Zomaar een suggestie: het carnaval-weekend, ofwel 5 & 6 februari 2005.quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:10 schreef Blasphemer het volgende:
waneer?
Maar is t in die regionen juist niet veel erger als hierquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:26 schreef Gajus het volgende:
Zomaar een suggestie: het carnaval-weekend, ofwel 5 & 6 februari 2005.
ik ben graag uit de buurt als onze samenleving debiliseert vanwege carnaval.
ik zou even moeten kijken of mijn rooster dit toelaatquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
het is Frankrijk die hebben nog nooit van carnaval gehoordquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Maar is t in die regionen juist niet veel erger als hier
Klopt, m.u.v. Nice.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:25 schreef Magneet het volgende:
het is Frankrijk die hebben nog nooit van carnaval gehoord
juisquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Klopt, m.u.v. Nice.
... en wat hebben carnavalvierders te zoeken bij oorlogsmonumenten?
Wat een goed planquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
5 uur in de trein en al bijna door Carl Heller's brieven heen. Bizarre gruwelijkheden, fascinerend hoe nuchter hij erover vertelt...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een goed plan![]()
je wordt er idd een beetje stil vanquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:48 schreef julekes het volgende:
[..]
5 uur in de trein en al bijna door Carl Heller's brieven heen. Bizarre gruwelijkheden, fascinerend hoe nuchter hij erover vertelt...
Iets uitgesteld, is vandaag naar de drukker gegaanquote:Op donderdag 18 november 2004 08:12 schreef Gajus het volgende:
@Yvonne,
Vandaag zou de Nederlandstalige versie van de ondergrondse oorlog verschijnen, is dat gelukt?
zo ja, waar kan ik het bestellen?
Hierover is een nieuw topic geopend: Verdun-expeditiequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef Blasphemer het volgende:
waneer gaan we weer?
Website is erquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:06 schreef Mr-T het volgende:
Laat ik de vraag maar in dit topic stellen, wellicht dat iemand het weet:
Ik ben afgelopen weekend een dag naar Ieper geweest en heb o.a. ook op hill 62 gestaan. Wat wij ons afvroegen is hoe men in die heuvels begon te graven.
Zo hoog zijn ze niet, dus waar begin je? En zonder dat degene bovenop die heuvel het ziet?
Wellicht dat er een boek of website is die dit duidelijk uitlegd....
deze carnavalsvierder is anders regelmatig bij oorlogmonumenten te vindenquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Klopt, m.u.v. Nice.
... en wat hebben carnavalvierders te zoeken bij oorlogsmonumenten?
nou gewoon, met scheppen en pikhouwelen enzo. ze deden het echt niet met hun blte handjes hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Website is er
Maar wat bedoel je precies?
"In"die heuvels graven?
Dat snap ik lieffie, schatje, honnepon, maar het gaat me over Hill 62 en waarom ze daar 'In" zouden moeten gravenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:41 schreef speedcore het volgende:
[..]
nou gewoon, met scheppen en pikhouwelen enzo. ze deden het echt niet met hun blte handjes hoor
Voor de geinteresseerden, een review over de expositie in het Flanders Fields museum:quote:Op zondag 4 juni 2006 08:51 schreef Mr-T het volgende:
Wat ik bedoelde is:
Als je bovenop zo'n heuvel staat, heb je goed overzicht wat er om je heen en onder je gebeurt. En daarbij zijn die heuvels niet zo hoog. Wij zagen dus niet direct een punt om zo'n tunnel te starten zonder dat de mensen bovenop het in de gaten hebben.
Maar ik herinnerde me een diorama in het Flanders Fields museum waar ze vanuit de loopgraaf eerst direct naar onderen graven en vervolgens de gang richting heuvel graven, dus we zijn eruit
misschien dat er plannen waren om de gaten vol met explosieven te proppen en daarna hill 62 in crater 62 te veranderen. Hebb ze meer gedaan toen met redelijk resultaatquote:Op zondag 4 juni 2006 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat snap ik lieffie, schatje, honnepon, maar het gaat me over Hill 62 en waarom ze daar 'In" zouden moeten graven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |