ik ken alleen fokkie2004quote:Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Hahaha nu verlul je je "realsteviow/duneon/Fokkie2004". Jij weet heel goed wie dat zijn. Je registreerde je hier rond de tijd dat zij hier rondliepen.
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Hahaha nu verlul je je "realsteviow/duneon/Fokkie2004". Jij weet heel goed wie dat zijn. Je registreerde je hier rond de tijd dat zij hier rondliepen.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
What the fuck happend ??
BVO en Sven jullie zijn echt weard bezig hoor
je mag me niet he ?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:38 schreef Svensational het volgende:
GTST #88: Dag Digispeed
Ik heb er al 1 geopend
jammer dat het niet een nieuw topic isquote:Op woensdag 15 september 2004 21:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
je mag me niet he ?
jammer
Vernieuwend en origineel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat mijn vader zou zeggen dat hij wou dat Milan eens in de bek van Robert ging schijten![]()
Jij zeikt het meeste van allemaal hier hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Van Sverno weet ik al dat het een een eikel kan zijn maar BVO ook dat is nieuw voor me.
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:42 schreef BVO het volgende:
Laten we ontopic blijven.
Tuurlijk mogen we jou wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
je mag me niet he ?
jammer
Gooi je bericht voortaan eerst eens door de spellingscontrolequote:Op woensdag 15 september 2004 21:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Van Sverno weet ik al dat het een een eikel kan zijn maar BVO ook dat is nieuw voor me.
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
je mag me niet he ?
jammer
Nou, ik zei vanmorgen gewoon iets tegen je en toen ontplofte je zo'n beetje. Dus vandaag is het idd jouw afzeikdagquote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef digispeed het volgende:
waarom haat iedereen mij hier
jezus zeg heb ik iets verkeerds gedaan ofzo
of is het gewoon afzeik dag
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:44 schreef digispeed het volgende:
waarom haat iedereen mij hier
jezus zeg heb ik iets verkeerds gedaan ofzo
of is het gewoon afzeik dag
ik ben wel goed genoeg om caps te plaatsen maar als ik mijn mening verkondig dan
ben ik opeens een kutwijf,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |