Boulaquote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Maquiladora het volgende:
Heeft iemand gisteren nog het potret van Boulahrouz in de GPD-bladen gelezen?
Ging over zijn eerste wedstrijd tegen Kuranyi vorig seizoen, schijnbaar had hij zijn noppen geslepen om hem eens te grazen te nemen![]()
Boulahrouz![]()
En niet alleen een Duitser.quote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boula. Noppen slijpen om een m.. duitser aan te pakken
Eerlijk is eerlijk, het waren 2 schandalige overtredingen ...quote:"Ich bin überzeugt, er hat das mit Absicht gemacht. Der Ball war lange weg. Wenn er so agiert, gehört Boulahrouz nicht in die Bundesliga." Der Niederländer, der auch Artur Wichniarek mit einem Tritt in die Achillessehne zum Ausscheiden zwang, sei einer der besten Manndecker der Liga, erklärt Vata, um diesen dann wie Trainer Thomas von Heesen anzuklagen: "Denkt er, er ist Beckenbauer? Ich habe immer auf die Socken gekriegt, aber solche Fouls habe ich noch nie erlebt. Er hat keinen Ball gesehen, nur meinen Fuß. Das waren zwei Fouls nicht für Rot, das waren zwei Fouls fürs Gefängnis", schimpfte Vata am Sonntag. Worte - überzogen wie Boulahrouz' Spielweise. Vata voller Sarkasmus: "Ich gratuliere ihm. Er hat erreicht, was er erreichen wollte!" Boulahrouz, nach dem Spiel noch bissig ("Die Bielefelder sind nicht hart genug"), zeigte sich gestern reumütig. "Dass beide verletzt sind, tut mir Leid."
Foei Khalid!quote:Khaled Boulahrouz muss sich am 4. Mai vor dem Hamburger Amtsgericht verantworten.
Dem Abwehrmann vom Hamburger SV wird, wie ein Gerichtssprecher bestätigte, "Fahren trotz Fahrverbots" vorgeworfen. Dem 24-jährigen niederländischen Nationalspieler droht damit eine Gefängnisstrafe von bis zu einem Jahr oder eine Geldbuße.
Boulahrouz soll im vergangenen Jahr während eines einmonatigen Fahrverbots erwischt worden sein, als er mit seinem Auto eine rote Ampel überfahren hat.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Boulah heeft zich in de basis gespeeld, dat lijkt me duidelijk.
daar schrik je van lijkt mijquote:de Cler Joris Ooijer en Boulah
Misschien heel iets minder. Als die AD-reporter Marokkaanse jongeren in Kanaleneiland, Charlois of Schilderswijk had gevraagd naar een mening over Boula, dan had ie andere antwoorden gekregenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Leuk stukje in de krant met Marokkanen in Maassluis. Allemaal zeer trots op Khalid. Ze vinden hem geen verrader. Zou dat dan daar minder spelen dan bij Turken??
Ze zeiden ook "Als Duitsland weer binnen komt vallen vechten wij Marokkanen met de Nederlanders mee tegen de Duitsers" (zoiets dergelijks dan)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Leuk stukje in de krant met Marokkanen in Maassluis. Allemaal zeer trots op Khalid. Ze vinden hem geen verrader. Zou dat dan daar minder spelen dan bij Turken??
Bouchra Boula?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef JaWi het volgende:
Ik heb nog met het nichtje van Boula gewerkt.
Zoals Koeman ooit zei: "Die doodschop op Tigana was klasse". Het was niet netjes van Boulah, roodwaardig maar ook iets wat de wedstrijd voor je kan winnen. Voetbal is oorlog.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:26 schreef zjroentje het volgende:
Wat een belachelijke overtreding van de Bouldozer op Ronaldo.
Dat was gewoon een rode kaart ...
je kan er rood voor geven iddquote:Op maandag 26 juni 2006 12:26 schreef zjroentje het volgende:
Man,dat was het hoogtepunt van de wedstrijdquote:Op maandag 26 juni 2006 12:26 schreef zjroentje het volgende:
Dan zou ik er ook niet rouwig om zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:14 schreef Diwwek het volgende:
ik vond het een schandalige overtreding. Ik zou jullie wel eens willen horen als Robben zo'n trap had gekregen van een portugeze verdediger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |