Ik heb toch niet gezegd dat ik geen reactie krijgquote:Op woensdag 15 september 2004 22:29 schreef Ymke het volgende:
dubbellu , ik zie je 2 keer posten vanavond , eerst zeg je dat je geen reactie krijgt , en dan reageer je niet op de reactie die je wel krijgt.
ik geef het op hier
Ik wilde idd een reactie van wat mensen of de 'winnende' foto bij de pianostemmer zat of de laadschop.quote:maar ik had liever dat de mensen die op mijn eerdere versies wat opmerkingen hadden nu weer even zouden reageren, ik heb tenslotte hun tips opgevolgd.
En ben er nog niet uit of het er één van deze wordt of de laadschop
post dan ook een beetje doorquote:Op woensdag 15 september 2004 23:20 schreef dawg het volgende:
Deel 3 pas?
tvp
Er zit geen verschil in, maar ik heb ook niemand dat zien zeggen, toch?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:28 schreef m-niki het volgende:
(kleine discussie: wat is dan het verschil in het gebrek aan actie in pea's foto's van de tomatenkwekerij en het gebrek aan actie in mijn foto's? Ik zie dat namelijk niet...misschien wil iemand dat even uitleggen???)
De foto is genomen op het perron van een Russisch treinstation. De trein stopte daar 20 minuten. In Rusland is het dan de gewoonte dat veel mensen allerhande etenswaren slijten, in dit geval zelf gebakken koek en taart. Erg lekker trouwens. Venten lijkt mij werk in uitvoering.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef dubbellu het volgende:
@ Ivo: het thema zie ik hier niet echt in terug, waarschijnlijk is het op een Russische markt, maar of de vrouw aan het werk is?
hoe groot is dat kreng?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:42 schreef Abbadon het volgende:
tijdje weg geweest wegens vakantie en andere redenen, maar het is weer hoog tijd voor een fotootje... 'werk in uitvoering' dus
[afbeelding]
De vrouw in het wit heb ik totaal niet gezien toen ik de foto maakte. Viel me pas op toen anderen me op haar attent maakten bij het zien van de foto. De lijnen aan de bovenkant zijn richels in de metalen wand van een wagon. Ik heb deze foto waarschijnlijk genomen in de oude reportagestijl (zie een eerdere post van Ouwesok hierover), rondlopen met de camera scherpgesteld op 1-3 meter. Als er zo'n mensenmassa rondloopt op een kleine ruimte heb je geen tijd om uitvoerig te componeren en in te stellen, dat is gewoon richten-schieten en hopen dat het goed is.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:57 schreef m-niki het volgende:
De foto van ultra_ivo vind ik wel wat hebben, dat komt met name denk ik door het bijna natuurlijke kader van de vrouw in de rode jas, het dienblad wat ze vasthoud, de man in het zwart links en aan de bovenkant lopen lijnen. Het onderwerp van de foto vind ik de vrouw in het wit die de camera ook inkijkt, fantastisch gedaan! Vooral ook omdat de foto een sfeer neerzet die ik associeer met Rusland of Oekraine ofzo..koud, mode die bij ons al jaren uit is, norse gezichten, maar toch ergens warm (zonnetje schijnt en er en zet alles in een heel ander daglicht!!)
Oe! Had je al gezien hoe je ogen via het hoofd van de mevrouw in wit zo hop-hop-hop via de achterhoofden weer terug gaan naar het dienblad met lekkers?? Leuke foto!! Krijg alleen de idee dat ie niet he-le-maal scherp is..da's jammer..
enormquote:Op donderdag 16 september 2004 21:39 schreef rew- het volgende:
hoe groot is dat kreng?
waar heb je die foto gemaakt? zag vandaag ook van die strepenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:07 schreef petre86 het volgende:
de gevolgen van werk... en het is een kunstwerk in uitvoering.. of zo zou je het kunnen noemen..??(dus eigelijk vraag ik hierbij of dit een foto is die voor de wedstrijd mee kan doen..):
[afbeelding]
vanaf de dijk bij de IJssel.. richting de veluwe(westen) (tussen zwolle en deventer)quote:Op donderdag 16 september 2004 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar heb je die foto gemaakt? zag vandaag ook van die strepen![]()
je foto word volgens mij door de modjes beoordeeld of ie mee kan doen of niet, dus in principe kan je elke foto 'opgeven' . Of ie dan ook punten krijgt, is nog maar de vraag (persoonlijk associeer ik dit helemaal nergens met werk in uitvoering en verdenkquote:Op donderdag 16 september 2004 22:07 schreef petre86 het volgende:
de gevolgen van werk... en het is een kunstwerk in uitvoering.. of zo zou je het kunnen noemen..??(dus eigelijk vraag ik hierbij of dit een foto is die voor de wedstrijd mee kan doen..):
[afbeelding]
maar we hebben hier elke avond zo'n mooie zonsondergang.. daar kan ik toch niet geen foto van maken?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:56 schreef m-niki het volgende:
[..]
je foto word volgens mij door de modjes beoordeeld of ie mee kan doen of niet, dus in principe kan je elke foto 'opgeven' . Of ie dan ook punten krijgt, is nog maar de vraag (persoonlijk associeer ik dit helemaal nergens met werk in uitvoering en verdenkik je ervan gewoon mee te liften op de schoonheid van de lucht van die avond..dusseh....
van mij zou je hier geen punten voor krijgen.... )
het verhaal erbij is super grappigquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
nou eentje die ik wel leuk vond.
Poolse ex zoutmijn werkers die een centje bijverdienen met het lokale orkestje.... 100 meter onder de grond
[afbeelding]
Hij is een beetje donker . Wel leuk dat je naar Polen bent gegaan voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
nou eentje die ik wel leuk vond.
Poolse ex zoutmijn werkers die een centje bijverdienen met het lokale orkestje.... 100 meter onder de grond
[afbeelding]
'quote:Op donderdag 16 september 2004 22:36 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] dit was een leuk dagje
ik vind de foto qua onderwerp wel okee.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:24 schreef Paddo het volgende:
[afbeelding]
En ik zie nog iets wat niet klopt. Bedankt! Ik geloof dat deze foto even op de digitale pijnbank moet. (Omdat de camera niet meer werkt, heb ik de vrijheid genomen een kleine correctie in de wolken uit te voeren ivm twee onscherpe trolleylijnen, maar deze retouchering is niet goed.)quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik vind de foto qua onderwerp wel okee.
maar de kwaliteit is niet zo goed, ruis, en de lucht is heel raar met strepen en vlekken enzo..
Ik mail je een dezer dagen terug, moet ff uitzoeken wanneer ik precies kan.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef Re het volgende:
ik zal vanavond eens wat archief materiaal spammen, heb nog geen tijd gehad om erop uit te gaan
Welneeeeeequote:Op vrijdag 17 september 2004 18:41 schreef dawg het volgende:
Oh, ik had in een melige bui wat geschoten. Slaat nergens op, maar toen ik ze zag dacht ik, neh toch niet.
Maar, toch wel dus (vanavond), want het is alles behalve wat ik tot nu toe hier heb gezien qua onderwerp (maar niet beter ofzo, dat jullie niet denken dat ik uit de hoogte doe). Al slaat het nog steeds nergens op.
Zijn jullie al nieuwsgierig?
In hoeverre is retoucheren toegestaan?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:51 schreef Paddo het volgende:
[..]
En ik zie nog iets wat niet klopt. Bedankt! Ik geloof dat deze foto even op de digitale pijnbank moet. (Omdat de camera niet meer werkt, heb ik de vrijheid genomen een kleine correctie in de wolken uit te voeren ivm twee onscherpe trolleylijnen, maar deze retouchering is niet goed.)
Je ziet nog in het midden ook een stukje trolleylijn lopen.
Gaan de maar eens ff wat aan doen.
eerst wat...quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:25 schreef Xilantof het volgende:
ik heb deze middag nog wat leuke foto's geschoten (hopelijk)
eerst wat tv kijken, en dan komen de foto's
das net zo iets als je monitor...quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
eerst wat...
![]()
Hoho....d'r is maar één officiele FOT-deegroller, en die heb ik in bewaringquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:57 schreef dawg het volgende:
Ja, straks. Kan er nu niet bij.
En heb jij nou ookal een zweep pea? Van rewimo gejat?
Jij gaat helemaal nergens naar kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:50 schreef Bowiefan het volgende:
nee hoor, als jij toch geen foto's post ga ik wel tv kijken ofzo
jaja,quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nergens naar kijken. Jij gaat op dit forum kijk'n jaa [afbeelding]
heerlijk, zo'n deegroller
Ik vind die onderste 'het' inderdaad ook hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind die beweging in de onderste wel leuk
Als de retouche net zo goed op een traditionele foto is te doen kunnen we het natuurlijk niet weigeren. Het verwijderen van stof of krasjes uit een scan moet dus gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 09:51 schreef Ymke het volgende:
Ouwesok , even een vraagje , in hoeverre is retoucheren toegestaan?
Het probleem is dat wanneer een retoucheaktie goed wordt uitgevoerd, er geen haan naar kraait. Daarom moet je je als fotograaf eens achter de oren krabben wanneer iemand je een pluim voor je retouchewerkt geeft.....quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:24 schreef Ymke het volgende:
blijft inderdaad een zeer grijs gebied
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het probleem is dat wanneer een retoucheaktie goed wordt uitgevoerd, er geen haan naar kraait. Daarom moet je je als fotograaf eens achter de oren krabben wanneer iemand je een pluim voor je retouchewerkt geeft.....
Deze is gecorrigeerd met RahmanImager die voor persoonlijk gebruik gratis is. De uitslag van de test volgt binnenkort in het foto-slowchattopic. De correcties hadden overigens ook simpel met Irfanview gekund, werkt zelfs nog makkelijker.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ouwesok, heb je met een van de testprogramma's gecorrigeerd?
Ik zal vanavond eens wat dieper in de archiefbak van mijn Pakracverblijf duiken, er moet nog meer werk in uitvoering inzitten, ik was daar namelijk vrijwilliger bij een puinruim/wederopbouwcommando. Om het werk niet te belemmeren had ik alleen een kleien camera bij me, een Ricoh 500G, geladen met Porst/Konica 100 asa diafilm. Een al te grote camera zou toendertijd in Pakrac op bepaalde momenten ook ongewild lood aantrekken.
Ivo
Naar Ouwesok , huizquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:14 schreef huiz het volgende:
Ok, Ik gooi toch mijn eerdere foto in de wedstrijd, heb nog geen tijd gehad voor andere. Maar... naar wie moet ie nou? Naar Ouwesok of naar Rewimo?
De ene die ik heb laten zienquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Naar Ouwesok , huiz
Welke foto ga je sturen?
Jajaja, hoe raad je het zo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:20 schreef pea4fun het volgende:
Nou Dawg? waar blijven ze? zeker alweer stappen enheel die foto's vergeten...tsssss
Ik heb nog niks kunnen besluiten rond Naarden. Ik moet eerst het wedstrijdprogramma van de banen van Eindhoven en Breda zien, als ik geen wedstrijd heb kom ik.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:53 schreef Ouwesok het volgende:
Geheel offtopic maar nu ik je toch aan de lijn heb, we moeten nog eens afspreken hoe we die Jupiter in mijn richting gaan krijgen, zeker omdat je de Naardenmeet lijkt te moeten missen.
Ik zie het 'werk' er niet zo in, ik zie alleen een aantal produktiestadiaquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Jajaja, hoe raad je het zo.
Anyway, hier issie dan, maar stel je er niet teveel van voor. Het was in een wazige melige bui.
[afbeelding]
Oh ja, deze lever ik (denk ik) niet in
Die eerste is leuk. Hoewel hij duidelijker te zien is als de tweede is het toch ff kijken waar nu het werk zit...heeft wel watquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef Xilantof het volgende:
2 dingetjes van mij
van bijde heb ik veel vééééééééééél varianten: zw/w of nieten net wat andere belichtingen enzo, en vooral die belichting is lastig
![]()
etc.
lastig:
[afbeelding]
[afbeelding]
goed kijken
Welkequote:Op zaterdag 18 september 2004 19:06 schreef pea4fun het volgende:
@ ouwesok, mag ik zeggen dat ik dat niet echt een verbetering vind? Ik vind hem nu erg onwerkelijk.
Dat meisje met die schep, vind de kleuren niet meer kloppen. Maar misschien ben ik de enige hoor...quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Welke, die poetssessie op het plaatje van ultra_ivo
@ultra_ivo : Kom je op je schaatsexpedities wel eens in/op de overdekte ijsbaan bij mij in het dorp (Dronten Kwistus Nova)
Buiten het gewest Noord-Brabant/Limburg rij ik alleen af en toe in Heerenveen (Thialf). Dronten ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:47 schreef Ouwesok het volgende:
@ultra_ivo : Kom je op je schaatsexpedities wel eens in/op de overdekte ijsbaan bij mij in het dorp (Dronten Kwistus Nova)
Ik zou die foto wel een ander cropje geven, zodanig dat de horizon niet meer in het midden staat.quote:Op zondag 19 september 2004 10:06 schreef stil het volgende:
Hee Pea, ik heb ook nog een tractor in de aanbieding, bij mij geen rookpluimen, maar stofwolken.
[afbeelding]
en dat zijn dan nog maar twee mogelijkhedenquote:Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef stil het volgende:
Bedankt Oudesok voor het advies.
hieronder wat probeersels, graag oordeel over het croppen.
http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/hooien02.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/hooien03.jpg
Waarschijnlijk wel zonder die stinksigaarquote:Op zondag 19 september 2004 13:38 schreef Ouwesok het volgende:
Hé rewimo is d'r weer.
Nou wil je je deegroller zeker ook weer terug [afbeelding]
kruisjes zijn niet mooi, welkom terugquote:Op zondag 19 september 2004 13:28 schreef Rewimo het volgende:Daar ben ik weer
Met wat foto-pogingen voor de wedstrijd
ik zie geen kruisjesquote:Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef Re het volgende:
[..]
kruisjes zijn niet mooi, welkom terug
doe mij maar een broodje kababquote:Op zondag 19 september 2004 13:28 schreef Rewimo het volgende:Daar ben ik weer
Met wat foto-pogingen voor de wedstrijd
qltel moest natuurlijk weer eens aan de server klooienquote:Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef Re het volgende:
[..]
kruisjes zijn niet mooi, welkom terug
Mijn deegroller, wat doe je?quote:Op zondag 19 september 2004 13:38 schreef Ouwesok het volgende:
Hé rewimo is d'r weer.
Nou wil je je deegroller zeker ook weer terug [afbeelding]
Mee eens, was mn eerste gedachte.quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef pea4fun het volgende:
Leuke serie foto's. Als ik er 1 voor de wedstrijd uit zou moeten zoeken, zou het de laatste zijn. Die vind ik erg geslaagd met die mand met broodjes op de voorgrond.
Jammer inderdaad, maar goed, de man kon moeilijk stilstaanquote:Op zondag 19 september 2004 21:50 schreef dubbellu het volgende:
Hallo rewimo,
Jammer dat bij foto 1 de man onscherp is,
de eerste twee zien er zo niet helemaal scherp uit.. maar hoe kan ik anders een foto onder de 200kb brengen? (nu met paint gedaan) kan het met infranview?quote:Op maandag 20 september 2004 19:53 schreef petre86 het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
is het een beetje wat?
Bij http://www.imageshack.us/index.php mag je bestand 1024 kb groot zijnquote:Op maandag 20 september 2004 20:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
de eerste twee zien er zo niet helemaal scherp uit.. maar hoe kan ik anders een foto onder de 200kb brengen? (nu met paint gedaan) kan het met infranview?
Vind ik ookquote:Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef m-niki het volgende:
foto 4 vind ik zelf de mooiste om te zien, ook omdat die oven er mooi uitkomt..foto 5 vind ik eigenlijk meer gewoon een registratie..
om snel de foto's te posten zodat jij het niet kan??quote:Op maandag 20 september 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
Mijn lieve wederhelftfotografeert ookspullen zat
...
Nou wil mijn lieve wederhelfteen Fok!account
Regel dat account danquote:Op maandag 20 september 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
Nou wil mijn lieve wederhelfteen Fok!account
Dan zien we haar binnenkort onder de naam Ouwekous ??quote:Op maandag 20 september 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
..........Nou wil mijn lieve wederhelfteen Fok!account
Of Ouwepantyquote:Op dinsdag 21 september 2004 06:58 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dan zien we haar binnenkort onder de naam Ouwekous ??![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 07:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of Ouwepanty
Ik zit me stiekem af te vragen of 'werk in uitvoering' wel de insteek van deze foto was...quote:Op maandag 20 september 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
Tijdens de renovatie van de woonwijk heeft ze met de S1 al een gieg of wat aan foto's gemaakt, waarop vrij aardig arbeid wordt verricht. Mijn lieve wederhelftheeft het aardig in de vingers vind ik zelf
[afbeelding]
Zoektochten naar jongere sokken valt toch ook onder werk in uitvoering?quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit me stiekem af te vragen of 'werk in uitvoering' wel de insteek van deze foto was...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:45 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Zoektochten naar jongere sokken valt toch ook onder werk in uitvoering?![]()
Ja, het mooiste deel is eraf denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ouwesok heeft volgens mij tactisch het bovendeel van de foto weggecropt
Voor de wedstrijd blijft bij mij de keus op nr 5 vallen. De laatste foto's zijn leuk maar nr 5 is compleet. Het werk en het eindproduct.quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Maar eh, mag ik nog even weten wat jullie oordeel is over mijn foto's 6 t/m 8?
Het zichtbare vuur is idd leuk maar op deze foto zie je weinig van zijn werk en zijn ene hand staat er maar gedeeltelijk op.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind 5 ook erg leuk. Ben een beetje aan het twijfelen gebracht omdat zoveel mensen 4 het mooist vinden (vanwege het zichtbare vuur).
Klopt, hij doopt hem net in het bakje waterquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:36 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het zichtbare vuur is idd leuk maar op deze foto zie je weinig van zijn werk en zijn ene hand staat er maar gedeeltelijk op.
Dat was wel de oorspronkelijke insteek. Ik had deze zelf even snel uit de collectie gevist omdat ie zo ontzettend miinimaal van opzet is en juist daarom zo ontzettend raakals ik zelf foto's van dit soort werkzaamheden maak probeer ik er altijd van die lawaaiplaten van te makenquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit me stiekem af te vragen of 'werk in uitvoering' wel de insteek van deze foto was...
Bang voor controle?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:23 schreef Ouwesok het volgende:
Ennuuh, mijn lieve wederhelftgaan we niet in welke kousen-/pantyvorm dan ook hier zien verschijnen.
Neuh, maar met mijn username hebben we de voetmode wel zo'n beetje gehadquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bang voor controle?![]()
[
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind MevrOuwesok anders ook wel een aardige...
sokophouder vind ik wel passend.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Daar zat ik ook aan te denken
mevrouw_ouwesok of zo
Sokkenstopster misschien?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:26 schreef stil het volgende:
[..]
sokophouder vind ik wel passend.![]()
Het is een vrouw dus waarom niet iets met schoenenquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sokkenstopster misschien?
ik vind hem mooi, laat veel aan fantasie over, maar is duidelijk werk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Ouwesok het volgende:
Die nick daar komen we wel uit.
Wat vinden we echter van het plaatje(in een bittere poging de boel weer een beetje ontopic te krijgen)
Hoog Village People gehaltequote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Ouwesok het volgende:
Die nick daar komen we wel uit.
Wat vinden we echter van het plaatje(in een bittere poging de boel weer een beetje ontopic te krijgen)
hey ouwe zeiksnor doe 's gewoon ik geloof dat 99% je waardeert maar natuurlijk is die 1% veeeeel belangrijker, niet?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:38 schreef m-niki het volgende:
jongens, ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer in FOK Fotografie..het is nu de zoveelste keer dat ik ergens verkeerd begrepen wordt...dit overkomt me in het dagelijks leven nooit, het is steeds een kwestie van verkeerd en te snel oordelen over wat ik allemaal wel niet vindt -zucht-
Ik kan op andere fora ook wel mijn foto's kwijt om er van te leren of om af en toe gewoon complimenten te krijgendus ik hoef hier natuurlijk ook niet te zijn (toch!)
Maar dan iets praktisch: wie neemt het overzichtstopic over voor de wedstrijden?? PdeHoog heeft het een keer gedaan, misschien heeft ie er zin in om het voor altijd te doen? Krijg je de bron-code van me opgestuurd![]()
:'(quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:38 schreef m-niki het volgende:
jongens, ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer in FOK Fotografie..het is nu de zoveelste keer dat ik ergens verkeerd begrepen wordt...dit overkomt me in het dagelijks leven nooit, het is steeds een kwestie van verkeerd en te snel oordelen over wat ik allemaal wel niet vindt -zucht-
Ik kan op andere fora ook wel mijn foto's kwijt om er van te leren of om af en toe gewoon complimenten te krijgendus ik hoef hier natuurlijk ook niet te zijn (toch!)
Maar dan iets praktisch: wie neemt het overzichtstopic over voor de wedstrijden?? PdeHoog heeft het een keer gedaan, misschien heeft ie er zin in om het voor altijd te doen? Krijg je de bron-code van me opgestuurd![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:38 schreef m-niki het volgende:
jongens, ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer .......
2 vind ik echt geweldig! Ik stel me zo voor dat die man eens onder zijn helm op zijn hoofd krabt van: Heb ik die tekening nou goed omquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef CompuMess het volgende:
Oké, nu ik hier toch ben, kan ik gelijk nog wel een paar foto's plaatsen...
euhh... is er nog hoop?
Ik heb ook iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:38 schreef m-niki het volgende:
idd, die foto is echt goedquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 vind ik echt geweldig! Ik stel me zo voor dat die man eens onder zijn helm op zijn hoofd krabt van: Heb ik die tekening nou goed omEn dan gaat ie hem een kwartslag draaien en nog een keer en nog een keer...
wel als die 1% het blijkbaar nodig vind om zeer fel op mij te reageren...je mag er van vinden wat je wilt, maar ik ben hier niet om steeds om de paar weken te horen te krijgen hoe stom (of bot of fel of whatever) ik wel niet post, terwijl er eigenlijk gewoon verkeerd gelezen is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:47 schreef Re het volgende:
[..]
hey ouwe zeiksnor doe 's gewoon ik geloof dat 99% je waardeert maar natuurlijk is die 1% veeeeel belangrijker, niet?
Ow ja, ik zie het. Alleen snap ik niet waarom dat niet gewoon uitgepraat kan worden. Je mag toch best van mening verschillen zonder elkaar gelijk af te branden? Een andere mening betekent m.i. niet dat je elkaar niet respecteert. En als je woorden verkeerd overkomen kun je dat altijd verduidelijken (bekend probleem op internet, communiceren zonder dat je elkaar ziet is lastig).quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:28 schreef dubbellu het volgende:
Ga je even op vakantie: [CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren!
Hou je niet van werken?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:39 schreef danos het volgende:
hm werk in uitvoering is niet echt mijn ding, het wachten is dus op de volgende maand helaas
nou als iemand jou zo verkeerd begrijpt dan boiet hetverder toch niet, ik stoor me geheel niet aan je, ik kan zelfs veel botter zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:35 schreef m-niki het volgende:
[..]
wel als die 1% het blijkbaar nodig vind om zeer fel op mij te reageren...je mag er van vinden wat je wilt, maar ik ben hier niet om steeds om de paar weken te horen te krijgen hoe stom (of bot of fel of whatever) ik wel niet post, terwijl er eigenlijk gewoon verkeerd gelezen is.
Op de een of andere manier heb ik een naam gekregen dat ik zeer actief en direct op mensen reageer en voor sommigen is dat dus blijkbaar oke en voor anderen weer niet, als het daar bij bleef dan is dat prima, maar om steeds dat te horen te krijgen, terwijl het eigenlijk niet eens waar is (ik reageer net zo als de anderen, kijk maar eens heel goed) dan zakt mij de moed in de schoenen en is de lol ver te zoeken. NIet iedereen hoeft mij aardig te vinden en natuurlijk heb ik ook mijn verkeerde kanten, maar waarom nou juist ik er steeds tussen uit gehaald wordt...
. Voor mij is dat nooit de bedoeling geweest (voor jullie toch ook niet????)
also (met zwaar duits accent) vandaar dus bovenstaande reactie
maar goed...het overzichtstopic...iemand???
Goed idee hoor Boreliusquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:38 schreef Borelius het volgende:
Oeps, ik zie nu pas dat Offy in de kleine lettertjes al aangeboden had het te willen doen, voordat ik me aanbood. Offy, aan jou het genoegen, of zullen we het zo doen, dat we elkaar afwisselen als het een keertje voor één van ons wat slecht uitkomt?
ik heb het wachtwoord aangepast, Offy en Borelius, als je nu inlogt met de nieuwe gegevens dan kan je zelf het wachtwoord weer aanpassen.. het lijkt mij handiger voor jullie dat het daar blijft staan, anders is het een beetje zinloos kopieren ook naar een andere ruimte (en het neemt weer ruimte van je eigen website weg, da's ook zondequote:Op dinsdag 21 september 2004 21:19 schreef Offy het volgende:
M-niki, ik vind het jammer dat je het gevoel hebt dat je je mening niet meer kan geven, en niet meer mee kan doen met de wedstrijden, maar na je 'verhaaltje' gelezen te hebben begrijp ik het wel hoor. (je zult zien dat we je na een paar weken weer *smeken* om je commentaar te geven)
[..]
Goed idee hoor Borelius(m-niki, zal ik hem dan naar mijn webruimte verhuizen, of heb je liever dat hij op http://home.zonnet.nl/fotograferen/overzicht blijft staan? (dan heb ik/we wel inlog-gegevens nodig))
Je hebt de tips over smiley gebruik al helemaal onder de kniequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:10 schreef m-niki het volgende:
zo, mijn gal is gespuwd
is huiz niet die gast met die canon 10d en die 17-40mm?quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef Borelius het volgende:
@m-niki:
Bedankt voor je nette overdracht, ik hoop dat je toch nog regelmatig hier bij een van de topics te vinden bent, het zal kaal zijn zonder jouw bijdragen!
[edit]
@huiz:
Ik heb je regelmatig gezien en je staat genoteerd, ik reageer ook niet altijd, maar ik lees en kijk des te meer! Je bent me heus wel opgevallen!
Hioezoquote:Op woensdag 22 september 2004 00:13 schreef berc het volgende:
tis nou eenmaal ook een kunst om met de smilies te leren werken
jij doet het goed ouwesokquote:Op woensdag 22 september 2004 00:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hioezo
Ik weet nog in die goede oude tijd toen m-niki hier nog postte had ze je voorzien van behulpzaam commentaarquote:Op woensdag 22 september 2004 00:33 schreef stil het volgende:
Dit was een demonstratie wafels bakken, maar de mevrouw was zo aan het "kwekken", dat het wafeltje wat zwart zag.
[afbeelding]
Dit vind ik 2 hele mooie foto's, vooral 1!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef CompuMess het volgende:
Oké, nu ik hier toch ben, kan ik gelijk nog wel een paar foto's plaatsen...
[1]
[3]
euhh... is er nog hoop?
dit is het commentaar waar RonaldV naar verwijst...neem me alsjeblieft niet kwalijk, maar waarom is dit kortaf (ik haal even jouw voorbeeld naar voren, RonaldV, omdat het voor mij heel duidelijk weergeeft dat het commentaar goed bedoeld is, maar toch blijkbaar verkeerd wordt opgevat)? Het is gewoon commentaar op twee foto's..het spijt me oprecht als ik daarmee je plezier hier heb vergald, maar op dezelfde manier word mijn plezier hier dus steeds vergald (klinkt nogal serieus, is ook een beetje overdrevenquote:Maar RonaldV, esthetisch gezien zijn ze eigenlijk helemaal niet zo interessant toch? Daarbij is de lucht zo uitgebeten en zie je zoveel groen en bij de eerste ook nog eens heel veel bijrommel wat afleidt...daarnaast zou ik echt niet kunnen zien wat voor vliegtuigen dit zijn geweest en als je erbij vertelt wat het geweest zijn dan weet ik nog niet dat die zoveel jaar geleden heel erg top waren!!
Ik haal je oorspronkelijke commentaar er nog maar even bij:quote:Op woensdag 22 september 2004 09:15 schreef m-niki het volgende:
[..]
dit is het commentaar waar RonaldV naar verwijst...neem me alsjeblieft niet kwalijk, maar waarom is dit kortaf (ik haal even jouw voorbeeld naar voren, RonaldV, omdat het voor mij heel duidelijk weergeeft dat het commentaar goed bedoeld is, maar toch blijkbaar verkeerd wordt opgevat)? Het is gewoon commentaar op twee foto's..het spijt me oprecht als ik daarmee je plezier hier heb vergald, maar op dezelfde manier word mijn plezier hier dus steeds vergald (klinkt nogal serieus, is ook een beetje overdreven). <knip rest>
"Esthetisch helemaal niet zo interessant" is nogal een persoonlijk waarde-oordeel imho. Het onderwerp zegt jou (blijkt uit de rest van de reactie) blijkbaar helemaal niets, maar je bent nogal duidelijk: het is niet interessant. Punt.quote:Maar RonaldV, esthetisch gezien zijn ze eigenlijk helemaal niet zo interessant toch? Daarbij is de lucht zo uitgebeten en zie je zoveel groen en bij de eerste ook nog eens heel veel bijrommel wat afleidt...daarnaast zou ik echt niet kunnen zien wat voor vliegtuigen dit zijn geweest en als je erbij vertelt wat het geweest zijn dan weet ik nog niet dat die zoveel jaar geleden heel erg top waren!!
nee, heb er helaaas geen meer!! Of ik moet ff terug naar Cubaquote:Op woensdag 22 september 2004 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Leuk onderwerp, Caar2! Heb je er meer? De foto maakt me nieuwsgierig naar zijn gezicht en vooral naar wat hij precies aan het doen is met zijn handen
Tuuuurlijk!!! Geef maar geld!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Doe je toch wel even voor ons?
Ik ga meequote:Op woensdag 22 september 2004 13:26 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Tuuuurlijk!!! Geef maar geld!en ik ben weg!!
Ik ook. Zie ik hier spontaan een Cuba-meet onstaan?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga mee
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. Zie ik hier spontaan een Cuba-meet onstaan?
yupquote:Op woensdag 22 september 2004 00:13 schreef berc het volgende:
[..]
is huiz niet die gast met die canon 10d en die 17-40mm?
Ik noemde het als voorbeeld dat je snel een bepaald beeld over jezelf (of van anderen) krijgt dat niet waar hoeft te zijn. Ik voel me niet echt genegeerd, alleen af en toe had ik het idee dat er wel reactie zou komen op een post van mij en dan gebeurt het niet. Mjah, ik lig er niet wakker vanquote:maar je voelt je genegeerd als er niet gequote word? ja misschien ook wel...
maar als je hier een bericht plaats weet je zeker dat heel veel mensen je bericht lezen heh...
ga jij eens antwoord geven op mijn mailtjequote:Op woensdag 22 september 2004 10:49 schreef dawg het volgende:
Mijn korte mening over de kern vd discussie:
Internet is een taaltje met woorden, letters.
Zal vanavond of morgenmiddag even kijken wanneer ik tijd heb. School weer begonnen, ook nog werken, weinig tijd dus, sorry.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:32 schreef Re het volgende:
[..]
ga jij eens antwoord geven op mijn mailtje![]()
![]()
no worries, wilde de smiley's even testenquote:Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Zal vanavond of morgenmiddag even kijken wanneer ik tijd heb. School weer begonnen, ook nog werken, weinig tijd dus, sorry.
Uiterlijk morgen hoor je van me.
de cameraman in het eerste plaatje zit in de weg in het tweede plaatje verder leuke actie plaat in de kerk, ik denk als je de eerste foto met nog kortere sluitertijd had genomen de cameraman wat mooier sillouette was en het raam wat minder felquote:Op woensdag 22 september 2004 16:08 schreef Ymke het volgende:
Ik heb zo weinig tijd deze maand. ik moet gaan kiezen tussen deze twee . wat vinden jullie?
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
no worries, wilde de smiley's even testen
Dan kun je net zo goed wel eentje doen (uit die twee zou ik de laatste doen danquote:Op woensdag 22 september 2004 17:27 schreef Ymke het volgende:
Ik kom er niet meer uit , ondanks jullie ideen , ik sla deze maand over
succes , en ik ga wel stemmen hoor
Van die 2 ga ik ook voor de 1equote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef Ymke het volgende:
Ok , dank voor jullie reacties , maar ik weet het nu nog niet
misschien dan maar niks
't Is dat inschrijfgeld hèquote:Op woensdag 22 september 2004 17:27 schreef Ymke het volgende:
ik sla deze maand over
Nee dat is erg flauw. het is niet aan mijn eigen standaard kunnen voldoen, niet met het gewone bouwgebeuren komen wat je nu wel ziet. Ik wil wat inleveren wat de rest niet doet , en dat hoeft voor mij niet eens fotografisch een bijzonder plaatje te zijn .quote:Op woensdag 22 september 2004 17:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't Is dat inschrijfgeld hè
'Uit angst voor een cliché ontstond nooit een goed idee' De Nieuwe Snaarquote:Op woensdag 22 september 2004 17:53 schreef Ymke het volgende:
Ik wil wat inleveren wat de rest niet doet
waarom wil je dat dan weten..?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef Ymke het volgende:
Geminis
Ik vind het een beetje jammer dat op je To do list niks staat
Kan je dat niet over doen?
Waarom wil ik het weten????????????quote:Op woensdag 22 september 2004 19:04 schreef Geminis het volgende:
[..]
waarom wil je dat dan weten..?![]()
Nee, ik heb me de eerdere kritiek ook wel aangetrokken, over de muis rechtsboven, maar ik vind het net ervoor zorgen dat ie niet te eentonig van kleur wordt, en van mij mag je erover nadenken wat het is.
En verder is de pen ook op plek van laatste teken, dus de list is ook nog in uitvoering. Daarom ook de beweging. Verder geen ambitie om een hele goeie foto (proberen) te maken. Ging me meer om het idee en het was laat s'nachts
Misschien ga ik hem nog een keer proberen, bedankt!![]()
Je pikt er deze maand gewoon een van Vrouwesokquote:Op woensdag 22 september 2004 18:12 schreef Ouwesok het volgende:
moejehoren wie het zegt......, nog maar één wedstrijd meegedaan......
Ik zie het zo, hij is bezig met het maken van een 'to do list'! Door de beweging van zijn handen zie je dat hij er op dit moment mee bezig is, dus dat de lijst nog helemaal niet klaar is. Misschien was het beter geweest om er in ieder geval 1 ding om te doen op te schrijven.....quote:Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waarom wil ik het weten????????????
Je maakt een To do list , en dan staat er niks op,,,,,
Raar. in het kader van werk in uitvoering, je maakt een lijstje met niks te doen....
komt me wel bekend voor... Maar of het dezelfde is weet ik niet meerquote:Op woensdag 22 september 2004 19:12 schreef Caar2 het volgende:
Deze heb ik ook nog (ik weet alleen niet meer of ie al eens op het forum gestaan heeft)
[afbeelding]
haha, sorry, ik vroeg me af waarom je wou weten wat IK allemaal moest doenquote:Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waarom wil ik het weten????????????
Hij stond toen al aardig link zoais je kunt zien, iets later scheelde het niet veel of hij lag erin toen iets meer beton afbrokkelde dan dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 22 september 2004 19:16 schreef Geminis het volgende:
[..]
beertje: je had aan die bouwvakker even moeten vragen of en zijn drilboor heel even om te draaien, dan had je de winnende foto!![]()
same here. Wel wat geinige WIU foto's gemaakt,maar niets dat ik in zou willen sturen...quote:Op woensdag 22 september 2004 17:27 schreef Ymke het volgende:
Ik kom er niet meer uit , ondanks jullie ideen , ik sla deze maand over
succes , en ik ga wel stemmen hoor
Ik krijg wel trek in een tomaatjequote:Op donderdag 23 september 2004 14:16 schreef pea4fun het volgende:
Nog een poging.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik werk met vrouwen. Ik krijg reacties als... "ik ga niet in mijn smerige werkkleren op de foto!"quote:Op donderdag 23 september 2004 15:15 schreef Geminis het volgende:
pea, je hoeft toch niet perse mensen herkenbaar erop te zetten, van achter over hun schouder heen bijvoorbeeld, kun je al mooie dynamische aktieplaatjes krijgen... bijvoorbeeld...
Volgende meet neem ik wel een paar kilo meequote:Op donderdag 23 september 2004 15:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik krijg wel trek in een tomaatje![]()
In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten opquote:Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Pea, je hoeft ze toch niet pontificaal op de foto te zetten? Zo'n foto als je nu hebt gemaakt met je eigen hand, kun je (lijkt mij) veel makkelijker maken als je iemand anders' hand op de foto zet. Ik neem aan dat alleen een hand niet echt op bezwaren zal stuiten, en dat geeft jou wel een hoop meer mogelijkheden.
* Mental image van muisgrote kaboutermensjes die wegschieten.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten opMaar ik zal kijken wat mogelijk is....
Anders sleep je gewoon je man mee naar het werk....quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten opMaar ik zal kijken wat mogelijk is....
Zegge... komen die collega's toevallig uit een niet nader te noemen voormalig Oostblokland..??quote:Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten op[snoei]
Laat zien, dan beslissen wij wel even voor jequote:Op donderdag 23 september 2004 17:49 schreef Xilantof het volgende:
ik twijfel tussen een aantel (3tal) foto's
ik weet het echt niet
tis moeilijk....
op zich wel ik wel..quote:Op donderdag 23 september 2004 17:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat zien, dan beslissen wij wel even voor je
Je hoeft je er uiteindelijk niks van aan te trekken natuurlijk, van wat wij vindenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
op zich wel ik wel..
maar heb altijd zo'n idee dat het mijn beslissing enzo moet zijn
zo'n voor selectie vind ik beetje... tja... het moet je eigen foto zijn iig..
maar goed..
ik zal ze wel ff er opgooien
ik weet het niet.. de kleuren vind ik beetje raarquote:Op donderdag 23 september 2004 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou zeker kiezen voor een van je glazenwassersDie onderste heeft echt iets van: *slik* straks dondert ie er doorheen!
De laatste , maar dat had ik je al laten wetenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik weet het niet.. de kleuren vind ik beetje raar
bij alle foto's trouwens, aleen bij de eerste niet
ik moet nog even zien wat ik doen.
dankje voor je advies iig
*onschuldig een deuntje fluit*quote:Op donderdag 23 september 2004 18:37 schreef Ymke het volgende:
Rewimo , heb je mijn mail binnen?
Hahahahaha je was hem vergeten , bewust of onbewustquote:Op donderdag 23 september 2004 18:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*onschuldig een deuntje fluit*
Gewoon het buitensluiten van een potentiele winaarquote:Op donderdag 23 september 2004 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kan ik jou nou bewust vergeten![]()
Ik had hem al klaargezet om te uploaden maar daar was ik blijven steken
O, je hebt het doorquote:Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Gewoon het buitensluiten van een potentiele winaar![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, je hebt het door
wedstrijdmoeheid denk ikquote:Op donderdag 23 september 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
Waarom heeft iedereen toch zo weinig inspiratie deze maand?
komt door het onderwerpquote:Op donderdag 23 september 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
Waarom heeft iedereen toch zo weinig inspiratie deze maand?
het merendeel heeft er op gestemd, dus dan zou ook het merendeel eenf oto moeten insturen. nu lijkt het er op dat het merendeel geen inspiratie heeft.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:56 schreef Caar2 het volgende:
[..]
komt door het onderwerp![]()
Ik heb er niet op gestemdquote:Op donderdag 23 september 2004 21:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het merendeel heeft er op gestemd, dus dan zou ook het merendeel eenf oto moeten insturen. nu lijkt het er op dat het merendeel geen inspiratie heeft.
stem er dan ook niet op![]()
![]()
ikke ook nietquote:Op donderdag 23 september 2004 22:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gestemd![]()
Eeeeh...1 is genoeg hoor.....quote:Op donderdag 23 september 2004 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik wel een paar kilo mee
Ik ben een beetje geneigd om dit ook te gaan zeggenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef dawg het volgende:
Geen inzending van mij deze maand.
Geen tijd, geen inspiratie.
Een gezicht. Onderaan de neus, dat witte is de wimper, links lippen. Vond hem wel apart.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje geneigd om dit ook te gaan zeggenNog maar een weekje op de teller, en ik heb nog niet eens een leuk (matig) idee :') Aan de hoeveelheid inzendingen te zien ben ik niet de enige...
ik zit trouwens al een half uur naar je avatar te turen, maar ik zie maar niet wat het is...
Xilantof: beetje laat, maar ik zou zeker voor een van de glazenwassers gaanNr 2 vind ik persoonlijk mooier, maar bij nr 1 is het 'werk in uitvoering' wat meer zichtbaar...(hoewel het door dat blauwe veiligheidspakje (?) net is of hij in zijn onderbroek staat
)
*draait hoofd een kwartslag*quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Een gezicht. Onderaan de neus, dat witte is de wimper, links lippen. Vond hem wel apart.
Ik vind 2 wel leuk lijnenspel, maar jammer dat er geen zichtbaar werk word uitgevoerd, ofwel mensen die bezig zijn. Daardoor zijn ze allemaal een beetje statisch.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef CompuMess het volgende:
...Suggesties?
@ iedereen: nog / alvast bedankt voor de reacties!
bij werk in uitvoering moet de uitvoering wel zichtbaar zijn , inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Geminis het volgende:
[..]
Ik vind 2 wel leuk lijnenspel, maar jammer dat er geen zichtbaar werk word uitgevoerd, ofwel mensen die bezig zijn. Daardoor zijn ze allemaal een beetje statisch.
Hmmm... oké... Ik heb ze wel met mensen, maar die zijn toch wat minder...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Geminis het volgende:
[..]
Ik vind 2 wel leuk lijnenspel, maar jammer dat er geen zichtbaar werk word uitgevoerd, ofwel mensen die bezig zijn. Daardoor zijn ze allemaal een beetje statisch.
Met mens 2 is mooierquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hmmm... oké... Ik heb ze wel met mensen, maar die zijn toch wat minder...
Met mens 1 en Met mens 2
Ik vind #8 met die werktekening leuker...quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hmmm... oké... Ik heb ze wel met mensen, maar die zijn toch wat minder...
Met mens 1 en Met mens 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |