De serie is ook her en der in andere topics besprokenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:14 schreef Meadowmeal het volgende:
o sorry, ik had alleen gezocht op "Robert Jordan"![]()
Dit is toch wel erg hard, het is een goed verhaal, alleen heeft Jordan teveel woorden nodig om het verhaal te vertellen zolang je je daar niet aan stoort dan het niet zo een probleem, maar om nou te zeggen het is het beste wat ik heb gelezen, nee dat zeker niet daar hebben we gelukkig George RR martin nog voor met de Song of Fire and Ice serie.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef OllieA het volgende:
Vreselijke boeken. Een soort Alabastine, houtrotvuller om gaten mee te stoppen. Het zanikt, zeurt en zevert maar door.
Een dieptepunt in de fantasy, die WoT boeken. Ik vermoed dat Jordan per woord wordt betaald.
ja, dat is ook een probleem, dat, samen met het feit dat ik ze hier alle 10 heb staan, als ik er dan 1 niet lees is dat ook wat zonde van mijn geld.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:22 schreef kwintenstraler het volgende:
Tja, maar als je de andere delen gelezen hebt, moet je natuurlijk toch doorgaan![]()
hehe valt mee.. ik had ook ongeveer een jaar niets gelezen maar als je weer verder gaat kan je het zo weer oppakken.. belangrijke dingen worden vaak wel herhaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Xcalibur het volgende:
Ik zit al een jaar of 5 halverwege boek 5....
Moet ik misschien eens opnieuw aan beginnen
die ga ik hierna lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
moet ook maar eens aan beginnen als ik klaar ben met Sword of Truth.
hehe ja er zijn er idd 2quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmm raar ik dacht dat er al een topic was over deze serie....
gevonden Wheel of Time (topic bevat spoilers!)
Maar goed
Ik ben ff gestopt bij deel 9, ik wacht tot de laatste uitkomt en dan ga ik de serie uitlezen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ja er zijn er idd 2sorry voor het kicken van het verkeerde topic
ik heb precies hetzelfde gehad als jij....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:50 schreef Felagund het volgende:
Het laatste boek komt waarschijnlijk eind dit jaar uit. Of alleen het eerste deel, op de blog van Sanderson is te lezen dat het waarschijnlijk een boek van 600 tot 700 duizend woorden wordt. En dan zou het eventueel gesplitst worden.
Ik ben nu een tijd gestopt met lezen, ik was in het vijfde deel bezig. De eerste vier delen vond ik heel leuk, maar het begon me wat te langdradig te worden. Ik heb deel 6 t/m 9 ook nog in de kast liggen, maar ik weet nog niet of ik verder ga met lezen. De wereld is zeer interessant maar alleen de schrijfstijl is soms lastig door heen te komen. En wat ik er van gehoord heb worden de delen niet beter naarmate de serie vordert .
Ik heb hetzelfde. Ik ben lang geleden begonnen aan de serie, en vind het nu jammer om niet meer verder te lezen. Vooral deel tien was echt verschrikkelijk, het laatste boek was weer van een behoorlijk niveau (kan natuurlijk ook komen doordat mijn verwachtingen zo laag warenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het dus zonde om te stoppen met lezen na zoveel leeswerk, dus ik heb wel lles tot nu toe gelezen, maar ik lees al wel een paar delen met een groeiend gevoel van "wanneer gebeeeeeurt er weer eens iets!"
vind je? vind ik eigenlijk helemaal niet....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. tsja. die eerste tig hoofdstukken kan je dus ook snel overslaan. vond ik opzich wel handig eigenlijk. Leest wat sneller.
Ben weer begonnen met een frisse start na een half jaar. Het einde van boek 5 vond ik weer zeer sterk en tot nu toe (de eerste 20 bladzijdes) is ook deel zes interessant. Het lezen ging ook weer een stuk sneller, ik ben echt benieuwd of nu mij deel zes weer van begin tot eind kan boeien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde gehad als jij....
in het dagelijks leven heb ik sowieso weinig tijd om te lezen... toen ik in boek 5 was vond ik het saai... en heb vanaf de wintersport (feb) tot de zomervakantie (aug) niet meer gelezen.
Op mn strandbedje heb ik deel 5 erbij gepakt en ben weer gaan lezen.
Ik had de vorige delen altijd een hekel aan het feit dat zoveel dingen herhaald werden in de boeken. Maar hier vond ik het dus weer erg handig want ik was binnen 3 hoofdstukken weer helemaal up to date.
ben nu bij boek 7 over de helft![]()
6 is wel een tof boek... 7 is ook leuk alleen wat verderop in het verhaal pas..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben weer begonnen met een frisse start na een half jaar. Het einde van boek 5 vond ik weer zeer sterk en tot nu toe (de eerste 20 bladzijdes) is ook deel zes interessant. Het lezen ging ook weer een stuk sneller, ik ben echt benieuwd of nu mij deel zes weer van begin tot eind kan boeien.
Maar dan zie ik nog steeds op tegen het lezen van delen 7 t/m 10 waarvan ik heb gehoord dat ze een stuk minder zijn.
Het laatste boek komt volgens mij in November uit, al is dat nog niet officieel bevestigd. Het zou ook nog gesplitst kunnen worden, omdat het boek waarschijnlijk 600.000 tot 700.000 bevat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |