Zoals reeds geopperd in
De Ieper expeditie Take 3 komt nu Verdun in het vizier.
Ook zijn reeds data genoemd:
- het carnaval-weekend voor een kleinschalige expeditie ter verkenning en ter voorbereiding van ...
- een april-weekend voor een grootschalige expeditie.
Mini-expeditie op 5 & 6 februariTeam.
Vooralsnog stel ik mij een gezelschap van 3 à 5 personen voor, een aantal dat past in mijn auto. Wie gaan er nog meer mee? Opgeven via dit topic en aanvullende informatie via mijn mailadres (zie mijn profiel).
Optie.
In de winter hebben wij te maken met korte dagen (en lange nachten). Om toch voldoende te kunnen bezichtigen, gaat mijn voorkeur uit naar een vertrek op vrijdagmiddag. Maar die optie laat ik afhangen van de overige expeditieleden.
Reistraject.
Vanuit de Randstad wordt gereden naar Luxemburg en vervolgens Verdun. Afhankelijk van de samenstelling van het reisgezelschap gebeurt dit via Breda of Maastricht.
Kosten.
De reiskosten neem ik voor mijn rekening, echter niet de verblijfkosten e.d.. Wel ben ik bereid de overnachting te regelen mits tijdig een borgsom gestort is.
Voorbehoud.
Hoewel mijn automobiel ontworpen is om de Scandinavische winters te trotseren, lijkt het mij weinig zinvol te gaan als de weersomstandigheden ons nopen tot een "pool-expeditie". M.a.w. als daags voor het vertrek blijkt dat de weersverwachtingen buitengewoon ongunstig zijn dan wordt de expeditie opgeschort.
Bezichtigingen.
Suggesties voor te bezichtigen objecten zijn ten zeerste welkom.