Je mag toch wel een grotere shop posten? zolang de 800*600 maar ingeleverd wordt voor de pollquote:Op maandag 13 september 2004 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom is die van Parvus geen 800*600? Dat zijn de regels.
allen omdat ik de kleur niet aangepast heb ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:56 schreef BazzoS het volgende:
Poll: Welke Toyota is hothothot? ^_^
Je hebt gestemd op: Bond
Je IP is niet boeiend
De meest kloppende en extreme IMO (-:
die van TheShadow is te saai
Ook, en omdat er voor de rest ook niet veel ingrijpends is veranderdquote:Op woensdag 15 september 2004 00:57 schreef TheShadow het volgende:
[..]
allen omdat ik de kleur niet aangepast heb ?
Heb wel jouw gestemdquote:Op woensdag 15 september 2004 00:57 schreef TheShadow het volgende:
[..]
allen omdat ik de kleur niet aangepast heb ?
tja dat is eigen smaak ... de auto moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ook, en omdat er voor de rest ook niet veel ingrijpends is veranderd
polls zijn ook op meningen(smaak) gebaseerd, maar toch vind ik die van jou niet lelijk gesoept hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 16:03 schreef TheShadow het volgende:
[..]
tja dat is eigen smaak ... de auto moet wel een beetje realistisch blijven
thx voor je stem bond
dat moest er nog eens bijkomen !quote:Op woensdag 15 september 2004 16:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
polls zijn ook op meningen(smaak) gebaseerd, maar toch vind ik die van jou niet lelijk gesoept hoor
Jup, Comments and Critics oid betekende hetquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:34 schreef Ultimora het volgende:
of ik dr op wil reageren?
voor plagiaat hoef jij niet bang te zijn,quote:Op zondag 19 september 2004 10:53 schreef nimm2 het volgende:
hmmm, leuk die tutorial 5 van de OP, maar gedeeltes van deze tutorial zijn schaamteloos overgenomen van tutorial 1 (of andersom)- in de normale wereld heet dit plagiaat.
maar, even belangrijker:
mijn pimpmobiel!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:17 schreef Ultimora het volgende:
je moet commercieel soepen als je wil winnen.. ik heb trouwens lang niet gewonnen want ik doe ook gewoon altijd mijn eigen ding. maar ik ga gouw een nieuwe foto uitzoeken!
Je moet dus tunen om te winnenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:17 schreef Ultimora het volgende:
je moet commercieel soepen als je wil winnen.. ik heb trouwens lang niet gewonnen want ik doe ook gewoon altijd mijn eigen ding. maar ik ga gouw een nieuwe foto uitzoeken!
sorry maar no fucking way dat jou soep die 6 stemmen eerlijk heeft gekregen.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:28 schreef nimm2 het volgende:
[..]
ik heb geen msn vriendjes die voor mij hebben gestemd. zo belangrijk was dit niet voor me! misschien was de uitvoering van mijn pandaporsche inderdaad niet zo goed, maar wel heel erg origineel! en over smaak valt immers niet te twisten!
nou, ik toon mij een waardig verliezer, al heb ik natuurlijk eigenlijk gewonnen - een soort al gore dus!
![]()
nou, dan geloof je me niet - ik vond het vooral leuk om mee te doen en winnen hoef ik helemaal niet - denk je nou echt dat ik zo ontzettend triest ben om fraude te plegen? no fucking way!quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry maar no fucking way dat jou soep die 6 stemmen eerlijk heeft gekregen.....
is die (om het respetvol te zeggen) niet kwalitatief genoeg voor.....
er klopt gewoon niet aan die soep, geen velg geen kleur, geen lijn niets.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:39 schreef nimm2 het volgende:
[..]
nou, dan geloof je me niet - ik vond het vooral leuk om mee te doen en winnen hoef ik helemaal niet - denk je nou echt dat ik zo ontzettend triest ben om fraude te plegen? no fucking way!
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
er klopt gewoon niet aan die soep, geen velg geen kleur, geen lijn niets.....
de rest is allemaal mooi en strak en jij zult zeker 6 stemmen krijgen terwijl er maar drie gemeld zijn......![]()
Neequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef Ultimora het volgende:
zeg lekker boeiend...![]()
zijn jullie allemaal al fijn aan deaudi
begonnen?
![]()
het is jammer dat een pol makkelijk te beinvloeden is......quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:56 schreef Sjoewe het volgende:
@ iedereen, dit soort gehuil en gejammer iedere keer is de reden dat ik hier niet meer mee doe.
ja, maar er was alweer iets mis aan het formaat nu weer. nou, mocht die van mij mooi zijn dan win ik weer niet wsl.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:51 schreef Ultimora het volgende:
zeg lekker boeiend...![]()
zijn jullie allemaal al fijn aan deaudi
begonnen?
![]()
doen wequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
Daarom zou ik zeggen, kappen met de poll en alleen gepost stemmen
donequote:Op zondag 26 september 2004 03:58 schreef Sjoewe het volgende:
Als je hem zover in de wielkassen laat zakken zou ik nog wat schaduw bij kleuren op de velgen. Normaal zou het licht daar niet meer zo fel zijn.
misschien klinkt het wat arrogant, maar ik vind hem voor jouw kunnen niet zo netjes afgewerkt... heb ik beter gezien zegmaar.. verder issie nicequote:Op maandag 27 september 2004 23:01 schreef Henkmanz het volgende:
[afbeelding]
Duotone; booskijkers, dope velgies, meegkleurd interieur + boxen om hard te stampen.
Kijk zelf maar (Y).
C&C in PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 6) bitte
Hehe.. ja, wilde een beetje foute shit maken.quote:Op maandag 27 september 2004 23:26 schreef Ultimora het volgende:
[..]
misschien klinkt het wat arrogant, maar ik vind hem voor jouw kunnen niet zo netjes afgewerkt... heb ik beter gezien zegmaar.. verder issie nice
whaaa dat pimp stuur
Nou, stof je polygonal lasso tool af en doe mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:20 schreef SiNz het volgende:
Wow, dit gekke topic leeft gewoon nog!!
Nice!
ben jij er nog mee bezig, of kan ik een poll gaan maken?quote:Op maandag 27 september 2004 14:27 schreef Parvus het volgende:
Morgenavond officieel...maar als mensen nog niet klaar zijn kan er wel gewacht worden toch?
Gewoon zo gephotoshopt worden dat het er goed uitziet om af te laten drukken!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:15 schreef Parvus het volgende:
ik snap niet wat er mee gedaan moet worden?
Je snapt het niet. Dit is een photoshopwedstrijdtopic. Hier 'strijden' wij tegen elkaar. De opdracht een auto te tunen met photoshop...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:28 schreef Visie het volgende:
[..]
Gewoon zo gephotoshopt worden dat het er goed uitziet om af te laten drukken!![]()
Sjoewe,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
Tof man, echt leuk dat er weer een beetje animo is hier
Ik snap dat je er erg trots op bent, als je voor het eerst zelf brusht, maar echt heel speciaal vind ik hem niet.. de kleur is nice gedaan tho.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:05 schreef Bond het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bakkie?
Sharp eye... t is niet de meest originele kit, I know, daarom alleen de bumper gebruiktquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:51 schreef Sjoewe het volgende:
Lol @ Tomaz, leuk he die Veilside Alteza...
Bij zoveel animo als dit is het een beetje overdone om een week te gaan wachten. vorige ronde duurde van vrijdag tot woensdag; dat is 5 dagen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:13 schreef Sjoewe het volgende:
De ronde loopt tot donderdag, laten we dat zo? Of beginnen we aan een nieuwe?
yours isn't too bad either lad!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:04 schreef Googolplexian het volgende:
hey allemaal![]()
chapeau @ alle mooie soeps
Sjoewe dacht ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:10 schreef Bond het volgende:
Wie gaat de poll om 2000 uur precies maken dan?
Heeeeel erg strak gedaan!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
aanpassingen:
- projector lights
- antenne weg
- deurlijst weg
- vorm koplampen
- grille-rooster van polished alu
- spoiler voor tikkie verlaagd
- lakkleur (bestaat uit 4 overlays om mooi metallic rood te krijgen)
- velgen
- banden breder
- verlaagd
- zijskirt ietsje dikker
- achtergrond aangepast (mannetje weg en weer overlays (blur and add))
- ramen getint en wat kleur eruit gehaald
- voorbumper van ander materiaal
- vent in spoiler getekend
- wat witte lijntjes erbij getekend om highlights te accentueren
- naampje aan het beestje gegeven: C2 NO2 (Stikstofdioxide)
Bedankt voor de stemquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:07 schreef Googolplexian het volgende:
gestemd op: Bond ....
beetje jammer van het achterwiel en de vage skirt maar het brushen is zeker niet slecht en de kleur is zeer origineel evenals de vormgeving.
ach ja, heb nu toevallig ook weer 1 keertje tijd gevonden, maar dat zal ook niet vaak voorkomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:31 schreef SiNz het volgende:
Ik wou dat ik meer tijd had om ook weer mee te gaan soepen.....het wordt weer leuk, dit topic!
Maar ja, werken werken werken
het achterwiel en de skirt hebben beiden last van hetzelfde probleem: gebrek aan perspectief. De lijn van de skirt had, imo, de lijn van de deurstrip moeten volgen en het achterwiel kan zo niet op de grond staan. Correct me if I'm wrong, please.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:52 schreef Bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de stemIk snap alleen niet wat je bedoeld met het vage achterwiel en die vage skirt hoe had dat dan beter gemoeten?
knip
Achterwiel is orgineel, alleen een andere velg en een extra stukje band naast geplaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
het achterwiel en de skirt hebben beiden last van hetzelfde probleem: gebrek aan perspectief. De lijn van de skirt had, imo, de lijn van de deurstrip moeten volgen en het achterwiel kan zo niet op de grond staan. Correct me if I'm wrong, please.
Verder issie retestrak en je chameleon-paint heeft een eigenaardige aantrekkingskrachtgoed gelukt (in het midden iets te veel strepen maar dat mag de pret niet drukken)
ik heb nog wel wat aan te merken.. ten eerste heuj, eindelijk een andere velg gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mooi googol!
Mijn overgetunde corsa. Ik wilde kijken wat er allemaal kon (oefen hard met brushen ed.) dus ik denk dat ik 'm maybe als final nog wat smaakvoller maakmaar niet te min al vast een inzending.
[afbeelding]
Ik wil heel graag c&c
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:13 schreef SiNz het volgende:
Je probeert um wel zo fout mogelijk te maken geloof ik heh?!?
ik vind gouden velgen wel duitsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zoek gewoon de esthetische pijn grens...
Bedankt, ik had niet gezien dat jij ze al hadquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:16 schreef Sjoewe het volgende:
* (ik had lekker al angel eyes)
* De schaduw van het portier moet de andere kan op vallen.
* Hij is nog iets te licht onder de auto.
Nog een tip om te brushen. Maak een nieuwe layer, pak je line tool in een felle kleur en teken de contouren van hetgeen je wilt brushen op de kap. Kan je daarna makkelijk brushen, ben je klaar gooi je de hulp layer weer weg.
srry had hem op 550 geresized voor layout forum .. maar dat hoeft hier dus niet ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:27 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom istie geen 800*600?
Tering, ik dacht dat sjoewe deze ronde op zijn sloffen ging winnen, maar deze is toch ook wel heeel erg mooi. Klasse man.quote:Op zondag 10 oktober 2004 07:54 schreef Bond het volgende:
Toch nog wat gelukt![]()
Mijn soep:
[afbeelding]
Veranderd:
- Bumper (groot deel zelf gebrushed, ontwerp wel af gekeken maar kleur over lopen waren niet lekker, die frontlip heb ik niet gebrushd)
- Sideskirt (ook zelf gedaan)
- Deur open
- Nieuwe banden
- Andere velgen
- Knipperding weg
- Angel eyes an neon
Ik wil nog wat op de motorkap brushen, maar man dat is ff moeilijk. Dus deze stuur ik alvast in als ik er toch nog iets op gebrushed krijg plaats ik wel een update.![]()
C&C graag
Bond
Ja, dat had je me al uit gelegdquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:36 schreef Googolplexian het volgende:
Sjoewe: De (voor de kijkers) linker rand van de achterspoiler moet volgens mij al net achter de stijl van de voorruit ophouden.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Mijn final.
Spoiler veranderd.
Neonstaafje, want als bond ook angel eyes heeft mag ik best een neonstaafje
Geen pimp zonder dobbelstenen aan de spiegel natuurlijk
Dat kan wel, maar dat is teveel werk. Er is vaker met dit soort ideeen gespeeld, maar er was meestal te weinig animo voor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:29 schreef Bond het volgende:
[..]op je oude die ik zag staan zag ik geen angel yes, maar jij mag een neon staafje hoor
![]()
Kunnen we niet dan dat de soeps naar een beplaad adres worden gestuurd? Zodat je dit soort dingen niet meer heb ala TB
Animo in wat om de taak op zig te nemen, of animo in de zin van het aantal inzendingen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:53 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dat is teveel werk. Er is vaker met dit soort ideeen gespeeld, maar er was meestal te weinig animo voor.
thnx had het zelfde ... denk dat ik gewoon me eerste instuurquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Het idee is een stuk gewaagder, maa ik vind de afwerking van deze soep beduidend minder.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
Mocht ik deze ronde toevallig winnen is er dan animo voor een kontje te tunen ipv de voorkant?
thnx !. Ga morgen maar eens bezig met het soepen .. of mischien vanaaf nog ffquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
Ik brush meestal mn eigen zooi.
Maar ik zou eens hier kijken:
http://digimods.e-visionit.co.uk/viewtopic.php?t=5499
Lol, als jij dat wil denken. Ik deed het altijd al, plus, deze soep is gewoon leuk, ik ben dol op achterkantenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:48 schreef Bond het volgende:
Yes ik heb ene geweldig idee ervoor. Succes iedereen.
Gaaf iedereen nu previews plaatsten zodat ze het idee het eerst haden??
Heeeel erg strak!! Supermooie soep!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 03:13 schreef Googolplexian het volgende:
Voorlopige inzending
[afbeelding]
Dude? Er staat voorlopig. Plus, je hoeft niet zo kansloos te reageren als iemand toevallig hetzelfde idee heeft als jij.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
vet strak, je hebt echte gevoel voor kleur... ook dat die spoiler zwart is op die rode auto. echt heel bijzonder..
..
Ook hier even een opmerking over plaatsen:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:19 schreef Tha_Flash het volgende:
Tha_Green Flaming Machine :
[afbeelding]
Bedanktquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:15 schreef Googolplexian het volgende:
Bond:
tip: voor schaduw maak ik altijd een extra laag aan. Daarop brush ik dan met zwart waar ik schaduw wil hebben. Dan zet ik die laag op mode > substract en ga ik kloten met de opacity (doorzichtigheid) van die laag. Het resultaat is dat het zwart zich dan van de achtergrond aftrekt i.p.v. zich er overheen legt. Nèt effe wat mooier.
ik ben kansloos en ik zei erna toch dat het me ruk intresseerd, als jij het dan nog nodig vindt om er een comment op te posten, ben je even kansloos als mij..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:27 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude? Er staat voorlopig. Plus, je hoeft niet zo kansloos te reageren als iemand toevallig hetzelfde idee heeft als jij.
Ik heb Henkmanz nooit echt kansloos gevonden wat betreft soepen. Z'n kritiek neem ik dan ook serieus.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ben kansloos en ik zei erna toch dat het me ruk intresseerd, als jij het dan nog nodig vindt om er een comment op te posten, ben je even kansloos als mij..
Ik sla hem altijd op als jpg (grtoe formaat) dan openik die en die verklein ik danquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
* Ik ga pas op het laatst resizen, dat is teveel kwaliteit verlies nu vind ik.
Zoeen als ik heb bedoel jequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:45 schreef Ultimora het volgende:
voor het geval dat iemand een kevlar achterklep maakt.. ik heb hem ook al.
kevlar is geel carbon is zwart... moet je raden welke jij hebtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoeen als ik heb bedoel je
uhm, vind dit er niet heel erg op lijken eigenlijk... Hij is ook rood zwart ja, maar dan houdt het wel opquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:13 schreef Ultimora het volgende:
dit is ook grappig trouwens... ik zit wel eens mensen een beetje te bekijken, om te zien wat ik over kan nemen, of me op inspireren... maar dit slaat echt alles.. dr is gewoon een belg op TB die dat bij mij heeft gedaan...
dit is mijn Golf III die ik een tijd heb ingestuurd voor de contest op TB
[afbeelding]
en dit is de copie in audi A3 sportback optie van een belg.
[afbeelding]
ik doe OF een groot plaatje op compressie van nondejuquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
@ ulti, JPEG compressie babyDing ontploft van de artifacts...
Sterkte !!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:52 schreef Bond het volgende:
Heb ik mijn auto verbeterd, stripping enzo, crasht mijn pc![]()
Ik wel op de deur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zie geen striping
Zal kijken of ik ergens ook de grote krijg geupload. Het is nogal donker gaas.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:40 schreef Henkmanz het volgende:
Ik zie het wel. Mooie striping, maar op mijn pc zie ik geen gaas in de gaten.
* tis voor het eerst dat ik die uitlaat gebruik, heb er voor deze soep bijgegoogledquote:Sjoewe
+Heel mooi
- Die uitlaat, die gebruik je wel vaker dat is niet zo erg, maar ik vind hem er niet mooi onder.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:49 schreef Bond het volgende:
[knip]
Googolplexian
+ Ga ik niet allemaal opnoemen wat een mooie bak
- Uitlaat aan de (voor de kijker) linker kant, ik vind hem er raar op zitten
- Voorwiel, ik weet niet maar er is iets mee dat mij stoort
[knip]
Dat was het, laat ff weten wat je van je kritiek vindt.
Zoveel was het niet de kritiek op jouwquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]dank u. Da's kritiek waar men wat aan heeft.
ik ga d'r aan werken.
Ik zou je uitlaat wat verder naar achter drukken, en andere velgen nemen.. deze zijn nogal plat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:05 schreef BazzoS het volgende:
Mijn simpele versie:
[afbeelding]
C&C plz
ok ... on itquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
Maak jij de poll deze ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |