Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is GMail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
GMail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. GMail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een GMail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een GMail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op GMail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het GMail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet GMail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over GMail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? GMail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van GMail. Want wat doet GMail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
stoppen bij 50 ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:17 schreef grunge-metal het volgende:
Yeah toch nog een topic, zullen we de 50 redden??![]()
Ja dan heeft onderhand wel iedereen een Gmail acount denk ik..quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:18 schreef Jump het volgende:
[..]
stoppen bij 50 ?
mooi rond getal
Op mijn weblog zijn ze nog wel redelijk gewild, zondag had ik er 6 was vrij snel weg en vandaag had ik er weer 6 was ook redelijk snel weg...quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb nog steeds 2 invites in de aanbieding !
nooit gedacht dat ik nog eens met die dingen moest leuren vroeger moest je de gegadigden wégmeppen
dee.deetee@gmail.com
Die van mij ook...quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Mijn invites zijn ff op
Nee, niet stoppen! Wat moet ik anders doen met mijn invites?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:18 schreef Jump het volgende:
[..]
stoppen bij 50 ?
mooi rond getal
Dat is zo ik krijg er ook weer net 12 binnen, daar zet ik morgen hier de link van neerquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:05 schreef funmaster het volgende:
Nee, niet stoppen! Wat moet ik anders doen met mijn invites?
Naar jezelf mailen en de link uit de mail halenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef arnout109 het volgende:
hoe maak je van invites links?
Gmail begint natuurlijk pas net. Hotmail gaat al zó lang mee, en hangt ook nog eens vast aan MSN. Gmail moet nog flink groeien wil het Hotmail gaan ondermijnen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:52 schreef min6 het volgende:
Gmail zou Hotmail omver moeten schoppen, hoe denken jullie dat de concurrentiestrijd tussen deze twee zal gaan verlopen/verloopt?
Hotmail Free gaat naar 250MB. Opzich is dat ook ruim voldoende. En Gmail is dus nog lang niet groot genoeg om nu een concurrentie strijd mee aan te gaan. Dus meer dan 250MB gaan aanbieden is nutteloos.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:52 schreef min6 het volgende:
en ook: waarom geeft het grote, machtige Hotmail/Microsoft niet héél snel 2GB aan hun gebruikers? wie kan dat uitleggen?
Same herequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:52 schreef min6 het volgende:
ben zelf trouwens erg dol op mijn Gmail accountje en heb al mijn andere emailadressen opgegeven en mijn adresboek gemailt met mn nieuwe adres
ik zeg: Gmail yeah.
Stoppen wanneer Gmail public wordtquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:18 schreef Jump het volgende:
stoppen bij 50 ?
mooi rond getal
nee, helaas, maar k heb nou lekker m'n eigen showquote:[b]
Trouwens DoctorPhil, ook nog een autootje gekregen van Oprah?
hey Thanx man!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:33 schreef mpass het volgende:
[..]
Doe er wat leuks mee
Ja leuk! Dan kun je vertellen dat m'n gebrek aan motivatie de laatste tijd voortkomt uit een slechte jeugd enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 11:12 schreef DoctorPhil het volgende:
zin om een keer langs te komen ?![]()
We hebben geen lijstjes meerquote:Op woensdag 15 september 2004 17:33 schreef Amersf00rt het volgende:
OK mensen ik heb eindelijk wat invites om te verdelen. Drie stuks wel te verstaan. Wie staan er boven aan de lijst en mag ik ze toesturen.
Joh, anders lees je de openingspost met een uitleg?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:39 schreef Twickelpics.nl het volgende:
hej, een vraagje. Waar kun je zien hoeveel invites je hebt! en uehmz... dat was het!
Mij zou je ook wel blij maken met een account.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:44 schreef Amersf00rt het volgende:
ooh ok....
dan is het helemaal makkelijk..... kan ik ze dus gewoon vrij vergeven ;-) Ik dacht solidair te zijn maar dan weet ik nog wel een aantal gegadidgden
BIj mij nu ook. Maar dan alleen in IE, maar niet in Firefox.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef deedeetee het volgende:
Bij mij doet gmail het wel![]()
Graag!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:16 schreef deedeetee het volgende:
Wie heeft er nog een invite nodig ?
mail dee.deetee@gmail.com
@ destedebouwer :
wil jij een invite![]()
Allemaal invites aan jezelf sturen, de link copieren en hier neerzetten!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:46 schreef Berretje het volgende:
Hoe kom je aan die links? Net als hierboven... Ik heb ook invites, hoe kan ik die omzetten naar zulke links...
Ik heb ook het idee dat gmail af en toe mail weigert als een attachment niet "koosjer" is. Ik kreeg laatst nl een mail (geforward van mn normale werk-email naar mjn gmail address) terug gebounced van gmail. Als ik weer eens een virus mailtje krijg probeer ik het eens te testen door het mezelf te sturenquote:Op donderdag 16 september 2004 08:31 schreef min6 het volgende:
kenelijk filtert Gmail op virussen, en zijn er Spam berchten die nieteens in je spamfolder komen te staan
Bedanktquote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef FOS2004 het volgende:
Hier nog een paar:
Hierboven staan een flink aantal links waar je je nog gewoon aan kunt melden hoor!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef Sjoeckx het volgende:
Mag ik ook zo'n mooie invite??? Ik ben heel liev![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef Onderbroek het volgende:
heb 6 4 1 invite voor gmail:
mail maar naar daedalus01@gmail.com als je er ene wilt hebben
Donequote:Op zaterdag 18 september 2004 12:10 schreef ruffian het volgende:
Heeft iemand er nog 1 over voor mij?
mail de invite anders naar ruffian_SPAM_@planet.nl
Je hebt die _SPAM_ toch wel weggehaald he?quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Done
Mail onderweg.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:11 schreef Easyedwin het volgende:
wie wil er nog invites? mail maar dan naar easyedwin@gmail.com heb er nog 5
Ik heb geloof ik naar verkerde email gestuurd, erg of niet?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:23 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mail onderweg.
Geen probleem, is al doorgestuurd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:27 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik naar verkerde email gestuurd, erg of niet?
En nu je emailadres wat duidelijker ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:29 schreef thedon het volgende:
Ik meld mij ook aan
Donnie flemz0r@hotmail.com
Was beetje te enthousiast, of het was de luiheid om hem zo te sturenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:30 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Geen probleem, is al doorgestuurd.
En bedankt, uiteraard.
Laat hem anders gewoon even naar jou mailen, dan heb je gelijk het goede mailadres.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:30 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
En nu je emailadres wat duidelijker ?![]()
Hmmz ja, hotmail is een probleem ja...quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:30 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
En nu je emailadres wat duidelijker ?![]()
Drukis op die link die ik hier neergezet heb?? gaat wat makkelijkerquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:35 schreef thedon het volgende:
[..]
Hmmz ja, hotmail is een probleem ja...
user: Donnie
email: The.Don [at] chello.nl
Thnxquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:36 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
Drukis op die link die ik hier neergezet heb?? gaat wat makkelijker
kan t dat ik je nu niet snapquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:39 schreef buitenbeentje het volgende:
Te laat maar niet heus.
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 19 september 2004 09:33 schreef Smeich het volgende:
ff een vraagje. Ik heb nu ook 6 invitations, maar er gebeurt niks als ik op die link druk...vaker voorgekomen?
heb je al een invite gehad?quote:Op zondag 19 september 2004 11:52 schreef avw1982 het volgende:
Mocht iemand nog een invite over hebben, zal die deze aub willen sturen naar andre_van_wingerden [a] hotmail.com.
Geen probleemquote:Op zondag 19 september 2004 12:43 schreef artyfarty het volgende:
Thanx ProJeex, ben even zo vrij geweest de laatste te gebruiken
De bovenste is nog vrijquote:Op zondag 19 september 2004 12:40 schreef pro_jeex het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-5b6e451333-dcd34dc174-1fa7c78d82
http://gmail.google.com/gmail/a-5b6e451333-ab509ee9c6-61dd137f82
http://gmail.google.com/gmail/a-5b6e451333-53abfb8df3-a844c5d0c1
http://gmail.google.com/gmail/a-5b6e451333-3b191ac972-5b0c43730f
Zo weer een paar van mij
Allah Akbar!
Nopequote:Op zondag 19 september 2004 11:54 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
heb je al een invite gehad?
U heeft mail.quote:Op zondag 19 september 2004 19:27 schreef gammapooka het volgende:
En ik heb weer 6 invite's te geef
Mail me maar op gammareactorAPESTAARTJEgmail.com
quote:Op maandag 20 september 2004 15:17 schreef TeleluvR het volgende:
<En toen waren ze alweer op...>![]()
Veel plezier ermee...
Berretje thanks! ik heb de laatste link aangeklikt!quote:Op dinsdag 21 september 2004 02:03 schreef Berretje het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-175a487a1a-bce6ebc149-7eb553af37
http://gmail.google.com/gmail/a-175a487a1a-cb4c1ce5c0-d6f021b14d
http://gmail.google.com/gmail/a-175a487a1a-61b4c4ec7d-aaf3ee4f6f
http://gmail.google.com/gmail/a-175a487a1a-51ac60e865-b43c080d24
http://gmail.google.com/gmail/a-175a487a1a-bd2cd4fbe3-3d879e0d76
http://gmail.google.com/gmail/a-175a487a1a-cb0dc44cf9-86c2e32d3e
ps: Hoe kan ik diegene doorstrepen die al opgehaald zijn, want als ik te lang wacht kan ik mijn bericht niet meer editen.
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 21 september 2004 10:42 schreef Jass het volgende:
ray_nl, ik heb je link gebruikt!![]()
Thanx!
Heb je nog een GMAIL account over?quote:Op donderdag 16 september 2004 02:14 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb er 6 bij gekregen.. Wie???
Volgens mij een overschot want ik er worden zelfs links hergepost die een week later nog niet gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef Marsepein het volgende:
Zo, zijn er nog gegadigden? Of is er op FOK! een overschot aan invites?
quote:Op maandag 20 september 2004 15:52 schreef Jump het volgende:
en nog eens een paar die er ook al week staan: .....
Thnxs Vanderdonkquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:25 schreef Vanderdonk het volgende:
goed kijken dan en die links aanklikken. Er zijn er echt zat vrij nog.
bv van ddtee nog eentje:
http://gmail.google.com/gmail/a-cd47d294eb-cffea5db65-adef5e0275
en bij ska-boss op de vorige pagina nog een aantal (die zal ik niet hier zetten, dat kan je zelf ook wel opzoeken).
Invites naar jezelf sturen en de link gegeven in het mailtje hier copy/pastenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:51 schreef Tu5 het volgende:
* TeleluvR nog steeds invites heeft...
Ik weet alleen niet hoe ik die linnks hier moet posten....![]()
Haha tja, m'n vriendin wou er ook 1 dus maar ook 1 aangemaaktquote:Op woensdag 22 september 2004 19:22 schreef bruut het volgende:
wow, 6 stuks op binnen een half uur
Hij bedoelt of "Inbox" weegegeven wordt als "Postvak in"quote:Op woensdag 22 september 2004 21:43 schreef deedeetee het volgende:
Wat is in het nederlands![]()
Dat niet, het is wel makkelijker als het nederlands isquote:Op woensdag 22 september 2004 21:46 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is de drempel erg hoog schijnbaar...
Dat vind ik nou net lastig omdat mijn andere accounts allemaal in 't engels zijn sta ik steeds te vertalen naar 't engels. Het is maar net wat je gewend bent denk ikquote:Op donderdag 23 september 2004 11:17 schreef 61neorej het volgende:
Dat niet, het is wel makkelijker als het nederlands is
Zal ik wel ff doenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:32 schreef Glatze het volgende:
Kan iemand aub een goede vriend van mij inviten: s.hitchcock[at]wannadoo.nl
bij voorbaat dank!
Dank, maar zag dat ik een tikfout heb gemaakt. wanadoo n-etje te veel...had al verbeterd, maar te laat zo te zienquote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zal ik wel ff doen![]()
Link is verstuurd![]()
ja ja ook jij geen probleemquote:Op donderdag 23 september 2004 19:36 schreef Butterflie het volgende:
thanx!!!
Hehe, jep.... ben er nu achter. Heb er nog 3 over btw.....quote:Op donderdag 23 september 2004 16:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Boven je inbox staat: You have 4 inviteations
je kan niet altijd direct inviten hoor, dit komt welquote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef Hann21 het volgende:
hardstikke bedankt voor de invite! Alleen een beetje jammer dat er volgens de help een bericht in je inbox moet staan over het inviten van andere mensen, maar die staat er bij mij niet...
Geduld, geduld. Ze staan er lang niet altijd, het lijkt er op alsof het at random verdeeld wordt.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:09 schreef Hann21 het volgende:
hardstikke bedankt voor de invite! Alleen een beetje jammer dat er volgens de help een bericht in je inbox moet staan over het inviten van andere mensen, maar die staat er bij mij niet...
Dat hangt er toch van af welke naam je zelf hebt ingevuld? Ik kies iets van c als voornaam, en 1 t/m 6 voor de achternamen. Heb nu dus mij m'n ene account 42 contacts met nietszeggende namen. Je ziet toch wel de door hen gekozen e-mail adressen?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:41 schreef Marsepein het volgende:
Als de mensen echter het account hebben geactiveerd dmv een link hier in een bericht, is hun naam ingesteld als de naam die de link heeft gemaild. Dat ben ik zelf, en dus heten als die mensen (die niet hun options veranderen) hetzelfde als ik, lijkt me niet helemaal ok.
Kunnen anderen die links heben gepost eens in hun adresboek kijken, en melden of het daar ook is?
Dat je daar kan editten, heb ik gezien, maar het rare is als mensen niet meteen hun naam goed instellen na het registreren dat er dan mijn naam bij staat (Met het door hen gekozen email adres), dat er mijn naam bij staat komt daardat ik de links naar mijn eigen gmail account heb gemaild, en vervolgens hier gepost!quote:Op donderdag 23 september 2004 21:44 schreef bruut het volgende:
[..]
Dat hangt er toch van af welke naam je zelf hebt ingevuld? Ik kies iets van c als voornaam, en 1 t/m 6 voor de achternamen. Heb nu dus mij m'n ene account 42 contacts met nietszeggende namen. Je ziet toch wel de door hen gekozen e-mail adressen?
edit: je kan ook in je gmail-contacts-lists editten!
Ach so. Ja, dat is inderdaad wat raar. Gelukkig is het te voorkomen door nr 1 als 'naam' te gebruiken.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:51 schreef Marsepein het volgende:
Dat je daar kan editten, heb ik gezien, maar het rare is als mensen niet meteen hun naam goed instellen na het registreren dat er dan mijn naam bij staat (Met het door hen gekozen email adres), dat er mijn naam bij staat komt daardat ik de links naar mijn eigen gmail account heb gemaild, en vervolgens hier gepost!
Daarvoor moet je een .NET Passport aanvragenquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:40 schreef S-Two het volgende:
ik heb net een gmail aangemaakt, maar kan ik ook msn-en met dit mail-adres?
o jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:52 schreef funmaster het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een .NET Passport aanvragen
Probeer het eens met Firefox?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef Psyche het volgende:
Ok, zelfde probleem nog steeds, ik kan niet naar Google mail toe....
Ik weet dat ie niet down is, maar hier in huis kan ik helemaal niet inloggen (eigenlijk alleen de dag dat ik het account heb aangemaakt kan het wél!)
Op de zaak had ik gekeken en alles werkte. Inmiddels heb ik mijn cookies geleegd, temp internet files ook, popup blocker uitgezet, security levels gewijzigd, eigenlijk alles wat Google aanraadt....
NIETS
Heeft er nog iemand ideeën???
Had al gedaan...quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:18 schreef Baris het volgende:
[..]
Probeer het eens met Firefox?
Hej somegirl zou je er misschien een invite kunnen sturen naar ice.king@gmx.net?quote:Op zondag 26 september 2004 15:28 schreef somegirl het volgende:
ik wel, waar moet ie heen?
donequote:Op zondag 26 september 2004 15:44 schreef Iceking het volgende:
[..]
Hej somegirl zou je er misschien een invite kunnen sturen naar ice.king@gmx.net?
Alvast bedankt!![]()
graag naar a_man_with_a_45 hotmail.comquote:Op zondag 26 september 2004 15:28 schreef somegirl het volgende:
ik wel, waar moet ie heen?
Klopt helaas, de nieuwe beta van Opera (7.60p1) kan het al wel.quote:Op zondag 26 september 2004 17:01 schreef DonSauza het volgende:
kan gmail niet openen in opera
er is er een onderwegquote:Op zondag 26 september 2004 23:54 schreef ICTservice het volgende:
Ik wil er ook nog wel een
Melkuniels@scholieren-online.nl
Username: melkuniels
Heb der nog 4quote:Op zondag 26 september 2004 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Heb nog 6 account liggen
Mail me maar (zie profiel)
9 maanden.quote:Op maandag 27 september 2004 15:29 schreef a_man_with_a_45 het volgende:
zit er trouwens ook een verloopdatum op je googleaccount als je een tijd niet hebt ingelogd???
you've got mailquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:39 schreef kaassouffle het volgende:
mail [meinder <> gmail.com].. heb er nog 6 !
10 MBquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:18 schreef Da-Ali-G het volgende:
en nog ff klein vraagje hoe groot is de maximale grootte voor een attachment
Enige cijfers die ik kon vinden:quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:18 schreef Da-Ali-G het volgende:
hoeveel mensen hebben al gmail (in het totaal? dus niet alleen van FOK!)
mail ;-)quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:44 schreef dutch_camel het volgende:
Heb er nog een stuk of 12. Mail maar naar dutch.camel[A@T]gmail.com.
Na hoelang verlopen die invites dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom écht niet door mijn invites heen. En ze verlopen ook nog
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom écht niet door mijn invites heen. En ze verlopen ook nog
Mail maar even (zie profiel), heb nog wat invites overquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
IK IK IK
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |