Kasta, ik waardeer het dat je al jouw tijd en moeite steeks in het opzoeken van topics van anderen, maar wil je het hier in dit topic ontopic houden bij deze wedstrijd en je commentaar daarop en je verschil van mening met Tong elders uitvechten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, idd, jouw manier van posten geeft je recht van spreken, met pareltjes als:
JAAAAA, ik ben zo blij.
Speciaal troll-topic voor Frenkie.
Deeltje drie van deze kutwedstrijd.
De voetbalmodjes zijn er toch niet.
Na geniet-topic Arsenal-Ajax Sjampionnen lieg. Dee
Het is mij dan ook een raadsel wie jou tot kampleider gepromoveerd heeft...
En even ter info, ik was regelmatig te vinden in de FC Twente en Liverpool topics, totdat knulletjes zoals jij zich als de forumbaasjes gingen gedragen...
MEN ! als je noues voetbal gaat kijken ipv dat allemaal uitzoekenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
JAAAAA, ik ben zo blij.
En even ter info, ik was regelmatig te vinden in de FC Twente en Liverpool topics, totdat knulletjes zoals jij zich als de forumbaasjes gingen gedragen...
Mijn god je krijgt een keer weerwoord en maakt er gelijk werk van.Heb je bioj het doorspitten van m'n postverleden nog andere pareltjes gevonden ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
JAAAAA, ik ben zo blij.
Staat tot nu toie een dijk van een partij te verdedigen, inderdaad.quote:
Dat denk ik ook... ben blij dat van Basten zijn kwaliteit wel heeft gezienquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
En we hebben met z'n allen Boulhrouz onderschat.
Huh... doet Makaay mee??quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
Makaay heb ik ook nog niet gezien eigenlijk
Sjaak Swart, Coen Moelijn en het zoontje van Ronald Koeman.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Boeman het volgende:
landzaat eruit, en wie hebben we dan nog over op de bank?
nee, staat daar een beetje nutteloosquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
Makaay heb ik ook nog niet gezien eigenlijk
Ah, een kenner.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef kaminawanalaya het volgende:
dat worden penaltiesssssssss
Okquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kasta, ik waardeer het dat je al jouw tijd en moeite steeks in het opzoeken van topics van anderen, maar wil je het hier in dit topic ontopic houden bij deze wedstrijd en je commentaar daarop en je verschil van mening met Tong elders uitvechten?
Van Persie is geblesseerd...quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef sjengpieterse het volgende:
als Marco van Persie er nou eens in zou zetten.. Beter wat risico nemen en misschien verliezen, maar misschien ook winnen, dan 0-0
Yildrim heeft een mooie voorzet gegeven, Castelen heeft meer laten zien.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel en Yildirim zijn echt beter dan Heitinga en Castelen
Gekke Henkie Timmer.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef Boeman het volgende:
wie zijn er nou nog over op de NL bank?
(op swart enz na)
neeuh, wie weet wordt het nog wat met hemquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Castelen heeft echt niet zo onverdienstelijk gespeeld hoor, in de achterhoofd nemend dat Castelen vorig jaar nog bij ADO speelde en zich nu redelijk staande houd tegen Cole.
Spreek voor jezelf. Hij doet het heel erg goed bij die Duitsersquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
En we hebben met z'n allen Boulhrouz onderschat.
Modjeskonterlikker.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ok
Van jou accepteer ik kritiek, maar niet van zo'n zelfbenoemde expert/teletekstsupporter die net zoveel recht van spreken heeft als een uitgeprocedeerde assielzoeker bij de douane...
Had jij dat verwacht? Toen hij bij RKC speelde? Hij speelt nog maar een half jaar bij Herthaquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Hij doet het heel erg goed bij die Duitsers
hmm..zo'n dingen krijg je dus niet mee als je aan de andere kant van de oceaan zitquote:
Kom, kom tong, we zouden er over ophouden...quote:
boulahrouz speelt bij HSV (Hamburg dus)quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had jij dat verwacht? Toen hij bij RKC speelde? Hij speelt nog maar een half jaar bij Hertha
nog sterker, want wright philps was er al uit!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef BB-King het volgende:
Shit, Beckham gaat eruit... Engeland wordt dus sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |