Ja dan hebben we er ook niks aanquote:Op woensdag 1 december 2004 09:44 schreef jercovski het volgende:
link is dood?
quote:Op woensdag 1 december 2004 09:48 schreef jercovski het volgende:
maar dan kan men vriendin (de enige maar ik mee msn) nietzien
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:39 schreef Ericjuh het volgende:
zag op frontpage een poll waar je kon kiezen uit de messengers van tegenwoordig.. ik miste alleen de Fok! messenger
quote:Not Found
The requested URL /screens/foksetup.exe was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gaarne!quote:Op woensdag 8 december 2004 05:57 schreef darkhole het volgende:
[..]
Zal ik hem via msn doorsturen Snakey?
ook hebben?quote:Op woensdag 8 december 2004 06:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
tvp
Altijd toch, al zit die er niet doe je het in je cofigaratiescherm ==> software ==> fok messenger ==> verwijderen (of zoeiets)quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:58 schreef Rahl het volgende:
zijn er trouwens ook mogelijkheden om em te un-installeren?
ah n/m , leuk programmatje
ik vind van welquote:Op donderdag 2 december 2004 19:47 schreef nXn het volgende:
[..]
omdat het geen officiele messenger is, een rip-off
you've got mailquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:13 schreef NootjesBV het volgende:
heeft iemand een mirror, of het proggie zelf dan host ik hem zelf wel, heb hier nog bakken bet bandbreedte liggen. plz mail gerben [AT] nootjesbv [dot] nl
Ja nog steeds.....quote:Op woensdag 1 december 2004 09:44 schreef jercovski het volgende:
link is dood?
hmm heb nog niets ontvangenquote:
ff proberenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:56 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
hmm heb nog niets ontvangen![]()
kan je hem mischien uploaden naar mijn ftp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |