Hoezoquote:Op zondag 12 september 2004 21:11 schreef Nouk het volgende:
Hee was jij de laatste poster?
Nee dat was ikquote:Op zondag 12 september 2004 21:11 schreef Nouk het volgende:
Hee was jij de laatste poster?
quote:Op zondag 12 september 2004 21:12 schreef twiFight het volgende:
"op zo'n moment denk je daar niet over na, dan is dat abstract"
ja... die beste man was toch in de buurt...quote:Op zondag 12 september 2004 21:13 schreef tong80 het volgende:
Advies van een Maleisiėr
Ja laten we er nog even verder over doorvergaderenquote:Op zondag 12 september 2004 21:14 schreef Nouk het volgende:
Oh ik dacht gewoon altijd dat de laatste poster t volgende topic opent, wel handig want straks zijn er 3 topics. Niet dat het opzich boeit hoor.
Ik vond Klaar in het begon ook een vervelend mens - maar ik heb mijn mening herzien, tof wijf die Klaar!quote:Op zondag 12 september 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
De rest komt er ook achter dat klaar leuk is
Klopt, ik had vorige week teringhekel aan d'r gezever. Vandaag is ze oké.quote:Op zondag 12 september 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
De rest komt er ook achter dat klaar leuk is
maar alleen als er een democratisch gekozen coordinator is....quote:Op zondag 12 september 2004 21:15 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ja laten we er nog even verder over doorvergaderenDoen wij tenminste hetzelfde als de Nederlandse afgevaardigden
mja en de Belgen krijgen Wodka....quote:Op zondag 12 september 2004 21:17 schreef Nouk het volgende:
Zat ze nou te bidden?
Iddquote:Op zondag 12 september 2004 21:21 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
en wie zit daar te janken??
haha, die is licenciaat economiequote:Op zondag 12 september 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
wat doet Sara voor de kost?
quote:Op zondag 12 september 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
Henk draagt het leiderschap over zonder vergadering??
nee , ik moet wel nog een beetje kunnenquote:Op zondag 12 september 2004 21:24 schreef Qarinx het volgende:
Sara is toch studente Economie?
Die moet echt naar huis..
Zie je achter de tvquote:Op zondag 12 september 2004 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee , ik moet wel nog een beetje kunnen![]()
achter de tv
Ach joh, binnenkort een Playboy aanbieding ofzo..quote:Op zondag 12 september 2004 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nee , ik moet wel nog een beetje kunnen![]()
achter de tv
Je moet niet f5-en, je moet postenquote:Op zondag 12 september 2004 21:26 schreef twiFight het volgende:
toen ik vorig jaar dit topic zat te F5-en ging het toch beduidend sneller
Daar doet hij mij ook aan denken.quote:Op zondag 12 september 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
Henk gaat steeds meer praten als Hans Doresteyn.
Krijgt hij die optie wel, als hij uit zichzelf weggaat...quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd of Henk nou echt naar huis gaat of toch de mangrove kiest.
Dit is ook een kutuitzending.quote:Op zondag 12 september 2004 21:26 schreef twiFight het volgende:
toen ik vorig jaar dit topic zat te F5-en ging het toch beduidend sneller
Ow ja, vergeten.. zo was hetquote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef cptmarco het volgende:
nog een stemming... vast voor een extra stem voor een volgende keer....
quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef Svensational het volgende:
Denk dat degene met de meeste stemmen nu bij de volgende eilandraa een extra stem krijgt ofzo...Anders gaat het wel erg snel
ik kreeg meteen weer een afkeer van die knul...quote:Op zondag 12 september 2004 21:32 schreef twiFight het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAH GEEN JUDGE MET DIE TERINGLACH!!
En nog beter!quote:Op zondag 12 september 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
Bjorn, Fatima en Giovanni
Die doet niets dan zeuren. Klaar moet haar 's nachts maar eens een zetje van het plateau gevenquote:Op zondag 12 september 2004 21:31 schreef Svensational het volgende:
Die Sara kan ook niks hebben
Samen met Jennifer.quote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef -Mk- het volgende:
Oh nee ik kan wel janken. Judge in beeld en wil ook mee met de all stars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat Tommerd zegtquote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat 2x stemmen, dat ze zo verbaasd waren. Ze hadden niet goed opgelet bij ER vorig jaar.. Mick.
.
. Patrick.
.
. Klaar.
.
quote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Qarinx het volgende:
Wie gaat er in de Allstars dan?
quote:Elke maandag om 20.30 uur is er elke week een terugblik te zien in 'The Day After'. Daarnaast wordt er in deze uitzending voor de 'All Stars editie' elke keer vier potentiėle kandidaten uit de vorige seizoenen belicht en beslist de kijker telkens welke persoon er doorgaat naar deze bijzondere versie van Expeditie Robinson.
Dat vroeg ik me ook af. Had hij verwacht dat de andere kandidaten allemaal nog ouder dan hem waren? Of verder alleen maar invaliden?quote:Op zondag 12 september 2004 21:32 schreef Lolalala het volgende:
Dacht Henk dan niet toen hij zich opgaf van Hm, misschien ben ik hier wel te oud/zwak voor?
Misschien trek ik het niet?
Ja dat ze daar niet over hebben vergadert zeg.quote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn ze stom die hollanders!
had gewoon gestemd ook al wilde henk weg...
Die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 12 september 2004 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En nog beter!
JENNIFER!.
ow graagquote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Nolleke mee mogen doen?
Lijkt mij wel leuk!quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef schatje het volgende:![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
Judge mag lekker thuis blijvenquote:Op zondag 12 september 2004 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Judge mag van mij echt niet meedoen aan All Stars.
quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef schatje het volgende:![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
![]()
Judge
![]()
Mick roelt.quote:Op zondag 12 september 2004 21:32 schreef BVO het volgende:
Wie vind je de leukste deelnemer?
Frouke suckt.quote:Wie vind je de minst leuke deelnemer?
Misschien wat pics?quote:Op zondag 12 september 2004 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Judge mag van mij echt niet meedoen aan All Stars.
En Svurno: als je morgen stukjes Jennifer ziet dan wil je d'r meteen.
Precies helden wijf. Ik ken de naam niet eens van dat andere schaap in die kooi. Die janksnol.quote:Op zondag 12 september 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
Klaar heeft nog een vooruitziende blik ook...
ze dacht al dat er niemand naar de mangrove zou komen....
Nee, niet op die manier. Het is een vrouw van een jaar of 45. Maar ze is wel de morele winnares van Expeditie Robinson 2.quote:Op zondag 12 september 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
Misschien wat pics?![]()
![]()
Dat dat duidelijk is!quote:Op zondag 12 september 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Klaar moet winnen.
In mn ergste nachtmerries hoor ik nog dat AFSCHUWELIJKE sadistische hinnikkende lachje van Judgequote:Op zondag 12 september 2004 21:39 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Gelukkig ben ik niet de enige met een hardgrondige TERINGhekel aan Judge
Die mogen ze echt opknopen aan de hoogste boom, of misschien beter in die kooi stoppen en dan vergeten!!!
Die waren in de geest van Dick Advocaat in de verdediging.quote:Op zondag 12 september 2004 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik zo raar vond bij die eerste proef. Ik heb die Nederlanders (op Shandinella na) amper zakjes zien gooien..
quote:Op zondag 12 september 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
Misschien wat pics?![]()
![]()
Oh.quote:Op zondag 12 september 2004 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier. Het is een vrouw van een jaar of 45. Maar ze is wel de morele winnares van Expeditie Robinson 2..
Ik dacht in het begin zelfs dat ze geen zakjes hadden of zo.quote:Op zondag 12 september 2004 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ik zo raar vond bij die eerste proef. Ik heb die Nederlanders (op Shandinella na) amper zakjes zien gooien..
Dat kwam bij judge ook pas na de samensmelting.quote:Op zondag 12 september 2004 21:45 schreef Gert het volgende:
Die enge nep-lach van Sjudsj.
Dat kaliber deelnemers, die zo'n walging kunnen opwekken, hebben we (nog) niet in deze editie.
quote:Op zondag 12 september 2004 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn lichaam heeft een raar soort reactie op Patrick. M'n tenen krullen. M'n handen worden vuisten. M'n hoofd heeft de neiging niet meer naar de TV gekeerd te staan.
Heel raar.
niet helemaal mee eens, vorig jaar vond ik ik het echt niet leuk, er gebeurde niks,quote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef RedruM_ het volgende:
toch wordt ER elk jaar kutter..
echt.. wat een klotekandidaten tot nu toe.. alleen Klaar is redelijk.. voorgaande jaren had je toch echt leukere types.. maarja het kan komen omdat we nog maar 2 afleveringen gehad hebbem
Ze was gewoon heel erg dom en suf bezig....quote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat was Frouke nou aan het kloten bij die laatste proef?
Ze hoefde alleen haar handen omhoog te houden!![]()
Volgens mij pas een dag of 5.quote:Op zondag 12 september 2004 21:47 schreef DarkElf het volgende:
wat loopt iedereen al te zeiken en te zeuren en te janken
ze zitten er pas iets meer dan een week ofzo
Ze heeft ook een heel raar hoofd.quote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze was gewoon heel erg dom en suf bezig....
Ik vind het ook een beetje een raar wijf.....
nou en dan Saraquote:Op zondag 12 september 2004 21:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Snap niet dat mensen zoals Mick en Henk met zo'n instelling en ook fysieke kracht komen naar ER , als je mee doet , ga je ervoor . Je weer zelfs wat je te wachten staat en je je het best kan gedragen. Maar nee hooor....
de eilandraad was op de avond van dag 6quote:Op zondag 12 september 2004 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij pas een dag of 5.
Wie is Marjolein?quote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Marjolein is mn favoriet!
Die komt bij mij op nummer 2 nuquote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zag ze wel een keer in het zwembad baantjes trekken om dat te testen , maar hoe die henk dat heeft overleeft , een godswonderquote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
nou en dan Sara
worden die lui eigenlijk wel getest op fysiek uithoudingsvermogen?
ik vind marjolein voor zover ik gezien heb (ken de helft nog niet) de knapstequote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, precies. Echt een onopvallend persoon.quote:Op zondag 12 september 2004 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Marjolein?
Er zit volgens mij niet echt een patroon in. Bij survivor is het om de 3 dagen een eilandraad. totdat er 4 deelnemers over zijn. Dan zijn er 3 dagen achterelkaar 3 eilandraden. Twee om de laatste 2 deelnemers weg te stemmen en de laatste wordt door de jury een winnaar gekozen.quote:Op zondag 12 september 2004 21:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
de eilandraad was op de avond van dag 6
de volgende aflevering begint dus bij de ochtend van dag 7
Gelukkig maar, ik was even bang dat je elke week ons op alle 18 kandidaten zou laten stemmenquote:Op zondag 12 september 2004 21:52 schreef BVO het volgende:
Nieuwe polls, ik was vergeten Henk weg te laten.
Sorry voor het ongemak..
Tut tut.quote:Op zondag 12 september 2004 21:56 schreef komrad het volgende:
WANNEER EN WAAR???
Daarom, ben benieuwd hoe ze het gescheiden doen, en Deborah was van de twee toch wel het luist.quote:Op zondag 12 september 2004 21:59 schreef toiletseatgirl het volgende:
Wel Deborah maar geen Lydia in je Allstars, Stranger? Dat is als Adriaan zonder Bassie, Suske zonder Wiske, Dikke zonder Dunne!
Nee, van mij mogen het er snel mninder worden.quote:Op zondag 12 september 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was even bang dat je elke week ons op alle 18 kandidaten zou laten stemmen
weet ook niet of er wel of niet een patroon inzit, maar wat ik wel weet is dat die eilandraad op dag 6 was (stond in beeld enzo)quote:Op zondag 12 september 2004 21:56 schreef trepper het volgende:
[..]
Er zit volgens mij niet echt een patroon in. Bij survivor is het om de 3 dagen een eilandraad. totdat er 4 deelnemers over zijn. Dan zijn er 3 dagen achterelkaar 3 eilandraden. Twee om de laatste 2 deelnemers weg te stemmen en de laatste wordt door de jury een winnaar gekozen.
Ik erger me ook de tering aan haar. Zij was toch ook de laatste in de kooi, in de eerste aflevering? Oprotten met dat wijf.quote:Op zondag 12 september 2004 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die Mitchel wel een in- en inlelijke vrouw. Zoals ze kijkt. Zoals ze beweegt. Zoals ze praat. Echt afstotelijk.
Geweldig ook zijn commentaar erbij: We hebben tenminste met opgeheven hoofd verloren.quote:Op zondag 12 september 2004 22:05 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Neeeeee, Bjorn was veel leukerquote:Op zondag 12 september 2004 22:05 schreef Flem het volgende:
Mick is een beetje de nieuwe Björn.
quote:Op zondag 12 september 2004 22:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geweldig ook zijn commentaar erbij: We hebben tenminste met opgeheven hoofd verloren.
idd.. raar mens, zat nu al weer te zeuren dat ze toch wel minimaal bij de laatste 4 wilde komen oidquote:Op zondag 12 september 2004 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Sara heel snel gaat afvallen, dat Klaar vervolgens Ernestine (wat een horror!) gaat verdrinken.
Ook eerst populair, daarna vindt iedereen 'm een dikke sukkel, slaat ook wartaal uit etc. :>.quote:Op zondag 12 september 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeeee, Bjorn was veel leuker
'Ik had mezelf als leider gezien'quote:Op zondag 12 september 2004 22:10 schreef RedruM_ het volgende:
[..]
idd.. raar mens, zat nu al weer te zeuren dat ze toch wel minimaal bij de laatste 4 wilde komen oid![]()
zeg maar wat je wilt, wie weet....quote:Op zondag 12 september 2004 22:11 schreef Svensational het volgende:
Heb je nog meer caps Wup?
Dus op FOK! vinden we over een paar weken Mick echt geweldig? (Zo ging het met Bjorn welquote:Op zondag 12 september 2004 22:10 schreef Flem het volgende:
[..]
Ook eerst populair, daarna vindt iedereen 'm een dikke sukkel, slaat ook wartaal uit etc. :>.
Sarah !quote:Op zondag 12 september 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
zeg maar wat je wilt, wie weet....
Ik had niet iets speciaals in gedachten hoorquote:Op zondag 12 september 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Sara in een mooie positie.quote:Op zondag 12 september 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Dat je ze nog allemaal kent!quote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hele lijst
Ik vind 'm nu al tof, lekker rellen, beetje de meiden regelen voor in z'n stripclub. Fantastisch.quote:Op zondag 12 september 2004 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus op FOK! vinden we over een paar weken Mick echt geweldig? (Zo ging het met Bjorn wel)
Alleen verkeerde PIquote:Op zondag 12 september 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
hele lijst
- Mick ligt niet goed in de Belgische club. Hij doet niks. En als hij wat doet, doet hij een klein beetje en doet hij daarover weer alsof hij alles heeft gedaan. De koks (de vrouwen) voelen zich gekleineerd en gaan hierover klagen bij elkaar. Ook de mannen vinden hem kut, omdat hij helemaal niet meehelpt met de dingen. Mick merkt dit en confronteert de groep ermee. Boevrouw Mitchell doet alsof haar neus bloedt, ondanks dat Mick haar beschuldigt van samenzweringen. Mick is boos. Mick wil niks meer met de groep te maken hebben.quote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef Ymke het volgende:
Tom Tom ik wil een up date
Op een student.quote:Op zondag 12 september 2004 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Jeroen. Hij lijkt zo op iemand. Maar ik weet niet wie. Een bekend iemand? Hmm.
http://expeditierobinson.startkabel.nlquote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat je ze nog allemaal kent!![]()
Wat is je geheim?
Dank je.quote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef Ymke het volgende:
Tom Tom je bent geweldig![]()
![]()
ER 12 september 2004, Sarahquote:Op zondag 12 september 2004 22:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sarah !![]()
en Patrick heeft wel iets weg van Eddy Zoeyquote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef BVO het volgende:
Tom, ik vind die Jeroen zelf wat van Marc Marie Huijbregts weghebben. Qua uiterlijk. Een beetje dan.
Dat is je stopzin hequote:Op zondag 12 september 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Svurno:
Tja, je moet het er maar uit kunnen halenquote:niet verkeerde PI. Die PI staat voor: ":{! Dat is een veel te lange lijst! Er hebben teveel leuke/toffe/goede/irriterende mensen meegedaan aan Expeditie Robnison!"
Weinig te vinden over het eerste jaar.quote:Op zondag 12 september 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://expeditierobinson.startkabel.nl
Wou je zeggen dat je alweer een nieuwe poll hebt? De 3e dus?quote:Op zondag 12 september 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor Svurno:
Je kan weer stemmen op je favoriete en minst favoriete deelnemer.
Als je op deze link drukt Expeditie Robinson 2004: Populariteitspolls Week 2 , kom je bij de twee polls uit..
Ik moet altijd dingen voor je herhalen en voorkauwen he.quote:Op zondag 12 september 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
Dat is je stopzin he
Ja, ik ben nou eenmaal hardleersquote:Op zondag 12 september 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moet altijd dingen voor je herhalen en voorkauwen he..
.
Je vroeg toch om een link?quote:Op zondag 12 september 2004 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je alweer een nieuwe poll hebt? De 3e dus?.
[wiv-modus]GRAAAAUW WOEF WAF KEF KEF.[/wiv-modus]quote:Op zondag 12 september 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je vroeg toch om een link?.
Oh. Nja, het is laat enzo.quote:Op zondag 12 september 2004 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
[wiv-modus]GRAAAAUW WOEF WAF KEF KEF.[/wiv-modus]
Ik hadals PI, ik maakte maar een grapje
Waarom kijk je in hemelsnaam nog naar ER? Volgens mij zal je huisarts dit met me eens voor je bloeddruk. En waarom Henk erin zit: De produceurs va ER willen een leuk programma waar veel in gebeurt. Dus als ze alleen rambo's en ramba's uit nodigen die supergoed samenwerken en na 6 weken nog doodleuk een marathon kunnen lopen zal het niet zo leuk zijn. Dus voor de mensen die mee willen doen met ER. Zeg niet dat je in het leger een jungle stage hebt doorlopen, maar zeg juist dat je een ongeloofelijke lul bent, die als ie 2 dagen niet gegeten heeft, wild om zich gaat slaan (das leuke tvquote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef Cairon het volgende:
-blaat-
dat is nou een van de weinigen waar ik spontaan een hekel aan heb...quote:Op zondag 12 september 2004 22:40 schreef cora4033 het volgende:
Zelf denk ik dat Matthias
ver gaat komen, sociaal type, zal niet snel iemand op zijn tenen staan en is wel aanwezig.
Wat is dit dan?quote:Op zondag 12 september 2004 22:45 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog altijd geen apart slowchat topic is voor Expeditie Robinson.
Hij had ook niet goed opgelet bij vorige jaren. "Ik had dit niet verwacht" blaatte hij.quote:Op zondag 12 september 2004 22:45 schreef Bus watcher het volgende:
Mick had nooit aan het de expeditie mee moeten doen. Hij wil blijkbaar niet begrijpen niet dat de sociale aspecten, o.a. onoprechtheid en gekonkel, onderdeel zijn van het spel.
Waar zeg ik dat ik het niet leuk vind dan? Het leukste aan dit soort programma's is dat je je groen en geel kunt ergeren aan de mensen die erin zitten omdat ze alles behalve rambo's zijn. Hoe strakker je mening is over een deelnemer, hoe geslaagder het programma is.quote:Op zondag 12 september 2004 22:42 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Waarom kijk je in hemelsnaam nog naar ER? Volgens mij zal je huisarts dit met me eens voor je bloeddruk. En waarom Henk erin zit: De produceurs va ER willen een leuk programma waar veel in gebeurt. Dus als ze alleen rambo's en ramba's uit nodigen die supergoed samenwerken en na 6 weken nog doodleuk een marathon kunnen lopen zal het niet zo leuk zijn. Dus voor de mensen die mee willen doen met ER. Zeg niet dat je in het leger een jungle stage hebt doorlopen, maar zeg juist dat je een ongeloofelijke lul bent, die als ie 2 dagen niet gegeten heeft, wild om zich gaat slaan (das leuke tv).
En een beetje respect voor mensen kan ook geen kwaad ook al ben je anoniem op het internet.
Ik neem aan dat BW bedoelt: die pagina of 5 aan oneliners tķjdens de uitzending. Een SC-topic daarvoor zou inderdaad wel handig zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is dit dan?.
Dan moet ik 2 topics gaan bijhouden. Dit gaat al zo snelquote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat BW bedoelt: die pagina of 5 aan oneliners tķjdens de uitzending. Een SC-topic daarvoor zou inderdaad wel handig zijn.
dan doe ik stiekem in het volgende topic een re-post... speciaal voor jouquote:Op zondag 12 september 2004 22:50 schreef BVO het volgende:
Leuk stuk trouwens, Cairon.![]()
.
Misschien dat dit ietsje minder snel gaat, als het slowchatten elders gebeurt?quote:Op zondag 12 september 2004 22:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan moet ik 2 topics gaan bijhouden. Dit gaat al zo snel![]()
Ze komt nog wel los de komende weken.quote:Op zondag 12 september 2004 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, precies. Echt een onopvallend persoon.
Frouke is ook niet in beeld geweest totdat ze ineens stemmen kreeg.
Vind het leuk hoe je de spot drijft met het programma en de kandidatenquote:Op zondag 12 september 2004 22:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
dan doe ik stiekem in het volgende topic een re-post... speciaal voor jou
Dat moet van onze mod.quote:Op zondag 12 september 2004 23:24 schreef Flem het volgende:
BVO: leuk hoor die polls, maar zou je er niet in de helft van je posts voor willen spammen? :>.
Ik kan niet wachten gezellijg met Klaar.quote:Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef --Globe-- het volgende:
als die mick een keer wordt weggestemd, gaat ie waarschijnlijk wel naar die mangrove denk ik![]()
![]()
mjah waarschijnlijk wil ie dan wel vraak nemen op de rest door nog terug te komenquote:Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef --Globe-- het volgende:
als die mick een keer wordt weggestemd, gaat ie waarschijnlijk wel naar die mangrove denk ik![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 21:15 schreef -Mk- het volgende:
Dat was spannend![]()
Maar hebben ze nou eten gejat van het Nederlandse kamp of niet? Heb even een stukje gemist door telefoon.
Nee.quote:Op maandag 13 september 2004 01:27 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Juist, dat gaan we dan dus lekker niet doen met z'n allenquote:Op maandag 13 september 2004 02:07 schreef -Mk- het volgende:
Bij dat stemmen op die all-stars morgen zal wel weer gesmst moeten gaan worden voor een aardig bedrag.
Hij is niet weggestemd, maar vrijwillig naar huis gegaan. Dan krijg je dus niet eens de kans om naar de mangroven te gaan.quote:Op maandag 13 september 2004 09:38 schreef hardsilence het volgende:
Neem niet aan dat Henk op de mangrove terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |