quote:Op maandag 26 juni 2006 13:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook niet rouwig om zijn.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:14 schreef Diwwek het volgende:
ik vond het een schandalige overtreding. Ik zou jullie wel eens willen horen als Robben zo'n trap had gekregen van een portugeze verdediger..
En het scheelde ook weinig of Bouhlaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde,
Jankerds als C Ronaldo (of Robben), moet je van het veld trappen.
Bouhlanog ff en je bent net zo goed als Marco Materazzi topic #2: Marco toont geen genade
van een mug een olifant maken kom op zeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef Stpan het volgende:
[..]
En het scheelde ook weinig of Bouhlahad hier kunnen aansluiten Rachid Bouaouzan verdient een tweede kans! (deel V) !!
![]()
Barca volgt hem al een tijde volgens mij. Begin dit jaar was er ook al sprake van een eventuele overgang.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef RedGuy het volgende:
Wanneer gaat Barca deze held contracteren?
Engeland, Italie?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Barca is een lelijke club.
Niets voor hem
niet overdrijvenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Eindelijk hebben wij ook een ijzervreter, Boulah is nog harder dan Stam
Intiligente bijdrage aan dit topicquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Jankerd die Ronaldo, hij heeft geluk want Marokkanen kunnen gemener trappen, zie Niels Kokmeijer
Maar je hebt een puntquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Intiligente intelligente bijdrage aan dit topic
Moet je niet ergens in POL linkse rakkers de huid volschelden?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef DrDentz het volgende:
ik ook
Boulahrouz kan prima ballen. Heeft toch ook nog in de spits gestaan bij RKC. Maar het is geen type dat inschuift inderdaad. Of dat aan hem of aan de coach ligt...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Marco had het beter kunnen wisselen na rust. Mathijsen en Boulahrouz zijn met de bal niet echt de besten en moeten zich in een man vastbijten. Nu gingen ze zoeken omdat er geen spits was. Khalid had al geel, een dure inschattingsfout van Marco als je het mij vraagt.
Linksbuiten of rechtsbuiten heeft ie een tijdje gestaan idd... was niet echt een succes overigensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Boulahrouz kan prima ballen. Heeft toch ook nog in de spits gestaan bij RKC. Maar het is geen type dat inschuift inderdaad. Of dat aan hem of aan de coach ligt...
Marco gaat misschien weg, maar als we ze nou eens samen in het centrum zettenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:01 schreef koningdavid het volgende:
Is Inter niet een keer toe aan een vervanger voor Materazzi?
Tegen Macedonië viel hij toen ook tegen als rechtsback zonder opponent. Het is meer een echte mandekker. Natuurlijk kan hij aardig voetballen, maar niet op topniveau. Dan heeft hij het toch lastiger qua tempo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:59 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Boulahrouz kan prima ballen. Heeft toch ook nog in de spits gestaan bij RKC. Maar het is geen type dat inschuift inderdaad. Of dat aan hem of aan de coach ligt...
Bron: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=14697quote:Ook Boulahrouz inzet verkiezingsstrijd
Khalid Boulahrouz is net als Arjen Robben inzet geworden van de verkiezingsstrijd bij Real Madrid. Presidentskandidaat Lorenzo Sanz maakte donderdag bekend dat hij de verdediger naar Madrid haalt, als hij op 2 juli de verkiezingen wint. Een andere kandidaat, Ramón Calderón, belooft de socios de komst van Arjen Robben.
De twee Nederlanders zijn slechts enkele van vele namen die door kandidaten worden genoemd als versterking van de Koninklijke. Zo beweert Sanz ook al een akkoord te hebben met Gianluca Zambrotta, Émerson (beiden Juventus), Michael Carrick (Tottenham Hotspur), en Fernando Gago van Boca Juniors. Als trainer heeft hij de oud-coach van Real Vicente del Bosque op het oog.
Calderón, die samen met de beoogde technisch directeur Predrag Mijatovic de verkiezingsstrijd ingaat, belooft de Madrilenen naast Robben ook trainer Fabio Capello en de spelers Kaká en Cesc Fabregas.
Kandidaat Juan Miguel Villar Mir komt met de naam van Arsène Wenger als trainer op de proppen en zegt verder dat Cristiano Ronaldo (Manchester United) naar het Bernabeu-stadion komt. Arturo Baldasano belooft de supporters trainer Sven-Göran Eriksson en de spelers Joaquin (Real Betis) en Juan Antonio Reyes (Arsenal) en Juan Palacios komt vandaag of morgen naar buiten met 'twee of drie namen'.
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:10 schreef cultheld het volgende:
Nou inderdaad zeg. Hij gaat publiekslieveling worden op Stamford Bridge.
Sinds?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, hij gaat naar Chelsea.
"Khalid Boularouz nep Marokkaan tfoe!"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef daaaaan het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-484132.html
Onze Marokkaanse vrienden vinden hem ook aardig
Nee joh, 13 miljoen. Het is geen spits.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Ik schreef het in het Chelsea-topic ook al, maar ik vind het echt verrassend dat het ambitieuze HSV op dit tijdstip nog een belangrijke speler verkoopt. Boulahrouz zal dus vast veel geld opgeleverd hebben, wellicht wel één van de duurste transfers van een Nederlander ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |