quote:'Boulahrouz in de belangstelling van Olympique Marseille’
Khalid Boulahrouz staat in de belangstelling van het Franse Olympique Marseille, zo meldt het Franse dagblad La Provence. De 26-jarige verdediger staat op dit moment onder contract bij Chelsea, maar was dit seizoen verhuurd aan Sevilla. Door blessures kwam de international maar sporadisch in actie voor de Spaanse subtopper.
Boulahrouz kan zich deze zomer in de kijker spelen op het EK in Oostenrijk en Zwitserland. 'De Kannibaal' kwam via de achterdeur bij de selectie van Marco van Basten, nadat Ryan Babel zich geblesseerd moest afmelden voor het kampioenschap. (EvS)
Hij zou inderdaad alleen maar naar psv willen. De rest is toch niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat daar sprake van was, eredivisie voelt hij zich te goed voor, dus al helemaal voor Feyenoord.
quote:Olympique Marseille in wachtkamer voor Boulahrouz
11/06/2008 10:20
Olympique Marseille moet geduld hebben in de strijd om Oranje-international Khalid Boulahrouz. De Zuid-Franse topclub wil zo snel mogelijk met de 26-jarige verdediger om de tafel, maar hoeft voorlopig niet op een snelle respons te rekenen.
'De belangstelling uit Frankrijk is er inderdaad', zegt Rodger Linse, de zaakwaarnamer van Boulahrouz, tegen VI. 'Ik heb echter met Khalid afgesproken dat we pas na afloop van het EK met elkaar gaan zitten om alle opties te bespreken. Er hebben zich de voorbije dagen meer clubs gemeld, maar daar val ik Khalid op dit moment niet mee lastig.'
Marseille ziet in Boulahrouz, die vorig seizoen door Chelsea aan Sevilla werd verhuurd, een belangrijke kandidaat om samen met de Braziliaan Hilton van RC Lens het nieuwe hart van de defensie te vormen.
De behoefte aan vers bloed is groot, want in de formatie van de Belgische trainer Erik Gerets ontbrak het tijdens het afgelopen seizoen aan een vast verdedigingsduo.
lol, ik vond het het grootste gedeelte knap bagger.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een goede wedstrijd weer. Overal zat ie tussen, elke sliding op de bal. Fantastisch. Die kan naar elke club straks.
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij speelde heel solide en ging in de strijd voorop. Grote waarde voor de mentaliteit van het team. Ook zijn aanvallende spel viel me reuze mee. Strakke passing en gedurfd spel langs de zijlijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol, ik vond het het grootste gedeelte knap bagger.
Veel te wild op de bal een aantal keren (waarbij hij niks raakte), liet zich een aantal keren kinderlijk eenvoudig uitspelen door bv Henry en Ribery. Herstelde zich wel in de tweede helft, met een aantal fantastische slidings. Maar mijns inziens samen met Engelaar de zwakste aan de kant van Nederland.
Absoluut niet, maar het ging de meeste keren wel veel te gemakkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:19 schreef Flashwin het volgende:
En het is heus geen schande om door spelers van het kaliber Henry en Ribery uitgespeeld te worden.
Behalve de club waar ie nu zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een goede wedstrijd weer. Overal zat ie tussen, elke sliding op de bal. Fantastisch. Die kan naar elke club straks.
Melchiot dan maar, want denk dat Boulah beter in een andere competitie past. De Italiaanse of Duitse...quote:Op zondag 15 juni 2008 04:15 schreef Schimpie het volgende:
Everton heeft nog een rechtsback nodig.
6 miljoen.. En hij ging toendertijd voor 13 van HSV naar Chelsea.quote:EK: 'Celtic wil zich versterken met Khalid Boulahrouz'
Datum: 23-jun-2008 11:06
Khalid Boulahrouz (foto, links) staat bovenaan het verlanglijstje van Celtic, meldt News of the World. Zijn goede optredens op het EK hebben de interesse van de Schotse club gewekt. Celtic hoopt dat de Champions League-deelname van de club de verdediger doet beslissen in te gaan op hun aanbod.
Celtic-manager Gordon Strachan zou ruim zes miljoen euro over hebben voor Boulahrouz, wiens contract bij Chelsea nog één jaar doorloopt. Chelsea staat echter niet onwelwillend tegenover een vertrek. Boulahrouz kwam er nooit veel aan spelen toe en werd vorig seizoen verhuurd aan Sevilla. Daar raakte hij door verschillende blessures op een zijspoor.
Dankzij een goed EK heeft hij zich weer in de kijker gespeeld. Ook Olympique Marseille, Hamburger SV en Ajax zouden op zijn handtekening azen. (KVN)
Alsof ze hem nog gaan verhuren met een jaar contractquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we niet namens Ajax informeren bij CFC of hij te huur is, komend seizoen?
De Franse competitie is beter dan de Schotse, alleen Celtic is dan wel weer een topclub in tegenstelling tot L'OM.quote:
Zo moeilijk zijn ze daar niet, ze laten zelfs iemand drie jaar in de jeugd meetrainen met een miljoenencontract.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof ze hem nog gaan verhuren met een jaar contract.
Ow, ze is sterker en je speelt voor meer publiek. Maar de Franse vind ik ook een enorm nietszeggende competitie, al is het alleen al dat ik bij de beelden het gevoel heb naar 1 grote reclameboodschap te kijken...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Franse competitie is beter dan de Schotse, alleen Celtic is dan wel weer een topclub in tegenstelling tot L'OM.
Franse competitie is sterker dan Serie B.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, ze is sterker en je speelt voor meer publiek. Maar de Franse vind ik ook een enorm nietszeggende competitie, al is het alleen al dat ik bij de beelden het gevoel heb naar 1 grote reclameboodschap te kijken...
quote:
Dit is wel iets anders natuurlijk. Boulah wil voetballen, Bogarde wilde geld. Boulah heeft restwaarde, Bogarde nul.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo moeilijk zijn ze daar niet, ze laten zelfs iemand drie jaar in de jeugd meetrainen met een miljoenencontract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |