Timmeeeeh roels!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:03 schreef pfaf het volgende:
Timmeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Timmeeeeh roels!![]()
En hij heeft sinds gisteren zn eigen videoclip.
Vanavond komt het eerste deel van 2 delen die morgen word vervolgdquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
( hoewel ik de aflevering van gisteren niet echt geweldig vond )
s,nachts word het nog een keer herhaaldquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:46 schreef brainiac11 het volgende:
hij was mooi, sadam zn relatieproblemen![]()
jammer dat ik morgen moet werken van 6-10...
dat wordt dus downen
Vlak na de film, die was gemaakt tussen seizoen 3 en 4.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:48 schreef rubbereend het volgende:briljante uitzending, ff voor de volledigheid, is deze van na de film of voor de film?
dat dacht k dus al, vanwege de aanwezigheid van Saddam en de duivel en de kleine opmerkingen in de richtign van de film tussendoorquote:Op woensdag 15 september 2004 09:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vlak na de film, die was gemaakt tussen seizoen 3 en 4.
RESPECT MY AUTHORITY!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:33 schreef Markster het volgende:
screw u guys, im going home.
Wehehe, dan wordt ie toch naar Mexico gestuurtquote:Op woensdag 15 september 2004 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding] But Eric, I think this time I have to teach you a lesson. I'm sending you somewhere to think about your sins.
[afbeelding] You're gonna send me to hell?
[afbeelding] No, worse!
Neen de film is in premiere gegaan ergens halverwege seizoen 3.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vlak na de film, die was gemaakt tussen seizoen 3 en 4.
Ja klopt ja, tijdens de zomerpauze toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Neen de film is in premiere gegaan ergens halverwege seizoen 3.![]()
Nou, snel? Ze heeft toch 2 jaar meegedraait.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Miss Chokesondick is maar een lomp en niet grappig personage - gelukkig gaat ze snel weer dood
Hij was leuk ja. Met die Akira, 2001 A Space Odyssey en Terminator references :-)quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
TRAPPER KEEPER![]()
Ook één van de betere afleveringen
"Oh children run for your lives!!! There's some sort of monstrosity coming this way!!"
- Hey kids, I'm Rosie O'Donnell!
Schitterend
Hoeveel seizoenen zijn er? 8?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:12 schreef JedaiNait het volgende:
Is het al bekend welke seizoenen Veronica nu allemaal gekocht heeft? Tot en met 4, of gaan ze straks ook verder met 5,6,7 en 8?
op naar de 99quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:30 schreef MikeyMo het volgende:
idd, begint 9 niet eind dit jaar?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zoveelDat wordt een godsvermogen aan DVD's
jammer johquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zoveelDat wordt een godsvermogen aan DVD's
2e deel van seizoen 8 moet eerst nog af lijkt me..quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:30 schreef MikeyMo het volgende:
De 2e helft van Seizoen 8 wordt in oktober in de US uitgezonden. Ze gaan weer verder bij 8x08...quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:30 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:
volgens mij stoppen ze na het 10e seizoen
Ja, ik heb die pas ook gekocht (6,99) maar vind de film toch niet in de buurt komen van de serie..quote:Op zondag 19 september 2004 12:31 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gister de Film van southpark gekocht, en die blijft ook hardstikke leuk
En de serie is ook hardstikke goed en ik hoop dat Veronica hem blijft uitzenden
Ik heb er ook 6.99 voor betaald, die liedjes zijn juist coolquote:Op zondag 19 september 2004 13:07 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ja, ik heb die pas ook gekocht (6,99) maar vind de film toch niet in de buurt komen van de serie..
Dat zingen is mij iets te veel..
die liedjes vind ik nou juist enorm leukquote:Op zondag 19 september 2004 13:07 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ja, ik heb die pas ook gekocht (6,99) maar vind de film toch niet in de buurt komen van de serie..
Dat zingen is mij iets te veel..
en als Jimmy z'n vriendin en z'n moeder slaat en daarna onder een heftig emotioneel stuk muziek op de gang in elkaar stort..quote:Op zondag 19 september 2004 13:29 schreef Kremers het volgende:
Ik heb gister 803 - Down on Up Steroids gezien, ik ging echt kapot
Vooral dat stukje met Timmy in Mr Mcaky's kantoor, en dat Mr Mackey op een gegeven moment zegt: "Mmmmmkkkkkkkkaaayyyy..... not really following you here...."
Of Cartman nadat zijn moeder vraagt:" What's you're condition honey?" Dan Cartman:"How the hell should I know, I'm retarded"Één van de leukste afleveringen die ik ooit gezien heb
Gobbels rules!! Inderdaad mooi als ze die arrogante kalkoen afschietenquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:21 schreef Smoonshine het volgende:
Gisteren:
Gobbels!!!
fantastische aflevering, vooral wanneer ze die trucjeskalkoen kapot schieten
Free record Shoptquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:53 schreef paultjuhhh het volgende:
waar is de film 6,99 dan ?
Ja was een coole aflevering, ook hoe ze die kalkoenen ''diervriendelijk'' vermoordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gobbels rules!! Inderdaad mooi als ze die arrogante kalkoen afschieten
[afbeelding]
I'm a British personquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
En natuurlijk de 'Clockwork Orange guy', Malcolm McDowell, als presentator, ook geweldig!
Vandaag was toch Fat Camp?quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
stomme aflevering vandaag
Nee, vandaag was die aflevering over Pip, waarin dat verhaal van Dickens wordt nagespeeld.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Vandaag was toch Fat Camp?
Dat is een van de tofste afleveringen!
Wat een baggeruitzending was dat, ik geloof dat ik met moeite 2 keer geglimlacht heb....quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, vandaag was die aflevering over Pip, waarin dat verhaal van Dickens wordt nagespeeld.
Met die 'Hello, I am a British person' aan het begin
Ah, dat is ook de ene aflevering die ik nog nooit gekeken hebquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, vandaag was die aflevering over Pip, waarin dat verhaal van Dickens wordt nagespeeld.
Met die 'Hello, I am a British person' aan het begin
Ik heb hem gister ook gezien, was nieuwsgierig naar aanleiding van je postquote:Op zondag 19 september 2004 13:29 schreef Kremers het volgende:
Ik heb gister 803 - Down on Up Steroids gezien, ik ging echt kapot
Vooral dat stukje met Timmy in Mr Mcaky's kantoor, en dat Mr Mackey op een gegeven moment zegt: "Mmmmmkkkkkkkkaaayyyy..... not really following you here...."
Of Cartman nadat zijn moeder vraagt:" What's you're condition honey?" Dan Cartman:"How the hell should I know, I'm retarded"Één van de leukste afleveringen die ik ooit gezien heb
Zit ie toch dat 'in the ghetto' liedje van em te zingenquote:Op woensdag 22 september 2004 18:49 schreef pfaf het volgende:
Goeie aflevering weer.
Zijn er ook geluidsfragmenten van Cartman die aan het zingen is tijdens het bereiden van z'n voedsel?![]()
Nope, dat is South Park - 2x10 - Chickenpoxquote:Op woensdag 22 september 2004 19:23 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Zit ie toch dat 'in the ghetto' liedje van em te zingen? als ik het me goed herinner?
Dat was een nep Kennyquote:Op woensdag 22 september 2004 18:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kenny die bij Miss Crabtree binnengaat![]()
We hebben idd nog wel ff te gaan voordat we bijlopen met de VS. Daar zijn ze in seizoen 8 of 9 ofzo. Maar met elke dag uitzenden komen we er welquote:Op woensdag 22 september 2004 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
idd fijn dat Veronica het uitzendt, maar hoe lang nog vraag ik me af. Met 1 aflevering per dag is een seizoen voorbij. Hopelijk hebben ze ook de uitzendrechten voor seizoen 5 en verder.
was toch een happy end, cartman mocht niet meer in de kliniek blijvenquote:Op donderdag 23 september 2004 00:19 schreef bloodymary het volgende:
Ligt het aan mij, of stopt de uitzending steeds een regel te vroeg.
Vanavond ook, ik weet al niet meer wat de slotscene was, maar ik dacht dat er nog iets moest komen..............
Nee, dat is juist south park eigen. Bijvoorbeeld dat andere jongetje wat uit de baarmoeder van Crabtree kwam, dat was gewoon een insider joke.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:19 schreef bloodymary het volgende:
Ligt het aan mij, of stopt de uitzending steeds een regel te vroeg.
Vanavond ook, ik weet al niet meer wat de slotscene was, maar ik dacht dat er nog iets moest komen..............
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zat in de Veronica gids te kijken, en ze gaan seizoen 5 ook uitzenden![]()
![]()
![]()
Echt superquote:Op donderdag 23 september 2004 11:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zat in de Veronica gids te kijken, en ze gaan seizoen 5 ook uitzenden![]()
![]()
![]()
Dat weet ik ook wel, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, dat is juist south park eigen. Bijvoorbeeld dat andere jongetje wat uit de baarmoeder van Crabtree kwam, dat was gewoon een insider joke.
Klopt v8 en net 5 deden dat niet! dat is dan wel weer kut dan zie je kyle die nog wat wil zeggenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat is niet wat ik bedoel.
Veronica laat net haar logo enkele seconden te vroeg zien, bij de vorige uitzenders was dat niet.
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:49 schreef pfaf het volgende:
Goeie aflevering weer.
Zijn er ook geluidsfragmenten van Cartman die aan het zingen is tijdens het bereiden van z'n voedsel?![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, dat is juist south park eigen. Bijvoorbeeld dat andere jongetje wat uit de baarmoeder van Crabtree kwam, dat was gewoon een insider joke.
Ik ben er nog steeds niet achter, hij zit iig niet in een andere aflevering.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja wie was dat
Inderdaad. Tranen in de ogen, telkens als hij begint te zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
geweldig altijd als cartman zo in zichzelf zingt
Het zal wel gewoon A Very Crappy Christmas worden, de laatste aflvering van het seizoen alweer. Wat gaat er maandag gebeuren? In de gids staat gewoon South Park...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
Er staat op de site van Veronica dat vanavond 'Butters very own episode' komt. Maar dat is pas de laatste aflevering van Seizoen 5.... Hoe kan dit?
Van het 4e seizoen HostiMeisterquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:12 schreef HostiMeister het volgende:
zeer zeker niet, dit is de laatste aflevering van t 5e seizoen...
(dan sanp je te krantekop 'Towlie-ban lifted' ook niet...)
dit is aflevering 14 van het 5e seizoen... eigenlijk zou nu de laatste van het 4e erop moeten komen... en dan krijg je scott tenorman must die...quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van het 4e seizoen HostiMeisterVanaf aanstaande maandag aflevering 5x01
It hits the fan!
en de dag daarna: Scott Tenorman must die![]()
The most outrageous South Park episode ever!
![]()
![]()
Doet Veronica toch nog eens IETS goed
Was toch niets aan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:28 schreef rubbereend het volgende:gemist vandaag
Ik zat daar ook al naar te zoeken!quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:29 schreef het_fokschaap het volgende:
komen die seizoenen na seizoen 4 nou nog op regio 2 DVD uit ?
Wat een debiele sitequote:Op zaterdag 25 september 2004 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
http://members.lycos.nl/professorchaos/
Hier staat wel een hele afleverings lijst
die wil ik wel ff kijken. had de preview (of iets dergelijks) op MTV gezien over deze episode gezien en het achterliggende verhaal maakt het wel grappig. south park brengt trouwens echt jeugdherrinneringen boven. was 1 v/d eersten die het keek (opgenomen van south park marathon die werden uitgezonden door canal+, maar ter promotie te zien voor iedereen met kabelquote:Op maandag 27 september 2004 17:17 schreef Thetallguy het volgende:
In de Veronicagids staat dat de aflevering waarin ze shit zeggen vandaag komt
Bij comedy central bliepen ze maar heel af en toe, zo proberen met alles weg te komen wat ze kunnen.quote:Op maandag 27 september 2004 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Leuke aflevering!
Is bij de amerikaanse uitzending alles weggebliept? Of werden de Shits daar gewoon uitgezonden?
alle shits in die uitzending zijn uitgzonden. Op MTV was laatst een special over South Parc en daar vertelden ze dat ze naar de omroepbazwen gingen met het voorstel voor deze aflevernig. En tot hun eigenverbazing vonden ze het een leuk idee om een aflevring zo uit te zenden waar expres veel shi inzat. en ze kregen er nauwelijks klachten overquote:Op maandag 27 september 2004 20:21 schreef WheeleE het volgende:
Leuke aflevering!
Is bij de amerikaanse uitzending alles weggebliept? Of werden de Shits daar gewoon uitgezonden?
zeg is wat eerder dudequote:Op dinsdag 28 september 2004 00:27 schreef rubbereend het volgende:
herhaling aan de gang!
MEECROB
What's the matter? You got some sand in your vagina?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zeg is wat eerder dude
Heeeeej, je wordt niet weggeblieptquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:07 schreef zjroentje het volgende:
Shitty shitty fag fag
quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Heeeeej, je wordt niet weggebliept![]()
Laat ik je bij deze voor een teleurstelling behoedenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:06 schreef Thetallguy het volgende:
Scott Tenorman Must Die vanavond wordt ook genieten![]()
Veronica en juiste volgorde is geen goede combinatie. Scott Tenorman must die zal dan wel morgen komenquote:Dinsdag 28 september
Cripple Fight
De jongens Stan, Cartman, Kenny en Timmy verheugen zich enorm op hun eerste avondje uit met de scouting. Big Gay Al is de leider van de scouting en alle vaders zijn bang dat hij een verkeerde invloed zal hebben op hun kinderen.
ben je vliefd ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:05 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Cartman
oh met Timmah en Jimmahquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ik je bij deze voor een teleurstelling behoeden
Vanavond komt niet scott tenorman must die maarrrrrrrr wel...
[..]
Veronica en juiste volgorde is geen goede combinatie. Scott Tenorman must die zal dan wel morgen komen
ik zie het alquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:54 schreef mr.marcus het volgende:
komt het er wel op?
Op tvgids.nl staat van niet
en de gids van mn digitale tv geeft ook Gammo aan
Jimmy die in de LOTR-aflevering zegt dat ze naar de v-v-v-v-v-v-v-v-videostore moetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
Oh Jimmy is er bijgekomen. Jimmy is cool
idd ja. dat werd ook ergens uitgelegd. Volgens mij in 'VH1 goes into South Park' ofzoiets. Daarin zag je een gesplitst beeld, links de filmscene en rechts het timmy-jimmy gevecht. Precies hetzelfdequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:32 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Dat gevecht hebben ze uit een film gekopieerd, maar ik ben vergeten welke...
Wat een fantastische aflevering trouwens!
Hehe dat is wel grappig, want die film was een tijdje geleden op tv, en toen dacht ik he dit komt me wel bekend voor eigenlijkquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:54 schreef Clyde_Frog het volgende:
They live
"Oh wait i forgot, you don't have a dad."![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:39 schreef HomerJ het volgende:
Maandag komt Cartmanland, 1 van de beste afleveringen
Hij is fijn tot nu toequote:Op donderdag 30 september 2004 17:53 schreef Smoonshine het volgende:
Zometeen: Scott Tenorman must die!
Word gewoon uitgezonden hoor http://www.eurotv.com/sltv10.htm Vanavond 23:45 /morgen 0:10quote:Op donderdag 30 september 2004 18:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom word de herhaling niet meer uitgezonden savonds??![]()
Ja, zit ik gister op de herhaling te wachten, wordt er ander programma uitgezonden....quote:Op donderdag 30 september 2004 18:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom word de herhaling niet meer uitgezonden savonds??![]()
Dit vind ik nog steeds een van de coolste afleveringen. Cartman komt zooo evil uit de hoek. Ik weet nog dat ik na seizoen 4 vond dat South Park een beetje in begon te suffen en toen kwam deze ep (volgens mij eerste van seizoen 5?) en ik had echt zoiets van *wow* dit is echt waar South Park weer glorieus lomp is.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef spacemangraig het volgende:
Scott Tenorman must die
![]()
Nu is Scrubs op.. is ook leuk hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:08 schreef mineo39-76 het volgende:
Lekker is dat, kon om 6 uur niet kijken en nu is er iets anders op Veronica... Grrrrrrr, mis ik dus blijkbaar een van de beste afleveringen![]()
![]()
![]()
jahequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:16 schreef rubbereend het volgende:waarom is t niet meer snachts
timmie rollsquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:17 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Timmeeeeh roels!![]()
En hij heeft sinds gisteren zn eigen videoclip.
Het komt nog steeds s,nachts de herhaling vannacht om 0:10, de tijden voor de herhaling volgende weekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:12 schreef Markster het volgende:
Het komt niet meer savonds. Echt minder, 6 uur is echt geen tijd om tv te kijken
Sheena is opeens ook van de buis verdwenen![]()
Ah die heb mn vriendje ook. Met een lamaposter in de achtergrond is het niet? Alleen hij vond ze zo irritant na een tijdje dat hij de batterijen eruit heeft gehaald.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:07 schreef milagro het volgende:
Ik heb hier nog zo'n Southpark ding dat reageert op de afstandsbediening.
De 4 kleuters zitten in hun schoolbankjes op de tv en als je dan van net naar net zapt, hoor je ze praten, in random order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is het , jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:46 schreef shredder het volgende:
[..]
Ah die heb mn vriendje ook. Met een lamaposter in de achtergrond is het niet? Alleen hij vond ze zo irritant na een tijdje dat hij de batterijen eruit heeft gehaald.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik had een tijdje ook een Cartman screensaver , zie je Cartman over je scherm zweven, soms op zijn kop, en als hij dan de kanten raakt van je scherm, dan riep hij iets "Screw u guys, I'm going home" o.a. bijvoorbeeld.
Schrok me helemaal gek een keer, ik heb meestal het geluid uitstaan namelijk van mijn pc, behalve dus die keer.
Maar goed, deze nutteloze info dus terzijde.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:39 schreef pfaf het volgende:
Canadezen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:43 schreef het_fokschaap het volgende:
net Casa Bonita gekeken.die aflevering is ook echt heeeel masterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoel je de aflevering waarin de ouders van Ben Aflek een reet als gezicht hebben? Dan is het idd van Seizoen 5 (How to eat with your butt)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:57 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik heb laatst een aflevering gezien, buttfaces volgens mij, en nu vraag ik me af of die ook van het 5e seizoen is. Dus weet iemand dat?
Dudequote:Op zondag 3 oktober 2004 01:10 schreef Thetallguy het volgende:
Kijk ze nog een keer, maar dan achterstevoren en kijk of er nog hidden messages zijn
Er zijn nog een aantal shorts (o.a. een Monty Python tribute en een Gladiator spoof). Zijn zeker de moeite waard.quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van seizoen 8 gekeken. Ik heb nu officieël alles gezien wat er op TV is geweest. En de film. En de twee pilots.
Wat moet ik nu?
M'n leven is zo leeg
Zorgen dat je alle series mee kan praten is ook een optie.quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:10 schreef Thetallguy het volgende:
Kijk ze nog een keer, maar dan achterstevoren en kijk of er nog hidden messages zijn
Ik vind het al freaky genoeg dat ik de film kan meepraten en -zingenquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zorgen dat je alle series mee kan praten is ook een optie.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:20 schreef Clyde_Frog het volgende:
Aliens spotten, ik heb ze niet kunnen vinden in seizoen 8
In elke episode, in ieder geval in de eerste seizoenen, zit een alien ergens verborgen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ja! Dat vond ik ook freaky!quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het al freaky genoeg dat ik de film kan meepraten en -zingen
Hier nog iets om je lege bestaan op te vullen:quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van seizoen 8 gekeken. Ik heb nu officieël alles gezien wat er op TV is geweest. En de film. En de twee pilots.
Wat moet ik nu?
M'n leven is zo leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the fuck out of my wayquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
vananvond: geweldige afl
Cartman land
Ge-wel-dig!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:35 schreef RaymanNL het volgende:
vananvond: geweldige afl
Cartman land
Maar Ugly Bob is nog wel de master!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:03 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
JaaaaaaaaaaH!!!!Timmaaaaaahh
rules ook behoorlijk
Het gaat weer de goeie kant op met Nederland!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:34 schreef Patch het volgende:
Wordt deze serie niet nét iets te vroeg uitgezonden op tv?
Half twaalf tot een uur moet dan jouw favoriete gedeelte van de tv-avond zijn, zo op Net5, Veronica, SBS, Yorin en RTL 5.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het gaat weer de goeie kant op met Nederland!
Weg met de preutsheid
Nu toch al niet meer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:10 schreef DarcMarc het volgende:
Vanaf volgende week word het niet meer in de nacht herhaald![]()
bij de episode van gister kan ik me het goed voorstellen dat het te vroeg was. ik ben zelf niet zo dol op deze episode, er zitten leuke droge momenten in (cartman die terugkomt om zijn lunch te halenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:34 schreef Patch het volgende:
Wordt deze serie niet nét iets te vroeg uitgezonden op tv?
Ik liep een dag voorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:04 schreef Thetallguy het volgende:
Damn, gemist gister, moest werken
Maarja de enige coole quote is toch 'Dude, we dont car, we just want our Okama Gamesphere'
Die aflevering is wel goed vind ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Morgen komt weer een mindere aflevering, die met Bin Laden![]()
Vind ik niks minder aan eigenlijk. Juist erg leuk!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Morgen komt weer een mindere aflevering, die met Bin Laden![]()
gast, dit is de derde keer in 6 dagen waarin je beweert dat er deze week snachts nog wel herhalingen zijn. Terwijl er al minstens 3 mensen hebben gezegd dat het jammer is dat het snachts niet meer is. Die website met tv programmering klopt gewoon niet, heb je snachts al eens voor de buis gezeten?? veel plezier met scrubs.......quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:10 schreef DarcMarc het volgende:
Vanaf volgende week word het niet meer in de nacht herhaald![]()
Mweh ik weet niet, het ligt er allemaal zo dik bovenop, net als bij de Irak afleveringquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vind ik niks minder aan eigenlijk. Juist erg leuk!
Ja! je hebt gelijk ik zie nu ook op teletext dat het er niet staatquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:19 schreef Gremen het volgende:
[..]
gast, dit is de derde keer in 6 dagen waarin je beweert dat er deze week snachts nog wel herhalingen zijn. Terwijl er al minstens 3 mensen hebben gezegd dat het jammer is dat het snachts niet meer is. Die website met tv programmering klopt gewoon niet, heb je snachts al eens voor de buis gezeten?? veel plezier met scrubs.......
South Park
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |