Ikzelf heb niet zoveel moeite met het 'gebrek aan actie' het is tenslotte geen Van Damme Film waar iedere 5 minuten iemand knock out moet. Waar ik wel moeite mee heb is het toevoegen van nieuwe tussenlagen aan de duistere kant, met allerlei onduidelijke teasers over de identiteit van die personen. En inderdaad, het verschil jongetje meisje begint een beetje te vervelen ondertussen. Trouwens, dat gedoe van Rhand tegenover de speervrouwen heb ik vanaf het begin wat absurd gevonden. Maar goed, ik ben nog steeds van plan om door te lezen tot het einde, ook al denk ik dat ik dat wel kan voorspellen: Er wordt een manier gevonden om anders te geleiden dan gebruikelijk waardoor de smet van de duistere op saidar omzeild kan worden en de strijd voor het licht wordt gewonnen.
PS : als je WoT leuk vindt om te lezen probeer dan Stad van Goud van Tad Williams eens.
quote:
op 01-21-2000 om 08:12 PM schreef HiZ het volgende:Ikzelf heb niet zoveel moeite met het 'gebrek aan actie' het is tenslotte geen Van Damme Film waar iedere 5 minuten iemand knock out moet. Waar ik wel moeite mee heb is het toevoegen van nieuwe tussenlagen aan de duistere kant, met allerlei onduidelijke teasers over de identiteit van die personen. En inderdaad, het verschil jongetje meisje begint een beetje te vervelen ondertussen. Trouwens, dat gedoe van Rhand tegenover de speervrouwen heb ik vanaf het begin wat absurd gevonden. Maar goed, ik ben nog steeds van plan om door te lezen tot het einde, ook al denk ik dat ik dat wel kan voorspellen: Er wordt een manier gevonden om anders te geleiden dan gebruikelijk waardoor de smet van de duistere op saidar omzeild kan worden en de strijd voor het licht wordt gewonnen.
Ik heb laatst in een bui van verveling in een week tijd alle tot dan verschenen delen in een keer achter elkaar gelezen. (ik geloof dat het er toen 6 waren). Dat las toch een stuk lekkerder dan een keer in zoveel tijd een deel. je komt er meer in en je weet beter wie de oneindig vele bijfiguren zijn.
En inderdaad die jongen-meisje verschillen irriteren wel een beetje. Ik vind sowieso die meisjes in het boek een beetje zeurderig over komen. Robert Jordan heeft zeker een zeurderige vrouw.
Jimmy
quote:
op 01-22-2000 om 12:43 AM schreef Jimmy het volgende: Ik heb laatst in een bui van verveling in een week tijd alle tot dan verschenen delen in een keer achter elkaar gelezen.
Een week? Wow, jij hebt zeker zo'n snelleescursus van TV gehaald?
Als jordan er bij boek 5 of 6 eens een eind aan had gebreid, ja, dan was het wel ok geweest.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:06 schreef Takje het volgende:
raar dat er maar zo weinig topics over deze fantastische fantasy reeks zijn, ik tel er maar 1 zelfs. Ik ben nu bij deeltje...5 en vind het nog steeds geweldig. Zo ongelooflijk gedetailleerd zijn alle personages (tentallen) uitgewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |