zekerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:59 schreef Seborik het volgende:
Dacht dat er veel animo was voor The Police?
Dat dacht ik nou ook. Nog nooit van gehoord, en de eerste zoekresultaten leverde meteen GPVN links opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:26 schreef Man_Made_God het volgende:
als dit soort bands worden gekozen voor de luistersessie, kan ik nooit een keer mee doen natuurlijk!
Tsja, er worden zulke mooie platen aangedragen, en dan komt er ineens iemand tussendoor die zomaar even zelf besluit om een andere plaat te luisteren. Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:11 schreef Z het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Nog nooit van gehoord, en de eerste zoekresultaten leverde meteen GPVN links op
je weet niet eens wat GPVN is....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Artefact is leuk
* PdeHoog stemt voor Artefact
Dat is ook totaal niet belangrijk, het gaat om je eigen oordeel over de muziek en niet dat van anderen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
je weet niet eens wat GPVN is....
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:52 schreef Yodium het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet belangrijk, het gaat om je eigen oordeel over de muziek en niet dat van anderen.
Artefact is een triphop band, ze hebben onderandere in het voorprogramma van lamb gespeeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:00 schreef Zanderrr het volgende:
Wie zijn dat?
Met het zicht op de komende concerten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
Misschien kunnen we eerst de reeds genoemde albums afwerken. Zo'n GVPDBEHDPD-band zie ik ook niet echt zitten, omdat je dan constant moet gaan downloaden, terwijl het niet altijd even makkelijk te vinden is (als in niet te vinden) en dat liep de vorige keer ook iedere keer stuk. Je graaft dus je eigen graf (wederom) wat betreft de luistersessies.
De reeds genoemde albums zijn wat dat betreft een stuk eenvoudiger te bemachtigen door aankoop of internetgebruik.
Dit stond er nog (fouten onder voorbehoud):
Therion - Theli
Waarom wist ik dat er een ander album aangedragen zou worden...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:02 schreef Summoner het volgende:
Waarom niet Amorphis - Tales From the Thousand Lakes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |