Wat een heerlijke muziek weer. Tokus heeft toch vandaag een interview met 1 van de bandleden? Meende zoiets op te vangen...quote:Op woensdag 22 september 2004 11:43 schreef Seborik het volgende:
PSAW!
alleen jammer dat die eerste albums nogal puberaal en veel simpelere muziek zijn. Pas na een paar albums verdween dat, en werden ze muzikaal en tekstueel echt stukken beter.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wat een heerlijke muziek weer.
Nou, sorry hoor....quote:Op woensdag 22 september 2004 12:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
alleen jammer dat die eerste albums nogal puberaal en veel simpelere muziek zijn. Pas na een paar albums verdween dat, en werden ze muzikaal en tekstueel echt stukken beter.
Goed, hier en daar zat er nog wat van die speelsigheid in (of vrij veel, zoals op Helldorado), maar het was wel een stuk volwassener. Jammergenoeg krijgt dat niet echt de erkenning die het verdient, en denkt men bij W.A.S.P. tevaak aan nummers als "Animal".
Heerlijk uitgerust, AoD. Ik voel me herboren!quote:Op woensdag 22 september 2004 18:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Was het fijn vertoeven onder de steen?
Mijn laatste post in Muziek was in dit topic:quote:Op woensdag 22 september 2004 18:45 schreef Seborik het volgende:
Hallo Sadie, ik kan me je niet eens herinneren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |