abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22522915
Idd, meer dan een goeie mandekker is het nog niet.
That's all folks!
pi_22532667
Ik snap niet dat Marco Khalid en Nigel niet liet omwisselen. Nigel kan wel wat in de vrije ruimte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 oktober 2004 @ 15:58:13 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22901372
Met vertraging. Over Dortmund - HSV.
quote:
Spieler des Spiels:
Boulahrouz, Khaled

Herausragend am Boden und in der Luft, gewann das Gros der direkten Duelle mit Koller, zudem souverän in der Spieleröffnung.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:24:21 #35
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22901429

Nu heb ik wel het idee dat tegenwoordig iedereen het duel met Koller kan winnen
pi_23510982
Volgens Derksen heeft Barca serieuze interesse.

Zo begint deze titel te kloppen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:15:17 #37
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23511463
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ton of 7, vermoed ik.
anderhalf miljoen dus
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23511619
Een paar weken geleden stond er een leuk interview met Boulah in de Nieuwe Revue. Was erg grappig, in drie delen. In deel 1 foetert ie alles uit wat Duits is und habt er Heimwee.

Als hij twee weken later op weg is naar Noordwijk is hij helemaal bijgedraaid en windt hij zich weer op over de anti-Duitse reacties die z'n kenteken oproept.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23512288
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 10:51 schreef zjroentje het volgende:
Volgens Derksen heeft Barca serieuze interesse.

Zo begint deze titel te kloppen.
'Barcelona aast op Khalid Boulahrouz'

De carrière van Khalid Boulahrouz neemt dit seizoen een enorme vlucht. Van RKC Waalwijk naar Oranje naar Hamburger SV. En nu lijkt zelfs Barcelona serieus op de Kannibaal te azen.

De Catalanen zouden onlangs zelfs een bod van ruim vijftien miljoen euro hebben gedaan op de 22-jarige centrale verdediger, al weet HSV officieel van niets.

'Ik heb het ook gehoord en gelezen. Ik denk niet dat iemand zo'n bericht verzint', laat Boulahrouz weten in de nieuwe Voetbal International. 'Maar ik weet niet goed wat ik ermee moet.'

RKC verkocht Boulahrouz drie maanden geleden nog voor anderhalf miljoen. Nu zou Barça bereid zijn het tienvoudige op tafel te leggen.
pi_23512753
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef The_Hives het volgende:

[..]

anderhalf miljoen dus
Misschien dat Derksen nog in guldens denkt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_23519748
Boulahrouz bij Barcelona vind ik dan weer een vreemde combinatie. Als die jongen de kans krijgt, moet ie hem pakken, maar of ie er gaat slagen?
www.thuisuiteten.nl
pi_23639654
Gelb-rot voor Khalid dit weekend.
quote:
Boulahrouz hatte in der Nähe der Eckfahne Sverkos umgegrätscht und dafür von Schiedsrichter Dr. Felix Brych die Gelbe Karte gesehen. Höhnisch klatschte der Niederländer Beifall, worauf er vom Referee mit Gelb-Rot des Feldes verwiesen wurde
pi_23651491
Leuk voor khalid dat ie in de balangstelling staat van Barca , gun het hem echt..
Vooral als je met hem gespeelt heb bij DSOV in vijfhuizen , dan kan je dit soort dingen echt niet geloven
ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_24115818
De beste centrale verdedigers volgens Der Kicker.

1. Marcelo Bordon (FC Schalke 04)
2. Juan (Bayer Leverkusen)
3. Valérien Ismael (Werder Bremen)
4. Per Mertesacker (Hannover 96)
5. Josip Simunic (Hertha BSC)
6. Lucio (Bayern München)
7. Daniel van Buyten (Hamburger SV)
8. Martin Stranzl (VfB Stuttgart)
9. Mladen Krstajic (Schalke 04) 30
10. Khalid Boulahrouz (Hamburger SV)

pi_24121949
Ah, leuk de tussenstanden. Alleen wat jammer dat Simunic en Stranzl dus hoger staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_24139996
Stukje van de VI.
quote:
Een half jaar geleden werkte hij in de betrekkelijke anonimiteit van RKC Waalwijk zijn wedstrijden af. In minder dan vier maanden is Khalid Boulahrouz echter uitgegroeid tot international én een van de beste verdedigers in de Bundesliga.

Boulahrouz merkte eind vorig seizoen dat RKC Waalwijk niet zijn plafond was. Maar potentiële clubs meldden zich deze zomer niet voor de 22-jarige verdediger. Vooral het uitblijven van Feyenoord verbaasde Boula, die zijn zinnen had gezet op een Nederlandse topclub.

'PSV en Ajax zitten goed in de verdedigers. Met die clubs hield ik geen rekening, maar ik hoorde ook wel geruchten dat Feyenoord me volgde. Dat is nooit concreet geweest. Feyenoord haalt liever spelers uit het Midden-Oosten en Azië. Ik dacht altijd: Ik ben er ook nog, maar blijkbaar hadden ze me niet nodig. Feyenoord had me voor weinig kunnen krijgen, maar ik zit er niet mee, hoor. Ik ben uiteindelijk toch bij een topclub terechtgekomen', zei hij in VI.

Want in een week in augustus kwam het leven van Boulahrouz in een andere dimensie. De verdediger liep van de ene in de andere verrassende wending van zijn voetballeven. Nauwelijks bekomen van de uitnodiging voor het Nederlands elftal volgde de verhuizing van het nietige RKC Waalwijk naar het eens zo vermaarde Hamburger SV. Een verschil: in het Mandemakers Stadion in Brabant kunnen 7500 toeschouwers, in de AOL Arena 55.000.

De sportieve acclimatisering verliep zonder problemen. Voordeel was dat Boulahrouz als international zijn opwachting maakte in Hamburg. Oranje-bondscoach Marco van Basten had namelijk de verdediger bij het Nederlands elftal gehaald voor de vriendschappelijke interland tegen Liechtenstein. In tegenstelling tot de andere spelers van de kleinere eredivisieclubs bleek Boulahrouz wel in staat aan te pikken. Tegen Tsjechië was hij er ook bij.

'Het niveau en de sfeer bij het Nederlands elftal zijn me enorm meegevallen. Ik had het allemaal veel serieuzer verwacht, minder ontspannen, maar ik voelde me gelijk thuis.' Geen aanpassingsproblemen bij Oranje, het duurde even voor hij zich persoonlijk op zijn gemak voelde in Duitsland.

En koud zijn draai gevonden verdween de trainer die hem had gehaald van het toneel. Klaus Toppmöller, die Boulahrouz bij de overgang een Riesentalent had genoemd, moest plaatsmaken na een teleurstellende start. Maar ook onder de nieuwe man Thomas Doll is Boulahrouz verzekerd van een basisplaats. Niet meer als verdedigende middenvelder, zoals bij zijn debuut tegen VfB Stuttgart. Maar 'gewoon' als centrale man achterin. 'Hij en Daniël Van Buyten ruimen daar achterin bijna alles op. Op zulke spelers kan HSV werkelijk trots zijn', zei Doll in de winterstop.

In de Bundesliga heeft Boulahrouz inmiddels naam gemaakt als onverschrokken verdediger met een afschrikkende naam: Der Kannibale. 'Journalisten vroegen me wat mijn manier van spelen was. Daarop antwoordde ik dat ik iedere spits wilde opvreten met huid en haar. Dat vonden ze prachtig en sinds die tijd word ik Der Kannibale. genoemd. Ik kan me wel vinden in die bijnaam. Want het enige wat ik wil is inderdaad iedere spits opeten.'
pi_24143134
Je hebt een klein stukje er uit gehaald, want het hele artikel was langer. Of is dit een nieuw stuk?
www.thuisuiteten.nl
pi_24154485
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Je hebt een klein stukje er uit gehaald, want het hele artikel was langer. Of is dit een nieuw stuk?
Geen idee, het stond zo op de VI-site.

Der Kannibale
pi_24156678
Der Kannibale

Goede verdediger die Boulahrouz
pi_25012719
Hij was de beste Oranjeklant op het veld in de eerste helft tegen Engeland.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25013339
Allemachtig wat staat hij te topperen vanavond.

Bewijst de genialiteit van van Basten maar weer. Die zag het al toen hij nog bij RKC zat
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:25:21 #52
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_25013438
De tweede standaard voor verdedigers !!!

de eerste standaard blijft natuurlijk Japie
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_25013498
Hij doet het geweldig vandaag
pi_25013517
Laten we nou niet té enthousiast worden, we weten hoe het is afgelopen met Heitinga
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25013538
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Had jij dat verwacht? Toen hij bij RKC speelde? Hij speelt nog maar een half jaar bij Hertha
Ik zal je in alle eerlijkheid zeggen dat ik hem niet volgde voordat Van Basten hem voor 't eerst op riep. Maar sinds zijn transfer naar HSV volg ik hem best wel veel en hij verdedigt erg solide. Hij staat ook altijd in de basis, helaas pakt ie af en toe een kaart maar verder een topper
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:30:42 #56
15600 BB-King
Long live the King!
pi_25013548
Boelie Boelie
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:31:23 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25013566
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:27 schreef VoreG het volgende:
Hij doet het geweldig vandaag
Valt mij 100 % mee, inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25013569
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zal je in alle eerlijkheid zeggen dat ik hem niet volgde voordat Van Basten hem voor 't eerst op riep. Maar sinds zijn transfer naar HSV volg ik hem best wel veel en hij verdedigt erg solide. Hij staat ook altijd in de basis, helaas pakt ie af en toe een kaart maar verder een topper
Zeker, hij doet het erg goed in de Bundesliga, klasse. Had ik niet verwacht
pi_25013572
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we nou niet té enthousiast worden, we weten hoe het is afgelopen met Heitinga
Ha PSV/Ajax/AZ/Feyenoord supporter, Heitinga werd op z'n 19e als invaller bij Ajax de hemel in geprezen. Boulahrouz heeft al gepresteerd bij HSV in de basis en is 22 of zo. Dat is wel ff een verschil.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25013589
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zeker, hij doet het erg goed in de Bundesliga, klasse. Had ik niet verwacht
Barca heeft 'm op 't transferlijstje voor de zomer staan geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')