Als hij echt van het spelletje houdt, wilt hij best inleveren denk ik. Je speelt immers elke week, en het salaris is bij Ajax nog steeds niet om over te klagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn salaris is te hoog voor Stuttgart en dan kan Ajax het wel betalen?
Ohh is dat zo? Ik zou hem heel erg graag bij Ajax willen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef koningdavid het volgende:
Als Martin Jol, door Boulah 'zijn tweede vader' genoemd, naar Ajax komt zie ik Boulah ook wel komen.
Zou mooi zijn. Silva - Boulahrouz - Vermaelen - Obradovicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef koningdavid het volgende:
Als Martin Jol, door Boulah 'zijn tweede vader' genoemd, naar Ajax komt zie ik Boulah ook wel komen.
quote:Boulahrouz voorlopig aan de kant met schouderblessure
19/07/2009 16:03
VfB Stuttgart vreest dat het de komende weken niet kan beschikken over Khalid Boulahrouz. De centrale verdediger liep een schouderblessure op tijdens het oefenduel met Schalke 04 (1-0).
Na een duel met voormalig PSV'er Jefferson Farfán verliet Boulahrouz geblesseerd het veld. Een scan moet de ernst van de blessure uitwijzen, de Duitse club vreest een absentie van enkele weken.
Het is dus onduidelijk of Boulahrouz tijdig fit is voor de oefenwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Engeland die voor 12 augustus in Amsterdam op het programma staat.
Hij speelt anders wel gewoon in de top van het Duitse voetbal.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:45 schreef turnpoint76 het volgende:
Boulahrouz; na een veelbelovende start is hij door mentale - en fysieke tegenslagen niet de top speler geworden zoals je van hem zou verwachten.
En eerder ook in de Engelse en Spaansequote:Op zondag 19 juli 2009 22:16 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Hij speelt anders wel gewoon in de top van het Duitse voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |