Wat vinden jullie?quote:Hallo Bijenkorf Utrecht,
Ik had een klacht over de temperatuur in de Bijenkorf te Utrecht. Die staat namelijk een graad of 5 te hoog. Ik kan aan het personeel en de klanten behoorlijk goed zien dat zij het ook te warm hebben (iedereen loopt bij in uw filiaal namelijk rond met rode hoofden). Vooral op de klerenafdeling is dat zeer lastig. Voor veel klanten is kleren kopen namelijk een zeer intensieve bezigheid, waarbij zij onder hoge sociale druk staan of ervaren. Besides, klanten komen vaak binnen met een (winter)jas en niet in een luchtig blousje met korte mouwen.
Daarnaast moet er niet vergeten worden dat het personeel een zware taak heeft als werknemer van een warenhuis, dit is iets anders dan een kantoorbaan.
Dit allemaal maakt bij elkaar dat de ideale temperatuur voor uw filiaal (en misschien alle filialen) van de Bijenkorf eeder bij de 17 graden ligt ipv de nu (waarschijnlijk) gehanteerde 22/24 graden.
Ik zie alleen maar voordelen; uw werknemers worden productiever, de klanten lopen minder snel weg, en het is ook nog eens goed voor het milieu/stookkosten. Tjing, tjing!
Met vriendelijke kusjes,
Peter Berends
Onzin, een te hoge temperatuur is een misdaad voor verantwoord ondernemerschap.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Als je het te heet vindt in de bijenkorf, waarom blijf je daar dan?
En om nou te gaan klagen over de hitte vind ik een beetje overdreven.
Wouter Bos koopt z'n blousjes bij de Bijenkorfquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Als je het te heet vindt in de bijenkorf, waarom blijf je daar dan?
En om nou te gaan klagen over de hitte vind ik een beetje overdreven.
Onzin, je wil niet weten wat voor tuig winkels binnenkomen. Als ze maar geld hebben, dan vindt de manager het goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:54 schreef bloempjuh het volgende:
Wat een ontzettend slecht geschreven brief. Ik zou 'm niet eens lezen als manager..
TS gaat mij in ieder geval niet vertellen dat hij em ECHT verstuurd heeft..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:54 schreef bloempjuh het volgende:
Wat een ontzettend slecht geschreven brief. Ik zou 'm niet eens lezen als manager..
Tis een fucking email geen brief per post.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:55 schreef Dirkh het volgende:
Ik vind het een gegronde klacht.
Alleen klerenafdeling zou ik aanpassen. Dat klint natuurlijk niet.
Mag ik de brief gebruiken voor de zelfde soort klacht, maar dan andersom. Ik kom net bij de supermarkt vandaan, en daar kom je met ijspegels de deur uit.
En dus zijn de producten goedkoperquote:Ik kom net bij de supermarkt vandaan, en daar kom je met ijspegels de deur uit.
Een airco is zeker gratis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis een fucking email geen brief per post.
[..]
En dus zijn de producten goedkoper
Dat is een ander verhaal. Ik denk niet dat je naar de supermarkt kan mailenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een airco is zeker gratis.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:10 schreef kultivate het volgende:
Ja het is zeker altijd warm bij de bijenkorf in Utrecht. In Amsterdam is het altijd een stuk relaxter qua temperatuur
Voeg iets toe of post niks! Okay?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:52 schreef EmmYKuHh het volgende:
zeikerd.
Tering, is er een regimechange op FOK plaatsgevonden ofzo? Ik heb al 2 keer een mod meegehad in dit ene topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Voeg iets toe of post niks! Okay?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |