beetje boos omdat ie niet gekomen is ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
De transfer naar Ajax is afgeketst omdat ze bij Ajax twijfelden aan z'n mannelijkheid.
Net bij Studio Sport was te zien dat ze wel eens gelijk kunnen hebben.
Hij verscheen in beeld met z'n mooiste jurk en een koket hoedje op z'n/haar hoofd.
Vast iemand die een caps heeft van Kone in z'n/haar mooie blauwe jurk.
Ja sorry dat ik een topic open over wat iedereen zag.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Niets te doen ofzo op je vrije vrijdagavond??
als iedereen t heeft gezien hoef je er ook geen topic over te openenquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik een topic open over wat iedereen zag.
Discusieren erover schaap. Waarom zou je dan bijvoorbeeld een topic over het Nederlands Elftal openen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als iedereen t heeft gezien hoef je er ook geen topic over te openen![]()
![]()
Iedereen zag Pieter van den Hoogenband winnen. Moet je eens kijken hoe dat topic liep.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
tja je moet toch wat he, als ajax-fan zijnde, die mensen zijn niet zo slimquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
hehequote:Op vrijdag 10 september 2004 22:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
tja je moet toch wat he, als ajax-fan zijnde, die mensen zijn niet zo slim![]()
Tandarts :quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
tja je moet toch wat he, als ajax-fan zijnde, die mensen zijn niet zo slim![]()
schaap???quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Discusieren erover schaap. Waarom zou je dan bijvoorbeeld een topic over het Nederlands Elftal openen?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
schaap???
boos dat Arouna niet jullie cluppie is komen versterken??![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tandarts :
'Biertjuhhh wat zijn je kaken verkrampt.'
'Ik weet het tandarts ik lach te weinig.'
Wie heeft het hier over homo's ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:02 schreef SCH het volgende:
Homo-bash-topic
Slotje
Joh, had je verwacht dat dit een hele reeks zou worden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
ik voorzie n voortijdig slot van dit topic
Ik vind je steeds leuker worden, blijf je nog lang?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:02 schreef mark084 het volgende:
Hij past wel bij jullie zoals ie er vanmiddag uitzag
Gaat Loek of Loek2 nu braaf slapen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:02 schreef mark084 het volgende:
Hij past wel bij jullie zoals ie er vanmiddag uitzag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |