quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:13 schreef Bowiefan het volgende:
* bowiefan doet poging tot hulp
je ziet wat pips m-niki, ben je niet ziek? ik denk dat je snel naar huis moet
en na een fietstocht met camera voel je je vast weer beter![]()
ehm....quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:46 schreef dawg het volgende:
m-niki, als je over een paar dagen nu ook nog het meetingtopic opent (hinthint), kunnen alle FOT-bezoeker en bezoekerinnetjes weer op 2 oortjes slapen.
Bij mij gaat het altijd vaud met verstand op 1, op 0 gaat het altijd een stuk beterquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:05 schreef dawg het volgende:
Dat je meegaat natuurlijk! Niet zo twijfelen, gewoon verstand op 1 en meegaan.
Full-time op een werkplek zijn zonder dat je hoeft of kunt werken lijkt me nog erger dan ook daadwerklijk wat te doen te hebben. Ik ga nu nog even wat klusjes doen en om 16:30 zit het er voor mij weer op.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:17 schreef m-niki het volgende:
Nu zit ik hier op mijn stage adres gewoon helemaal niets te doen..het is de eerste week en ik heb nog geen clienten ofzo...en er is HE-LE-MAAL niets te doen!!! En ik moet nog tot 17:30u.....hulp!
Start er dan eentje op en post eens een keer wat foto'squote:Op vrijdag 10 september 2004 16:42 schreef dawg het volgende:
De westrijd loopt inderdaad helemaal niet hard deze maand.
En ik mis discussies.
Zeg.....ik heb volgens mij veruit de meeste foto's in de groep gegooid tot op heden. Zat daar niets tussen wat je inspiratie opwekt?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:46 schreef dawg het volgende:
Geef mij eens wat inspiratie dan.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
inspiratie?
ik vroeg me af of dit misschien "werk in uitvoering" was. Dacht er net opeens aan. Als iemand bezwaar heeft tegen de foto, jammer dan post het effe hier ofzo
[afbeelding]
En picserver is zwak... maar da's al een tijdje..
Ik vind het onderwerp leuk, ik heb bergen inspiratie en een chronisch gebrek aan tijd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zeg.....ik heb volgens mij veruit de meeste foto's in de groep gegooid tot op heden. Zat daar niets tussen wat je inspiratie opwekt? Zo nee, misschien een idee om een fotograaf te fotograferen
Misschien wat van die inspiratie doorgeven aan Dawgquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:05 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp leuk, ik heb bergen inspiratie en een chronisch gebrek aan tijd.
Definieer "snapshotplaatjes"?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
in het vorige topic vond ik veel "snapshotplaatjes" er bij zitten![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien wat van die inspiratie doorgeven aan Dawg![]()
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
zal ik iets in de groep gooien voor een discussie dan?
in het vorige topic vond ik veel "snapshotplaatjes" er bij zitten![]()
ik heb trouwens vandaag misschien wat geschoten in de stad, op z'n vroegst maandag avond weet ik of het wat is
* PdeHoog wordt getriggerd door sig onder avatar en checkt profielquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.
allereerst! GEFELICITEERD!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.
Dit is een hele gevaarlijke weg waar je je nu op gaat begeven he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat ik er iig mee bedoel is dat er over weinig foto;s is nagedacht, en te snel genomen.
een voorbeeldje aan de hand van een foto van PdeHoog, met die baggerkraan.
Mee eens, maar zie daar het probleem van de digicompactjes zoals ook al gemeld in het slowchattopic.....da's dus niet mogelijk en PS-en is niet toegestaan, dus........quote:misschien was het leuker geweest (okee, mocht zijn digicam het lukken) om bijv, de "grijper" scherp te maken, en dan de echte kraan zelf was waziger, misschien was dat leuk geweest.
klopt, maar straks nog meerquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is een hele gevaarlijke weg waar je je nu op gaat begeven he?![]()
ik weet dat je digicam het niet kan (dat had ik ook gemeldt in mijn post) maar het ging er om hoe ik dacht dath et beter/mooier zou zijn.quote:[..]
Mee eens, maar zie daar het probleem van de digicompactjes zoals ook al gemeld in het slowchattopic.....da's dus niet mogelijk en PS-en is niet toegestaan, dus........
Heb hem overigens nog wel even naar zwartwit geconverteerd. Dat vond ik toch alweer een stukje beter
[afbeelding]
tis idd click-and-go, dat heb ik ook gemerkt vandaag.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens...over het nadenken over foto's over dit onderwerp is nou eenmaal lastig. Soms loop je ergens tegenaan, zoals ik tegen die grijper. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de rest van mijn foto's.
Het zijn allemaal leuke foto's maar ja...het blijven snapshots. Je maakt tenslotte foto's van gebeurtenissen die op straat gebeuren en daar kun je niet altijd invloed op uitoefenen of over nadenken. Soms is het gewoon click-and-go
* PdeHoog pakt vast honkbalknuppels en andere slagattributenquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, maar straks nog meer![]()
[..]
Voor wat betreft die DOF ben ik het helemaal met je eens. Helaas geen tijd meer om mijn OM-2 erbij te pakken en de foto overnieuw te maken.quote:ik weet dat je digicam het niet kan (dat had ik ook gemeldt in mijn post) maar het ging er om hoe ik dacht dath et beter/mooier zou zijn.
z/w vind ik hem trouwens mooier dan in kleur.
rustig, rustig...quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog pakt vast honkbalknuppels en andere slagattributen
quote:[..]
Voor wat betreft die DOF ben ik het helemaal met je eens. Helaas geen tijd meer om mijn OM-2 erbij te pakken en de foto overnieuw te maken.
En zwartwit is in dit geval idd mooier. Ik ga binnenkort nog eens pielen met cropjes e.d. om te kijken of ik er nog wat mooiers uit krijg
Overigens ben ik ook nog even met mijn brandweerfoto's aan het spelen geweest, maar die ISO200 doet me de das om
[afbeelding]
Ik krijg hem echt niet beter
is vind de foto qua compositie wel sterk trouwens
SSSSSSSTTTTTquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog roept Ymke en Dawg
Kijk....discussie
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Dank je voor de felicitaties![]()
dat denk ik ook jaquote:Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.
groot gelijk! veel plezierquote:en nu ga ik feest vieren![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.
alleen maar goed die dingen van je hand!quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Nou zeg....
Dat er zoveel van mijn hand komen de afgelopen week is meer omdat ik vrij ben. Ik heb overigens wel een keuze-probleem nu (al) en ik heb nog twee ideeen die ik wil uitwerken
Zie ik eruit alsof ik tijd teveel hebquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
alleen maar goed die dingen van je hand!
wanneer ga je die ideeen uitwerken dan? hint?
Ik moet zeggen...het is er idd wel eentje waar je naar blijft kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
misshcien juist omdat haar bezigheden onduidelijk blijven..
volgens mij deed ze net zoveel als ik vandaag op m'n stagequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
m-niki, je komt wat hyperactief op me over. Klopt dat?
Ik vind het overigens een leuke foto. Alleen jammer dat je niet kunt zien waar de dame mee bezig is op dit moment.
En de volgende keer gewoon op de knop drukken
Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef Borelius het volgende:
Niet bijster origineel, maar wel echt werk in uitvoering (en dan ook nog zelf), vorig jaar, nog even vlak voor de winter invalt mijn oldtimer goed in de was zetten.
[afbeelding]
he, een Amazone!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef Borelius het volgende:
Niet bijster origineel, maar wel echt werk in uitvoering (en dan ook nog zelf), vorig jaar, nog even vlak voor de winter invalt mijn oldtimer goed in de was zetten.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Op deze foto zijn er ook een aantal mensen aan het werk, je ziet ze alleen niet
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |