screenshotsquote:Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op).
Ik ken de code daarvoor niet maar als je die post wil ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:20 schreef zBus het volgende:
Misschien is het handig als je die screenshots even resized :p
[edit] en nee hij is nog niet gold[/edit]
Ik hoop dat er wat leukere tegenstand in zit dan in Doom3.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:49 schreef blup het volgende:
Dit spel word mooier als doom3.
Komt al dichterbij dus de release, als dit waar isquote:Valve Software is planning to send to Vivendi Universal Games on September 15 the release candidate version of Half-Life 2
Half-life 1 was toch bekend om de geweldige AI? Gaat wel goed komen dan lijkt me. Alleen het systeem van personen die je volgen zoals de wetenschappers en agenten mag wel wat beter uitgevoerd worden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:53 schreef Hawk het volgende:
[..]
Ik hoop dat er wat leukere tegenstand in zit dan in Doom3.![]()
Alleen monsters afknallen is voor mij al jaren niet interessant meer....
Ik heb vorig jaar in de PC-Zone gelezen dat, dat systeem is verbeterd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Half-life 1 was toch bekend om de geweldige AI? Gaat wel goed komen dan lijkt me. Alleen het systeem van personen die je volgen zoals de wetenschappers en agenten mag wel wat beter uitgevoerd worden.
En dat begrijp ik nou niet helemaal? Wat houd dat preloaden nu precies in?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:55 schreef Vision het volgende:
ik heb 'm al gepreload
Je download het hele spel al, een paar bestanden die nodig zijn daarentegen nog niet. Die krijg je later erbij. Dan kan je spelenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:06 schreef Djaser het volgende:
[..]
En dat begrijp ik nou niet helemaal? Wat houd dat preloaden nu precies in?
Okee bedankt. Nog twee dingen: wanneer je een spel dan kan preloaden betekent dat dan toch ook dat het spel af(gold) is? En is preloaden legaal?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je download het hele spel al, een paar bestanden die nodig zijn daarentegen nog niet. Die krijg je later erbij. Dan kan je spelen.
Preloaden is legaal en het wordt in stappen gedaan, de eerste heeft iig al plaats gevonden. Dat betekent dat het spel niet meer ver van een goldstatus is, maar het hoeft niet per se al zover te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Okee bedankt. Nog twee dingen: wanneer je een spel dan kan preloaden betekent dat dan toch ook dat het spel af(gold) is? En is preloaden legaal?
klopt 100%quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:16 schreef Cascade het volgende:
Met Steam download je het (bijna) het hele spel via de preloads. Het spel is dan nog niet te spelen en blijft versleuteld op je harde schijf staan totdat je een geldige 'CD key' invoert. Als je dat eenmaal gedaan hebt dan zorgt Steam ervoor dat het spel speelbaar wordt (door de versleuteling eraf te halen en door eventuele ontbrekende onderdelen nog te downloaden).
Een CD key kan je via Steam kopen (creditcard nodig) of krijg je gratis met de beruchte bon bij sommige ATI kaarten of krijg je bij het spel als je het gewoon in de winkel koopt. Koop je het in de winkel, kan je HL2 ook van de CDs installeren en hoef je niet alles te downloaden met Steam.
Zo had ik het begrepen, correct me if I'm wrong.
dat zou een domper zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef IceEagle het volgende:
wat ik las is dat als je hem gepreload hebt +-10 dollar moet betalen aan abbonementskosten als je op het internet wil spelen. zie http://www.planethalflife.com/half-life2/merchandise/
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Soort van tvp.
lijkt mij irreëel, dit omdat servers niet door Valve zelf hoeven onderhouden te worden etc, daar zorgen derden voor (particulieren danwel bedrijven). Bij Massive Multiplayer Online RPG's is het wel vaak zo dat je ervoor moet betalen omdat de ontwikkelaars dan zelf de servers onderhouden en ook regelmatig updates/uitbreidingen voor het spel uitbrengen. Updates voor Halflife/counterstrike online zullen hooguit bugfixes en anticheat zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:41 schreef davidov het volgende:
[..]
dat zou een domper zijn![]()
maargoed het is al heel lang geleden dat ze dat zeiden... dus wie weet valt het wel mee
inmiddels is fase 3 met het preloaden begonnen: "download the majority of the models of Half-Life 2 in encrypted form"![]()
`quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef IceEagle het volgende:
wat ik las is dat als je hem gepreload hebt +-10 dollar moet betalen aan abbonementskosten als je op het internet wil spelen. zie http://www.planethalflife.com/half-life2/merchandise/
quote:Steam Subscription
If you're too lazy to go to the store, you may be able to get Half-Life 2 when you pay for a Steam subscription. A Steam subscription will probably cost around $9.95 a month and give you access to Half-Life 2, all legacy Half-Life products, and all future expansion products (like TF2). Gabe says, "we're pretty sure that the $9.95 guys are going to get the better value, as we've been pretty good over the years at generating a lot of content." He goes on to say, "the subscription will be for anything we make. So when TF2 ships, the subscribers get it as part of their subscription," while people who bought boxed copies of Half-Life 2 will have to pay for TF2 separately. Get it?
ik neem aan dat je mn vorige post over het voorkomen van het overloaden van de servers bedoelde?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:20 schreef kiw het volgende:
[..]
lijkt mij irreëel, dit omdat servers niet door Valve zelf hoeven onderhouden te worden etc, daar zorgen derden voor (particulieren danwel bedrijven). Bij Massive Multiplayer Online RPG's is het wel vaak zo dat je ervoor moet betalen omdat de ontwikkelaars dan zelf de servers onderhouden en ook regelmatig updates/uitbreidingen voor het spel uitbrengen. Updates voor Halflife/counterstrike online zullen hooguit bugfixes en anticheat zijn.
mee eensquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Soort van tvp.
quote:This movie features Gordon powering along gorgeous but eerily abandoned beaches in a buggy, before tackling enemies both alien and of the gun-toting oppression-enforcement variety. The Coast vid is also home to a rather enjoyable set piece involving a crane.
Als mijn computer het filmpje al niet trekt, dan doet HL2 het vast ook niet hequote:Op zondag 12 september 2004 14:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Dit filmpje was al eens eerder uitgegeven, maar toen met minder kwaliteit. Nu ziet het er mooi uit![]()
Is trouwens met die kraan, dat die een container oppakt en laat neervallen op paar mariniers. (of wat het ook waren)
quote:Op zondag 12 september 2004 16:06 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Als mijn computer het filmpje al niet trekt, dan doet HL2 het vast ook niet he![]()
quote:Weer een nieuw filmpje van Half Life 2:
Dan lijkt me ook wel dat je snel moet switchen van wapenquote:Op zondag 12 september 2004 18:19 schreef Drakul het volgende:
[..]
Dat stukkie uit dat filmpie, dat hij die granaat oppakt met die anti-gravity gun, en dan teruggooit (ownage!
)
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:06 schreef Freel het volgende:
Zijn jullie niet bang dat als je Half-Life 2 online besteld je misschien langer moet wachten
omdat ze opeens te weinig exemplaren op voorraad hebben. Terwijl je bij de lokale
software-boer het spel al hebt zien liggen en het zo had kunnen kopen?
Dat dit geen "bogus" is mag duidelijk zijn want Gabe heeft dit bevestigd aan HalfLife2.net.quote:Yes, the RC went to VU yesterday.
Ik trek alvast een champagne fles openquote:We reported just under two weeks ago that Valve were indeed aiming for a September 15th date for submitting the release candidate to Vivendi and today the man himself, Gabe Newell, has confirmed:
Yes, the RC went to VU yesterday.
Naturally people are bound to be sceptic of this forum post, especially considering the incident with the fake gold announcment recently; however I have personally confirmed it with Gabe and so have a few other people too.
Ja, dat dacht ik ook. Maar toch is ongeveer een maandje terug de dialoog van Gordon Freeman uitgelekt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:32 schreef davidov het volgende:
denk dat dat wel mee zal vallen, bij andere games zie je het ook zelden gebeuren, laat staan nu bij hl2 nu ze hun lesje wel geleerd hebben
Ja, weet ik veel of gordon praat, maar ik scheen me te herrineren dat het gespreks dialog van Gordon uitgelekt was, dus ook het einde enz.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:28 schreef davidov het volgende:
uhm 1. gorden freeman praat nooit? ook niet in half life 2
en 2... dat was toch via CS source? dat is niet zo zeer dat iemand er met de cd vandoor gaat en het op het web zit maar meer dat een 1 of andere NERD ieder bestandje op 100 verschillende manieren heeft open gemaakt in de hoop een primeur te hebben
PCGP reviewquote:Op maandag 20 september 2004 09:43 schreef Baris het volgende:
5 oktober wordt een bijzondere dag.
Er is wel een limiet aan het gewicht dat je maximaal kan tillen met dat ding, dus ik vrag me af of je een lijk de lucht in krijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Freel het volgende:
Zou je met die manipulator ook lijken en dode aliens kunnen oppakken en die dan de lucht in schieten? Ik zou het cool vinden als ik de ene headcrap met de andere voor de donder schiet!
hehe
quote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Als de release-date in de buurt ligt van de nieuwe GTA, dan spijt het me zeer maar dan verliest half life het dus en wordt die uit mijn games begroting geschrapt.
GTA voor de PS2.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Download dan GTA ofzo en koop HL2!
Nou vrij simpel, als de rest van de pre loads ook binnen zijn de source code erin zit en het spel gereleased is. Lekker wachten dus, zoals we al een tijdje doenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:55 schreef Grumpey het volgende:
wanneer wordt preload geunlocked?
Met de manipulator kun je een buggy laten bewegen. Dus ik neem aan dat je gewoon lijken kan optillen of iig er mee kan gooien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er is wel een limiet aan het gewicht dat je maximaal kan tillen met dat ding, dus ik vrag me af of je een lijk de lucht in krijgt.
Ik moest een artwork maken om zo'n poster te kunnen krijgen. Die artwork ik al verstuurd.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:11 schreef Xrenity het volgende:
Poster binnen
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
oh, dat komt zeker omdat ik het plaatje link via gmail. Ik ga het nu fixen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zie niks...
Mooie tekening hoor, alleen die bril had wel iets strakker gemogen en volgens mij klopt de line van 'the legendary weapon' niet helemaal.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef Baris het volgende:
Zo, nu moet het gefixt zijjn. Ik weet het, ik kan niet tekenen. Maar dit moet voldoende zijn.
ik ook hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:52 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik moest een artwork maken om zo'n poster te kunnen krijgen. Die artwork ik al verstuurd. Hier zie je mijn selfmade artkwork:
Thanks.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooie tekening hoor, alleen die bril had wel iets strakker gemogen en volgens mij klopt de line van 'the legendary weapon' niet helemaal.
Verder niets op aan te merken, ruim voldoende
Dat verwacht ik ook niet. Ik ben nooit goed geweest in tekenen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:43 schreef Djaser het volgende:
Lol die poster gun ik je wel, maar ik hoop niet dat officieel artwork gaat worden
Als je naar de onderkant kijkt zie je 2 lijnen, aan de bovenkant (boven het HL2 logo) zijn dat er 3 met 1 vlak schaduw.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:28 schreef Baris het volgende:
[..]
Thanks.
Maar wat is fout aan "the legendary weapon"?
Ja, oke. Maar dat is niet zo erg.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je naar de onderkant kijkt zie je 2 lijnen, aan de bovenkant (boven het HL2 logo) zijn dat er 3 met 1 vlak schaduw.
Of het ontbreekt me aan inzicht of het klopt niet helemaal.
Ik zou niet verbaasd zijn als je die terugkrijgt met een remspoor ipv een handtekening....quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:52 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik moest een artwork maken om zo'n poster te kunnen krijgen. Die artwork ik al verstuurd. Hier zie je mijn selfmade artkwork:
Het wachten is nu op de poster met handtekeningen.
[afbeelding]
iig binnen 6 maanden, mocht je daar blij mee zijnquote:Op zondag 26 september 2004 17:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
al enig zicht op een release datum?
vroeg ik me ook af, hoe veel moet ik voor beide versies opzij leggen?quote:Op maandag 27 september 2004 09:24 schreef Freel het volgende:
Kun je de collector's edition ook gewoon in de winkel kopen en hoeveel zal hij duurder zijn dan de normale editie?
Gaat het gewone spel niet al 60 euro kosten?quote:Op maandag 27 september 2004 12:44 schreef davidov het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af, hoe veel moet ik voor beide versies opzij leggen?als die collectors 90 euro is dan sla ik die over, maar voor 60 heb ik het er zeker voor over
jaquote:Op maandag 27 september 2004 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
wtf moet ik me bij HLsource voorstellen? de ouwe halflife in de nieuwe engine?
ow, tof!quote:Op maandag 27 september 2004 16:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ja
ik hoop van niet... het zou makkelijk over de toonbalk kunnen gaan voor 40... maar tzal wel weer nietquote:Op maandag 27 september 2004 14:05 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Gaat het gewone spel niet al 60 euro kosten?
Ze hebben net een soort van probeer versie aan de uitgever gegeven. Die moet het dan bekijken en beoordelen. Eventueel kunnen dan dingen worden voorgesteld die veranderd moeten worden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:04 schreef Da-Ali-G het volgende:
Preload fase 4 is er
ik denk ik meldt het even
vertalingquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:28 schreef Freel het volgende:
[..]
Ze hebben net een soort van probeer versie aan de uitgever gegeven. Die moet het dan bekijken en beoordelen. Eventueel kunnen dan dingen worden voorgesteld die veranderd moeten worden.
Maar als je al dingen kunt preloaden, dan kunnen ze bij die uitgeven toch niet meer verlangen dat
daaraan nog iets veranderd moet worden. Anders is Valve de lul.
Hoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat een uitgever zich gaat bemoeien met het inhoudt van het spel. Weet iemand hier iets meer van?
Wat je preload zijn sounds, skins, textures e.d. Shit like that. Wat er met de RC wordt gedaan is gechecked of de publisher er tevreden mee is, bugtesting e.d. is allemaal al gebeurd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:28 schreef Freel het volgende:
[..]
Ze hebben net een soort van probeer versie aan de uitgever gegeven. Die moet het dan bekijken en beoordelen. Eventueel kunnen dan dingen worden voorgesteld die veranderd moeten worden.
Maar als je al dingen kunt preloaden, dan kunnen ze bij die uitgeven toch niet meer verlangen dat
daaraan nog iets veranderd moet worden. Anders is Valve de lul.
Hoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat een uitgever zich gaat bemoeien met het inhoudt van het spel. Weet iemand hier iets meer van?
Half-Life Fallout reports that they’ve received word from Valve’s Gabe Newell on a final confirmation of Half-Life 2’s steam and retail packages. They have also revealed that the full version of Counter-Strike: Source will be available to Steam purchasers next week.quote:Op zaterdag 25 september 2004 04:41 schreef davidov het volgende:
ik heb begrepen dat er 3 versies komen, maar wat nou wat is snap ik nog geen ruk van, en ik krijg hele enge waanbeelden van wat er zou kunnen gebeuren.....bij HL1, kocht je het spel, kocht je de optie voor mods, en CS, DOD TFC etc kreeg je er gratis bij (ben zelf een fanatieke DoD speler en soort HLfan)
dit is wat ik begrepen heb:
basis versie:
-HL2 the game....punt uit
normale versie:
-HL2 the game...
-Optie voor mods en online gameplay
collectors edition:
-HL2 the game
-CS source, HLsource
-hebbedingetjes
dat is dus wat ik zeker weet, maar nou vraag ik me dus af, als ik de normale versie koop, zal ik dan ook instaat zijn om CS source en HL source te downloaden? of moet ik daar opeens voor bijbetalen (met andere woorden CS source etc zijn niet gratis meer zoals CS zelf wel is)
allemaal erg eng, eerst gratis spellen maken, iedereen verslaafd maken, nieuwe super mooie versies uitbrengen, en dan de macht hebben om voor ieder los spel geld te kunnen vragen....bah...ik hoop goed nieuws te horen :p
Ik wil ook Day of Defeat Source, ik hoop een beetje dat ze hem bij de collector's edition zijn vergeten op te noemen.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:06 schreef laidback het volgende:
waarom krijgen die steam mofos meer troep met die Gold versie dan de mensen die CE gewoon in de winkel kopen, kwil ook day of defeat source
Erg jammer inderdaad. Maar in het interview met Chuck Osborn ( http://www.halflife2.net ) wordtquote:Op woensdag 29 september 2004 10:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen multiplayer in Half Life 2
hoe kun je nou precies die cs source krijgen?????quote:Op woensdag 29 september 2004 19:18 schreef Xrenity het volgende:
heeeel oud nieuws
En waarschijnlijk doett Vivendi dit niet. Zeker nu Valve druk op de ketel zet door CS Source te pre-releasen.
Om een geldig coupon van HL2 te hebben of CS: Condition Zero te kopen.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:28 schreef apengek het volgende:
[..]
hoe kun je nou precies die cs source krijgen?????
ik speel eigenlijk alleen maar DoD.... hl2 lijkt me geweldig natuurlijk gezien ik 1 ook top vond.,..echter van mij mogen ze CSS houden en vervangen met een schijfje van DoDSquote:Op woensdag 29 september 2004 09:13 schreef Freel het volgende:
[..]
Ik wil ook Day of Defeat Source, ik hoop een beetje dat ze hem bij de collector's edition zijn vergeten op te noemen.
Misschien wil iemand eens een mailtje sturen naar Gabe hierover?
M'n interesse naar Half Life 2 is zeker met 50% afgenomen nou ik weet dat er geen multiplayer optie in zit, CS: Source maakt het wel goed maar die heb ik toch sowieso al via m'n ATI Bundle. Ik denk dat ik niet de enige ben die behoorlijk terleurgesteld is hiermeequote:Op donderdag 30 september 2004 14:12 schreef Freel het volgende:
Volgens mij wil iedereen de Collectors Edition (¤89,95) hebben en bijna niemand de goedkopere versie van Half-Life2.
[afbeelding]
Bron: http://www.gameheaven.de/Shop/product_info.php/products_id/771
Dat ook mijn reactie. Voor dat bedrag verwacht ik standbeeld van Freeman erbij,quote:Op donderdag 30 september 2004 14:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
90 euro, sjezus zeg...
En CS: Source en HL: Sourcequote:Op donderdag 30 september 2004 19:26 schreef Xrenity het volgende:
Ben benieuwd of 90 euro de officiele prijs is....
Begin nu toch een klein beetje te twijfelen, ik, als echte HL2 fan...
Waarschijnlijk komt ie er gewoon in hier, al is het wel veel voor een shirtje en een boek.
Bij Dimensionplus kan je de normale editie reserveren voor ¤ 44.99 .quote:Op donderdag 30 september 2004 20:18 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
90 euro is voor de speciaale editie. De normale zal 56 euro kosten.
Bij play.com voor +/- ¤40,- thuisbezorgdquote:Op donderdag 30 september 2004 20:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij Dimensionplus kan je de normale editie reserveren voor ¤ 44.99 .
Maar daar staat dat de release datum pas november is....... ik hoop toch echt dat ie er eerder is...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bij play.com voor +/- ¤40,- thuisbezorgd
Niemand heeft een release datum dus ook play.com nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar daar staat dat de release datum pas november is....... ik hoop toch echt dat ie er eerder is...
Beetje tegenzit bedoel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:15 schreef Baris het volgende:
Als het een beetje meezit is de release van HL2 op 26 november in europa.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56770
Zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:15 schreef Baris het volgende:
Kut voor je joh!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:43 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn.
* Mr.J is op 27 november jarig
Waarschijnlijk zit hij dan voor nix te wachten omdat al zijn vrienden (allebeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kut voor je joh!
Iedereen zit HL2 te spelen terwijl je verplicht op je verjaardag visite moet ontvangen!
Nee, als het meezit. Want een Webmaster van VU Games heeft gisteren op de officiele HL2 site, een nieuws bericht gepost, dat HL2 1 december gereleasd zou worden in Europa. Alleen die nieuws bericht schijnt dus verwijderd te zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Beetje tegenzit bedoel je?
Als daar nou oktober stond werd ik nog enigzins vrolijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:15 schreef Baris het volgende:
Die coupon zat alleen bij de XT versie's en als antwoord op je vorige vraag, als je HL2 koopt zit CS erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:25 schreef Elocyp het volgende:
Ook nog even een vraagje over die coupon. Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een nieuwe pc gekocht met een radeon 9800 pro. Daar zat alleen niet zo'n coupon dat je steam kon spelen of hl2 gratis kreeg ofzo. Had deze er wel in moeten zitten?
Ja zeker bij dat ding van ¤90quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die coupon zat alleen bij de XT versie's en als antwoord op je vorige vraag, als je HL2 koopt zit CS erbij
Een review van een spel zonder officiele release date? Dat stinkt...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:54 schreef Baris het volgende:
Mensen, HL2 een 90 in de PCGP.
Knap van ze!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:54 schreef Baris het volgende:
Mensen, HL2 een 90 in de PCGP.
Ik koop hem wel in de winkelquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:56 schreef pimpin het volgende:
dat preloaden is ook niet je van het. Na een halfuur al op 0.8 procentDat gaat nog even duren heb ik zon gevoel.
Ja alleen als je nu Half Life 2 preload en dus koopt via steam kun je volgende week al source spelen? Tochquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik koop hem wel in de winkel
Je kan nu alvast preloaden dat kan je gewoon gratis doen maar je kan het echt niet eerder spelen dan 26 november, dat is de mogelijke releasedate die we nu hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:47 schreef pimpin het volgende:
[..]
Ja alleen als je nu Half Life 2 preload en dus koopt via steam kun je volgende week al source spelen? Toch
Neg, waren al op games.fok.nl langsgekomenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef Deviant1nl het volgende:
some new bunch of screenshots (I think):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mensen met PC's uit het stenen tijdperk moeten verboden wordenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:56 schreef peristilius het volgende:
Ziet er zooooo vet uit
Jammer dat mijn pc hem niet trekt
PC gamen moet verboden worden
Volgens mij was t december 2001quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mensen met PC's uit het stenen tijdperk moeten verboden worden
Achja, kwam ze toevallig tegen. Had niet op games.fok gekeken, en kom er niet zo vaakquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Neg, waren al op games.fok.nl langsgekomen
kom er eens wat vaker langs, daar staat pas écht nieuws.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:22 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Achja, kwam ze toevallig tegen. Had niet op games.fok gekeken, en kom er niet zo vaak
NL is GMT +1.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:46 schreef Freel het volgende:
Als ik het allemaal goed berekend heb kun je vanavond (7 okt) om 17.00 beginnen met het spelen
van Counter Strike Source!
Bron: www.halflife2.net
(NL is GMT + 2 uur)
Wat bedoelen ze met back catalogue? Alle spellen die ze ooit hebben gemaakt kan je dan gratis downenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:51 schreef Grumpey het volgende:
1. "Bronze" -- $49.95
2. "Silver" -- $59.95
-- Valve's back catalog currently available on Steam
3. "Gold" -- $89.95
Ik zou voorzichtig zijn met dat soort uitlatingen hier op Fok. En trouwens, die Iso die je aan het downloaden bent...het lijkt me erg sterk dat het een werkende iso is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:28 schreef Thoor het volgende:
Ik ben bezig met de iso te downen, 3.51 Gb.![]()
Echt te duur om te kopen. Haal het origineel wel als ie in de bargain bin ligt.
Er bestaat geen normale ISO van CS:Source.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn met dat soort uitlatingen hier op Fok. En trouwens, die Iso die je aan het downloaden bent...het lijkt me erg sterk dat het een werkende iso is.
Denken jullie dat mijn AMD 2400+, 256DDR, Radeon 9600 256 het zal gaan trekken?
nou gewoon ffe wat meer ram en een 9800pro hoppá!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij was t december 2001
Het is nog wel een p4 2,0 ghz met 256 mb en een 64 mb geforce 2
Dit is toch geen serieuze vraag hoop ik..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Scylla het volgende:
Denken jullie dat mijn AMD 2400+, 256DDR, Radeon 9600 256 het zal gaan trekken?
Uh, ja, ik ben benieuwd naar de systeem eisen. Ik weet niet hoeveel botter dit spel uit je PC gaat vreten in vergelijking met FarCry, maar die loopt prima.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:12 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
nou gewoon ffe wat meer ram en een 9800pro hoppá!
[..]
Dit is toch geen serieuze vraag hoop ik..
Dan draait hl2 ook prima.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:47 schreef Scylla het volgende:
[..]
Uh, ja, ik ben benieuwd naar de systeem eisen. Ik weet niet hoeveel botter dit spel uit je PC gaat vreten in vergelijking met FarCry, maar die loopt prima.
wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:24 schreef kelmartokeem het volgende:
Ik ga denk ik dat Halflife 2 steam maar eens proberen, heb toch zon gratis coupon.
Dat is mij genoeg reden om niet aan steam te beginnen. Hoe graag ik ook de uitgebreidste HL2 pakket wil; ik koop het gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:21 schreef kelmartokeem het volgende:
Ik heb wel veel slechte dingen gehoord over steam.
Geen verbinding, slechte verbinding, brakke files. Dat was wel van een paar maanden geleden die berichten.
van: games.fok.nlquote:Half-Life 2 alleen op DVD in Engeland
Een van de medewerkers van het Half-Life2.net forum weet te melden dat volgens game.net de retail versie van Half-Life 2 alleen op DVD zal uitkomen in Engeland. Over de rest van Europa is nog niks bekend, maar het zal zeer waarschijnlijk zijn dat men voor heel Europa dezelfde lijn aanhoudt. De meeste publishers zien Europa namelijk als één regio. Mensen zonder DVD-rom speler zullen dus óf een dvd speler moeten kopen óf de game via steam aanschaffen.
Steam is momenteel redelijk stabiel. Alleen op tragere computers kan steam vervelend gaan doen, door bijv een te lage frame rate in HL.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:21 schreef kelmartokeem het volgende:
Ik heb wel veel slechte dingen gehoord over steam.
Geen verbinding, slechte verbinding, brakke files. Dat was wel van een paar maanden geleden die berichten.
Misschien is het nu beter. Anyway...ik ga het nu even proberen. Het zal wel een paar gig zijn om te downen.
Athlon XP2500+quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:34 schreef Baris het volgende:
[..]
Steam is momenteel redelijk stabiel. Alleen op tragere computers kan steam vervelend gaan doen, door bijv een te lage frame rate in HL.
vertel ik je wel, je kan pas hl2 spelen als hij uit komtquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:33 schreef kelmartokeem het volgende:
Vertel me nou niet dat ik alleen mp kan doen. Ik wil gewoon nu HL2 singleplayer spelen. .
Makkelijkquote:Athlon XP2500+
Radeon9600XT
1GB PC2700 Dane-Elec.
Zal wel lukken toch? 1024x768 is genoeg voor mij.
Het nut van de pre-load is dat als HL2 echt uitkomt, dat je het dan niet hoeft te downen, maar gelijk kan gamen.quote:ok...maar wat is dan het nut van die preload....? Had ik ook wel kunnen wachten.
Nou dan ga ik maar wat multiplayen ..welke moet ik kiezen. Counter-Strike Source is dat de nieuwste?
Ja, dit zetten ze neer zodat iedereen die ongeveer dit heeft het ook koop, maar draaien doet het er niet op hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:12 schreef davidov het volgende:
officiële minimale systeem eisen:
1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 level graphics card
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
DUS: je proc is meer dan genoeg, je geheugen is ook voldoende, en je kaart ook.
Misschien dus niet op zn aller mooist soepel, maar medium zou toch zeker moeten lukken.
Mijn ervaring met zgn 'minimale systeemeisen' is dat je daar 80% bij op moet tellen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:12 schreef davidov het volgende:
officiële minimale systeem eisen:
1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 level graphics card
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
eerste reviews zijn nooit zo betrouwbaar. sites/bladen geven vaak hoge cijfers zodat ze als eerste de code binnenkrijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Djaser het volgende:
Een 9.6! Dat is volgens mij nog beter dan de reviews destijds van deel 1.
Zou wel onzin zijn. Als Valve©® een spel als HL2 alleen op DVD uitbrengt verliezen ze meteen een groot deel van potentiële kopers. Niet iedereen heeft een DVD in zijn PC (hoe raar het ook klinkt). Bovendien, als je Steam hebt, staat HL2 al op je HD.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:55 schreef Scylla het volgende:
Misschien is het al veel vaker gemeld....
Maar ik hoorde van een vriend dat HL2 alleen op Dvd zou uitkomen, en dus niet op cdrom. Dat zou naar zijn, dan moet ik een dvd speler gaan kopen...maar is dit waar?
quote:Half-Life 2 gunning for November 16 release date
After months of speculation, Vivendi announces that Half-Life 2 has gone gold and will be on shelves in less than one month.
Days after last week's Rumor Control brought news that Half-Life 2 had gone gold and was being sent off to Vivendi Universal for approval and manufacturing, the publisher confirmed that the game has gone gold and announced, finally, its release date: November 16.
What's more, VU Games announced that it will ship localized versions of Half-Life 2 simultaneously around the world. English, French, Spanish, Italian, German, Traditional and Simplified Chinese, Korean, Thai, and Japanese versions of the hotly anticipated first-person shooter will all ship on November 16.
Gamers have been able to purchase (via pre-order) Half-Life 2 through developer Valve's Steam downloading service since last week. For those consumers, however, the game will not be playable until the 16th.
Those who choose to purchase the game at brick-and-mortar stores will have the option of picking up the Half-Life 2 Collector's Edition which includes Half-Life 2 in DVD-ROM format, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, a free limited edition t-shirt, and a Half-Life 2 strategy guide from Prima.
Niet echt, je kunt nu een paar dagen tot een paar weken eerder spelen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:47 schreef Mr.J het volgende:
't Zuigt wel zwaar dat de Steam versie pas vrijgegeven wordt op de daadwerkelijk release date.
Had ik net zo goed de game met boekje en al in de winkel kunnen kopen.
Dus, nog niet zeker wat mij betreft.quote:Users who have ordered the game through Steam will presumably see the game unlocked on that day as well, though we have yet to receive a confirmed time when this will happen.
een watte?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:40 schreef Thoor het volgende:
Ze zeggen ook dat Half-Life 2 een productactivatie krijgt zoals Windows XP.
Hoop het niet...
Bedoel je dat je internet moet hebben als je half-life 2 wilt installeren? Dat zou suck zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:40 schreef Thoor het volgende:
Zoals Crizzly ook al zegt. Lekker voor mensen die geen internetverbinding hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:40 schreef Thoor het volgende:
Hoop het niet...
Er is dus ruimte voor discussiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:19 schreef Quickbeam het volgende:
en noemde het "arguably the best game ever made"
Kijk eens op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:19 schreef Quickbeam het volgende:
heeft iemand scans van the pc gamer (USA niet UK) review? blijkbaar gaf deze pc gamer half life 2 98% en noemde het "arguably the best game ever made"
Zal wel gewoon de cd key zijn die de productactivatiecode is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 03:40 schreef Thoor het volgende:
Hoop het niet...
Een magere 96%? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:42 schreef Quickbeam het volgende:
sorry dat is de uk versie, waar die maar een magere 96% kreeg. De usa versie is nog nergens te vinden (copyright gezeik wrs)
Wel op letten volgende keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:08 schreef Quickbeam het volgende:
forau, normaal zet ik er met grote letters SARCASM ALERT bij maar dat was ik deze keer vergeten, hiervoor mijn excuses.
Er is zover ik weet niet gezegd dat dit het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:20 schreef Fliepke het volgende:
Belachelijk dat je het via steam nu niet gewoon kan unlocken, ik dacht dat dat juist de bedoeling was achter het hele verhaal van het preorderen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 05:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe zeker is het dat het spel op de Xbox uit gaat komen?
quote:Over de later te verschijnen Xbox versie van het spel is nog niets bekend, behalve dan dat die pas ergens in 2005 zal verschijnen.
Dan zie ik het voordeel al helemaal niet van die steam download...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er is zover ik weet niet gezegd dat dit het geval zou zijn.
Niet zo dom reageren hoor
GOLD![]()
16 Novemberquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef Elocyp het volgende:
Op welke datum moet HL2 nou uitkomen? 26 november?
Als nu, op dit moment GTA:SA gold gaat is hij toch nog niet available of wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dan zie ik het voordeel al helemaal niet van die steam download...
En waren er niet van die reclames op steam van: Play half life 2 the moment that it is available?
Nou ja, gold = available dacht ik zo
Available -> Beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:58 schreef Vitalogy het volgende:
Je zou ook kunnen beargumenteren dat daarmee bedoeld wordt dat het spel via Steam gedownload kan worden zodra het hele spel beschikbaar is, als in af en naar de distribiteur. Dat is wanneer ie gold is, niet wanneer deze wordt vrijgegeven in de winkel.
Lijkt me ook wel wat logischer om eerlijk te zijn.
Dat is precies wat ik bedoel, daarom heb ik het denk ik ook verkeerd begrepen al die tijd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:13 schreef Vitalogy het volgende:
Het is ook erg dom want op deze manier zit er eigenlijk geen enkel voordeel aan het downloaden via Steam, terwijl Valve daar veel meer inkomsten uit haalt. Maar goed, zoals ik al zei. Dat ene maandje maakt me verder ook weinig meer uit.
Dat was precies mijn gedachtequote:Op woensdag 29 september 2004 08:43 schreef Freel het volgende:
Ik wil alleen al de collector´s edition omdat ik geen zin heb om te kloten met 6 cd-roms. 1 DVD is veel handiger en je krijgt er Half-Life1: Source bij. Lijkt me ook geweldig!
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook nog zo'n t-shirt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachte.
Dat t-shirt is trouwens ook wel leuk. Ik heb ook al het t-shirt van de HL GOTY Edition.
30 euro? Dure DVD speler dan. Je hebt ze al voor 17 euroquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:25 schreef davidov het volgende:
voor 30 euro heb je al een dvdspeler....zo duur zijn die krengen niet meer
Gelukkig 10 dagen eerder, anders had ik gedreigt met mijn te fanatieke moslimvrienden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef Elocyp het volgende:
Op welke datum moet HL2 nou uitkomen? 26 november?
Ik heb hem gedragen op een paar lanpartiesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:24 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb ook nog zo'n t-shirt.
Nog in de originele verpakking. Niet uitgepakt.
Ik verkoop em over een jaar of 50quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb hem gedragen op een paar lanparties. Mijn ego was sterker dan de verpakking
.
-niet naar de winkelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, daarom heb ik het denk ik ook verkeerd begrepen al die tijd.
Ik zie geen voordelen meer
Installen/downloaden, what's the difference?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
-niet naar de winkel
-niet installen
-geen cd's/dvd
-je kunt spelen in de minuut van releaseLijkt me aardig wat voordeel.
Je moet het minstens decoden, wat dus gelijk staat aan installeren, en daarnaast vind ik het fijner om een hardcopy te hebben dan steeds te moeten downen na elke format...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
-niet naar de winkel
-niet installen
-geen cd's/dvd
-je kunt spelen in de minuut van releaseLijkt me aardig wat voordeel.
Preloaden hebben ze daarvoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Installen/downloaden, what's the difference?
Daarnaast ben ik sneller in de winkel dan dat ik hem download.
Daar weer naast ligt hij vaak iets eerder in de winkel als gepland.
Een cd vind ik overigens een voordeel, raak je steam kwijt dan raak je ook je spel kwijt
doe je even de cfg (?) filetjes brandenquote:Je moet het minstens decoden, wat dus gelijk staat aan installeren, en daarnaast vind ik het fijner om een hardcopy te hebben dan steeds te moeten downen na elke format...
jawelquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:28 schreef Elegy het volgende:
jeuj![]()
dit keer geen hackers? brand? RIAA invallen? echelon problemen? terroristische aanslagen om de broncode te bemachtigen?
We zullen zien.
En als je het uitgespeeld hebt, wil je het niet meer... komt dat even handig uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:21 schreef McGilles het volgende:
Je kan em toch zo gratis van internet plukken, kan tot nu toe nog bij alles en ook zeer snel...
Ik koop deze misschien wel, alleen dingen die ik echt wil
Knaap, ik heb het over het hele spel, niet over savegames/configjes van een paar KBquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:48 schreef Xrenity het volgende:
doe je even de cfg (?) filetjes branden
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Knaap, ik heb het over het hele spel, niet over savegames/configjes van een paar KB
Ik wacht op de MaddoxX bitorrent versie danquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:34 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
jawel![]()
Maar dan haal je dus je eigen standpunt (geen CD's) onderuitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het is al een paar keer beantwoord dat je de encrypted files op een CD'tje kunt gooien, deze later weer terug in je steam map kunt zetten, en vervolgens vrolijk verder spelen
Ik heb nu 5.8 GB aan gcf bestanden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het is al een paar keer beantwoord dat je de encrypted files op een CD'tje kunt gooien, deze later weer terug in je steam map kunt zetten, en vervolgens vrolijk verder spelen
HL1 heb ik ook al, maar vond het erg vet, en lijkt me daarom ook wel geinig om nog eens snel in het "mooi" uit te spelen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
HL1 heb ik al, CS speel ik nooit in zijn huidige vorm
Dat is wat ik ga doen, is nog goedkoper ook . . .quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:47 schreef Mr.J het volgende:
't Zuigt wel zwaar dat de Steam versie pas vrijgegeven wordt op de daadwerkelijk release date.
Had ik net zo goed de game met boekje en al in de winkel kunnen kopen.![]()
Eitje!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:58 schreef Epsilux het volgende:
[vraagje] Zou hl2 draaien op een:
AMD 2500+
1024 MB DDR
ATI Radeon 9600SE/TD???
Je hoeft ze niet te branden, maar jij wilde toch die zekerheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dan haal je dus je eigen standpunt (geen CD's) onderuit
Dus het word een dvd box, wist niet of het hier al gemeld was?quote:We just got the Half-Life 2 UK/European boxshot, and that clearly reveales it will be a DVD-ROM release, not a CD-ROM release, and have been age rated 18 (PEGI).
Bron?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:24 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dus het word een dvd box, wist niet of het hier al gemeld was?
Tuurlijk wel. Downen die hap!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:31 schreef Freel het volgende:
GVD ik wil gewoon:
Half-Life 2,
Day of Defeat: Source,
Half-Life 1: Source,
Met eventueel:
Counter Strike: Source,
3 Half-Life 2 Posters
En dat alles op 1 of 2 DVD's...maar dat is gewoon niet mogelijk
Vreemd geld heb jijquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is wat ik ga doen, is nog goedkoper ook . . .
Het word met de minuut vreemder:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Steam ging na de laatste preload weer iets downloaden, zowel voor HL2 als voor DoD:SWeet iemand daar iets vanaf?
Er zijn meerdere spellen te koop waar al 18+ op staat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:08 schreef Elegy het volgende:
Maar dan nog is het in NL toch hooguit 16? Of is dit een internationale regel ofzo? Dan wordt het in Duitsland zeker 21+
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:25 schreef Thoor het volgende:
Ik hoop dat er ook snel nude patches voor komen.
Zodat je je kan aftrekken op de dochter van de professor zeker?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:25 schreef Thoor het volgende:
Ik hoop dat er ook snel nude patches voor komen.
Dan heb ik er zeker altijd over heen gekekenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:15 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Er zijn meerdere spellen te koop waar al 18+ op staat.
I'm confused!!quote:Geachte klant,
Zojuist hebben wij vernomen van onze leverancier dat de Special Edition van Half-Life 2 pas op 3 december 2004 op de markt zal worden gebracht. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons hierover mailen. Ik hoop u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld omtrent de status van uw bestelling.
jeh waarom ook niet hequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wacht op de MaddoxX bitorrent versie dan
Tweakerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:56 schreef Refragmental het volgende:
Gisteren heb ik de special edition besteld bij DimensionPlus in de verwachting dat deze ook rond 16 november uit zou komen.
Vandaag kreeg ik het volgende mailtje:
[..]
I'm confused!!
Daar poste ik ook nog weleens in dat source forum maar ik ben daar gebanned je weet nooit waarom: om mijn usericoon, de zelfde als ik hier heb.quote:
Tja, het zijn tweakers, die hebben tere zieltjes.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:39 schreef pimpin het volgende:
[..]
Daar poste ik ook nog weleens in dat source forum maar ik ben daar gebanned je weet nooit waarom: om mijn usericoon, de zelfde als ik hier heb.
![]()
Lekker voor de fans.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:17 schreef jap85 het volgende:
Op dgs-online.nl stond dat de special edition van HL2 pas 14 dagen later uit zou komen dan de de gewone versie. Wel minder dus voor de mensen die voor de special gaan...
Tja, ik vind het ook niks..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Lekker voor de fans.![]()
Ze hopen zeker dat de die-hard fans eerst de normale versie kopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |