Zou dat mensen niet verhinderen om naar Fok!radio te luisteren?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hoevaak wordt er welniet zo'n luistersessie gehouden?
Meestal gebeurd dit een maal per week. In de meetsen gevallen op maandagavond rond een uurtje of 21:00.
naar watquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou dat mensen niet verhinderen om naar Fok!radio te luisteren?.
Wat een rampquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou dat mensen niet verhinderen om naar Fok!radio te luisteren?.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Meestal gaat het toch wel om albums die veel mensen hebben, zogeheten 'klassiekers'
Mijn suggesties :
* Neu 1
* IQ - Dark Matter
Maar dan nog, leuk idee. Ik geloof alleen dat het de vorige keer is misgelopen omdat we het niet eens werden over welke plaat, daarom stel ik voor om iets van motorpsycho of de pixies te doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:00 schreef Seborik het volgende:
Het verhaaltje is inmiddels wat out of date.
Ja, een doordeweekse 23 september ofzo. Zaterdag 23 september komt niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef Anton het volgende:
Doordeweeks is beter.
Oasis.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:48 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik stem op...............wat denk je zelf?!!!
Is Tokus een kloon van Vork?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Effe een keuze maken Litpho en Vork. Dat telt zich prettiger...dank u
Geen idee hoeveel stemmen ik heb, maar deze twee iig met een lichte voorkeur voor King Crimson.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:44 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Motorpsycho - Let them eat cake
King Crimson - Thrak
andersom dan, want ik ben ouderquote:Op woensdag 15 september 2004 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is Tokus een kloon van Vork?.
He, hier stond eerst Thrak of Zappa!quote:Op woensdag 15 september 2004 10:45 schreef webfreak het volgende:
Nou, vooruit ik ga voor Zappa - in it for the money
ik zei toch: Emperor en Nick Cavequote:Op woensdag 15 september 2004 11:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Tokus , jij moet nog een definitieve keuze maken !![]()
In dit geval is het heel goed mogelijk om meer keuzes te maken, dus waarom niet? Zo niet, dan trek ik m'n stem in.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Tja Tokus , als je bij de stembus op Groen Links EN VVD stemt....dat kan toch ook niet ?![]()
![]()
Ik heb iedereen gevraagd om 1 stem uit te brengen. Ik merk dat je nogal gesteld bent op Cave. Dus 1 punt voor Cave !
Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden
En Dido en Fischer Z dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Oke , Nick Cave staat dan op 0 puntenScheelt weer een wachtlijst bij de Riagg
Overigens , het album wat als 2e uit de bus komt draaien we gewoon de volgende keer (week).
Die kunnen toch ook later? Elke week dat stemmengedoe staat me eigenlijk vreselijk tegen. Als er nu twee albums uitkomen met een hoge score, dan heb je in ieder geval twee weken vulling en dan kun je weer verder met wat anders met iedere keer weer hetzelfde: "Wat moeten we nu draaien?"quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef Yodium het volgende:
[..]
En Dido en Fischer Z dan?
Ik wil gewoon weer stemmen met een nieuw rijtje hoor! De nummer 2 mag wel ook in dat rijtje opgenomen worden dan. Ok?
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook later? Elke week dat stemmengedoe staat me eigenlijk vreselijk tegen. Als er nu twee albums uitkomen met een hoge score, dan heb je in ieder geval twee weken vulling en dan kun je weer verder met wat anders met iedere keer weer hetzelfde: "Wat moeten we nu draaien?"
duh!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:01 schreef Seborik het volgende:
Jammer dino, maar er komen vast nog heel veel luisersessies. Ik bedoelde overigens track drie van Thrak getiteld Dinosaur.
Niet Red... Thrak!! (ik weet 't, die flauwe limburgers ook altijdquote:Op maandag 20 september 2004 21:27 schreef Vork het volgende:
ik hoop dat ik dat ook red,
Stem dan maar op Fisher Z, want ik denk dat Dido het nooit wordt. Gaat je stem ook niet verlorenquote:Op woensdag 22 september 2004 15:20 schreef ranja het volgende:
Fisher Z of Dido. Dan wil ik ook wel meedoen
Plaat is: Emperor - Prometheus: The Principle of Fire and Demisequote:[15:09:07] <BillyStudy> ow , sebbo zou jij eventueel in het topic luistersessie willen melden dat deze sessie dinsdag gaat plaatsvinden ? Mijn wachtwoord ligt in Eindhoven.......
[15:09:17] <BillyStudy> en ik ben er maandag pas weer
[15:09:17] <seborik> ok
[15:09:25] <BillyStudy>merci bien
quote:--- Billy heeft het onderwerp veranderd naar: Dinsdag 21.00 Luistersessie : Emperor - Prometheus: The Principle of Fire and Demise
Misschien doe ik ook wel mee met Fischer-Z.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:32 schreef Yodium het volgende:
Luistersessie Fisher-Z - Dead skys over paradise- Dinsdag 5 oktober 21.00
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:34 schreef ranja het volgende:
Het is toch Red skies
Kan je hem voor de gelegnheid niet ff opnemen op een cassettebandje?quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb wel de lp natuurlijk dus even een break inbouwen tussen kant 1 en 2
Ook prima.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:09 schreef Summoner het volgende:
Van Therion zou "Secret of the Runes" eerlijk gezegd de laatste zijn die ik zou kiezen, en ik geloof dat dat ook voor sebbo en tokus geldt. Misschien is "Deggial" een idee?
Neem dan Rust in Peace of zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:06 schreef Man_Made_God het volgende:
Megadeth - Youthanasia (onder het motto, waarom altijd van die vage shit)
Zondequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik ben er helaas niet vanavond...problemen met IRC. Krijg het om een of andere vage reden niet opgestart. Voor iedereen die mee gaat doen....HAVE FUN!! * ranja zingt Berlin, beeerliiiiiiiin
Jij bent echt raar he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik ben er helaas niet vanavond...problemen met IRC. Krijg het om een of andere vage reden niet opgestart. Voor iedereen die mee gaat doen....HAVE FUN!! * Yodium zingt Berlin, beeerliiiiiiiin
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:34 schreef Seborik het volgende:
Sebbo zou eerder Secret of The Runes dan Deggial kiezen.
ik tweede dat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef MuadDib het volgende:
The Police - Regatta de Blanc
Die zou ik seconden ware het niet dat ik die verspreid over 2 cd's heb staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:05 schreef MuadDib het volgende:
The Police - Regatta de Blanc
maakt niet uit, ik heb 'm op 2 lp-kanten staanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zou ik seconden ware het niet dat ik die verspreid over 2 cd's heb staan.
Ik ga natuurlijk niet voor de kat z'n viool Blue Lines aanschaffen downloadenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:59 schreef Seborik het volgende:
Denk Blue Lines.
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:07 schreef Seborik het volgende:
Als het Mezzanine was geweest, had je hem natuurlijk direct gekocht.
I know, maar het lijkt mij een enorme kick om iets te kopen n.a.v. een luistersessiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:10 schreef Seborik het volgende:
Bij de Fame zat Mezzanine een tijdje terug in de 2 voor 15 actie en Blue Lines lag bij de Boudisque bij de 2 voor 15 stickers.
Maakt het nog uit wat voor stickers?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:10 schreef Seborik het volgende:
Blue Lines lag bij de Boudisque bij de 2 voor 15 stickers.
Is er een overzicht? Of is dat alleen voor de Luistersessie-adminsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mezzanine hebben we 27-02-02 al gehad
en btw kan je voor 20 euro tegenwoordige een box kopen met mezzanine , blue lines en protection er in
Oude topics lezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:29 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Is er een overzicht? Of is dat alleen voor de Luistersessie-admins?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:29 schreef Seborik het volgende:
Als het 2 voor 20 stickers waren, was hij 5 euro duurder.
pffff, wat een werk. Alsof ik niks beters te doen heb!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oude topics lezen.
Dat staat toch op irc!?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:34 schreef dwerg het volgende:
Is dat vanavond? Blue Lines van Massive Attack? Om 21.00 uur?
zekerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:59 schreef Seborik het volgende:
Dacht dat er veel animo was voor The Police?
Dat dacht ik nou ook. Nog nooit van gehoord, en de eerste zoekresultaten leverde meteen GPVN links opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:26 schreef Man_Made_God het volgende:
als dit soort bands worden gekozen voor de luistersessie, kan ik nooit een keer mee doen natuurlijk!
Tsja, er worden zulke mooie platen aangedragen, en dan komt er ineens iemand tussendoor die zomaar even zelf besluit om een andere plaat te luisteren. Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:11 schreef Z het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Nog nooit van gehoord, en de eerste zoekresultaten leverde meteen GPVN links op
je weet niet eens wat GPVN is....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Artefact is leuk
* PdeHoog stemt voor Artefact
Dat is ook totaal niet belangrijk, het gaat om je eigen oordeel over de muziek en niet dat van anderen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
je weet niet eens wat GPVN is....
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:52 schreef Yodium het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet belangrijk, het gaat om je eigen oordeel over de muziek en niet dat van anderen.
Artefact is een triphop band, ze hebben onderandere in het voorprogramma van lamb gespeeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:00 schreef Zanderrr het volgende:
Wie zijn dat?
Met het zicht op de komende concerten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
Misschien kunnen we eerst de reeds genoemde albums afwerken. Zo'n GVPDBEHDPD-band zie ik ook niet echt zitten, omdat je dan constant moet gaan downloaden, terwijl het niet altijd even makkelijk te vinden is (als in niet te vinden) en dat liep de vorige keer ook iedere keer stuk. Je graaft dus je eigen graf (wederom) wat betreft de luistersessies.
De reeds genoemde albums zijn wat dat betreft een stuk eenvoudiger te bemachtigen door aankoop of internetgebruik.
Dit stond er nog (fouten onder voorbehoud):
Therion - Theli
Waarom wist ik dat er een ander album aangedragen zou worden...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:02 schreef Summoner het volgende:
Waarom niet Amorphis - Tales From the Thousand Lakes?
Lijkt me leuk.quote:
Goed plan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:58 schreef ranja het volgende:
Misschien een keer een idee om een luistersessie te doen van een luisterpaal-plaat?
Of zou de 3voor12 server dan problemen krijgen?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |