Volgens mij is dat een overzicht wie welk Amerikaans toernooi gewonnen heeftquote:
Zijn volgens mij de Master toernooien.quote:Op maandag 11 september 2006 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een overzicht wie welk Amerikaans toernooi gewonnen heeft
RG ooit winnen is dan wel een must, er zijn maar 4 van die toernooien, van de beste ooit lijkt minimum 1 keer winst in elke Grand Slam wel het minste wat je mag verwachten.quote:Op maandag 11 september 2006 01:36 schreef Leatherface het volgende:
Voor mij is ie nu wel bijna de grootste ooit in zijn sport.
Dus wie is het nu? Perry, Budge, Laver, Emerson of Agassi?quote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
RG ooit winnen is dan wel een must, er zijn maar 4 van die toernooien, van de beste ooit lijkt minimum 1 keer winst in elke Grand Slam wel het minste wat je mag verwachten.
Dat zijn de ATP Masters Series titels. Dat komt zeg maar onder de Grand Slams als grootste toernooien.quote:
Vrijwel onmogelijk al had Laver natuurlijk wat minder tegenstand in zijn jaren, de verschillen zijn nu kleiner en de agenda wat drukker. Qua techniek schijnt hij wel de beste ooit te zijn, maar ook dat lijkt me moeilijk te vergelijken gezien de evolutie in het tennis.quote:Op maandag 11 september 2006 11:34 schreef Mark het volgende:
En zelfs dan blijft het moelijk vergelijken. Hoe moet je Laver spiegelen aan Federer?
De commentatoren op Eurosportquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef MarkG het volgende:
T werd gister verteld door de commentatoren op Eurosport!
Dat lijkt me ook sterk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef zjroentje het volgende:
Hoorde die quote ook ergens, maar het was niet zo duidelijk en arrogant als MarkG zegt.
Federer heeft gezegd dat het niet makkelijk zal zijn om van hem te winnen. Dat kan hij toch wel zeggen zonder dat het arrogant is, lijkt me.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef MarkG het volgende:
Federer schijnt in een interview over de AO gezegd te hebben dat niemand hem iets kan maken!
Wat vinden jullie hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |