quote:
The Irish independant, moet je je wel voor registrerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
The son of Graf and Agassi...omg...ik viel van mijn stoel
Wie hebben dit gezegd eigenlijk? Daar moet ik meer van lezen![]()
Zijn bodylanguage sprak de meesten helaas niet aan, maar wij kraken sporthelden vrijwel altijd af, zie ook Verstappen of van Barneveld.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef MegaMarc het volgende:
eindelijk een beetje respect voor de kraai! ik word altijd zo vreselijk moe van dat nederlands gezeik op krajicek.
hij is potdomme de grootste tennisser die we ooit hebben gehad en het gaat nog lang duren voor er bij de mannen weer zo'n goede nederlandse tennisser komt.
Daarom zullen we altijd een 'klein' landje blijven denk ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:54 schreef Norrage het volgende:
Of bijna elke andere willekeurig succesvol persoon in Nederland :p
Volgens mij is dat een overzicht wie welk Amerikaans toernooi gewonnen heeftquote:
Zijn volgens mij de Master toernooien.quote:Op maandag 11 september 2006 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een overzicht wie welk Amerikaans toernooi gewonnen heeft
RG ooit winnen is dan wel een must, er zijn maar 4 van die toernooien, van de beste ooit lijkt minimum 1 keer winst in elke Grand Slam wel het minste wat je mag verwachten.quote:Op maandag 11 september 2006 01:36 schreef Leatherface het volgende:
Voor mij is ie nu wel bijna de grootste ooit in zijn sport.
Dus wie is het nu? Perry, Budge, Laver, Emerson of Agassi?quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
RG ooit winnen is dan wel een must, er zijn maar 4 van die toernooien, van de beste ooit lijkt minimum 1 keer winst in elke Grand Slam wel het minste wat je mag verwachten.
Dat zijn de ATP Masters Series titels. Dat komt zeg maar onder de Grand Slams als grootste toernooien.quote:
Vrijwel onmogelijk al had Laver natuurlijk wat minder tegenstand in zijn jaren, de verschillen zijn nu kleiner en de agenda wat drukker. Qua techniek schijnt hij wel de beste ooit te zijn, maar ook dat lijkt me moeilijk te vergelijken gezien de evolutie in het tennis.quote:Op maandag 11 september 2006 11:34 schreef Mark het volgende:
En zelfs dan blijft het moelijk vergelijken. Hoe moet je Laver spiegelen aan Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |