Dus niet kutje of trutje.quote:muts (de ~, ~en)
1 hoofddeksel van textiel zonder harde rand
2 netmaag
3 [inf.] vagina
4 [pej.] trut
Merkloos en H&M?quote:Op zondag 12 september 2004 18:58 schreef schatje het volgende:
H&M.
Doe niet zo bijdehand zeg.quote:Op zondag 12 september 2004 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Merkloos en H&M?
quote:Op zondag 12 september 2004 19:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand zeg.
Ga dan zelf een muts breien.
Hema, daar koop ik ook m'n boxershortsquote:Op zondag 12 september 2004 19:45 schreef Adelante het volgende:
hema kun je ook nog proberen
Ik woon ook niet in een boerengat.quote:Op zondag 12 september 2004 20:02 schreef RealKnuckles het volgende:
jezus als je een merkloze muts wilt loop je toch de stad of dorp in, dat vind je in iedere boerenwinkel.
ik ook niet.quote:Op zondag 12 september 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in een boerengat.
Ach je kan er ook niks aan doen dat je de oorlog niet hebt meegemaakt.quote:Op zondag 12 september 2004 20:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ik ook niet.
mooi dus dat je niet in een boerengat woont, maar h&m noem ik boerenwinkels wat overal is.
Daarom moet je ook is leren posticons lezen.quote:Op zondag 12 september 2004 21:08 schreef Joran-Joran het volgende:
Met de instelling die jij hebt denk ik niet dat er veel mensen komen reageren in dit topic![]()
Ik hou van merkloos, goedkoop, degelijk en ziet er normaler uit.quote:Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef P4nic het volgende:
Heb muts gekocht van Boss, gewoon zwart enkel an de kleur(oranje) van het etiketje kun je zien dat het van Boss is, iemand die het merk niet kent zal het nooit merken.
Ik noemde meer voordelen.quote:Op maandag 13 september 2004 00:01 schreef P4nic het volgende:
Mijn muts ziet er ook normaal uit hoor...
Lees de openingspost eens.quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Redux het volgende:
Vreemd dat iemand die in topics zo mondig is en daarmee laat zien niet dat ie niet wereldvreemd is een topic nodig heeft om te weten te komen waar hij iets simpels als een merkloze muts kan krijgen. Of is het de grap in de topictitel slaande op het woord 'muts'?
Op het forum kan je geen muts kopenquote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Redux het volgende:
Vreemd dat iemand die in topics zo mondig is en daarmee laat zien niet dat ie niet wereldvreemd is een topic nodig heeft om te weten te komen waar hij iets simpels als een merkloze muts kan krijgen. Of is het de grap in de topictitel slaande op het woord 'muts'?
quote:Op maandag 13 september 2004 00:37 schreef Redux het volgende:
Ja, duh
quote:Op maandag 13 september 2004 00:38 schreef pberends het volgende:
Op het forum kan je geen muts kopen
Juist ja.quote:een topic nodig heeft om te weten te komen waar hij iets simpels als een merkloze muts kan krijgen.
Dit is mein topique, dus ik bepaal hoe ver mensen offtopic mogen gaan.quote:Op maandag 13 september 2004 01:10 schreef Brennie het volgende:
Yoehoe, wel ontopique blijven gaarne!
quote:Op maandag 13 september 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit is mein topique, dus ik bepaal hoe ver mensen offtopic mogen gaan.
quote:Op maandag 13 september 2004 01:10 schreef Brennie het volgende:
Yoehoe, wel ontopique blijven gaarne!
Haiquote:Op maandag 13 september 2004 23:34 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ooit van m'n vrouw gekregen, 'k draag alleen zelden een muts.quote:Op maandag 13 september 2004 23:51 schreef Brennie het volgende:
Farao, zijn er meer kledingstukken/ accesoires met dat tekentje te koop?
Of van je werk gekregen?
Aha, ok bedankt voor de infoquote:Op maandag 13 september 2004 23:56 schreef Farao het volgende:
[..]
Ooit van m'n vrouw gekregen, 'k draag alleen zelden een muts.
En meer gewone kledingstukken met dat "tekentje" (Star Of Life) zijn er niet echt, volgens mij kan je nog 'n zwarte sjaal kopen waar de SOL op staat maar dan heb je 't wel gehad.
Uiteraard staat de SOL ook overal op de werkkleding (truien, t-shirts, polo-sweaters, riemen, jassen, hesjes, parka's, overal'en, pilotjack en regenparka) maar daar loop je weer niet gewoon mee over straat.
Pure onzin, maar ik bewonder je fantasie.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:21 schreef Redux het volgende:
Dit topic is 1 grote grap van topicstarter. Ik wil wedden dat topicstarter niet eens echt opzoek is naar mutsen, hij wilde gewoon die grap van hem uitwerken. Hilarisch. Zeker gezien er allang een dergelijk muts topic inclusief muts-niet-als-vrouwen-bedoeld-grap is geopend. Werkelijk, hilarisch!!
Mooi en meestal ook goedkoop.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:18 schreef MutZ het volgende:
Bij C&A zijn ook merkloze mutsen te koop...
Ben er geweest, niet gezienquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:39 schreef Radiohoofdje het volgende:
Wat dacht je van Zeeman!goedkoop, merkloos, simpel!
Ook geweest, ik heb nog nooit zo'n ongeorganiseerde bende gezien als bij de Bijenkorf. Het is niet gek dat ze verlies maken. De temperatuur was trouwens ook niet te HARDEN, het was fucking 25 graden of nog meer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:28 schreef Avani het volgende:
Bijenkorf![]()
Bijenkorf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
Ik ga meteen een klacht indienen over de temperatuur daar, die sukkels weten echt niet wat een klant moet doormaken als ie in die winkel begeeft.
Je bedoeld die uberwinkels voor bedrijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:36 schreef Drugshond het volgende:
Macro..... volledig 1 kleur...
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:04 schreef Drugshond het volgende:
Je kent toch wel iemand met zo'n pasje mag ik hopen...... ik heb zo'n muts gekocht voor 5 euro (1 jr. geleden).
Ja eigelijk heeft alles wel een merk, laten we het voor jou nog een keer formuleren.quote:Op zondag 12 september 2004 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Merkloos en H&M?
Ik had het over mutsen die je op je hoofd zet, niet die mutsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:17 schreef barman het volgende:
Herfsthysterica's lopen nu al met zo'n 'slechte haardag' zelfgebreide condoom over hun kop
[afbeelding]![]()
Dat zeg ik. Impotentiebevorderende mutsen die sommige meisjes en vrouwen op hun hoofd dragen:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over mutsen die je op je hoofd zet, niet die mutsen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:36 schreef barman het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Impotentiebevorderende mutsen die sommige meisjes en vrouwen op hun hoofd dragen:
[afbeelding]![]()
Ik werk liever met panties.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:43 schreef Drugshond het volgende:
[[url=http://images.speurders.nl/images/22/2204/2204314_1_detail.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets ?!, nee toch zeker.
'Normaal', dus jij trekt elke ochtend je muts 'aan' en loopt er de hele tijd mee rond alsof het al weken vriest en je permanent buiten leeft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:38 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn 100 keer meer kleuren dan die ik normaal aanheb.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:49 schreef barman het volgende:
[..]
'Normaal', dus jij trekt elke ochtend je muts 'aan' en loopt er de hele tijd mee rond alsof het al weken vriest en je permanent buiten leeft?![]()
Dan kan je net zo goed een pruik dragen. Dat staat veel vlotter:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:00 schreef barman het volgende:
Dit is warmer ende sexy & cool![]()
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Coolioquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:00 schreef barman het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:00 schreef barman het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
Bij V&D heb ik eindelijk een normale kunnen vinden, maar wel gering aanbod in normale merkloze mutsen
Nee, ik zoek er nog een paar in andere kleuren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:59 schreef niksan het volgende:
[..]
problem solved??
foto als voorbeeld??quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik zoek er nog een paar in andere kleuren.
Ik zoek eigenlijk een legermuts (een normale merkloze muts dus) maar dan in andere kleuren. Snapt iemand het nog :'(
Band of Brothers dvd's heb ik niet bij de hand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:07 schreef niksan het volgende:
[..]
foto als voorbeeld??
en er was...internetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Band of Brothers dvd's heb ik niet bij de hand.
Hat...?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:13 schreef pberends het volgende:
wtf is muts in het Engels?
Niet specifiek zo te zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:18 schreef daeri het volgende:
[..]
Hat...?
Sorry, I'm not a woman.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:32 schreef Doagere het volgende:
Zag bij de V&D vandaag een oranje muts, donker oranje. Wel mooi. Morgen mieschien kopen. .:P
He dat is geen muts maar een carnavals steek!!quote:Op maandag 13 september 2004 23:57 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[afbeelding]
Goh, meen je dat nou :')quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He dat is geen muts maar een carnavals steek!!
Ik hoef nog niet doodquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:47 schreef Morgion het volgende:
[..]
Goh, meen je dat nou![]()
Btw, dit is ook wel een leuke:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |