Toen stond hij al in de basis bij HSV hoor. Je zag toen dat hij veel vrijheid had in zijn rol op rechts en zich geen raad wist.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk nog ff wennen voor hem. Maar sinds hij bij HSV in de basis staat, is hij echt gegroeid
quote:1 Bordon FC Schalke 04 17 17 0 2,82
2 van Buyten Hamburger SV 22 22 4 2,91
3 Lucio Bayern München 20 20 2 2,93
4 Boulahrouz Hamburger SV 16 16 0 2,94
5 Simunic Hertha BSC 19 19 0 3,00
6 Ismaël Werder Bremen 21 21 3 3,02
7 Stranzl VfB Stuttgart 18 18 1 3,03
8 Madlung Hertha BSC 15 11 2 3,09
9 Kobiashvili FC Schalke 04 20 20 3 3,10
10 R. Kovac Bayern München 13 13 0 3,12
leuk stuk wel. Alleen had hij zn shirt wel dicht mogen houdenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef zjroentje het volgende:
Khalid deze week groot op en in de Sportweek.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:44 schreef zjroentje het volgende:
En de beste verdedigers in de Bundesliga volgens der Kicker
[..]
Was inderdaad een erg leuk stuk, waarin maar weer eens duidelijk naar voren kwam dat het met z'n mentaliteit wel goed zit. Goede goal vanmiddag trouwens, een mooi gericht schot.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef zjroentje het volgende:
Khalid deze week groot op en in de Sportweek.
Boulaquote:Op zondag 4 september 2005 15:08 schreef Maquiladora het volgende:
Heeft iemand gisteren nog het potret van Boulahrouz in de GPD-bladen gelezen?
Ging over zijn eerste wedstrijd tegen Kuranyi vorig seizoen, schijnbaar had hij zijn noppen geslepen om hem eens te grazen te nemen![]()
Boulahrouz![]()
En niet alleen een Duitser.quote:Op zondag 4 september 2005 15:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boula. Noppen slijpen om een m.. duitser aan te pakken
Eerlijk is eerlijk, het waren 2 schandalige overtredingen ...quote:"Ich bin überzeugt, er hat das mit Absicht gemacht. Der Ball war lange weg. Wenn er so agiert, gehört Boulahrouz nicht in die Bundesliga." Der Niederländer, der auch Artur Wichniarek mit einem Tritt in die Achillessehne zum Ausscheiden zwang, sei einer der besten Manndecker der Liga, erklärt Vata, um diesen dann wie Trainer Thomas von Heesen anzuklagen: "Denkt er, er ist Beckenbauer? Ich habe immer auf die Socken gekriegt, aber solche Fouls habe ich noch nie erlebt. Er hat keinen Ball gesehen, nur meinen Fuß. Das waren zwei Fouls nicht für Rot, das waren zwei Fouls fürs Gefängnis", schimpfte Vata am Sonntag. Worte - überzogen wie Boulahrouz' Spielweise. Vata voller Sarkasmus: "Ich gratuliere ihm. Er hat erreicht, was er erreichen wollte!" Boulahrouz, nach dem Spiel noch bissig ("Die Bielefelder sind nicht hart genug"), zeigte sich gestern reumütig. "Dass beide verletzt sind, tut mir Leid."
Foei Khalid!quote:Khaled Boulahrouz muss sich am 4. Mai vor dem Hamburger Amtsgericht verantworten.
Dem Abwehrmann vom Hamburger SV wird, wie ein Gerichtssprecher bestätigte, "Fahren trotz Fahrverbots" vorgeworfen. Dem 24-jährigen niederländischen Nationalspieler droht damit eine Gefängnisstrafe von bis zu einem Jahr oder eine Geldbuße.
Boulahrouz soll im vergangenen Jahr während eines einmonatigen Fahrverbots erwischt worden sein, als er mit seinem Auto eine rote Ampel überfahren hat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |