Ja, dat mocht er wat gebeuren er mensen klaarstaan die hulp kunnen bieden.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat er "psychologen" en "hospiks" klaar staan zegt imo genoeg.
Logica van een hokjesgeest dit.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:29 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
En het grappige is dat ze dat juist niet zijn aangezien er nogsteeds meer mensen knorren dan dat er mensen lid zijn![]()
Dat moet je gewoon negeren en gewoon doen wat je leuk vindt. En als je dan een bepaalde sport beoefend, een bepaalde religie/politiek aanhangt, etc. dan rol je vanzelf in een groep.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Mijn post ging erover dat er in dit topic veel en nogal heftig wordt gereageerd door mensen die apert tégen ontgroening zijn, en de belangrijkste reden die daarvoor wordt aangevoerd luidt: "Want ik ben nou eenmaal heel anders/uniek/origineel/authentiek/onafhankelijk/eigengereid". Dáár ging die post over. En toen probeerde ik uit te leggen (met de nadruk op probeerde) dat we eigenlijk allemáál bij een 'groep' horen, ook al willen we dat zelf niet zien, en ook al zijn we uiteraard allemaal verschillend en anders, als je verder kijkt dan je neus lang is. Maar aan het fenomeen groepsgedrag ontsnappen wij geen van allen. Dát is het punt dat ik wilde maken (met de nadruk op wilde), maar het geeft niet, joh.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar daarna heb je wel vrienden voor het leven en een lekker afgesloten sociaal kringetje![]()
Een ding snap ik niet van jou, waarom ben je steeds in dit topic te vinden als je zo anti-ontgroening bent ? Bij een vereniging gaan is een VRIJE keuze, dus laat die mensen toch.. als mensen nou gewoon een beetje begrip voor elkaar hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon negeren en gewoon doen wat je leuk vindt. En als je dan een bepaalde sport beoefend, een bepaalde religie/politiek aanhangt, etc. dan rol je vanzelf in een groep.
Je moet niet bij een groep horen omdat je bij een groep moet horen. Dat lijkt wel communisme.
Ik snap wel méér dingen niet van jouquote:Op woensdag 6 september 2006 12:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat moet je gewoon negeren en gewoon doen wat je leuk vindt. En als je dan een bepaalde sport beoefend, een bepaalde religie/politiek aanhangt, etc. dan rol je vanzelf in een groep.
Huh?quote:Je moet niet bij een groep horen omdat je bij een groep moet horen. Dat lijkt wel communisme.
Het begrip van de typische ballen uit een vereniging is tevens vaak ver te zoeken aangezien deze zich verheven voelen. Vraag me alleen niet waar ze zich verheven boven voelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:50 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Een ding snap ik niet van jou, waarom ben je steeds in dit topic te vinden als je zo anti-ontgroening bent ? Bij een vereniging gaan is een VRIJE keuze, dus laat die mensen toch.. als mensen nou gewoon een beetje begrip voor elkaar hebben![]()
En jij bent waar lid?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Het begrip van de typische ballen uit een vereniging is tevens vaak ver te zoeken aangezien deze zich verheven voelen. Vraag me alleen niet waar ze zich verheven boven voelen.![]()
beetje goedkope opmerkingen, ik ben zelf geen voorstander van ontgroening, maar het is wel een nuttig selectiemechanisme om mensen te selecteren die echt 100% voor hun vereniging gaan. Nu kan je ook 100% voor je vereniging gaan zonder ontgroening alleen komt dat wat minder vaak voor. En als je als vereniging dan de keuze hebt uit heel veel mensen, kan je mensen zichzelf eruit laten selecteren die blijkbaar niet helemaal voor de vereniging willen gaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat er "psychologen" en "hospiks" klaar staan zegt imo genoeg.
hoe was de marmite?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:41 schreef Pjotorzo het volgende:
Ik heb ontgroening gelopen bij Unitas S.R in Utrecht en het was best zwaar, maar het is wel zo dat ik nu meteen 100 man bij voor- en achternaam ken, en een groot deel van hen ook persoonlijker. Als je samen 11 dagen afziet leer je mensen heel snel kennen, karakters komen erg snel boven tafel onder zware druk.
De ontgroening is dus zeker nuttig geweest.![]()
De meest falende kick die ik ooit heb gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De meest falende kick die ik ooit heb gezien.Tsja gelukkig is er nog de mores, voor mensen zoals jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja gelukkig is er nog de mores, voor mensen zoals jij
Vrienden uitkiezen is zo relatief. Wrs is meer dan 90% van je vrienden klasgenoot...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij gesuggereerd dat leden van een SV hun vrienden niet uitkiezen?
Waarom the fuck verzin jij quotes van mij?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrienden uitkiezen is zo relatief. Wrs is meer dan 90% van je vrienden klasgenoot...
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:35 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarom the fuck verzin jij quotes van mij?
Overigens is 'suggereert' wel zo belabberd gespeld dat het amper meer te herkennen is.
Volgens mij heeft ie het erger gemaakt dan het was.quote:[ Bericht 12% gewijzigd door Renesite op 03-05-2010 22:15 (quote fix)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |