Ow ik wacht wel ff als het niet anders kan hoorquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef cygnusx het volgende:
jep i know.. of iemand moet een mirror fixen of je moet w8en tot de volgende maand (paar dagen..)
moet cyggie alleen wel ff reagerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:39 schreef nXn het volgende:
hoe groot issie? anders kennie wel op m'n @home accountje
je bent niet eens onlinequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:21 schreef classpc het volgende:
Ik wil hem wel delen via mijn FOK! MSN Messenger
Als ik hem zou hebben dan had ik dat al gedaanquote:Op woensdag 29 september 2004 15:03 schreef Zaren het volgende:
iemand mirror plz plz plz
ja ik weet het, das nog nie helemaal goed, maar nog steeds beta... maar ik ga er binnekort weer mee bezig (dit weekned ofzo, had drukte.)quote:Op woensdag 29 september 2004 20:33 schreef nXn het volgende:
maar wat moet dit voorstellen?
[afbeelding]
oh je bedoetl deze?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:29 schreef Fwnk het volgende:
nXn, tis mijn webspace, tis alleen dat plaatje waar ik me zo voor schaam
je zietquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:01 schreef mcDavid het volgende:
en wat voor smilie krijg ik nou als ik in die fokmessenger bijv. : @ typ? (zonder spatie)of
?
en ziet die ander die geen fokmessenger heeft dat ook?
jammer dat de andere "oersioon" niet dezelfde smileys ziet..quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef nXn het volgende:
[..]
je zietmaar de andere oersioon(lees: persoon) ziet gewoon de MSN smiles
ja en msn poppetje isquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:32 schreef killko het volgende:
[..]
jammer dat de andere "oersioon" niet dezelfde smileys ziet..
Dat hondje wat standaard in msn zat (&) is nu trouwens![]()
fok! messenger is een proggie op zichzelf...dit draai ej dus NAAST je gewone msnquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef Tiemie het volgende:
is er al een versie voor MSN7.0?
Ooh maar we maken ook een FoK! Gates hoor..quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:48 schreef killko het volgende:
Cool>knippert met z'n oog in de fok messenger!!
Straks wordt Bill Gates boos en gaatie zeggen:
"Wie heeft er met MSN zitten Fokken!met de originele ':@' smiley natuurlijk"
![]()
dat heb je toch niet helemaal goed gesnapt jongeman. het is gewoon een aangepaste msn messenger dus geen tooltje zoals msn plus die naast msn draait (daar heb ik de programeercapiciteiten niet voor.. als iemand dat wel heeft mag hij zich meldenquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:44 schreef nXn het volgende:
[..]
fok! messenger is een proggie op zichzelf...dit draai ej dus NAAST je gewone msn
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:20 schreef brainster het volgende:
is er een werkende download link?
dus het is helemaal gebeurd??? geen nieuwe versies?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:03 schreef cygnusx het volgende:
om heel eerlijk te zijnik heb m niet meer
, zal ff zoeken of hij nog te vinden is...
Die is er al.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:05 schreef killko het volgende:
Ik heb het programma na een paar dagen gebruik (tijdje terug) weer gedeinstalleerd.. het beviel me toch niet.. misschien is een smiley-pack voor msn leuker (zodat de ontvanger ook het juiste plaatje ziet en dat je ook nog de gewone plaatjes kan.. of dat je kan omschakelen tussen gewoon en fok terwijl je aan het typen bent..
neequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:55 schreef SHERMAN het volgende:
Heb je die zelf niet meer?
Ik heb hem nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef cygnusx het volgende:
iemand die de installlatie van fok messenger nog? dan zal ik dr mee verder gaan, verbeteren enzo...
Ja, ik wou hem net downenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:51 schreef Metroid het volgende:
Die downloadlink mag onderhand wel gefixt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |