quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is integrated.
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:
Ik heb de op van Jump gejatquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:03 schreef Steve-O2 het volgende:
country is belgie
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:05 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb mezelf geregistreerd en het fokteam gejoined
Veel gephotoshopt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat veel clicks heb jij ten opzichte van je toetsaanslagen..
Lolquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:16 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Veel gephotoshopt.
Tsja, we kunnen een leuke banner, of een paar banners maken. Maar waar zet je die neer heh...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:18 schreef Qwea het volgende:
Heeft iemand nog een andere idee voor leden werving? Just in case dat we geen FP bericht krijgen
Ja nou dat bedoel ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen een leuke banner, of een paar banners maken. Maar waar zet je die neer heh...
Waarom pak je niet gewoon word en ram je 15 min lang op je TB. Wat denk je dat ik de halve dag doequote:Op dinsdag 14 september 2004 15:20 schreef FFantaghiro het volgende:
-Knip-
Ik heb het al in mn sig, in mn fotoboek, en op msn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:23 schreef FFantaghiro het volgende:
pff ik moet er nog zoveel wil ik weer een plaatsje hoger komen daar helpt mn verhaal niet echt aan mee hihihi
maar banners maken kan.. In je sig zetten *meteen doen gaat*..
haha ik wil wel dat die key frequenties een beetje echt blijven vind ik wel leuk om te wetenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat bedoel ikAls ik ga vragen om een banner voor FOK whatpulse dan zal dat ook wel weer niet goed zijn.Alleen op het forum redden we het ofcourse niet echt
[..]
Waarom pak je niet gewoon word en ram je 15 min lang op je TB. Wat denk je dat ik de halve dag doe
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:23 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
haha ik wil wel dat die key frequenties een beetje echt blijven vind ik wel leuk om te weten![]()
Maar zij hebben echt belachelijk veel users die meedoen volgens mij. Toen het alelen daar was heb ik ook getwijfeld om te joienen, maarja, ik zit toch het meeste op fok.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb nou eenmaal een drang om GOT te willen verslaan
Hahah is die drang zo erg danquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb nou eenmaal een drang om GOT te willen verslaan
Er zijn nog genoeg andere topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:27 schreef FFantaghiro het volgende:
Ja das ook wel een idee maar volgens mij zijn de 'Voorspel wie de volgende post post'-topics allemaal de prullebak in.. dat vond ik nog wel leuk dat krikt je posts ook nog wel omhoog maarja voor WP heeft het niet veel nut natuurlijk alhoewel je tikt wel weer wat extra's
Mjah zij hebben 542 membersquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar zij hebben echt belachelijk veel users die meedoen volgens mij. Toen het alelen daar was heb ik ook getwijfeld om te joienen, maarja, ik zit toch het meeste op fok.
We kunnen ook hier de hele dag chatten.. hebben we 2 vliegen in een klap.. en je werkt je pulse omhoog en je fok! postsquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg andere topic natuurlijk.
We kunnen ook onze eigen chatroom #whatpulse maken ofzo en daar de hele dag chatten
Dan zou het wel afgekapt worden door de mods denk ik, omdat het dan een slowchattopicreeks wordt, oid...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:30 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
We kunnen ook hier de hele dag chatten.. hebben we 2 vliegen in een klap.. en je werkt je pulse omhoog en je fok! posts
Ja ik ben bang van ook ja..quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:31 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dan zou het wel afgekapt worden door de mods denk ik, omdat het dan een slowchattopicreeks wordt, oid...
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:31 schreef ThE_ED het volgende:
Zie mijn typo's trouwens eens. Echt te erg!
Anyway, dit is ook een mooie reden om dat verslag nu eens af te maken voor school waar je anders nooit aan wilde beginnen.
Dank voor het joinen. En ja dat kan. Ik heb het ook op mn laptop en pcquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:28 schreef WebForce het volgende:
Ik heb me dus aangemeld. Ik ben benieuwd, kan je je ook op meerdere pc's aanmelden met één account en die tegelijk gebruiken?
http://picserver.student.(...)3B9V8/picserver.jpegquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:28 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
Hahah is die drang zo erg dan![]()
Net even gekeken, #whatpulse zit vol met tweakers!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg andere topic natuurlijk.
We kunnen ook onze eigen chatroom #whatpulse maken ofzo en daar de hele dag chatten
Oké dan, męn jij hebt echt niets te doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank voor het joinen. En ja dat kan. Ik heb het ook op mn laptop en pc
[..]
http://picserver.student.(...)3B9V8/picserver.jpeg
#whatthefokquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:34 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Net even gekeken, #whatpulse zit vol met tweakers!
kijk naar mijn plaatje in de OP danquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat veel clicks heb jij ten opzichte van je toetsaanslagen..
Ik ben ook wonderbaarlijk genoeg ineens 5000 KC gestegenquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank voor het joinen. En ja dat kan. Ik heb het ook op mn laptop en pc
[..]
http://picserver.student.(...)3B9V8/picserver.jpeg
Kloptquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:34 schreef WebForce het volgende:
[..]
Oké dan, męn jij hebt echt niets te doen![]()
Jij zit dagen te klikken ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:37 schreef Jump het volgende:
[..]
kijk naar mijn plaatje in de OP dan
transport tycoon en RCT gespeeld. dat is 1 en al geklikquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Jij zit dagen te klikken ofzo?![]()
volgens mij tellen ze ze gewoon allemaal bijelkaar op en das je totaal zeg maarquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:42 schreef Qwea het volgende:
Tellen kliks eigk ook mee?
Check de OPquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:48 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
Ja, goeie gymnastiek voor je vingers enzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:53 schreef Vision het volgende:
is er ook nog wat nuttigs aan ?
Uit de OP :quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:53 schreef Vision het volgende:
is er ook nog wat nuttigs aan ?
Maar het is dus wel leukquote:Wat doe ik ermee.
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Whehe. Echt?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef FFantaghiro het volgende:
Verslavend is het wel
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:01 schreef Thieske het volgende:
Ik heb me ook maar even aangemeld.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb me net aangemeld.
het is nutteloos, want ze zijn oertraag en worden pas om de 6 uur geupdatequote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Skimmer het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand al het idee geopperd om de afbeeldingen in de OP te plaatsen?
hmm, tcl kennek niet. en gebruik geen xchat. dus het zal noppes wordenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef R-Mon het volgende:
Jump, weet jij wat van Tcl scripts en IRC enzo? Het wil mij maar niet lukken dit draaiend te krijgen.
dat zal wel zoiets zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:52 schreef ThE_ED het volgende:
Wat doen die IRC scripts eigenlijk? Dat ene progje dat doet toch alles al? Of is dat om via mIRC te spammen hoeveel je al getyped hebt?
Als iedereen ff de link zonder de tags erneer zet, dan kan ik wel ff gauw een "site" maken, die plaatjes erop mikken, en linken in de OP.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:19 schreef Skimmer het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand al het idee geopperd om de afbeeldingen in de OP te plaatsen?
Dank u.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:04 schreef R-Mon het volgende:
http://whatpulse.bounceme.net/sig/R-Mon.png
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:10 schreef R-Mon het volgende:
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Dreammaster.png
http://whatpulse.bounceme.net/sig/thieske.png
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Skimmer.png
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Jump.png
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Fantaghiro.png
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Qwea.png
uit het topic
Bij mij gaat et gewoon om de 250 key's of clicks...quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:24 schreef ThE_ED het volgende:
Om de hoeveel tijd doen jullie een pulse?
Ik heb het in het begin ff handmatig gedaan, voor het zicht, en nu staat ie op om de 2 uur en bij het afsluiten...quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:34 schreef Slarioux het volgende:
250?
Da's echt elke drie zinnen. Ik doe het handmatig.
ergens bij de 5000 of 2000 duizend ik zit nu bijna op 18.000 maar ik wil ff doorgaan tot 30.000 eigkquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:24 schreef ThE_ED het volgende:
Om de hoeveel tijd doen jullie een pulse?
Ik doe altijd handmatig, dan zie ik na een uurtje devven of ik mn best wel heb gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb het in het begin ff handmatig gedaan, voor het zicht, en nu staat ie op om de 2 uur en bij het afsluiten...
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik doe altijd handmatig, dan zie ik na een uurtje devven of ik mn best wel heb gedaan.
je kunt toch bij server instellen "pulse every" en dara heb ik dan staan : 2 hoursquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:39 schreef Qwea het volgende:
Ken je trouwens ook de tijd van het pulsen instellen? want bij programm setting zie ik het niet staan
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
je kunt toch bij server instellen "pulse every" en dara heb ik dan staan : 2 hours
Meld je aan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp 'tje
wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
:') Dat is van keys . "Pluse every ..... keys. 0= disable" :')
en slinger je soulseek ook eens aanquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp 'tje
Ja. Dus zeg maar dat ie om 20:00 pulsedquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat bedoel je dan?
gewoon echte tijden op de dag?
13 boy_snakeye 199,346 75,502 2004-09-13 21:16:20 Netherlandsquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meld je aan?
Aha, nee dat heb ik ook niet kunnen vinden, misschien als je hem om 22:00u herstart en dan instelt om de 24u pulsenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Dus zeg maar dat ie om 20:00 pulsed
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:46 schreef Briefcase het volgende:
[..]
13 boy_snakeye 199,346 75,502 2004-09-13 21:16:20 Netherlands
Hmm, dan pulse ik wel manualquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Aha, nee dat heb ik ook niet kunnen vinden, misschien als je hem om 22:00u herstart en dan instelt om de 24u pulsenMaar ik denk niet dat het ding zo slim is dat ie de minuten dat je computer uitstaat meeneemt.
Dan moet je dus niet de link weg halenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:23 schreef Briefcase het volgende:
[afbeelding]
Hij heet er dus eentje.
*zucht* http://whatpulse.bounceme.net/sig/boy_snakeye.pngquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet de link weg halenDie had ik dus nodig
Haal maar wegquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:32 schreef Briefcase het volgende:
[..]
*zucht* http://whatpulse.bounceme.net/sig/boy_snakeye.png
http://whatpulse.bounceme.netquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
uh waar kan je dat doen?
zal er ook een stukje bij in kunnen over de Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes topics?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oke, het kan dus in de weblog.... Mail die ik kreeg van rick mans :
Als je zelf een leuk tekstje kan maken wat op de blog past met daarin
ook de relevante links verwerkt is dat geen probleem.
Iemand die dat kan en of leuk vind? Ik ben zelf geen ster in leuke teksten schrijvenKijk maar in mn fotoboek voor fok what pulse kut tekst
Mail zelf maar naar weblog@fok.nlquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
zal er ook een stukje bij in kunnen over de Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes topics?![]()
ikzelf ook geen krak in het schrijven van toffe tekstenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oke, het kan dus in de weblog.... Mail die ik kreeg van rick mans :
Als je zelf een leuk tekstje kan maken wat op de blog past met daarin
ook de relevante links verwerkt is dat geen probleem.
Iemand die dat kan en of leuk vind? Ik ben zelf geen ster in leuke teksten schrijvenKijk maar in mn fotoboek voor fok what pulse kut tekst
Miss zijn dr nog meer users die komen met een tekstquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:24 schreef woeeiiii het volgende:
Ik stem voor Rmon
Ja mensen schrijven, valt er ook weer wat te pulsenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss zijn dr nog meer users die komen met een tekst
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja mensen schrijven, valt er ook weer wat te pulsen![]()
En hoeveel heb je totaal?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:38 schreef BaggerUser het volgende:
ik alweer 34.767![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:51 schreef mistermaniac het volgende:
Mooi voor de weblog:
Heb je er altijd al over gedroomd om GoT een lekker de grond in te trappen met hun eeuwige gezeur over dat hun de beste zijn en dat niemand hun kan verslaan ? Grijp dan nu je kans en doe mee met het FoK! Whatpulse team, en verzamel zoveel mogelijk keystokes en mouseclicks en stoot GoT van de kaart af!
ga maar image tags zetten hčquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:44 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
http://whatpulse.bounceme.net/sig/BaggerUser.png
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
en hup ik sta al weer 65e ..
toen ik begon vandaag stond ik nog 82equote:Op dinsdag 14 september 2004 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]en jij wou je inhalen?
moet je nog 60 plekken
!
ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:16 schreef Qwea het volgende:
*jeej* http://www.fokwhatpulse.info/
:') ff in de OP pleuren
zodra ik er wat meer binnen heb pas ik hem aan. Telkens 1 is niet te doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb je een mailtje gestuurd
met mijn stats code
hihi vind je me zo liefquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:16 schreef Qwea het volgende:
*jeej* http://www.fokwhatpulse.info/ff in de OP pleuren
Ik zal ff in de HK kijkenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:08 schreef BaggerUser het volgende:
wordt tweakers alweer ietsje banger of heben ze het niet meer over ons?![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:01 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
hihi vind je me zo liefik sta er 2 keer op
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:23 schreef Slarioux het volgende:
Wat fijn.. Als je pulsed, en het gaat fout, dumpt ie je keys maar staan ze niet op de server. Handig
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:23 schreef FREAKY_ME het volgende:
boehoe...firewall zit in de weg
Nog niet gehad gelukkig.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:23 schreef Slarioux het volgende:
Wat fijn.. Als je pulsed, en het gaat fout, dumpt ie je keys maar staan ze niet op de server. Handig
Vertel!quote:Op woensdag 15 september 2004 09:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nog niet gehad gelukkig.
GoT lijkt niet echt bang voor ons want in het topic was sinds 7 september al niet meer gepost zag ik. (Ik heb een opruiend kickje gegeven)
->quote:Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vertel!wat heb je erin gezet?
Dat is wel genoeg voor op tweakers.quote:Ik heb me geregged en ik ga de concurrent helpen
(Hebben ze ook wel nodig... )
Is ook wel zo eerlijk want ik kom het meeste op fok.
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:31 schreef FREAKY_ME het volgende:
om te pulsen
je bedoelt op dat plaatje? die wordt pas ge-update naardat je nog eens pulsedquote:Op woensdag 15 september 2004 09:33 schreef funmaster het volgende:
Waarom blijven mijn stats op 6 keys en 52 clicks staan?
Ik kruip omhoogquote:Op woensdag 15 september 2004 09:32 schreef Qwea het volgende:
ooooh je verdient een ban ooooh![]()
Haal je me al in?
Heb ik ook al gedaan, maar er gebeurt dan nog niksquote:Op woensdag 15 september 2004 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bedoelt op dat plaatje? die wordt pas ge-update naardat je nog eens pulsed
Ik denk niet dat de netwerkjongens hier dat doen. Ik zal eens kijken of dat pulse ook over udp kan lullen. Daar staat nog wel wat openquote:Op woensdag 15 september 2004 09:33 schreef Qwea het volgende:dan zet je hem ff uit als je gaat pulsen?
ff wachten danquote:Op woensdag 15 september 2004 09:34 schreef funmaster het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan, maar er gebeurt dan nog niks![]()
Is dat nuttig?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kruip omhoog
Zal ik ook een mooi script makne zoals me op GoT heeft waarin staat hoe lang het nog duurt voor ze de top inhalen...
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:35 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de netwerkjongens hier dat doen. Ik zal eens kijken of dat pulse ook over udp kan lullen. Daar staat nog wel wat open
nee, ik zit hier ook alleen maar mijn tijd vol te lullen tot de man van de KPN weg isquote:Op woensdag 15 september 2004 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nuttig?
Nope.Misschien dat het dus aan de server ligtquote:Op woensdag 15 september 2004 09:36 schreef Karina het volgende:
Als ik pulse krijg ik steeds "operation timed out" iemand anders daar ook last van? Het maakt niet uit of ik mijn Firewall aan of uit heb staan (gisteren werkte het gewoon nog trouwens).
Dan mag de kpn man nog ff blijven.Goed voor je pulsenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nee, ik zit hier ook alleen maar mijn tijd vol te lullen tot de man van de KPN weg is
Ok, vreemd, ik probeer het vanmiddag nog wel ff dan.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope.Misschien dat het dus aan de server ligtHIer doet ie het btw wel
Oeps, mezelf gequote.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok, vreemd, ik probeer het vanmiddag nog wel ff dan. Ik kan de website ook niet bereiken merk ik, dus het zal wel aan de server liggen dan (of aan Chello)
niet goed omdat ik zo naar college moetquote:Op woensdag 15 september 2004 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan mag de kpn man nog ff blijven.Goed voor je pulsen![]()
Dus je verlaat me?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
niet goed omdat ik zo naar college moet
Qwea has been a participant since 2004-09-06, and in that time has typed 282,849 keys and clicked 35,626 times in total, averaging 0.35 keys and 0.04 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2004-09-15 08:36:29 and has sent a total of 43 pulses overall. Qwea lives in Netherlands.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oeps, mezelf gequote.
Heel irritant dit. Snap er geen hol van.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea has been a participant since 2004-09-06, and in that time has typed 282,849 keys and clicked 35,626 times in total, averaging 0.35 keys and 0.04 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2004-09-15 08:36:29 and has sent a total of 43 pulses overall. Qwea lives in Netherlands.
The homepage for this user is at
This user is in team fok! and is ranked 5th in that team.
Kortom : Website werkt hier ook
Gaat autoquote:Op woensdag 15 september 2004 10:29 schreef Dreammaster het volgende:
worden die sigs één keer in de zoveel tijd automatisch geupdate of moet je dat zelf doen
Dat jij die timeout krijgt.. kan aan jouw liggen. Aangezien alles hiero prima werkt.ff afwachten, en als het aan blijft houden ff weer een gil gevenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel irritant dit. Snap er geen hol van.
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:53 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik ben nummer 98 van het FOK-team
okay, hoevaak doet ie dat dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat auto
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:53 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik ben nummer 98 van het FOK-team
Telkens als je pulsed volgens mij.Soms zit er best wel vertraging inquote:Op woensdag 15 september 2004 11:03 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
okay, hoevaak doet ie dat dan?
dan zit er bij mij wel heel veel vertraging inquote:Op woensdag 15 september 2004 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Telkens als je pulsed volgens mij.Soms zit er best wel vertraging injaaaaa nog 2
aanmelden dus
Dank je.Zodra ik wat meer stats van users heb ga ik hem updaten.Ik weet dat fanta er 2x opstaatquote:Op woensdag 15 september 2004 11:22 schreef Man_Made_God het volgende:
Hey Qwea, ik heb je m'n stats code gestuurd. Just so you know.
En Fantaghiro staat 2 keer op die site.
En ik sta al 48ste! 2 dagen geregistreerd, dat schiet op. Niemand pulsen aub!
dan is die 6 u dus nog niet voorbij denk ik zoquote:Op woensdag 15 september 2004 11:32 schreef funmaster het volgende:
[..]
Hier staat dat ze het plaatje om de 6 uur upgraden
tadaaaaaaquote:Op woensdag 15 september 2004 11:45 schreef Karina het volgende:
Hij doet het weer![]()
Karina is in 14068th place.
Karina has been a participant since 2004-09-14, and in that time has typed 34,203 keys and clicked 2,872 times in total, averaging 0.27 keys and 0.02 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2004-09-15 10:39:59 and has sent a total of 13 pulses overall. Karina lives in Netherlands.
The homepage for this user is at http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=9859
This user is in team fok! and is ranked 60th in that team.
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:09 schreef FFantaghiro het volgende:
oeh fok stijgt mensen.. Good jobnu al plaatsje 286 jieehooee GOT we komen eraan!!
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:13 schreef Guidoweb5 het volgende:
i'm in1
game is on!
hahaha dat mag ik niet meer van vriendlief haahh ik typ te wild zegtie gaat mn toetsenbord stukquote:Op woensdag 15 september 2004 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
* FFantaghiro typt driftig door in word
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:21 schreef FFantaghiro het volgende:
[..]
hahaha dat mag ik niet meer van vriendlief haahh ik typ te wild zegtie gaat mn toetsenbord stukgheheheh dus maar druk mn sociaale-internetleven aant opkrikken hahahaha lol
ik zit nu alweer om de 4000 kc in een half uur
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:27 schreef FFantaghiro het volgende:
ghehe ja dat snap ikmaarja mag het toetsenbord niet slopen
![]()
jep.Heb net een mail weg gedaan naar weblog@fok.nlquote:Op woensdag 15 september 2004 12:35 schreef FFantaghiro het volgende:
Tuurlijk wel.. altijd positief blijven.. t zou toch op de weblog komen?
Ik zal eens wat zekere *kenissen* aankijkenquote:Op woensdag 15 september 2004 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
jep.Heb net een mail weg gedaan naar weblog@fok.nlIk wil het ook op de FP
!!
quote:Op woensdag 15 september 2004 13:03 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ik zal eens wat zekere *kenissen* aankijken
whehehequote:Op woensdag 15 september 2004 14:06 schreef Dreammaster het volgende:
heb net besloten dat ik auto-aanvullen niet meer ga gebruiken
heb je die collega's ook vertelt dat ze dan wel ff moeten pulsen?:Pquote:Op woensdag 15 september 2004 14:16 schreef KixAss456 het volgende:
Ik heb het idd ook op m'n werk (en ook bij wat collega's geinstalleerd) dus dan gaat et ook lekker vlot
Kep aangegooit dat tie elk uur ff moet pulsenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je die collega's ook vertelt dat ze dan wel ff moeten pulsen?:P
lol.Ik zal ff de zooi updaten. Die gast is onlinequote:Op woensdag 15 september 2004 14:20 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Kep aangegooit dat tie elk uur ff moet pulsen
hier nietquote:Op woensdag 15 september 2004 14:34 schreef Dreammaster het volgende:
ik kom er net achter dat het programma de rechter alt (ook wel alt gr) als twee toetsaanslagen telt
Mag ik niet meer e-mailen dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:32 schreef Qwea het volgende:
heel leuk dat iedereen die plaatjes en die links hier neer zetmaar als je ze op de site wil hebben mail dan in het vervolg ff. Qwea[at]hotmail.com. Scheelt mij het topic door zoeken
De mensen die hun plaatje al gepost hebben hoeven ofcourse niet meer te mailen
Mijn plaatje staat er nog niet opquote:Op woensdag 15 september 2004 14:32 schreef Qwea het volgende:
heel leuk dat iedereen die plaatjes en die links hier neer zetmaar als je ze op de site wil hebben mail dan in het vervolg ff. Qwea[at]hotmail.com. Scheelt mij het topic door zoeken
De mensen die hun plaatje al gepost hebben hoeven ofcourse niet meer te mailen
Ze is er toch ook nog mee bezig zegt ze net?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:41 schreef funmaster het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat er nog niet op
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:42 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ze is er toch ook nog mee bezig zegt ze net?
Lees het topic anders eensquote:Op woensdag 15 september 2004 14:41 schreef funmaster het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat er nog niet op
Nah, vooruitquote:Op woensdag 15 september 2004 14:39 schreef KixAss456 het volgende:
Bij mij ook niet
[..]
Mag ik niet meer e-mailen dan?![]()
OP? voor? Volgende topic? Die kun je copy n paste doenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:48 schreef R-Mon het volgende:
Heb ik net een hele op geschreven, stond het niet aan.
Nu WhatPulse draait moet je toch niet cut&pasten... Natuurlijk wel zo veel mogelijk key's halenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
OP? voor? Volgende topic? Die kun je copy n paste doen
Nee, V&A topic. Ik dacht, doe het lekker uitgebreid voor de aanslagen.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
OP? voor? Volgende topic? Die kun je copy n paste doen
* gaat alvast de OP voor het volgend Whatpulse topic over typenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:53 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Nu WhatPulse draait moet je toch niet cut&pasten... Natuurlijk wel zo veel mogelijk key's halen
haha heelgoed zo hoort het.. je had die URL's ook gewoon overmoeten tikkenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
* gaat alvast de OP voor het volgend Whatpulse topic over typen
Chantage.. wasda?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:56 schreef KixAss456 het volgende:
Ik moest van Nolius iets doen dus kep et ff zo geregeld dat hij WhatPulse op het weblog gaat gooien en daarna doe ik datgene voor hem... Is dat chantage?
Ik ga hem zo ook 5 keer overtypen...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
* gaat alvast de OP voor het volgend Whatpulse topic over typen
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:56 schreef KixAss456 het volgende:
Ik moest van Nolius iets doen dus kep et ff zo geregeld dat hij WhatPulse op het weblog gaat gooien en daarna doe ik datgene voor hem... Is dat chantage?
Tis wel een hele trage paginaquote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef Qwea het volgende:
http://www.fokwhatpulse.info/ checkt u maar. Up to date
*checktquote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef Qwea het volgende:
http://www.fokwhatpulse.info/ checkt u maar. Up to date
mijn banner wat doen zequote:Op woensdag 15 september 2004 15:03 schreef KixAss456 het volgende:
We staan op het weblog!!! http://weblog.fok.nl/blog/4851/
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:06 schreef R-Mon het volgende:
[..]
mijn banner wat doen ze
Link? hierna date ik morgen pas weer upquote:Op woensdag 15 september 2004 15:07 schreef BaggerUser het volgende:
ik sta er ook nog niet bij
/BaggerUser
Beter checkenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:02 schreef R-Mon het volgende:
[..]
*checkt
niet hier
Ik ben net ook al aant PHPjen en dat tie ze ook automatisch op volgorde zetquote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef Slarioux het volgende:
Wie beheert die site eigenlijk? Zal eens kijken of ik daar iets voor kan scripten, om die plaatjes te downloaden (en op een snellere site te hosten)
welke site? www.fokwhatpulse.info ? Dies van mij.Maar GB doet de zooi uppenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef Slarioux het volgende:
Wie beheert die site eigenlijk? Zal eens kijken of ik daar iets voor kan scripten, om die plaatjes te downloaden (en op een snellere site te hosten)
Er komt echt niets nieuws bij mij.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter checken
*pruillip doet*quote:Op woensdag 15 september 2004 15:21 schreef KixAss456 het volgende:
Woeiiii ik sta er ook bij!!!
* Qwea geeft uit blijdschap een dikke kus aan Qwea![]()
Bij de rest wel hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 15:25 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Er komt echt niets nieuws bij mij.
Hehequote:Op woensdag 15 september 2004 15:24 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ik ben net ook al aant PHPjen en dat tie ze ook automatisch op volgorde zet
Ah, via het domein niet. Gewoon http://www.angeltowns4.com/members/gbcheater/index.html doet het wel prima hier.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij de rest wel hoor
domein doet hier welquote:Op woensdag 15 september 2004 15:31 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ah, via het domein niet. Gewoon http://www.angeltowns4.com/members/gbcheater/index.html doet het wel prima hier.(die van boy_snakeye is nog steeds kapot)
Join eensquote:Op woensdag 15 september 2004 15:34 schreef Nolius het volgende:
Leuk idee mensen!![]()
Hoeveel wil je er dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
*pruillip doet*
1 maar?
Join! FOK! Whatpulse! En help FOK! naar de 1ste plaats Dl.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:35 schreef Slarioux het volgende:
Nieuwe topictitel gaarne zonder het "GoT verslaan" verhaal
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:36 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er dan?![]()
http://whatpulse.bounceme.net/sig/boy_snakeye.pngquote:Op woensdag 15 september 2004 15:40 schreef Qwea het volgende:
Boy snake moet me ff mailen aub met de goeie link!
lolquote:Op woensdag 15 september 2004 15:44 schreef WebForce het volgende:
Het werkt niet als je pulse aanhebt staan in een account in windows ixpee (meer aanslagen) en dan in het andere accoutn gaat typen, dat is dan weer jammer
thnxquote:Op woensdag 15 september 2004 15:46 schreef R-Mon het volgende:
[..]
http://whatpulse.bounceme.net/sig/boy_snakeye.png
Alleen die alt-text deugde niet.
*Stiekum 3 geeft voor het verassingseffect*quote:Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]meer dan 1
2?
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:48 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
*Stiekum 3 geeft voor het verassingseffect*
Maak je die stats steeds met de hand dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:51 schreef MWP het volgende:
mssn een idee om op http://www.fokwhatpulse.info ook een link te zetten naar de stats pagina op http://mwp.downfire.com/fok/chart.php ? ik heb geen stats van gister trouwens omdat vanaf 6 uur heb liggen slapen![]()
![]()
Die keystroke frequencies doen het bij mij niet echt goed, ik heb volgens mij niet 242 de spatie ingetoetsthet lijkt wel alsof whatpulse een paar toetsen vergeet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |