abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf woensdag 15 september 2004 @ 21:35:35 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21979596
hier weer verder, na weer een vol topic, een topic ook vol met foto's en dat gaan we hier weer voortzetten!

vorige deel:
Fotowedstrijd September deel 2 !!!

Fotowedstrijd September - Centraal topic

mailen tot 18 sept naar Ouwesok!

en daarna weer naar de coordinator, Rewimo!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21979995
Moest je die ander nou weer volmaken
tvp-tje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_21981487
dubbellu , ik zie je 2 keer posten vanavond , eerst zeg je dat je geen reactie krijgt , en dan reageer je niet op de reactie die je wel krijgt.

ik geef het op hier
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_21981686
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:29 schreef Ymke het volgende:
dubbellu , ik zie je 2 keer posten vanavond , eerst zeg je dat je geen reactie krijgt , en dan reageer je niet op de reactie die je wel krijgt.

ik geef het op hier
Ik heb toch niet gezegd dat ik geen reactie krijg nu moet ik even in het vorige topic duiken hoor, ik weet niet wat je bedoeld.

Mijn excusses voor als ik ergens op had moeten reageren dan maar...

Edit: ik heb nog even teruggekeken en ik denk dat je dit bericht bedoeld:
quote:
maar ik had liever dat de mensen die op mijn eerdere versies wat opmerkingen hadden nu weer even zouden reageren, ik heb tenslotte hun tips opgevolgd.
En ben er nog niet uit of het er één van deze wordt of de laadschop
Ik wilde idd een reactie van wat mensen of de 'winnende' foto bij de pianostemmer zat of de laadschop.
Hierop reageerde drie mensen met het antwoord "laadschop". dit was voor mij genoeg, dacht ik.
Voortaan zal ik een bedankje achter laten maar de chat gaat soms zo snel en ook ik heb nog een leven naast FOK dus als ik ergens niet meer op reageer moet je het me maar zeggen hoor...

[ Bericht 38% gewijzigd door dubbellu op 15-09-2004 22:52:28 ]
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_21983195
Deel 3 pas?

tvp
pi_21983528
quote:
Op woensdag 15 september 2004 23:20 schreef dawg het volgende:
Deel 3 pas?

tvp
post dan ook een beetje door
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_21983612
tvp
...niet geschoten is altijd mis...
pi_21983803
Ik open nog maar weer eens de oude doos:

Ivo
  donderdag 16 september 2004 @ 16:22:54 #9
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_21996178
Vanmorgen gemaakt op mijn werk...met mijn telefoon....

(ik weet het kiekjes , maar ik kon het niet laten)

ps. de kleuren zijn ietwat vreemd
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_21997027
ik zal straks even reageren op jullie foto's pea en ivo!!
eerst die van mij 'effe' droppen...vanmiddag gemaakt, de weg is hier in de buurt opgebroken en ik dacht : heeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Werk in uitvoering!!
Op mijn manier daar foto's van gemaakt...
zie hier het resultaat!!

[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_21997222
nummer 7 met dat ijsje en nummer 2 zijn leuk . Iig niet de standaard-werk-aan-de-weg-foto's
  donderdag 16 september 2004 @ 17:05:23 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21997347
ik zal vanavond eens wat archief materiaal spammen, heb nog geen tijd gehad om erop uit te gaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_21997485
@ Ivo: het thema zie ik hier niet echt in terug, waarschijnlijk is het op een Russische markt, maar of de vrouw aan het werk is?
@ pea4fun: het lijkt me dat het werk hier is uitgevoerd, ik zie volle kratjes. maargoed ik zie wel mogelijkheden, als je je camera mee mag nemen kan je denk ik mooie themafoto's maken.
@ m-niki: m.u.v. 5 en 6 vind ik het allemaal mooie foto's, 1 vind ik het mooist maar of het werk in uitvoering is?
kiekjes
  donderdag 16 september 2004 @ 17:12:54 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21997577
m-niki, ook ik vind de foto's niet echt "werk in uitvoering", maar meer "werk", ik denk bij het onderwerp iets van actie, maar het zijn allemaal stillevens (behalve de laatste en dat is niet werken maar genieten)
  donderdag 16 september 2004 @ 17:42:58 #15
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21998308
tijdje weg geweest wegens vakantie en andere redenen, maar het is weer hoog tijd voor een fotootje... 'werk in uitvoering' dus

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_21998729
Jammer dat je het uiteindelijke werk niet zo goed ziet offe het resultaat bedoel ik
Ik zag ze ook hangen de afgelopen dagen bij iemand in de tuin, maar het waaide veeeeeeeel te hard Toen heb ik hier nog een spin boven mijn bed zitten bestuderen die een vlieg aan het inpakken was Gewoon voor fun foto's!
Van mij komt er hoogstwaarschijnlijk geen inzending deze maand.
Zaterdag ga ik lekker een week op vakantie :D:D (eeeeeiiindelijk)
  FOK!Fotograaf donderdag 16 september 2004 @ 18:04:25 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21998816
afhankelijk van het weer morgen ga ik nog even de stad in om 1 foto die ook in mijn vorige rijtje stond te "herschieten"

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 16 september 2004 @ 19:16:02 #18
52657 pea4fun
pi_22000286
@ dubbellu. Het werk is nog niet af als ze in de kratjes liggen hoor, maar ik snap wat je bedoeld. Mijn camera mee naar het werk is denk ik niet zo'n goed idee. Maar ik ga nog wel stiekum wat met de telefoon doen

@ m-niki. nr1 en nr3 vind ik de mooiste, maar als ik eerlijk ben weet ik niet of ik erop zou stemmen...

@abbandon. Jammer dat je het "werken" niet zo goed ziet. Leuke foto van een spin op een web.
pi_22000570
zo! net terug van zwemmen...

enne..jammer dat jullie ze geen 'werk in uitvoering' vinden, maar dat vind ik lekker helemaal niet belangrijk !!! Meedoen is belangrijker dan winnen en ik vind het zelf ook belangrijker om compositioneel interessante foto's in te sturen dan 'alleen maar' werk in uitvoering te fotograferen...
dit zijn gewoon weer uitprobeersels en tenzij er voor mij geen betere scene (met actie erin bijv.) langskomt EN wat er ook nog interessant uitziet dan ga ik voor de handen in de pinautomaat...die vind ik zelf nog het meest leuk, ik heb er ook nog een andere van:

dus het wordt of deze:

of deze

(kleine discussie: wat is dan het verschil in het gebrek aan actie in pea's foto's van de tomatenkwekerij en het gebrek aan actie in mijn foto's? Ik zie dat namelijk niet...misschien wil iemand dat even uitleggen??? )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_22000740
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:28 schreef m-niki het volgende:
(kleine discussie: wat is dan het verschil in het gebrek aan actie in pea's foto's van de tomatenkwekerij en het gebrek aan actie in mijn foto's? Ik zie dat namelijk niet...misschien wil iemand dat even uitleggen??? )
Er zit geen verschil in, maar ik heb ook niemand dat zien zeggen, toch?

Die 1e pinautomaatfoto is trouwens erg leuk
kiekjes
  donderdag 16 september 2004 @ 19:41:40 #21
52657 pea4fun
pi_22000911
Die eerste pinautomaatfoto m-niki, de rest eromheen leidt alleen maar af. Vind ik dan

En idd, bij mijn foto's zit ook geen actie... was stiekum alleen aan het spelen met mijn telefoon
pi_22000938
Ik zie er ook geen verschil in inderdaad maar weet ook niet op welke uitspraak je dan precies doelt.
Ik vind de eerste overigens ook leuk!
  donderdag 16 september 2004 @ 19:44:16 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_22000973
die eerste pin-foto is leuker M-niki, al moet ik zeggen dat die gebogen lijnen links en rechts me licht irriteren
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_22001123
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef dubbellu het volgende:
@ Ivo: het thema zie ik hier niet echt in terug, waarschijnlijk is het op een Russische markt, maar of de vrouw aan het werk is?
De foto is genomen op het perron van een Russisch treinstation. De trein stopte daar 20 minuten. In Rusland is het dan de gewoonte dat veel mensen allerhande etenswaren slijten, in dit geval zelf gebakken koek en taart. Erg lekker trouwens. Venten lijkt mij werk in uitvoering.
Deze foto kostte mij bijna mijn camera. De stationsdiender vond het niet prettig dat ik fotografeerde op het perron.

Ivo
pi_22001156
De eenzame laadschop van m-niki vind ik wel iets hebben. En de toekijkende kinderen natuurlijk.

Ivo
pi_22001794
Ivo, venten is wel werk in uitvoering, maar het gaat er om of je zonder uitleg dit ook in een foto terug ziet.
Persoonlijk zie ik dat dus niet in jou foto terug, het zelfde geld (wederom imo) voor b.v. de foto met de kinderen van m-niki.
Verleden maand is er zat discussie geweest over foto's met of zonder uitleg.
Je moet gewoon plaatsen wat je leuk vind in het wedstrijdtopic, en dan zie je aan de stemmen wel of je een goede keus hebt gemaakt, maar als je het hier plaatst geven mensen hun mening, toch?

P.S. heb jij altijd in Maastricht gewoond of heel toevallig ook in de buurt van Rotterdam, jij doet mij nl aan een Ivo denken waar ik vroeger mee omging...
kiekjes
pi_22002137
dubbellu, ik heb nooit in Rotterdam of die omgeving gewoond, alleen in Maastricht, Amsterdam, Gent en Vilnius. Maar er zijn veel Ivo's in Nederland.

Ivo
pi_22002193
m-niki is het een idee om de kinderen naast die enorme kuil te zetten met een enorm klein schepje.......
pi_22002895
niemand heeft ook gezegd dat..he...nou laat maar, niemand vergeleek de foto's van pea en mij, het viel mij gewoon op (omdat het mijn foto's natuurlijk zijn ) dat er op pea niet gereageerd werd (dus ook niet dat er geen actie in zit) en op die van mij wel..vandaar...en ik dacht, misschien zie ik het zelf verkeerd ofzo? Ik heb erop mijn website straks misschien wel weer een subtopicje bij

De foto van ultra_ivo vind ik wel wat hebben, dat komt met name denk ik door het bijna natuurlijke kader van de vrouw in de rode jas, het dienblad wat ze vasthoud, de man in het zwart links en aan de bovenkant lopen lijnen. Het onderwerp van de foto vind ik de vrouw in het wit die de camera ook inkijkt, fantastisch gedaan! Vooral ook omdat de foto een sfeer neerzet die ik associeer met Rusland of Oekraine ofzo..koud, mode die bij ons al jaren uit is, norse gezichten, maar toch ergens warm (zonnetje schijnt en er en zet alles in een heel ander daglicht!!)
Oe! Had je al gezien hoe je ogen via het hoofd van de mevrouw in wit zo hop-hop-hop via de achterhoofden weer terug gaan naar het dienblad met lekkers?? Leuke foto!! Krijg alleen de idee dat ie niet he-le-maal scherp is..da's jammer..

De foto's van pea: leuke kleuren, dat rood met dat groen..vooral de tweede vind ik erg mooi om te zien, vanwege al die lijnen die naar achteren lopen, goed gezien hoor! Misschien nog maar een keertje terug gaan met je gewone camera
pi_22002973
werk in uitvoering zie ik zelf trouwens (had ik volgens mij al gezegd) aan iets wat op z'n kop staat en ik associeer het enorm met de bouw en alles wat daarmee te maken heeft...ik vind persoonlijk niet dat er ook iemand op de foto te zien hoeft te zijn die aan het werk is, of dat er iets 'in actie' is..misschien vind ik het insinueren van werk in uitvoering zelf nog wel prettiger..levert mijns inziens in ieder geval mooiere foto's op...mensen zijn erg moeilijk om op de foto te zetten, vooral als ze deel uit maken van een groter geheel..de foto van PdeHoog (met die Engelse wachten) vind ik in dit opzicht trouwens heel erg goed gelukt!!)

Off topic: volgens mij heb ik eindelijk je naam door dubellu: het moet eigenlijk een W zijn of niet??
-edit- oh nee dat kan het niet zijn, want het is dubbellu met dubbel L ( ) ..hm...nu ben ik weer terug bij af...
pi_22003735
ik heb wel eens een prijsvraag besteed aan mijn nickname, en van de +/- 50 mensen had er één het goed.

Oké, eenmalig een uitleg: Vroeguh had ik de naam hofnar, maar toen ik overging naar een andere provider moest ik snel een andere naam verzinnen.
Ik heb een seizoenkaart voor Feyenoord en wel voor het vak UU, deze kaart zag ik liggen en dacht Dubbelu, maar omdat dan de klemtoon op de E ligt kwam er een tweede L bij, het zou een naam voor even zijn maar inmiddels heb ik hem al weer wat jaartjes...

kiekjes
pi_22004084
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:42 schreef Abbadon het volgende:
tijdje weg geweest wegens vakantie en andere redenen, maar het is weer hoog tijd voor een fotootje... 'werk in uitvoering' dus

[afbeelding]
hoe groot is dat kreng?
pi_22004240
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:57 schreef m-niki het volgende:
De foto van ultra_ivo vind ik wel wat hebben, dat komt met name denk ik door het bijna natuurlijke kader van de vrouw in de rode jas, het dienblad wat ze vasthoud, de man in het zwart links en aan de bovenkant lopen lijnen. Het onderwerp van de foto vind ik de vrouw in het wit die de camera ook inkijkt, fantastisch gedaan! Vooral ook omdat de foto een sfeer neerzet die ik associeer met Rusland of Oekraine ofzo..koud, mode die bij ons al jaren uit is, norse gezichten, maar toch ergens warm (zonnetje schijnt en er en zet alles in een heel ander daglicht!!)
Oe! Had je al gezien hoe je ogen via het hoofd van de mevrouw in wit zo hop-hop-hop via de achterhoofden weer terug gaan naar het dienblad met lekkers?? Leuke foto!! Krijg alleen de idee dat ie niet he-le-maal scherp is..da's jammer..
De vrouw in het wit heb ik totaal niet gezien toen ik de foto maakte. Viel me pas op toen anderen me op haar attent maakten bij het zien van de foto. De lijnen aan de bovenkant zijn richels in de metalen wand van een wagon. Ik heb deze foto waarschijnlijk genomen in de oude reportagestijl (zie een eerdere post van Ouwesok hierover), rondlopen met de camera scherpgesteld op 1-3 meter. Als er zo'n mensenmassa rondloopt op een kleine ruimte heb je geen tijd om uitvoerig te componeren en in te stellen, dat is gewoon richten-schieten en hopen dat het goed is.

Ivo
pi_22004868
de gevolgen van werk... en het is een kunstwerk in uitvoering.. of zo zou je het kunnen noemen..??(dus eigelijk vraag ik hierbij of dit een foto is die voor de wedstrijd mee kan doen..):
dag
  donderdag 16 september 2004 @ 22:10:16 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_22004954
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:39 schreef rew- het volgende:

hoe groot is dat kreng?
enorm
pi_22005636
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:07 schreef petre86 het volgende:
de gevolgen van werk... en het is een kunstwerk in uitvoering.. of zo zou je het kunnen noemen..??(dus eigelijk vraag ik hierbij of dit een foto is die voor de wedstrijd mee kan doen..):
[afbeelding]
waar heb je die foto gemaakt? zag vandaag ook van die strepen
  donderdag 16 september 2004 @ 22:36:36 #37
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22005706
dit was een leuk dagje
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22007549
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:34 schreef pascalheister het volgende:

[..]

waar heb je die foto gemaakt? zag vandaag ook van die strepen
vanaf de dijk bij de IJssel.. richting de veluwe(westen) (tussen zwolle en deventer)
en die lijnen zijn van een hoge route voor vliegtuigen (voor schiphol zijn ze te hoog)
dag
pi_22007915
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:07 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding]
je foto word volgens mij door de modjes beoordeeld of ie mee kan doen of niet, dus in principe kan je elke foto 'opgeven' . Of ie dan ook punten krijgt, is nog maar de vraag (persoonlijk associeer ik dit helemaal nergens met werk in uitvoering en verdenk ik je ervan gewoon mee te liften op de schoonheid van de lucht van die avond..dusseh.... van mij zou je hier geen punten voor krijgen.... )
pi_22008865
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:56 schreef m-niki het volgende:

[..]

je foto word volgens mij door de modjes beoordeeld of ie mee kan doen of niet, dus in principe kan je elke foto 'opgeven' . Of ie dan ook punten krijgt, is nog maar de vraag (persoonlijk associeer ik dit helemaal nergens met werk in uitvoering en verdenk ik je ervan gewoon mee te liften op de schoonheid van de lucht van die avond..dusseh.... van mij zou je hier geen punten voor krijgen.... )
maar we hebben hier elke avond zo'n mooie zonsondergang.. daar kan ik toch niet geen foto van maken?
maar oké ik stuur hem niet in..
wil wel een nieuw onderwerp aandragen dan..: de lucht!
dag
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:56:20 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22009056
nou eentje die ik wel leuk vond.
Poolse ex zoutmijn werkers die een centje bijverdienen met het lokale orkestje.... 100 meter onder de grond
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 september 2004 @ 07:19:30 #42
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22010543
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
Poolse ex zoutmijn werkers die een centje bijverdienen met het lokale orkestje.... 100 meter onder de grond
[afbeelding]
het verhaal erbij is super grappig

alleen de foto vind ik niet echt geweldig.. weet niet waarom...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22010655
Ik ga een lang week-einde naar Texel, uiteraard gaat de camera mee en wie weet kom ik nog wat leuks tegen voor het motto W.I.U. .....
pi_22012114
Ik ben een echte vrouw : ik heb niks om ........................ in te zenden.. zeur zeur
pi_22012138
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:56 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
Hij is een beetje donker . Wel leuk dat je naar Polen bent gegaan voor de wedstrijd
pi_22012161
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:36 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] dit was een leuk dagje
'
Vertel es?
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:20:16 #47
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22014610
Tvp-tje!

Ben helaas tijdens mijn vakantie niet echt veel werk in uitvoering tegengekomen (afgezien dan van een paar bouwstijgers, maar ik probeer er deze maand iets orginelers uit te halen no offence natuurlijk voor de bouwstijger-inzenders, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan), maar ik heb wel al wat 'ideetjes' waar ik een beetje mee kan spelen.

Poeh, even proberen te reageren op sommige foto's:
M-niki, ik vind de eerste 2 'wegenbouw'-foto's van jou het leukst , en ik zie er best wel werk in uitvoering in eigenlijk, ook al is er niet daadwerkelijk iemand in beeld aan het werk. Maar ik zie dat je zelf al voor de pinautomaat bent gegaan, wat dat betreft ga ik met de meute mee: nummertje 1!

Abbadon: Leuk idee, waar ken ik dat van? Misschien dat hij mooier was geweest als je echt had gezien dat het web in aanbouw is (het zou helemaal gaaf zijn natuurlijk als je dat strengetje uit de spin ziet komen )

Petre86: Ik twijfel een beetje of ik jouw foto werk in uitvoering vind. Het zijn natuurlijk wel de 'gevolgen' van werk ik uitvoering....Probeer er anders eens een vliegtuig op te krijgen, dat zou al wat schelen

Re: Leuk verhaaltje (ik word al claustrofobisch bij de gedachte alleen al ), maar ik ben veel mooiere foto's van jou gewend! Hij lijkt een beetje rommelig.

Tuut84: Leuk dagje misschien, maar waar wordt er 'gewerkt'?

wat ben ik streng vandaag
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_22020165

En ook ik wil weer een duit in het zakje doen.

"Werk in uitvoering" is een 'gevleugelde uitdrukking', die een sterke binding heeft met de bouwbranche. Het zal wel liggen aan de "werk in uitvoering"-verkeersborden. (En aan de inzendingen te zien ben ik niet de enige die die link legt).

Voor de mensen die Arnhem kennen is "werk in uitvoeren" momenteel equivalent aan de arnhemse binnenstad. het stationsplein waar we hier naar zitten kijken is veranderd in een imposante krater, en twee zakenflats op een nogal iele constructie verrijzen naast het station. Gelukkig zijn we in 2007 alweer uit de rotzooi. Maar ze zijn dan ook al in 2001 begonnen...

Qua foto: Met mijn Coolpix 2500 van Nikon heb ik regelmatig problemen met een witte lucht. De complete lucht verandert in een bijna witte massa en overstraalt de hele foto. Het is me nu eigenlijk eens gelukt om niet alleen het overwerp tegen een lucht te fotograferen zonder overstraling (waar toch veel digitale camera's last van hebben) met ook nog eens een originele blauwe lucht. Aan de foto is waarschijnlijk al wel te zien dat hij om 08:00 's morgens gemaakt is, en de overliggende muren loodrecht op de zon staan. Hierdoor ontstaan wel nogal warme kleuren, maar het zij zo.

Normaal neem ik zo'n 20 tot 40 foto's, maar na deze foto blokkeerde mijn Nikon Coolpix met een gevreesde "System Error". De site van Nikon en enig geGoogle leert dat dit een beruchte fout is die Nikon bij meerdere toestellen niet kan voorkomen, maar waarvoor de camera terug gestuurd moet worden. (Ja, de garantie is ook net 2 maanden voorbij). Ik denk er nog even over na, maar dit zou wel eens de afscheidsfoto van mijn Coolpix kunnen worden.
_-L'avenir est déja là
pi_22020343
Ik hoor net van mijn moeder dat het dak van de Onze lieve vrouwe kerk in Dresden gewoon naast de toren ligt Als dat geen werk in uitvoering is
Dus misschien toch nog een inzending van mij na de vakantie hehe
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 september 2004 @ 16:33:11 #50
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22020385
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:24 schreef Paddo het volgende:
[afbeelding]
ik vind de foto qua onderwerp wel okee.
maar de kwaliteit is niet zo goed, ruis, en de lucht is heel raar met strepen en vlekken enzo..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22020762
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:33 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik vind de foto qua onderwerp wel okee.
maar de kwaliteit is niet zo goed, ruis, en de lucht is heel raar met strepen en vlekken enzo..
En ik zie nog iets wat niet klopt. Bedankt! Ik geloof dat deze foto even op de digitale pijnbank moet. (Omdat de camera niet meer werkt, heb ik de vrijheid genomen een kleine correctie in de wolken uit te voeren ivm twee onscherpe trolleylijnen, maar deze retouchering is niet goed.)

Je ziet nog in het midden ook een stukje trolleylijn lopen.

Gaan de maar eens ff wat aan doen.
_-L'avenir est déja là
pi_22020787
Het_Gele_Teken, wanneer haal je die vreselijke copyright nou eens uit al je foto's!!! dat ding kan echt in staat zijn om een foto te doen lukken of niet!
pi_22022632
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:05 schreef Re het volgende:
ik zal vanavond eens wat archief materiaal spammen, heb nog geen tijd gehad om erop uit te gaan
Ik mail je een dezer dagen terug, moet ff uitzoeken wanneer ik precies kan.
pi_22022674
Oh, ik had in een melige bui wat geschoten. Slaat nergens op, maar toen ik ze zag dacht ik, neh toch niet.

Maar, toch wel dus (vanavond), want het is alles behalve wat ik tot nu toe hier heb gezien qua onderwerp (maar niet beter ofzo, dat jullie niet denken dat ik uit de hoogte doe ). Al slaat het nog steeds nergens op.

Zijn jullie al nieuwsgierig?
  vrijdag 17 september 2004 @ 18:53:26 #55
52657 pea4fun
pi_22022845
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:41 schreef dawg het volgende:
Oh, ik had in een melige bui wat geschoten. Slaat nergens op, maar toen ik ze zag dacht ik, neh toch niet.

Maar, toch wel dus (vanavond), want het is alles behalve wat ik tot nu toe hier heb gezien qua onderwerp (maar niet beter ofzo, dat jullie niet denken dat ik uit de hoogte doe ). Al slaat het nog steeds nergens op.

Zijn jullie al nieuwsgierig?
Welneeeeee

Kom op nou met die foto's of ik kom ff langs
pi_22022900
Ja, straks. Kan er nu niet bij.
En heb jij nou ookal een zweep pea? Van rewimo gejat?
  vrijdag 17 september 2004 @ 19:02:33 #57
52657 pea4fun
pi_22022995
Wachten?

ik heb ook wel een knuppeltje maar dat laat blijvende sporen na
pi_22023053
hahaha
Dat voetje, pas maar op dat je geen ontsteking krijgt net als onze JP.
pi_22023384
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:51 schreef Paddo het volgende:

[..]

En ik zie nog iets wat niet klopt. Bedankt! Ik geloof dat deze foto even op de digitale pijnbank moet. (Omdat de camera niet meer werkt, heb ik de vrijheid genomen een kleine correctie in de wolken uit te voeren ivm twee onscherpe trolleylijnen, maar deze retouchering is niet goed.)

Je ziet nog in het midden ook een stukje trolleylijn lopen.

Gaan de maar eens ff wat aan doen.
In hoeverre is retoucheren toegestaan?
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 september 2004 @ 20:25:44 #60
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22024700
ik heb deze middag nog wat leuke foto's geschoten (hopelijk)
eerst wat tv kijken, en dan komen de foto's
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22026750
waar blijven de foto's???
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 17 september 2004 @ 22:09:56 #62
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22026867
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 20:25 schreef Xilantof het volgende:
ik heb deze middag nog wat leuke foto's geschoten (hopelijk)
eerst wat tv kijken, en dan komen de foto's
eerst wat...

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:20:50 #63
52657 pea4fun
pi_22027142
Nou Dawg? waar blijven ze? zeker alweer stappen enheel die foto's vergeten...tsssss
pi_22027439
morgen eindelijk rustig dan maar is op pad gaan
pi_22027526
eerst tv kijken en dan pas foto's posten

Mag dat hier ?????
Waar moet het heen zeg pffffff
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 september 2004 @ 22:39:13 #66
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22027562
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:09 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

eerst wat...

das net zo iets als je monitor...
en ipv verschillende websites heb je verschillende zenders.

is best leuk af en toe, je kan alleen niets posten daar

moet je ook een proberen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 september 2004 @ 22:40:15 #67
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22027588
owh

en de foto's komen morgen avond.

sorry
ik maak jullie wel nieuwsgierig met de mededeling dat ik misschien wel wat leuks heb geschoten
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22027820
nee hoor, als jij toch geen foto's post ga ik wel tv kijken ofzo
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 17 september 2004 @ 23:01:15 #69
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22028095
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 18:57 schreef dawg het volgende:
Ja, straks. Kan er nu niet bij.
En heb jij nou ookal een zweep pea? Van rewimo gejat?
Hoho....d'r is maar één officiele FOT-deegroller, en die heb ik in bewaring

hm....gezicht staat niet zo bij mij....

* knutselt

Komt in de richting.....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 17 september 2004 @ 23:12:13 #70
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22028374
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:50 schreef Bowiefan het volgende:
nee hoor, als jij toch geen foto's post ga ik wel tv kijken ofzo
Jij gaat helemaal nergens naar kijken . Jij gaat op dit forum kijk'n jaa

heerlijk, zo'n deegroller
pi_22028710
Ik heb geen tv, dus ik kan nog gewoon dia's scannen en op photobucket gooien.
Uit een heel oude doos:

Ivo
pi_22030156
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:12 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Jij gaat helemaal nergens naar kijken . Jij gaat op dit forum kijk'n jaa [afbeelding]

heerlijk, zo'n deegroller
jaja,
ok
kijk kijk
....
kijk kijk kijk
....
gebeurt weinig

@Ivo die bovenste heeft wel iets
pi_22032620
Ik vind die beweging in de onderste wel leuk
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 18 september 2004 @ 09:50:08 #74
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22032890
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind die beweging in de onderste wel leuk
Ik vind die onderste 'het' inderdaad ook hebben.

Omdat ik echter voor een ander topic een beeldbewerkertje aan het proberen was ben ik even zo vrij geweest om de opname van ultra_ivo aan een kleine oppoets te onderwerpen. Bewerkingen duurden in totaal 10 minuten. Met een beeldbewerkertje waarmee je vertrouwd bent is een dergelijke correctie echter in minder dan geen tijd te maken.

En dit is het geworden
pi_22032898
Ouwesok , even een vraagje , in hoeverre is retoucheren toegestaan?
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 18 september 2004 @ 10:09:28 #76
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22033044
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 09:51 schreef Ymke het volgende:
Ouwesok , even een vraagje , in hoeverre is retoucheren toegestaan?
Als de retouche net zo goed op een traditionele foto is te doen kunnen we het natuurlijk niet weigeren. Het verwijderen van stof of krasjes uit een scan moet dus gewoon kunnen.
Wanneer de retouche de inhoud van je onderwerp aantast wordt het een ander verhaal, al begeef je je in een grijs gebied.
Maatgevend vind ik bij alle bewerkingen of je ook op een traditionele foto kunt toepassen. Krijgen we dus bewerkingen te zien die alleen met Photoshop o.i.d. kunnen dan is de grens overschreden.

Het verwijderen van een recalcitrante bovenleiding vind ik nog net kunnen(kan op traditionele foto's ook). Het verwijderen of toevoegen van personen, gebouwen of voorwerpen weer niet. Bij traditionele fotografie verval je dan immers ook in de betere schilderskunst.
pi_22033175
Ik vroeg het namelijk omdat bij een foto van froosje menige over hem heen viel omdat hij een druppel had weggepoetst met photoshop, de foto mocht toen niet ingeleverd worden , en nu wordt het wel toegestaan .

blijft inderdaad een zeer grijs gebied
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 18 september 2004 @ 10:26:57 #78
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22033197
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:24 schreef Ymke het volgende:
blijft inderdaad een zeer grijs gebied
Het probleem is dat wanneer een retoucheaktie goed wordt uitgevoerd, er geen haan naar kraait. Daarom moet je je als fotograaf eens achter de oren krabben wanneer iemand je een pluim voor je retouchewerkt geeft.....
pi_22033272
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 10:26 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het probleem is dat wanneer een retoucheaktie goed wordt uitgevoerd, er geen haan naar kraait. Daarom moet je je als fotograaf eens achter de oren krabben wanneer iemand je een pluim voor je retouchewerkt geeft.....
Dat is waar
pi_22036598
Ouwesok, heb je met een van de testprogramma's gecorrigeerd?
Ik zal vanavond eens wat dieper in de archiefbak van mijn Pakracverblijf duiken, er moet nog meer werk in uitvoering inzitten, ik was daar namelijk vrijwilliger bij een puinruim/wederopbouwcommando. Om het werk niet te belemmeren had ik alleen een kleien camera bij me, een Ricoh 500G, geladen met Porst/Konica 100 asa diafilm. Een al te grote camera zou toendertijd in Pakrac op bepaalde momenten ook ongewild lood aantrekken.

Ivo
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 18 september 2004 @ 14:53:59 #81
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22037156
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Ouwesok, heb je met een van de testprogramma's gecorrigeerd?
Ik zal vanavond eens wat dieper in de archiefbak van mijn Pakracverblijf duiken, er moet nog meer werk in uitvoering inzitten, ik was daar namelijk vrijwilliger bij een puinruim/wederopbouwcommando. Om het werk niet te belemmeren had ik alleen een kleien camera bij me, een Ricoh 500G, geladen met Porst/Konica 100 asa diafilm. Een al te grote camera zou toendertijd in Pakrac op bepaalde momenten ook ongewild lood aantrekken.

Ivo
Deze is gecorrigeerd met RahmanImager die voor persoonlijk gebruik gratis is. De uitslag van de test volgt binnenkort in het foto-slowchattopic. De correcties hadden overigens ook simpel met Irfanview gekund, werkt zelfs nog makkelijker.

Geheel offtopic maar nu ik je toch aan de lijn heb, we moeten nog eens afspreken hoe we die Jupiter in mijn richting gaan krijgen, zeker omdat je de Naardenmeet lijkt te moeten missen.
  zaterdag 18 september 2004 @ 16:14:58 #82
15985 huiz
Man in Black
pi_22038399
Ok, Ik gooi toch mijn eerdere foto in de wedstrijd, heb nog geen tijd gehad voor andere. Maar... naar wie moet ie nou? Naar Ouwesok of naar Rewimo?
Scope Pure Colombia BV
pi_22039485
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 16:14 schreef huiz het volgende:
Ok, Ik gooi toch mijn eerdere foto in de wedstrijd, heb nog geen tijd gehad voor andere. Maar... naar wie moet ie nou? Naar Ouwesok of naar Rewimo?
Naar Ouwesok , huiz

Welke foto ga je sturen?
  zaterdag 18 september 2004 @ 17:36:28 #84
15985 huiz
Man in Black
pi_22040034
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 17:11 schreef Ymke het volgende:

[..]

Naar Ouwesok , huiz

Welke foto ga je sturen?
De ene die ik heb laten zien

'k ben ff koken dus geen tijd om 'm op te zoeken voor je
Scope Pure Colombia BV
pi_22041451
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:20 schreef pea4fun het volgende:
Nou Dawg? waar blijven ze? zeker alweer stappen enheel die foto's vergeten...tsssss
Jajaja, hoe raad je het zo.

Anyway, hier issie dan, maar stel je er niet teveel van voor. Het was in een wazige melige bui.

Oh ja, deze lever ik (denk ik) niet in
pi_22041544
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:53 schreef Ouwesok het volgende:

Geheel offtopic maar nu ik je toch aan de lijn heb, we moeten nog eens afspreken hoe we die Jupiter in mijn richting gaan krijgen, zeker omdat je de Naardenmeet lijkt te moeten missen.
Ik heb nog niks kunnen besluiten rond Naarden. Ik moet eerst het wedstrijdprogramma van de banen van Eindhoven en Breda zien, als ik geen wedstrijd heb kom ik.

Ivo
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 18 september 2004 @ 18:49:09 #87
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22041581
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 18:41 schreef dawg het volgende:

[..]

Jajaja, hoe raad je het zo.

Anyway, hier issie dan, maar stel je er niet teveel van voor. Het was in een wazige melige bui.

[afbeelding]

Oh ja, deze lever ik (denk ik) niet in
Ik zie het 'werk' er niet zo in, ik zie alleen een aantal produktiestadia
pi_22041618
Noujah, draaien (secuur werkje) in uitvoering.

Maarja, zoals ik al zei, stel je er niet teveel van voor.
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:06:16 #89
52657 pea4fun
pi_22041937
@ ouwesok, mag ik zeggen dat ik dat niet echt een verbetering vind? Ik vind hem nu erg onwerkelijk.

@ dawg, ok...ja...wat zal ik es zeggen...ik vind ze saai
  FOK!Fotograaf zaterdag 18 september 2004 @ 19:13:56 #90
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22042134
2 dingetjes van mij
van bijde heb ik veel vééééééééééél varianten: zw/w of niet en net wat andere belichtingen enzo, en vooral die belichting is lastig etc.
lastig:

goed kijken
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:37:38 #91
52657 pea4fun
pi_22042726
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:13 schreef Xilantof het volgende:
2 dingetjes van mij
van bijde heb ik veel vééééééééééél varianten: zw/w of niet en net wat andere belichtingen enzo, en vooral die belichting is lastig etc.
lastig:

[afbeelding]

[afbeelding]
goed kijken
Die eerste is leuk. Hoewel hij duidelijker te zien is als de tweede is het toch ff kijken waar nu het werk zit...heeft wel wat
pi_22042911
Ik vind juist de tweede mooier , daar is het silouet moeilijker te zien maar dat bouwgevalletje wat er uitsteekt vind ik wel leuk
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:45:36 #93
52657 pea4fun
pi_22042985
Zo zie je, smaken verschillen, ik vond het bouwgevalletje juist een beetje storend in het verder zo rustige plaatje
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 18 september 2004 @ 19:47:28 #94
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22043038
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:06 schreef pea4fun het volgende:
@ ouwesok, mag ik zeggen dat ik dat niet echt een verbetering vind? Ik vind hem nu erg onwerkelijk.
Welke , die poetssessie op het plaatje van ultra_ivo

@ultra_ivo : Kom je op je schaatsexpedities wel eens in/op de overdekte ijsbaan bij mij in het dorp (Dronten Kwistus Nova)
  zaterdag 18 september 2004 @ 19:50:27 #95
52657 pea4fun
pi_22043114
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Welke , die poetssessie op het plaatje van ultra_ivo

@ultra_ivo : Kom je op je schaatsexpedities wel eens in/op de overdekte ijsbaan bij mij in het dorp (Dronten Kwistus Nova)
Dat meisje met die schep, vind de kleuren niet meer kloppen. Maar misschien ben ik de enige hoor...
pi_22043375
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 19:47 schreef Ouwesok het volgende:

Buiten het gewest Noord-Brabant/Limburg rij ik alleen af en toe in Heerenveen (Thialf). Dronten ben ik nog nooit geweest.

Ivo
pi_22043440
Ik heb net weer een aantal Pakrac dia's door de scanner gejaagd. Zijn wat slordige scans. ik merkte dat ik deze diaserie niet lang moet bekijken zonder dat ik iemand heb om tegenaan te praten, zitten een aantal behoorlijk heftige tussen (dorp verdeeld in een Servische en Kroatische sector, met blauwhelmen ertussenin).
Maar goed, er werd ook nog gewerkt daar:

Ivo
  zaterdag 18 september 2004 @ 21:00:48 #98
52657 pea4fun
pi_22044930
ivo, nr drie vind ik heel mooi. Hij is heel erg uit het leven gegrepen, dat vind ik er mooi aan.

Ik kwam ook nog werk in uitvoering tegen....niet echt een spannende foto, maar ik vond de rookpluim er wel leuk bij.

pi_22052962
Hee Pea, ik heb ook nog een tractor in de aanbieding, bij mij geen rookpluimen, maar stofwolken.

-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 19 september 2004 @ 10:16:08 #100
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22053033
quote:
Op zondag 19 september 2004 10:06 schreef stil het volgende:
Hee Pea, ik heb ook nog een tractor in de aanbieding, bij mij geen rookpluimen, maar stofwolken.

[afbeelding]
Ik zou die foto wel een ander cropje geven, zodanig dat de horizon niet meer in het midden staat.
Als je dan toch aan het croppen bent probeer dan eens een variant met veel voorgrond en een met weinig voorgrond.
pi_22053244
Bedankt Oudesok voor het advies.
hieronder wat probeersels, graag oordeel over het croppen.
http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/hooien02.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/hooien03.jpg
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 19 september 2004 @ 10:51:41 #102
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22053439
quote:
Op zondag 19 september 2004 10:37 schreef stil het volgende:
Bedankt Oudesok voor het advies.
hieronder wat probeersels, graag oordeel over het croppen.
http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/hooien02.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/hooien03.jpg
en dat zijn dan nog maar twee mogelijkheden . Je kunt verder nog gaan spelen met de positie van het trekkertje binnen het landschap. In de tweede crop staat ie wel erg dicht aan de rand van het beeld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 september 2004 @ 13:28:34 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22056074
Daar ben ik weer

Met wat foto-pogingen voor de wedstrijd

1

2

3

4

5

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 19-09-2004 18:28:46 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 19 september 2004 @ 13:38:18 #104
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22056328
Hé rewimo is d'r weer.

Nou wil je je deegroller zeker ook weer terug
pi_22056552
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:38 schreef Ouwesok het volgende:
Hé rewimo is d'r weer.

Nou wil je je deegroller zeker ook weer terug [afbeelding]
Waarschijnlijk wel zonder die stinksigaar
  zondag 19 september 2004 @ 14:06:56 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22056934
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Daar ben ik weer

kruisjes zijn niet mooi, welkom terug
  FOK!Fotograaf zondag 19 september 2004 @ 14:26:26 #107
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22057465
quote:
Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef Re het volgende:

[..]

ik zie geen kruisjes
ik zie foto's

en WB Rewimo!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22058170
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:28 schreef Rewimo het volgende:
Daar ben ik weer

doe mij maar een broodje kabab

leuke foto's
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 september 2004 @ 16:33:45 #109
13151 crew  Rewimo
pi_22060230
quote:
Op zondag 19 september 2004 14:06 schreef Re het volgende:

[..]

qltel moest natuurlijk weer eens aan de server klooien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 19 september 2004 @ 18:11:55 #110
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_22062301
Rewimo, wat een mooie foto is nr. 4!

Dat gezicht zegt al genoeg Ik vind het echt een superplaat!
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 september 2004 @ 18:28:14 #111
13151 crew  Rewimo
pi_22062577
Ik dacht er zelf over om nummer 5 in te zenden (ik zal ze nog even nummeren trouwens, goed dat je het zegt), maar nu je het zegt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 september 2004 @ 18:29:48 #112
13151 crew  Rewimo
pi_22062606
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:38 schreef Ouwesok het volgende:
Hé rewimo is d'r weer.

Nou wil je je deegroller zeker ook weer terug [afbeelding]
Mijn deegroller, wat doe je?
  zondag 19 september 2004 @ 19:59:05 #113
52657 pea4fun
pi_22064731
Hoi rewimo, welkom thuis

Leuke serie foto's. Als ik er 1 voor de wedstrijd uit zou moeten zoeken, zou het de laatste zijn. Die vind ik erg geslaagd met die mand met broodjes op de voorgrond.
pi_22065008
Leuk topic !
... fart.
pi_22067425
quote:
Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef pea4fun het volgende:
Leuke serie foto's. Als ik er 1 voor de wedstrijd uit zou moeten zoeken, zou het de laatste zijn. Die vind ik erg geslaagd met die mand met broodjes op de voorgrond.
Mee eens, was mn eerste gedachte.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22067565
Hallo rewimo,
Jammer dat bij foto 1 de man onscherp is, als ik zou moeten kiezen zou ik voor 2 of 5 gaan...
kiekjes
pi_22069522
fotosoep hem dubbellu
Je vader
pi_22069919
Ik zou ook zeggen 4, Rewimo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22071357
ik zeg 5 Rewimo
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2004 @ 07:33:52 #120
13151 crew  Rewimo
pi_22074939
quote:
Op zondag 19 september 2004 21:50 schreef dubbellu het volgende:
Hallo rewimo,
Jammer dat bij foto 1 de man onscherp is,
Jammer inderdaad, maar goed, de man kon moeilijk stilstaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2004 @ 07:36:55 #121
13151 crew  Rewimo
pi_22074948
Ik vind 5 eigenlijk het mooist omdat je daar alle elementen voor brood bakken op een rijtje ziet: deeg kneden, de oven met de spaan (of hoe heet zo'n ding) en dan het eindresultaat.

O enne, deze wil ik jullie eigenlijk niet onthouden

pi_22077725
He Rewimo!! Welkom terug, leuke vakantie gehad??

Enne... Tang!! Brengt leuke herinneringen terug aan mijn vakantie in Egypte...

Het zijn mooie foto's geworden, foto 4 vind ik zelf de mooiste om te zien, ook omdat die oven er mooi uitkomt..foto 5 vind ik eigenlijk meer gewoon een registratie..wel leuk als vakantie foto hoor!!
Die met dat beertje is grappig en lief!!
  maandag 20 september 2004 @ 16:50:25 #123
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_22084586
Als we nou toch bezig zijn met tractoren

maandag 20 september 2004 @ 16:51:54 #124
65884 Caar2
pi_22084622
volgens mij loop ik een pagina achter....
pi_22089059
1

2

3

is het een beetje wat?

[ Bericht 10% gewijzigd door Peter op 20-09-2004 20:07:58 ]
dag
pi_22089347
Van de drie vind ik de eerste het leukst, ze zijn alleen wat flets.
Als je nog tijd hebt (nog zo'n 10 dagen), zou ik wachten op een zonnigere dag, dan komen ze wat beter uit de verf.
kiekjes
pi_22089465
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:53 schreef petre86 het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
is het een beetje wat?
de eerste twee zien er zo niet helemaal scherp uit.. maar hoe kan ik anders een foto onder de 200kb brengen? (nu met paint gedaan) kan het met infranview?
dag
pi_22089786
quote:
Op maandag 20 september 2004 20:09 schreef petre86 het volgende:

[..]

de eerste twee zien er zo niet helemaal scherp uit.. maar hoe kan ik anders een foto onder de 200kb brengen? (nu met paint gedaan) kan het met infranview?
Bij http://www.imageshack.us/index.php mag je bestand 1024 kb groot zijn hoef je nooit aan kwaliteit in te leveren...
kiekjes
  maandag 20 september 2004 @ 22:28:50 #129
15985 huiz
Man in Black
pi_22093200
quote:
Op maandag 20 september 2004 11:51 schreef m-niki het volgende:

foto 4 vind ik zelf de mooiste om te zien, ook omdat die oven er mooi uitkomt..foto 5 vind ik eigenlijk meer gewoon een registratie..
Vind ik ook
Scope Pure Colombia BV
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 september 2004 @ 22:33:43 #130
13151 crew  Rewimo
pi_22093336
Ik heb deze ook nog trouwens:

6

7

8
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 september 2004 @ 23:13:39 #131
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22094459
Mijn lieve wederhelft fotografeert ookspullen zat

Tijdens de renovatie van de woonwijk heeft ze met de S1 al een gieg of wat aan foto's gemaakt, waarop vrij aardig arbeid wordt verricht. Mijn lieve wederhelft heeft het aardig in de vingers vind ik zelf

Nou wil mijn lieve wederhelft een Fok!account
pi_22097843
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
...
om snel de foto's te posten zodat jij het niet kan??
dag
pi_22098472
quote:

Regel dat account dan . Misschien hebben we geluk en krijgen we allemaal compromitterend materiaal over jou te zien
pi_22098486
quote:
..........Nou wil mijn lieve wederhelft een Fok!account
Dan zien we haar binnenkort onder de naam Ouwekous ??
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 september 2004 @ 07:27:23 #135
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22098552
ik denk dat ik 1 van mijn geposte foto's ga insturen. weet alleen nog niet welke...

lastig
misschien even wat reacties terug lezen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 07:30:44 #136
13151 crew  Rewimo
pi_22098570
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 06:58 schreef Borelius het volgende:

[..]

Dan zien we haar binnenkort onder de naam Ouwekous ??
Of Ouwepanty
pi_22098610
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 07:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Of Ouwepanty

Ouwekous laat ook veel te veel ruimte over voor verbastering
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 08:40:30 #138
13151 crew  Rewimo
pi_22098891
quote:

Tijdens de renovatie van de woonwijk heeft ze met de S1 al een gieg of wat aan foto's gemaakt, waarop vrij aardig arbeid wordt verricht. Mijn lieve wederhelft heeft het aardig in de vingers vind ik zelf

[afbeelding]
Ik zit me stiekem af te vragen of 'werk in uitvoering' wel de insteek van deze foto was...
pi_22098925
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zit me stiekem af te vragen of 'werk in uitvoering' wel de insteek van deze foto was...
Zoektochten naar jongere sokken valt toch ook onder werk in uitvoering?
pi_22098932
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:45 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Zoektochten naar jongere sokken valt toch ook onder werk in uitvoering?

Ouwesok heeft volgens mij tactisch het bovendeel van de foto weggecropt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 08:56:20 #141
13151 crew  Rewimo
pi_22099006
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ouwesok heeft volgens mij tactisch het bovendeel van de foto weggecropt
Ja, het mooiste deel is eraf denk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 08:57:12 #142
13151 crew  Rewimo
pi_22099015
Maar eh, mag ik nog even weten wat jullie oordeel is over mijn foto's 6 t/m 8?
pi_22099078
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:57 schreef Rewimo het volgende:
Maar eh, mag ik nog even weten wat jullie oordeel is over mijn foto's 6 t/m 8?
Voor de wedstrijd blijft bij mij de keus op nr 5 vallen. De laatste foto's zijn leuk maar nr 5 is compleet. Het werk en het eindproduct.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 09:13:46 #144
13151 crew  Rewimo
pi_22099164
Ik vind 5 ook erg leuk. Ben een beetje aan het twijfelen gebracht omdat zoveel mensen 4 het mooist vinden (vanwege het zichtbare vuur).
pi_22099444
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind 5 ook erg leuk. Ben een beetje aan het twijfelen gebracht omdat zoveel mensen 4 het mooist vinden (vanwege het zichtbare vuur).
Het zichtbare vuur is idd leuk maar op deze foto zie je weinig van zijn werk en zijn ene hand staat er maar gedeeltelijk op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 09:39:21 #146
13151 crew  Rewimo
pi_22099478
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:36 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Het zichtbare vuur is idd leuk maar op deze foto zie je weinig van zijn werk en zijn ene hand staat er maar gedeeltelijk op.
Klopt, hij doopt hem net in het bakje water Op foto 7 is dat weer beter maar die is weer wat minder leuk. Het zal toch 5 wel worden denk ik
pi_22099681
6-8 zijn leuk voor een drieluikje volgens mij of zo

Ik ga voor nummer 5 (net als de rest...bah wat ben ik weer on-origineel ). Maar wel een hele leuke foto
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 september 2004 @ 11:23:46 #148
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22101083
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat was wel de oorspronkelijke insteek. Ik had deze zelf even snel uit de collectie gevist omdat ie zo ontzettend miinimaal van opzet is en juist daarom zo ontzettend raakals ik zelf foto's van dit soort werkzaamheden maak probeer ik er altijd van die lawaaiplaten van te maken
Aan de opname is niets gecropped, alleen is de boel even qua contrast en kleur in de goeie richting gezet.

Ik vond het plaatje zelf in elk geval wel de moeite waard, maar er ligt nog veel meer, qua dat je zegt andere benaderingen van het wedstrijdthema

Ennuuh, mijn lieve wederhelft gaan we niet in welke kousen-/pantyvorm dan ook hier zien verschijnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 11:28:12 #149
13151 crew  Rewimo
pi_22101155
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:23 schreef Ouwesok het volgende:

Ennuuh, mijn lieve wederhelft gaan we niet in welke kousen-/pantyvorm dan ook hier zien verschijnen.
Bang voor controle?

Je hapt trouwens wel erg zeg... nog niet ontbeten?
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 september 2004 @ 11:41:54 #150
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22101395
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Bang voor controle?
[
Neuh, maar met mijn username hebben we de voetmode wel zo'n beetje gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 11:44:18 #151
13151 crew  Rewimo
pi_22101443
Ik vind MevrOuwesok anders ook wel een aardige...
pi_22101515
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind MevrOuwesok anders ook wel een aardige...
Daar zat ik ook aan te denken

mevrouw_ouwesok of zo
pi_22102252
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken

mevrouw_ouwesok of zo
sokophouder vind ik wel passend.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:39:01 #154
73096 Geminis
pi_22102523
De inzendingen kunnen toch alweer een tijdje naar rewimo?
Ik zie de mijne niet verschijnen in de wedstrijdtopic, of is het nog in uitvoering?
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 12:52:23 #155
13151 crew  Rewimo
pi_22102769
Ja, ik heb hem gekregen hoor Geminis, vanavond komt ie erbij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 12:53:11 #156
13151 crew  Rewimo
pi_22102787
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:26 schreef stil het volgende:

[..]

sokophouder vind ik wel passend.
Sokkenstopster misschien?
pi_22103622
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Sokkenstopster misschien?
Het is een vrouw dus waarom niet iets met schoenen
Laarsje bv
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 13:43:59 #158
13151 crew  Rewimo
pi_22103783
Ouwelaars?
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 september 2004 @ 14:21:30 #159
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22104602
Die nick daar komen we wel uit.

Wat vinden we echter van het plaatje (in een bittere poging de boel weer een beetje ontopic te krijgen)
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:25:38 #160
73096 Geminis
pi_22104694
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Ouwesok het volgende:

Wat vinden we echter van het plaatje (in een bittere poging de boel weer een beetje ontopic te krijgen)
ik vind hem mooi, laat veel aan fantasie over, maar is duidelijk werk.
ik snap alleen die schaduw om de foto niet, hij klopt niet en dat stort me altijd beetje...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 14:37:50 #161
13151 crew  Rewimo
pi_22104990
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef Ouwesok het volgende:

Hoog Village People gehalte

Ik vind hem wel mooi, maar meer als een soort reclameplaat dan echt als werk in uitvoering.
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:50:37 #162
65884 Caar2
pi_22105232

schiphol....
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 september 2004 @ 15:14:08 #163
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22105698

Tja, en dat ziet er zo uit als die $%#EIKEL van een chauffeur te hard over de hobbels gaat...
Gelukkig lag mijn koffer op de voorste kar.
Het terugsmijten van die koffers was niet bepaald een goed voorbeeld van netjes werken
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 september 2004 @ 15:34:47 #164
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22106139
Oké, nu ik hier toch ben, kan ik gelijk nog wel een paar foto's plaatsen...

[1]

[2]

[3]

[4] Werk is ook leuk om naar te kijken!

[5]

[6]

[7]

euhh... is er nog hoop?
Fotooz
pi_22106217
nr 2 is leuk
Had hier geen muur moeten staan?
pi_22106226
jongens, ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer in FOK Fotografie..het is nu de zoveelste keer dat ik ergens verkeerd begrepen wordt...dit overkomt me in het dagelijks leven nooit, het is steeds een kwestie van verkeerd en te snel oordelen over wat ik allemaal wel niet vindt -zucht-
Ik kan op andere fora ook wel mijn foto's kwijt om er van te leren of om af en toe gewoon complimenten te krijgen dus ik hoef hier natuurlijk ook niet te zijn (toch!)

Maar dan iets praktisch: wie neemt het overzichtstopic over voor de wedstrijden?? PdeHoog heeft het een keer gedaan, misschien heeft ie er zin in om het voor altijd te doen? Krijg je de bron-code van me opgestuurd
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:47:14 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22106412
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:38 schreef m-niki het volgende:
jongens, ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer in FOK Fotografie..het is nu de zoveelste keer dat ik ergens verkeerd begrepen wordt...dit overkomt me in het dagelijks leven nooit, het is steeds een kwestie van verkeerd en te snel oordelen over wat ik allemaal wel niet vindt -zucht-
Ik kan op andere fora ook wel mijn foto's kwijt om er van te leren of om af en toe gewoon complimenten te krijgen dus ik hoef hier natuurlijk ook niet te zijn (toch!)

Maar dan iets praktisch: wie neemt het overzichtstopic over voor de wedstrijden?? PdeHoog heeft het een keer gedaan, misschien heeft ie er zin in om het voor altijd te doen? Krijg je de bron-code van me opgestuurd
hey ouwe zeiksnor doe 's gewoon ik geloof dat 99% je waardeert maar natuurlijk is die 1% veeeeel belangrijker, niet?
pi_22106481
Nou, dan ben ik nu zeker de gebeten hond.
Nouja, ik ben blij dat je in het dagelijkse leven iig nooit verkeerd begrepen wordt.
Ik heb geen zin om dit of andere topics hier te vervuilen met discussies over het wel of niet begrijpen van m-niki, maar als je er echt over wilt praten kan je me mailen: dubbellu@planet.nl
Ik zou de laatste willen zijn die iemand hier wegjaagd, dan ga ik liever zelf weg.
kiekjes
  dinsdag 21 september 2004 @ 15:52:02 #169
73096 Geminis
pi_22106530
quote:

:'(
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 september 2004 @ 17:42:28 #170
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22109057
quote:
jongens, ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer .......
denk dat ik iets gemist heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 18:12:49 #171
13151 crew  Rewimo
pi_22109721
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef CompuMess het volgende:

euhh... is er nog hoop?
2 vind ik echt geweldig! Ik stel me zo voor dat die man eens onder zijn helm op zijn hoofd krabt van: Heb ik die tekening nou goed om En dan gaat ie hem een kwartslag draaien en nog een keer en nog een keer...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 18:20:59 #172
13151 crew  Rewimo
pi_22109900
quote:

Ik heb ook iets gemist denk ik Wat is er eigenlijk aan de hand?
pi_22110050
Ga je even op vakantie: [CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren!
kiekjes
pi_22110057
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

2 vind ik echt geweldig! Ik stel me zo voor dat die man eens onder zijn helm op zijn hoofd krabt van: Heb ik die tekening nou goed om En dan gaat ie hem een kwartslag draaien en nog een keer en nog een keer...
idd, die foto is echt goed
pi_22110203
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:47 schreef Re het volgende:

[..]

hey ouwe zeiksnor doe 's gewoon ik geloof dat 99% je waardeert maar natuurlijk is die 1% veeeeel belangrijker, niet?
wel als die 1% het blijkbaar nodig vind om zeer fel op mij te reageren...je mag er van vinden wat je wilt, maar ik ben hier niet om steeds om de paar weken te horen te krijgen hoe stom (of bot of fel of whatever) ik wel niet post, terwijl er eigenlijk gewoon verkeerd gelezen is.
Op de een of andere manier heb ik een naam gekregen dat ik zeer actief en direct op mensen reageer en voor sommigen is dat dus blijkbaar oke en voor anderen weer niet, als het daar bij bleef dan is dat prima, maar om steeds dat te horen te krijgen, terwijl het eigenlijk niet eens waar is (ik reageer net zo als de anderen, kijk maar eens heel goed) dan zakt mij de moed in de schoenen en is de lol ver te zoeken . NIet iedereen hoeft mij aardig te vinden en natuurlijk heb ik ook mijn verkeerde kanten, maar waarom nou juist ik er steeds tussen uit gehaald wordt...
. Voor mij is dat nooit de bedoeling geweest (voor jullie toch ook niet????)
also (met zwaar duits accent) vandaar dus bovenstaande reactie

maar goed...het overzichtstopic...iemand???
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 18:36:39 #176
13151 crew  Rewimo
pi_22110223
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:28 schreef dubbellu het volgende:
Ga je even op vakantie: [CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren!
Ow ja, ik zie het. Alleen snap ik niet waarom dat niet gewoon uitgepraat kan worden. Je mag toch best van mening verschillen zonder elkaar gelijk af te branden? Een andere mening betekent m.i. niet dat je elkaar niet respecteert. En als je woorden verkeerd overkomen kun je dat altijd verduidelijken (bekend probleem op internet, communiceren zonder dat je elkaar ziet is lastig).
pi_22110284
hm werk in uitvoering is niet echt mijn ding, het wachten is dus op de volgende maand helaas
Even a broken clock is right twice a day.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 18:40:13 #178
13151 crew  Rewimo
pi_22110306
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:39 schreef danos het volgende:
hm werk in uitvoering is niet echt mijn ding, het wachten is dus op de volgende maand helaas
Hou je niet van werken?
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:43:49 #179
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22110382
Ik bemoei me waarschijnlijk weer met zaken waar ik waarschijnlijk niets mee te maken heb , maar: M-niki, je laat je toch niet wegjagen hier omdat je door sommige mensen verkeerd begrepen wordt? (Als iedereen dat zou doen was het hier maar een lege boel )

Maar serieus: We hebben je strenge adviezen commentaar nodig hier hoor We mopperen natuurlijk wel altijd een beetje op je ik zal het noooit meer doen, maar stiekem werkt dat schooljuffrouw-imago wel, en we (ik) leren echt superveel van je, omdat je alles zo lekker recht voor z'n raap zegt!

als er niemand anders is, zou ik best het overzicht bij willen houden, maar ik ben bang dat ik je vertrek daarmee aanmoedig als ik dat zeg

Dit is trouwens toch geen smoes om onder de meet uit te komen he?

CompuMess: je ziet hem gewoon twijfelen bij nr 2 !

[ Bericht 2% gewijzigd door Offy op 21-09-2004 19:32:03 ]
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_22111426
Heel jammer M-niki, dat je meent je heil elders te moeten zoeken. Ik ben je kritische houding ook gaan waarderen na een van mijn kant stroef begin. Verder zou ik die taak wel op me willen nemen als je me kunt uitleggen wat het inhoudt en de rest het er mee eens zou zijn dat ik het dan ga doen.
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:33:34 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22111552
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:35 schreef m-niki het volgende:

[..]

wel als die 1% het blijkbaar nodig vind om zeer fel op mij te reageren...je mag er van vinden wat je wilt, maar ik ben hier niet om steeds om de paar weken te horen te krijgen hoe stom (of bot of fel of whatever) ik wel niet post, terwijl er eigenlijk gewoon verkeerd gelezen is.
Op de een of andere manier heb ik een naam gekregen dat ik zeer actief en direct op mensen reageer en voor sommigen is dat dus blijkbaar oke en voor anderen weer niet, als het daar bij bleef dan is dat prima, maar om steeds dat te horen te krijgen, terwijl het eigenlijk niet eens waar is (ik reageer net zo als de anderen, kijk maar eens heel goed) dan zakt mij de moed in de schoenen en is de lol ver te zoeken . NIet iedereen hoeft mij aardig te vinden en natuurlijk heb ik ook mijn verkeerde kanten, maar waarom nou juist ik er steeds tussen uit gehaald wordt...
. Voor mij is dat nooit de bedoeling geweest (voor jullie toch ook niet????)
also (met zwaar duits accent) vandaar dus bovenstaande reactie

maar goed...het overzichtstopic...iemand???
nou als iemand jou zo verkeerd begrijpt dan boiet hetverder toch niet, ik stoor me geheel niet aan je, ik kan zelfs veel botter zijn , Internet is nou eenmaal niet geschikt om meningsvershillen uit te spreken want je loopt al gauw langs elkaar heen te lullen en de nuances worden soms gemist (vandaar ook de uitvinding van de smileys )

ik vind jou niet lief
ik vind jou niet lief
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:05:36 #182
79550 Ymke
your ghost
pi_22112423
Ik vind iedereen lief

*heb nog steeds niks fatsoenlijks om in te zenden* mopper
pi_22112541
die tip van de smileys is helemaal oke, Re!!

Het is niet zozeer dat ik als enige verkeerd begrepen word, of dat iedereen mij verkeerd begrijpt, maar het lijkt wel dat er in het begin iets mis is gegaan en dat ik daardoor een soort etiket heb opgeplakt gekregen, dat ik een zeer kritische houding schijn te hebben. Nu wil ik wel eens confronterend uit de hoek komen, maar ik voel mezelf geen schooljuffrouw (natuurlijk kunnen anderen dit wel zo zien ik kan mezelf natuurlijk nooit helemaal goed kennen ). Het etiket lijkt ervoor te zorgen dat er op mij fel gereageerd wordt zo eens in de zoveel weken (later blijkt dit dan vaak op een misverstand te berusten....) alsof dat voor m-niki wel toegestaan is ofzo...kan het moeilijk uitleggen..

Het hebben van een kritische houding betekent namelijk niet meteen dat je het prettig vind om steeds van sommigen een grote mond te krijgen...ik ben hier voor de lol en niet om als boksbal gebruikt te worden, ook al is het internet. Ik vind niet dat ik bot ben, ik vind dat ik eerlijk en daarom soms confronterend ben, maar ik bedoel het altijd goed ...
dat ik me gedraag als de gebeten hond, is dus omdat ik me de gebeten hond voel...daar heb ik niet zo'n trek in, vandaar dat ik besloten heb om mijn mening dan maar niet meer te posten (dat is voor mij dan maar het meest veiligst en wie weet raak ik het etiket kwijt en krijg ik in de toekomst van niemand vreemde reacties meer net zoals alle anderen ) en niet meer mee te doen aan de wedstrijden (ik ga niet foto's posten om zelf geen mening te geven natuurlijk ).

Op IRC wil ik wel gewoon blijven komen hoor van gezellig kletsen ben ik namelijk helemaal niet vies (maar dat wisten jullie al). En de meet, daar stond ik al op de twijfellijst, laat me daar maar lekker staan hoor! Ik zie tegen die tijd wel of ik kan (tot nu toe wel), het lijkt me wel heel gezellig om te komen namelijk (maar ik zei al tegen PdeHoog, nu durft niemand meer iets te zeggen tegen me op de meet...valt het steeds helemaal stil )

Het overzichtstopic is niet zo heel moeilijk om bij te houden, Offy en Borelius! Het is een html tekstje waarin ik de url van de wedstrijdfoto gebruik, maar de foto wel verkleind weergeef (even in photoshop o.i.d. kijken om de verhoudingen goed te houden) ik zet die url's in een tabel met vier kolommetjes that's all...alleen aan het eind van de wedstrijd zet ik iedereen in volgorde van punten en zet ik de drie winnaars helemaal bovenaan (iets groter dan de rest) en pas ik de homepage aan. Als je in de source wilt kijken, surf ( ) dan even naar
http://home.zonnet.nl/fotograferen/overzicht

zo, mijn gal is gespuwd
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:23:36 #184
79550 Ymke
your ghost
pi_22112954
Denk dat je het allemaal erg zwart ziet ,m-niki. Wat kan jou het het eigenlijk schelen wat andere van je denken , maar als je je het allemaal zo aantrekt is het misschien beter dat je een tijdje afstand neemt.

Het is niet goed om je er zo over op te winden, het moet wel leuk blijven .

Jammer als je geen commentaar meer levert , ik kon altijd rekenen op een lach van jou op mijn inzendingen
pi_22113405
Oeps, ik zie nu pas dat Offy in de kleine lettertjes al aangeboden had het te willen doen, voordat ik me aanbood. Offy, aan jou het genoegen, of zullen we het zo doen, dat we elkaar afwisselen als het een keertje voor één van ons wat slecht uitkomt?
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:19:26 #186
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22114546
M-niki, ik vind het jammer dat je het gevoel hebt dat je je mening niet meer kan geven, en niet meer mee kan doen met de wedstrijden, maar na je 'verhaaltje' gelezen te hebben begrijp ik het wel hoor. (je zult zien dat we je na een paar weken weer *smeken* om je commentaar te geven )
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:38 schreef Borelius het volgende:
Oeps, ik zie nu pas dat Offy in de kleine lettertjes al aangeboden had het te willen doen, voordat ik me aanbood. Offy, aan jou het genoegen, of zullen we het zo doen, dat we elkaar afwisselen als het een keertje voor één van ons wat slecht uitkomt?
Goed idee hoor Borelius (m-niki, zal ik hem dan naar mijn webruimte verhuizen, of heb je liever dat hij op http://home.zonnet.nl/fotograferen/overzicht blijft staan? (dan heb ik/we wel inlog-gegevens nodig))
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:36:13 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22114977
m-niki blijft gewoon hier en ook commentaar geven net als iedereen
pi_22115068
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:19 schreef Offy het volgende:
M-niki, ik vind het jammer dat je het gevoel hebt dat je je mening niet meer kan geven, en niet meer mee kan doen met de wedstrijden, maar na je 'verhaaltje' gelezen te hebben begrijp ik het wel hoor. (je zult zien dat we je na een paar weken weer *smeken* om je commentaar te geven )
[..]

Goed idee hoor Borelius (m-niki, zal ik hem dan naar mijn webruimte verhuizen, of heb je liever dat hij op http://home.zonnet.nl/fotograferen/overzicht blijft staan? (dan heb ik/we wel inlog-gegevens nodig))
ik heb het wachtwoord aangepast, Offy en Borelius, als je nu inlogt met de nieuwe gegevens dan kan je zelf het wachtwoord weer aanpassen.. het lijkt mij handiger voor jullie dat het daar blijft staan, anders is het een beetje zinloos kopieren ook naar een andere ruimte (en het neemt weer ruimte van je eigen website weg, da's ook zonde )
ik zal jullie het nieuwe wachtwoord even mailen!
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 september 2004 @ 21:55:28 #189
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22115594
ik vind het erg jammer M-niki, dat/als je weg gaat.
jou posts waren altijd leerzaam, en zorgde ervoor dat je wat beter naar je eigen foto's ging kijken.

jij was ook de gene die ook tegen mij zei dat ik me niet zo zielig moest gedragen omdat het onderwerp waarop ik stemde nooit Hét onderwerp werd

zou het leuk vinden als je rond zou blijven hangen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 21:59:47 #190
13151 crew  Rewimo
pi_22115736
Ik zou het ook jammer vinden, m-niki. Ik kan je kritische noot wel waarderen, en ik vind je niet bot, wel direct en eerlijk.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 september 2004 @ 22:20:46 #191
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22116442
Nog een plaatje van mijn lieve wederhelft account onderweg

Plaatje toont maar weer eens het nut aan van een opgeruimde en ordelijke werkplek

Inderdaad, deze keer alleen een bovenkant
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:32:52 #192
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22116865
Op het risico af dat ik nu verkeerd begrepen word:

M-niki, ik denk dat ik weet waar de schoen wringt. Vorige maand heb ik (voor het eerst) een korte poging gedaan om mee te doen aan de Vergane Glorie wedstrijd. Je zult het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben, maar na jouw reactie had ik totaal geen zin meer om het nog eens overnieuw te proberen. Je reactie was kortaf, op het kattige af. Alhoewel wat je zei over de techniek klopte, zat het hem in de vorm. Het gebruik van smileys kan daar een hoop aan doen, maar misschien kun je ook wat letten op je woordkeuze, en rekening houden met het feit dat niet iedereen met geweldig spul fotografeert, of iets anders ziet dan jij. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het je bedoeling is om nieuwe deelnemers weer gelijk weg te jagen.

Overigens ben ik de laatste weken al weer veel te druk met werk om FOT goed te volgen. Je hoeft je niks van mijn mening aan te trekken, er zijn genoeg anderen die je openhartige mening wel waarderen, zie ik.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:55:59 #193
15985 huiz
Man in Black
pi_22117541
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:10 schreef m-niki het volgende:

zo, mijn gal is gespuwd
Je hebt de tips over smiley gebruik al helemaal onder de knie

Zo, gaat Huiz zich er nog even mee bemoeien

Ja dus. Nou, ik post zelf niet zoveel maar lees wel vaak hier en daar snel wat dingen door, alleen de laatste twee maand niet omdat ik weg was. Omdat ik niet zoveel post zullen de meesten van jullie niet in de gaten heb dat ik er ook nog ben. Maar soms heb ik de indruk dat iedereen mij altijd negeert, nooit een quote. Nou maak ik me er meestal niet zo druk om, misschien post ik ook nooit iets interessants

Maar goed, je kunt al snel een idee krijgen hoe "men" over je denkt terwijl dat helemaal niet zo is. Ik net zo goed over mezelf. Iedereen heeft een bepaalde houding en dus een reputatie, of je er blij mee bent of niet: accepteer het gewoon en negeer de vervelende gevoelens

Bekijk het eens van de zonnige kant, niemand die tegen je zegt dat je moet opzouten maar wel een half topic offtopic huilsmilies of je alsjeblieft wil blijven. Als je dáár ongevoelig voor bent dan moet je ook ongevoelig zijn voor kritiek

En ik vind die eerste foto van mevrouw Ouwesok een erg mooie compositie
Scope Pure Colombia BV
pi_22117904
@m-niki:
Bedankt voor je nette overdracht, ik hoop dat je toch nog regelmatig hier bij een van de topics te vinden bent, het zal kaal zijn zonder jouw bijdragen!

[edit]
@huiz:
Ik heb je regelmatig gezien en je staat genoteerd, ik reageer ook niet altijd, maar ik lees en kijk des te meer! Je bent me heus wel opgevallen!

[ Bericht 35% gewijzigd door Borelius op 21-09-2004 23:16:38 ]
pi_22119300
Kom ik thuis lees ik dit weer allemaal, omdat ik zo onbegrepen op m-niki heb gereageerd voel ik me natuurlijk ook de aanstichter van alles .
Maar ik weet echt niet wat ik hier mee moet , ik ben actieve bezoeker van 4 forums en heb nog nooit zoiets meegemaakt, maargoed ik zie dat het leed al geleden is en het kwaad al is geschiet.
Ik zou kunnen beloven dat ik in de toekomst anders zal reageren, maar helaas na 34 jaar weet ik dat ik me zelf niet meer kan veranderen, dus aan iedereen hier alvast mijn excuses voor toekomstige uitvallen (terecht of onterecht), en als ik het leed iets kan verzachten wil ik m-niki ook mijn excuses aanbieden voor het onbegrip en de boze toon die ik heb gebruikt (niet cynisch).

Het kan toch niet zo zijn dat ik, de groenlinkse geitenwollensok, greenpeace aanhanger iemand van een forum verjaag

Oja, als laatste m-niki, je moet het echt niet persoonlijk zien hoor ik heb je een dag erna nog gefeliciteerd, ik was boos om (om met jou woorden te spreken) jou schooljufrouwachtige terechtwijzing en reageerde hierop. that's all, voor jou was dit helaas de spreekwoordelijke druppel.

Als ik dit geweten had had ik niet zo gereageerd en had dit nu niet gebeurd
Voor dat ik weer een discussie start stop ik maar, dit is duidelijk niet het goeie topic...
kiekjes
pi_22119474
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef Borelius het volgende:
@m-niki:
Bedankt voor je nette overdracht, ik hoop dat je toch nog regelmatig hier bij een van de topics te vinden bent, het zal kaal zijn zonder jouw bijdragen!

[edit]
@huiz:
Ik heb je regelmatig gezien en je staat genoteerd, ik reageer ook niet altijd, maar ik lees en kijk des te meer! Je bent me heus wel opgevallen!
is huiz niet die gast met die canon 10d en die 17-40mm?

maar je voelt je genegeerd als er niet gequote word? ja misschien ook wel...
maar als je hier een bericht plaats weet je zeker dat heel veel mensen je bericht lezen heh...

en dat gezeur hier weer allemaal. ach ja, je moet een beetje tegen kritiek kunnen heh.... en met internet word iedereen altijd verkeerd begrepen, tis nou eenmaal ook een kunst om met de smilies te leren werken
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 22 september 2004 @ 00:20:09 #197
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22119594
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:13 schreef berc het volgende:
tis nou eenmaal ook een kunst om met de smilies te leren werken
Hioezo
pi_22119691
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:20 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Hioezo
jij doet het goed ouwesok ,

werk in uitvoering;

pi_22119841
Dit was een demonstratie wafels bakken, maar de mevrouw was zo aan het "kwekken", dat het wafeltje wat zwart zag.

-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 22 september 2004 @ 02:37:05 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22121490
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:33 schreef stil het volgende:
Dit was een demonstratie wafels bakken, maar de mevrouw was zo aan het "kwekken", dat het wafeltje wat zwart zag.

[afbeelding]
Ik weet nog in die goede oude tijd toen m-niki hier nog postte had ze je voorzien van behulpzaam commentaar

je verhaaltje heeft me benieuwd gemaakt naar het vrouwtje zelf
pi_22122044
@Vrouwesok: eerdere foto was beter, deze is wat te druk, en als het om de bende voor zijn buik gaat had dat wat meer in beeld gemogen.
@Berc: ondanks het beeld roepen ze bij mij niet echt het wiu gevoel op.
@stil: ik mis een beetje het onderwerp... als dat de mevrouw moet zijn, had ze wel wat meer in beeld gemogen, is dat het zwarte wafeltje, had daar wel iets meer op ingezoomd mogen worden.
pi_22122367
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef CompuMess het volgende:

[1]

[3]
euhh... is er nog hoop?
Dit vind ik 2 hele mooie foto's, vooral 1!
Ja ook voor deze fotowedstrijd.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_22122964
quote:
Maar RonaldV, esthetisch gezien zijn ze eigenlijk helemaal niet zo interessant toch? Daarbij is de lucht zo uitgebeten en zie je zoveel groen en bij de eerste ook nog eens heel veel bijrommel wat afleidt...daarnaast zou ik echt niet kunnen zien wat voor vliegtuigen dit zijn geweest en als je erbij vertelt wat het geweest zijn dan weet ik nog niet dat die zoveel jaar geleden heel erg top waren!!
dit is het commentaar waar RonaldV naar verwijst...neem me alsjeblieft niet kwalijk, maar waarom is dit kortaf (ik haal even jouw voorbeeld naar voren, RonaldV, omdat het voor mij heel duidelijk weergeeft dat het commentaar goed bedoeld is, maar toch blijkbaar verkeerd wordt opgevat)? Het is gewoon commentaar op twee foto's..het spijt me oprecht als ik daarmee je plezier hier heb vergald, maar op dezelfde manier word mijn plezier hier dus steeds vergald (klinkt nogal serieus, is ook een beetje overdreven ). Om nog een voorbeeld te noemen: het commentaar van Bowiefan hierboven op Mevrouw Ouwesok vind ik persoonlijk niet veel anders, en hij kan wel vaker direct uit de hoek komen, toch valt niemand daarover. Het gaat niet zozeer om tegen kritiek kunnen (want ik geloof dat ik dat prima kan ) of het gebruik van smileys, maar om het etiket wat ik opgeplakt heb gekregen: ik ben direct en confronterend, en ik denk dat sommigen hierdoor de idee krijgen dat ik dat altijd ben en als een soort schooljuffrouw hier met een stokje zwaai...waar dat idee de wereld in is gekomen, begrijp ik nog steeds niet, maar het is nu eenmaal gebeurd...daarbij is het nogal vervelend dat wanneer ik te horen krijg dat mijn commentaar zeer op prijs gesteld wordt (net als dat van anderen) ik het toch eens in de zoveel tijd weer terug op mijn brood krijg... lees anders even het stukje na wat ik schreef waar je (dubbellu) zo op reageerde (in het help me mijn foto verbeteren topic)..ik zie daar echt helemaal geen kwaad in hoor!

om een lang verhaal kort te maken ( wordt steeds langer zo , maar ik heb het gevoel dat ik mijzelf goed moet uitleggen... blijkbaar heersen er meer -al dan niet- misverstanden..zie Huiz!!) de reactie van dubbellu was idd de 'spreekwoordelijke druppel' en ik vind het persoonlijk niet nodig om mezelf door anderen (ook al is het op internet ) te laten uitschelden (kon even niet zo snel een beter woord vinden... ) want daarvoor ben ik hier niet..

en ik durf het bijna niet te zeggen, maar die foto's van compumess zijn idd erg mooi

[ Bericht 3% gewijzigd door m-niki op 22-09-2004 09:21:14 ]
pi_22123777

Misschien moeten we dit gewoon lekker laten rusten met z'n allen.

M-niki heeft een beslissing genomen en ik kan haar standpunt goed begrijpen. Dit is tenslotte al de zoveelste keer dat het voorbij komt. Dat is niet leuk voor haar en niet voor ons. en dit gaat tenslotte toch wel vrij hard off-topic hier

maar da's slechts mijn mening hoor
  woensdag 22 september 2004 @ 10:21:49 #205
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22123821
daar bint ze nu de hele dag mee bezig
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22124311
Mijn korte mening over de kern vd discussie:

Internet is een taaltje met woorden, letters.
Je kunt in elke reactie wel iets verkeerds lezen. Dit is niet alleen op Fok!, maar op elk forum. Op heel internet.

Als je daar niet mee om kunt gaan denk ik dat je beter je internetverbinding op kunt zeggen.

algemeen bedoeld, dus niet richting iemand persoonlijk

Mijn mening over m-niki:
Ik ben blij te zien dat iemand echte kritiek durft te leveren. Daarom zou ik het ook jammer vinden als m-niki hier niet meer te zien is.
Durfde iedereen maar echt te zeggen wat ze van iets vinden (ikzelf doe het in FOT niet zo vaak als op de rest vh forum. Dit komt meer omdat ik van mezelf weet dat ik hard/bot/direct/hufterig kan overkomen, en ik geen zin heb in misverstanden in een forum waar ik graag lees/post. Daarom juist veel respect voor m-niki dat zij dat wel doet.).
  woensdag 22 september 2004 @ 12:02:15 #207
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22125748
quote:
Op woensdag 22 september 2004 09:15 schreef m-niki het volgende:

[..]

dit is het commentaar waar RonaldV naar verwijst...neem me alsjeblieft niet kwalijk, maar waarom is dit kortaf (ik haal even jouw voorbeeld naar voren, RonaldV, omdat het voor mij heel duidelijk weergeeft dat het commentaar goed bedoeld is, maar toch blijkbaar verkeerd wordt opgevat)? Het is gewoon commentaar op twee foto's..het spijt me oprecht als ik daarmee je plezier hier heb vergald, maar op dezelfde manier word mijn plezier hier dus steeds vergald (klinkt nogal serieus, is ook een beetje overdreven ). <knip rest>
Ik haal je oorspronkelijke commentaar er nog maar even bij:
quote:
Maar RonaldV, esthetisch gezien zijn ze eigenlijk helemaal niet zo interessant toch? Daarbij is de lucht zo uitgebeten en zie je zoveel groen en bij de eerste ook nog eens heel veel bijrommel wat afleidt...daarnaast zou ik echt niet kunnen zien wat voor vliegtuigen dit zijn geweest en als je erbij vertelt wat het geweest zijn dan weet ik nog niet dat die zoveel jaar geleden heel erg top waren!!
"Esthetisch helemaal niet zo interessant" is nogal een persoonlijk waarde-oordeel imho. Het onderwerp zegt jou (blijkt uit de rest van de reactie) blijkbaar helemaal niets, maar je bent nogal duidelijk: het is niet interessant. Punt.
Zoveel groen: maak er van "krop het zo dat je de overdaad aan groen weghaalt", in plaats van er alleen commentaar op te leveren.
Dat de lucht uitgebeten is kwam door het weer, helaas beschikken we in Nederland niet altijd over een strak blauwe hemel. Je hebt weliswaar gelijk op dit punt, maar verpak het in een hint: "Probeer het nog eens als je een wat betere lucht erachter hebt, deze hemel doet je foto geen recht (of zoiets )"
Dat je niet kunt zien wat voor vliegtuigen het zijn begrijp ik nog wel, ik herken de ene motorfiets niet van de andere, bijvoorbeeld. Maar dat neemt niet weg dat ik wel zie dat een bepaalde oude motor vroeger een prachtmachine was. Hoe je het ook wendt of keert: aan luchtvaart zit een zekere glorie. Dat deze vliegtuigen tussen de rommel liggen te vergaan zijn hoeft denk ik geen uitleg.
Samenvattend:
Ik zag niets positiefs aan je reactie. Geen hints hoe beter te doen, alleen maar wat het niet was. Nou laat ik dat makkelijk van me afglijden, ik heb een vrij dikke huid, maar zin om er op uit te gaan om een nieuwe betere te maken had ik ook niet meer.

Ik snap van iedereen dat je bent zoals je bent, en dat posts meestal niet zo negatief bedoeld zijn zoals ze gelezen worden. Ik probeer mezelf altijd zo zorgvuldig mogelijk uit te drukken om die reden. Dan is mijn post maar wat langer, er zijn iig weinig misverstanden. Misschien is het een idee om iets uitgebreider te adviseren, en er ook iets in te zetten dat wel positief is. Als het onderwerp je niets zegt kun je dat natuurlijk ook gewoon voor je houden
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_22126141
Zo te zien gaan we dus vrolijk door....misschien is het dan handig om deze discussie te verplaatsen naar het slowchat-topic? Dan blijft dit tenminste het wedstrijd-topic zoals het hoort

Overigens heb ik zelf zoiets van: mensen mogen commentaar leveren op wat voor manier zij willen ok...af en toe springt het in het verkeerde keelgat, maar dat komt meer door mijn humeur op dat moment . Ik bekijk of ik wat kan met het commentaar en zo niet...jammer dan . En als een user vaker commentaren geeft waar ik niets mee kan, dan negeer ik het commentaar gewoon.

Dames en heren....dit is INTERNET maar. Maak je toch niet zo druk om dit soort dingen. Er zijn VEEL en VEEL ergere dingen te bedenken.
  woensdag 22 september 2004 @ 12:56:22 #209
65884 Caar2
pi_22126857
Dit zou em wel eens kunnen worden. Een Cubaans mannetje dat zijn brood verdient met het maken van hoedjes van stro...

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 13:01:39 #210
13151 crew  Rewimo
pi_22126974
Leuk onderwerp, Caar2! Heb je er meer? De foto maakt me nieuwsgierig naar zijn gezicht en vooral naar wat hij precies aan het doen is met zijn handen
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 september 2004 @ 13:03:06 #211
65884 Caar2
pi_22127009
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Leuk onderwerp, Caar2! Heb je er meer? De foto maakt me nieuwsgierig naar zijn gezicht en vooral naar wat hij precies aan het doen is met zijn handen
nee, heb er helaaas geen meer!! Of ik moet ff terug naar Cuba
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 13:08:43 #212
13151 crew  Rewimo
pi_22127161
Doe je toch wel even voor ons?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 september 2004 @ 13:26:31 #213
65884 Caar2
pi_22127583
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Doe je toch wel even voor ons?
Tuuuurlijk!!! Geef maar geld! en ik ben weg!!
pi_22127658
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:26 schreef Caar2 het volgende:

[..]

Tuuuurlijk!!! Geef maar geld! en ik ben weg!!
Ik ga mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 13:31:52 #215
13151 crew  Rewimo
pi_22127699
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ga mee
Ik ook. Zie ik hier spontaan een Cuba-meet onstaan?
  woensdag 22 september 2004 @ 13:41:50 #216
65884 Caar2
pi_22127931
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ook. Zie ik hier spontaan een Cuba-meet onstaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 13:44:18 #217
13151 crew  Rewimo
pi_22127988
Nee, geen sigaren, dank je
  woensdag 22 september 2004 @ 13:46:55 #218
15985 huiz
Man in Black
pi_22128054
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:13 schreef berc het volgende:

[..]

is huiz niet die gast met die canon 10d en die 17-40mm?
yup
quote:
maar je voelt je genegeerd als er niet gequote word? ja misschien ook wel...
maar als je hier een bericht plaats weet je zeker dat heel veel mensen je bericht lezen heh...
Ik noemde het als voorbeeld dat je snel een bepaald beeld over jezelf (of van anderen) krijgt dat niet waar hoeft te zijn. Ik voel me niet echt genegeerd, alleen af en toe had ik het idee dat er wel reactie zou komen op een post van mij en dan gebeurt het niet. Mjah, ik lig er niet wakker van
Scope Pure Colombia BV
  woensdag 22 september 2004 @ 14:32:08 #219
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22129084
quote:
Op woensdag 22 september 2004 10:49 schreef dawg het volgende:
Mijn korte mening over de kern vd discussie:

Internet is een taaltje met woorden, letters.
ga jij eens antwoord geven op mijn mailtje
pi_22130311
Even dit topic misbruiken voor een spoedbericht (hier wordt vaker gekeken):

Over Naarden, ik zie net dat er hedenmiddag om 16:30 uur op Nederland 1 een uitzending komt over de vestingstad Naarden, voor de geïnteresseerden (en zij die de gelegenheid hebben): KIJKEN !

pi_22131210
Ik heb zo weinig tijd deze maand. ik moet gaan kiezen tussen deze twee . wat vinden jullie?

of

pi_22132245
De eerste Ymke! De tweede vind ik grappig maar bij lang bestuderen ook irritant door het bewegen.
pi_22132480
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:32 schreef Re het volgende:

[..]

ga jij eens antwoord geven op mijn mailtje
Zal vanavond of morgenmiddag even kijken wanneer ik tijd heb. School weer begonnen, ook nog werken, weinig tijd dus, sorry.

Uiterlijk morgen hoor je van me.
pi_22132493
@ Ymke: Bij de eerste heb ik zonder uitleg de gedachte "wat zou die nu filmen? de paus", op de tweede is duidelijk meer werk in uitvoering. moeilijk, ik ga dan toch voor de tweede, er gebeurd meer.
kiekjes
pi_22132684
Ok , dank voor jullie reacties , maar ik weet het nu nog niet

misschien dan maar niks
  woensdag 22 september 2004 @ 17:22:25 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22132745
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef dawg het volgende:

[..]

Zal vanavond of morgenmiddag even kijken wanneer ik tijd heb. School weer begonnen, ook nog werken, weinig tijd dus, sorry.

Uiterlijk morgen hoor je van me.
no worries, wilde de smiley's even testen
  woensdag 22 september 2004 @ 17:24:43 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_22132795
quote:
Op woensdag 22 september 2004 16:08 schreef Ymke het volgende:
Ik heb zo weinig tijd deze maand. ik moet gaan kiezen tussen deze twee . wat vinden jullie?

[afbeelding]

of

[afbeelding]
de cameraman in het eerste plaatje zit in de weg in het tweede plaatje verder leuke actie plaat in de kerk, ik denk als je de eerste foto met nog kortere sluitertijd had genomen de cameraman wat mooier sillouette was en het raam wat minder fel
pi_22132823
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:22 schreef Re het volgende:

[..]

no worries, wilde de smiley's even testen
Zeggen ze allemaal.
pi_22132853
Ik kom er niet meer uit , ondanks jullie ideen , ik sla deze maand over

succes , en ik ga wel stemmen hoor
  woensdag 22 september 2004 @ 17:30:10 #230
15985 huiz
Man in Black
pi_22132886
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:27 schreef Ymke het volgende:

Dan kun je net zo goed wel eentje doen (uit die twee zou ik de laatste doen dan , als je toch punten scoort is het mooi meegenomen

en meedoen kost niks ook
Scope Pure Colombia BV
pi_22132938
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef Ymke het volgende:
Ok , dank voor jullie reacties , maar ik weet het nu nog niet

misschien dan maar niks
Van die 2 ga ik ook voor de 1e
en als je niks instuurt, dan weet je nooit wat men er van vind.

Als je nou die eerste instuurt en een stiekem linkje dropt in religie, misschien scoor je dan nog wel dik vanwege de achtergrond
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 22 september 2004 @ 17:46:25 #232
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22133213
quote:
ik sla deze maand over
't Is dat inschrijfgeld hè
pi_22133306
pi_22133343
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:46 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

't Is dat inschrijfgeld hè
Nee dat is erg flauw. het is niet aan mijn eigen standaard kunnen voldoen, niet met het gewone bouwgebeuren komen wat je nu wel ziet. Ik wil wat inleveren wat de rest niet doet , en dat hoeft voor mij niet eens fotografisch een bijzonder plaatje te zijn .
Dat laat ik wel over aan andere over

Ik heb geen goede apparatuur , dus moet het van andere dingen hebben

En Dat lukt me niet deze maand

Vandaar
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 22 september 2004 @ 18:12:51 #235
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22133696
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:53 schreef Ymke het volgende:
Ik wil wat inleveren wat de rest niet doet
'Uit angst voor een cliché ontstond nooit een goed idee' De Nieuwe Snaar

Je hebt goeie apparatuur, want je hebt apparatuur . Is dus niet een reden om over te slaan, al helemaal niet omdat de meeste afgetekende overwinningen meer over de visie gingen dan over de gebruikte hardware.

Gelukkig heb je geen leveringsplicht en ik kan me het gevoel dat je er bij hebt ook wel enigszins voorstellen, toch lijkt het mij zinvol om toch iets aan te leveren.

moejehoren wie het zegt......, nog maar één wedstrijd meegedaan......
pi_22133820
Ik was een heel verhaal aan het typen , maar halverwege ontschoot me de lust.

Ja jij hebt gelijk , het gaat om de visie
pi_22134397
Geminis

Ik vind het een beetje jammer dat op je To do list niks staat

Kan je dat niet over doen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 18:54:43 #238
13151 crew  Rewimo
pi_22134494
Ymke, ik vind die tweede het leukst, een echte actiefoto Gewoon insturen hoor.

Anders zet ik hem er gewoon stiekem in
  woensdag 22 september 2004 @ 18:58:34 #239
65884 Caar2
pi_22134572
@Ymke, ik zou voor de dirigent gaan! Die man is echt onwijs fanatiek aan het dirigeren, geweldig. Ik moet steeds heel erg lachen als ik die foto zie.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:04:47 #240
73096 Geminis
pi_22134722
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef Ymke het volgende:
Geminis

Ik vind het een beetje jammer dat op je To do list niks staat

Kan je dat niet over doen?
waarom wil je dat dan weten..?

Nee, ik heb me de eerdere kritiek ook wel aangetrokken, over de muis rechtsboven, maar ik vind het net ervoor zorgen dat ie niet te eentonig van kleur wordt, en van mij mag je erover nadenken wat het is.

En verder is de pen ook op plek van laatste teken, dus de list is ook nog in uitvoering. Daarom ook de beweging. Verder geen ambitie om een hele goeie foto (proberen) te maken. Ging me meer om het idee en het was laat s'nachts

Misschien ga ik hem nog een keer proberen, bedankt!
  woensdag 22 september 2004 @ 19:12:44 #241
65884 Caar2
pi_22134904
Deze heb ik ook nog (ik weet alleen niet meer of ie al eens op het forum gestaan heeft)

pi_22134915
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:04 schreef Geminis het volgende:

[..]

waarom wil je dat dan weten..?

Nee, ik heb me de eerdere kritiek ook wel aangetrokken, over de muis rechtsboven, maar ik vind het net ervoor zorgen dat ie niet te eentonig van kleur wordt, en van mij mag je erover nadenken wat het is.

En verder is de pen ook op plek van laatste teken, dus de list is ook nog in uitvoering. Daarom ook de beweging. Verder geen ambitie om een hele goeie foto (proberen) te maken. Ging me meer om het idee en het was laat s'nachts

Misschien ga ik hem nog een keer proberen, bedankt!
Waarom wil ik het weten????????????

Je maakt een To do list , en dan staat er niks op,,,,,

Raar. in het kader van werk in uitvoering, je maakt een lijstje met niks te doen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 19:15:44 #243
13151 crew  Rewimo
pi_22134967
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:12 schreef Ouwesok het volgende:

moejehoren wie het zegt......, nog maar één wedstrijd meegedaan......
Je pikt er deze maand gewoon een van Vrouwesok
  woensdag 22 september 2004 @ 19:15:50 #244
65884 Caar2
pi_22134972
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Ymke het volgende:

[..]

Je maakt een To do list , en dan staat er niks op,,,,,

Raar. in het kader van werk in uitvoering, je maakt een lijstje met niks te doen....
Ik zie het zo, hij is bezig met het maken van een 'to do list'! Door de beweging van zijn handen zie je dat hij er op dit moment mee bezig is, dus dat de lijst nog helemaal niet klaar is. Misschien was het beter geweest om er in ieder geval 1 ding om te doen op te schrijven.....
  woensdag 22 september 2004 @ 19:16:54 #245
73096 Geminis
pi_22134994
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:12 schreef Caar2 het volgende:
Deze heb ik ook nog (ik weet alleen niet meer of ie al eens op het forum gestaan heeft)

[afbeelding]
komt me wel bekend voor... Maar of het dezelfde is weet ik niet meer

beertje: je had aan die bouwvakker even moeten vragen of en zijn drilboor heel even om te draaien, dan had je de winnende foto!
  woensdag 22 september 2004 @ 19:20:14 #246
73096 Geminis
pi_22135078
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Ymke het volgende:

[..]

haha, sorry, ik vroeg me af waarom je wou weten wat IK allemaal moest doen

ik geloof dat ik mijn foto over ga doen...

edit: het was inderdaad het idee dat het invullen van een to do list een zwaar karwei is. (voor mij dan he) Dat soort dingen haalt natuurlijk niet iedereen uit een foto die hij/zij niet gemaakt heeft. Maar ik had mijn foto ook zo genoemd toen ik hem voor het eerst postte, iets van werk in uitvoering over nog uit te voeren werk. Dus het was bewust, net zoals die muis omdat ik wat miste in het beeld, ik had alleen iets meer erop moeten laten, dan was het beter... misschien...

[ Bericht 32% gewijzigd door Geminis op 22-09-2004 19:31:34 ]
pi_22136162
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:16 schreef Geminis het volgende:

[..]

beertje: je had aan die bouwvakker even moeten vragen of en zijn drilboor heel even om te draaien, dan had je de winnende foto!
Hij stond toen al aardig link zoais je kunt zien, iets later scheelde het niet veel of hij lag erin toen iets meer beton afbrokkelde dan dat de bedoeling was
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_22143700
heb ik vanavond een paar ploaties in de slowchat gedumped, zie ik net zelf dat er toch ook wel wiu in zit, gooit ik er hier ook ff 2 neer, kijken wat men er van vind.

1 - werken in de sluis

2 - druk werkende binnenvaartschippers
  donderdag 23 september 2004 @ 11:56:01 #249
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22148202
quote:

same here. Wel wat geinige WIU foto's gemaakt,maar niets dat ik in zou willen sturen...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_22149178
Ik heb mijn dirigentje maar ingestuurd , niet dat ik er tevree mee ben maar heb niks anders
pi_22149524
Ik heb ook heel lang getwijfeld, maar uiteindelijk is mijn inzending iets geworden waar het werken geblazen is en niet zo'n beetje ook en uiteraard in mijn favoriete gebied. Een actie-foto gemaakt tijdens mijn recente week-endje Texel, dus geen archief-exemplaar.
  donderdag 23 september 2004 @ 14:16:27 #252
52657 pea4fun
pi_22151214
Nog een poging.

donderdag 23 september 2004 @ 14:19:41 #253
65884 Caar2
pi_22151283
@pea4fun, opzich een leuk idee, maar ik zie het 'werk in uitvoering'niet zo! Ik mis een persoon die daadwerkelijk die bakken duwt, of de tomaten eraf snijd. Nu zijn het gewoon bakken met tomaten! Bij de laatste foto is het nog onduidelijker, of kijk ik niet goed

edit: ik zie nu dat ik niet goed heb gekeken bij de laatste. Die is dus een beetje te donker naar mijn idee. En hij zou beter zijn als je ook een hand ziet ofzo, nu zie je een vlak rechtsboven wat neem ik aan de arm is en dan zie ik een schaar die uitzich elf de tomaten eraf knipt..
  donderdag 23 september 2004 @ 14:22:59 #254
52657 pea4fun
pi_22151347
Tja, mijn collega's wilden niet het net op, op de laatste foto zie je een schaartje in aanslag, en een stukje van mijn hand. Misschien niet duidelijk genoeg mijn hand erop...Was ook een beetje lastig richten.

edit: Omdat ik weet waar ik naar kijk zie ik dat dat blauwe mijn hand is en het schaartje dus niet uit zichzelf knipt. Morgen kijken of ik nog een kans heb om het over te doen. Donker vind ik hem zelf niet eigenlijk....

[ Bericht 18% gewijzigd door pea4fun op 23-09-2004 14:35:31 ]
pi_22152371
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:16 schreef pea4fun het volgende:
Nog een poging.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik krijg wel trek in een tomaatje
  donderdag 23 september 2004 @ 15:15:05 #256
73096 Geminis
pi_22152404
pea, je hoeft toch niet perse mensen herkenbaar erop te zetten, van achter over hun schouder heen bijvoorbeeld, kun je al mooie dynamische aktieplaatjes krijgen... bijvoorbeeld...
  donderdag 23 september 2004 @ 15:18:21 #257
52657 pea4fun
pi_22152483
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:15 schreef Geminis het volgende:
pea, je hoeft toch niet perse mensen herkenbaar erop te zetten, van achter over hun schouder heen bijvoorbeeld, kun je al mooie dynamische aktieplaatjes krijgen... bijvoorbeeld...
Ik werk met vrouwen. Ik krijg reacties als... "ik ga niet in mijn smerige werkkleren op de foto!"
  donderdag 23 september 2004 @ 15:19:15 #258
52657 pea4fun
pi_22152502
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:13 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik krijg wel trek in een tomaatje
Volgende meet neem ik wel een paar kilo mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 16:02:02 #259
13151 crew  Rewimo
pi_22153504
Pea, je hoeft ze toch niet pontificaal op de foto te zetten? Zo'n foto als je nu hebt gemaakt met je eigen hand, kun je (lijkt mij) veel makkelijker maken als je iemand anders' hand op de foto zet. Ik neem aan dat alleen een hand niet echt op bezwaren zal stuiten, en dat geeft jou wel een hoop meer mogelijkheden.
  donderdag 23 september 2004 @ 16:05:24 #260
52657 pea4fun
pi_22153559
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Pea, je hoeft ze toch niet pontificaal op de foto te zetten? Zo'n foto als je nu hebt gemaakt met je eigen hand, kun je (lijkt mij) veel makkelijker maken als je iemand anders' hand op de foto zet. Ik neem aan dat alleen een hand niet echt op bezwaren zal stuiten, en dat geeft jou wel een hoop meer mogelijkheden.
In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten op Maar ik zal kijken wat mogelijk is....
  donderdag 23 september 2004 @ 16:07:45 #261
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_22153611
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:05 schreef pea4fun het volgende:

[..]

In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten op Maar ik zal kijken wat mogelijk is....
* Mental image van muisgrote kaboutermensjes die wegschieten.
- Privacy Matters
  donderdag 23 september 2004 @ 16:08:08 #262
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22153617
quote:

[..]

Anders sleep je gewoon je man mee naar het werk....
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 16:18:06 #263
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22153826
quote:

[..]

In het verleden zijn er nogal wat geintjes uitgehaald met foto's op het werk. Zo gauw er een fototoestel in zicht is is het net of je je voet in een nest muizen zet...het schiet werkelijk alle kanten op [snoei]
Zegge... komen die collega's toevallig uit een niet nader te noemen voormalig Oostblokland..??
Fotooz
  donderdag 23 september 2004 @ 17:17:36 #264
52657 pea4fun
pi_22155184
@ Ronald, ze zijn niet allemaal mijn formaat hoor

@ fotoloog, wat moet mijn man doen dan? de "muizen" vangen?

@ compumess, nee het zijn veelal limburgers telt dat ook?
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 17:49:49 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22155850
ik twijfel tussen een aantel (3tal) foto's
ik weet het echt niet
tis moeilijk....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 17:56:15 #266
13151 crew  Rewimo
pi_22155985
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:49 schreef Xilantof het volgende:
ik twijfel tussen een aantel (3tal) foto's
ik weet het echt niet
tis moeilijk....
Laat zien, dan beslissen wij wel even voor je
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 17:59:07 #267
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22156070
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Laat zien, dan beslissen wij wel even voor je
op zich wel ik wel..
maar heb altijd zo'n idee dat het mijn beslissing enzo moet zijn
zo'n voor selectie vind ik beetje... tja... het moet je eigen foto zijn iig..

maar goed..
ik zal ze wel ff er opgooien
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 17:59:12 #268
13151 crew  Rewimo
pi_22156072
Heb even geteld: mijn foto nummer 5 wint met 3 tegen 5 stemmen van foto 4 Dan stuur ik 5 dus maar in voor de wedstrijd Was ook mijn eigen favoriet, dus dat is wel leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 18:00:01 #269
13151 crew  Rewimo
pi_22156095
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:59 schreef Xilantof het volgende:

[..]

op zich wel ik wel..
maar heb altijd zo'n idee dat het mijn beslissing enzo moet zijn
zo'n voor selectie vind ik beetje... tja... het moet je eigen foto zijn iig..

maar goed..
ik zal ze wel ff er opgooien
Je hoeft je er uiteindelijk niks van aan te trekken natuurlijk, van wat wij vinden
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 18:00:48 #270
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22156114

^ deze weet ik niet zeker, misschien dat een andere crop hem wat meer geeft...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 18:06:17 #271
13151 crew  Rewimo
pi_22156216
Ik zou zeker kiezen voor een van je glazenwassers Die onderste heeft echt iets van: *slik* straks dondert ie er doorheen!
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 18:09:04 #272
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22156267
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou zeker kiezen voor een van je glazenwassers Die onderste heeft echt iets van: *slik* straks dondert ie er doorheen!
ik weet het niet.. de kleuren vind ik beetje raar
bij alle foto's trouwens, aleen bij de eerste niet

ik moet nog even zien wat ik doen.

dankje voor je advies iig
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22156886
Rewimo , heb je mijn mail binnen?
pi_22156922
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:09 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik weet het niet.. de kleuren vind ik beetje raar
bij alle foto's trouwens, aleen bij de eerste niet

ik moet nog even zien wat ik doen.

dankje voor je advies iig
De laatste , maar dat had ik je al laten weten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 18:40:29 #275
13151 crew  Rewimo
pi_22156970
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:37 schreef Ymke het volgende:
Rewimo , heb je mijn mail binnen?
*onschuldig een deuntje fluit*
pi_22157123
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

*onschuldig een deuntje fluit*
Hahahahaha je was hem vergeten , bewust of onbewust ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 18:48:48 #277
13151 crew  Rewimo
pi_22157166
Hoe kan ik jou nou bewust vergeten

Ik had hem al klaargezet om te uploaden maar daar was ik blijven steken
pi_22157220
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kan ik jou nou bewust vergeten

Ik had hem al klaargezet om te uploaden maar daar was ik blijven steken
Gewoon het buitensluiten van een potentiele winaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2004 @ 18:54:52 #279
13151 crew  Rewimo
pi_22157287
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:50 schreef Ymke het volgende:

[..]

Gewoon het buitensluiten van een potentiele winaar
O, je hebt het door
pi_22157337
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O, je hebt het door
pi_22159259
Geen inzending van mij deze maand.

Geen tijd, geen inspiratie.
pi_22160206
Waarom heeft iedereen toch zo weinig inspiratie deze maand?
  donderdag 23 september 2004 @ 21:12:54 #283
73096 Geminis
pi_22160249
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
wedstrijdmoeheid denk ik
  donderdag 23 september 2004 @ 21:56:29 #284
65884 Caar2
pi_22161325
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
komt door het onderwerp
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 21:59:30 #285
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22161419
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:56 schreef Caar2 het volgende:

[..]

komt door het onderwerp
het merendeel heeft er op gestemd, dus dan zou ook het merendeel eenf oto moeten insturen. nu lijkt het er op dat het merendeel geen inspiratie heeft.

stem er dan ook niet op

[ Bericht 0% gewijzigd door Xilantof op 23-09-2004 22:02:45 (handig die tags) ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22161749
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:59 schreef Xilantof het volgende:

[..]

het merendeel heeft er op gestemd, dus dan zou ook het merendeel eenf oto moeten insturen. nu lijkt het er op dat het merendeel geen inspiratie heeft.

stem er dan ook niet op
Ik heb er niet op gestemd
  FOK!Fotograaf donderdag 23 september 2004 @ 22:20:35 #287
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22161991
quote:
Op donderdag 23 september 2004 22:12 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik heb er niet op gestemd
ikke ook niet

maar daar kunnen jullie zowiezo van uit gaan het onderwerp dat het is, daar heb ik niet op gestemd
ff snel een disclaimer er ander aan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22163939
Xilantof glazenwasser doen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_22165032
jullie zijn gewoon wedstrijd moe, ik vind het een prima onderwerp, zie ook overal werk in uitvoering nu.
Het is gewoon een onderwerp wat wat moeilijker vanuit huis te doen is, dus zul je op pad moeten.

Uitdaging is om het onderwerp te benaderen vanuit de hoek die niemand ziet....

voortbordurend daarop:
@Borelius
@preterwt, wat heb je met de kleuren gedaan? of komt dat door de verlichting in de kas
@Xil 1 van die laatste 2 glazenwassers welke moet je zelf weten

[ Bericht 18% gewijzigd door Bowiefan op 24-09-2004 00:34:19 ]
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 september 2004 @ 07:17:04 #290
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22167015
bedankt nog allemaal voor de reacties
ik hoop zaterdag een foto in te kunnen sturen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22167097
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik wel een paar kilo mee
Eeeeh...1 is genoeg hoor.....
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:34:48 #292
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22168841
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef dawg het volgende:
Geen inzending van mij deze maand.

Geen tijd, geen inspiratie.
Ik ben een beetje geneigd om dit ook te gaan zeggen Nog maar een weekje op de teller, en ik heb nog niet eens een leuk (matig) idee Aan de hoeveelheid inzendingen te zien ben ik niet de enige...

ik zit trouwens al een half uur naar je avatar te turen, maar ik zie maar niet wat het is...

Xilantof: beetje laat, maar ik zou zeker voor een van de glazenwassers gaan Nr 2 vind ik persoonlijk mooier, maar bij nr 1 is het 'werk in uitvoering' wat meer zichtbaar...(hoewel het door dat blauwe veiligheidspakje (?) net is of hij in zijn onderbroek staat )
pi_22169011
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:34 schreef Offy het volgende:

[..]

Ik ben een beetje geneigd om dit ook te gaan zeggen Nog maar een weekje op de teller, en ik heb nog niet eens een leuk (matig) idee :') Aan de hoeveelheid inzendingen te zien ben ik niet de enige...

ik zit trouwens al een half uur naar je avatar te turen, maar ik zie maar niet wat het is...

Xilantof: beetje laat, maar ik zou zeker voor een van de glazenwassers gaan Nr 2 vind ik persoonlijk mooier, maar bij nr 1 is het 'werk in uitvoering' wat meer zichtbaar...(hoewel het door dat blauwe veiligheidspakje (?) net is of hij in zijn onderbroek staat )
Een gezicht. Onderaan de neus, dat witte is de wimper, links lippen. Vond hem wel apart.
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:46:18 #294
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_22169079
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:43 schreef dawg het volgende:

[..]

Een gezicht. Onderaan de neus, dat witte is de wimper, links lippen. Vond hem wel apart.
*draait hoofd een kwartslag*

Ah, nu zie ik het Artistiek zeg , mooi wel! eigen creatie?
pi_22169223
Jammer genoeg niet. Al heeft het me wel inspiratie opgeleverd.
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 september 2004 @ 12:05:08 #296
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22170712
Oké, nog een kleine zes posts van deeltje vier verwijderd twijfel ik nog welke foto naar het Centrale Topic mag verhuizen...

[1]
Deze...

[2]
...of een cropje van bovenstaande...

[3]
Die dan?

[4]
..of heel wat anders...

[5]
Deze maar niet, hier ging er iets fout met het stukje 'werk in uitvoering'...
hoewel het wel een heel werk was voordat de eerste uitvoering kon plaatsvinden !

...Suggesties?

@ iedereen: nog / alvast bedankt voor de reacties!
Fotooz
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:14:43 #297
73096 Geminis
pi_22170932
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:05 schreef CompuMess het volgende:

...Suggesties?

@ iedereen: nog / alvast bedankt voor de reacties!
Ik vind 2 wel leuk lijnenspel, maar jammer dat er geen zichtbaar werk word uitgevoerd, ofwel mensen die bezig zijn. Daardoor zijn ze allemaal een beetje statisch.
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:32:28 #298
79550 Ymke
your ghost
pi_22171293
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Geminis het volgende:

[..]

Ik vind 2 wel leuk lijnenspel, maar jammer dat er geen zichtbaar werk word uitgevoerd, ofwel mensen die bezig zijn. Daardoor zijn ze allemaal een beetje statisch.
bij werk in uitvoering moet de uitvoering wel zichtbaar zijn , inderdaad
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 september 2004 @ 12:39:07 #299
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_22171412
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:14 schreef Geminis het volgende:

[..]

Hmmm... oké... Ik heb ze wel met mensen, maar die zijn toch wat minder...
Met mens 1 en Met mens 2
Fotooz
  vrijdag 24 september 2004 @ 12:42:39 #300
79550 Ymke
your ghost
pi_22171485
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Met mens 1 en Met mens 2
Met mens 2 is mooier
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:04:27 #301
73096 Geminis
pi_22172027
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:39 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Met mens 1 en Met mens 2
Ik vind #8 met die werktekening leuker...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 september 2004 @ 13:05:03 #302
13151 crew  Rewimo
pi_22172046
Waarom plaats je die man met die tekening niet, CompuMess? Die vind ik nog steeds geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')