En wanneer we weer doodgegooid worden met 9-11 memorablia haak ik ook af.quote:Op maandag 13 september 2004 10:55 schreef George-Butters het volgende:Als dit draadje w33r gaat over het bashen van Moslims, word ik woedend en triest.
Het was min of meer triestquote:Op maandag 13 september 2004 11:53 schreef kLowJow het volgende:
Oh.. net even het vorige topic doorgebladerd
Misschien is er één of andere universele amnestieregeling van kracht?quote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was min of meer triest.
Waarom laten ze die twee tegelijk vrij?
Linkje?quote:Op maandag 13 september 2004 13:12 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een fascist is die DrW zeg. Vertelt doodleuk dat genocides geoorloofd, zelfs nodig zijn
Rusland op oorlogspad.quote:Op maandag 13 september 2004 13:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Linkje?
quote:Op maandag 13 september 2004 13:14 schreef Monidique het volgende:
Ach, zolang het de Europese economie niet schaadt, kunnen ze wat mij betreft niet genoeg vliegtuigen in wolkenkrabbers in Amerika vliegen.
Of je blijft ziek thuis zoals ik, en wordt heerlijk lastig gevallen met telefoontjes (uit) en mailtjes, terwijl je geniet van klassiekers van DrW over moslimterroristen die zich huishouden...quote:Op maandag 13 september 2004 13:20 schreef Monidique het volgende:
Jongens, het valt mij zwaar dit te melden, maar ik ga zo weer geld verdienen.
Kijk daar heb je tenminste ook wat aan als je niet opgeroepen wordt het land te verdedigen... ga zo door!quote:Op maandag 13 september 2004 13:25 schreef Zebraman het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig vliegen te leren, in het geval ik word opgeroepen om het land te verdedigen. Het lijkt me in ieder geval handig.
Lieve help, het ANP begint al Donnerstyle te publiceren:quote:Vier verdachten aangehouden op verdenking terrorisme
ANP
ROTTERDAM - De aanhoudingen van verdachten van terrorisme waar minister Donner van Justitie het zondag over had, betreffen vier mannen. De vermeende terroristen zijn volgens advocaat J. Taekema vrijdag 30 juli al in Rotterdam opgepakt en zitten nog in voorarrest.
Taekema verdedigt een van de verdachten. Volgens hem vermoedt het Openbaar Ministerie (OM) dat de mannen bezig waren met het voorbereiden van moord, brandstichting en het teweegbrengen van een ontploffing. Ook zou er sprake zijn van verboden wapenbezit. Een woordvoerder van het landelijk parket van het OM wil nog niet op de zaak ingaan, maar de informatie van Taekema wordt binnen justitie bevestigd.
Donner zei zondag dat de politie meer mensen heeft aangehouden in verband met mogelijke terroristische aanslagen op doelen zoals Schiphol en de Tweede Kamer. Hij wilde daar verder geen informatie over geven. Het landelijk parket wilde daar ook niet op ingaan.
Eind juni is voor dezelfde soort verdenkingen een 18-jarige jongeman van Marokkaanse afkomst opgepakt. Daarna is de bewaking verscherpt rond een aantal objecten zoals het ministerie van Defensie in Den Haag en het hoofdkantoor van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in Leidschendam. Het ministerie van Justitie liet zondag wel weten dat er geen direct verband is tussen de zaak waar Donner het over had en de 18-jarige verdachte.
Taekema vindt dat justitie de zaak zwaarder aanzet dan de resultaten in dit onderzoek 'Hanoi' volgens hem rechtvaardigen. 'Het feitenmateriaal rechtvaardigt voor mijn cliënt niet om in voorlopige hechtenis te blijven', stelt de raadsman vast.
Er is volgens hem sprake van video-opnamen die twee medeverdachten hebben gemaakt. Taekema heeft die nog niet mogen bekijken. 'Enkel de twee verdachten zelf en het Openbaar Ministerie en de politie hebben deze opnamen gezien. Evenmin hebben de rechters die over de verlenging van het voorarrest moesten oordelen, zelf kunnen vaststellen of de opnamen als verdacht kunnen worden bestempeld.'
De advocaat weet verder dat de politie in de woning van een van de verdachten een automatisch vuurwapen heeft gevonden. In de woning van een andere verdachte werd 'videomateriaal aangetroffen dat vragen oproept'. 'Een relatie tussen deze voorwerpen en mijn cliënt ontbreekt', benadrukt Taekema. 'De contacten met de medeverdachten, een weergave van een telefoongesprek dat je op verschillende manieren kan interpreteren en een oude raptekst vormen vooralsnog de enige verdenking tegen mijn cliënt.'
Taekema vermoedt dat het OM zelf bewust heeft gewacht met de bekendmaking van de aanhoudingen, juist omdat het 'vooralsnog geen sterke zaak is en betwijfelt mag worden of er meer belastende gegevens worden vergaard'. Taekema: 'Met openbaarmaking door minister Donner lijkt er echter geen weg meer terug voor het Openbaar Ministerie.'
Wat is daar Donneresk aan?quote:Op maandag 13 september 2004 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
.. het teweegbrengen van een ontploffing, ..
probeer het maar eens te articuleren.. je kan ook zeggen: "tot onploffing laten brengen", dat is de taal die al jaaaaaaaaren gebruikt wordt.quote:Op maandag 13 september 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is daar Donneresk aan?
Maar het is een citaat van Taekema. Misschien spreekt hij ook zo.quote:Op maandag 13 september 2004 13:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
probeer het maar eens te articuleren.. je kan ook zeggen: "tot onploffing laten brengen", dat is de taal die al jaaaaaaaaren gebruikt wordt.
..het is een persbericht n.a.v verdenkingen van het OM..quote:Op maandag 13 september 2004 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar het is een citaat van Taekema. Misschien spreekt hij ook zo.
Volgens hem vermoedt het Openbaar Ministerie (OM) dat de mannen bezig waren met het voorbereiden van moord, brandstichting en het teweegbrengen van een ontploffing. Ook zou er sprake zijn van verboden wapenbezit. Een woordvoerder van het landelijk parket van het OM wil nog niet op de zaak ingaan, maar de informatie van Taekema wordt binnen justitie bevestigd.quote:Op maandag 13 september 2004 13:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
..het is een persbericht n.a.v verdenkingen van het OM..
Johan, ... het is een persbericht...quote:Op maandag 13 september 2004 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens hem vermoedt het Openbaar Ministerie (OM) dat de mannen bezig waren met het voorbereiden van moord, brandstichting en het teweegbrengen van een ontploffing. Ook zou er sprake zijn van verboden wapenbezit. Een woordvoerder van het landelijk parket van het OM wil nog niet op de zaak ingaan, maar de informatie van Taekema wordt binnen justitie bevestigd.
Die verkiezen nog altijd het Duits.quote:Op maandag 13 september 2004 14:43 schreef RichardQuest het volgende:
Nederlands is voor racisten.
En zielen die genocides okay vinden zolang deze niet van invloed zijn op de eigen economische situatie, onder welke noemer plaatsen wij die?quote:Op maandag 13 september 2004 15:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
En ja, opmerkingen over mijn bril enzo negeer ik altijd. Simpele zielen spreken anderen altijd aan over uiterlijk.
Ik roep niet op om álle moslims van kant te maken. Als ik dat ergens neer heb gezet mag je dat opzoeken en dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.quote:Op maandag 13 september 2004 15:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En zielen die genocides okay vinden zolang deze niet van invloed zijn op de eigen economische situatie, onder welke noemer plaatsen wij die?
Je roept niet op de daad te begaan, je keurt deze goed als iemand het van plan is...quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik roep niet op om álle moslims van kant te maken. Als ik dat ergens neer heb gezet mag je dat opzoeken en dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Net zoveel als ze maar willen... dus willen ze, ze allemaal om zeep helpen, vind jij het best. Lijkt me een uitgemaakte zaak toch?quote:Wat mij betreft hebben ze alle recht; zolang ze de Europese (lees: westerse) economische belangen niet schaden vermoorden ze net zoveel moslims als ze maar willen.
quote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik roep niet op om álle moslims van kant te maken. Als ik dat ergens neer heb gezet mag je dat opzoeken en dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.
Je geeft duidelijk geen limiet aan, oftewel in die post stel je dat het je een reet kan roesten hoeveel moslims er af worden gemaakt, of het nu álle moslims zijn of niet.... je bent niet zo slim als je er uit zietquote:niet schaden vermoorden ze net zoveel moslims als ze maar willen.
Ik noem geen getal en ik roep ook niet op tot massamoord. Leer eens begrijpend lezen. Maar ik wil du_ke niet wegjagen dus ga ik mijn eigen verplichtingen maar weer eens oppakken.quote:Op maandag 13 september 2004 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Je geeft duidelijk geen limiet aan, oftewel in die post stel je dat het je een reet kan roesten hoeveel moslims er af worden gemaakt, of het nu álle moslims zijn of niet.... je bent niet zo slim als je er uit ziet
![]()
Wie is JD?quote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
Dokter kent de grenzen niet, omdat 'ie graag meeloopt met JD, CMT, Dora en hoet-heet-ie.
Een uniform dragen?quote:Op maandag 13 september 2004 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ken nog een leuk spelletje;
Wat deed jouw familie in de oorlog?
Nee, ik ben het duidelijk oneens met bijna alle bovengenoemden op meer punten dan ik het met ze eens ben. CMT is een uitzondering, maar Akkersloot en Dora hebben hun eigen strijd tegen de gelovigen op deze vredige aardbol. Ik denk opgetelt dat ik meer van ze verschil dan die paar overeenkomsten.quote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
Dokter kent de grenzen niet, omdat 'ie graag meeloopt met JD, CMT, Dora en hoet-heet-ie.
JohnDope.quote:Op maandag 13 september 2004 16:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie is JD?.
Kom eens met tegenargumenten dan? Je hebt het zo letterlijk gezegd, ik heb je nog gequote uit je eigen topic.. je lijkt een beetje terug te krabbelen...toch niet zo bedoelt misschien?quote:Op maandag 13 september 2004 16:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik ben het duidelijk oneens met bijna alle bovengenoemden op meer punten dan ik het met ze eens ben. CMT is een uitzondering, maar Akkersloot en Dora hebben hun eigen strijd tegen de gelovigen op deze vredige aardbol. Ik denk opgetelt dat ik meer van ze verschil dan die paar overeenkomsten.
Ondergetekende heeft alleen een strijd tegen fundamentalistische gelovigen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
...Akkersloot en Dora hebben hun eigen strijd tegen de gelovigen...
Hoe oprecht.quote:Op maandag 13 september 2004 16:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een uniform dragen?
De japanners het leven zuur maken. Wat nogal een understatement is.quote:Op maandag 13 september 2004 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ken nog een leuk spelletje;
Wat deed jouw familie in de oorlog?
Een paar mm slechts.quote:Op maandag 13 september 2004 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
JohnDope.
Hoe diep heb jij gelikt dat je weer bent losgelaten?
Dora.. mijn held.. wat een heuglijk weerzien!quote:Op maandag 13 september 2004 16:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Uniform vd geallieerden hequote:Op maandag 13 september 2004 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe oprecht.
Nou, kijk, als je dat ene topic bedoelt, dan moet ik zeggen dat deze al door Dagonet op slot was gegooit voordat ik tijd had te reageren. Maar bedankt voor je kritiek. Ik zal deze in vervolg wat serieuzer nemen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:18 schreef kLowJow het volgende:
Wat ben jij van plan te gaan doen om dit gevoel bij mij weg te nemen?
Ah, Hiroshima. Genocide is overdraagbaar.quote:Op maandag 13 september 2004 16:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De japanners het leven zuur maken. Wat nogal een understatement is.
Kusje op je bolletjequote:Op maandag 13 september 2004 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dora.. mijn held.. wat een heuglijk weerzien!
Zo te zien heb je mijn afwezigheid niet aangegrepen om een cursus Nederlands te volgen, of wel?quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
...gegooit...
Driewerf hoezee!quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nou, kijk, als je dat ene topic bedoelt, dan moet ik zeggen dat deze al door Dagonet op slot was gegooit voordat ik tijd had te reageren. Maar bedankt voor je kritiek. Ik zal deze in vervolg wat serieuzer nemen.
Misschien moet je jezelf eens wat serieuzer gaan nemen, denk eens na voordat je wat zegt.quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nou, kijk, als je dat ene topic bedoelt, dan moet ik zeggen dat deze al door Dagonet op slot was gegooit voordat ik tijd had te reageren. Maar bedankt voor je kritiek. Ik zal deze in vervolg wat serieuzer nemen.
Zo erg ben ik toch nietquote:Op maandag 13 september 2004 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Je laat je toch niet door een Rotterdammer met dubieus bijscirhft de les lezen, Bartje?
Die GroteKahn heb ik ook wel eens meegemaakt. Die stelde dat de islam niet discrimineert, omdat alle moslims gelijk zouden zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 16:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Op de FP komen er trouwens nog meer fundamentalistische mohammedanen dan hier. Ik noem er maar een paar:
GroteKahn
Die UN zegt mij niets. Ik geloof zelfs niet dat ik ooit een post van hem gelezen heb.quote:Op maandag 13 september 2004 16:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kusje op je bolletje.
Ben jij trouwens bevriend met ComCommer, die heeft een soortgelijke stijl van posten.
quote:Op maandag 13 september 2004 16:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo te zien heb je mijn afwezigheid niet aangegrepen om een cursus Nederlands te volgen, of wel?
quote:Op maandag 13 september 2004 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die GroteKahn heb ik ook wel eens meegemaakt. Die stelde dat de islam niet discrimineert, omdat alle moslims gelijk zouden zijn.
Je hebt wel een cursus gevolgd, maar er niets van geleerd?quote:Op maandag 13 september 2004 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
![]()
Ja en nee.
Het is allemaal van het niveau "Hirsi Ali Somali liegende hoer, zij dood moeten".quote:Op maandag 13 september 2004 16:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:![]()
![]()
.
Die lui daar op de FP tonen maar al te graag hun hypocrisie, ze doen niet eens moeite om de schijn op te houden.
Wat stout.quote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is allemaal van het niveau "Hirsi Ali Somali liegende hoer, zij dood moeten".
Zoiets?quote:Op maandag 13 september 2004 16:31 schreef kLowJow het volgende:
Dora... heb je trouwens al naar Balkenende geschreven om hem te laten weten wat jij vindt van zijn visie op de onvergankelijke christelijke identiteit van Nederland?
O o ha ha.quote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
Waarom is Dora wel unbanned, en NordCore niet?
Dizzzcrimazzie, jij razzist!
Prachtigquote:Op maandag 13 september 2004 16:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zoiets?
Van: doravanc@wanadoo.nl
Aan: minister-president@overheid.nl
Onderwerp: Debiliteit kent geen tijd
Geachte 'heer' Balkenende,
Uw standpunten over de zogenaamd christelijke identiteit van dit land bevallen me allerminst. Misschien dat u het niet doorhebt, maar dit is een seculier land, geen christelijk land. Er is zoiets als een scheiding tussen kerk en staat, dat een religieuze zeloot iets roept, betekent nog niet dat het in de wetgeving moet worden opgenomen.
Gelieve het poeder te consumeren dat ik u bij dezen per post toestuur, misschien kunt u dan iets helderder denken.
Met zwarte groetjes,
Dora van Crizadak.
Dora isquote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
Waarom is Dora wel unbanned, en NordCore niet?
Dizzzcrimazzie, jij razzist!
Zoiets, kijk, op het moment dat je allerlei hexadecimale en binaire vraagstukken krijgt voorgeschoteld moet je keuzes maken tussen welk vak wél en welke wat minder.quote:Op maandag 13 september 2004 16:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je hebt wel een cursus gevolgd, maar er niets van geleerd?
quote:Op maandag 13 september 2004 16:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zoiets?
Van: doravanc@wanadoo.nl
Aan: minister-president@overheid.nl
Onderwerp: Debiliteit kent geen tijd
Geachte 'heer' Balkenende,
Uw standpunten over de zogenaamd christelijke identiteit van dit land bevallen me allerminst. Misschien dat u het niet doorhebt, maar dit is een seculier land, geen christelijk land. Er is zoiets als een scheiding tussen kerk en staat, dat een religieuze zeloot iets roept, betekent nog niet dat het in de wetgeving moet worden opgenomen.
Gelieve het poeder te consumeren dat ik u bij dezen per post toestuur, misschien kunt u dan iets helderder denken.
Met zwarte groetjes,
Dora van Crizadak.
Da's voor bebrilde nerds, alsof gewone nerds niet erg genoeg zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 16:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zoiets, kijk, op het moment dat je allerlei hexadecimale en binaire vraagstukken krijgt voorgeschoteld moet je keuzes maken tussen welk vak wél en welke wat minder.
En PvdA op drie.quote:Op maandag 13 september 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/591
Fractie-Wilders staat bovenaan.
Fractie Wilders - 193 (18.9 %)
VVD - 136 (13.3 %)
PvdA - 130 (12.8 %)
Ik had altijd een hekel aan het roepen van Partij vd Allochtonen, maar sinds Wouter Bos zei dat rechts Nederland moskeeen maar moet accepteren, doe ik eraan mee. Partij vd Arabieren.quote:Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
En PvdA op drie.
Ik accepteer wel Moskeeen, maar pak het iets anders aan.quote:Op maandag 13 september 2004 16:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan het roepen van Partij vd Allochtonen, maar sinds Wouter Bos zei dat rechts Nederland moskeeen maar moet accepteren, doe ik eraan mee. Partij vd Arabieren.
Tja, het wordt ook wel eens tijd dat zij een eigen partij krijgen hè?quote:Op maandag 13 september 2004 16:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan het roepen van Partij vd Allochtonen, maar sinds Wouter Bos zei dat rechts Nederland moskeeen maar moet accepteren, doe ik eraan mee. Partij vd Arabieren.
In dat geval wordt het ook tijd dat Nederlanders een eigen partij krijgen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja, het wordt ook wel eens tijd dat zij een eigen partij krijgen hè?
He! Jij hebt ineens een 39 achter je UN en ik Nieuwsposter... er is iets vreemds aan de gang.quote:Op maandag 13 september 2004 16:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Past deze avatar een beetje bij me?
Zolang ik me adminrechten maar niet kwijtraak.quote:Op maandag 13 september 2004 16:51 schreef Sidekick het volgende:
NightH4wk.![]()
Waar is het centale "Meld hier een bug"-topic ook al weer? Hier is iets mis.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 september 2004 16:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
He! Jij hebt ineens een 39 achter je UN en ik Nieuwsposter... er is iets vreemds aan de gang.
Prima. En de mijne?quote:Op maandag 13 september 2004 16:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Past deze avatar een beetje bij me?
Niet echt. Deze is toch beter:quote:Op maandag 13 september 2004 16:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Prima. En de mijne?
Inderdaad, jezelf allerlei beperkingen opleggen in de hoop dat mos.... daar ook last van hebben is niet echt de slimste methode om ze te weren. Zoveel mogelijk "zondigen" in de vorm van een grote p0rnindrustrie oprichten is dan weer een stap in de goede richting.quote:Op maandag 13 september 2004 16:50 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik accepteer wel Moskeeen, maar pak het iets anders aan.
Hoe hou je Moslims buiten een land? Gewoon veel vrijheden geven aan de inwoners. (en de daarbij horende verplichtingen)
Zoiets idd, in the States zitten er heel weinig, maar ik heb weinig problemen met Moslims, als ze maar normaal doen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, jezelf allerlei beperkingen opleggen in de hoop dat mos.... daar ook last van hebben is niet echt de slimste methode om ze te weren. Zoveel mogelijk "zondigen" in de vorm van een grote p0rnindrustrie oprichten is dan weer een stap in de goede richting.
Die doet het niet.quote:Op maandag 13 september 2004 16:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet echt. Deze is toch beter:
[afbeelding]
De derde van (s)links:quote:Op maandag 13 september 2004 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die doet het niet.
Verboden toegang.quote:Op maandag 13 september 2004 17:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De derde van (s)links:
http://images.google.nl/i(...)=john+kerry+pointing
Dat is nu juist het hele twistpunt.quote:Op maandag 13 september 2004 16:59 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Zoiets idd, in the States zitten er heel weinig, maar ik heb weinig problemen met Moslims, als ze maar normaal doen.
quote:Op maandag 13 september 2004 17:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verboden toegang.
quote:kLowJow (Nieuwsposter)
Dat schijnt voor sommige mohammedanen erg moeilijk te zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 16:59 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
[I]k heb weinig problemen met Moslims, als ze maar normaal doen.
Klowjow is atheistquote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]![]()
Moslims. Zuh nemuh onzuh crew-vacatures in!![]()
Ghehehehequote:Voetballer van La Louvière valt deelnemer TV-debat aan
Rachid Belabed speelt bij eersteklasser La Louvière.
Eén van de deelnemers aan het debat in de uitzending 'Controverse' op RTL is bij het verlaten van de gebouwen van de omroep aan de Arianelaan in Sint-Lambrechts-Woluwe aangevallen. Claude Moniquet, directeur van het Europees centrum voor strategische inlichtingen en veiligheid, kreeg er vuistslagen en stampen met de voeten. Zijn aanvaller was Rachid Belabed, een Belgische voetballer van eersteklasser La Louvière, werd door de politie verhoord, zo meldde RTL in het zondagavondnieuws.
Ondervraagd door RTL zei Claude Moniquet dat zijn aanvaller hem wellicht had opgewacht aan de uitgang van de Brusselse vestiging van RTL. Hij verklaarde dat de man hem eerst mondeling aanpakte, hem verwijtende dat hij een anti-moslim en een racist was. Claude Moniquet voegde daar in het RTL-journaal aan toe dat hij geen polemiek had gewild en dat zijn aanvaller hem daarop begon te slaan en eens hij op de grond lag, hem ook schopte.
De aanrander werd door de politie ondervraagd. Het is volgens RTL een voetbalspeler uit de eerste klasse. In de wagen van de man werden vijf of zes boeken met islamitische inslag gevonden, aldus RTL. (JDV, belga)
Veel zijn wel ok, maar sommige apen gaan de hele tijd dom lopen schreeuwen en bommetjes plaatsen.quote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is nu juist het hele twistpunt. [afbeelding]
De fp.quote:Op maandag 13 september 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
Vijandelijkheid tegen moslims neemt toe
Vette reacties
"Maar zij doen het ook."quote:Op maandag 13 september 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
Vijandelijkheid tegen moslims neemt toe
Vette reacties
shhhhhhhhtttt.. als ze daar achter komen is het natuurlijk snel gedaan met de pretquote:Op maandag 13 september 2004 17:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Klowjow is atheist.
Net een paar minuten.. dus niets zelf gepost... een bericht van mij is bijvoorbeeld het bericht over Rusland uit het topic van DrWquote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
Sinds waneer ben je nieuwsposter, KJ? Heb je al iets gepost?
Serieus?quote:Op maandag 13 september 2004 17:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
O ja, kut, ik mag nooit meer reageren op de FP.
Ik ben tegen, God heeft het niet zo gewild.quote:Op maandag 13 september 2004 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
Dokter, wat vind jij van abortus?
In de bijbel staan offers van eigen kinderen...hypocriete Gristenen.quote:Op maandag 13 september 2004 17:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ben tegen, God heeft het niet zo gewild.
Waar dan?quote:Op maandag 13 september 2004 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In de bijbel staan offers van eigen kinderen.
Gelukkig ben ik geen Gristen. Ik ben pro-choice.quote:Op maandag 13 september 2004 17:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In de bijbel staan offers van eigen kinderen...hypocriete Gristenen.
Ik doe niet anders.quote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Voer gewoon op google-images 'john kerry pointing' (zonder aanhalingstekens) in. Dan de derde van links.
quote:Op maandag 13 september 2004 18:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar dan?
quote:"En God zeide tot Abraham: Neem uw enigen zoon, dien gij liefhebt, Isaäk; en ga heen in het land Moria, en offer hem aldaar tot een brandoffer op een berg, dien Ik u noemen zal. En toen zij kwamen aan de plaats, welke God hem gezegd had, bouwde Abraham aldaar een altaar, en legde het hout daarop, en bond zijnen zoon Isaäk, en legde hem op het altaar, boven op het hout; en hij strekte zijne hand uit en vatte het mes om zijnen zoon te slachten.
Dat kapsel van hem in jouw avatar is wel debielquote:Op maandag 13 september 2004 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doe niet anders.
Maar het feest ging niet door als je een paar regels verder kijkt.quote:Op maandag 13 september 2004 18:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Ja, en dat ging niet door, plurk. Rembrandt heeft dat nog geschilderd.quote:Op maandag 13 september 2004 18:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Wat een debielquote:Op maandag 13 september 2004 18:14 schreef RichardQuest het volgende:
En die domme Abraham wilde z'n eigen kind vermoorden![]()
![]()
Vind jij het gezond dat iemand z'n eigen kind wil vermoorden omdat hij het van God hoort?quote:Op maandag 13 september 2004 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en dat ging niet door, plurk. Rembrandt heeft dat nog geschilderd.
Drieduizend jaar geleden wel.quote:Op maandag 13 september 2004 18:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vind jij het gezond dat iemand z'n eigen kind wil vermoorden omdat hij het van God hoort?
quote:Op maandag 13 september 2004 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Drieduizend jaar geleden wel.
Jij ook als je zeker wist dat het God was.quote:Op maandag 13 september 2004 18:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Zou jij je moeder vermoorden als God daar expliciet om vroeg?
Nee, ik zou mijn moeder nooit vermoorden, maar jij blijkbaar wel?quote:Op maandag 13 september 2004 18:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Jij ook als je zeker wist dat het God was.
Nah, God mag het toilet komen schoonmaken.quote:Op maandag 13 september 2004 18:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Jij ook als je zeker wist dat het God was.
Sorry, ik had eindelijk weer eens college.quote:Op maandag 13 september 2004 19:10 schreef RichardQuest het volgende:
Het duurt wel akelig lang voordat de Gristenen antwoord geven....
Jou zweepslagen toedienen ook.quote:Op maandag 13 september 2004 21:02 schreef Sidekick het volgende:
Relativeren is goed.
Maar jou kun je nu eenmaal niet relativeren.quote:Op maandag 13 september 2004 21:02 schreef Sidekick het volgende:
Relativeren is goed.
Over relatief gesproken.quote:Op maandag 13 september 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2004 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Relativeren is alleen weggelegt voor PvdA'ers.
In dat geval zal ik je dit dubbel aanrekenen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Spreek toch Nederlands, ereturk.quote:Op maandag 13 september 2004 21:14 schreef Tuana het volgende:
Don't mess with PvdA'ers
Anders stuurt de Partij vd Arabieren de vertegenwoordigden op me af?quote:Op maandag 13 september 2004 21:14 schreef Tuana het volgende:
Don't mess with PvdA'ers
Dat zeg ik, relativeren is goed.quote:Op maandag 13 september 2004 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ga fietsen stelen op het Damrak!quote:Op maandag 13 september 2004 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Spreek toch Nederlands, ereturk.
Nee dan kom ik je persoonlijk opzoeken in tram 6quote:Op maandag 13 september 2004 21:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Anders stuurt de Partij vd Arabieren de vertegenwoordigden op me af?
Zou jij niet eens moeten overwegen om op Fractie-Wilders te stemmen?quote:Op maandag 13 september 2004 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zeg ik, relativeren is goed.
Het feit dat ik hier nu post bewijst al dat ik nooit in tram 6 zit. Je zult toch echt tram 2 moeten nemen om in staat te zijn om mij op te zoeken.quote:Op maandag 13 september 2004 21:19 schreef Tuana het volgende:
Nee dan kom ik je persoonlijk opzoeken in tram 6![]()
Je hebt de intelligentie van Dan Quayle en de charme van Pat Robertson.quote:Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom relativeren niet goed is:
- Struisvogelpolitiek
- Hans Janmaat
- etc.
- Roemenen
- Moslims
- Ja.
Ik zit nooit in de tram...laat staan in tram 2... maar voor jou wil ik best een uitzondering maken hoorquote:Op maandag 13 september 2004 21:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nu post bewijst al dat ik nooit in tram 6 zit. Je zult toch echt tram 2 moeten nemen om in staat te zijn om mij op te zoeken.
Laat de gemeente Amsterdam mij maar een fiets geven. Als ze een stel Sjonnies, Sjimmies en Badders op een doe-vakantie sturen terwijl het enige ''doe'' dat die imbecielen kennen ''doe de grootste mongool uit de groep zo goed mogelijk na'' is, is een fiets voor een eerzaam burger niet te veel gevraagd. Of is het fietsenbudget opgegaan aan de oppeppertjes van de Pooiers van de Achterbuurten?quote:Op maandag 13 september 2004 21:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op het Damrak!
quote:Op maandag 13 september 2004 21:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de tram...laat staan in tram 2... maar voor jou wil ik best een uitzondering maken hoor![]()
Ik bedoel natuurlijk voorspelbaarheid. Ha-ha.quote:Op maandag 13 september 2004 21:25 schreef Sidekick het volgende:
En de overspelbaarheid van BansheeBoy.
Had het gewoon verbeterd.quote:Op maandag 13 september 2004 21:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk voorspelbaarheid. Ha-ha.
N....N.....N....Nighth4wk??quote:Op maandag 13 september 2004 18:27 schreef NightH4wk het volgende:
Geil.
Wat betekend dat nou?quote:Op maandag 13 september 2004 21:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Had het gewoon verbeterd.
Ik bedoel natuurlijk betekent. Ha-ha.quote:Op maandag 13 september 2004 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat betekend dat nou?
O say, can you see, by the dawn's light,quote:Op maandag 13 september 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Rumsfeld, Karadzic....als Himmler nu een hekel aan Moslims zou hebben gehad, zou hij ook in je collectie passen.
By the dawn's early light.quote:Op maandag 13 september 2004 21:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
O say, can you see, by the dawn's light,
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight,
O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming!
Kerry heeft een slecht kapsel op deze foto, Rumsfeld ziet er nog best goed uit...quote:Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik heb hem in mijn avatar omdat ik vind dat hij er voor een 72-jarige er nog best goed uitziet.
Jij kunt het weten.quote:Op maandag 13 september 2004 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
By the dawn's early light.
Wil jij ontkennen dat Rumsfeld er goed uitziet?quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Kerry heeft een slecht kapsel op deze foto, Rumsfeld ziet er nog best goed uit...
Tuurlijk niet joh, gristen. Bovendien lijk jij helemaal niet op Sjonny Dep. Eerder op de gemiddelde nerd.quote:Ik lijk op Johnny Depp, mag ik je voorkeursstem?
Wat is eigenlijk de meest gewilde hetero-acteur bij jullie op het moment?quote:Op maandag 13 september 2004 21:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wil jij ontkennen dat Rumsfeld er goed uitziet?
[..]
Tuurlijk niet joh, gristen. Bovendien lijk jij helemaal niet op Sjonny Dep. Eerder op de gemiddelde nerd.
No offense.
Dat moet jij beter weten dan ik.quote:Op maandag 13 september 2004 21:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Maar vertel eens, heeft Rumsfeld een hekel aan muzelmannen?
Brad Pitt natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2004 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de meest gewilde hetero-acteur bij jullie op het moment?
Nou, nee. Ik heb zijn koppie niet genomen als avatar omdat hij een hekel zou hebben aan muzelmannen. Maar Rumsfeld vind ik 1 vd sympathiekere mensen in de Bush-administratie.quote:Op maandag 13 september 2004 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet jij beter weten dan ik.
Shahada?quote:Misschien heeft een van de namen op je fundamentalisten-lijstje wel een index van Moslimhaters.
Alleen als je dan weer voor langere tijd op mag hoeren.quote:Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Brad Pitt natuurlijk.
Ik heb trouwens nog ergens op mijn harde schijf nog 'brad pitt - nude.jpg' staan, moet ik die voor je posten?
Ik stuur hem wel per mail.quote:Op maandag 13 september 2004 21:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen als je dan weer voor langere tijd op mag hoeren.
You've got mail.quote:Op maandag 13 september 2004 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Mietje.
Seksuele intimidatie.quote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef Johan_de_With het volgende:
''Hey sletje.''.
Ik ga denk ik Sidekick op de hoogte stellen van sexuele intimidatie.
Ik verdien wel een ban. Stuur het maar ff op Dora. Dan post ik het wel.quote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja sorry, ik kon ook wel weten dat s'avonds laat het weer over Pitt ging.
Ja, Dora is terug en we kunnen het meteen niet meer over moslims hebben.quote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het ging toch over Rummy? Totdat Johann weer aankwam met acteursquote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Proleet.quote:Op maandag 13 september 2004 21:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Seksuele intimidatie.
Hoezo?quote:Op maandag 13 september 2004 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik verdien wel een ban.
Dat was een voorbeeld, brugklasser.quote:Op maandag 13 september 2004 21:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het ging toch over Rummy? Totdat Johann weer aankwam met acteurs.
Je bent pas een proleet als je woorden op z'n Engels spelt. Of als je een bril draagt natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2004 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Proleet.
Ik moet van kLowJow boetedoening doen t.b.v. mijn gedrag tegen moslims.quote:Op maandag 13 september 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo?.
Heeft God je dit ingefluisterd of zo?
Nee, dat had met een kromzwaard van doen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo?.
Heeft God je dit ingefluisterd of zo?
quote:Op maandag 13 september 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent pas een proleet als je woorden op z'n Engels spelt. Of als je een bril draagt natuurlijk.
Dat neemt nog niet weg dat jij begon over aceutrs.quote:Op maandag 13 september 2004 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld, brugklasser.
En op zijn Frans?quote:Op maandag 13 september 2004 21:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent pas een proleet als je woorden op z'n Engels spelt. Of als je een bril draagt natuurlijk.
Dat wordt uiteraard genullificeerd als je een hekel hebt aan muzelmannen. Zoals Rummy, althans, volgens Johann.quote:Op maandag 13 september 2004 21:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik wilde wel over actrices beginnen, maar dan begin jij te kotsen. Bovendien ga ik niet van mijzelf zeggen dat ik op Monica Bellucci lijk.quote:Op maandag 13 september 2004 21:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet weg dat jij begon over aceutrs.
Liberte frites?quote:Op maandag 13 september 2004 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En op zijn Frans?
Wie niet?quote:Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wilde wel over actrices beginnen, maar dan begin jij te kotsen.
De rest van het forum.quote:Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie niet?
Ach, sommigen hier beweren dat jij 100% homo bent, dus deze uitspraak waag ik te betwijfelenquote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De rest van het forum.
Ja, waar is pberents eigenlijk?quote:Op maandag 13 september 2004 22:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, sommigen hier beweren dat jij 100% homo bent, dus deze uitspraak waag ik te betwijfelen.
moiquote:Op maandag 13 september 2004 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Enfin; wie gaan er nu met Wilders collaboreren?
Dat sluit zo'n beetje iedereen hier uit, onder wie jouw bescheiden persoontje.quote:Op maandag 13 september 2004 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Van de mensen die er toe doen.
Kun jij niet lezen? De vraag was wel degelijk of jij het nu zou doen.quote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sorry, ik had eindelijk weer eens college.
De vraag is niet of ik het zou doen in de huidige omstandigheden; de vraag is of het destijds abnormaal was. Nou, dat was het niet bij de hem omringende volkeren.
Nee, natuurlijk zou ik dat niet doen. Dat valt toch ook uit niets af te leiden?quote:Op maandag 13 september 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen? De vraag was wel degelijk of jij het nu zou doen.
quote:Op maandag 13 september 2004 16:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Uniform vd geallieerden he.
Ongelovige.quote:Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zou ik dat niet doen.
Sorry, ik was het kathedraal van het lichaam van mij aan het trainen.quote:Op maandag 13 september 2004 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Eindhoven, waar wacht ge op?
Dat jij je niet aan het woord van De Here God houdt. Kafirquote:Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zou ik dat niet doen. Dat valt toch ook uit niets af te leiden?
En de overige uren?quote:Op maandag 13 september 2004 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sorry, ik was het kathedraal van het lichaam van mij aan het trainen.
Je hebt ook nooit de tijd genomen om het boek waar je in gelooft eens open te slaan hè.quote:Op maandag 13 september 2004 22:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
En nee, ik ben niet zo goed bekend met de perikelen van Abraham. En ik heb ook geen zin het heilige boek te pakken.
Je bewaart je beste stukken voor de kroeg, hoop ik?quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat jij je niet aan het woord van De Here God houdt. Kafir
quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit de tijd genomen om het boek waar je in gelooft eens open te slaan hè.
Jawel hoor, het OT heeft nauwelijks raakvlakken met het woord v Christus. Daarom lees ik er weinig uit.quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit de tijd genomen om het boek waar je in gelooft eens open te slaan hè.
Ik hoorde laatst dat iemand zo'n 2000 jaar geleden allemaal moppen vertelde in de kroeg. Dat 'ie over water liepquote:Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bewaart je beste stukken voor de kroeg, hoop ik?
Dat deel is juist het meest humoreuze, als je het een beetje begrijpt.quote:Op maandag 13 september 2004 22:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jawel hoor, het OT heeft nauwelijks raakvlakken met het woord v Christus. Daarom lees ik er weinig uit.
* wacht op jezus is een psyg. patiënt-opmerkingen
Waar zijn de vrouwen gebleven?quote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu nog Nighth4wk's foto's en ook dit topic is weer beneden NAP.
Sidekick heeft ze weggejaagt. Ook hij is wellicht 100% homo.quote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waar zijn de vrouwen gebleven?
gevlucht voor 'bepaalde personen'quote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waar zijn de vrouwen gebleven?
Is dat nou niet lastig? En homo en gristen zijn?quote:Op maandag 13 september 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sidekick heeft ze weggejaagt. Ook hij is wellicht 100% homo.
Ff een schaap in me oven stoppen, heb honger.quote:Op maandag 13 september 2004 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
gevlucht voor 'bepaalde personen'.
I had to find other ways to serve my needsquote:Op maandag 13 september 2004 22:26 schreef Meki het volgende:
Dora
hoe was je tijd zonder Forum
Ja, die daar --->quote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kijk, op deze analfabeten doelde ik.
Heb ik je op m'n pimp-msnlijst gezet?quote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eurhmm NH, waarom strooi jij met quotes en kusjes over MSN?
quote:Op maandag 13 september 2004 22:29 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Heb ik je op m'n pimp-msnlijst gezet?
Vraag dat maar aan je vriend.quote:Op maandag 13 september 2004 22:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:.
Ik vraag het wel aan je pooier, goed?quote:Op maandag 13 september 2004 22:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je vriend.
Neuh, Meki heeft het al zo zwaar.quote:Op maandag 13 september 2004 22:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan je pooier, goed?
Yes indedio. Informatie is volstrekt onvindbaar! Of het word op college gegeven of op een website of op nestor verstopt onder 36 linksquote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef du_ke het volgende:
Overigens is 'Nestor' een baggersysteem tot nu toe.
Wil je zeggen dat je je in je kont laat neuken voor geld en dat geld vervolgens aan Meki geeft omdat je bang voor hem bent?quote:Op maandag 13 september 2004 22:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Neuh, Meki heeft het al zo zwaar.
Nee nee nee, ik bedoelde het eigenlijk anders. Maar dat paste niet goed als reactie op onze ho.... Dora. Nou ja wat ik werkelijk bedoelde is dat het verband heeft met een bepaalde kwestie. Alleen ik wil geen flame-war ontketenen door het op te noemen, dus zocht ik een uitweg door mijzelf in verlegenheid te brengen.quote:Op maandag 13 september 2004 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je je in je kont laat neuken voor geld en dat geld vervolgens aan Meki geeft omdat je bang voor hem bent?
Nee, hij zal geen concurrentie voor je zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je je in je kont laat neuken voor geld en dat geld vervolgens aan Meki geeft omdat je bang voor hem bent?
Google levert dit op: http://nestor.rug.nl/quote:Op maandag 13 september 2004 22:45 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is Nestor?
de digitale schoolomgeving van de RUG. Net zoiets als het bekendere blackboard en het werkt beroerd.quote:Op maandag 13 september 2004 22:45 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is Nestor?
Onzinnige conclusie.quote:Op maandag 13 september 2004 22:49 schreef RichardQuest het volgende:
Ah, je laat je in je kont neuken door Dora. Goed. Ander onderwerp.
Ah, wij hebben http://webct.uu.nl/webct/entryPage.dowebct werkt perfect.quote:Op maandag 13 september 2004 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Google levert dit op: http://nestor.rug.nl/
Ahhh, neem je het op voor het slechtgebekte vrindje van je?quote:Op maandag 13 september 2004 22:49 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Nee, hij zal geen concurrentie voor je zijn.
Een bek boeit je moeder toch niet? Als hij maar kan likken.quote:Op maandag 13 september 2004 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ahhh, neem je het op voor het slechtgebekte vrindje van je?
Illuminati, my friend, illuminati.quote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu ben ik weer slechtgebekt. What is next? Aliens?
UUquote:Op maandag 13 september 2004 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
Wat studeer jij, UW?
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef DrWolffenstein het volgende:WebCT
quote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Een bek boeit je moeder toch niet? Als hij maar kan likken.
Hoe moet zij dat weten als ze altijd ook een zak over d'r kop heeft?quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Gaat m'n moeder tegenwoordig met zulke lelijke mensen om?
Zo'n beetje van alles. Slechte interface, brakke mailing list, nauwelijks overzicht, etc, etc, etc.quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Jij gaat alleen met mensen naar bed die een zak over hun kop doen? Sneuquote:Op maandag 13 september 2004 22:56 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hoe moet zij dat weten als ze altijd ook een zak over d'r kop heeft?
quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat een opleiding dan?
Vergeleken met een brak nestor en verstrooide profs is dat niks hoorquote:Op maandag 13 september 2004 22:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zo'n beetje van alles. Slechte interface, brakke mailing list, nauwelijks overzicht, etc, etc, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |