abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:00:28 #51
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_41075507
Hoi Chacama!

Ik sta niet in het lijstje bij Z en G omdat ik (denk ik) te weinig post.
Ik lees wel veel mee, maar ik heb vaak de tijd niet om te reageren, vandaar.
pi_41076095

Zal ik me ook maar even voorstellen.

Ik lurk al heel lang behoorlijk fanatiek, maar post bijna nooit iets. Reden: geen idee. Vaak gaan de topics zo snel dat ik het bijna niet bij kan houden en mijn reactie dan als mosterd na de maaltijd komt of zoiets.
Ik ben dus Mavi, mijn echte naam is niet zo belangrijk, ik ben 41, al 22 jaar getrouwd (oef..) en moeder van 3 zonen (17, 14 en 11). Ik werk als secretaresse in de kinder- en jeugdpsychiatrie voor 24 uur in de week, in een duobaan.
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_41077280
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Libel het volgende:
Hoi allemaal

Ik kom uit België en ben juf in het tweede leerjaar.

Groetjes, Libel
Iemand uit België!
En juf

Vanwaar kom je precies? Of moet ik gewoon in jouw profiel kijken?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:44:30 #54
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_41090654
Hoi Leonieke,

ja ik had al begrepen dat jij ook uit België komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.

Groetjes
pi_41097353
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Libel het volgende:
Hoi Leonieke,

ja ik had al begrepen dat jij ook uit België komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.

Groetjes
Afkomstig van West-Vlaanderen, maar ik woon nu in de streek van Ninove.
En werk in Jette
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 20:12:38 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41104885
JustLurker oftewel just me

Trots moeder van Merel (24) en JustJunior (21) die allebei al jaren geleden het ouderlijke nest uitgevlogen zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:08:52 #57
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41116364
Ik kom hier al een tijdje en heb ook wel gepost maar heb me nooit officieel voorgetseld dus bij deze:

Janena, trotse mama van 2 prachtknulletjes (3,5 en 8 maanden).
Wij wonen met zijn allen in Hardenberg, ik ben getrouwd met een man uit Senegal.
Verdere hobbies; star trek, geboortekaartjes verzamelen, reizen, internet, zwemmen, muziek...

Voor mijn werk voorzie ik mensen van leuek vlecht en dreadkapsels, ik doe dit aan huis en onderhoudt een eigen website.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_41123770

Ik kom me ook maar eens voorstellen. Ik lurk al jaren in OUD, ik ben hier ongeveer drie jaar geleden terecht gekomen toen ik informatie zocht over miskramen en ben toen blijven plakken. Ik post hier en daar wel eens wat, maar 't is toch gek om zomaar mee te gaan praten. Daarbij heb ik geen kinderen, wel een enorme kinderwens maar die kan op dit moment nog niet in vervulling gaan, helaas. Tot die tijd kijk ik lekker veel in het fototopic , volg ik de zwangerschappen & geboortes en geniet ik van de kinderpraatjes en de verhalen van de kersverse moeders. En ik moet zeggen, het houdt me op dit moment nog zoet ook!

Verdere specificaties: 22, getrouwd (in juli), Groningen, student, tante van twee neefjes.
pi_41164615
Zal ik me dan ook maar even netjes voorstellen

Kirsten, 25 jaar, 7 jaar bij elkaar en 1 jaar getrouwd met Martin. Samen hebben we 4 poezekinders

1,5 week geleden begonnen met onze eerste IVF poging. In 2004 zijn beide eileiders verwijderd, want ze waren ernstig vergroeid. "Gelukkig" is alles verder in orde, maar zwanger kunnen we dus alleen maar worden via ivf.

Lurk eigenlijk al een jaar of 3 mee.. en ben de laatste tijd "wat" actiever aan het meeposten!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_41170033
* pinquit ziet dit topic voor t eerst.

hoi
ik ben pinquit, en ik heet Marloes.
ik ben 21 jaar.
ik woon in Gorinchem
mijn kindje (nu 6 mnd) heet Max.

ik woon bij mijn moeder en broer.
euhhhh

ik heb de opleiding spw gedaan, maar heb nog niet gewerkt in die sector want werd zwanger net na dat ik mijn diploma had.
ik denk eigenlijk ook niet dat ik ooit op een PSZ of KDV ga werken, zeker nu ik zelf mama ben, denk ik er een beetje anders over. (nu zou ik bijv. mijn aandacht willen kunnen verdelen over 15 kinderen, en dat gaat niet )

Verder ben ik heel gezellig
ik heb lieve vriendinnetjes die af en toe niet lief zijn, maarja dat hoort erbij.
ik houd van muziek en festivals, maar heb even pauze genomen.
ook houd ik van lezen, tv kijken, foto's maken, kletsen over onzin en roddelen

naja ik weet nu even niks meer te zeggen over mezelf!
als je iets wil weten; vraag maar raak!!

ohja, verders houd ik heel veel van kindjes en zit hier al een klein tijdje, ik heb in iedergeval nog de babyfoto's van chiara (van mel) meegemaakt, ik kan me nog zo goed herinneren dat ik haar zooo lief vond
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41191546
Laat ik me ook maar eens voorstellen. Ik ben Lianne, bijna 22 en ik kom uit Hoogeveen.
Daar volg ik ook de opleiding tot doktersassistente, ik ga nu m'n laatste jaar in.
Lurken doe ik al een hele tijd, posten eigenlijk nooit. Wie weet komt dat ooit nog eens Op dit moment ben ik nog niet bezig met het krijgen van kinderen, hoewel ik hoop dat het ooit eens zo ver mag komen. Voorlopig houdt ik het bij lezen over jullie leuke kindjes!
pi_41191745
Hai Lotte hier, 21, en ik lurk alweer een heeele tijd mee in OUD.

Ik studeer Engels in Utrecht en wil gaan lesgeven later, woon in Hilversum, en werk bij dè Bank. Ik ben een behoorlijke rammelaar, maar heb geen zin dat elke keer in het rammelaarstopic te posten, één keer vind ik genoeg en verder geniet ik gewoon van de verhalen over lieve kindjes, krijg ik kippevel van de bevallingsverhalen en roep ik bij de lieve kinderfototopics m'n vriendje erbij met meestal de uitspraak "zoéén wil ik ook! ". En meestal is hij het er wel heel erg mee eens, en moet hij net zo hard lachen bij de kinderpraatjes-topics als ik.

Mochten we ooit voor kindjes gaan dan ga ik zeker meeposten, tot dat moment voeg ik vrij weinig toe aan dit topic en blijf ik lekker lurken. Maar bij deze dus: hallo!
pi_41197489
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
pi_41198015
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef FISLE het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
Zwangerschap en Geboorte deel 234
Dit bovenstaande topic is het topic waar een hoop zwangere dames in posten. Je kan jouw bevallingsdatum in het lijstje laten zetten en dan zijn er ook nog baby- en peuter- en fototopics in overvloed
pi_41207170
Ik heb me hier nog nooit voorgesteld, eerste keer dat ik dit topic zie voorbijkomen in de tijd dat ik hier al meelurk en post.

Ik ben Suzanna, 23 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 schattige meiden van (bijna) 21 maanden en 9 maanden, Noa en Emma. Ik kom hier voor m'n gevoel al heel lang, maar is wel leuk om me een keertje echt voor te stellen.
Ik ben inmiddels alweer 24 weken zwanger van de derde, de zwangerschap gaat heel goed maar is wel behoorlijk vermoeiend (wat niet raar is ) ... verder geniet ik onwijs van mijn meiden en worden ze steeds leuker... (al denk je bij de geboorte dat het nooit leuker en liever kan worden, het is wel zo!)

Ik post vooral in de kleine babietjestopics en het zwangerschap en geboortetopic. Het dreumestopic moet ik nog een beetje ontdekken, eigenlijk vergeet ik gewoon vaak dat Noa een peutertje is ...

Leuk om te lezen wat de achtergronden zijn van mensen in OUD waaronder veel lurkers!
pi_41978900
Hier een lurker die steeds meer post...

Ik ben Reese en heb geen kinderen. Ben ook pas 23 en vriend lief is heel stellig. Hij wil geen kinderen. Dat moeten we over een paar jaar nog maar eens uitknokken. Hij wordt volgend jaar voor de tweede keer oom dus misschien dat ik 'm dan moed in kan praten.

Heb nu per december een fulltime baan maar heb jarenlang naast mijn studie opgepast. Baby die net geboren was en darmkrampjes had. Bij een ander gezin een premature tweeling dus ik ben niet geheel een leek.
Verder is mijn moeder een bijna met pensioen gaande groep 3 juf en heb ik zelf nog twee jaar pabo gedaan in het verleden dus ook op dat gebied klets ik leuk mee.
Oh en mijn schoonzusje is vrijwilligster bij de LLL en biedt haar driejarige nog steeds de borst aan. Aangezien dat voor mij een nieuw iets is vindt ik het borstvoeding topic enorm interessant hoewel ik dus geen flauw idee heb van het hoe en wat er van.

Ik heb dus lang niet altijd wat toe te voegen en lees dan ook gewoon veel mee. Vooral het foto topic is geliefd. Al die kleine snoepjes.
Syllables govern the world
  woensdag 20 september 2006 @ 12:16:07 #67
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41979313
quote:
Ook wel bekend als MiepesMarie79 - dinsdag 13 januari 2004 @ 21:26
Okay... ik trek ook de stoute schoenen maar aan dan :-)
Ik ben Marie/Miepes, ben 24 jaar en woon zo'n 4 jaar samen met mijn vriend. Sinds een jaar of 2 lurk ik al mee in Lifestyle, en dan vooral het z&k topic! Natuurlijk heb ik ook de overstap gedaan naar Oud en daar heb ik het ook nog naar mijn zin!

Ik wil nog even wachten met eigen kindjes, maar tegen die tijd zal ik zeker wel gaan posten hier!!!
*al die kindjes erg lief vind*
Grappig, ik vond mezelf terug in "Stel jezelf voor in Ouder(s) deel1!
Ondertussen zijn wij nu wachtende op een tweede streepje...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_42011321
Hé, deze had ik nog niet eerder gezien! Misschien beetje mosterd na de maaltijd, maar vooruit.

Ik ben Linda, 29 jaar, getrouwd met (die erg op zijn privacy is gesteld ) sinds 3 jaar, en in verwachting van ons 1e kindje. Ik sta bijna op ontploffen, morgen is de uitgerekende datum.
Ik lurkte al een paar jaar mee op Fok, en ben sinds de zwangerschap een actieve poster geworden.

Ik ben management-assistent (ook wel directiesecretaresse) voor 36 uur (na het verlof nog 32 uur) en geniet daar ook erg van. Mede daarom hebben we ook besloten dat de huiselijke taken meer voor zijn rekening gaat nemen, hij wordt voor 50% huisman.
Eva
pi_42013883
Volgens mij heb ik me ook nooit voorgesteld...

Ik ben dus Vicky, 28 jaar en woon sinds december 2004 samen met Michel in Rijswijk. Ben mamma van Amber (bijna 1 jaar). Ik ben stapel gek op mijn kleine meisje (welke ouder is dat niet) en vind haar steeds leuker worden! Ze is behoorlijk ondeugend en bijdehand.

Ik werk 24 uur bij een verwarmingsbedrijf. Verder badminton ik 1x per week samen met Michel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42304726
Na twee jaar een actieve lurker te zijn geweest mezelf maar even voorstellen dan.

Ik ben dus devillina (waarom ik die naam ook heb bedacht mag joost weten ), 37 jaar en alleenstaande mama van vier duiveltjes. Larissa van 9, Lindy en Mandy van 8 jaar en Davey van 6 jaar.

Ik heb regelmatig zitten te spieken bij Ouders, en nu de kinderen wat ouder worden heb ik mijn handen wat meer vrij om actiever mee te gaan doen.
Voor mijn gevoel ken ik al heel wat mensen, maar jullie mij nog niet, dus tijd om daar verandering in te gaan brengen.

Realiseer je, hoe moe je bent van niet jezelf zijn.
pi_42305057
Ik zag ergens in het 1e topic een heel oud berichtje van mezelf staan, dus maar even tijd voor een update!

Midden oktober word ik 23 jaar en woon zo'n 1,5 jaar samen met mijn man. We hebben ruim 6 jaar een relatie waarvan we inmiddels ruim een maand getrouwd zijn, wij zijn op vakantie getrouwd.
Thuis hebben we een konijn en 11 tamme ratten waar ik helemaal gek mee ben.

De kinderwens is er bij beiden, maar bij mij net even 100x sterker dan bij mijn man, vandaar dat ik voornamelijk post in het ''rammelaarstopic'', maar ik lees eigenlijk in bijna ieder topic van OUD wel mee.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:19:55 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_42305923
hoi dev en mevrouwkorn
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:45:22 #73
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42309764
Hallo allemaal,

nou ik ben Elles, 22 jaar en kom uit Emmen. Heb een dochter Eva van 2 jaar en ben momenteel zwanger van de 2de, uitgrekend op 2 april 2007. Ik heb een relatie met Victor (PhaE) en via hem ook bij Fok! terecht gekomen. Uhm, dat was het wel zo'n beetje geloof ik!
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:48:46 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_42309854
hallo Ellesje ga je ook hier meeposten?
stormy waters...
sailin'
pi_42310893
lurk al even mee
post vooral in GC ed

Moeder van Jop (14mnd) en Pim (46mnd oftewel bijna 4)
Juf in het basisonderwijs.
Ik lees graag mee, maar post weinig...... Vaak omdat mijn mening over opvoeden zo uitgesproken is.....dat komt door wat ik meemaak op school..... EN dan juist het NIET opvoeden dat vaak gebeurt tegenwoordig.

Maar kijk, daar ga ik alweer op mijn stokpaardje.....
Ik ben graag thuis met de kids en ik lees graag.
uit een aspergernest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')