een kenis van me ook, allebei HBO en academisch, gelukkig kan ik mij daar ook bij scharen.
Ik heb geen nederlands gestudeerd!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:04 schreef pierce het volgende:
[..]
Toch fijn om te zien dat ook academici wel eens moeite hebben met zinsopbouw en last hebben van spelfouten.
Wat zit je nou dom te doen man?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:58 schreef Amoebe het volgende:
[..]
Jij niet, want daar heb je een rijbewijs voor nodig
![]()
Al heb je het niet gestudeerd, het zou je niet misstaan om het wel fatsoenlijk te spreken/schrijven.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik heb geen nederlands gestudeerd!
Dat is al helemaal een kansloze taal!
we moeten engels praten in Nederland vind ik...
Je hoeft geen nederlands gestudeerd te hebben om een fatsoenlijke zin te maken hoor....quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik geef zeker niet om mensen nee, de meesten niet nee, zeker niet in nederland, mensen zijn van nature slecht.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef rashudo het volgende:
Het is eigenlijk wel logisch dat je het niet gehaald hebt. Je schuift schuld af op andere mensen. In andere woorden, je bent asociaal. Een van de belangrijkste dingen in het verkeer is het gedrag van andere mensen inschatten en anticiperen. Aangezien jij geen reet geeft om andere mensen, behalve wanneer je ze kan gebruiken voor je eigen doeleinden, zal je nooit slagen.
Je bent van plan zonder rijbewijs rond te rijden? Ik hoop dat je zo snel mogelijk een ferrari in de prak rijd en de rest van je leven mag terugbetalen.
Wie bepaalt dat? dat bepaal ik zelf toch?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:08 schreef sundae het volgende:
[..]
Al heb je het niet gestudeerd, het zou je niet misstaan om het wel fatsoenlijk te spreken/schrijven.
jij komt er wel in de wereld kerel...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:10 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? dat bepaal ik zelf toch?
En die crap gebruik je elke keer als het jou tegen zit door anderen de schuld te geven.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik geef zeker niet om mensen nee, de meesten niet nee, zeker niet in nederland, mensen zijn van nature slecht.
Misschien kan je gewoon een brief naar het CBR sturen. Waarom zou er speciaal een klachtencomissie moeten zijn? Heb je daar al over gedacht? Of is dat net zo moeilijk als invoegen?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef Cage333 het volgende:
Waarom is er geen klachtencommisie?
Is de examinator heiliger dan een arts?
Is ie wel deskundig?
Dat vraag ik mij af!
Mooi he?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef Myster_E het volgende:
[..]
En die crap gebruik je elke keer als het jou tegen zit door anderen de schuld te geven.![]()
Ik vind het prima, jij bent degene die erover loopt te zeiken.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Mooi he?
Ga ik ook doen, ze zijn nog niet van mij af!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef rashudo het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon een brief naar het CBR sturen. Waarom zou er speciaal een klachtencomissie moeten zijn? Heb je daar al over gedacht? Of is dat net zo moeilijk als invoegen?
Kijk Cage333.. ik vind het heel jammer dat je zo vaak gezakt bent, en ik hoop dat je een keer wel slaagt. Alleen hoe je op deze tegenslag reageert is gewoon ronduit triest. Rondrijden zonder rijbewijs is gewoon onverantwoordelijk, en het CBR de schuld geven is dom.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:13 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Mooi he?
Misschien zou je eens een cursus stress management moeten overwegen.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:15 schreef Cage333 het volgende:
Ik zou er geen traan om laten als het CBR zou worden getroffen door een terroristische aanslag.
Doodsangsten? je bent wel snel bang he?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
jij komt er wel in de wereld kerel...![]()
En nee, ik heb niet bij je in de auto gezeten... Maar ik heb wel bij mensen in de auto gezeten die bij het BNOR geslaagd waren, en daar doodsangsten bij uitgestaan... Gezien het feit dat die levensgevaarlijk waren.
Dat jij dan zelfs daarvoor zakt, zegt dan voor mij genoeg...
Wat ga je schrijven dan? Ja die eikel van een examinator heeft me laten zakken omdat ik allerlei fouten maakte? Wat zou jij doen met zo'n brief als je bij het CBR werkte?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:16 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, ze zijn nog niet van mij af!
Ik ben al bezig met Emile Ratelband.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef pierce het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een cursus stress management moeten overwegen.
Onervarenheid met in en uitvoegen, je lijkt me eerder een gevaar op de weg, ik wil daar dus niet rijden met 120km of harder waar jij aarzelt om in of uit te voegen. Face it, je kunt gewoon niet rijden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:38 schreef Cage333 het volgende:
Precies! het CBR heeft geen klachtencommisie en nog steeds een monopoliepositie, lekker democratisch!
Dat jullie daar nooit bij stil staan!
Ik rij prima, heb alleen soms wat onervarenheid met invoegen en uitvoegen, so what??
Ik neem volgende keer mijn advocaat en psycholoog mee in de auto hehehe
Dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 16 september 2004 16:18 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met Emile Ratelband.
Waarom reageert iedereen alsof ie zo'n belachelijke instantie steunt?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:18 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Onervarenheid met in en uitvoegen, je lijkt me eerder een gevaar op de weg, ik wil daar dus niet rijden met 120km of harder waar jij aarzelt om in of uit te voegen. Face it, je kunt gewoon niet rijden.![]()
Mwah, ben wel wat gewend hoor... Maar als je tot drie keer toe echt op het nippertje (door oplettendheid van andere weggebruikers) aan de dood ontsnapt, levert dat weleens angstige momenten op ja...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Doodsangsten? je bent wel snel bang he?
Ik denk dat ik maar ga afrijden in een formule 1 wagen, daar komt mijn kwaliteit tot zijn recht.
Goh, das handig...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik kan prima rijden, sturen,remmen en het gas pendaal gebruiken..
Ik zou niet willen werken bij het CBR, ik werk nog liever voor duivel.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wat ga je schrijven dan? Ja die eikel van een examinator heeft me laten zakken omdat ik allerlei fouten maakte? Wat zou jij doen met zo'n brief als je bij het CBR werkte?
Ugh.. ik liever poep op hoofd jou hahahaquote:Op donderdag 16 september 2004 16:21 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik zou niet willen werken bij het CBR, ik werk nog liever voor duivel.
Ik heb nog nooit zulke problemen gehad in 5 examens dus...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mwah, ben wel wat gewend hoor... Maar als je tot drie keer toe echt op het nippertje (door oplettendheid van andere weggebruikers) aan de dood ontsnapt, levert dat weleens angstige momenten op ja...
Ik zal je weleens laten zien wat rijden is, ik rij je er finaal uit jochie...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:23 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ugh.. ik liever poep op hoofd jou hahaha
Ben je van de Al-Quaida?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:23 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ugh.. ik liever poep op hoofd jou hahaha
Best opmerkelijk dat je het nog niet hebt dan.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:20 schreef Cage333 het volgende:
Meestal doen intelligente mensen langer over hun rijbewijs.
Oh ja ik weet wel zeker dat je mij er finaal uit kan rijden. Ik hou me namelijk aan de regels.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:24 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik zal je weleens laten zien wat rijden is, ik rij je er finaal uit jochie...
Ik ben ook een opmerkelijk persoon.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:25 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Best opmerkelijk dat je het nog niet hebt dan.
Waar doel je op?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:26 schreef Tarrel666 het volgende:
cage333![]()
![]()
![]()
Met je fiets?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:24 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Zeker politiek correct?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:25 schreef rashudo het volgende:
[..]
Oh ja ik weet wel zeker dat je mij er finaal uit kan rijden. Ik hou me namelijk aan de regels.![]()
ah dus je voertuigbeheersing is goed. Nu nog het verkeersinzicht..quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel de auto treffen waar jij de volgende keer examen in doet, met een enorme bom ofzo, op een landweggetje waar verder geen mensen zijn als alleen jij en mss die ene examinatorquote:Op donderdag 16 september 2004 16:15 schreef Cage333 het volgende:
Ik zou er geen traan om laten als het CBR zou worden getroffen door een terroristische aanslag.
LEZEN!! 5 KEERquote:Op donderdag 16 september 2004 16:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah dus je voertuigbeheersing is goed. Nu nog het verkeersinzicht..
Hoe maffia ze ook zijn en hoe erg ze proberen je geld uit de zak te kloppen: je zakt niet voor nix zes keer.
Oei.. je rijd goed als je geen dodelijk situaties veroorzaakt, en als je je aan de verkeersregels houd ben je politiek correct.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:27 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Zeker politiek correct?
En dat is nu precies wat er misgaat. Kijk in een auto rijden is geen tiet aan, dat krijg ik echt iedereen geleerd. Met de auto in het verkeer rijden en goed anticiperen op het andere verkeer, das een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:24 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Suicide aanslagen zijn zeker mooi!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als ze dan maar wel de auto treffen waar jij de volgende keer examen in doet, met een enorme bom ofzo, op een landweggetje waar verder geen mensen zijn als alleen jij en mss die ene examinator
Sinds wanneer heeft een auto peNdalen ?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen alsof ie zo'n belachelijke instantie steunt?
Ze zijn de witteboorden maffia van de staat, iedereen weet dat.
Je wordt vanzelf egocentrisch als je hier in Nederland leeft....quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef Grijns het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg en dom, egocentrisch bezig. Ga eerst maar eens inzien dat de wereld niet om jou draait .![]()
whatever...lekker belangrijk...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een auto peNdalen ?
Hij telt de volgende keer vast mee...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef Cage333 het volgende:
[..]
LEZEN!! 5 KEER
Sinds Cage333 zijn rijbewijs heeft gehaaldquote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een auto peNdalen ?
Ben jij toevalig gelovig ofzo? Het is me opgevallen dat dat soort mensen vaker problemen hebben met logica en realiteit bevatten.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:32 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf egocentrisch als je hier in Nederland leeft....
Voorspel dan wanneer er een aanslag komt in Nederland!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik ben toekomstvoorspeller...
Nee ik ben atheistisch.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:33 schreef Grijns het volgende:
[..]
Ben jij toevalig gelovig ofzo? Het is me opgevallen dat dat soort mensen vaker problemen hebben met logica en realiteit bevatten.
Ik heb geen strafblad en gewoon een normale baan, dus who is gonna stop me?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef rashudo het volgende:
[..]
Oei.. je rijd goed als je geen dodelijk situaties veroorzaakt, en als je je aan de verkeersregels houd ben je politiek correct.
Jongen ik hoop dat je voor de veiligheid van de samenleving ergens word opgesloten.
Wie zegt dat jouw beeld over mij klopt?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:30 schreef rashudo het volgende:
[..]
Oei.. je rijd goed als je geen dodelijk situaties veroorzaakt, en als je je aan de verkeersregels houd ben je politiek correct.
Jongen ik hoop dat je voor de veiligheid van de samenleving ergens word opgesloten.
Zeker als ik zie wat voor rijgedrag je had bij dit afrijden, waarbij er toch erg veel foutjes worden gemaakt die je echt niet moet maken. Je brengt andere weggebruikers in gevaar met jouw rijgedrag.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef ZX9R het volgende:
Als je al zelfs voor de 5e keer bent gezakt, moet je je toch wel ernstig gaan afvragen of autorijden wel iets voor je is..
Zet al het katholike gezever gewoon van je af dan, als dat je irriteerd, heb ik ook gedaan. Zat op een katholieke bassisschool, maar nu ben ik de meest duivelse heiden/verader van alle geloven die er is. Ik geloof ook niet in goden, alleen in mezelf, gewoon puur omdat ik van niets anders met meer zekerheid kan zeggen dat het bestaat.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:35 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Nee ik ben atheistisch.
Wel katholiek opgevoed (heb ik ook niet omgevraagd toen ik geboren werd)
Wel veiliger iigquote:Op donderdag 16 september 2004 16:39 schreef Cage333 het volgende:
Verkeersregels zijn hier in Nederland streng en de mensen die nu moeten afrijden worden gestraft vanwege de asocialen die afgelopen 20 jaar auto ongelukken hebben veroorzaakt.
Is dat eerlijk?
Veel foutjes?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:37 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Zeker als ik zie wat voor rijgedrag je had bij dit afrijden, waarbij er toch erg veel foutjes worden gemaakt die je echt niet moet maken. Je brengt andere weggebruikers in gevaar met jouw rijgedrag.
Ik kan niet anders dan het CBR gelijk geven.
Motorrijbewijs èn Autorijbewijs beiden gehaald na 15 rijlessen en één keer afrijden![]()
Het is gewoon criminele geldklopperij, een loterij !quote:Op donderdag 16 september 2004 16:40 schreef Tarrel666 het volgende:
[..]
Wel veiliger iig![]()
Tja, als je sterk ontwikkelde hersens heb of zoals jij het denkt te hebben, dan doe je niks zonder erbij na te denken. En met autorijden komt er heel veel neer op gewoon doen. Niet te veel rare scenario's bedenken en gewoon doen. Je moet wel kijken en anticiperen maar goed. Ik ben afgelopen Vrijdag zelf gezakt door een stomme fout van mezelf. Die ik uiteraard niet meer zal maken.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:58 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft er 6 over gedaan en een kenis van me ook, allebei HBO en academisch, gelukkig kan ik mij daar ook bij scharen.
psies, dat zouden 5 kruisjes op het kerkhof kunnen betekenen, dus liever geen cage333 achter het stuur van een auto dacht het CBRquote:Op donderdag 16 september 2004 16:40 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Veel foutjes?
5 kruisjes maar op mijn formulier!
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:42 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Het is gewoon criminele geldklopperij, een loterij !
Ze zijn zogenaamd zo streng om het gedrag te verbeteren van de Nederlandse automobilisten, maar niemand op de wereld rijdt zo beroerd als de Nederlanders ???
Hoe kan dat ??
Jawel! en daar voel ik mee meer thuis!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef Tarrel666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog nooit in zuid europa geweest....
Dit heeft niets te maken met de rijvaardigheid van de Nederlanders (de kneuzen worden niet toegelaten door het CBRquote:Op donderdag 16 september 2004 16:42 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Het is gewoon criminele geldklopperij, een loterij !
Ze zijn zogenaamd zo streng om het gedrag te verbeteren van de Nederlandse automobilisten, maar niemand op de wereld rijdt zo beroerd als de Nederlanders ???
Hoe kan dat ??
ZIet er goed uit maar ze verwachten ook dat je schakelt.....dat mist in jou verhaal. Geen wonder dat je zaktquote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Al aan emigreren/oprotten gedacht, als jij net zo aso rijdt als zuid europa, dan vindt ik het überhaupt al een wonder dat je op examen mocht van je instructeur.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:46 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jawel! en daar voel ik mee meer thuis!
Als een examinator op elke traan meteen z'n mening wijzigt , kan ie net zo goed meteen iedereen een rijbewijs geven. gelukkig doen ze dat nietquote:Op donderdag 16 september 2004 16:49 schreef Cage333 het volgende:
Ze zeggen altijd bij het CBR dat je niet "perfect" hoeft te rijden en dat je ervaring later komt...
Nou dat argument gaf ik aan.
Ik zei ook nog tegen hem toen ik hoorde dat ik gezakt werd, dat CBR mij failliet wil krijgen.
Daar reageerde dat mietje niet op...
CBR wil ook zakkingspercentages anders krijgen ze niet alle examinatoren aan het werk....quote:Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef LosingMyReligion het volgende:
als jij gezakt ben voldeed je gewoon niet aan de regels, dat is jouw schuld, niet die van het CBR
Waarom ben je gezakt? vraag je dat maar eens af...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef Cage333 het volgende:
[..]
CBR wil ook zakkingspercentages anders krijgen ze niet alle examinatoren aan het werk....
Waarom is het allemaal zo duur?
Vraag je dat maar eens af...
Misshcien als je me in het echt ziet, denk je wat een aardige kerel!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het blijft een geweldig topic, ik blijf lachen om Cage333, super, wat een simpele debiel.
Oeff.. inderdaad, spannend!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:52 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Misshcien als je me in het echt ziet, denk je wat een aardige kerel!
Kijk dat is het leuke van internet he?
Wie weet zit ik wel allemaal reacties aan het uitlokken.
Nee dat doe je niet, want niemand neemt zoveel moeite om zo'n verhaal tot in detail op internet te zetten, of je moet wel heeel erg debiel zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 16:52 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Mijn vorige rijinstructeur vond ook dat ik "kijk" als een fietser terwijl ik auto rij.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:49 schreef speedfreakssj het volgende:
Wat ik me dan afvraag, als je tich nooit ergens anders rijd dan waar je bekend bent, waarom neem je dan geen fiets?
Omdat hopeloze gevallen het CBR blijven lastigvallen met hun ongeschikte rijvaardigheden.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef Cage333 het volgende:
[..]
CBR wil ook zakkingspercentages anders krijgen ze niet alle examinatoren aan het werk....
Nu ik dit weet denk ik als ik je in het echt zie: "wat een sukkel, kan na 5 keer afrijden nog niet rijden....."quote:Op donderdag 16 september 2004 16:52 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Zo'n kerel hoeft zeker ook niet betaald te worden, dan heb je nog de kosten van de hele administratie en organisatie die erachter zit.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou mijn motief?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, want niemand neemt zoveel moeite om zo'n verhaal tot in detail op internet te zetten, of je moet wel heeel erg debiel zijn
Blijf jij maar lekker fietsen, dat zit duidelijk in je, dat gaf de rijinstructeur ook al aanquote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Mijn vorige rijinstructeur vond ook dat ik "kijk" als een fietser terwijl ik auto rij.
als jij gewoon goed rijdt slaag je gewoon, simpelquote:Op donderdag 16 september 2004 16:50 schreef Cage333 het volgende:
[..]
dan moet je in meningsuiting dus ook nog heel veel leren....net als met autorijden. Lijkt nergens naarquote:Op donderdag 16 september 2004 16:55 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou mijn motief?
Ik ben niet debiel hoor, sommige mensen vonden Pim Fortuyn ook debiel.
Maar goed ik zie het als een groot voorbeeld hoe je je mening moet uiten.
Ik ga niet opgeven!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:53 schreef Bolderbast het volgende:
Hallow hey, als je voor staatsexamen zelfs weer zakt, dan kan er echt maar 1 conclusie zijn hoor
je kunt gewoon (nog) niet rijden.....en niet om negatief te zijn er BESTAAN mensen die nooit zullen kunnen rijden
de meesten halen dan toch met veel geluk hun rijbewijs maar niet iedereen! ik ken iemand die na 6x de tip kreeg het gewoon op te geven, dat hij het nooit zou kunnen, die rijdt nu op een scooter rond
maarre, hoe slecht je ook bent, als ze vertrouwen in je hebben dat het wel goedkomt heb je je rijbewijs toch binnen 4x, en als je het echt aan je zenuwen ligt haal je het de 5e keer omdat het staatsexamen is....
na 4x houdt het spekken van het CBR op, dus als je dan weer zakt, is er echt iets niet goed (of zenuwen of je kunt t gewoon niet)
ja, en we weten hoe het daar mee afgelopen is...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:55 schreef Cage333 het volgende:
Ik ben niet debiel hoor, sommige mensen vonden Pim Fortuyn ook debiel.
Jij wordt nog wel een keer afgesneden...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef postman het volgende:
en terecht, hoe minder debielen op de weg des te beter !
(heerlijk om te zeggen als je gewoon je rijbewijs al hebt)
Een pitbull op de fietsquote:Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ga niet opgeven!
hahahaha dan kennen ze mij niet, ik ben een pitbull...
Je bent een held! Echt waar!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ga niet opgeven!
Good guys always die first!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:57 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
ja, en we weten hoe het daar mee afgelopen is...nofi
consequent linksrijden is okquote:Op donderdag 16 september 2004 16:57 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jij wordt nog wel een keer afgesneden...
Ja, LPFquote:Op donderdag 16 september 2004 17:00 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Good guys always die first!
Wil niet zeggen dat zijn mooie gedachtengoed over is.
Ik vind dat je een super foute avatar hebt trouwens....quote:Op donderdag 16 september 2004 16:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geil, maar hoe wou jij mij opzoeken? Het is best een eindje rijden hoor.
Mwoehahaha! Ga nou eerst maar 'ns sparen voor je rijlessen en je rij-examens!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een AK om jouw duitse kop naar de filistijnen te schieten.
Ik vind 'm redelijk normaal, maarja, ik heb tenslotte ook een rijbewijs hè....quote:Op donderdag 16 september 2004 17:01 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een super foute avatar hebt trouwens....
Vind je dit normaal?
I know!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent een held! Echt waar!
Ik kan zo fout zijn als ik wil!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik vind 'm redelijk normaal, maarja, ik heb tenslotte ook een rijbewijs hè....
Je bent nederlander.....maar dat bevalt je niet....en nuquote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik kan zo fout zijn als ik wil!
Maar....ik ben tenminste geen duitser! WHAHAHAHAHA
Maar je bent wel debiel en rijbewijsloosquote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik kan zo fout zijn als ik wil!
Maar....ik ben tenminste geen duitser! WHAHAHAHAHA
Ik ben allesbehalve een pauperjong!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:01 schreef BrauN het volgende:
Ga hier maar vast van dromen, pauperjong. http://www.aixam.nl/
dat spoilertjequote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef Ronald1903 het volgende:
VET stoere bak man, en het gaat ook nog 45km/h! Maar hier moet je wel je brommerrijbewijs voor hebben, moet je alsnog examen doen...
[afbeelding]
sinds wanneer kan een ongeloofelijke oetlul status krijgenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:55 schreef BrauN het volgende:
Knappe prestatie trouwens om binnen één dag absolute cult status te verwerven!![]()
Ja dat zeg wat!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Cage333 het volgende:
Ben opgeroeid in een van de rijkste gemeentes van Nederland.
Binnen elke gemeente heb je allerlei sociale rangen en standen, ook arme sloebersquote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve een pauperjong!
YEP!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon nar het zuiden of naar america dan?
- je voelt je daar beter thuis,
- je houdt van ak's,
- je houdt ervan om mensen te iriteren/af te zeiken,
- je bent debiel,
- je kunt niet rijden,
- je wordt daar (niet zo snel) egocentrisch.
Dus Bloemendaal heeft al die jaren jou familie in een kartonnen doos gedoogdquote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jippie voor jou, maar omdat je familie, buurt, kennissen en iedereen verder om je heen rijk is hoef jij dat nog niet te zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Cage333 het volgende:
[..]
of z'n veterstrik diplomaquote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef BrauN het volgende:
Cage333, ik stel voor dat je nu gewoon even rustig wordt en even gaat bedenken wat voor doms je allemaal doet... zakken voor je rijbewijs, schelden op een forum, reactie's uitlokken (want, wie weet!?)
Ik durf te wedden dat je zo'n knaas bent dat je nog zou zakken voor een rolschaatscertificaat.
Maar toch, goed topic
stiekumtocheenmedewerker@cbr.nlquote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef BrauN het volgende:
Mag ik je MSN, kunnen we gezellig bijkletsen.
Ja èn? De Tokkies wonen ook in één van de rijkste provincies van Nederland! Opgeroeid... Dude, jij bent zo kansloos, ik hou m'n hart al vast als jij harder gaat lopen dan 5 km/h, met je inzicht van een schildpad.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Cage333 het volgende:
[..]
psychopaat toegevoegdquote:Op donderdag 16 september 2004 17:02 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon nar het zuiden of naar america dan?
- je voelt je daar beter thuis,
- je houdt van ak's,
- je houdt ervan om mensen te iriteren/af te zeiken,
- je bent debiel,
- je kunt niet rijden,
- je wordt daar (niet zo snel) egocentrisch.
- loslopend psychopaat
Als ik zo sommige profielen lees van sommige forumleden.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef _joepie_ het volgende:
Toch wel uniek, binnen twee weken na aanmelding een Forumloser te zijn
Tja, als je het geld hebt, gewoon doenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:56 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ga niet opgeven!
En waarom zou ik over mijn schouder moeten kijken? geef me daar 1 goede reden voor? btw, waarom zou ik op straat gaan lopen als ik je ook voorbij kan rijdne ?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef Cage333 het volgende:
[..]
YEP!
Waarom heb je er meteen niet bijgezet dat ik een psychopaat ben en dat ik gewoon onder volk op straat loopt?
Kijk maar iedere keer om je schouder jongen! hahahaha
Waarom dacht ik aan de familie Flodder?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Wat een standaard humor heb jij zeg...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dus Bloemendaal heeft al die jaren jou familie in een kartonnen doos gedoogd![]()
Het zou wel eens zo kunnen zijn dat sommige leden al wat eerder geregistreerd hebben dan jij, denk ik hoor...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Als ik zo sommige profielen lees van sommige forumleden.
Dan hebben die duizenden posts al hier geplaatst!!
En dan denk bijmezelf, zitten die iedere dag urenlang op dit forum???
Hebben die gene priveleven ofzo of geen werk ofzo?
Jaar in dag uit?
Dit is puur een "onderzoek/project" van mij en het uitlokken van reacties en hoe dit soort
"mensen" zich voortbewegen in de hedendaagse maatchappij
tuurlijk einsteinquote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jaar in dag uit?
Dit is puur een "onderzoek/project" van mij en het uitlokken van reacties en hoe dit soort
OMG, Jan Peter Balkenende undercover op FOK!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jaar in dag uit?
en nu zonder spellingsfoutenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jaar in dag uit?
Nee want die hebben gewoon 20 post gemiddeld geplaatst 4 jaar lang, is dat normaal?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het zou wel eens zo kunnen zijn dat sommige leden al wat eerder geregistreerd hebben dan jij, denk ik hoor...
2514 reacties in 4 jaar tijd, valt best wel mee (maar 2 per dag) en dit soort zinloze loser acties zorgen er natuurlijk wel voor dat het hard gaat, je zit zelf trouwens op dit moment op 6 reacties per dagquote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jaar in dag uit?
oei, hij kan zich niet meer normaal verdedigen, ga autorijden en parkeer hem tussen een paar dichtgaande spoorbomenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:11 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Nee want die hebben gewoon 20 post gemiddeld geplaatst 4 jaar lang, is dat normaal?
Ben je dan niet helemaal kansloos zonder prive leven?
jij bent anders al 1,5 uur in dit topic aanwezig .... misschien een zelfstudie ?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jaar in dag uit?
Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar hoeveel posts heb jij sinds de opening van dit topic geplaatst? volgens mij wel iets meer dan 20, en volgens mij ligt jouw gemiddelde ook wel iets hoger dan 20 vanaf dit topicquote:Op donderdag 16 september 2004 17:11 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Nee want die hebben gewoon 20 post gemiddeld geplaatst 4 jaar lang, is dat normaal?
Of kansloos zonder rijbewijs? Wat is erger?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:11 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ja, maar daar noem je ook een voorbeeld... Die lui zitten waarschijnlijk verstoken van de buitenwereld, terend op een uitkering vastgegroeid aan hun bureaustoel. Triest volk inderdaad...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:11 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel poep praten jochie.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
"onderzoek/project" >>> En het laatste oonderzoek/project dat jij gedaan hebt was zeker het maken van een herbarium in de vijfde klas van de basisschool? Lukte zeker ook al niet? Maarre, jij bent een pitbull, dus je zult al vast 5 jaar in diezelfde vijfde klas zitten.
Jouw lelijke kop bekijken is erger ja...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Of kansloos zonder rijbewijs? Wat is erger?
Cage heeft gelijk, we praten hier als volwassen. Wil die nerd a.u.b. oprotten uit dit topic?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:15 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel poep praten jochie.
We praten hier als volwassenen toch?
Je bent gewoon een nerd, weet je dat?
volwassenen? Nee, volwassenen hebben een rijbewijs....jij nietquote:Op donderdag 16 september 2004 17:15 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet zeker dat ik 4 jaar lang zoveel ga posten?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw zit, maar hoeveel posts heb jij sinds de opening van dit topic geplaatst? volgens mij wel iets meer dan 20, en volgens mij ligt jouw gemiddelde ook wel iets hoger dan 20 vanaf dit topic
www.vandale.nl >>> kun je even kijken wat een herbarium ook alweer was. Enne, praten als volwassenen, mwoehahaha, jij bent ècht super. Zitten we al aan deel 2?!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:15 schreef Cage333 het volgende:
[..]
En waarom zou iemand die gewoon zijn mening spouwt op een alleraardigst forum op een lachwekkend topic een nerd zijn?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:15 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ben al een dertiger hoor!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
volwassenen? Nee, volwassenen hebben een rijbewijs....jij niet
en dan NOG geen rijbewijs? Allemachtig!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:18 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ben al een dertiger hoor!![]()
Ow ben je zo'n bioloog? of geil je gewoon op bladeren?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:17 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
www.vandale.nl >>> kun je even kijken wat een herbarium ook alweer was. Enne, praten als volwassenen, mwoehahaha, jij bent ècht super. Zitten we al aan deel 2?!![]()
en getrouwd, zeker geen kinderen zonder rijbewijsquote:Op donderdag 16 september 2004 17:18 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ben beterquote:Op donderdag 16 september 2004 17:20 schreef Cage333 het volgende:
Ik wil jullie bedanken voor de reacties!!
Ik heb best wel goed mijn best gedaan om flink te zeiken!
Prachtig, ik kan hier een mooi boek over schrijven.
Over dat forumgebruikers dezelfde grijze muizen zijn als de gemiddelde nederlander.
Damn ik ben geweldig!
Mhh, al was ik bioloog, zou ik je graag onderwerpen aan een lobotomie. Of zou 't CBR jou al gebruiken voor experimentjes? Wie weet! Waku-waku met mensen. Jij bent erg interessant.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:19 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ow ben je zo'n bioloog? of geil je gewoon op bladeren?
Cage333=Ratings, Cage333=GODquote:Op donderdag 16 september 2004 17:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
En waarom zou iemand die gewoon zijn mening spouwt op een alleraardigst forum op een lachwekkend topic een nerd zijn?
BTW we dwalen af zullen we het weer gewoon over jou rijvaardigheid blijven hebben, anders is er hier ok geen hol meer te beleven over 10 minuten
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:20 schreef Cage333 het volgende:
Over dat forumgebruikers dezelfde grijze muizen zijn als de gemiddelde nederlander.
Damn ik ben geweldig!
en dàt moeten we allemaal geloven hier...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:20 schreef Cage333 het volgende:
Damn ik ben geweldig!
kneusje met je petjequote:Op donderdag 16 september 2004 17:16 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jouw lelijke kop bekijken is erger ja...
AHAHAHAAHHAAHAHHAquote:Op donderdag 16 september 2004 17:18 schreef Cage333 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef Zwansen het volgende:
Je kan gewoon niet rijden! Zeikwijf!
Gelukkig komen kneusjes als jij die zelf denken dat ze kunnen rijden pas op de weg als ze dat ook daadwerkelijk kunnenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:26 schreef Cage333 het volgende:
Een hoop gelul
Hey de 30-er TS is verdwenen uit het topicquote:Op donderdag 16 september 2004 17:40 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
AHAHAHAAHHAAHAHHA![]()
![]()
en dan nog zo lullen!
![]()
simpel gevalletje van zwakbegaaft me dunkt
Ik was niet zenuwachtig voor mijn rijexamen maar toen ik de examinator zag wélquote:Op donderdag 16 september 2004 15:41 schreef Cage333 het volgende:
[..]
HAHAHAHA die is goed!
Weet je wat het ook is?
Die CBR mensen zijn allemaal zo lelijk als de nacht en geen vrouw die naar ze kijkt.
Misschien zijn ze jaloers op mijn uitstraling.
Wie kiest er nou zo'n baan bij het CBR?
Ik leef nog liever van de staat dan zo'n baan te hebben.
Eigenlijk zou er nog een extra optie bij moeten staan in je profiel:quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
Tussen je rijlessen door.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:20 schreef Cage333 het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:25 schreef Seborik het volgende:
Ik had het in één keer.
ff rekenen: 5x afgereden, gemiddeld hebben mensen 25 lessenvoordat ze examen doen, dus dat is alquote:Op donderdag 16 september 2004 20:19 schreef soul114 het volgende:
Cage333,
hoeveel lessen heb je tot nu toe al gehad ?
Ik neem twee lesjes voor de volgende hoor, ik heb geen 125 lessen gehad, denk wel meer dan 50/60.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:34 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
ff rekenen: 5x afgereden, gemiddeld hebben mensen 25 lessenvoordat ze examen doen, dus dat is al
125 rijlessen![]()
![]()
en dan nog niet kunnen rijden... zou hij het nog steeds niet begrijpen.., nee hoor het ligt echt aan de examinatoren
![]()
9 keer?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:45 schreef piemel het volgende:
ik heb er 9 keer over gedaan maar heb hem wel hehehehehehehe nu jij nog
Statistiekenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er nog een extra optie bij moeten staan in je profiel:
In het bezit van rijbewijs: ja/nee.
Prutser.
Heb ik mogen ontvangen via de e-mail van onze grote vriend cagequote:Asskicker - woensdag 15 september 2004 @ 21:17
Aars
Gelukkig ben je wéér niet geslaagd Gevaar op de weg 1e klas.. en het zelf nieteens door hebben
Lul niet zo dom Joost!
Maar goed daar moet je Joost voor heten!
Gevaar op de weg idd, voor jou wel als ik je zie! whahahaha
Het niveau van je opleiding zegt helemaal niets. Je hebt gewoon getoond dat je nog niet genoeg inzicht hebt. Hele volksstammen halen het in één of twee keer, dus doe niet alsof het onmogelijk is. Wat misschien slimmer is, is om eens van rijschool te wisselen. Blijkbaar is jouw huidige instructeur niet fatsoenlijk in staat om jou te leren autorijden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:58 schreef Cage333 het volgende:
[..]
En wie voelde zich geroepen om bij die forumleden te komen klagen?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:25 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 11857 (gemiddeld 9 per dag)
Dwerg voelt zich aangesproken met zijn ruim 11.000 posts
Vast een eenzame meneer met sterk ontwikkelde rechterhandspieren.
ZOALS ZOVEEL FORUMLEDEN HIER WHAHAHAHAHAHAHAHA
Puur om mijn digtale stront te ventileren en even kijken of er nog mensen hier zijn die ook een haat jegens het CBR.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En wie voelde zich geroepen om bij die forumleden te komen klagen?![]()
Die "paar kleine kijkfoutjes" zijn voor de overige weggebruikers het verschil tussen de bestemming halen, of de ambulance. Als jij er in slaagt om in dat half uurtje examen "een paar" kijkfoutjes te maken, hoe moeten wij dan met je omgaan als je dagelijks een rit van een uur (enkele reis) maakt? Dan maak je elke dag al twee paar kijk foutjes (en dan nog terug...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:41 schreef DaveM het volgende:
Er zitten echt examinatoren bij die hun macht misbruiken.
Die laten je dan zakken op een paar kleine kijkfoutjes, ook al rij je verder perfekt!
Lekkere wijven krijgen het net zo zwaar als jij, ik en ieder ander. Al was het maar omdat ze iemand anders dan de examinator neukt.quote:Als ik een lekker wijf was en 2x zoveel kijkfouten had hij me waarschijnlijk gewoon laten slagen.
Heb jij ooit de belgen zien rijden ? Die rijden velen malen slechter dan ooit mensen in Nederland. Je lult teveel en overdrijft teveel over dat domme roze papiertje. Zelfs de grootste mongool of de slechtste vrouw achter het stuur kan een rijbewijs halen en als jij na 5x het nog niet hebt gehaald, heb je er gewoon simpelweg geen gevoel voor.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Het CBR is een van de smerigste ambtelijke tenten die ik ken.
Een verzamelbak van versleten rijleraren, die alleen nog geschikt zijn om dit "werk" te doen.
Een bureau wat al tientallen jaren miljoenen medeburgers heeft bestolen op een schandalige wijze.
En als je nu nog resultaten zag in het verkeer ??? Nergens wordt zo slecht gereden als in Nederland !
Opruimen die handel, open gewoon een circuit waar je je familie of vrienden wat kunt laten oefenen in je eigen auto, en daarna "ff een tessie"
en hoppa de straat op !!
Vergeet niet: alle aso's en drankrijders hebben een rijbewijs op zak ! Goedgekeurd door het CBR !!!
Als ze aan de deur staan te morrelen bij het vagevuur van de hel, zal ik ze de laatste trap naar binnen geven..
Hè hè, het topic wordt toch nog levend gehouden, dank je Cage, ik denk dat je inmiddels nog meer mensen overtuigd hebt van je stupiditeit. Juist door je simpele, a-sociale, ondoordachte uitspraken krijg je de wind van voren. Ongeacht je rijprestaties (of liever, het uitblijven daarvan). Het CBR, Fok!, alle Nederlanders en weet ik veel wie nog meer voor rotte vis uitmaken... Keep up the good work!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:42 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Puur om mijn digtale stront te ventileren en even kijken of er nog mensen hier zijn die ook een haat jegens het CBR.
Maar blijkbaar heulen jullie graag mee..
Ach ja, dat deed de NSB ook met Nazi Duitsland.
Ik weet het, ik wil graag het geweten zijn van de mensheid.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Hè hè, het topic wordt toch nog levend gehouden, dank je Cage, ik denk dat je inmiddels nog meer mensen overtuigd hebt van je stupiditeit. Juist door je simpele, a-sociale, ondoordachte uitspraken krijg je de wind van voren. Ongeacht je rijprestaties (of liever, het uitblijven daarvan). Het CBR, Fok!, alle Nederlanders en weet ik veel wie nog meer voor rotte vis uitmaken... Keep up the good work!![]()
Ik vind prima om de wind van voren te krijgen....quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Hè hè, het topic wordt toch nog levend gehouden, dank je Cage, ik denk dat je inmiddels nog meer mensen overtuigd hebt van je stupiditeit. Juist door je simpele, a-sociale, ondoordachte uitspraken krijg je de wind van voren. Ongeacht je rijprestaties (of liever, het uitblijven daarvan). Het CBR, Fok!, alle Nederlanders en weet ik veel wie nog meer voor rotte vis uitmaken... Keep up the good work!![]()
Ok, dan vertel ik even wat die kijkfoutjes waren:quote:Op donderdag 16 september 2004 22:53 schreef RonaldV het volgende:
Die "paar kleine kijkfoutjes" zijn voor de overige weggebruikers het verschil tussen de bestemming halen, of de ambulance. Als jij er in slaagt om in dat half uurtje examen "een paar" kijkfoutjes te maken, hoe moeten wij dan met je omgaan als je dagelijks een rit van een uur (enkele reis) maakt? Dan maak je elke dag al twee paar kijk foutjes (en dan nog terug...). Da's elke week al 28 paar! Dat zijn 56 kansen om een mede-weggebruiker te raken omdat je "een kijkfoutje" maakte. En dan heb ik de inschattingsfouten nog niet eens meegerekend.
misschien wil zo'n examinator toch een goede beurt bij haar maken he.quote:Lekkere wijven krijgen het net zo zwaar als jij, ik en ieder ander. Al was het maar omdat ze iemand anders dan de examinator neukt.
Moet je nagaan, jij bent nog slechter in het verkeer als hen. Ben benieuwd waar je jezelf dan heentrapt.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Een verzamelbak van versleten rijleraren, die alleen nog geschikt zijn om dit "werk" te doen.
Een bureau wat al tientallen jaren miljoenen medeburgers heeft bestolen op een schandalige wijze.
En als je nu nog resultaten zag in het verkeer ??? Nergens wordt zo slecht gereden als in Nederland !
Opruimen die handel, open gewoon een circuit waar je je familie of vrienden wat kunt laten oefenen in je eigen auto, en daarna "ff een tessie"
en hoppa de straat op !!
Vergeet niet: alle aso's en drankrijders hebben een rijbewijs op zak ! Goedgekeurd door het CBR !!!
Als ze aan de deur staan te morrelen bij het vagevuur van de hel, zal ik ze de laatste trap naar binnen geven..
Das onzin, dat je daar op zakt, dan had je ook andere dingen fout moeten doen. Het is en blijft een optelsom. Dat staat heel mooi op dat formuliertje, en als daar alleen dat keren op stond, had je dat mee moeten nemen en in beroep moeten gaan. Aangezien je dat niet gedaan hebt (althans, zo klinkt je verhaal), lijkt het mij zo dat er wel meer op stond...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:26 schreef Litening het volgende:
Soms hebben ze gewoon een reden nodig om iemand te laten zakken...
ik ben bijvoorbeeld een keer gezakt op... tja je raadt het niet: keren op de rijbaan
ik raakt namelijk niet met mijn voorwielen de stoeprand aan....
*grom*
1. je KAN niet zakken op het verkeerd uitvoeren van een speciale handeling (tenzij het een kijk-fout is ofzow)
2. je HOEFT de stoeprand niet aan te raken. Ik kan het gewoon beter dan het hoort... en dan laat die kl***tzak mij daar op zakken? echt be-la-che-lijk!
Mmmm comfortabele vrouwenquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:44 schreef innovative het volgende:
Ik wilde me vooral comfortabel voelen in die auto...
TIs geen onzin. hij zei letter lijk : "Je laat hele mooie dingen zien, maar dat keren op de rijbaan ging zo slecht, dat ik je daar niet op wil laten slagen." mijn fout daar was denk ik dan ook dat ik daar tijdens direct na het keren met hem in een discussie ging of het nu moest of mocht. En waarschijnlijk voelde hij zich daardoor disrespectvol behandeld ofzow...quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Das onzin, dat je daar op zakt, dan had je ook andere dingen fout moeten doen. Het is en blijft een optelsom. Dat staat heel mooi op dat formuliertje, en als daar alleen dat keren op stond, had je dat mee moeten nemen en in beroep moeten gaan. Aangezien je dat niet gedaan hebt (althans, zo klinkt je verhaal), lijkt het mij zo dat er wel meer op stond...
doodsverwensingquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:22 schreef 1299 het volgende:
Zeg Cage333 hebben ze bij je laatste bezoek bij de dokter het wel eens gehad over levensbeëindiging? Nee zal toch tijd worden. Nog nimmer heb ik iemand van volwassen leeftijd met zulke kinderachtige argumenten een betoog zien voeren.
Preventief ruimen, die hap!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:22 schreef 1299 het volgende:
Zeg Cage333 hebben ze bij je laatste bezoek bij de dokter het wel eens gehad over levensbeëindiging? Nee zal toch tijd worden. Nog nimmer heb ik iemand van volwassen leeftijd met zulke kinderachtige argumenten een betoog zien voeren.
Beetje dom, als je een ongeluk veroorzaakt waarbij een eventuele andere partij letsel veroorzaakt kun je voor de rest van je leven betalen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:54 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve gehandicapt, misshien ben ik meer "blacklisted".
Om jou een plezier te doen, ga ik lekker door blijven rijden zonder rijbewijs.
Stop me if you can....
Die gaste kunnen tog behoorlijk knappe dingen:quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:45 schreef BrauN het volgende:
Verwacht hier verder ook geen antwoord meer van Cage333 ofzo hoor...
Meneer heeft gewoon gisteren in een bibliotheek internet ontdekt, in een rush dit topic geopend en goed lopen rellen en is nu gewoon weer aan 't werk (lees: hangen op een bezem, bij de plantsoendienst)
Het is heel simpel, de tijd die jij bij het CBR doorbrengt spenderen wij op fokquote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Jaar in dag uit?
Leeuwarden, goedzo!quote:Op donderdag 16 september 2004 20:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik was niet zenuwachtig voor mijn rijexamen maar toen ik de examinator zag wél![]()
![]()
![]()
Lekker ding ! Spoelstra, CBR Leeuwarden Pfew, daar zou ik wel eh .. bij af willen rijden.
Toch nog in één keer gehaald gelukkig.
Examinatoren zijn mensen die minder werk willen doen, voor meer geld.. Lijkt me een redelijk mensenlijke keuze. Examinatoren rijden geregeld minder goed dan instructeurs, maar hebben (meestal!) een betere kijk op hoe jouw inzicht is en dergelijken, en gezien jouw 'treffende' vergelijkingen hier, lijk je me niet de intelligentste.. Denk je serieus dat dat testje van je, na les van familie, beter succes zal opleveren?! België is een land waar dat zo werkt, super laag slagingspercentage en hoog in het ongelukken-cijfer..quote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Cage333 het volgende:
en hoppa de straat op !!
en omdat je geen nederlands gestudeerd hebt kun je niet foutloos schrijiven?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef Cage333 het volgende:
[..]
Hier in de stad is er zelfs eentje, en die kan hangen op zijn riek, shag draaien met 1 hand, praten over zijn pensioen en prullenbakken legen tegelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:15 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die gaste kunnen tog behoorlijk knappe dingen:
Gistere zag ik er 1 hangend op een hark een sjekkie draaien, zonder te morsen met zijn sjek
Dat is het beste dan je doen kan. Ik heb in de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb nog geen 1 keer dit papiertje hoeven laten zien. Gewoon je aan de regels houden, rij 5% langzamer dan is toegestaan, blijf niet onnodig links rijden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:39 schreef Cage333 het volgende:
Ik ga gewoon 6de keer nu aanvragen en nu gewoon autootje kopen en lekker zelf wat karren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |