abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:49:51 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40949112
Damn, dat doet 'ie goed. Onverwachte transfer dit!
pi_40949266
Marokko forum
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40963511
Ik schreef het in het Chelsea-topic ook al, maar ik vind het echt verrassend dat het ambitieuze HSV op dit tijdstip nog een belangrijke speler verkoopt. Boulahrouz zal dus vast veel geld opgeleverd hebben, wellicht wel één van de duurste transfers van een Nederlander ooit?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40963807
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Ik schreef het in het Chelsea-topic ook al, maar ik vind het echt verrassend dat het ambitieuze HSV op dit tijdstip nog een belangrijke speler verkoopt. Boulahrouz zal dus vast veel geld opgeleverd hebben, wellicht wel één van de duurste transfers van een Nederlander ooit?
Nee joh, 13 miljoen. Het is geen spits.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:14:29 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40964227
Het is geen spits nee, maar het is wel Chelsea
pi_40964439
Precies en die geven altijd een berg geld uit. Maar als het maar 13 miljoen is, vind ik het weinig. Dan snap ik HSV dus echt niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_40964777
HSV had veel meer dan 13 miljoen kunnen vangen.
pi_40992323
Ha, komt die blessure toch mooi uit. Want met een wedstrijd in de voorronde CL had Chelsea 'm niet gekocht denk ik.

Wel een slechte carrieremove denk ik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40992540
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef zjroentje het volgende:
Ha, komt die blessure toch mooi uit. Want met een wedstrijd in de voorronde CL had Chelsea 'm niet gekocht denk ik.
Die was dus gefaked.
pi_40994637
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Die was dus gefaked.
Nee, want z'n enkel klapte echt om.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40996964
Ik denk dat hij de mensen daar nog wel eens kan gaan verbazen. Hij is duidelijk gehaald als breedte opvulling van de selectie, maar ik zie niet in waarom hij geen basisplek zou kunnen behalen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41021428
quote:
HSV TRAPT NA NAAR KHALID BOULAHROUZ

HAMBURG, maandag
Officieel was de transfer nog niet eens beklonken, maar bij HSV werd gisteren al uitgebreid nagesproken over de overgang van Khalid Boulahrouz naar Chelsea. De clubs zijn het eens over de transfer, die de Duitsers naar verluidt ongeveer 13 miljoen euro moet opleveren.

Dietmar Beiersdorfer, technisch manager van HSV, liet zich in een Duits tv-programma weinig vleiend uit over Boulahrouz, die zaterdag al niet meer met HSV meeging naar Energie Cottbus. De verdediger ging in plaats daarvan naar Londen voor persoonlijke onderhandelingen met Chelsea en een medische keuring. „Het is niet alleen een economisch besluit geweest om hem te verkopen”, zei Beiersdorfer. „Iedereen weet dat Khalid geen gemakkelijk mens is. In het totaalbeeld gezien was het een juiste beslissing hem te laten gaan.”

Volgens de directeur is er intern ’stevig’ over de transfer gesproken. „Het doet pijn zo’n speler te verliezen.” Dat zal trainer Thomas Doll ook zo voelen, aangezien het na het vertrek van de Belg Daniel van Buyten (Bayern München) al de tweede verdediger is die hij kwijtraakt. Maar Doll is reëel: „Als een speler een aanbieding krijgt van Chelsea, is hij moeilijk te houden.”

Doll liet Boulahrouz naar Londen vertrekken, omdat die niet 100 procent met zijn gedachten bij HSV was. „Een speler die niet volledig geconcentreerd is, laat ik liever thuis.” David Jarolim, speler van HSV, is teleurgesteld in zijn voormalige ploegmakker. „Ik vind het jammer dat hij op deze manier vertrekt, hij had best kunnen spelen tegen Cottbus.”
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:01:02 #213
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41091196
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ
KHALID WAT DOE JE ME AAN!!!???
pi_41091577
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:01 schreef pfaf het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ
KHALID WAT DOE JE ME AAN!!!???
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_41236811
Boulah heeft een prima debuut gehad vandaag.

Hij stond rechtsback weliswaar, maar hij speelde een solide wedstrijd en maakte duidelijk dat hij in aanmerking komt voor een basisplaats.

Door Chelsea-fans was hij gekozen als Man Of The Match. Niet slecht op je debuut.

[ Bericht 31% gewijzigd door koningdavid op 29-08-2006 12:57:47 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51325746
quote:
Boulahrouz niet mee op trainingskamp Chelsea

10/7/2007 14:47

Khalid Boulahrouz is niet meegereisd met de selectie van Chelsea voor een trainingskamp in de Verenigde Staten. De 25-jarige verdediger staat op het punt de Londense club in te ruilen voor een nieuwe werkgever.

'Er zijn onderhandelingen gaande over de toekomst van Boulahrouz', valt op de website van Chelsea te lezen. 'In het licht van die situatie is het het beste dat hij hier blijft.' Sevilla zou de belangrijkste gegadigde zijn om de Nederlandse international over te nemen.

Boulahrouz is volledig uit de gratie bij manager José Mourinho. Hoewel Chelsea tijdens het afgelopen seizoen veel blessureleed kende onder de verdedigers deed de Portugees nauwelijks een beroep op hem.

Voor het nieuwe seizoen is de situatie van Boulahrouz nóg uitzichtlozer geworden. Chelsea trok met Tal Ben Haim van Bolton Wanderers een nieuwe verdediger aan, neemt rechtsback Glen Johnson weer op in de gelederen na een verhuurperiode bij Portsmouth en kan ook PSV’er Alex mogelijk als nieuweling begroeten.
Mislukt bij Chelsea gaat misschien te ver, maar dik gezakt is toch wel een goed statement. Ik zie hem niet zo snel in de Spaanse competitie eigenlijk.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:17:14 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51326223
Zou Ajax een kans maken op Khalid Boulahrouz? Transfersom moet geen probleem zijn, zeker niet als Ryan Babel voor 20 miljoen euro naar LFC verhuist. Maar zou Boulah het een uitdaging vinden om voor de prijzen te gaan in Nederland en samen met Ajax trachten Europees te presteren?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:36:23 #218
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51326841
Boelie heeft nog nooit topniveau gespeeld in Nederland. Waarom zou die het nu dan nalaten?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 15:38:22 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51326909
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 15:36 schreef Doezelhaar het volgende:
Boelie heeft nog nooit topniveau gespeeld in Nederland. Waarom zou die het nu dan nalaten?
Omdat hij bij Sevilla meer zal verdienen, in een sterkere competitie en meer kans maakt op Europees succes.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:19:10 #220
159022 AminBen
El Maestro
pi_51336848
En in Sevilla zit hij dichter bij Marokko
pi_51337943
Ik denk dat als hij deze zomer geen overstap maakt het einde carriere is voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51338010
-laatmaar-
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:14:50 #223
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51338768
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mislukt bij Chelsea gaat misschien te ver, maar dik gezakt is toch wel een goed statement. Ik zie hem niet zo snel in de Spaanse competitie eigenlijk.
Ik denk het juist wel. Het verdedigen in Spanje pas hem denk ik wel. Goed hard aanpakken. Hij gaat het wel maken in Spanje

mits het doorgaat natuurlijk/
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51411296
quote:
Boulahrouz wil zich 'hervinden' bij Sevilla

12/7/2007 22:10

Khalid Boulahrouz speelt komend seizoen voor Sevilla. De winnaar van het toernooi om de UEFA Cup huurt De Kannibaal voor één seizoen van Chelsea en bedong tevens een optie tot koop.

Boulahrouz schudde donderdagavond half negen de hand van voorzitter José Maria Del Nido en bezegelde daarmee zijn tijdelijke overstap naar de houder van de UEFA Cup en de Copa Del Rey. 'De laatste zes maanden heb ik niet veel kunnen spelen. Ik wil me hier weer hervinden. Ik wil alles geven voor Sevilla', zegt Boulah op de website van zijn nieuwe club.

'Ik ken Sevilla, ik ken de manier van spelen van de ploeg en daarom vind ik het een eer om naar hier te komen. Daarom heb ik Sevilla gekozen. Ik heb met mensen gesproken over de stad en de aanhang en iedereen vertelde me goede dingen. Het was voor mij dan ook niet de vraag of ik zou komen maar wanneer ik zou komen.'

Boulahrouz staat nog tot medio 2009 onder contract bij Chelsea. Eerder speelde de negentienvoudig Oranje-international bij Hamburger SV en RKC Waalwijk. 'Het is een belangrijke stap in mijn loopbaan. Hier zie je het mooie voetbal, voetbal op technisch hoog niveau.'
Verhuurd nog wel .
pi_51411444
Sevilla > Chelsea > HSV > RKC.

Stijgende lijn!
pi_51411548
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:43 schreef zjroentje het volgende:
Sevilla > Chelsea > HSV > RKC.

Stijgende lijn!
Logische stap erna is Ajax, dan zit ie bij de beste club ter wereld.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51411572
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Jij snapt het!

Snelle hap
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2007 @ 12:04:57 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_51425133
Ik had verwacht dat ie het wel zou redden bij Chelsea. Hij begon erg goed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52613996
Gracieuze pirouette van Khalid bij de 2-0 van Barnetta.
pi_52615405
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef tong80 het volgende:
Ik had verwacht dat ie het wel zou redden bij Chelsea. Hij begon erg goed.

Zelfs Alex zal het niet redden bij Chelsea. Centraal staan daar Terry en R. Carvalho.
pi_52615464
Kan hij eigenlijk rekenen op een basisplaats bij Sevilla?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52620581
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef koningdavid het volgende:
Kan hij eigenlijk rekenen op een basisplaats bij Sevilla?
Ik denk het niet. Javi Navarro is een rechtsbenige centrumverdediger en is capitán.
pi_52629871
Of hij moet gaan backen mocht Daniel Alves alsnog vertrekken.... Maar anders wordt het denk ik lastig. Denk niet dat de trainer hem laat spelen naast Javi Navarro.
www.thuisuiteten.nl
pi_52630001
Hij is er gewoon voor de breedte. Verwacht ook niet dat Sevilla hem na dit seizoen wil behouden, zo goed is 'ie niet. Beetje een domme schopper als je het mij vraagt.
pi_52631543
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:50 schreef Radegast het volgende:
Hij is er gewoon voor de breedte. Verwacht ook niet dat Sevilla hem na dit seizoen wil behouden
Ideale opvolger voor Stam volgend seizoen.
pi_52631561
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ideale opvolger voor Stam volgend seizoen.
Liever Van der Wiel.
pi_52632736
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Of hij moet gaan backen mocht Daniel Alves alsnog vertrekken.... Maar anders wordt het denk ik lastig. Denk niet dat de trainer hem laat spelen naast Javi Navarro.
Boulah als rechtsback vind ik toch nog altijd een lachertje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52634025
Achteraf gezien was zijn overstap naar Chelsea dus gewoon een fout (doh ).

Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
pi_52634330
Ja achteraf gezien dom. Bij HSV was hij verzekerd van een basisplaats als centrale verdediger. Bij Chelsea zat hij maar wat te kutten op de rechtsback positie.

Tsja, triest voor hem..maar ik blijf het een hele goede verdediger vinden.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52634372
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Flashwin het volgende:
Ja achteraf gezien dom.
Vooraf riep bijna iedereen dat het dom was.
pi_52634462
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niet echt...

Veel mensen (ikzelf ook) hadden goede hoop dat hij het zou redden bij Chelsea. Nogmaals, het is gewoon een hele goede (centrale) verdediger.
pi_52634488
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef zjroentje het volgende:

Wel een slechte carrieremove denk ik.
pi_52635456
Hij was niet eens zo slecht in het begin. Met als hoogtepunt Barcelona-thuis. Maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Hij raakte meer uit vorm, raakte geblesseerd, terwijl een basisplek voor het oprapen viel, en het dieptepunt de uit-wedstrijd tegen Arsenal. Hij kan in ieder geval zeggen, dat hij het geprobeerd heeft. En nu krijgt ie een nieuwe kans.
pi_55355007
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

quote:

'Ajax wil Boulahrouz hebben'

door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax lijkt in de zoektocht naar een versterking voor de defensie uit te komen bij Khalid Boulahrouz. In de Spaanse media wordt gesuggeerd dat de Amsterdamse club zich al officieel bij Sevilla heeft gemeld voor de 25-jarige verdediger.

Volgens de Spaanse krant AS is Sevilla bereid om Boulahrouz te laten vertrekken. Boulahrouz, bij Oranje voorlopig buiten de boot is gevallen, komt bij de Spaanse club nauwelijks aan spelen toe.

Boulahrouz verruilde afgelopen zomer Chelsea voor Sevilla en tekende in Spanje een contract voor één jaar. In Londen, waar hij in de zomer van 2006 in dienst trad, belandde de voormalig speler van HSV en RKC Waalwijk destijds op een zijspoor.
pi_55359006
Lijkt me voor PSV een betere dan die Mexicaan

Met Salcido en Boula zit je centraal goed, alleen jammer dat hij niet meer Europees kan spelen en Maza wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55359058
Ik zou hem graag weer in Nederland zien, bij Ajax lijkt me wel wat.
That's all folks!
pi_55359136
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Met Salcido en Boula zit je centraal goed, alleen jammer dat hij niet meer Europees kan spelen en Maza wel
HIj mag toch nog wel in de UEFA Cup spelen, Huntelaar mocht toch ook eerst in de UEFA Cup spelen en daarna in de CL
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:14:00 #248
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55359240
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tja, dat zeggen ze in Nederland van elke speler die naar het buitenland gaat. Van Robben, Van Persie, VdV....
pi_55359293
Boulahrouz mag van mij wel komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55359700
Veel gespeeld bij HSV, Chelsea en Sevilla

Inderdaad slechte keus. VVV uit is veel leuker
pi_55359770
Bij HSV was hij onomstreden, Chelsea en Sevilla had hij nooit moeten doen.

Ik weet niet wat hij wilt. Als hij wilt spelen dan moet hij vertrekken, als hij het voor het geld doet, moet hij lekker blijven waar hij zit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55359870
Hij heeft maar een contract voor een half jaar, voor het geld hoeft ie dat niet te doen
pi_55360283
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:32 schreef RayMania het volgende:
Bij HSV was hij onomstreden, Chelsea en Sevilla had hij nooit moeten doen.

Ik weet niet wat hij wilt. Als hij wilt spelen dan moet hij vertrekken, als hij het voor het geld doet, moet hij lekker blijven waar hij zit.
Geen tweede Bogarde graag!

Ik weet ook niet in welk land hij eigenlijk wilt spelen. Misschien weer terug naar Duitsland.
pi_55360362
Hij heeft gewoon nog een contract voor 6 maanden, Bogarde worden zal niet meevallen
pi_55360477
Oh, ik dacht 2009, zo staat ook in Trouw.

Maar als dat niet zo is dan hoeft niet eens een tussenstop te maken.
pi_55360794
dan is het 18 maanden, blijft het nog het zelfde
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:18:28 #257
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55360971
Gewoon terug naar Nederland of duitsland. Als ie hier weer goed presteert komt de stap naar boven vanzelf weer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 18 december 2007 @ 14:21:34 #258
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55361067
Lieve God, breng Boulahrouz alsjeblieft naar Ajax . Alvast bedankt. Amen.
><(({°>
pi_56831811
Pas 6 wedstrijden gespeeld in 2007/2008 en niet eens bij de selectie van Sevilla voor de CL.
pi_56831908
Snap er echt geen fuck van wat hij aan het doen is, geen voetbal voor de eer iig...
pi_56833915
Is ie fit?

Overstappen kan ie altijd nog, maar dan heeft ie het wel gebrobeerd. Als hij van de winter was opgestapt was het ook niet echt het toonbeeld van doorzettingsvermogen geweest
pi_57194067
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pas 6 wedstrijden gespeeld in 2007/2008 en niet eens bij de selectie van Sevilla voor de CL.
En dat is nog steeds zo .
pi_57197149
Is ie wel fit?
pi_57197283
Volgens mij wel. Dortmund wil hem hebben geloof ik.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:37:48 #265
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58705170
Hopelijk toch mee naar het EK, daarom een kick waard
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:42:13 #266
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58705273
Held
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58786492
quote:
Boulahrouz: 'Diep in mijn hart houd ik lichte voorkeur voor Ajax'

Datum: 20-mei-2008 19:03

In de nieuwe Sportweek staat een uitgebreid interview met Khalid Boulahrouz (foto). De potentiële EK-deelnemer heeft het met verslaggever Mark van den Heuvel onder meer over een mogelijke rentree in de eredivisie.

“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld,” zegt Boulahrouz, die tot 2010 onder contract staat bij Chelsea en het afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor Sevilla. “Toch, met alle respect, ik wil niet denigrerend spreken over de eredivisie; maar er zijn natuurlijk interessantere competities dan de Nederlandse.”
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:22:19 #268
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58786588
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die kun je voorlopig wel afschrijven dus.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:23:27 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58786620
Die hoeft ook niet meer naar Feijenoord te komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:26:50 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786703
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:23 schreef Happel het volgende:
Die hoeft ook niet meer naar Feijenoord te komen.
Lijkt me ook niet dat daar sprake van was, eredivisie voelt hij zich te goed voor, dus al helemaal voor Feyenoord.
pi_59142334
quote:
'Boulahrouz in de belangstelling van Olympique Marseille’

Khalid Boulahrouz staat in de belangstelling van het Franse Olympique Marseille, zo meldt het Franse dagblad La Provence. De 26-jarige verdediger staat op dit moment onder contract bij Chelsea, maar was dit seizoen verhuurd aan Sevilla. Door blessures kwam de international maar sporadisch in actie voor de Spaanse subtopper.

Boulahrouz kan zich deze zomer in de kijker spelen op het EK in Oostenrijk en Zwitserland. 'De Kannibaal' kwam via de achterdeur bij de selectie van Marco van Basten, nadat Ryan Babel zich geblesseerd moest afmelden voor het kampioenschap. (EvS)
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:27:00 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59142780
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet dat daar sprake van was, eredivisie voelt hij zich te goed voor, dus al helemaal voor Feyenoord.
Hij zou inderdaad alleen maar naar psv willen. De rest is toch niet goed genoeg.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59143143
Hopelijk gaat het door. Miskoop.
pi_59300498
quote:
Olympique Marseille in wachtkamer voor Boulahrouz

11/06/2008 10:20

Olympique Marseille moet geduld hebben in de strijd om Oranje-international Khalid Boulahrouz. De Zuid-Franse topclub wil zo snel mogelijk met de 26-jarige verdediger om de tafel, maar hoeft voorlopig niet op een snelle respons te rekenen.

'De belangstelling uit Frankrijk is er inderdaad', zegt Rodger Linse, de zaakwaarnamer van Boulahrouz, tegen VI. 'Ik heb echter met Khalid afgesproken dat we pas na afloop van het EK met elkaar gaan zitten om alle opties te bespreken. Er hebben zich de voorbije dagen meer clubs gemeld, maar daar val ik Khalid op dit moment niet mee lastig.'

Marseille ziet in Boulahrouz, die vorig seizoen door Chelsea aan Sevilla werd verhuurd, een belangrijke kandidaat om samen met de Braziliaan Hilton van RC Lens het nieuwe hart van de defensie te vormen.

De behoefte aan vers bloed is groot, want in de formatie van de Belgische trainer Erik Gerets ontbrak het tijdens het afgelopen seizoen aan een vast verdedigingsduo.
pi_59306044
Helemaal vergeten te posten: WAT EEN HELD!!!!!
pi_59308388
KHALID KHALID
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59383267
Wat een goede wedstrijd weer. Overal zat ie tussen, elke sliding op de bal. Fantastisch. Die kan naar elke club straks.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:35:07 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59383283
Helaas wel (niet voor hem logischerwijs) ja.
Speelde gewoon weer een geweldige partij, net als Ooijer trouwens waar ik nooit zo van gecharmeerd was.
pi_59387874
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een goede wedstrijd weer. Overal zat ie tussen, elke sliding op de bal. Fantastisch. Die kan naar elke club straks.
lol, ik vond het het grootste gedeelte knap bagger.

Veel te wild op de bal een aantal keren (waarbij hij niks raakte ), liet zich een aantal keren kinderlijk eenvoudig uitspelen door bv Henry en Ribery. Herstelde zich wel in de tweede helft, met een aantal fantastische slidings. Maar mijns inziens samen met Engelaar de zwakste aan de kant van Nederland.
pi_59388197
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

lol, ik vond het het grootste gedeelte knap bagger.

Veel te wild op de bal een aantal keren (waarbij hij niks raakte ), liet zich een aantal keren kinderlijk eenvoudig uitspelen door bv Henry en Ribery. Herstelde zich wel in de tweede helft, met een aantal fantastische slidings. Maar mijns inziens samen met Engelaar de zwakste aan de kant van Nederland.
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij speelde heel solide en ging in de strijd voorop. Grote waarde voor de mentaliteit van het team. Ook zijn aanvallende spel viel me reuze mee. Strakke passing en gedurfd spel langs de zijlijn.

En het is heus geen schande om door spelers van het kaliber Henry en Ribery uitgespeeld te worden.
pi_59388272
Goede speler. Ik weet helemaal niets van voetbal maar hij doet me ergens aan Jaap Stam denken, qua aanwezigheid en uitstraling.
pi_59388289
De eerste helft zat hij nogal eens mis met z'n flying tackles, uiteraard geen schande met de gasten die hij moest verdedigen. Daarna vrij solide.
That's all folks!
pi_59393505
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:19 schreef Flashwin het volgende:

En het is heus geen schande om door spelers van het kaliber Henry en Ribery uitgespeeld te worden.
Absoluut niet, maar het ging de meeste keren wel veel te gemakkelijk.
pi_59393553
Die vliegende tackles zagen er trouwens inderdaad wel vaak redelijk lomp uit .
pi_59399213
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Behalve de club waar ie nu zit.
  zondag 15 juni 2008 @ 04:15:37 #286
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_59400848
Everton heeft nog een rechtsback nodig.
  zondag 15 juni 2008 @ 12:28:16 #287
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_59403601
quote:
Op zondag 15 juni 2008 04:15 schreef Schimpie het volgende:
Everton heeft nog een rechtsback nodig.
Melchiot dan maar, want denk dat Boulah beter in een andere competitie past. De Italiaanse of Duitse...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_59645694
quote:
EK: 'Celtic wil zich versterken met Khalid Boulahrouz'
Datum: 23-jun-2008 11:06

Khalid Boulahrouz (foto, links) staat bovenaan het verlanglijstje van Celtic, meldt News of the World. Zijn goede optredens op het EK hebben de interesse van de Schotse club gewekt. Celtic hoopt dat de Champions League-deelname van de club de verdediger doet beslissen in te gaan op hun aanbod.

Celtic-manager Gordon Strachan zou ruim zes miljoen euro over hebben voor Boulahrouz, wiens contract bij Chelsea nog één jaar doorloopt. Chelsea staat echter niet onwelwillend tegenover een vertrek. Boulahrouz kwam er nooit veel aan spelen toe en werd vorig seizoen verhuurd aan Sevilla. Daar raakte hij door verschillende blessures op een zijspoor.

Dankzij een goed EK heeft hij zich weer in de kijker gespeeld. Ook Olympique Marseille, Hamburger SV en Ajax zouden op zijn handtekening azen. (KVN)
6 miljoen.. En hij ging toendertijd voor 13 van HSV naar Chelsea.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:38:37 #289
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59645895
Typische een club ( competitie eigenlijk ) voor hem. Wegknallen die bal, in de modder glijdend tegenstanders doodschoppen geven en volop waardering krijgen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:56:05 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59646311
Kunnen we niet namens Ajax informeren bij CFC of hij te huur is, komend seizoen?
pi_59646381
De Franse competitie sprak hem al niet zo aan, ben benieuwd wat hij dan van de Schotse competitie vind.
pi_59646502
Die spreekt wel meer aan lijkt me.
That's all folks!
pi_59646559
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we niet namens Ajax informeren bij CFC of hij te huur is, komend seizoen?
Alsof ze hem nog gaan verhuren met een jaar contract .
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:06:31 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59646579
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Die spreekt wel meer aan lijkt me.
De Franse competitie is beter dan de Schotse, alleen Celtic is dan wel weer een topclub in tegenstelling tot L'OM.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:07:16 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59646597
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alsof ze hem nog gaan verhuren met een jaar contract .
Zo moeilijk zijn ze daar niet, ze laten zelfs iemand drie jaar in de jeugd meetrainen met een miljoenencontract.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:08:54 #296
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59646646
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De Franse competitie is beter dan de Schotse, alleen Celtic is dan wel weer een topclub in tegenstelling tot L'OM.
Ow, ze is sterker en je speelt voor meer publiek. Maar de Franse vind ik ook een enorm nietszeggende competitie, al is het alleen al dat ik bij de beelden het gevoel heb naar 1 grote reclameboodschap te kijken...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:09:57 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59646669
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ow, ze is sterker en je speelt voor meer publiek. Maar de Franse vind ik ook een enorm nietszeggende competitie, al is het alleen al dat ik bij de beelden het gevoel heb naar 1 grote reclameboodschap te kijken...
Franse competitie is sterker dan Serie B.
  Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 11:10:16 #298
138438 crew  Pizzakoppo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:17:53 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59646854
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Anelka?
pi_59646999
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo moeilijk zijn ze daar niet, ze laten zelfs iemand drie jaar in de jeugd meetrainen met een miljoenencontract.
Dit is wel iets anders natuurlijk. Boulah wil voetballen, Bogarde wilde geld. Boulah heeft restwaarde, Bogarde nul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')