en kun je daarnaast ook nog de normale msn draaien?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:55 schreef cygnusx het volgende:
Jup, voor de liefhebber he, die msn smilies vervelen ook nogal snel
Idd goeie vraag, wil ik ook wel eens weten.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:58 schreef nXn het volgende:
[..]
en kun je daarnaast ook nog de normale msn draaien?
goh , nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 9 september 2004 21:58 schreef daReaper het volgende:
hij zal niet in linux werken, wel?
mn win computer is doooood
Maarrehh... wat zijn de verwachtingen voor versie 3.7 ongeveer?
en als TS dan ook nog eens antwoord zijn we een stuk verderquote:Op donderdag 9 september 2004 22:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd goeie vraag, wil ik ook wel eens weten.
dus dan heb je EN FoK! messenger (ahw) EN MSn messenger?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:05 schreef cygnusx het volgende:
meerdere malen kan opstarten.........gewone msn messenger ernaast kan zetten
Dat komt omdat TS alleen de plaatjes in het keuze menu vervangen heeft. De bewegende emoticons hebben aparte plaatjes (wel PNG).quote:Op donderdag 9 september 2004 22:08 schreef Mr.Mili het volgende:
het knipoogje doet het bij mij alleen niet fatsoenlijk, krijg ik de normale msn-smiley, ook al is de fok-smiley afgebeeld bij de voorbeeldje zeg maar.... andere mensen zelfde 'probleem'?
dit weet ik, daar ben ik ook al mee bezig, in v0.2 is dit gefixt, en ja die is heel snel al weer klaarquote:Op donderdag 9 september 2004 22:10 schreef Fries het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS alleen de plaatjes in het keuze menu vervangen heeft. De bewegende emoticons hebben aparte plaatjes (wel PNG).
toch is die dr wel... (aleen dan zonder dat vraagtekentje)quote:Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef FredvZ het volgende:
ik mis desmiley
Gewoon de msn messenger map kopieren en renamen naar bijv. Fok! Messenger ofzo, en in die map het exe bestand vervangen... tada... een fok messenger terwijl je normale messenger het ook doet. En dan zijn er nog 'plug-ins' die multiple instances toestaan... en dan werkt het allebei tegelijk als dat is wat je wilt. Wel wat meer werk dan het door iemand anders laten doen, maar nog steeds niet echt uitdagend ofzoquote:Op donderdag 9 september 2004 22:08 schreef Fries het volgende:
Tipje voor de volgende versie... Maak een versie die gepatcht is zodat de 'normale' MSN Messenger er gewoon naast kan draaien... (Als ze dat willen... )
te laat met je ideequote:Op donderdag 9 september 2004 22:08 schreef Fries het volgende:
Tipje voor de volgende versie... Maak een versie die gepatcht is zodat de 'normale' MSN Messenger er gewoon naast kan draaien... (Als ze dat willen... )
Mhh... dacht ik weer eens goed bezig te zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 22:12 schreef Mr.Mili het volgende:
[..]
Gewoon de msn messenger map kopieren en renamen naar bijv. Fok! Messenger ofzo, en in die map het exe bestand vervangen... tada... een fok messenger terwijl je normale messenger het ook doet. En dan zijn er nog 'plug-ins' die multiple instances toestaan... en dan werkt het allebei tegelijk als dat is wat je wilt. Wel wat meer werk dan het door iemand anders laten doen, maar nog steeds niet echt uitdagend ofzo![]()
Ik zei het op 22:08 en jouw post is geëdit op 22:11...quote:Op donderdag 9 september 2004 22:13 schreef cygnusx het volgende:
[..]
te laat met je ideedit heb ik al gedaan.. zie de beginpost maar... die kun je nu downloaden..
daarvoor was hij ook al geedit , plus dat ik hem eerst weer moest uploaden (4 min) e.t.c.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef Fries het volgende:
[..]
Ik zei het op 22:08 en jouw post is geëdit op 22:11...
hoezo dat?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef nXn het volgende:
oh ja!!
in de nieuwe versie eventjes een R achter msnmsg.exe zetten dat het dus msnmsgR.exe word
you're welcome
omdat je in je gepatchte msnmsg.exe hebt staan en het moet msnmsgr.exe zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 22:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hoezo dat?![]()
oh ja...quote:Op donderdag 9 september 2004 22:26 schreef cygnusx het volgende:
weet ik, heb ik extra gedaan maar dat maakt toch niet uit, dan kun je in je msn map zeg maar msnmsg als fok msn, en dan je standaard msnmsgr erin zodat je ze bijde kunt opstarten
dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 9 september 2004 22:28 schreef nXn het volgende:
[..]
oh ja...
ik heb gewoon de map gekopieerd en dus zeg maar 2 msn messenger mappen
bedanktquote:Op donderdag 9 september 2004 22:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar goed, die msn is echt top!
Goed gedaan!Hulde
Klik hierquote:Op donderdag 9 september 2004 22:47 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil alleen de smilies. Kan ik die ergens vandaan trekken?...
Graag gedaanquote:Op donderdag 9 september 2004 22:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
bedankt![]()
je bedoelt voor bij de lijst zelf? ja kan wel... maar dan moet ik wel 2 bestanden uploaden die je daar naartoe moet zetten i.p.v. 1... zalik nog wel kijkenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag gedaan
Kan je misschien ook voor het msn naam lijst achtergrond een FOK! logo maken of zow? (Zie screen 1 van jou OP post)
Graag gedaan Drifterquote:Op donderdag 9 september 2004 22:52 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Bedankt Speedy!![]()
Okequote:Op donderdag 9 september 2004 22:58 schreef cygnusx het volgende:
[..]
je bedoelt voor bij de lijst zelf? ja kan wel... maar dan moet ik wel 2 bestanden uploaden die je daar naartoe moet zetten i.p.v. 1... zalik nog wel kijken
in v0.2 komt denk ik een installer...
Een skinnetje en smilies etc mogen toch wel?quote:Op donderdag 9 september 2004 23:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FF @ TS........ Léés jij ooit wel eens wat voordat je begint te klooien aan programma's van een
kijk is naar msn+ spuit 11quote:Op donderdag 9 september 2004 23:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FF @ TS........ Léés jij ooit wel eens wat voordat je begint te klooien aan programma's van een ander ???? (lees je überhaubt wat, gezien je history)
in dit geval.... lees ff de EULA van .net messenger....![]()
![]()
![]()
MSN+ is een add-on ..... dit is een rip-of.... spuit 12 ??quote:Op donderdag 9 september 2004 23:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kijk is naar msn+ spuit 11
jah met een kutuser als voorbeeld zou niemand het nemenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:04 schreef nikky het volgende:
Dat ben ik
STFU. Nobody cares. Ga knikkeren.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FF @ TS........ Léés jij ooit wel eens wat voordat je begint te klooien aan programma's van een ander ???? (lees je überhaubt wat, gezien je history)
in dit geval.... lees ff de EULA van .net messenger....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:01 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
MSN+ is een add-on ..... dit is een rip-of.... spuit 12 ??
(En resource hacker gebruiken om een .exe of .dll aan te passen valt dus onder die laatste categorie)
quote:een skin
Ik heb em gewoon op mijn bureaublad staanquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:55 schreef The_Hives het volgende:
je moet hem toch gewoon in je messenger map plaatsen, en dan messenger weer op nieuw opstarten?
bij mij op beide manieren nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon op mijn bureaublad staanwerkt dus ook
Euhquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij mij op beide manieren niet![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euhvaag.
Heb je wel eerst msn afgesloten (ook in systeem vak) voor je die bestand naar die msn map plaaste?
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
zal mn pc dan wel opnieuw moeten opstarten
en nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is goed![]()
Welke msn versie heb je?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en nog steeds niet![]()
Zie je die block knopje? (Rechts boven?)quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe doe je die andere kleuren dan
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie je die block knopje? (Rechts boven?)
Nou die icoon naast dat verfkwastje
Klik daar eens op is wel leuk.
En dan moet je een leuk kleurtje uitkiezen.
Is leuk hoor.
Nah beetje kinderachtige post maar oke het helpt wel
Succes
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Oh hij werkt hier goed nu hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:51 schreef cygnusx het volgende:
oh, veel mensen hebben problemen met deze boel... daarom komt in v 0.2 een installer en nog steeds geen spyware/adware
Link?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:35 schreef cygnusx het volgende:
jeuu versie 0.2 is uit!! download hem nu, paar fixjes plus een installer voor mensen waar het niet lukt het handmatig te doenenne plaats ook alle bugs hier zodat t beter kan worden he...
Ja ben al bezig weerquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:37 schreef cygnusx het volgende:
check de beginpost
de fok!-smileys worden bij mij in msn behoorlijk wazig, enig idee hoe ik ze wat scherper, strakker kan krijgen?quote:
Ja okquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:45 schreef cygnusx het volgende:
ik weet het, blijkbaar iets fout gegaan,ben hem al opnieuw aan het uploaden
komt er zo aan
ok even testenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:48 schreef cygnusx het volgende:
geupload... nu moet dat wel lukken... veel plezier
gewoon fok! messneger (de nieuwste) kun je gewoon zo vaak opstarten als je wilquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe moet je dat doen dan,om er meerdere te gebruiken
nee hoor bij mij niet,dan begint gewoon die ene te knipperen,er komt er geen 1 bij.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
gewoon fok! messneger (de nieuwste) kun je gewoon zo vaak opstarten als je wil![]()
als je het zo kan fixen dat anderen dan ook meteen fok smilies zien ga ik het weer gebruikenquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:55 schreef cygnusx het volgende:
al gezegd, het is voor de liefhebbers, plus het is nog maar een zere beta, dus ik ben alles nog aan het fixen ,en het word nog mooier en leuker:)
Waarschijnlijk wel, maar sommige kneusjes zitten daar niet meequote:Op zaterdag 11 september 2004 02:36 schreef -Evert- het volgende:
Is het niet strafbaar eigenlijk....?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:15 schreef Piro het volgende:
STFU. Nobody cares. Ga knikkeren.
ik zit daar dus niet mee, denk jij dat ALS het al strafbaar is dat microsoft daar een fuck om geeft? dacht het niet , overigens op mess.be kun je ook een aantal skins downloaden, dusse het lijkt me redelijk legaal...quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar sommige kneusjes zitten daar niet mee
[..]
ja dat klopt dat is nog een bug, komt in 0.3 goed ...quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:20 schreef muurjunky het volgende:
Vet programma is het, maar ik heb problemen met de huilie smiley, bij mij vernadert die automatisch in de oude msn smiley inplaats wat er in de lijst staat, maar wel toppie vindt ik het...
naast de blokkeer knop in het msn venster staat ook een kwast knop, daar kun je andere kleuren kiezenquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:20 schreef muurjunky het volgende:
... hoe verander je eigenlijk die skin in andere kleuren, geel enzo, wat in de OP staat
ziet er vet uitquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:15 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
hoe vind je dit? het is nog niet af, en ik vind het zeker nog niet perfect maar het is in principe wel Fok! style
smiley postquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:22 schreef jaguar het volgende:
[..]
ziet er vet uitecht fok stule
maar desmile doet het nog niet
en ik mis deen de bewegende smileys
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:03 schreef cygnusx het volgende:
zal er aan werken, welke geanimeerde smlies zou je graag willen zien dan?
Enquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:05 schreef SynXteR het volgende:
[..]
die natuurlijk en deze
![]()
omdat dat via de client gaat, er wordt gewoon dit verzonden als code: : -) zonder spatie, bij die andere wordt gekeken wat dat moet zijn en klaarquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:07 schreef SynXteR het volgende:
waarom kan niemand mijn icoontjes zien van fok...
6.2 , maar probeer eerst v0.2 wel evenquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke msn versie heb je?
hahah vind hem super hoor... gebruik hem nu!quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:24 schreef cygnusx het volgende:en ericjuh?
dacht ik ook al aan...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:57 schreef Duracell het volgende:
Als je er nu een extra tabblad aan hangt... Met link naar b.v. Active topics ect..
Dan heeft het nog toegevoegde waarde
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:43 schreef hellmondunited het volgende:
pff wat een shit, ga m er gauw afgooien
Ik bedoelde jou ook niet, eerder josties alsquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:34 schreef cygnusx het volgende:
ik zit daar dus niet mee, denk jij dat ALS het al strafbaar is dat microsoft daar een fuck om geeft?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:03 schreef SynXteR het volgende:
@ wimmel_1 hou je fucking aarsch wannabe microsoft crew member....
maar smilies zoals bv :quote:Op zondag 12 september 2004 11:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Maar als anderen die Fok!smileys niet kunnen zien, installeer ik liever een Fok!smiley pakketje bij 'mijn aangepaste emoticons'. Dan kan iedereen ze zien.
Dus kun je wat dat betreft niet beter een gave skin ontwerpen? En een .zip file met smileys kado doen?![]()
smiley in 2en knippen... zo heb ik ze ook in mn msn staan...quote:Op zondag 12 september 2004 14:28 schreef cygnusx het volgende:
euu, ja naja ik kan wel geanimeerde smilies toevoegen, maar als ze groter zijn als 19x19 word het moeilijk want ik kan geen grotere smilies maken (denk ik)
why?quote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef Jump het volgende:
is er mogelijkheid om dit topic uit MyAT te halen ?![]()
tab manager?quote:Op zondag 12 september 2004 19:45 schreef Duracell het volgende:
Weet iemand een tab-manger die ook werkt op msn 6.2?
En ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Het is helemaal niet leuk als de ontvanger die fok! smileys niet kan zien.
Zodra dat verandert installeer ik fok msn wel weer opnieuw, tot dan gebruik ik gewoon MSN met fok! smiley pakketje
Dat is dan wel weer leukquote:
Dat kan, gewoon bij add/remove programs kijken (windows XP)quote:Op woensdag 15 september 2004 17:43 schreef Bond het volgende:
Kan je het ook deïnstalleren? Zo ja dan ja ik het wel proberen.Als het niet bevalt ofzo (wat wel niet zo zal zijn) dan kan ik het er tenminste weer afhalen
Username: Marksterquote:Op woensdag 15 september 2004 20:31 schreef Markster het volgende:
no hard feelings hoor, maar gaat jullie leven nou echt niet verder dan fok?
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:26 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Username: Markster
Aantal posts: 17096 (gemiddeld 21 per dag)
Look who's talking![]()
Mja der zitten nog wel meer fouten in imo.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:08 schreef PM-girl het volgende:
de smilies die van fok komen, worden in het schermpje toch gewoon msn smilies
zoals deze
wordt deze [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:26 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Look who's talking![]()
Kopieren uit je gewone msn messenger mapquote:
Als ik op m'n andere computer zit zal ik het eens proberenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kopieren uit je gewone msn messenger mapwerkt perfect
Je bent jaloers dat je niet nakend in een weide met bier bent!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:26 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Look who's talking :')
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat je niet nakend in een weide met bier bent!![]()
Okee dan neem ik hem ook, als hij maar werkt met het vergrote plaatje en handschrijven, maar dat kon toch?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:16 schreef cygnusx het volgende:
*cygnusx gaat nu een tablad maken voor in de msn die in v0.3 komt![]()
en overigens ook de smilies fixen...
Ja dat is inderdaad wel een goed idee, maar het is nog maar een beta-versie he?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:03 schreef nXn het volgende:
en mss een ideetje dat je ook de poppetjes van afwezig verandert....?
Jij druk? Jij zit hier nu een beetje te relaaxen met Golden Power en je bent aan het fokken en msnnen. Noem ik niet druk hoor....quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:02 schreef cygnusx het volgende:
ja, ben nogal druk op t moment dus erg veel vordering is er nietmaar dat komt zeker wel...
weekend he, moet ff ontspannen, ga strax naar huis en dan maandag weer drukke schooldagenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Jij druk? Jij zit hier nu een beetje te relaaxen met Golden Power en je bent aan het fokken en msnnen. Noem ik niet druk hoor....![]()
Drukke schooldagen? Ach man, je bent vorige week de helft v/d niet eens geweest man!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
weekend he, moet ff ontspannen, ga strax naar huis en dan maandag weer drukke schooldagen
*kuch* bruiloft!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Drukke schooldagen? Ach man, je bent vorige week de helft v/d niet eens geweest man!![]()
Het is ook een plugin net als msn plus of handschrijven of grotere plaatjes, hij werkt er gewoon naast.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:01 schreef Nolius het volgende:
Maar is het nu wel of niet iets. Ik lees wisselende dingen...
Ow ik wacht wel ff als het niet anders kan hoorquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef cygnusx het volgende:
jep i know.. of iemand moet een mirror fixen of je moet w8en tot de volgende maand (paar dagen..)
moet cyggie alleen wel ff reagerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:39 schreef nXn het volgende:
hoe groot issie? anders kennie wel op m'n @home accountje
je bent niet eens onlinequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:21 schreef classpc het volgende:
Ik wil hem wel delen via mijn FOK! MSN Messenger
Als ik hem zou hebben dan had ik dat al gedaanquote:Op woensdag 29 september 2004 15:03 schreef Zaren het volgende:
iemand mirror plz plz plz
ja ik weet het, das nog nie helemaal goed, maar nog steeds beta... maar ik ga er binnekort weer mee bezig (dit weekned ofzo, had drukte.)quote:Op woensdag 29 september 2004 20:33 schreef nXn het volgende:
maar wat moet dit voorstellen?
[afbeelding]
oh je bedoetl deze?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:29 schreef Fwnk het volgende:
nXn, tis mijn webspace, tis alleen dat plaatje waar ik me zo voor schaam
je zietquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:01 schreef mcDavid het volgende:
en wat voor smilie krijg ik nou als ik in die fokmessenger bijv. : @ typ? (zonder spatie)of
?
en ziet die ander die geen fokmessenger heeft dat ook?
jammer dat de andere "oersioon" niet dezelfde smileys ziet..quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef nXn het volgende:
[..]
je zietmaar de andere oersioon(lees: persoon) ziet gewoon de MSN smiles
ja en msn poppetje isquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:32 schreef killko het volgende:
[..]
jammer dat de andere "oersioon" niet dezelfde smileys ziet..
Dat hondje wat standaard in msn zat (&) is nu trouwens![]()
fok! messenger is een proggie op zichzelf...dit draai ej dus NAAST je gewone msnquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef Tiemie het volgende:
is er al een versie voor MSN7.0?
Ooh maar we maken ook een FoK! Gates hoor..quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:48 schreef killko het volgende:
Cool>knippert met z'n oog in de fok messenger!!
Straks wordt Bill Gates boos en gaatie zeggen:
"Wie heeft er met MSN zitten Fokken!met de originele ':@' smiley natuurlijk"
![]()
dat heb je toch niet helemaal goed gesnapt jongeman. het is gewoon een aangepaste msn messenger dus geen tooltje zoals msn plus die naast msn draait (daar heb ik de programeercapiciteiten niet voor.. als iemand dat wel heeft mag hij zich meldenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:44 schreef nXn het volgende:
[..]
fok! messenger is een proggie op zichzelf...dit draai ej dus NAAST je gewone msn
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:20 schreef brainster het volgende:
is er een werkende download link?
dus het is helemaal gebeurd??? geen nieuwe versies?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:03 schreef cygnusx het volgende:
om heel eerlijk te zijnik heb m niet meer
, zal ff zoeken of hij nog te vinden is...
Die is er al.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef killko het volgende:
Ik heb het programma na een paar dagen gebruik (tijdje terug) weer gedeinstalleerd.. het beviel me toch niet.. misschien is een smiley-pack voor msn leuker (zodat de ontvanger ook het juiste plaatje ziet en dat je ook nog de gewone plaatjes kan.. of dat je kan omschakelen tussen gewoon en fok terwijl je aan het typen bent..
neequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:55 schreef SHERMAN het volgende:
Heb je die zelf niet meer?
Ik heb hem nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef cygnusx het volgende:
iemand die de installlatie van fok messenger nog? dan zal ik dr mee verder gaan, verbeteren enzo...
Ja, ik wou hem net downenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:51 schreef Metroid het volgende:
Die downloadlink mag onderhand wel gefixt worden.
Ja dan hebben we er ook niks aanquote:Op woensdag 1 december 2004 09:44 schreef jercovski het volgende:
link is dood?
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:48 schreef jercovski het volgende:
maar dan kan men vriendin (de enige maar ik mee msn) nietzien
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:39 schreef Ericjuh het volgende:
zag op frontpage een poll waar je kon kiezen uit de messengers van tegenwoordig.. ik miste alleen de Fok! messenger
quote:Not Found
The requested URL /screens/foksetup.exe was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gaarne!quote:Op woensdag 8 december 2004 05:57 schreef darkhole het volgende:
[..]
Zal ik hem via msn doorsturen Snakey?
ook hebben?quote:Op woensdag 8 december 2004 06:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
tvp
Altijd toch, al zit die er niet doe je het in je cofigaratiescherm ==> software ==> fok messenger ==> verwijderen (of zoeiets)quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:58 schreef Rahl het volgende:
zijn er trouwens ook mogelijkheden om em te un-installeren?
ah n/m , leuk programmatje
ik vind van welquote:Op donderdag 2 december 2004 19:47 schreef nXn het volgende:
[..]
omdat het geen officiele messenger is, een rip-off
you've got mailquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:13 schreef NootjesBV het volgende:
heeft iemand een mirror, of het proggie zelf dan host ik hem zelf wel, heb hier nog bakken bet bandbreedte liggen. plz mail gerben [AT] nootjesbv [dot] nl
Ja nog steeds.....quote:Op woensdag 1 december 2004 09:44 schreef jercovski het volgende:
link is dood?
hmm heb nog niets ontvangenquote:
ff proberenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:56 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
hmm heb nog niets ontvangen![]()
kan je hem mischien uploaden naar mijn ftp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |