Ik zal je in alle eerlijkheid zeggen dat ik hem niet volgde voordat Van Basten hem voor 't eerst op riep. Maar sinds zijn transfer naar HSV volg ik hem best wel veel en hij verdedigt erg solide. Hij staat ook altijd in de basis, helaas pakt ie af en toe een kaart maar verder een topperquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had jij dat verwacht? Toen hij bij RKC speelde? Hij speelt nog maar een half jaar bij Hertha
Valt mij 100 % mee, inderdaad.quote:
Zeker, hij doet het erg goed in de Bundesliga, klasse. Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zal je in alle eerlijkheid zeggen dat ik hem niet volgde voordat Van Basten hem voor 't eerst op riep. Maar sinds zijn transfer naar HSV volg ik hem best wel veel en hij verdedigt erg solide. Hij staat ook altijd in de basis, helaas pakt ie af en toe een kaart maar verder een topper
Ha PSV/Ajax/AZ/Feyenoord supporter, Heitinga werd op z'n 19e als invaller bij Ajax de hemel in geprezen. Boulahrouz heeft al gepresteerd bij HSV in de basis en is 22 of zo. Dat is wel ff een verschil.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we nou niet té enthousiast worden, we weten hoe het is afgelopen met Heitinga
Barca heeft 'm op 't transferlijstje voor de zomer staan geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, hij doet het erg goed in de Bundesliga, klasse. Had ik niet verwacht
en HSV gaat lekker aan hem verdienen als Barca zich meldtquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft mijn hart gestolen.
Hij was geweldig. Goed gezien Marco. En HSV heeft voor een koopje een geweldige voetballer. En Feijenoord maar buitenlanders kopen.
En de tweede.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij was de beste Oranjeklant op het veld in de eerste helft tegen Engeland.![]()
Ach, waarom staat Heitinga er nog in? Die heeft ook maar één goede wedstrijd gespeeld kan ik me herinneren. En wat speelde die slecht zeg, vanavond.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Het is maar een oefenwedstrijd
2. Laten we eerst kijken of hij het één seizoen volhoudt en laten we niet té enthousiast worden na enkel één wedstrijd
Uit deze wedstrijd blijkt maar weer eens dat Heitinga GEEN middenvelder is.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, waarom staat Heitinga er nog in? Die heeft ook maar één goede wedstrijd gespeeld kan ik me herinneren. En wat speelde die slecht zeg, vanavond.
Klopt ja, maar ik vond van Bommel overigens ook niet al te sterk hoor.... Heitinga deed het nog best aardig vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Uit deze wedstrijd blijkt maar weer eens dat Heitinga GEEN middenvelder is.
Wel een prima centrale verdediger.
Dat was natuurlijk nog ff wennen voor hem. Maar sinds hij bij HSV in de basis staat, is hij echt gegroeidquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Michael Owen is al lang niet meer één van de betere aanvallers in Europa. In zijn eerdere interlands, met name tegen Macedonië zag je zijn tekortkomingen goed. Toen moest hij ook veel overtredingen maken.
Toen stond hij al in de basis bij HSV hoor. Je zag toen dat hij veel vrijheid had in zijn rol op rechts en zich geen raad wist.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk nog ff wennen voor hem. Maar sinds hij bij HSV in de basis staat, is hij echt gegroeid
quote:1 Bordon FC Schalke 04 17 17 0 2,82
2 van Buyten Hamburger SV 22 22 4 2,91
3 Lucio Bayern München 20 20 2 2,93
4 Boulahrouz Hamburger SV 16 16 0 2,94
5 Simunic Hertha BSC 19 19 0 3,00
6 Ismaël Werder Bremen 21 21 3 3,02
7 Stranzl VfB Stuttgart 18 18 1 3,03
8 Madlung Hertha BSC 15 11 2 3,09
9 Kobiashvili FC Schalke 04 20 20 3 3,10
10 R. Kovac Bayern München 13 13 0 3,12
leuk stuk wel. Alleen had hij zn shirt wel dicht mogen houdenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef zjroentje het volgende:
Khalid deze week groot op en in de Sportweek.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:44 schreef zjroentje het volgende:
En de beste verdedigers in de Bundesliga volgens der Kicker
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |