quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:11 schreef Suijk het volgende:
Smerige man.
Maar toch niet in een kroeg?quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Is heel menSCHelijk hoor
Wees blij dat hier nog eens een vrouw komt. En de uitbater is volgens mij chronisch aan de dunnequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar toch niet in een kroeg?
Dan doe ik m'n mond wel openquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:13 schreef Againzender het volgende:
Laat de tap maar lopen!
Poepen tijdens het uitgaan (M)quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar toch niet in een kroeg?
nee, nog niksquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:44 schreef Bjoro het volgende:
ben blij dat ik in geen tijden meer broekhoest heb gehad
Al wat gehoord van die solli, PH ?
ja ik moet hier ook uitkijkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:31 schreef Bluezz het volgende:Nelson, vergeet je wc papier niet
Ik moet nu echt aan het werk, het valt op hier
liep hij met z'n hoofd tegen jouw knieeen ??quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen mensen.
Liep gisteren Anthony Lurling ondersteboven. Chagerijn is het.
Anthony Lulringquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen mensen.
Loopt ie vandaag weer rechtop?quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen mensen.
Klopt ook wel ja.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Loopt ie vandaag weer rechtop?
En hey, jij zou ook chagerijnig zijn als je niet kon voetballen!
quote:Speler verzint interland om weg te blijven
Mohammed Sissoko heeft zich de woede op de hals gehaald van Valencia. De negentienjarige Malinese spits keerde vier dagen later dan afgesproken terug bij zijn club en gaf als excuus dat hij een extra oefeninterland met Mali tegen Kenia had gespeeld.
De Spaanse sportkrant MARCA stuitte in de zoektocht naar het duel echter op iets vreemds. Niemand was op de hoogte van de wedstrijd die volgens Sissoko in 1-0 was geëindigd en waar hij zelf 45 minuten zou hebben meegedaan. Er was niets te vinden omdat de wedstrijd nooit was gespeeld.
Bij Valencia wilde voorzitter Jaime Ortí zich nog niet uitlaten over mogelijke disciplinaire maatregelen tegen Sissoko. 'Hij heeft het recht zijn verhaal te doen. We zullen naar hem luisteren om te horen wat er is misgegaan en wat zijn drijfveren zijn geweest.'
tut tut tut, staat al lang in het overig voetbal nieuws topicquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:31 schreef Bjoro het volgende:
*proest*
[..]
Hoeveel Hoolsen kijken daar nou inquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
tut tut tut, staat al lang in het overig voetbal nieuws topic
Iedereen die wel van grappig nieuws houdtquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoeveel Hoolsen kijken daar nou in???
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:31 schreef Bjoro het volgende:
*proest*
[..]
was t lastig wakkerworden vanochtend?quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
moggeuh
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
gemakkelijk was het niet nee...ik heb vannacht SCH nog teruggemaild, daar weet ik dus niets meer vanaf he
Hij ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:ik heb vannacht SCH nog teruggemaild, daar weet ik dus niets meer vanaf he
Discrimintatie gewoon dat het vak niet in het mandarijn gegeven wordt dan zegquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Helleu.
Leuk, 1 kutchinees zodat het hele vak in het Engels moet worden gegeven.
Mandarijn.... geef mij maar vers gepersde sinasappelsap.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Discrimintatie gewoon dat het vak niet in het mandarijn gegeven wordt dan zeg![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:09 schreef golfer het volgende:
geef mij maar vers gepersde sinasappelsap.
Eet hem opquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:52 schreef zjroentje het volgende:
Helleu.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
gemakkelijk was het niet nee...ik heb vannacht SCH nog teruggemaild, daar weet ik dus niets meer vanaf he
Middagquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
moggeuh
Je grammatica laat daardoor ook te wensen overquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had niet over op de baco's moeten stappen Tony
kan die chinees niet afgehaald worden ??quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:52 schreef zjroentje het volgende:
O deed ik dat verkeerdquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er gaat niets boven een avond lang uit de fles drinken hoor, heb je 's ochtends weinig last
Als je het bij 1 fles houdt wel jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er gaat niets boven een avond lang uit de fles drinken hoor, heb je 's ochtends weinig last
Ik zag het woord baco staan en wist genoegquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Je grammatica laat daardoor ook te wensen over![]()
Ik moest die zin 3x lezen om te begrijpen wat er nou precies stond
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Je grammatica laat daardoor ook te wensen over![]()
Ik moest die zin 3x lezen om te begrijpen wat er nou precies stond
1 fles jenever leegzuipen zonder kater.....jij bent mijn heldquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je het bij 1 fles houdt wel ja
Dat was dinsdagavond het probleem bij mijquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1 fles jenever leegzuipen zonder kater.....jij bent mijn held
was anders niets van te merkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat was dinsdagavond het probleem bij mij![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was anders niets van te merken![]()
en is het u welbekomen ??quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Terug van lunchwandelen
Was het leuk in het pierebadje?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:31 schreef SCH het volgende:
SCHwemmert is er weer
Ik heb me alleen uit en aangekleed hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het leuk in het pierebadje?
zet speciaal voor Sandman "de vliegende panters" met "Houdoe" opquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik net naar de Albert Heijn... Bij de kassa, nog 1 iemand voor me... Een kassa verder sluit een briljant van een vrouw aan, echt, ik was meteen verkocht... Ondertussen alle moed aan het verzamelen (niet moeilijk, ben immers toch nog steeds half dronken) om dr aan te gaan spreken, presteert die hoer van een kassamevrouw het om over 5(!) artikelen langer te doen dan haar mand vol... Weg vrouw van je dromen...
je ziet nu wat belangrijker is van sandman, zn boodschapjesquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:02 schreef DIGGER het volgende:
Je had toch gewoon "laat maar" kunnen zeggen tegen die dubbeldekkende kassaslet en achter die vrouw van je dromen aan kunnen gaan?
op één liter Bacardi heb je geen 5 flessen cola nodigquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:10 schreef DIGGER het volgende:
Die 5 producten waren zeker 5 flessen cola, om samen te gaan met z'n liter Bacardi van de Gall & Gall.
Wij niet, maar we hebben het hier wel over Sandman he...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op één liter Bacardi heb je geen 5 flessen cola nodigda's veel te veel cola
Ze zijn de Gall&Gall aan het verbouwenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:10 schreef DIGGER het volgende:
Die 5 producten waren zeker 5 flessen cola, om samen te gaan met z'n liter Bacardi van de Gall & Gall.
SHIT. Ik wilde net met je gaan zoenenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:24 schreef Bjoro het volgende:
zooo patatje pinda met uitjes en een broodje warm vlees naar binnen geschoven ...... wat kan dat af en toe lekker zijn
ik beloof dat ik tussen nu en de 25e min. 1x mijn tanden zal poetsen !!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
SHIT. Ik wilde net met je gaan zoenen![]()
Laat ook maar, ik ben dol op pinda en uitjesquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik beloof dat ik tussen nu en de 25e min. 1x mijn tanden zal poetsen !!!
laat ik die er lekker tussen zittenquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
Laat ook maar, ik ben dol op pinda en uitjes
veel plezier daarmee ....... weet wel dat ik dan altijd dingen tegen kwam waarvan ik dacht...hoe kom ik daar nou weer aanquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
M'n kamer is een tyfus zooi..... *maar opruimen gaat.. straks dan........
heeee leef je nog ??quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:50 schreef tuindwerg het volgende:
Zou het vanmiddag geen slecht weer worden?
Volgens mij ben ik verbrand, ik kom net uit de zon... waar ik sinds half 1 in heb gezeten.Blauwe lucht hier!
![]()
Hier ook, lekker de hele tijd buiten in de zon gezetenquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:50 schreef tuindwerg het volgende:
Zou het vanmiddag geen slecht weer worden?
Volgens mij ben ik verbrand, ik kom net uit de zon... waar ik sinds half 1 in heb gezeten.Blauwe lucht hier!
![]()
Ja tuurlijk leef ik nog!quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee leef je nog ??
hoest op school ?
Nog een half uurtjequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:59 schreef just me het volgende:
het is weekend...
![]()
Morgen toch weer vroeg. Heeft iemand verzonnen dat we om 9 uur al op het veld moeten staan.quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:59 schreef just me het volgende:
het is weekend...
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:59 schreef just me het volgende:
het is weekend...
![]()
prima...druk met werken...maar nog wel af en toe tijd voor Hools...dus het gaat primaquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:56 schreef tuindwerg het volgende:
Hoest met jou?
Ik mag er morgen al om 5 uur uit ofzo, want ik ga morgen naarquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Morgen toch weer vroeg. Heeft iemand verzonnen dat we om 9 uur al op het veld moeten staan.![]()
tis heel ver rijden vanuit het oosten naar Duitslandquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:09 schreef jpzegthallo het volgende:
5 UUR !?!?!!![]()
![]()
!!!
Over 20 minuutjesquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:06 schreef Bjoro het volgende:pas om 18:00 uur
tja.....ik krijg net te horen dat ik om half zes weg kan...scheelt IETSquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over 20 minuutjes
Zeg tegen je baas dat je toch niks aan het doen bent.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja.....ik krijg net te horen dat ik om half zes weg kan...scheelt IETS
dat moet hij nou juist niet wetenquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:20 schreef jpzegthallo het volgende:
Zeg tegen je baas dat je toch niks aan het doen bent.![]()
MM, heb je ff tijd op MSN?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ik heb gehoord dat een teamgenote van Legolas, Mady Tims, in de Playboy staat.
Korfbal is ook niet meer wat het was dus...
zal me dit weekend ff aanmelden !quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:24 schreef VoreG het volgende:
Doen er Hools mee aan het http://en.uclfantasy.uefa.com/ ?
Ik heb me net aangemeld, misschien een idee om een league op te zetten?
Ik ga het even bekijken.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:24 schreef VoreG het volgende:
Nee, dan kan je dat ding niet meer gebruiken, dat wordt dus naar de bank gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:42 schreef jpzegthallo het volgende:
ooohw KLOTE![]()
![]()
Gaat m'n neefje met mn raboreader spelen.. staat er nu dat m'n PIN geblokkeerd is![]()
![]()
Kan ik nou goftedomme niet meer pinnen?
Beetje dom om je neefje met jouw pas er in met dat ding te laten spelen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:42 schreef jpzegthallo het volgende:
ooohw KLOTE![]()
![]()
Gaat m'n neefje met mn raboreader spelen.. staat er nu dat m'n PIN geblokkeerd is![]()
![]()
Kan ik nou goftedomme niet meer pinnen?
Pincode heb je bij Raboreader nodig om overschrijvingen te kunnen doen via Internet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef Suijk het volgende:
Wat maakt het dan uit, als je toch nooit pint?
Ik heb gelijk 4 van die dingen laten komen. Je pincode wordt nl. niet geblokkeerd (dacht ik) maar je reader.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Pincode heb je bij Raboreader nodig om overschrijvingen te kunnen doen via Internet.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Pincode heb je bij Raboreader nodig om overschrijvingen te kunnen doen via Internet.
Dát zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb gelijk 4 van die dingen laten komen. Je pincode wordt nl. niet geblokkeerd (dacht ik) maar je reader.
Ik doe graag mee!quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:24 schreef VoreG het volgende:
Die reader kan nl. niet iets veranderen aan jouw pinpas waardoor die geblokkeerd wordt (hij schrijft niets op je pasje).quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:52 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dát zou mooi zijn!
Schijnbaar wel dus, want hij doet t nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die reader kan nl. niet iets veranderen aan jouw pinpas waardoor die geblokkeerd wordt (hij schrijft niets op je pasje).
denk ong hetzelfde als www.championsmanager.comquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat fantasy dan?
Zondag? Dawas toch altijd op zaterdag?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:38 schreef Suijk het volgende:
lekker weekend.
Zondag open monumentendag, mensen.
Ikke Jaap nie snap nie.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
MM
(morgen mosselen)
Of zal ik ze nu al bereiden? Vindt het zo zielig voor hem
Ik mosselen gekocht heb - wij morgen mosselen eten - MorgenMosslen = MMquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ikke Jaap nie snap nie.
Je gaat vanavond je award verdedigenquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:50 schreef ErikT het volgende:
Weekend
Eindelijk rust denk je dan. ZIt ik hier gewoon gezellig met mn kater, gaat de telefoon. 200 liter gratis bier vanavond op Olympos. Nou, dan moet ik die kater van me maar eens even gaan verzuipen daaro
* Vom gooit "Yoji Biomehanika - Technicolor NRG show" erin!!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:34 schreef pascalheister het volgende:
tijd voor wat muziek
* Vom stopt OOMPH!! in de cd speler
Ja nu ik snap nu.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mosselen gekocht heb - wij morgen mosselen eten - MorgenMosslen = MM
Jij snappie doen?
de neef van Yodi Bernalquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:42 schreef Vom het volgende:
[..]
* Vom gooit "Yoji Biomehanika - Technicolor NRG show" erin!!!
Sommige vrouwen noemen het d'r "mossel".quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
Gelukkig maar. Mosseltje van me.
Japanse DJ, staat in m'n avaterquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de neef van Yodi Bernal
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:46 schreef SCH het volgende:
Gelukkig maar. Mosseltje van me.
DJ Tiestagochi?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Japanse DJ, staat in m'n avater
hij lijkt wel op jouquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehe nou in de verste verte niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij lijkt wel op jou
Joyi Biomehaneka toevallig?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Een aantal posts boven je staat de goede spellingquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Joyi Biomehaneka toevallig?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sommige vrouwen noemen het d'r "mossel".
Ik ga proberen te voorkomen dat ik mijn computer aanzet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Je gaat vanavond je award verdedigen![]()
de nieuwe trend voor de toekomst , koreanse dj'squote:Op vrijdag 10 september 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
Japanse DJ's, het moet niet gekker worden hoor...
Yoji draait al een hele tijd in NL, alleen op grote feesten dan en hij is 2x in de Matrixx geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de nieuwe trend voor de toekomst , koreanse dj's
Ik jou met DOOSquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]Ik associeer jou met KUT
![]()
Bettie Serveert? Is dat een optreden ofzo? Ik heb nog nooit van haar gehoord...quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga richting Dordt voor Bettie Serveert, lekker vroeg gaan...
En laten we z'n lo(e)ok niet vergetenquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Yoji draait al een hele tijd in NL, alleen op grote feesten dan en hij is 2x in de Matrixx geweest.
1e x dat ik hem zag/hoorde draaien, blies 'ie met z'n 1e plaat alles kapot
Terwijl hij niet eens echt hard draait, hij heeft een hele aparte sound![]()
mijn mosseltjequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:32 schreef golfer het volgende:
Ik ben in afwachting tot ik mijn eigen oestertje straks weer op Station Haarlem kan afhalen.
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik net naar de Albert Heijn... Bij de kassa, nog 1 iemand voor me... Een kassa verder sluit een briljant van een vrouw aan, echt, ik was meteen verkocht... Ondertussen alle moed aan het verzamelen (niet moeilijk, ben immers toch nog steeds half dronken) om dr aan te gaan spreken, presteert die hoer van een kassamevrouw het om over 5(!) artikelen langer te doen dan haar mand vol... Weg vrouw van je dromen...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Rowwen Hezeeee jalalalalalalalaaaaa
Ik ga in november, staan ze 013 heeeeerlijk
nee idd PSV PSV klinkt stukken beterquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:10 schreef VoreG het volgende:. Een groep kinderen bij AZ-Den Bosch hoor je door dat hele stadion heen. AZ! AZ!
Klinkt totaal niet.
Ja bij PSV schreeuwt een groepje kinderen altijd door het hele stadion heen zodat het op TV te horen isquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee idd PSV PSV klinkt stukken beter
idd dat zijn de meisjes die hebben een hogere frequentiequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja bij PSV schreeuwt een groepje kinderen altijd door het hele stadion heen zodat het op TV te horen is.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En laten we z'n lo(e)ok niet vergeten
tis dan ook precies één vlek die over Nederland trekt:quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:15 schreef VoreG het volgende:
Hier is het nog lekker weer, mwah lekker.... het wordt al wat donkerder....
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis dan ook precies één vlek die over Nederland trekt:
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
www.albert.nlquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
En die plek trekt ook over Bommel terwijl ik nog boodschappen moet doen.
Ga je morgen boodschappen doen, wat is er zo belangrijk dat er echt nu gehaald moet worden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
En die plek trekt ook over Bommel terwijl ik nog boodschappen moet doen.
Shag.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga je morgen boodschappen doen, wat is er zo belangrijk dat er echt nu gehaald moet worden?
en voor dat soort gevallen moet je altijd een tabaksplant in huis hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shag.
subtiele hint?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef tong80 het volgende:
Is een linkje trouwens.
Handboeitjes?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoeleboelies van me
Niet gezien, was het net zoiets als zo'n fleurig Nigeriaans pak?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die jurk van Kone
Als ik het goed heb was het zo'n jurk die moslim aan hebben in de moske bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet gezien, was het net zoiets als zo'n fleurig Nigeriaans pak?
Hm, dat is al een stuk minder vrolijk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb was het zo'n jurk die moslim aan hebben in de moske bijvoorbeeld.
Ik weet het ik wacht tot Golfert op MSN komt. Mij lukt het niet te herstellen. Ik mis m'n tong zo.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:12 schreef pascalheister het volgende:
tong je icoon doet het niet
picserver is een beetje traag zo te zienquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het ik wacht tot Golfert op MSN komt. Mij lukt het niet te herstellen. Ik mis m'n tong zo.
Erik ik ben zwaar teleurgesteld in jequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:59 schreef ErikT het volgende:
Ja...doe je niks aan. Voorheen stond ik nu idd nog helemaal kapot te gaan op dat feest, één of ander onbetekend mokkel te versieren op het einde.... maar ja, niemand kan aan mijn meisje tippen, ze is te tof! Dus ja, zit ik hier... Nou ik ga slapen, Hools: Goedenacht!
gelukquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ga maar eens slapen, morgen een zware dag. Bruiloft van tante Nel die 40 jaar getrouwd is. Vraag me niet waarom iemand dat moet vieren, maar ik kan er niet om heen. Wens me geluk met 4 uur Una Paloma Blanca.
Ik ben dan wel geen hool, maar iig weltrustequote:Op zaterdag 11 september 2004 01:56 schreef Vom het volgende:
Trusten Hools
quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:58 schreef Bjoro het volgende:
heeee Vommie....slaap lekker
en Blumchen......jij wat drinken ????
ik neem nog ff een biertje....geef een raketje aan Blumchen en zet ook een biertje neer voor Just Wakkerquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
doe mij maar een raketje, maar alleen als je zelf ook iets mee drinkt!
* geniet momenteel erg van haar drankjequote:Op zaterdag 11 september 2004 02:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik neem nog ff een biertje....geef een raketje aan Blumchen en zet ook een biertje neer voor Just Wakker
das mooi !!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* geniet momenteel erg van haar drankje
Wat voor kleur is die das danquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:11 schreef Bjoro het volgende:
das mooi !!
* just me is vreemd gegaan..quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JustNachtHool
quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:12 schreef just me het volgende:
.me is vreemd gegaan..
even naar een kleine meet geweest van een ander forum
neuh.. niet vooruit te sgoppenquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
(gladde palen daaro? )
Ow die zijn daar best sgaaf!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:14 schreef just me het volgende:
neuh.. niet vooruit te sgoppen
Slaap zacht!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:16 schreef just me het volgende:
Het was echt heel gezellig en nu ben ik moe, brak, en ga slapen
rood in de kleur vn de liefde !!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor kleur is die das dan
Ik hoop toch hard te gaan slapen zoquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:18 schreef Blumchen het volgende:
Slaap zacht!![]()
bestellingen kunnen doorgegeven worden !!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:17 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro heeft late dienst
Hmmz neej geen water, maar lust nog best een raketjequote:Op zaterdag 11 september 2004 02:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bestellingen kunnen doorgegeven worden !!
wil ons bloemetje nog een beetje water ??
pas maar dat ze je hier niet schuin af gaan snijdenquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hmmz neej geen water, maar lust nog best een raketje![]()
* neemt net het laatste slokje
Moet ik bang worden, en hier niet meer terug komen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pas maar dat ze je hier niet schuin af gaan snijden![]()
zeker niet bang worden.....quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:29 schreef Blumchen het volgende:
Moet ik bang worden, en hier niet meer terug komen?
Inhouden.. Wat is dat?![]()
Nou wil jij dan iets drinken van mijquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zeker niet bang worden.....
zeker wel terug komen
en op z'n tijd inhouden kan geen kwaad....maar zoals dit topic al zegt...je mag ook gewoon alles laten lopen hoor !!
heb jij nou dienst of ikquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:35 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo gretig Bjoro![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:35 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo gretig Bjoro![]()
drankjes van dames sla ik zelden af...dus doe maar een biertje !quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:35 schreef Blumchen het volgende:
Nou wil jij dan iets drinken van mij![]()
* Blumchen wil dat Bjoro inbeeld dat hij hier nu een plaatje van een biertje ziet, ben er nog niet achter hoe dat moetquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
drankjes van dames sla ik zelden af...dus doe maar een biertje !
[ img ] hier de url van het plaatje [ / img ] maar dan zonder spaties !!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:39 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen wil dat Bjoro inbeeld dat hij hier nu een plaatje van een biertje ziet, ben er nog niet achter hoe dat moet![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[ img ] hier de url van het plaatje [ / img ] maar dan zonder spaties !!
zo dus>
[afbeelding]
kijk dat is lekker ...bedankt !!quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:47 schreef Blumchen het volgende:
* bedankt Bjoro voor de uitleg en zet er nog maar 1 neer
Is een ijsje, maar ook een drankje, t is blueberry's met fantaquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk dat is lekker ...bedankt !!
maar loop ik achter als ik denk dat een raketje een ijsje is ??
op de late avond leer je nog zat.....zo blijkt !quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Is een ijsje, maar ook een drankje, t is blueberry's met fantahet smaakt het zelfde als een ijsje
Maar vertel eens waarom slaap jij nog niet?quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de late avond leer je nog zat.....zo blijkt !
kom van een verjaardag en had nog geen zin om te slapen....en jij danquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:54 schreef Blumchen het volgende:
Maar vertel eens waarom slaap jij nog niet?
Ja ik ben wezen stappen, of iig iets wezen drinken, maar kan niet in slaap komen, dus jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 02:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kom van een verjaardag en had nog geen zin om te slapen....en jij dan![]()
zekers gezellig...en dus ga je ff fokken .... heb je geen vriend(in) om ff lekker mee in slaap te vallen ??quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:58 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ik ben wezen stappen, of iig iets wezen drinken, maar kan niet in slaap komen, dus ja![]()
Maar vind het wel gezellig hoor![]()
Neej helaas geen vriendje die me vast houd als ik ligquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zekers gezellig...en dus ga je ff fokken .... heb je geen vriend(in) om ff lekker mee in slaap te vallen ??
*gaat weer ff aan de slag voor een heuze raket*quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej helaas geen vriendje die me vast houd als ik lig
* voelt zich nu toch wel een beetje eenzaam en kan best nog wel een raketje gebruiken![]()
Nou het idee dat je het wilt doet me goed!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*gaat weer ff aan de slag voor een heuze raket*
en tja ik zou je wel ff vast willen houden,,maar ik voel toch iets van een afstand
och.....geen moeitequote:Op zaterdag 11 september 2004 03:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou het idee dat je het wilt doet me goed!!![]()
Nou haha ik zet mijn muziek zacht, omdat ik heel veel lawaai hoor van buiten, denk ff luisteren.quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och.....geen moeite![]()
* Blumchen wacht vol spanning af tot ze haar drankje krijgtquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*gaat weer ff aan de slag voor een heuze raket*
Dag Bjoro, bedankt voor je gezelschapquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:16 schreef Bjoro het volgende:
Da´s lekker....misschien wel iemand erbij om ff lekker tgen aan te liggen
ga nu trouwens ff lekker![]()
tot snel bloemetje !
nog ff snel een kussie terugquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dag Bjoro, bedankt voor je gezelschap![]()
Kussie!![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten ErikT, Je bent nog jong. Je gaat haar nog wel vergeten en haar een K*t****** noemen.
Maar dat leer je nog wel.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Weer veel te veel gedronken vannacht.
aan het sjansen? het jkwijl liep zo over mijn monitorquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:13 schreef pascalheister het volgende:
mogguh![]()
Bjoro weer aan het sjansen
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
Jezus Bjoro, ik wist niet dat je zo'n slet bent. Een afgelikte boterham is een understatement
Neuckuh?
Heb je het veilig gedaan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijdquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het veilig gedaan?
Maar de vraag is altijd weer: heeft Bjoro het ook veilig gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:54 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Altijd![]()
das niet goed!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:08 schreef FrankyMcG het volgende:
FrankyMcG. is back, waarschijnlijk enkele kilos zwaarder, maar goed!
.
We hebben een driedaagse Distributeurs Meeting gehad van ons bedrijf.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:12 schreef just me het volgende:
das niet goed!!
ik moet ook opruimen maar heb helemaal geen zinquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:18 schreef ErikT het volgende:
Begint de uitzending van de Vuelta grrrrrrrrrrrrrrrr pas om 15:00
Terwijl ze dus nu al fietsen he...
Kan ik wel gaan opruimen tot dan, maar daar heb ik toch geen zin in...
Eerst maar eens douchen, zien we daarna wel weer verder.
Spoot ie zo verquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:08 schreef just me het volgende:
* Bluezz is aan het dweilen
nope tis een droogklootquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Spoot ie zo ver
quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:33 schreef just me het volgende:
nope tis een droogkloot![]()
kke niet,heb gisteren mijn kaartje voor een leuk prijsje kunnen verkopenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
* DutchGooner gaat over een paar uurtjes housen! naast de aRENA
Ik hoop dat de wind de andere kant op staat danquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
* Bluezz gaat over een paar uurtjes housen! naast de aRENA
Jammer, je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:45 schreef DutchGooner het volgende:
kke niet,heb gisteren mijn kaartje voor een leuk prijsje kunnen verkopen
jawel hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jammer, je weet niet wat je mist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |